Experiment eşuat

Olăroiu şi-a pus echipa să sară mijlocul terenului. Românii au jucat cu lansări puternice către vîrfuri, pe sus şi pe jos, încercînd să speculeze lentoarea fundaşilor spanioli. Aceştia au părut surprinşi, dar nu mai surprinşi decît atacanţii Stelei, care s-au lipit greu de balon în acest ritm iute de „dă-o şi fugi”, cu care nu sînt obişnuiţi. Ceva asemănător încercase Dan Petrescu la Rapid, însă echipa nu l-a susţinut. Nici pe Olăroiu, aseară. „Direct pe poartă” sufocă echipele noastre.

joi, 15 februarie 2007, 10:34

Olăroiu şi-a pus echipa să sară mijlocul terenului. Românii au jucat cu lansări puternice către vîrfuri, pe sus şi pe jos, încercînd să speculeze lentoarea fundaşilor spanioli. Aceştia au părut surprinşi, dar nu mai surprinşi decît atacanţii Stelei, care s-au lipit greu de balon în acest ritm iute de „dă-o şi fugi”, cu care nu sînt obişnuiţi. Ceva asemănător încercase Dan Petrescu la Rapid, însă echipa nu l-a susţinut. Nici pe Olăroiu, aseară. „Direct pe poartă” sufocă echipele noastre.

„Măcar am încercat altceva decît cu Real şi Lyon”, poate spune antrenorul. Aşa e, însă nu a fost decît un o nouă rută de a descoperi aceeaşi diferenţă de valoare. Pe orice versant urcăm, indiferent de anotimp, descoperim că avem nevoie de mască de oxigen cînd ne batem cu granzii. Iar FC Sevilla intră în categoria „optmiarilor” fotbalului mondial. Aseară a jucat cu jumătate din titulari şi tot a făcut dovada unei forţe de elită. În afară de duelul Nicoliţă – Puerta, practic nici un jucător român nu şi-a dominat adversarul direct. Au avut mai multe ocazii, golul anulat Stelei a fost, într-adevăr, fault, iar cînd îl ai în teren pe Daniel Alves, fotbalul pare simplu.

Ce rămîne? Senzaţia că Olăroiu a experimentat şi nu i-a ieşit. Ca şi la Dinamo, s-a simţit lipsa meciurilor. Rădoi, de pildă, a avut o groază de servicii imprecise. Dacă tot ne măsurăm cu Europa, poate n-ar fi rău să ne acordăm şi programul campionatului. După ce că sîntem mai slabi decît cei mari, ne prind şi meciurile pe picior greşit!

Comentarii (549)Adaugă comentariu

dodo  •  16 februarie 2007, 2:59

Trebuie ca suporterii stelisti sa ne trezim si sa nu mai dam vina pe antrenor!! Nu numai OLI e vinovat!!

Si Zenga, si Protasov au fost vinovati?
De ce au plecat?

Eventualele esecuri ale stelei care o sa mai urmeze trebuie cautate altundeva…
Spuneti si voi unde??

EL TIGRE  •  16 februarie 2007, 3:06

DODO; Sti ca orice lucru prost sau bun pleaca de sus,tot stafu tehnic si conducere nu au decat un scop acolo,cum sa ia cat mai multi bani de la Gigi. Nu vezi ca travestitu ala de stoica mai are putin si umbla cu umbrela dupa el

dodo  •  16 februarie 2007, 3:07

D-le Tolontan, eu cred ca nu a fost nici un experiment!
Olaroiu a jucat 4-4-1-1 ca mai intotdeauna si in loc sa-l introduca pe Iacob l-a scos pe Badea si a bagat o groaza de mijlocasi! A lasat un singur vf. , pe Thereau saracul…prea singur!
Iarasi a jucat cu frica, ca si Rednic ieri seara!
De ce Rednic nu l-o fi bagat pe Mendy sau Olaroiu pe Iacob!
macar 15 min.!! De ce???

Asa suntem noi romanii, fricosi!
E scris in genele noastre!

dodo  •  16 februarie 2007, 3:10

@El Tigre:

Pestele de la cap se-mpute!
Eu zic ca JIJI e vinovat!
Ii mai dau credit pana la vara…sa vedem ce transferuri face in vara cu milioanele luate din CL!
500.000 euroi a luat pe putin si in seara asta…pt. ca suntem noi suporterii prea prosti si ne ducem la meci, dam bani grei, ca sa vedem…ce? Cum o incaseaza steaua jalnic!!

dodo  •  16 februarie 2007, 3:10

Problema e ce-o sa faca JIJI in vitor cu banii astia??

Superdepor  •  16 februarie 2007, 3:19

Dodo:
Iata al doilea paragraf din mesajul meu: ”
Dar nu este numai vina lui ci si a clorlalti din conducere: pai cum ma, cind stii de 3 luni ca joci cu echipa anului pe 2006 achizitionei pe unul de la Real Vaslui (desi asta s-ar putea sa fie bun) si pe brazilianul ala care si-a fracturat laba cind a incaltat bocancul? Unde este un portar bun (acum e clar ca Cernea e doar o rezerva mai rasarita), un mijlocas de creatie (ei bun era acum si un Dica cu executiile sale “norocoase” – era unul pe aici care zicea la un mom dat ca Dica incetineste jocul…bun ar fi fost in seara asta), un inchizator care sa recuperteze baloane dar sa stie manevra si cu mingea, ca Radoi nu prea le are cu astea…iar Ovidiutz nu are nimic cu fussbalul.”
Nu am zis ca numai el e vinovat, dar sa rec. ca cei dinaintea lui au obtinut rezultate mai bune cu loturi mai subtiri (la un mom dat zenga avea in atac pe Dita si Cristea care acum e la Poli…ce zici?). Sigur ca tre sa aducem jucatori buni, dar eu am impresia ca sub Olaroiu tot nu o sa iasa mare brinza. Numai gindeste-te la diferenta dintre echipa lui Piturca si cea a lui Zenga: cu aprox aceeasi jucatori Steaua s-a autodepasit.
Sint impotriva antrenorului pt ca fotbalul din Rom e atit de subdezvoltat dpdv al strcuturilor ca deocamdata numai dela niste antrenori putem astept ceva, doar nu astetpi de la Jiji sa fie mare conducator, dau de la Meme sa fie mare desxcoperitor de talente.
Toate performantele nostre au venit atunci cind niste antrenori + juc au depasit precaritatea resurselor noastre financiare, intelectuale si logistice.

EL TIGRE  •  16 februarie 2007, 3:19

DODO. desi sant caine iti spun eu ca nu are vina ciobanu ca e prost si nu stie de capu lui,nu vazi ca el vrea presedentia.El vrea saracu dar daca nu-l invata nimeni si toti il halesc de cascaval. eu sant de parere ca cei mai mari vinovati sunt stoica,olaraiu si argaseala. Nu aveti oameni seriosi,capabili si sa vrea in primu rand

dodo  •  16 februarie 2007, 3:31

@superdepor:

Nu-i asa!
Atunci, cu Valencia si anul trecut, nu prea eram luati in seama!

Avantaj noi!!

Plus ca anul asta Sevilla era printre cele mai tari echipe din UEFA!

Dezavantaj noi!

Eu cred ca Olaroiu e un antrenor de nivel mediu si face ce-i zice MM si JIJI!
De aia nu au stat Zenga si Protasov, pt. ca au refuzat sa fie menajera lui JIJI si MM!!!

Dar problema e ca atunci cand l-au luat pe Oli toti au stiut asta (si OLI)!

Daca ai jucatori f. buni oricine poate obtine rezultate!
Si tu si eu…aproape oricine!

Deci la Steaua e nevoie de jucatori f. buni!!!

Asa s-a intamplat cu Iordanescu in ’94! Cu Hagi, Raducioiu, Dorinel, Lupescu, Dumitrescu, Petrescu…cum sa nu obtina rezulate!!!

Steaua are bani in comparatie cu echipele de la noi din tara si chiar cu altele din Europa de est!
Asa ca vreau jucatori buni la steaua si sa se investeasca in echipa!!
Eu ca suporter al stelei, daca dau 1.000.000 lei vechi in medie pe un bilet la un meci de UEFA sau CL vreau sa vad o evolutie pe masura a stelei, nu cum o fura cu 0-3, 1-4, 0-2 acasa!!!

Asa trebuie pusa problema!!!

Money  •  16 februarie 2007, 3:38

Ceea ce a arat Steaua aseara este o gluma proasta.Trebuie sa imi pun serios mintea la contributie ca sa imi pot aminti o asemenea partida slaba a Stelei.
Vinovati?Toata lumea ! De la conducere pana la ultimul jucator.
Conducerea: Ultimele 3 campanii de achizii au fost lamentabile,probabil se intoarce in mormant Sfinxul Alecsandrescu daca ar vedea in ce mod se fac transferurile in ziua de azi la Steaua(vezi exemplul Drida).
Jucatorii:Pai dupa ce ii platesti regeste si le spui ca au o „amarata” prima de 20.000 de euro,acestia abia daca pun osul.
Nu mai exista echipe care sa joace pentru onoare,toate joaca pentru bani,iar noi romanii adoptam numai obiceiurile proaste.
Grecia in 2004 a dorit trofeul Europei,a calcat pe tot ce a avut in cale,nu pentru bani sau altceva,ci pentru ONOARE.
Revenind la Steaua,Emerich Jenei spunea ca Steaua impune ea mereu desfasurarea jocului,fiecare echipa isi alegea tactica dupa bunul plac al Stelei.Eram vitezisti ! Acum adoptam jocul britanic,Olaroiu de la meciu trist cu Boro adopta jocul lor,mingi pe atacanti,sarim peste constructie si atacam haotic.Daca unui individ cum e Mclaren,antrenorul Angliei si pe vremuri la Boro ii iese acest tip de joc de ce sa nu incercam si noi?
In aceasta seara numele de vitezisti a murit !

PS:Ma asteptam ca celebrul Florian Meyer sa repete circul facut la Liverpool-Steaua in 2003,cand stiti ce decizii a luat la 2 faulturi in careu ale lui Biscan ,dar m-am inselat.Recunosc ca pe moment eram revoltat de decizii,dar dupa ce le-am vazut nu pot sa zic decat:Jos Palaria in fata dumneavoastra domnule Meyer!

www.foosball.ro  •  16 februarie 2007, 3:47

http://www.foosball.ro

dodo  •  16 februarie 2007, 3:48

@money:

Ai dreptate!
Si jucatorii sunt indolenti sau lipsiti de valoare!

Aici are drepate si JIJI! Au prea multi bani si nu JOACA! vezi Bostina: In seara asta a jucat O.K!
De ce nu o fi jucat asa si cu Lyon sau Real?

Cei indolenti trebuie adusi pe calea cea dreapta, ia cei lipsiti de valoare trebuie inlocuiti!

Musat Mihai  •  16 februarie 2007, 4:16

Diferentza de valoare si mentalitate a fost net superioara in favoara spaniolilor dar aici trebuia sa intervina olaroiu sa creeze o idee de joc Dupa ce ca suntem mai slabi nici nu stim ce jucam Alegerea primului 11 nu a fost inspirata apoi jocul la mijloc nu a avut nici o idee echipa era rupta Cand mingea era la fundasi centrali nu avea cine sa iasa la pasa de aceea se juca pe varfuri direct cea ce nu a stiut sa faca steaua niciodata Pe partea stanga s-au calcat pe picioare 3 jucatori (bostina marin badea) badea incapatzanandu-se sa nu intre in centru pe faza de atac pt a crea superioritate de aceea francezul a fost izolat Treptat bostina a parasit partea stanga probail simtindu-se inghesuit Mai sunt multe aspecte negative usor de descoperit chiar de amatori cea ce ma face sa trag o conluzie Ori jucatorii stelei sunt asa prosti incat sa faca greseli tactice majore ori olaroiu este amator? La revedere olaroiu

arh.Gheorghe Petrescu  •  16 februarie 2007, 6:41

Dupa nori negri, vine si vreme buna. Eu cred ca Steaua
si Dinamo, trebuie sa forteze mai mult la antrenamente.
Singurul jucator ce a demonstrat altceva, este Lobont.
In rest, atat la Steaua cat si la Dinamo, totul, o apa si
un pamant. Bai fratilor, daca jucati asa si in retur, la
revedere calificare in Cupa UEFA. Greselile se platesc,
asa ca, atentie in aparare si atac. Hai Romania !

aciduzzu  •  16 februarie 2007, 6:50

Din toata echipa lor titulari au fost doar portarul plus 3 jucatori de camp, in rest au bagat rezervele (si sa nu uitam ca astia cu toti titularii nu mai bat pe nimeni in campionat de foarte mult timp, de 5 meciuri, ma intreb unde ar fi Steaua daca ar juca in campionatul Spaniei – probabil pe locul 17-18 sau in divizia B).

Deci astia nu numai ca au jucat „la misto” si si-au batut joc de noi pe teren jucand „magarusul” si driblandu-ne si dandu-ne mingile numai printre picioare tot meciul, dar asta au facut-o cu rezervele !!!!

aciduzzu  •  16 februarie 2007, 6:53

pt Alex:

Piturca chiar avea dreptate cand zicea ca Benfica e mai tare decat Sevilia (daca te uiti ca Sevilia n-a mai batut pe nimeni de multe meciuri pe cand aia tocmai au maturat pe jos cu Brazilia), cred ca de fapt ala care a tras pe nas esti tu 🙂

aciduzzu  •  16 februarie 2007, 6:55

daca Steaua a fost umilita si Dinamo a pierdut din ghinion asta nu inseamna ca Steaua a jucat cu o echipa mai tare, ci doar ca Steaua e mult mai slaba ca Dinamo atata tot 🙂
Dar asta vezi uitandu-te in clasament

sebi_ cleveland  •  16 februarie 2007, 7:31

jaleeeeeeeeeee,nu am jucat nimic mai rau decat dinamo nu credeam ca se poate: ia-ta ca se poate si am jucat si acasa cu o echipa relaxata rau de tot suntem pe nicaieri si anul asta vom pierde tot nu ma mai uit la meciuri ca ma imbolnavesc de inima…

oli-necula  •  16 februarie 2007, 7:35

Totusi lui Oli ii lipseste sclipirea,nebunia,curajul pt a fi un antrenor mare.
Echipa nu joaca.Insista prea mult cu „copii” lui.

totusi  •  16 februarie 2007, 7:43

pe prima pagina trebuia sa scrie „ZerOaia” si nu ZerOli :))

totusi  •  16 februarie 2007, 7:47

sau „ZerOile” 🙂

Dan  •  16 februarie 2007, 7:51

In timp ce orice om de bun simt vedea, dupa primele 20 de minute, o diferenta reala intre ei si noi (ei 3 ocazii, noi nimic), penibilii comentatori ai ProTV ne spuneau, nici mai mult nici mai putin decit ca Steaua are CONSISTENTA la mijlocul terenului. M-am frecat la ochi. Mijlocul era exact compartimentul care-i lipsea Stelei. E absolut incredibil cum vad acesti domni altceva. Ei cred ca daca spun acele cuvinte sunt patrioti? Nu, nu sunt. Sunt ridicoli.

elle  •  16 februarie 2007, 7:57

Doamne cand ma gandesc ca era sa ratez spectacolul… 🙂 🙂 🙂 🙂 🙂 🙂 🙂

elle  •  16 februarie 2007, 7:59

am un singur regret…. nu se televizeaza returul…. acolo spectacol frate : ) 🙂 🙂 🙂 🙂 🙂 🙂 🙂

damaris  •  16 februarie 2007, 8:11

comentariu jalnic
transmisiune jalnica
joc jalnic
patroni jalnici
transferuri bune 0
galerie revoltata
rezultat

meci varza

ioan plischi  •  16 februarie 2007, 8:13

nimeni nu este de vina. ca sa faci bici, ai nevoie de rahat ca lumea. beeehcali s-a invatat la bani – de la ajax, de la liga, din bilete – si si-a zis, asa cum facem noi romanii, ca merge si-asa… toata lumea face transferuri, numai steaua umbla dupa fantome si andrey. daca o sa prinda un loc de cupa uefa la primavara, mare minune… cfr-ul, poli, dinamo si un pic giulestiul lucreaza la fundatie, nu la impresia artistica.

valmir  •  16 februarie 2007, 8:17

Steaua acasa cu Olaroiu in cupele europene: 0-1 Heerenveen,0-0 Betis,1-1 Rapid,1-0 Boro,0-3 Lyon,1-4 Real,1-1 Kiev,0-2 Sevilla.Comentariile sint de prisos

alexx  •  16 februarie 2007, 8:22

foarte prost comentariul celor de la protv

Machedonul  •  16 februarie 2007, 8:24

Am vazut (sau mai bine zis am suferit) o partida in care Steaua nu a existat.
Am vazut in schimb un experiment de tip englez cu mingii lungi care nu au nimic de aface cu fotbalul romanesc (tehnic, la picior) si cu Steaua.
Ma intreb pe cine va da vina acum Olaroiu?
In priviinta portarilor ce sa mai zic?

elle  •  16 februarie 2007, 8:29

alexx Says:

February 16th, 2007 at 8:22 am
foarte prost comentariul celor de la protv

asa comenteaza ei pe steaua …. la 0-0…mai aveam putin si urmaream meciul cu sunetul off ….de la 0-1..deja au inceput cu boceala …plangea sufletelul lor stelist….dar macar era mai funny …. :))

elle  •  16 februarie 2007, 8:31

valmir Says:

February 16th, 2007 at 8:17 am
Steaua acasa cu Olaroiu in cupele europene: 0-1 Heerenveen,0-0 Betis,1-1 Rapid,1-0 Boro,0-3 Lyon,1-4 Real,1-1 Kiev,0-2 Sevilla.Comentariile sint de prisos

aaaaa …gata m-am prins…. asta era palmaresul ???? Tony????? 😉

Jan  •  16 februarie 2007, 8:40

Se vede treaba ca Oli a trecut de la stilul italian, la cel englez 🙂 , tare si pe poarta. Golul lui Petre a fost insa valabil, degeaba mananca rahat Tolontan.

elle  •  16 februarie 2007, 8:47

Jan Says:

February 16th, 2007 at 8:40 am
Se vede treaba ca Oli a trecut de la stilul italian, la cel englez , tare si pe poarta. Golul lui Petre a fost insa valabil, degeaba mananca rahat Tolontan.

daaaa , sigur ….daca te face te simti mai bine..poti sa crezi asta in continuare 😉

DIOGENE  •  16 februarie 2007, 8:49

ciobanul vrea sa vada fotbal,dar banii de transferuri ii baga in buzunar.nu poti vedea fotbal numai daca dai bani;altfel sa se uite la barcelona

lorenzo  •  16 februarie 2007, 8:50

Fratiiiiilor!!! Olaroiu antrenor de locul 3-4;asta e valoare lui atata poate nu trebuie sa fiti suparati.

marc  •  16 februarie 2007, 8:51

Adevaratul lider al Stelei este fara indoiala Dica.Radoi sa lase declaratiile si sa munceasca mult, pentru a redeveni jucatorul de alta data.Apropo a jucat aseara cu Sevilia?

ANDREI  •  16 februarie 2007, 8:55

salut!
in primul rind a contat faptul ca echipa spaniola este in plin campionat iar steaua nu,apoi exista o mare diferenta intre spanioli si romani ca valoare si menatlitate(inca)plus ca radoi -50% din steaua ,a jucat cu frica in urma accidentarii si nu s-a batut asa cum ne-a obisnuit.despre cernea nu prea are rost sa vb fiindca asta-i !!!!!!!!!!!doar i s-a marit contractul,frica de nu a lua gol la adus la 16 m,ma mir ca nu a ajuns la jumat terenului ca si asa nu am avut mijloc.ne-am asteptat la un meci mare si a fostul unl mediocru,ei au venit au batut au plecat,ne puteau si umili dar n-au facut-o si pt asta respect !!!!!!!!!!!!!!.din pacate avem o mare problema,dinamo min 90!!!!!!!!!!!!!,steaua gol de portare care le-a ingropat moralul,anul trecut la fel in liga,in uefa nu mai zic iar ultimul min.este pacat de munca lor sa piarda asa!!!!!!!!!!!!!!!!!!le trebuiesc lideri atiti in teren cit si pe banca!!!!!!!!steaua are unul usor slabit acum insa dinamo nu,daca avea nu pierdea in min 90!!!!!!!!!!!!!!1si lobont este prea in spate pt a fii lider!!!!!!!!!

ADMIRATORU’  •  16 februarie 2007, 8:55

I LOVE U SEVI!!!NA?NA?NA,NA,NA,NA…..A-ti facut si romani fericiti…

17 nentori  •  16 februarie 2007, 8:59

daca nu facem cateva transferuri,o sa fie rau

freelancer  •  16 februarie 2007, 9:06

Cu o echipa incropita in jumatate cu jucatori care anul trecut strergeau colbul pe banca de rezerve e greu sa emiti careva pretentii. Olaroiu a fost penibil. Politica de transferuri a Stelei este total gresita. Oare nu se vede dela o posta ca Olaroiu nu are deloc solutii si de aceea si face atitea experimente? stabilitatea caracterizeaza echipele de valoare, traditia. Dupa meciul din semifinalele de anul trecut echipa e in cadere libera. Sincer , nici nu prea cred ca la sfirsit de campionat va fi pe 2. Atitudinea jucatorilor se pare ca e buba. A fost in Champions League , ce mai. Insa meciurile se cistiga se pare si cu inima nu numai cu valoarea. Acest lucru ia lipsit stelei foarte mult. Lorenzo – ai dreptate – 3-4 e realitatea de azi. Imi pare rau pentru fanii echipei … sincer. Meciul retur cred ca va fi o simpla formalitate. Cu toate ca steaua joaca mai bine in deplasare.

ANTISTAR  •  16 februarie 2007, 9:10

SUNTETI PRAF TATAIE! NU MAI RIDICATI ATATAEA OSANALE SEVILLEI, CA NU DIN CAUZA „SUPERJOCULUI” LOR ATI PIERDUT, CI CA SUNTETI TERMINATI. SUNTETI ACEEASI ECHIPA FRANTA DE LA SFARSITUL SEZONULUI DE IARNA. IAR FARA DICA NU EXISTATI. DE ABIA ASTEPT CAMPIONATUL. O SA O LUATI IN FREZA DE LA ECHIPE LA CARE NICI NU GANDITI. IAR IN GHENCEA ANUL ASTA STINGEM LUMINA. NU VA COMPARATI CU NOI. CU BUBUITEA NU CASTIGI MULTE MECIURI. HAI DINAMO!

ANTISTAR  •  16 februarie 2007, 9:12

SI AM UITAT. LOCUL 4 E AL VOSTRU ANUL ASTA.

freelancer  •  16 februarie 2007, 9:14

ANTISTAR Says:
February 16th, 2007 at 9:10 am ….

Foarte corect 😉

Un dinamovist  •  16 februarie 2007, 9:17

Aseara am vazut echipa anului 2006 din Romania, care a avut ca antrenor pe antrenorul anului 2006 din Romania. Asa cum am spus si cu alte ocazii noi dinamovistii ne dorim ca Olaroiu sa fie antrenor la Steaua pe viata. De cateva luni de zile suporterii stelisti repeta cu exasperare acelasi refren „Ce palmares avem !!”. De ce oare „ticalosii astia de spanioli” nu au tinut cont de palmaresul Stelei ? Ce lipsa de respect din partea lor ! Ce arbitru nepoliticos ! Cum si-a putut permite oare acest arbitru sa anuleze golul lui Ovidiu Petre ? Cum si-a permis acest neamt ticalos sa acorde 11m la interventia lui Ghionea ? Nu stie oare ca in campionatul nostru asemenea interventii nu se sanctioneaza ? Nu stie ca in campionatul nostru este permis chiar sa joci handbal in careul de 16 m fara a se acorda 11 m ?
Dupa „Taierea mieilor” ep III probabil ca va urma „Tacerea mieilor”
Sa auzim de bine !!

POP ANDREI  •  16 februarie 2007, 9:19

Mai intotdeauna le cautam scuze,dar sunt platiti sa joace mingea rotunda cu bani grei.Cred ca echipa e nevoie sa o ia de la zero,de la simplele pase(aseara au gresit o gramada,iar pasa prin jucator este imposibila),apoi fiecare jucator luat in parte la o filmare si vazut in momentul jocului cum si cat si-a ajutat echipa(ati vazut vreo minge degajata in fata sa ajunga la vreun jucator stelist,cred ca dorinta de a scapa de minge a fost mare,asta in prima repriza),iar indivizi care vor sa-si arate talentele,care se simt singuri pe teren,avem cu gramada(aici face diferenta HAGI fata de DICA,a fost un jucator care a facut meciuri,mingi pentru echipa,nu era un egoist,iar prin talentul lui reusea sa izoleze 2,3 jucatori)Oli isi pune mana in cap,si striga la albitru fara sa vada neputinta jucatorilor lui(neputinta lui printr-o aranjare in teren,demna de o astfel de echipa).
Vreau sa cred ca se va schimba ceva la retur,dar dupa cum mai zambea cate un jucator stelist la sfarsitul meciului mi-am dat seama ca si aici i-am vazut superiori,poate un tricou pentru Badea de la Brazilian.Nu exista mentalitatea de invingatori,poate doar HAI SA TRAIM BINE (o masinuta,un manechin,mai batem un VASLUI,POLI IASI,luam prima de joc,si asta e,si suntem fotbalisti)
La munca fratilor.

foresta falticeni  •  16 februarie 2007, 9:19

trebuie sa facem cateva transferuri bune sa ne revenim

foresta falticeni  •  16 februarie 2007, 9:21

un transfer bun ar fi corpodean dar nu stiu daca borcea o sa-l dea

elle  •  16 februarie 2007, 9:24

Un dinamovist

Buna dimineatza ….. buna rau … 🙂

Un dinamovist  •  16 februarie 2007, 9:31

@Elle
Buna sa-ti fie inima. E „buna rau dimineata” sau altceva ?
„Sa le iertam pacatele stelistilor sau sa radem in continuare de ei ?”
This is the question ? ar zice wlm

X™  •  16 februarie 2007, 9:32

Neatza Elle.

elle  •  16 februarie 2007, 9:32

macar s-a ales si jiji cu ceva ieri …cu semnaturile oitelor la intrarea in stadion …. va foloseste ca pe niste carpe… PENIBIL!!!!! ….

Comentează