Partea netelevizată a Stelei

Aţi băgat de seamă? Transmisia ProTV a fost mai slabă ca de obicei. Reluările au ratat unghiurile concludente şi planul general a fost niţel cîş. Chiar şi comentariul perechii Mocanu – Drăghici a oscilat la bursa discuţiilor nocturne de după meci între „destule expresii interesante” şi „modest pentru că jocul slab al Stelei nu le-a permis să prelungească tensiunea din promo”.

vineri, 16 februarie 2007, 2:51

Aţi băgat de seamă? Transmisia ProTV a fost mai slabă ca de obicei. Reluările au ratat unghiurile concludente şi planul general a fost niţel cîş. Chiar şi comentariul perechii Mocanu – Drăghici a oscilat la bursa discuţiilor nocturne de după meci între „destule expresii interesante” şi „modest pentru că jocul slab al Stelei nu le-a permis să prelungească tensiunea din promo”.

O explicaţie. În timp ce pentru meciurile din Champions League gazdele au fost impecabile, joi seara şi-au revenit. Camera de plan general n-a mai avut acces în loja centrală. Supărat, Olăroiu n-a venit la declaraţii. „În partidele din Ligă, le-a fost teamă de cei de la Team. Cînd n-au mai avut standarde impuse, au devenit necooperanţi”, a povestit unul dintre membrii echipei Pro.

Senzaţia de club organizat primar se simte peste tot în Ghencea. Lojele arată jalnic. Panourile publicitare de pe margine sînt nişte cearceafuri ordinare. Pînă şi la Cupa Liceelor a existat sistemul de afişaj cu leduri! În aceste condiţii, e logic că sponsorul principal întîrzie să apară pe tricouri. Directorul de marketing a plecat, fostul contabil Ghiorghişor vinde publicitatea.

Relaţia cu actuala conducere a Stelei e, în general, dificilă. ProTV a simţit-o pe propria piele. În toamnă, conducerea Stelei nu ştia cum să mai caute în coarne televiziunii care transmite Liga. Becali, MM, Oli, coborau cu toţii pe gazon, la interviuri. Amintiri. Săptămîna trecută, declaraţiile lui Becali au dus postul din Pache în mijlocul unei incomode dezbateri publice referitoare la publicitatea mascată pe care i-ar fi făcut-o finanţatorului şi politicianului. Moment delicat pentru grupul de oameni de la Departamentul Sport, cei care au dominat piaţa ideilor şi ratingul TV timp de un deceniu.

Acum, clubul ignoră regulile din toamnă. Transmisia, meciul şi rezultatul ies prost. Iar spectatorii s-au simţit, a cîta oară?, frustraţi. Li se cer preţuri europene pe bilete şi li se oferă resemnări mioritice. Steaua e într-un blocaj, nu doar tactic, ci şi de dezvoltare. Pînă să tînjească să conducă o ţară, n-ar fi rău ca Becali să organizeze un club. Pentru că el are uneori o echipă şi doar în clipele magice un club.

Comentarii (258)Adaugă comentariu

calaretulcucap  •  16 februarie 2007, 16:42

CryO…hai nu-mi da vestea asta.

Esti prost de obicei,sau azi ai liber de la servici si te-ai gandit sa ne faci sa zambim ?! 😉

Sincer acum,am auzit ca l-a contactat Chelsea pe oli,dar jiji nu vrea sa-i dea drumu’,doar a promis ca-l tine pe viatza.

enzo  •  16 februarie 2007, 16:43

pt.cryo.olaroiu are intr-adevar cele mai mari performante dar,la restaurante.chestia cu fotbalul nu prea i-a iesit.nu-i nimik,fiind antrenor pe viata la steaua va castiga eclatant cu echipe celebre ca farul,rm.valcea,pandurii,uta.

iulian1923  •  16 februarie 2007, 16:44

baietzi….6….o oitza printre noi….cryO…altfel spus….cryOITZA….dar dak are dreptate are dreptate…olaroiu cel mai mare antrenor dupa 89…=))=))=))…nici mutu nu o crede pe asta…cred k el si dak ar fi singurul tot pe locul 2 ar termina…ce a facut oli la steaua???

calaretulcucap  •  16 februarie 2007, 16:45

@ dinamovisti

MUTU SE RETRAGE DE LA DINAMO!
Autor: Mircea Cristescu, 16-02-2007

„Briliantul” i-a promis lui Cristi Borcea, dupa meciul cu Moldova de saptamina trecuta, ca, inainte de a renunta la fotbal, va mai juca un an pentru trupa din „Stefan cel Mare”

The Madman  •  16 februarie 2007, 16:47

Tolo are 100% dreptate…

DAR

Exista si un dar…

Ieri la tribuna 0 unde am stat era in fata mea Victor Ponta… Nu era singur la meci si la un moment dat in timpul unei discutii cu insotitorii sai spune: „asculta-ma pe mine ca stiu bine ce spun: nu exista coruptie mai mare decat la jurnalistii sportivi, crede-ma ca stiu foarte bine…”

Acum fiecare crede sau nu acest lucru… Eu cred ca omu’ stie… in fond in PSD credeam ca este cea mai mare coruptie, deci este un om avizat sa isi exprime pareri despre acest subiect… 🙂

CryO  •  16 februarie 2007, 16:47

Nu sunt prost deloc!!! spun doar adevaru’!! si lasa-ne cu mistou asta ieftin! 😉

calaretulcucap  •  16 februarie 2007, 16:50

Nu o lua ca pe un afront personal,dar chiar nu pot sa tac cand imi spune o oaie,acest animal nu prea are autoritate,doar traieste in turma :)))))

martin_dinca  •  16 februarie 2007, 16:51

Tolontan, de ce ai dreptate mereu? de ce esti cel mai in tema cu problemele despre care scri? de ce esti singurul….? sau aproape…..
Am o rugaminte …daca se poate da-mi si mie pe email ceea ce ti-au transmis tipii aia despre cancer .Te rog.
In rest esti ok ,ca de obicei…

adrian  •  16 februarie 2007, 16:51

Nu imi place Gigi Becali asa cum nu agreez pe nimeni din familia Becali. Dar de aceasta data pentru a obtine un subiect manipulati cititorii. Stiti foarte bine, ca Sectia Sport a PRO TV a fost organizata ani de zile ca un SA cu autonomie din partea conducerii postului. Si nu este un caz singular in PROTV. Oamenii de acolo au folosit spatiul acestei televiziuni cum s-au priceput. Problema nu este ca Becali a vorbit si a turnat lucruri pe care nu trebuia sa le spuna. Problema este si as vrea sa comentati cum au ajuns sefii de la Sport sa dispuna cum vor de ecranul televizorului si sa faca ingeri sau demoni dupa bunul plac.
Uitati esenta!!!Ei au vrut sa scape de la faliment o alta companie a trustului cu riscul de a crea OBELISCUL BECALI. Credeti ca emisiunea de doi lei de pe Antena 1 despre nevestele de fotbalisti nu merge pe aceeasi lungime de unda. DVS sunteti un mare condeier dar manipulati. SPUNETI ADEVARUL

CryO  •  16 februarie 2007, 16:51

pai spune-mi tu un alt antrenor roman care a facut cu o echipa de club romaneasca ce a facut Olaroiu anu’ trecut!

CryO  •  16 februarie 2007, 16:52

iulian, tu de ce vorbesti frate???

SiRtu  •  16 februarie 2007, 16:55

Totul nu e decat un balon de sapun.Nu avem echipa!Nici de conducere ,nici pe banca tehnica si nici in teren.Sa ne fie clar!Cand MM deveni cautator de comori pe continentul incasilor, nu te poti astepta la altceva.Desi sunt stelist de 45 de ani,cred ca e bine ca s-a intamplat asa. Declaratiile nu tin loc de valoare! Banii.nici chiar atunci cand sunt multi ( la Steaua,insa ,nu si cand e vorba de transferuri,atunci toti jucatorii sunt prea scumpi…),nu sunt totul! Mai trebuie si putina minte!Or ,cand e vorba de asa ceva,e deja deranj mare la noi…Becali se lauda doar,ii place sa fie in lumina reflectoarelor, dar e doar un cabotin. Cund va face mai putina parada de averea sa si va baga mana mai adanc in buzunar,voi sti sa-mi reconsider pozitia. Pana atunci insa, doar dispretul meu!

calaretulcucap  •  16 februarie 2007, 16:56

CryO..ai dreptate,niciun antrenor roman nu a reusit sa piarda o calificare dupa ce avea 3-0 per total.

Ballack  •  16 februarie 2007, 16:57

S-au vazut in CL si i-a luat valul,sper sa-i izbeasca rau de tot de niste stanci!Si pe conducatori si pe conducatorul Stelei din teren….pt cei care au fost atenti la meci:
>

Ballack  •  16 februarie 2007, 16:58

La faza care a precedat golul 2 nu stiu cum s-a intamplat da privirea imi era fixata pe Radoi inca dinainte sa ajunga mingea la Cristocea,a ajuns mingea la Vasilica,a pierdut-o,niste baieti de la Sevilla s-au aruncat in atac si au trecut pe langa Radoi ca vantu,iar capitanul executa o alergare usoara de parca ar fi mers pe principiul Vasilica a pierdut-o el s-o recupereze,desi putea foarte bine sa bage un sprint si nu s-ar fi luat golul 2,dar el e capitan de ce sa alerge??

CryO  •  16 februarie 2007, 16:58

eu vorbesc de eadevaratele performante, adica semifinala cupei Uefa, castigarea campionatului si calificarea in Liga!!! acolo unde voi vreti sa ajungeti de foarte mult timp!!!!!!!

iulian1923  •  16 februarie 2007, 16:58

Ai zis dupa ’89…din cate stiu si cate am vazut….Mircea Lucescu este cel mai marea antrenor roman…olaroiu a fost contestat pentru ce a facut la steaua de majoritatea stelistilor infocati…nu au fost de acord cu tactica folosita,primul 11….la steaua banii lu jiji au repr 90% din rezultate….nu antrenorul…

Songoku  •  16 februarie 2007, 16:59

Doar o parere :
De obicei nu comentez prestatia echipelor de fotbal insa meciul dintre Steaua si Sevilia mi-a lasat un gust amar . Atat de mult am asteptat acest meci incat dezamgirea a fost totala . Nu am vazut nimica la Steaua … nici macar determinare . Stiu ca in tara sunt 22 mil de antrenori dar as vrea sa imi fac cunoscuta si parerea mea despre jocul Stelei cu Sevilia cat si depre tactica aleasa desi nu sunt un ” profesionist ” .
1. Asezarea 1-4-3-3 parerea mea e ca nu e una dintre cele mai stralucite avand in vedere faptul ca se pierde mijlocul ….. locul in care o echipa ar trebui sa aiba cea mai mare consistenta ….. de ce ? pentru ca daca nu ai mijloc nu sunt pase pt atacanti si nici oameni care sa ajute defensiva
2. Parerea mea e ca la Steaua Jucatorii nu joaca pe posturile in care ar da un randament maxim . Cum as vedea eu echipa :
Cernea ( Andrey )

Goian Ghioane P . Marin

Radoi Paraschiv
Nicolita Bostina
???
(un nr 10 adevarat , brazilian daca se poate )

Thereua Badea

Cred eu ca in acest sistem fiecare jucator isi poate pune in valoare calitatile (parere de nespecialist ) si deasemeni este un sistem care da consistenta tuturor compartimentelor
in orice moment din joc Steaua ar avea 5 oameni in fiecare compartiment … Cred .

Cat depre meciul de aseara ….. jucatorii Stelei parca aveau plumb in ghete ….. iar cu parere de rau pt investitia de 1 mil de euro facuta in O. Petre cred ca e o afacere proasta . Radoi e in lipsa de forma (e de inteles ) si concluzia e ca la mijloc a jucat doar Bostina …..

E doar parerea mea ….. sper sa nu fi suparat pe nimeni …..

Cu respect pt toata echipa Stelei cat si pentru suporterii ei sper ca meciul de aseara sa fi fost o buna lectie si sa fie ultimul jucat in o asemenea maniera

FORTZA STEAUA !!!!!!

tatalinho  •  16 februarie 2007, 17:00

Ce naiba discutam de organizare acum !? Ma doare-n „cashcheta” de aspectul asta, cand echipa a jucat de cacao si a aratat ca nu are antrenor ; basca 1/3 +1(ala e OLI) din echipa sunt „varza” iar restul de 2/3 sunt ca niste oi ratacite pe teren (nici macar nu au mancat iarba!! ca aveau destula).Voi „presarii” lasati bot ca nu v-au bagat si pe voi in seama dupa meci, dar la amaraciunea pricinuita suporterilor de jalnicii nostri „viteji” nu va ganditi prea tare! Da-i in spanac cu organizarea lor si cu progamul de marketing!!! Jocul echipei sufera!! Si noi pe langa ei, chibiti deh!!!

PS. Sti ceva? Dupa meci, cand vedeam vre-un interviu sau opinie pe oricare post TV, schimbam canalul.Asa ca…..

Songoku  •  16 februarie 2007, 17:01

Sistemul propus era 1 – 3 -2 – 3 -2

CryO  •  16 februarie 2007, 17:02

am uitat sa specific, din campionatul romanesc!! am zis-o in reply-u urmator! poti baga oricat de multi bani ai avea fara sa ai vreun rezultat!! vezi exemplu Poli Timisoara!

DiaboliC  •  16 februarie 2007, 17:03

Transmisiunea a fost slaba dintr-un singur motiv:a jucat Steaua,o echipa slaba.Sa vedeti transmisiune si spectacol fotbalistic la Barcelona-Liverpool saptamana viitoare.Sevilla nu a avut adversar in acest meci.Am tinut cu Sevilla si nu ma tem sa v-o spun,dragi ziaristi.Cat timp echipele din Bucuresti joaca in Europa,nu ma intereseaza decat sa ii vad suferind pe Steaua,Rapid si Dinamo.Si sper ca Steaua sa mai sufere asa cum a suferit ieri contra Sevillei,fiindca a fost inexistenta pe teren.

iulian1923  •  16 februarie 2007, 17:04

ma gandeam ca vorbesti de adevaratele perf a stelei…a pierdut calificarea dupa ce a condus per-total cu 3-0…s-a calificat in CL unde si-a luat-o original(mark inregistrata)….de campionat ce sa mai vb…cred k stim amandoi cum a fost castigat…poate rezultatele cu echipele valoroase mai razbuna cate ceva….oricum…RESPECT BORO 4ever!!!

tatalinho  •  16 februarie 2007, 17:06

Intre timp au aparut si alte pareri. Ca sa nu se creeze confuzii, consider ca opinia mea se refera strict la subiectul articolului d-lui Tolontan (management-ul clubului FC STEAUA).

Don JJ  •  16 februarie 2007, 17:06

CONCLUZIA ?
Doar asta poate fi: sa nu mai auzim de acest club penibil, cu niste sefi de tot rasul, in istoria lui: fam. Ceausescu, V. Paunescu, Jiji Beeeeecaaali (aici poti include si maimuta vorbitoare pe nume Mimi), care fac de ras si Romania, nu numai clubul respectiv.
Avand in vedere ca acest Moggi al Romaniei, Jiji, ar fi trebuit sa fie deja la Mititica, pentru magariile facute in ultimele 2 campionate, doar pt. a se vedea cu marafeti, pentru campania politica.
El doar s-a folosit de Steaua, pentru a ajunge celebru, si a putea candida in politica.
Ce ne distreaza pe toti ne-stelistii, ca majoritatea stelistilor, mai ales cei mai mici ca varsta, pun botul la vrajelile conducatorilor de acolo, si se umfla-n pene, ca ei sunt stapanii lumii.
DACA AU AJUNS SA CREADA IN IDOLI FALSI, MILA MI-E DE EI CA VOR FI DEZILUZIONATI SA VADA CRUNTUL ADEVAR, PRECUM CA ACEST CLUB, EXISTA DOAR DIN FARADELEGI EVIDENTE, IERTATE DE UN GRUP DE MAFIOTI DE LA LPF SI FRF, IN FRUNTE CU „PRETENARUL” DE-O VIATA AL LUI JIJI, DON’ CORLEONE.
Dejane-am saturat de astfel de mascarici, si faceti ceva sa scapam de pseudo-investitori, pt. a avea un climat adevarat, occidental, de competitie curata in fotbalul romanesc.
EU CRED CA SINGURA SOLUTIE SA SCAPAM DE JIJI E SA FIE PENALIZATA STEAUA MAI DES SI MAI DUR (NORMAL, CAND AU ABATERI SEFII LOR — SI AU AVUT ENORM DE MULTE), DOAR ASA CIOBANUL VA RENUNTA IN A MAI CASTIGA BANI NEMUNCITI PE BAZA FOTBALULUI.
*** LA ADIO, STEAUA CARE A APUS !!! ***

calaretulcucap  •  16 februarie 2007, 17:07

Rar mi-a fost dat sa vad o echipa atat de neputincioasa precum zdiaua.

Din toate meciurile disputate acasa,in niciunul nu a dat senzatia ca pote casitga.

Bine,oile mai cad si psihic dupa primul gol…asa cum declara goian.

Pe aceasta adresa.CEREM ECHIPELOR CARE JOACA CU zdiaua SA NU MAI MARCHEZE…ca se prabusesc oile mental.

iulian1923  •  16 februarie 2007, 17:08

sa iti aduc aminte ca dupa 89 lucescu a antrenat in romania….si chiar a obtinut performante!!!iar de poli stai linistit…e aproape…rezultatul il vei vedea…o vad pe poli la final peste steaua…nu ma contrazice acum…fa-o dak vei putea la finalul campionatului!!!

CryO  •  16 februarie 2007, 17:08

Bine mai iuliane, vad ca nu prea se poate discuta cu tine, adica, nu poti sa fii fair-play si sa recunosti performantele unei echipe!! macar v-am eliminat din Uefa, asta e o performanta mare! cat despre Liga, n-ar fi cazul sa vorbesti pt ca voi nu o sa ajungeti niciodata acolo!!!

Mimi traveStoica  •  16 februarie 2007, 17:08

Lucrurile sunt simple,va aparea din nou mm-lingaul si va spune dupa ce va castiga cu constanta sau jiul(slugile!)ca steaua este cea mai si cea mai dar adevarul va fi mereu ascuns dupa deget!

calaretulcucap  •  16 februarie 2007, 17:11

E dureros sa pierzi cu echipa a 2-a a Sevilliei,sa nu ai nici macar un moment senzatia ca ii poti invinge.

Chiar,mimi stoica unde e?

Aaaaa,a pierdut iar shotia si s-a dat la fund (chiar la propriu) si l-a lasat singur pe zeroli sa explice esecul…sau poate i s-a terminat gelul 🙂

iulian1923  •  16 februarie 2007, 17:13

😛 ….cu mine nu se poate vorbi???Am mintit cu ceva???

tatalinho  •  16 februarie 2007, 17:15

CryO Says „Bine mai iuliane, vad ca nu prea se poate discuta cu tine, adica, nu poti sa fii fair-play si sa recunosti performantele unei echipe!! macar v-am eliminat din Uefa”

Ai omis ceva : Sa-i spui „desteptului” de Iulian ca era singura (si sper sincer ca nu ultima) calificare din istoria moderna clubului lor mult iubit.D-aia ii doare tare.

Iceman  •  16 februarie 2007, 17:16

Catalin ce parere ai despre faptul k meciul Rapid- Poli Tim se va juca la Craiova????? Ti se pare corect k federatia sa decida locul de disputare al meciului????? Nu era corect k Rapid sa aleaga stadionul ???? Astept raspunsul tau si astept si un comentariu in gazeta..

CryO  •  16 februarie 2007, 17:16

ce performante asa mari a avut Lucescu cand a antrenat in Romania?? o sa te contrazic la sfarsitul campionatului sau daca o sa fie ca tine o sa am puterea s-o recunosc!!! fii fair-play si recunoaste ca nu se compara rezultatele Stelei de anul trecut cu ale niciunei alte ecipe din campionat!! iar acest merit i se datoreaza in mare masura lui Olaroiu!

calaretulcucap  •  16 februarie 2007, 17:18

Ban Iceman…e total off-topic…nu despre Liga 1 se discuta,aici e vorba de cupele europene,nu despre amicale in cipru 😉

iulian1923  •  16 februarie 2007, 17:19

cine crede ca lu’ cernea ar trebui sa i se faca contract pe viata(alaturi de „cel mai bun antrenor roman,numitul oli{tza}”) la ‘zteaua’???

tatalinho  •  16 februarie 2007, 17:21

Lucescu a castigat 2 titluri de campion cu echipele de club la care activat (la fel ca Halagian, de exemplu) si restul, maruntisuri (locul 2,cupa, etc..);cam subtire pt. unul care a antrenat pe Dinamo (inainte de 89) si Rapid (cand Copos nu era zgarcit)

titi preda  •  16 februarie 2007, 17:26

cam multi dinamuisti la un subiect legat de steaua… noroc ca incet incet va curatati toti si il urmati pe catalin haldan… cacamas pe el si pe familiile voastre de idioti ciudosi

ATC3  •  16 februarie 2007, 17:27

„standarde impuse” tu te auzi ma ce zici? ne doare in cur de liga si de „standardele” lor si de fotbalul comercial, daca vor sa dea declaratii sa dea, nu sa li se impuna de mafiotii europei care fac miliarde in fiecare an, pe munca altora. ODIO ETERNO PER IL CALCIO MODERNO spunea un mesaj al unei echipe cu istorie din Italia, cu istorie europeana chiar, dar incep sa-si dea si ei seama ca nu merita, mai ales cand banii din liga nu o sa mai conteze atat.

iulian1923  •  16 februarie 2007, 17:28

si ce palmares are oli?

Vld  •  16 februarie 2007, 17:37

Bravo Tolo … da mai scoate si tu nasul de acolo ca il incurca pe voiculescu

Cătălin Tolontan  •  16 februarie 2007, 17:42

tatalinho: cum te organizezi, asa joci

Marius  •  16 februarie 2007, 17:44

Foarte bun articol!!!:D

RED  •  16 februarie 2007, 17:49

Draga Costi Mocanu si alti angajati ai postului national protv,ma incearca un sentiment imens de frustrare .Pana unde puteti merge cu slugarnicia mediatica fata de echipa preferata a domniilor voastre .Putem intelege multe despre cei care fac rating sau toate tampenile ce tin de televiziune.Dar……Intr-o singura seara daca nu chiar in fiecare seara oricare ar fi fost evenimentul postului vostru nu gasea altceva de prezentat decat prostiile lui jiji sau despre multa iubita echipa a poporului numita „‘emblematic” Steaua.Poate cu atata mediatizare nu faceti decat sa mariti scriba fata de Steaua la dimensiuni inimaginabile.Am hotarat sa nu ma mai uit la nici o stire sporiva de pe protv .Fac un apel si la persoanele pe drept nedreptatita de protv sa faca acest lucru .Draga Costi Mocanu iti doresc sa devii un mai bun manager de stiri sportive si sa iti dai seama ca facand acelasi lucru in continuare nu ai putea fu numit deact un fost mare jurnalist. .

alin  •  16 februarie 2007, 18:09

e nebunie in ploiesti acum. se sparg masini, se bat femei, se da cu fumigene, se tipa …. e nebunie! sunati-ma urgent! vand biletul de la steaua-dinamo, care l-am castigat azi! 0745972947

calaretulcucap  •  16 februarie 2007, 18:14

Mai tineti minte comentariul meciului Dinami Kiev – shtoia….”du-te dica,du-te,du-te!…si s-a dus saracul,a ajuns la Bologna

daniel  •  16 februarie 2007, 18:15

poate ca e adevarat ceea ce spui in articol, nu zic, dar cum s-a comportat Antena 1 in ceea ce priveste drepturile de televizare ale cupei Uefa? De ce arunci cu noroi in adversari cand atunci cand ai avut ocazia sa faci ceva…ai dat-o si mai rau in bara. Antena 1 ar cam trebui sa nu spuna nimic, macar o perioada…pt ca ceea ce ati facut s-a auzit si in afara.

calaretulcucap  •  16 februarie 2007, 18:15

Mai tineti minte comentariul meciului Dinamo Kiev – shtoia….”du-te dica,du-te,du-te!…si s-a dus saracul,a ajuns la Bologna

k_ra_god  •  16 februarie 2007, 18:21

calaretulcucap Says:

February 16th, 2007 at 5:07 pm
Rar mi-a fost dat sa vad o echipa atat de neputincioasa precum zdiaua.

Din toate meciurile disputate acasa,in niciunul nu a dat senzatia ca pote casitga.

Bine,oile mai cad si psihic dupa primul gol…asa cum declara goian.

Pe aceasta adresa.CEREM ECHIPELOR CARE JOACA CU zdiaua SA NU MAI MARCHEZE…ca se prabusesc oile mental.

am vazut eu acum nu mult timp,se numeau 007..

k_ra_god  •  16 februarie 2007, 18:22

@calaretulcucap…azi nu te-ai dus la scoala?sau ti-ai luat liber?

Comentează