TOLO.RO
Rădoi trece printr-un moment dificil. Nu mai dificil decît cel al adversarilor lui. Cînd îl întîlnesc pe teren, au senzaţia că au ajuns în Casa Săbiilor Zburătoare. El – pe post de sabie; ei – în rol de bambus tăiat. Asta s-a întîmplat ieri, la Oradea.
luni, 26 februarie 2007, 9:05
Rădoi trece printr-un moment dificil. Nu mai dificil decît cel al adversarilor lui. Cînd îl întîlnesc pe teren, au senzaţia că au ajuns în Casa Săbiilor Zburătoare. El – pe post de sabie; ei – în rol de bambus tăiat. Asta s-a întîmplat ieri, la Oradea.
„Vestiarul îl deleagă pe Rădoi cu o autoritate supremă. Dar nu deţine mijloacele tehnice să o transpună în teren”, explica deunăzi Felix Drăghici, de la ProTV. Diferenţa între cît vrea şi cît poate Rădoi. În dinastia de căpitani ai Stelei, el are mai multe dezavantaje.
Primul: e viu!
E singurul care joacă în prezentul imperfect. Toţi ceilalţi sînt depozitaţi în templul memoriei, acolo unde miroase a parfum de trandafiri, se cîntă la flaut şi nimeni nu dă la gioale.
Al doilea: e defensiv!
Rădoi este un fundaş central pe care statutul de lider îl soarbe la mijloc, de aceea e greu de comparat cu Gheorghe Constantin, Liţă Dumitru, Iordănescu, Lăcătuş, Hagi sau Ilie Dumitrescu, doar cîţiva dintre căpitanii creativi ai Stelei.
Chiar şi Tudorel Stoica, un mijlocaş defensiv, teoretic omologul lui Rădoi de acum 20 de ani, avea o altă capacitate de exprimare. Şi, în general, deposeda prin alunecare, nu prin balet nuclear aerian.
Există o excepţie. În anii ’50, Apolzan a fost vreme de peste un deceniu căpitan al CCA şi al echipei „naţionale”. „Era fundaş, e adevărat, dar nu faulta, scotea sub 11 secunde pe suta de metri şi avea o pasă lungă incredibilă”, povesteşte Ilie Savu, unul dintre steliştii istorici.
Al treilea: e singur!
Mai e ceva. Rădoi încearcă să se impună ca şef, priviţi-i gestica din teren!, şi pentru că echipa are multe momente în care simte un vid de autoritate. Căpitanul suplineşte ceea ce-i lipseşte antrenorului: fermitatea. Îşi depăşeşte fişa de post şi limitele de jucător pentru că în teren nu există un alt pol de energie şi pentru că banca pare deseori depăşită de evenimente.
Da, e un fotbalist cu limite. Da, are izbucniri. Dacă-i privim însă atent faulturile nu depistăm intenţia de a-şi demola partenerul, ci incapacitatea de a-şi controla trupul şi mintea, întinse pe prea multe roluri dintr-o dată. Asta spune talpa disperată, însă nu parşivă, pusă ieri de Rădoi: „Nu mai pot!”. Şi-a atins limitele, e timpul să-l mai ajute şi alţii pe el.
bunicu • 26 februarie 2007, 9:17
Olaroiu il linge-n cur ca sa ramana antrenor. De Radoi depinde cine e antrenor la Steaua. Un antrenor cu cap ii spunea lui Radoi, frumos, in vestiar, ca sa vii la nationala e o onoare, si trebuie sa te lupti pentru onoarea aia nu sa-l iei la ironii si subtilitati pe antrenorul nationalei.
Cristian Bala • 26 februarie 2007, 9:19
Bine zis Tolo!!!Exact cum zici tu!!!
DICA • 26 februarie 2007, 9:22
TOLO esti asa cum te stiu eu VARZA si nu numai eu zic asta ci toti cititorii, nu stii ce sa mai scri sa ai si tu un articol din care sa iti dea si tie salariu, dar e necorect ce scrii tu acolo nene! ai vrea tu sa fi in locul lui radoi, am vrea multi! e treaba lui cum joaka nu te priveste pe tine , tu veziti de ziarul tau, si daca nu ai ce sa scrii asta nu inseamna ca tre sa te legi tu mereu de steaua! dece nu ai vb cand el facea ravagii in campionat cand juca beton in uefa dece? te ai trezit si tu acum ca,,,, am spus nu ai ce sa scrii! hy pa ca mi se face scarba de tine, mai esti si om si mai ai si o varsta, rusine! daca tot te legi de radoi dece nu te legi de arbitru ala prost ca tine care nu a masurat zidul? si celalalt care nu a vazut ca nu a fost offside? sau a vazut dar a ridicat si el ca,,, sa isi primeasca suma! rusine!
florin • 26 februarie 2007, 9:23
Hehe…ai dreptate…dar de ce nu zici nimic si de cele 2 goluri anulate?!
marc • 26 februarie 2007, 9:25
Pacat,un fotbalist care trebuia de mult sa evolueze in strainatate.Becali este de vina pentru plafonarea acestui fotbalist.Dar toata aceasta stare de nervozitate vine ,mai ales,dinspre banca Stelei.Priviti presiunea pe care o creeaza MM si Oli.
Craziest • 26 februarie 2007, 9:25
A fost o talpa criminala si nu este la prima abatere! Eu cred draga Tolontane ca totusi aduce mult cu Lacatus si nervozitatea aceluias jucator ! Nu inteleg de ce arbitrul a ezitat sa-i dea direct rosu !?!? Am vazut faulturi de joc la care s-a acordat rosu, dar asta a fost ca-n scenele cu Jet Li ! Procedeul lui Radoi nu tine deloc de fotbal! Nu-i normal ca un asemenea gest sa fie trecut cu vederea doar o etapa….pentru asta Radoi o sa recidiveze din nou, o sa vedeti !
Ultras** • 26 februarie 2007, 9:25
„Rădoi încearcă să se impună ca şef, priviţi-i gestica din teren!, şi pentru că echipa are multe momente în care simte un vid de autoritate. Căpitanul suplineşte ceea ce-i lipseşte antrenorului: fermitatea.”
In sfarsit…a atins cineva punctul esential si cauza mediocritatii isterice din jocul actual al Stelei;ma bucur ca esti tu cel care a facut-o!
Din pacate ultimele reactii ale lui olaroiu si mm dupa meciul de ieri, ne arata ca situatia nu se va schimba; ea se va inrautati!Este atat de jalnic sa dai vina pe arbitraj cand dupa o ora si ceva de joc nu ai avut decat doua ocazii, incat ar trebui sa ai o farama de bun simt si de verticalitate pentru a recunoaste asta!Cei doi parveniti nu o au si Steaua va plati in continuare pentru ca li se da credit!
Cum mai spuneam:sa vedem daca avem sanse la locul 3!Trist si jalnic sa spui asta cand stii ce potential enorm au jucatorii acestei echipe!
Felicitari pentru articol!(si pentru expresia superba si perfect adecvata:”balet nuclear aerian”)
termopile • 26 februarie 2007, 9:27
Radoi,asa cum spuneti,nu are creier.Nu mai vorbim ca este un golan cu fumuri de mare fotbalist sustinut de nasul sau.Lumea a uitat bataile din discoteci si felul cum isi teroriza vecinii cu manele in miez de noapte si pt. cine avea curajul sa-i zica ceva,avea pregatit un cap in gura…hahalera…
Craziest • 26 februarie 2007, 9:28
A fost o talpa criminala si nu este la prima abatere! Eu cred draga Tolontane ca totusi aduce mult cu Lacatus si nervozitatea aceluias jucator ! Nu inteleg de ce arbitrul a ezitat sa-i dea direct rosu !?!? Am vazut faulturi de joc la care s-a acordat rosu, dar asta a fost ca-n scenele cu Jet Li ! Procedeul lui Radoi nu tine deloc de fotbal! Nu-i normal ca un asemenea gest sa fie trecut cu vederea doar o etapa….pentru asta Radoi o sa recidiveze din nou, o sa vedeti !!
mimi stOAIAca • 26 februarie 2007, 9:29
Radoi e omul lui jiji. E arogant in vestiar, nu-l iubeste nimeni, unora (olaroiu) le este chiar frica de el pentru ca „toarna” la jiji.
Declinul lui si al stelei merg mana in mana. jiji Fernandel vrea 10 millioane pe el…hahahaha…poate de lei vechi.
Olaroiu lingaul, zice ca radoi este „inteligent”…poate printre oile de la stOAIA trece drept inteligent…ca altfel este prost de pute…un capitan de echipa nu isi lasa echipa in min. 57 pt. ca l-a apucat dorul de kung-fu.
Sa nu mai mentionam marlania cu care l-a lovit pe acel jucator…la fel cum face si jiji si cum face si mimi, verbal, din neputinta si disperare cu rivalii.
Oameni prosti, de calitate proasta s-au adunat la stOAIA, jiji, mimi si Radoi trei mitocani….
FORZZAAA RAPID IN CHAMPIONS LEAGUE!!!!
Ursu77 • 26 februarie 2007, 9:30
Atata stia, atata face. Echipa de desculti condusa de descultul capitan-sef. 🙂
Cine sa-l ajute pe el? Sa se ajute singur. Sa plece afara daca e atat de bun si echipa nu-i sustine efortul. De ce nu pleaca? De draga ce ii este steaua? Nu. Nu pleaca pentru ca ii este teama ca afara limitele lui se vor accentua si vor deveni si mai vizivile decat sunt acum.
Victor • 26 februarie 2007, 9:32
Dincolo de unele excese pe teren, pe care, sa ne amintim, le comitea si inegalabilul Lacatus, Radoi este un fundas valoros si un caracter puternic. Locul lui e insa in linia de fund, nu la mijloc, acolo unde se asteapta de la el minuni pe care, cu toata bunavointa de care da dovada, nu este capabil. I se face astfel un mare rau lui Radoi si nici Steaua nu se simte prea bine. Este nevoie de intariri in linia mediana si de intoarcerea lui Mirel Radoi la ceea ce stie sa faca foarte bine.
orion • 26 februarie 2007, 9:32
Articolul este corect(cu mentiunea ca T.Stoica era un fotbalist mult mai tehnic decat il descrii tu),in special ultimul pasaj.
Insa nimic despre cele doua goluri si care este parerea ta in in ceea ce priveste implicarea lui Copos.
Flavius ( Arad ) • 26 februarie 2007, 9:37
Frumos articol , adevarat , dureros pentru stelisti.
HAIDE UTA !!!
Paulo • 26 februarie 2007, 9:37
articolul este bun, ca intotdeauna, cat despre radoi sa stie ca el este stapanul inelelor 🙂 la steaua…pacat de el si pentru echipa nationala ca a ajuns sa se vada cel mai bun din lume, ca a ajuns sa priveasca de sus pe toata lumea…dar pana la urma, cine e radoi ??
FORZA DINAMO FOREVER !!!
antitolontan • 26 februarie 2007, 9:37
Bai retardatule de ce dracu nu iti interzic cei de la gazeta sa mai scrii?Esti infect , articolele tale sunt lipsite de consistenta , de subiect ..nu au nimic in comun cu fotbalul….esti o nulitate ….vb tu de Radoi , cel mai in forma jucator din campionat , un adevarat lider in teren si in afara, un retardat….s-a intamplat s-a intamplat ..a lovit ..dar a lovit din dorinta prea mare de a ajuta echipa..echipa de altfel frustrata de un rezultat pozitiv de un fiu de arbitru care a ajuns pe spatele lu’ tasu’ in arbitraj …asa ca LASA-NA TOLONTANE NE PLICTISESTI……NU TE M-AI SUPORTAM
Almanahe • 26 februarie 2007, 9:38
da… se pare ca nu toti ati vazut meciul…
Radoi trebuia eliminat inca de prin minutul 40 atunci cand a protestat…
acela ar fi trebuit sa fie cel de-al doilea cartonas galben al sau…. dar nu s-a intamplat asta deoarece in minutul 20 cand, la mijlocul terenului sub ochii arbitrului, a intrat criminal cu talpa la adversar iar arbitrul nu a dat nici macar fault….
redy • 26 februarie 2007, 9:38
Cum vreti sa joace stoia bine cand al ei capitan este nervos tot meciul?…nu a fost singurul…daca avea arbiteul curaj jucau in 9 sau 8…a fost un gol valabil e adevarat dar la cat de rau a jucat steaua nu stiu de ce se leaga de arbitraj
Craziest • 26 februarie 2007, 9:39
A fost o talpa criminala si nu este la prima abatere! Eu cred draga Tolontane ca totusi aduce mult cu Lacatus si nervozitatea aceluias jucator ! Nu inteleg de ce arbitrul a ezitat sa-i dea direct rosu !?!? Am vazut faulturi de joc la care s-a acordat rosu, dar asta a fost ca-n scenele cu Jet Li ! Procedeul lui Radoi nu tine deloc de fotbal! Nu-i normal ca un asemenea gest sa fie trecut cu vederea doar o etapa….pentru asta Radoi o sa recidiveze din nou, o sa vedeti .
bogdanlebu • 26 februarie 2007, 9:46
radoi nu mai poate, nu mai face fata… si se si cam incurca in pozitia sa de „mijlocas”… un lucru ar trebui sa inteleaga steaua… in teren ar trebui sa fie doar aia care joaca fotbal… din pacate radoi nu mai e printre ei… la turul cu sevilla cred ca a fost cel mai slab jucator… la meciu cu uta, la fel… gata! pe banca! si pe lista de transferuri!
si daca nu ai pe cine sa mai bagi in teren… cumpara, oli, cumpara!!! ca nu de bani duceti lipsa dupa prezenta in ch league!
antitolontan • 26 februarie 2007, 9:47
si pt mimi stOAIAca bai fomsitule …vb de Steaua si de Radoi….cum dracu aveti curaj …rapid in Europa????? de unde aveti aroganta asta???????? va-ti tresit si voi dupa un milion de ani de DIVIZIA B a-ti avut si voi 2-3 ani de noroc in cupele europene si va-ti ridicat cu pretenti…ati uitat cannd jucati la matineu????…..bai baieti vb cand aveti cu ce …cand o sa aveti si voi in vitrina trofee si cupe europe vb ..dar asa.SSTTTTTTTTTTTTTTTTTTTT
tony_big_fan • 26 februarie 2007, 9:50
Radoi a gresit trebuia sa primeasca rosu direct si cateva etape bune de suspendare pt. ca a fost atac violent fara sa urmareasca mingea dar D-l Tolontan nimic despre cum arbitrii au scos 2 goluri din poarta ? Steaua a jucat slab dar sunt atatea meciuri in care se joaca foarte slab dar in care arbitrii nu scot mingea din poarta.
Paulo • 26 februarie 2007, 9:51
articolul este despre radoi nu despre goluri anulate…ce atata tevatura pe golurile alea, nu vedeti ca nu jucati nimic…asta e viata in fotbal, se intampla sa fii ajutat (vezi cu fc arges sau rapid), se intampla sa fii dezavantajat (uta)…mai lasati arbitrajul si nu mai bagati tot felul de jocuri de culise…tusierul ala a gresit pentru ca nu are valoare…asta e adevarul!
FORZA DINAMO FOREVER !!!
Craziest • 26 februarie 2007, 9:51
La hentu ala in careu trebuia acordat penalty pt UTA, nu corner………………La intrarea lui Radoi trebuia acordat direct rosu si poate acum i-l vedeam iarasi pe MM pe la comisie cu „cioara vopsita” incercad sa diminueze din cele vreo 4 etape de suspendare pe care ar fi fost normal sa le primeasca Radoi pt gestul sau. Radoi sa-i zica mersi centralului!! Ne vedem la Vaslui baieti etapa viitoare
Hans • 26 februarie 2007, 9:53
Sunt stelist de peste 25 de ani. Insa am ajuns sa imi fie greata de aceasta echipa si nu de acum ci de mai demult cand am vazut ce oameni conduc acest club „emblema” pentru fotbalul romanesc. Incepand de la jucatori pana la conducatori, toti sunt niste manelisti ca valeitati de mingicari. Doar atat si nici macar atat! De astazi inainte am sa ma bucur pentru FC Vaslui! Hai Vaslui ingroapa Steaua pentru ca merita si se merita.
Craziest • 26 februarie 2007, 9:56
uite inca unu care s-a lepadat de steaua in direct ! :))))
indignatu • 26 februarie 2007, 9:56
Intrare CRIMINALA !! Nu are nici o scuza.Ar trebui suspendat pana la sfarsitul campionatului !!Nu mai incerca sa-i gasesti scuze pentru ca nu este la prima abatere.Probabil in „inteligenta „lui se inspira de la haidamacii lui jiji si mm. Un marlan fara pereche,arogant si infumurat.
Paulo • 26 februarie 2007, 9:57
pt antitolontan:
te faci de ras „prietene”… radoi sub nici o forma nu e cel mai in forma jucator din campionat si oricum era greu sa spui asta dupa doar o etapa jucata cat despre rapid, ce conteaza de cati ani e in prima liga, e normal sa lupte pentru ce si-au propus…sau Sevilla care a scos capul in fotbalul mare acum cativa ani nu ar trebui sa lupte pentru titlu in spania ??
pt tony_big_fan:
ai dreptate, trebuia rosu direct fara discutie, ultimul gol a fost valabil fara discutie dar steaua daca se considera o echipa mare nu trebuie sa acuze arbitrajul…si arbitrii sunt oameni si pot sa greseasca, astazi pentru tine, maine impotriva ta…asta e fotbalul, niciodata nu vor fi arbitrii care sa nu greseasca…
FORZA DINAMO FOREVER !!!
Craziest • 26 februarie 2007, 9:57
Vad ca trefeul ala castigat de steua acum 1500 de ani nu prea mai tine de foame !! :))))
Craziest • 26 februarie 2007, 10:00
Antitolontan avem impresia ca esti purtator ilegal de creier si tu la fel ca Radoi ! :)))) scuze, nu vrem sa te jignim deloc, dar asa esti tu !! :)))
Ultras** • 26 februarie 2007, 10:00
Pt Paulo: colegul de blog la care te referi se face de ras in primul rand prin felul cum spune si apoi prin ceea ce spune!:)Dar cine nu stie sa scrie corect, nu roseste niciodata pentru ca nu are de ce!Scrie ce vrea , cum vrea si cand vrea…doar are propria gramatica:)))))
Craziest • 26 februarie 2007, 10:03
Bai Cataline, nu vezi ca atunci cand le zici la oile astia ceva de Radoi sau de Jiji, e ca si cum ai lua jukariile unui copil sau bonboana de la gura !! :))) Doamne ce-mi place de tine cand vad cum ii „agiti” ca pe pepsi ! :))))
Craziest • 26 februarie 2007, 10:04
Bai Cataline, nu vezi ca atunci cand le zici la oile astia ceva de Radoi sau de Jiji, e ca si cum ai lua jukariile unui copil sau bonboana de la gura !! :))) Doamne ce-mi place de tine cand vad cum ii „agiti” ca pe pepsi !
Craziest • 26 februarie 2007, 10:05
Bai Cataline, nu vezi ca atunci cand le zici la oile astia ceva de Radoi sau de Jiji, e ca si cum ai lua jukariile unui copil sau bonboana de la gura !! :))) Doamne ce-mi place de tine cand vad cum ii „agiti” ca pe pepsi cola !
dodo • 26 februarie 2007, 10:07
@victor:
Si eu zic ca Radoi ar trebui sa joace fundas central, dar momentan rezerva lui ghionea si Goian! DA’ o sa fie Finu’ rezerva? Tu ce zici??
stelistul • 26 februarie 2007, 10:07
TOTI PROSTII SE GASESC SA COMENTEZE AICI, DAR ,,, CU FOTBALUL NU AU NICI O TREABA!CE CONTEAZA CA STEAUA A JUCAT SLAB? DACA MAFIA LE LASA GOLURILE ALEA 2 CLARE BATEAM CU 2-0 SI MAI CONTA CA A JUCAT STEAUA SLAB? DACA ERAU ALTII BUNI FACEAU EI CE A FACUT STEAUA IN EUROPA DAR CINE,,,,,, ? DINAMO? PAI NENE IN UEFA NU MERGE CU ARBITRU SI EI MI SE PARE CA NU L AU TRANSFERAT PE CORPODEAN ASA CA,,, I A RAS BENFICA IN FATA! SI DEGEABA LATRATI AICI STEAUA IN SUS STEAUA IN JOS, STEAUA A FOST E SI VA RAMANE CEA MAI IUBITA EKIPA ASA CA LINISTE! CAT DESPRE TOLO ASTA CE SA ZIC, POATE AM OCAZIA SA L VAD PE STRADA SAU PE UNDEVA SA IL SCUIP IN FAZTA CA E UN INFECT , CINE DREAC I A DAT LUI VOIE SA FACA PARTE DIN REDACTIA ACESTUI ZIAR! TOLO MI E SCARBA DE TINE! RUSINE CELOR CARE NU VAD CE I SA FACUT STELEI IERI LA ORADEA, JAPCA LA DRUMU MARE!
Craziest • 26 februarie 2007, 10:11
Radoi e dur in fotbal pt ca i-l protejeaza regulamentul…:”Da un pumn sau un picior” si ia o etapa de suspendare doar……dar in viata de zi cu zi nu prea e asa zmeu…..el stie ca daca e imbracat civil si da un pumn, e posibil sa primeasca vreo 3-4 !!! Amintitiva turneul de pregatire al stelei de anu trecut cu echipa aia anonima ca-mi scapa numele ei , cand pe Radoi l-a facut grogy un negru, iar pe neshu i-l fugareau cum fugaresc lupii o mioara disperata intr-un tzarc !!! :)))
emil mihai • 26 februarie 2007, 10:12
Agresivitatea verbala a domnilor Becali si Stoica se transmite echipei . Parcursul din cupele europene nu inlocuieste forma fizica , tehnica si strategia . Desele referiri la ce a reusit Steaua in cupele europene , facute de domnul Stoica , induc o stare de superioritate in cadrul echipei si inoculeaza un tratament preferential in toata miscarea fotbalistica din Romania . Ma refer la Federatie , Liga , toate organismele abilitate sa ia hotarari in fotbalul romanesc si la echipele cu care echipa Steaua se afla in competie . Interna . O cupa castigata acum multi ani nu da dreptul jucatorilor sa desconsidere partenerii de competitie . Nu le acorda dreptul de a depasi limitele bunului simt si ale agresivitatii ( in sensul bun ) , de a rani si accidenta . Mai mult , acea cupa nu le da educatie si inteligenta si nu trebuie sa le acorde un tratament preferential . Domnii Goian , Paraschiv si Radoi , conform regulamentului , pentru atac brutal care pune in pericol integritatea jucatorului advers , ar fi fost eliminati intr-un campionat neinfluentat . Neputinta jucatorilor este mascata de conducatori , mutand accentul pe presupusa conspiratie , la nivel general , impotriva Stelei .
shadowbboy • 26 februarie 2007, 10:12
Perfect adevarat, dar nu inteleg un lucru, din momentul in care observam toti ca arbitrii prin neputinta lor distrug un meci, de ce sa ne mai legam de jucatori cand ei practic joaca pentru banii lor. Sunt stelist si nu am nimic cu UTA, ei si-au jucat sansa, dar arbitrul a incurajat jocul dur,care pe un astfel de teren poate fi egal cu o accidentare destul de serioasa. De ce nu se implica cineva, daca arbitrii nostrii chiar nu au pregatire, sa aduca NUMAI arbitrii straini, 6 luni sa zicem, sa vedeti apoi ce chef au ai nostrii de arbitrat. In legatura cu duritatile din teren, sa nu uitam ca Nesu nu joaca si poate va mai dura mult pana sa isi revina din cauza unui arbitru, sa nu uitam ca si Oprita si Radoi nu au jucat tot din cauza arbitrilor, pentru ca au lasat jocul ‘ liber ‘. In momentul cand ti se accidenteaza 3-4 jucatori de baza si echipa e nevoita sa tot schimbe formula, sa nu-mi ziceti mie ca nu o sa vedeti lipsa de forma pana si la Barcelona. Asa ca decat sa deslusiti misterele duritatilor din teren, mai bine v-ati orienta spre adevarata problema,arbitrii fara experienta, pentru ca fotbalul romanesc este in crestere,dar e oprit de acest parazit numit arbitraj.
NYC • 26 februarie 2007, 10:13
Paulo
ultras
Paulo, are dreptate ultras: pai tu intri in discutie cu…agramatul ala?
nu vezi cat de defect e?
Craziest Says:
February 26th, 2007 at 9:56 am
uite inca unu care s-a lepadat de steaua in direct ! :))))
corect:))).
uite ca se poate:).
tony
am deschis tv in mom cand i se anula golul lui iacob. gol valabil.
dupa aia am citi pe blog de steaua ca a jucat slab si ca radoi a fost eliminat.
de abia seara la stiri am vazut faultul lui radoi. oribil. rar vezi asa ceva.
dar am mai vazut ceva!!! am vazut niste duritati ale stelei…
dupa parerea mea, pana la golul anulat lui iacob mai puteau fi eliminati usor 2 stelisti! paraschiv si ghionea sunt cele mai clare exemple. si atunci nu stiu daca se mai ajungea la faza cu iacob.
cred ca jocul dur al stelei spune multe…
Alex Torres • 26 februarie 2007, 10:14
ai dreptate, tolo; din pacate radoi ; e un jucator terminat care nu se mai poate impaca cu realitatea asta; pe langa asta, ii lipsesc educatia si bunul simt, asa incat iese ceea ce iese…penibil!
dodo • 26 februarie 2007, 10:18
@paulo:
Poate ca avem si tusieri valorosi, dar nu sunt NEPOTI si FII …de sefi!
Despre asta ar trebui sa scrie presa!!
Garfield • 26 februarie 2007, 10:18
Radoi e plin de fustrari pentru ca echipa e la pamant. Cert este ca s-a plafonat, s-a obisnuit cu rolul de capitan intangibil pupat sub coada de Oli de MM si uneori de Mitica (care inca mai il vede pe la Real :)). Oricum vi se pare normal ca Steaua, echipa cu buget enorm, mai ales dupa participarea in CL sa cumpere doi jucatori, un portar necunoscut si un mijlocas de categoria B?
tony_big_fan • 26 februarie 2007, 10:23
@NYC – cum deschizi tu televizorul exact cand iti convine tie…am spus Radoi trebuia sa primeasca rosu direct si multe etape de suspendare dar am vazut atacuri si mai violente care s-au lasat cu ruperi de picioare. De faza din prima repriza nimic cand portarul e cazut in poarta cu genunchii aproape de linia portii cam greu sa prinzi balonul in brate si acesta sa nu fii trecut linia portii. Faulturi cum au facut Ghionea sau Paraschiv au fost o gramada de ambele parti in meciul de ieri dar am uitat ca tu ai deschis „convenabil” televizorul mai tarziu.
elle • 26 februarie 2007, 10:25
dodo Says:
February 26th, 2007 at 10:18 am
@paulo:
Poate ca avem si tusieri valorosi, dar nu sunt NEPOTI si FII …de sefi!
Despre asta ar trebui sa scrie presa!!
pai presa trebuia sa scrie si de greselile cu care steaua a castigat fff multe puncte in tur….nu????
buba • 26 februarie 2007, 10:30
CE SPUNE LIGA , NU CE SPUNE TALPA LUI RADOI… STEAUA E FURATA CA-N CODRU, A FOST PRIVATA INCA O DATA DE TREI PUNCTE. CEL PUTIN 9 PUNCTE A PIERDUT STEAUA DE LA INCEPUTUL CAMPIONATULUI DIN CAUZA ARBITRILOR.
ASTA TREBUIE SA FIE DISCUTIA!
MAFIA DIN FOTBAL, NU TALPA LUI RADOI! RADOI A PRIMIT ROSU PENTRU TALPA LUI! MAFIOTII CE AU PRIMIT PENTRU MATRAPAZLICURILE CARE NU SE MAI TERMINE ETAPA DE ETAPA…
Lulu • 26 februarie 2007, 10:30
Radoi , jucator rudimentar care isi suplineste lacunele tehnice , gravele ramaneri in urma intelectuale cu cruzime , tupeu si ingamfare .
Fii atent , domn Becali ca gasca MM & Radoi isi bate joc de remarcabilele matale eforturi materiale si daruire sufleteasca
Tii vipere la piept !
In ce priveste intrarea criminala a lui radoi , ea continua traditia , dupa bestia de Lacatus a aparut criminalul de Radoi . Intrare de ieri , poate fi calificata juridic drept tentativa de omor , tinand cont mai ales de locul inde a fost lovit adversarul . Rusine !
Sa-ti fie de bine … nasule !
Este adevarat ca Steaua a fost furata ieri.Pacat ca generatia actuala de jucatori plateste si suporta blestemele adunate timp de 50 de ani din partea echipelor care in meciurile cu Steaua ceausista erau furate cu aceeasi nerusinare cu care a fost furata ieri steaua .
unom • 26 februarie 2007, 10:31
Am auzit aseara la nu stiu ce sef de liga….presiunea la Steaua vine de pe banca……..E ceva rau in asta?…Banca ar trebui sa fie un fel de „SAS”? La marile echipe ale Europei de unde vine presiunea?
Da, Radoi a avut un gest criminal….A fost cu intentie? Imi pare corect diagnosticul dle Tolontan…cineva spunea ca orice om care este promovat ..atinge limita incompetentei… Cred ca Radoi este competent ca Jucator si incompetent ca „antrenor, purtator de cuvint, psiholog, ……jucator”.
Parerea mea.
Ronaldo • 26 februarie 2007, 10:32
De mult timp urmaresc blogurile GSP. Uitandu-ma la comentariile date de cititori, insa ma minunez. Ma face sa cred ca Romania are cea mai mare rata de semi-analfabetism.Oameni care habar nu au sa lege doua cuvinte (gen „DICA”,”mimi stoaiaca” si etc) , dar sa mai formuleze o fraza, care nici macar nu stiu despre ce e vorba si dau cu mucii in fasole.
Propun ca blogul GSP sa aibe restrictie, sa se faca un IQ test inainte,inregistrare de useri, si sa nu mai posteze toate nulitatile, pentru ca oricum parerea lor nu conteaza si nu este luata in seama de nimeni. Au descoperit internetul, vai!!Dupa cati ani?Va simtiti bine, va intreb?Mi-e sila de voi, idiotilor!
Referitor la Radoi, are multe de infruntat… Este frustrat, se vede din actiunile sale, se scufunda impreuna cu Steaua, dar el vrea sa se impuna si sa se descotoroseasca de ceilalti, ajungand la linia de plutire.O face cu esces de manie insa, si nu se gandeste la consecinte.Este constient ca presa il considera omul numarul 1 al lui Becali si vrea sa arate ca nu este degeaba.Da din coate, se zbate, da cu pumnul in geamuri, injura, loveste cu picioarele…in acelasi timp insa se stinge, si o face o data cu timpul.Are 26 de ani si nu a pasit spre fotbalul mare atunci cand trebuia si a preferat sa ramana rasfatatul lui Becali.Acum e prea tarziu. A pierdut un tren care a plecat de mult, acum vreo 2-3 ani.
tibosu • 26 februarie 2007, 10:32
Nu cred ca trebuie facut un capat de tara din gestul lui Radoi; sa nu uitam ce a facut Zidane intr-o finala de campionat mondial; e usor sa-ti dai cu parerea din tribuna sau din fata televizorului; cei care mai joaca din cand in cand fotbal sau orice altceva stiu despre ce vorbesc; gestul lui este reprobabil si o sa stea cateva etape pana se va linisti; important e ca pana la urma sa strangem randurile si sa ne revenim pentru ca daca nu iesim pe locul doi o sa fie o tragedie. Poate ca Oli ar trebui sa ia in calcul si varianta unei demisii; pana la urma nu conteaza ca te cheama Capello, Trapatoni sau Olaroiu, daca echipa nu are rezultate trebuie sa iei si chestia asta in calcul; lasand la o parte golul sau golurile valabile de ieri, totusi Steaua n-a jucat mare lucru si ma intreb ce cauta in echipa asta Gigel Coman, Nicolita, Ovidiu Petre?
Steaua, REVINO-TI !!!