Kanal Dragomir

Dragomir este plătit de cluburi. Şi ceilalţi funcţionari ai Ligii sînt plătiţi de cluburi. Unii sînt, probabil, nemulţumiţi de salarii, de vreme ce s-au apucat să-i ia peste picior pe finanţatori. Deunăzi, Mircea Cezar Ionescu, vechi prieten al Cooperativei, îşi exersa simţul umorului pe George Copos. Aşa, ca de la salariat la patron.

marți, 20 februarie 2007, 9:43

Dragomir este plătit de cluburi. Şi ceilalţi funcţionari ai Ligii sînt plătiţi de cluburi. Unii sînt, probabil, nemulţumiţi de salarii, de vreme ce s-au apucat să-i ia peste picior pe finanţatori. Deunăzi, Mircea Cezar Ionescu, vechi prieten al Cooperativei, îşi exersa simţul umorului pe George Copos. Aşa, ca de la salariat la patron.

Revenim la Dragomir. Despre care Tudor Octavian scria de curînd că are capacitatea de a da oricărei minciuni un aer perfect veridic. Preşedintele Ligii susţine că el acţionează în interesul egal al cluburilor. Mdda! De pildă, atunci cînd a acceptat ca Telesport, o firmă apropiată intereselor sale private, să rezilieze contractul cu TVR şi să semneze unul cu Kanal D. Unde audienţele fotbalului vor fi mai mici.

Ce-ar fi putut face? Să constate că drepturile valorează milioane mai mult, că un intermediar speculează această valoare şi să renegocieze contractul. Sau, dacă nu, să iasă din înţelegere! Pur şi simplu. Pentru că echipele nu şi-au cedat drepturile Ligii şi aceasta, mai departe, către Telesport, pentru ca firmele agreate de Dragomir să ia o căruţă de bani! Dacă i-ar interesa soarta acestor sume, şefii cluburilor ar putea afla că nu există fixată o penalizare în cazul în care Liga iese din contract, aşa cum Telesport a părăsit, la rîndu-i, contractul cu TVR. Şi poate că Liga ar fi acceptat oferta Boom TV sau alta. S-ar fi judecat cu Telesport, ar fi plătit poate o despăgubire, însă ar fi cîştigat. Bani şi expunere.

Asta dacă Dragomir ar fi servit interesele cluburilor. În ciuda discursului său populist, „nu ridic banii din salariul de la Ligă”, mandatul său ca şef al LPF a coincis cu transformarea într-un om de afaceri prosper. Dar sînt cluburile mai puternice? Nu prea! Ele nu şi-au construit hoteluri – poate cîndva se va vorbi despre relaţia dintre deţinătorul anterior al drepturilor TV şi anumite materiale de construcţie. Cluburile nu şi-au făcut vile lîngă sediul Ligii, după o operaţiune cu terenuri care a stîrnit iritare printre preşedinţi. În fine, cluburile nu au fost amestecate în pasarea drepturilor de la TVR la Kanal D. Dimpotrivă, acestea au ajuns să sufere din cauza evidentei dorinţe a Ligii de a favoriza noul post TV. Vezi cazul Rapid.

Toată lumea se fereşte de Dragomir pentru că are gură mare. Dar asta nu-l face pe el mai puţin vinovat, ca beneficiar al situaţiei din care echipele pierd. Este anormal pentru cineva plătit de cluburi.

Comentarii (89)Adaugă comentariu

Necuratu  •  20 februarie 2007, 9:53

Ai dreptate… si, o sa faca cineva ceva???? NU!

bogdan  •  20 februarie 2007, 9:55

KOREKT

bogdan  •  20 februarie 2007, 9:56

DAR DAK PLEACA DRAGOMIR, CINE SA VINA IN LOCUL LUI?

Fane  •  20 februarie 2007, 9:58

bine zis, pacat ca nu te ia nimeni in seama, mai ales Dragomir…cluburile nici asa…ca poate nu ti-ai pus intrebarea asta…oare nu cumva sunt si bani negrii pt cluburi?

pau_gasol  •  20 februarie 2007, 9:58

Chiar nu exista posibilitatea unei legi prin care TVR sa aiba exclusivitate pentru transmisia Ligii 1??? Trebuie sa transmita toate canalele obscure meciuri de genul Steaua- Dinamo???? Nu se gandeste nimeni la marea majoritate a populatiei rurale unde nu se poate vedea decat TVR.???? E penibil….Semnat: o persoana care va putea vedea Liga 1.

bogdan  •  20 februarie 2007, 9:58

NU VEDETI K NU EXISTA ALTUL MAI BUN…
MITICA ARE PACATELE LUI, DAR PANA LA URMA CLUBURILE CASTIGA DESTUL DE MULT DE PE URMA DREPTURILOR DE TELEVIZARE SI ASTA E UN AVANTAJ PT MITICA, NU-I ASA CATALINE?

costica  •  20 februarie 2007, 10:01

CAINII LATRA URSUL MERGE.SA-L VEZI ACUM PE DRAGOMIR CA SE APUCA SA REPARE CE-A GRESIT,DA DE UNDE. DE AIA NU MAI POATE EL,DACA PRESEDINTILOR DE CLUBURI LE CONVINE SA FIE NEVESTELE LUI DRAGOMIR BINE LE FACE.EU NU CRED CA NU AI CE LE FACE ACESTOR INDIVIZI(DRAGOMIR,SANDU ETC)CARE PUR SI SIMPLU ISI BAT JOC.DACA TAC TOTI ATUNCI E CLAR CA CEVA SE INTIMPLA.OARE SA-I AIBA LA MANA CHIAR PE TOTI???CRED CA SINGURUL CARE A VRUT CU ADEVARAT SA FACA CEVA ESTE IACOV DAR FARA SPRIJIN DIN PARTEA CELORLALTI N-A AVUT SANSA,ASA CA RAMANEM CA LA INCEPUT. PACAT,PACAT,PACAT.

luci  •  20 februarie 2007, 10:02

Dragomir e un mare hot…a furat intotdeauna pe RAPID.Vor sa jucam la Craiova numai ca sa iasa macel cu oltenii sa ne suspende din nou…Face jocurile lui dinamo….Se stie ca e un mare dinamovist…se duce cu dinamo in deplasarile din cupa UEFA……mooe Dragomir

Pablo  •  20 februarie 2007, 10:03

Da de ce nu o bagati p’aia cu „ai dreq astia cum s-au invartit de optiuniile 1 si 4”!!! Acrii’s strugurii domnule Tolo!!! Daca era antena in locul „D” ului nu se auzea nici musca!!!

mihailycenko  •  20 februarie 2007, 10:04

nu trebuie sa scrii un articol si apoi sa treci la alte subiecte,poate tot atat de importante,dupa parerea mea ar trebuii insistat pe acest subiect si mai ales pe felul in care si-a dobandit AVEREA in acesti ani de cand este la liga.a dracului coincidenta cum a prosperat exact in acesti ani de presedintie la lpf.toti am fi curiusi sa vedem profitul firmelor lui dragomir,si atunci vom avea o surpriza,sa constatam ca de fapt afisata avere nu are nici o baza.poate o explica el,dar ma indoiesc.

adi  •  20 februarie 2007, 10:05

Kanal D a castigat o groaza de imagine pe spatele Ligii 1.Pierderea drepturilor de catre TVR a generat o groaza de reactii: multe caractere si la fel de multe minute de emisie.Cine a castigat?….evident Kanal D….cine l-a ajutat sa aiba o asemenea campanie?….Horatiu Nicolau si implicit Dumitru Dragomir….oare gratis?

vicu  •  20 februarie 2007, 10:13

Orice om de afaceri ar face ce a făcut Mitică. Atâta timp cât cei care plătesc nu au nimic de comentat sau o fac doar sporadic , în limitele legii şeful Ligii I face ce ar face orice salariat al oricărei firme din lume – îşi rotunjeşte veniturile.

Darie  •  20 februarie 2007, 10:16

Salut Catalin! Dragomir e unul din „smecherii” fotbalui romanesc. Oare se poate face ceva pentru inlaturarea lui? Prea multa reclama pe seama acestui personaj! In concluzie;te rog sa nu mai scri despre acest”licurici”!Ma doare capul cand il vad pe la tv, sau prin ziar.
Multumesc

lilu  •  20 februarie 2007, 10:17

cine la pus pe asta la liga? ca doar singur nu s-a pus …………….. cine l-a pus pe Sandu la federatie? ca doar singur nu s-a pus……………….. cei care l-au pus sa il dea jos EU nu am votat…………

anakin  •  20 februarie 2007, 10:21

Dragomir ar trebui schimbat!!!! Chiar daca are sprijinul mai multor cluburi, k naa!, pacat de el, k e demult acolo, k ne e prieten, dar mi se pare k e ca un pix vechi, care nu mai scrie, dar care il tii pt ca iti place modelul, k e de colectie!!!!!
Gata!! Daca la Federatie s-a facut acum un an si ceva un pas inainte prin cooptarea lui Lupescu, Belodedici si Prodan, acum trebuie facut un pas inainte si la Liga!!! Trebuie aleasa o persoana noua, proaspata!!!! Poate fi cineva cunoscut, cu experienta (Gino Iorgulescu, Cornel Dinu) sau, ca in Italia, un (aproape) necunoscut al Seriei A, Mattarese!!!

andrew  •  20 februarie 2007, 10:23

tolo da de ce nu zici nimik si de faptul ca tvr e un post de cct si singurul pt care platim factura?si la uram urmei ce sa-i faci tolo in majoritatea tarilo cu campionate [puternice sunt astfel de tv care emit paypervioew gen boomu sport la noi ia zi cati abonati are boomu?atata timp cat pty kanal d romanul nu plateste nimik fi sigu cal doare in pix de faptul ca nu mai transmite tvru .a ca se zic apoi ca la tara nu se prinde stai calm ca si taranii[spre ex comuna vaslui]au cablu !:d!singurii care sunt defaorizati suny cluburile pt ca ,cum ziceau si e4i astfel e sa se vada imaginea sponsorului la tvr si alta la kanal d !hai ca te-am lasat!SA TRAITI BINE!

vicu  •  20 februarie 2007, 10:23

Cluburile de fotbal se comportă deseori haotic şi în totală contradicţie cu afirmaţiile şefilor lor. Indiferent de nivelul decibelilor lansaţi şi în detrimentul oricărei logici manageriale , preşedinţii cluburilor şi , mai ales patronii, sfârşesc în a accepta oferta lui Mitică.
De ce ?
Adevărul este ştiut doar de ei şi cred că interesele personale primează. Publicul plăteşte oricum ar fi făcute aceste dedesubturi.

Costel  •  20 februarie 2007, 10:25

Nu am mai vazut un articol care sa-l denigreze pe Dragomir de fff multa vreme.Eu zic ca ar trebui criticat in fiecare zi in acest ziar si nu numai (pentru ca aveti cu ce).Poate asa domnul Dragomir nu isi va mai bate joc de toata lumea(microbisti si ziaristi).

Horia, Closca si Crisan  •  20 februarie 2007, 10:28

nu ar trebui sa se autosesizeze cineva in legatura cu smecheriile astea la vedere? kovesi, macovei, fratini sau nemtoaica aia? 🙂

unu’  •  20 februarie 2007, 10:29

Salut Cata!
Trimite TVR-ul pe cineva cu un VIDEO-TELEFON la Sevilia sa vedem si noi meciul? Exista aceasta posibilitate? Intreba-ti colegii de la antena sau tvr…

jitaco  •  20 februarie 2007, 10:30

la kanal D o sa se uite mitica si-ai lui, iar omul de la tara sa mearga la munca, nu sa stea cu ochii-n televizor. sa vedeti iar blaturi, in special echipele mari steaua (sunt stelist), dinamo si rapid, departe de ochii lumi. E de asteptat ca celelalte televiziuni sa nu mai poata da nici faze din meciuri. Parc-am mai vazut undeva filmul asta.

soryyn  •  20 februarie 2007, 10:30

hmmmmm!bogdane eu cred ca esti ruda cu mitica sau vreun fan de-al lui.

tatian  •  20 februarie 2007, 10:30

Bine spus. Desi imi pare o analiza cam subiectiva.

vioand64  •  20 februarie 2007, 10:31

pt. vicu.dragomir nu este om de afaceri.El este presedintele ligii si trebuie sa reprezinte interesele cluburilor.Tolontan ar trebui sa scrie pe acest subiect pina cind acest deputat analfabet ar ajunge la puscarie.Daca Tolontan chiar vrea sa faca ceva este foarte simplu.Se cauta la registrul comertului toate firmele familiei Dragomir si se studiaza profitul.Veti vedea ca infractorul nu are profit.v

soryyn  •  20 februarie 2007, 10:31

hmmm!de fapt poate esti fiul lui ca asa il cheama si pe el.

deampulea  •  20 februarie 2007, 10:38

Ziarele de sport sunt de KKT. Nu mai poti citi un articol ca lumea in nici un ziar de sport. Unde sunt ziaristii de sport de altadata ? Sunteti plini de reclame, informatii de 2 lei (gen : pisica lui Copos a vomitat in baie- Copos refuza sa mai cumpere Wiskas) stiri total neinteresante si analize facute de copii care inca nu au invatat sa scrie. Si voi si ceilalti sunteti foarte , foarte slabi.
Semnat: Unu putin mai tinar decit Tolontan , care vreme de 25 de ani a cumparat ziare de sport si care s-a lasat de asta de vreo 2 ani

vlad oancea  •  20 februarie 2007, 10:41

Nu sunt de acord cu cele spuse de domnul Tolontan.Odata ce a cumparat drepturile tv,telesport poa sa faca ce vrea cu ele.Ei de ce le-au cumparat?ca sa faca profit.cum poa sa faca profit?revanzandu-le.Aici nu are ce sa faca Dragomir pt ca are un contract incheiat cu telesportu si nu e ca la gradinita sa te retragi cand nu iti mai convine.Daca liga se rupea contractul cu telesport asa aiurea in tranvai ar fi avut de platit serios ca nu e nimeni prost sa nu ceara despagubiri.apoi orice alta televiziune ar fi fost mai prudenta in semnarea unui contract cu liga daca ar fi vazut ca liga se apuca sa rupa asa dupa bunul plac un contract semnat intre 2 parti.Domnul Tolontan,daca aveti o masina si o vindeti cu suma de x si peste 1 an cumparatorul o revinde cu 2x ce faceti?il somati sa va dea masina inapoi?nu se poate face asa ceva.de ce nu spune nimeni ca in momentul in care telesport a cumparat drepturile nu avea nimeni de unde sa stie ca steaua si rapid vor face asa performante in europa si implicit valoarea campionatului va creste?dar daca nu faceau si valoarea scadea?cine pierdea?va spun eu telesport.asa e in afaceri.risti.poti pierde sau poti castiga.daca pierdea nu mai zicea nimeni nimic

Mircea Scarlatescu  •  20 februarie 2007, 10:48

Domnule Tolontan, Dragomir are mare nevoie de cluburi asa cum si cluburile au nevoie de Dragomir.
Sunt interese mult mai adanci aici, si faptul ca patronii cluburilor il lasa pe Mitica sa faca ce vrea cu drepturile de televizare nu inseamna decat ca Mitica ii lasa sa faca alte manarii si blaturi pe ascuns in spatele Ligii.
La asta se rezuma tot, iar noi stam usor fraieriti si ne uitam la un spectacol de doi bani.

SSSSS  •  20 februarie 2007, 10:49

Mitica esti un rahat cu tot ceea ce te reprezinta incepand de la prostia pe care o ai pana la previziunile tale meteorologice

adi.b  •  20 februarie 2007, 10:57

Eu ma mir cum de nu au probleme cluburile din cauza contractelor de publicitate, sponsori etc. care au numa de pierdut deoarece pe un post public se puteau afisa pt toata lumea, iar pe kanal D ii vor vedea doar cei de la oras.

coco21  •  20 februarie 2007, 10:57

Pai sa fiu sicer , echipele iau votat ,deci inseamna ca le convine sa ii vada la tv 10% din cei care ii vedeau pana acuma.Ca nu cred ca o sa isi puna multi acea platforma,nu o sa prinda ca in Italia chiar daca ii faceti atata reclama negativa ca sa o aduceti in fata noastra.Dar cred ca mult mai bine era TVR sau PROTV sa aiba toate meciurile.Dar banuiesc ca sunt interese nu numai la televiziuni ci si la ziare , parerea mea.
Iar Dragomir , stiti ca este un Gigi Becali 2 mai mic,chiar daca stie carte mai multa Mitica , nu se ia nimeni de el , pentru ca ii are la mana cu ceva , deci ii ascunde , a spus asta si la TV singur a recunoscut ca ia ascuns pe cei ce au facut magarii,pentru ca nu avea incontro ,ce sa faca , sa descalifice 4,5 echipe sa cada campionatu .Singur a zis , dar banuiesc ca interesele bantuie la usile tuturor , nu mai conteaza orgoliul si conteaza bani din plic …

Sindrom  •  20 februarie 2007, 10:57

dap o sa ne uitam la niste meciuri gen steaua dinamo unde o sa dam pe mute sa nu auzim aberatiile comentatorilor (apropo aia de la national poate citesc si ei macar ziarele din ziua resptectiva ca si io stiu mai multe decat ei)

vicu  •  20 februarie 2007, 10:59

Drepturile tv se perindează periodic de la o televiziune la alta.
Dacă se respectă ultimele mişcări , conform logicii, peste o perioadă de timp va apărea un canal tv în cătunul oarecare , care transmite local ştirile primăriei şi alte nimicuri sau care va fi înfiinţat peste o perioadă care să coincidă cu startul campionatului 2012, iar acesta va transmite Liga I din 2011.
Întrebaţi-l pe Don Mitică dacă nu e aşa… doar este profet , nu?
Dar ce se fac miticii din fotbal când îşi vor da cu seama că este o tactică păguboasă pe termen lung ? Iată logica…
În faza actuală preţurile drepturilor de televizare cresc , dar televiziunile care le transmit au audienţe deplorabil sau cote destul de joase. Fiind televiziuni de nişă sau care au acoperire minimă , interesul şi capacitatea telespectatorilor de a vedea un meci scade. Ratingurile nu se obţin numai cu meciuri din Liga I. Având audienţe scăzute , în timp , promoterii de publicitate se vor orienta către cei care oferă audienţe mai bune (logic nu cred că reclama va fi interesată de posturi care au puţină audienţă sau sporadică). Scăpzând publicitatea , vor creşte costurile care trebuie acoperite de respectivele televiziuni. Acestea fie vor reduce costurile proprii (tot ce ţine de o emisie de calitate) , fie vor vrea renegocierea contractului la un preţ mai mic . Oricum va fi , tot noi o să simţim acest lucru. În primul caz – calitatea îndoielnică sau neprofesionistă a unei transmisii tv va îndepărta audienţa sau o va dirija către posturile superior calitative cu meciuri mai interesante din ţările cu campionate puternice (deci publicitate şi mai scăzută). În cazul renegocierii (cel mai probabil a se întâmpla) – sumele de bani care vor revenii cluburilor vor fi mai puţine.
În ambele cazuri – banii puşi în joc de televiziuni, cluburi, LigaI , telespectator, agenţii de publicitate , vor începe să scadă după o perioadă de timp. Probabilităţile sun nedefinite , dar totuşi previzibile în măsura în care se controlează eficient un factor esenţial – dorinţa de a vedea un meci la tv la o calitate din ce în ce mai ridicată la un preş din ce în ce mai mic . În următorii ani vom observa exact efectul invers.
Sper că acest mesaj să fie citit de cei de la ligă , cluburi şi tv , pentru a-şi da cu seama că publicul sancţionează , mai devrema sau mai târziu , toate ieşirile care ignoră faptul că oferta trabuie să aibă concordanţă cu cererea. Aceste sancţiuni ale publicului sunt de cele mai multe ori indirecte şi invizibile pentru cei care vor să-şi umple buzunarele fără a ţine cont că ei nu sunt decât doar nişte ofertanţi şi nu cei care cer…

Andrew  •  20 februarie 2007, 11:02

Simt un pic de invidie?:) Va e frica la antena 1? Concurenta sau ce?
Trecand peste problema voastra cu Kanal D, ai perfecta dreptate in cazul lu’ mitica. Un mafiot nenorocit ca toti oamenii de fotbal si toti patronii din liga 1. Asta e Romania, plina de hoti si asa va ramane mult timp de acum incolo. Pentru ca dupa ce vor muri hahalerele astea vor veni fiii si nepooooooootiiiii. Pana nu vom avea salarii europene si justitie ca in tarile civilizate degeaba vom vorbi zilnic despre alde mitica, jiji si slehtele lor.

coco21  •  20 februarie 2007, 11:05

In Legatura cu meciu SEVILLA-STEAUA

Ati putea trimite nijte cameramani si un car sau doua in Spania sa vedem si noi meciul la Antena 1 nu ? Nu cred ca e asa o greutate , dar banuiesc ca sunteti ai lu Dan Voiculescu , si nu are nici un interes.Eu unu cred ca ati fi facut foarte bine , pacat ca orgoliile sunt mari intr-o tara de nimic , unde nu mai conteaza parerea populatiei , ci conteaza decat parerea celor cu bani.Dar in fine , poate o ia Gigi razna , isi ia el 2 car-uri si 30 de cameramani , si ii trimite la Sevilla , cred ca e singurul care ar putea face asa ceva … Sa faca ceva pentru romanii lui , ca alti care au sansa si posibilitatea ii doare in ,,cot,, de noi.

bebesi  •  20 februarie 2007, 11:10

Sa nu uitam ca Mitica a fost ales cu o majoritate covarsitoare presedinte al Ligii. Presedintii nu sunt cu nimic mai buni decat reprezentantul lor – oameni cu bani multi dar de o calitate umana indoielnica.

vicu  •  20 februarie 2007, 11:10

O soluţie viabilă ar fi cea alesă în Spania, din câte ştiu…
Fiecare club e liber să negocieze televizarea partidelor de acasă, cu orice televiziune vor ei şi să împartă banii în procente egale cu echipa adversă. Piaţa se va stabiliza mai rapid decât vă puteţi închipui… De ce? Fiindcă televiziunile mari , cu acoperire teritorială bună vor fi cele care vor acoperi piaţa, altfel cluburile nu vor fi interesate să fie televizate şi vizionate doar în cartierul în care sunt cantonate. Iar televizuinile fără acoperire teritorială şi tehnică reală şi de calitate nu vor fi primite la negocieri de către cluburi, dacă acestea vor să fie văzute de suporterii din toată ţara. Abia atunci se va vedea cât ţin cluburile la suporterii lor de pe tot întinsul ţării şi cât este de intensă dorinţa televiziunilor de a face profit real.
În toată acestă treabă Liga nu trebuie decât să încaseze bani şi să ţină cont de o singură regulă – cei care au negociat drepturile de televizare vor fi şi cei care transmit în direct , fără cedări ulterioare.
Dar aici Mitică nu ar mai face profit …

JIJI  •  20 februarie 2007, 11:11

Catalin da cum ramane cu stadionul suspnedat al craiovei?este normal sa se joace acolo ?

coco21  •  20 februarie 2007, 11:11

In legaturca cu maciul SEVILLA-STEAUA

Daca ar fi batut STEAUA in GHENCEA cu 2-0 pe SEVILLA , as putea pune pariu ca ati fi trimis voi echipa sa transmita meciul , dar sunteti indiferenti nu ? Daca nu mai e interes de ce sa nu se bage PROtv sau TVR , dar in fine … continuati asa ca o sa ajung acasa si o sa ma uit la CARTOON NETWORK si FOX KIDS , macar aia nu mint .:)

MySpace Comments

MSV  •  20 februarie 2007, 11:16

Ar trebui ca cineva din conducerea tarii sa sesizeze aceasta escrocherie.De ce nu s-a organizat o licitatie?De ce TVR-ul , care este platit din banii nostri , banii publici , a inaintat o oferta asa de mica?De ce Tudor Giurgiu a dat vina pe contabila , cand fusese instiintat personal de Horatiu Nicolau de pericolul pierderii drepturilor TV? Si de ce nu s-a acceptat oferta cea mai buna(a Boom Sport-ului)?
Ar trebui ca politicienii nostri sa ia atitudine , dar asta nu se va intampla , pentru ca pe ei nu-i intereseaza decat propriul buzunar.
Avem o clasa politica invechita cu o mentalitate invechita.
O solutie? Tanara generatie , pe care , prin partidul sau , o promoveaza Gigi Becali , pe care tu il critici deseori.

vlad oancea  •  20 februarie 2007, 11:16

pt coco 21:nu se poate transmite meciul pentru ca sevilla se judeca cu o televiziune spaniola in instanta si pana se solutioneaza cazul este interzis pt o alta televiziune fie ea si din alta tara sa transmita meciul.

unu’  •  20 februarie 2007, 11:18

pt COCO21……clubul (sevilla) se afla in proces cu o televiziune de la ei si nu pot sa permita niciunei tv sa transmita….ordin judecatoresc….da’ daia s-au inventat video-telefoanele…NU?

gogutzultras  •  20 februarie 2007, 11:24

bogdan Says:

February 20th, 2007 at 9:56 am
DAR DAK PLEACA DRAGOMIR, CINE SA VINA IN LOCUL LUI?
———————————————————————–
M-am saturat sa tot aud replica asta.Si pentru ca tot se folosesc sabloanele,da-mi voie sa citez si eu pe altcineva:”cimitirele sunt pline de oameni care se credeau de neinlocuit”
————————————————————————
Domnule Vlad Oancea aveti dreptate insa ar trebui sa va ganditi la fotbal mai intai ca la un sport si mai apoi ca la o afacere.

ietam  •  20 februarie 2007, 11:31

mi se apare anormal ca unziar particular saia apararea unei televiziuni publice. Cum este in alte tari?VEDETI CEVA PE RAI SAU TVE. ASA CA CIOCUL MIC.

Cătălin Tolontan  •  20 februarie 2007, 11:37

Darie: Presedintii l-au votat, ei tb sa-i dea jos

vlad oancea  •  20 februarie 2007, 11:37

pt gogutzultras:

pt noi este un sport,pentru televiziuni este o afacere.daca nu ar fi nu ar mai cumpara nimeni drepturile tv.eu nu zic ca dragomir nu a facut magarii pt ca sunt convins ca a facut si inca cate…Dar aici chiar nu mai avea el ce sa faca pt ca drepturile nu mai erau ale lui ci ale telesportului.de mult fotbalul nu mai este doar un sport ci o industrie.si oricum un contract e un contract indiferent in ce domeniu.daca nici contractu nu se mai respecta in tara asta ajungem rau de tot.eu nu iau apararea nimanui ci doar prezint o stare de fapt

Cătălin Tolontan  •  20 februarie 2007, 11:39

coco21: nu poate nimeni transmite meciul stelei. nu e vorba de camere, ci de drepturi

Gabone Ionescu  •  20 februarie 2007, 11:43

Dragomir a spus ieri ca Rapidul a fost favorizat la Comisia de Apel. A scos o minciuna pentru a acoperi o nedreptate, vezi programarea meciului cu Poli la Craiova. E adevarat ca Steaua, Rapid si Universitatea sint recidiviste , dar Dragomir a uitat sa spuna care au fost ultimele abateri. In Giulesti s-a aruncatain Neagoe cu un pahar de carton , gol, nota bene, in timp ce suporterii Stelei au facut iures la meciurile cu Poli si Craiova.
Dragomir=securist=diversionist pur singe

Blindatul  •  20 februarie 2007, 11:44

Dragomir este un baiat simpatic, smecheras, chiar debordeaza de inocenta in smecheria lui ( daca cele doua se pot alatura). El este Descalecatorul.Este Reprezentativul .Imi plac mult imaginile care il surprind cu gura plina de dumicati. A invatat o lectie buna ,mergi pe burta ca apa-i mica iar fotbalul pastorit de el a urcat pe cele mai inalte culmi ale performantei. Dovezile sunt „performantele” echipeleor de club care au amentit cand au inspirat aerul de faze superioare prin competitii. Firesc fotbalul nostru este bine reprezentat si la nivel de echipa nationala faza cu diagonala lui Hagi din ’94 fiind la loc de cinste caci vorba manelei „amintirile ma chinuiesc”. Faza cu transmisiunile nu este decat partea vizibila a profunzimilor zambetului panoramic a lui Nea Mitica. Un lucru este clar acest zambet este dupa chipul si asemanarea fotbalului romanesc ( poate este expresia Romaniei fotbalistice profunde). Ce ati spune de „Vanzatorul de iluzii” versus „Fraierii incorigibili”. Care sunt fraierii noi platitorii de bilete, abonamente obligatorii TV si receptorii de marketingo- lobotomii. Intrebare care se vrea retorica:cine sa fie in locul lui Mitica ?. Sunt destui, poate mai upgradati ( ca tot am intrat in EU). Afirmatii ale Descalecatorului : 1.investitorii din fotbal pierd ( Postulatul IV a lui Murphy: In fotbal din pierderi in pierderi pana la victoria finala. Intrebare la postulat: Care sunt datele de identificare ale izvorului nesecat de bani? Raspuns: Divin provenience ! )
2. Olaroiu antrenor de renume mondial ( Postulatul V a lui Murphy: Cu cat o echipa joaca nimic, antrenorul ei este declarat pretin si angajat pe viata al investitorului. Intrebare la acest postulat : In care plan astral valoreaza finul jdemilioane ? In acelasi plan in care echipa nationala a devenit prezenta continuu in turneele finale incat la gazde se adauga gata calificata si Piturca & Comp.
Succes Kanal si acoperire nationala. Unde sunt rezbelurile valaho- selgiucide de alta data ? In negurile istoriei ingropate de „banii vorbeste”. Aferim, Mitica bun venit in Europa !

victor  •  20 februarie 2007, 11:44

Domnule Tolontan spuneţi-mi şi mie cine sunt cei care l-au făcut vedetă pe semianalfabetul de miliţian dragomir? Dvs. presa. Articolul este corect, dar totuşi şi din păcate nu va avea nici un efect. mitică e de neclintit şi culmea este şi parlamentar. Deoarece în fotbal nu interesează decât banii şi mai puţin sportul propriu-zis, individul va rămâne unde este. Şi el, şi mircea sandu, şi copos, şi jiji, şi borcea, şi turcu, şi iancu şi mulţi alţii. Păcat. Noi suporterii suferim şi am ajuns să ne înjurăm şi să ne luăm la bătaie doar din cauza acestor jeguri de oameni. Până nu scăpăm de ei fotbalul din România va avea rezultate doar datorită jucătorilor, buni sau răi cum sunt.

Comentează