Rapid va juca intr-un stadion suspendat!

Un cititor mi-a semnalat un paradox interesant. LPF si FRF au trimis Rapid – Poli Timisoara sa joace la Craiova, din interese pe care le vom dezvalui in Gazeta de miine.

luni, 19 februarie 2007, 5:36

Un cititor mi-a semnalat un paradox interesant. LPF si FRF au trimis Rapid – Poli Timisoara sa joace la Craiova, din interese pe care le vom dezvalui in Gazeta de miine.

Dincolo insa de aceste jocuri de culise, impotriva Rapidului, decizia in sine are o nota de absurd. Stadionul din Craiova a fost suspendat si echipa oltenilor va juca primul meci de „acasa” la Bucuresti. „Cind suspenzi un stadion se presupune ca pedepsesti inclusiv acea parte violenta a publicului. Pai, in acest caz, aceiasi suporteri care au stirnit scandal pot vedea nestingheriti fotbal, dar nu pe Craiova, ci pe Rapid”, a remarcat cititorul gsp.

Comentarii (191)Adaugă comentariu

ORACLE  •  19 februarie 2007, 18:55

Rapid va juca pe un teren suspendat, la fel cum vor face shi alte echipe, pina la rezolvarea contradictiei: ” Liga lui Mitica” sau „Mitica de la liga”?

iulian1923  •  19 februarie 2007, 18:58

@hipgnosis:

In privinta reducerii suspendarilor rapid nu a fost cum spui tu ‘avantajata’ si steaua nu.Sunt ‘jocuri de culise’ la mijloc de care se pare ca tu nu te prinzi…uita-te la adversarii din aceste etape de suspendare ai ambelor echipe si nu in ultimul rand la cauze…am fost pe stadion la meciul dupa care s-a luat decizia de suspendare si am vazut ‘motivul’ indicat de ei…reamintesc,ambele cluburi au fost suspendate asa considerandu-se k nu sunt la prima abatere…pentru un pahar de plastic sunt sigur ca nici iasiul,nici clujul,nici timisoara sau la ce va mai ganditi voi nu ar fi primit decat o amenda ‘modica’!!!3 etape nu ti se parea cam mult pt asa ceva???Compara cu acuzatiile aduse clubului steaua si vezi dak au avut dreptate sau nu…

violet_alex  •  19 februarie 2007, 18:58

Catalin: Daca tot despicam firul in patru…. iti propun sa faci o istorie a deciiziilor luate de liga in favoarea celor 3 cluburi : Dinamo, Steaua si Rapid, in ultimii 5-6 ani… Poate ne facem o idee despre echipele pe care le ajuta Liga mai mult!

tolontoc ARGUMENT  •  19 februarie 2007, 19:00

Mare mai e gradina ta doamne!
Incurcate carari!
Tot cititorii vin cu idei logice!
Capetele luminate din lpf,zotta,etc nu s-au gandit la astea pana acum?
Ei muncesc!Ei nu muncesc!
Traiasca suporterul!!!
I love you Timisoara!

www.danutcoman.ro  •  19 februarie 2007, 19:01

http://www.danutcoman.ro

dalibor milenkovici  •  19 februarie 2007, 19:02

Domnu Tolo, pai pt Craiova este suspendat terenul nu si pt. alte echipe, nu?Ce treaba are Rapid sau Timisoara cu suporteri din Craiova sau cu stadionul I.Oblemenco!!!!!!

gabriel  •  19 februarie 2007, 19:03

cand un asemenea „cititor” semnaleaza (genial) un aspect al unei probleme, mi se pare corect sa poarte si el un nume. pentru ca altfel, articolul este numai al dumitale. ori….?!

druska  •  19 februarie 2007, 19:06

Numai in roamnia se putea face o asemenea tampenie!!!!!!!!!!Acum sunt curios ceva daca la meciul Rapid-Poli Timisoara vor veni suporteri olteni si vor face scandal pe cine are sa suspende liga pe Rapid sau pe Craiova iar:))))

iulian1923  •  19 februarie 2007, 19:12

@gabriel:

nu a fost un singur suporter care a semnalat asta…intra pe blogurile gsp’ului si citeste ce s-a discutat aseara…au fost mai multe semnalari ale acestei situatii ‘confuze’…Tolo a raspuns pe aceeasi tema lu’ *negenialu* : ‘mi-a dat un telefon’
…deci numele celui de la krea a aflat este mai putin important…decizia ligii este cea care deranjeaza…

nesta 86  •  19 februarie 2007, 19:13

da gata, domne’! nu mai terminati odata cu subiectu asta?! sunteti penibili! ne-am saturat!! lasa-ti-i odata sa joace! cred ca dupa ce se termina meciu, o sa vobiti un an despre el! sau iar vreti sa instigati la violenta, iar aduceti aminte de stadioane suspendate din cauza suporterilor violenti? ce faceti, incercati sa-i instigati pe suporterii Craiovei impotriva celor ai Rapidului? ca daca nu se bat astia, voi despre ce mai scrieti? ca despre evgheny pluscenko nu citeste nimeni.

amicu’  •  19 februarie 2007, 19:13

Unde mai este pedeapsa Craiovei?Li s-a luat echipa de sub nas si li s-a adus derbyul etapei.
De ce Rapidul nu a putut juca la Brasov?Cu ce incurca daca acest meci se juca acolo, ce fel de interese sunt ?
Sa nu imi ziceti de nocturna pentru cei de la Dtv au trimis un comunicat clubului Rapid prin care spune ca nu se baga in planificarea meciului.Cum de steaua-uta se poate juca unde vor stelistii iar Rapid-Poli nu?
Sa vedem ce o sa zica cei ce au programat meciul la craiova in cazul in care fanii banateni vor vrea sa se razbune dupa incidentele din amicalul cu craiova sau fanii rapidisti sa se razbune pentru aceasta planificare?Unde au facut ei dreptate, unde au stopat ei violenta?Ei in loc sa o stopeze mai mult o stranesc mai ales ca fanii olteni o sa fie in localitate la ora desputarii meciului pentru ca ei joaca la Pitesti cu o zi inainte.
Am inteles ca au fost incidente la meciul de cupa de la Ploiesti dintre Rapid si Craiova, pot iesi si acum.Deci acest meci disputat in alta localitate ca o pedeapsa pentru niste incidente este dus intr-o localitate unde se poat intampla mult mai multe avand in vedere ca se pot intalnii 3 galerii, unele cu polite de platit

iulian1923  •  19 februarie 2007, 19:15

@druska: interesant punct de vedere….pe craiova, bineinteles 😛 ….=)) ….dar daca o tinem in aceasta idee…daca ‘suporterii'( =)) ) stelei fac ‘galagie’ la oradea…cine va fi suspendat???

Alex  •  19 februarie 2007, 19:15

Eu sunt polist si mi se pare foarte aiurea ce face Iancu sau Chivorchian sau cine o fi fost in spatele acestei decizii. Nu mi se pare ca era asa mare problema sa se joace la Brasov. Mi se pare in schimb tampita solutia aceasta cu suspendarea terenului. Daca suporterii fac scandal sa se suspende stadionul si gata. Sa nu mai isi poata vedea echipa pana nu isi baga mintile in cap!! Iar cei care nu sunt violenti sa faca bine sa ii controleze pe ceilalti, care de obicei sunt o mana de oameni. Altfel nu se va schimba nimic niciodata. Si sa se introduca si un sistem de supraveghere performant, ca in Anglia, sa nu mai pupe meciuri toata viata huliganii…

Nelio  •  19 februarie 2007, 19:43

Domnule Tolontan,

Cum multi cititori au observat, mediatizati foarte mult acest caz.Este foarte posibil sa aveti dreptate si la mijloc sa existe unele interese.Dar, va intreb, faptului ca, Universitatii Craiova nu i-a fost redusa pedeapsa, de ce nu ii acordati atata atentie?Rapid a avut 3 etape suspendare si a ramas doar cu una!Se cramponeaza in continuare … ei mereu au fost victime si au plans pe „umarul presei” ca sunt dezavantajati.Nu stiu din partea cui dar simt o tenta de subiectivism in aceasta campanie Pro rapid.S`a mutat cumva baza sportiva a clubului in redactia d-voastra? 🙂
Mult succes in continuare si sper sa vina ziua in care sa vad si eu un ziarist care va demasca cu adevarat mizeriile din fotbalul nostru (BLATURILE – care inca exista)!

Stelistu  •  19 februarie 2007, 19:51

Genial domnule Tolontan. Un cititor v-a semnalat prin telefon. Absolut genial. Genial si rusinos. Genial pt mangafalele cu minte scurta spre foarte scurta, rusinos pt cei care pe umeri isi poarta capul, nu doar paltonul.
Spuneti dvs, la sugestia „cititorului” ca: Stadionul din Craiova a fost suspendat.
Fals, domnule Tolontan. Sanctiunea nu se refera la stadionul I.Oblemenco, care apartine primariei, ci la Clubul U.Craiova, care nu are dreptul de a organiza meciuri de fotbal in Liga 1 la o distantza mai mica de 150 de km de Craiova. „Anomalia” demascata de dvs in colaborare cu cititorul telefonist nu are alta menire decat sa va reduca credibilitatea, punand un serios semn de intrebare, fie asupra inteligentei dvs, fie asupra presupusei corectitudini de care ar trebui sa dati dovada.
Sincer, prefer sa consider acest articol drept o scapare, decat o „eroare” intentionata.

alin78  •  19 februarie 2007, 19:55

pai nu are nicio treaba. Majoritatea suporterilor sunt rapidisti si timisoreni. Iar fanii Craiovei sunt pedepsiti ca nu-si vad echipa acasa. E normal.

arsnl  •  19 februarie 2007, 19:56

numai in romania se intampla asa ceva… sa joace pe un teren suspendat si un ziarist (care isi castiga paine din stiri) sa fie anuntat de stiri care sunt evidente…bv

alin78  •  19 februarie 2007, 19:57

@stelistu: normal ar trebui suporterii suspendat. Sanctiunea este data pentru suporteri .

eduard_ragiu  •  19 februarie 2007, 19:59

cati oameni tampiti ratacesc printre noi! cat de fericit pot fi ca nu ma intalnesc cu voi ia r atunci cand o fac , de cele mai multe ori nu va recunosc!!!din pacate….umpleti blog-urile!!!
ce geniala inspiratie : sa nu mergi cu echipa favorita in deplasare ci sa ramai la craiova pt a face rau rapidului ! oauuu!!!super!!!halal oltean! pari mai degraba un cotor de praz….iar deea ta miroase a …prost!!!
si cum ati dedus istetilor ca cel ce l-a injurat pe tolontan e rapidist?!?atat ati fost in stare sa retineti din toate substraturile articolului lui tolontan: rapidistii sunt nemultumiti aiurea, steaua e o forta in europa,dinamo nu merita locul 1….DAR CE LEGATURA AU TOATE ASTEA CU ARTICOLUL?!dar ce legatura aveti voi cu fotbalul?!VOI SI TOTI CEI CE SUNT DE ACORD CU VOI SI, MAI MULT, VA SUSTIN ATUNCI CAND VOMATI CEVA PE BLOG…
da ma istetule! rapidul e la mana craiovei, steaua la mana oradei, craiova la mana bucurestiului…..iar voi cu totii la mila cerului!!!!caci la cata minte aveti…..PE CUVANT, VOI CHIAR MERITATI SA AVETI STADIOANELE SUSPENDATE SI SA VEDETI MECIURILE LA KANAL D(CARE LA VOI ACASA NU SE PRINDE…)….MERITATI SA INTELEGETI MACAR DE CE VA URASC ATAT CAND VA CITESC MESAJELE!!! DACA AS FI TAMPIT, AS CREDE CA V-AM DAT TEMA DE GANDIRE, DAR GANDESC TOTUSI , ASA CA SUNT CONSTIENT CA IN CATEVA MINUTE VA APAREA PRIMA INJURATURA PE ACEST BLOG…..V-AS MAI SCRIE „CATE CEVA ” DAR NU MERITA SA PIERD PREA MULT TIMP CU VOI!IMI CER SCUZE CELORLALTI!!!!
SALUT TOLONTAN!!! ASTEPT ZIARUL DE MAINE SA CITESC „AMANUN- TELE”!TINE-O TOT ASA!

lordliv  •  19 februarie 2007, 20:02

problema falsa!
stadionul ion oblemenco ,nu a fost suspendat pentru fotbal ,in general ,ci doar pentru stiinta in particular!
prea va preocupa ” problemele ” unui club de cartier, din orasu’ lui bucur!

dorel  •  19 februarie 2007, 20:04

daca numai acum ai observat inseamna ca voiculescu te plateste degeaba

Paulo  •  19 februarie 2007, 20:07

parca prea se fac jocurile pentru steaua…e disperat jiji k nu prinde locul 2 ? cred ca da…chiar nu inteleg de ce nu putea juca Rapidul la Brasov..am fost la Brasov si stadionul chiar arata binisor…

oricum…

FORZA DINAMO FOREVER !!!

dorel  •  19 februarie 2007, 20:13

de ce va mirati ca se intimpla lucruri anormale atita timp cit fotbalul este condus de personaje ca mitica sau sandu ,primul un militian iar al doilea un mitocan care a fost hulit 15 ani pt cea ce a reusit in fotbalul romanesc iar acum 1 luna cind si-a cumparat locul la uefa a fost felicitat de toti conducatorii din fotbalul romanesc de parca chiar era meritul lui .ASA SEFI ASA LEGI ASA CALIFICARI

extreme.false  •  19 februarie 2007, 20:18

PT. lordliv:
cred ca tu tocmai ai prins-o pe mata ca sugea pula in scara blocului!!!!
sau mata te-a prins pe tine ca o sugeai in aceeasi scara ca si ea, desigur! ceva e cu tine , ceva te-a „miscat tare de tot”!!!si sigur e o trauma din copilarie poate de atunci de cand tatal tau te-a futut in cur….!!!
ESTI TERMINAT OMULE! CLUB DE CARTIER?! ORASUL LUI BUCUR?! IA MIROASE-TI HAINELE SI PIELEA!!! ASA-I CA MIROSI A URINA DE LA SUPORTERII ECHIPELOR DE CARTIER DIN ORASUL LUI BUCUR?!SI ASA VA FI CAT VA EXISTA FOTBAL!!! ESTI CURIOS SA STII CATE CARTIERE SUNT IN BUCURESTI?! SAU CATE ECHIPE DE FOTBAL…?!SAU CATI SUPORTERI AU ELE LA UN LOC…?! MAI BINE MERGI SI SCHIMBA-TI HAINELE, CACI BUCURESTENILOR LE PLACE SA URINEZE IN(PE) LOCURI CURATE…..CU DRAG TI-AM SCRIS EU! SA FIU OARE DIN BUCURESTI…?!

extreme.TRUE  •  19 februarie 2007, 20:26

ASA E MAI PAULO! AI DREPTATE ! DAR NU CRED CA E DOAR PROsteaua TOATA TREABA ASTA! CRED CA E CEVA MAI MULT LA MIJLOC!DAR UITE ASA IN PROSTIA MEA , CRED CA STEUA NU TERMINA IN PRIMELE TREI…..E O PARERE NU O RAUTATE!!!NE CONVINGEM IN SCURT TIMP CUM STAU LUCRURILE!!! EU ZIC CA SE TERMINA ASA: DINAMO-RAPID-CFR CLUJ-STEAUA …..DESI…NU SE STIE NICIODATA! POATE RAPID-DINAMO-CFR….!! AM GLUMIT!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!SALUT TUTUROR!FORZA RAPID!!!

Sorin  •  19 februarie 2007, 20:28

Catalin,

Cred ca este momentul oportun sa lansati (voi ziaristii de la toate publicatiile sportive) o adevarata campanie de presa la nivel national de promovare a respectului in tribune intre galeriile echipelor combatante si de impune o atmosfera mai civilizata care sa nu mai creeze violente si ura.
Pana la urma suntem cu totii Romani si nu este normal sa ne ranim, lovim, jignim intre noi.
Poate parea o utopie o asemenea actiune, dar eu cred in ea si sunt optimist.
Sunt convins ca veti gasi cooperarea tuturor galeriilor din tara daca mesajul este bine ales!

Salutari din Timisoara tuturor Romanilor!

Edmond Durante  •  19 februarie 2007, 20:33

Bai fratzilor!!!
Unii scriu aberatzii la greu.
Si probabil ca unii dintre acestia nici macar nu-si dau seama de asta, ceea ce este foarte grav!!!

1.Meciul NU trebuia sa se dispute la Craiova.
Este o ilegalitate si un abuz.
ASTA ESTE CLAR, indiferent de ceea ce croncane unii pe aici.
Asta a fost facut in avantajul Stelei care este o echipa la care nu s-ar mai duce NIMENI pe stadion daca nu ar avea „performantze” nonStop.
De fapt de asta a si fost creata
„Stelutza” de catre comunisti.

2.Avind in vedere toate acestea, Razvan ARE tot dreptul sa se plinga, pentru ca vede cum incetul cu incetul
REapar mirshaviile si hotziile din campionatul trecut in care
intradevar Rapidul a incercat sa intre in „sistem” (ca altfel nu ai NICI O SHANSA) si probabil
ca a fost un meci „fratzesc” cel cu CFR Cluj, dar CA DEOBICEI
nu s-au putut compara cu Steaua care au vreo 6-7 satelitzi, citziva arbitrii PLUS prieteni „sus-pushi”, in functzii „cheie”.

continuare…

Edmond Durante  •  19 februarie 2007, 20:34

continuare…

3.Daca era dupa conducatorii de ieri si de azi ai fotbalului Romanesc, Rapidul NU avea nici un campionat cistigat si Steaua ar fi cistigat tot, urmatzi de Dinamo din cind in cind.
Noroc ca au mai fost si „accidente”. Deh!!! Nu exista 100% in nimic si nicaieri.

4.Stiind toate aceste lucruri si fiind „friptzi” de nenumarate ori in ultimii 100 de ani, este NORMAL ca Razvan si ORICE ALT antrenor al Rapidului sa aibe temeri si INDOIELI in privintza corectitudinii acestui retur. (stiu ca ma repet, dar poate ca va intra si voua in cap, in caz ca nu stiatzi asta).

…continuare…

Edmond  •  19 februarie 2007, 20:34

Domnule Tolontan,

Sunt curios cum de observati faptul ca Rapid va avea problema ca organizeaza meciul cu Timisoara la Craiova si nu evidentiati ca oficialii craioveni trebuie sa organizeze meciul Universitatea – Rapid in Bucuresti?
In primul caz se joaca pe un teren practic neutru, iar in al doilea chiar in orasul echipei care ar trebui sa joace in deplasare. Asta este paradox, nu ce prezentati dvs.

Sau credeti ca in Bucuresti nu vor fi probleme, organizatorii olteni vor da piept cu niste suporteri foarte civilizati care vor veni la meci ca la teatru ?

Edmond Durante  •  19 februarie 2007, 20:34

…continuare…

5.Faptul ca Rapidului i-au fost
reduse etapele de suspendare,
este praf in ochii fraierilor, ca sa se „inchida gura” unora.
IN REALITATE, atunci cind INTRADEVAR situatzia este „pe muchie de cutzit” si cind MIZA este mare si Rapidul ARE shanse REALE de a termina pe primul loc sau chiar pe doi in cazul de fatza (locul doi fiind foarte vinat in acest an), ei bine, atunci Rapidului i sau pus INTOTDEAUNA piedici.
Nu-mi spunetzi mie de MARUNTZISHURI de maniera a-i duce pe prosti de nas, ca acesti PROSTI sa spuna:”Cum dom’le, Rapidul dezavantajat?
Hai dom’le fii serios!!!”
DA!!! RAPIDUL DEZAVANTAJAT.

REPET: DE CE CRAIOVA? De ce, cind Craiova este ULTIMUL loc din Romania unde Rapidul ar fi vrut sa joace?????

…continuare…

Edmond Durante  •  19 februarie 2007, 20:35

…continuare…

6.As mai avea MUUUULTE de spus, inca UN MILION DE LUCRURI, dar nu am timp si mai mult decit atit voi STITZI foarte bine care este adevarul, numai ca pe unii (stelisti) nu-i intereseaza CUM cistiga echipa lor, important este sa cistige. Doar face parte din „istoria”
voastra stelistilor!!! De la infiintzare (si CUM v-atzi infiintzat) si pina in epoca „Gigi Geanta Cu Bani”.
Mi-e mila de voi, dar macar avetzi decentza si nu mai vorbitzi de Rapid, de Lucescu… avetzi decentza sa nu ii mai punetzi in aceeasi „oala” cu… stitzi voi cine.

Asta va hraneste pe voi.
Cu asta atzi trait de cind a aparut pe fatza Pamintului aceasta nesuferita echipa adusa de bolshevici in Romania: „performantza”, INDIFERENT CUM.

Daca scumpa voastra stelutza
ar „lupta” pe la mijlocul clasamentului vreo 6-7 ani,
asta ca sa nu mai vorbim daca ar fi vreo citziva ani prin „B” ca Rapidul, atunci atzi avea „aproape” la fel de multzi suporteri ca si Sportul Studentzesc.

Deci, cel putzin (repet) avetzi decentza si „facetzi-va ca ploua”.

X™  •  19 februarie 2007, 20:38

Salut Edmond. Iarashi singur impotriva tuturor ?

violet_alex  •  19 februarie 2007, 20:38

Sorin… greu… pai daca in Italia s-a intamplat ce s-a intamplat… prin ce an crezi k o sa se intample aceasta explozie de respect intre suporterii de la noi? Dragul meu… stai in Timisoara… Sa nu-mi spui ca nu-i recunosti pe Olteni si Bucuresteni sau Moldoveni sau ce alte natii se mai perinda pe la noi… Sa nu-mi spui ca nu te crucesti la mega-ideile sau non-ideile pe care le au…. bineinteles cu exceptii… apropos … mie imi place Bucurestiul… cat de cat. Dar rautatea oamenilor de acolo nu o inteleg. Oltenii nu sunt rai… sunt doar.. olteni. Moldovenii nu sunt nicicum saracii ma rog… Unde sa creem respectul? Pe cine ti-ai dori sa respecti dintre toti acestia? Si ei de ce si-ar dori sa te respecte pe tine?? Sau de ce ti-ai dori tu respectul lor??

Dany-89  •  19 februarie 2007, 20:55

Terenul Rapidului fiind suspendat normal ar fi fost k meciul sa se joace pe ce stadion vor cei de la Rapid, ei fiind echipa gazda.Cu atat mai mult cu cat stadionul din Craiova e suspendat.

gabi safta  •  19 februarie 2007, 20:56

salutare
e pe bune, gabi safta sunt
cata, abia asteptam sa abordezi aceasta problema
vreau sa spun ceva, pe bune, fara ironie
liga profesionista SI-A BATUT JOC DE RAPID
LIGA NU ARE VOIE SA FACA ASA CEVA CU RAPID
OARE NIMENI NU POATE SCHIMBA ACEASTA TAMPITA IDEE A LIGII ?????
OARE NU POATE PRESA SA AJUTE RAPIDUL ??????
TREBUIE FACUT CEVA
OARE NIMENI NU VREA SA INTREBE RASPICAT CARE E PROBLEMA LIGII ATAT TIMP CAT RAPID JOACA LA O DISTANTA REGULAMENTARA ????
OAMENI BUNI, COLEGI, SUNT STELIST , IAR RAPID ARE CEA MAI MARE BOALA PE MINE, DAR…NU E POSIBIL CA LIGA SA FACA ASA CEVA
RAPID TREBUIE SA JOACE LA O DISTANTA ASA CUM SCRIE IN REGULAMENT
OK, MERGE A BRASOV, ARE RELATII ACOLO, DE ORGANIZARE, ETC,
REPET, CARE E PROBLEMA LIGII ???
CE TREABA ARE LIGA SA AJUTE TIMISOARA, CLUB CONDUS DE UN PERSONAJ CARE TREBUIE ARESTAT DIN CAUZA CUVINTELOR FOLOSITE SA NU VORBIM DE ALTE CHESTIUNI, CUNOSCUTE
A JIGNIT RECENT, LIGA DE CE NU-L SUSPENDA PEVIATA LA ASA JIGNIRE
CATA, FA CEVA, TE ROAGA UN STELIST
PUBLICA ACEST MESAJ
BAFTA
AS MAI SCRIE MULT, DAR SUNT NERVOS

Jiji  •  19 februarie 2007, 20:57

Mai fratilor ,de atita injurat vi s-a tocit ratiunea ca si alora de la frf.Domn’e astia ori sunt absolut cretini ,ori isi bat joc de lume!Bou’ ala de la federatie ar trebui trimis dracului la pensie ca s-a senilizat!Cum doamne iarta-ma sa intelegi chestia asta :pe un teren suspendat pentru pedepsirea suporterilor violenti(pentru ca ei sunt CAUZA suspendarii) sa obligi sa joace o echipa care este VICTIMA ACELEIASI CAUZE! Este culmea culmilor aberatiei!Da’ totusi oare de ce nu i-au trimis la Kabul… poate asa scapau de ei!PS.Nu sunt suporter de echipa de Liga I.

X™  •  19 februarie 2007, 20:58

Esti acel Gabi Safta care incita lumea la violentza de la microfonul stadionului ?

Stelistu  •  19 februarie 2007, 20:58

Domnule Tolontan, va rog sa faceti rectificarea cuvenita.
NU ESTE SANCTIONAT STADIONUL ION OBLEMENCO, CI ECHIPA DE FOTBAL UNIVERSITATEA CRAIOVA.

PT confirmare, iata ce spune LPF intr-un comunicat de presa ce poate fi gasit pe pagina internet a organizatiei:
„b) Respinge apelul formulat de FC „U” Craiova privind sanctiunea de a disputa doua jocuri la o distanta mai mare de 150 de km fata de locul de resedinta, mentinand hotararea initiala a Comisiei de disciplina.”
Nici pomeneala de stadionul din Craiova.

Daca urmam firul logic al celor spuse de dvs, inseamna ca toate stadioanele de pe o raza de 150 de km de Craiova ar fi suspendate.
Acum inelegeti mai bine de ce articolul dvs este o enormitate, iar titlul sau o minciuna?

X™  •  19 februarie 2007, 21:00

Stelistu’, punem pariu ca nu vezi nici o scuza sau dezmintzire. A impusgcat repede 100 de posturi in 3 ore.

gabi safta  •  19 februarie 2007, 21:03

DA X ALA SUNT
DAR NU AM INSTIGAT LA VIOLENTA NICIODATA, ASTA SPUNEAU ALTII
IN FINE, NU ARE LEGATURA CU SUBIECTUL
AR MAI TREBUI SEMNALAT CEVA
PANA NU AI CUM SA II PEDEPSESTI PE ACEIA CARE PROVOACA INCIDENTE, NU POTI DECIDE ASA CEVA, CE FACE LIGA
REPET, SUNT PRINS RAU
POATE REVIN

X™  •  19 februarie 2007, 21:06

Gabi, te-am auzit cu urechile mele, la Steaua – Dinamo Kiev acum ceva ani, te-au auzit aia care te-au batut in Giulesti. Poate tie nu ti se pare, dar crede-ma inciti la violentza.

X™  •  19 februarie 2007, 21:07

Decizia Ligii e total aberanta. Mai ramane ca la prima abatere sa trimitya pe Dinamo la Timisoara.

violet_alex  •  19 februarie 2007, 21:11

ahahhahahaha x buna unitate de masura a aberatiei ai gasit 😀

Stelistu  •  19 februarie 2007, 21:11

Precizare:
Anomalia consta in faptul ca echipei Rapid i-a fost impus de catre LPF locul (oricare ar fi fost acesta) de desfasurare al partidei cu Poli, atat timp cat Rapid ar fi organiat acest meci la o distantza de min 150 de km de Bucuresti, pe un stadion implinind standardele Ligii 1, in interiorul granitelor Romaniei.
Rezultaul meciului se stie deja.

pau_gasol  •  19 februarie 2007, 21:11

Mai bine ii baga in sala la Antilopa………..

bilu  •  19 februarie 2007, 21:15

Vai si amar,Romania!

A.RADU  •  19 februarie 2007, 21:26

avem o scuza!TRAIM IN ROMANIA,tara tuturor posibilitatilor

remember 86  •  19 februarie 2007, 21:27

Intr-o perioada in care 2 domni:R Lucescu respectiv G Copos declara cu emfaza texte „erotice ” de genul „singuri impotriva tuturor” va solicit sa analizati cit de „lovit ” este Rapidul si la ce aberatii organizatorice se desfasoara acest campionat al „marilor interese” :
– Rapidul este sanctionat pentru grave acte disciplinare ale galeriei !
3 etape departe de casa si de avantajul terenului propriu( initial !!)
Situatia actuala : Rapid va juca meciul cu Timisoara pe TEREN NEUTRU – la Craiova iar meciul din DEPLASARE cu CRAIOVA il va juca ACASA – in Bucuresti ( DECI IN LOC DE O DEPLASARE SI UN MECI ACASA RAPID ESTE SANCTIONAT !!!!!!!!!!!!??????????? SI VA JUCA UN MECI ACASA SI UNUL PE TEREN NEUTRU- DACA ASTA ESTE CORECT- VA ROG SA COMENTATI!!!!!!!)

horus13  •  19 februarie 2007, 21:43

Poanta asta e si mai buna:
Ronaldo si cotele apelor Dunarii?! Dragilor va invit pe fiecare sa pariati. Ar fi fenomen mare sa marcheze acest virf tenace, mai ales ca nu are drept de joc in Champions pentru Milan (a jucat oare pentru Real anul asta, hmm?!). De aia o sa marce cine poate…

cristachitza  •  19 februarie 2007, 21:46

Deci domnu „erotic” remember 86 … Rapid nu joaca acasa meciul cu Craiova cum si Steaua facea caz cand juca pe National ca stadionul National nu e „acasa”.
Pe de alta parte este anormal ca tie, ca si club organizator, sa ti se impuna unde sa joci. Ceva de genu … Steaua – Valerenga din UEFA sa se fi jucat in … Suedia.
Pe de alta parte, se stie adversitatea dintre Rapid si Craiova asa ca sansele sunt foarte mari ca la Rapid – Poli Timisoara sa apara incidente si Rapid sa se trezeasca iar cu terenul suspendat … in calitatea de club organizator.

Comentează