Olăroiu a ajuns în situaţia ingrată de a-i fi contabilizate doar eşecurile, nu şi succesele. Dacă se califică în faţa Oţelului, nu se pune. Dacă pierde, e out!
marți, 27 februarie 2007, 6:53
Olăroiu a ajuns în situaţia ingrată de a-i fi contabilizate doar eşecurile, nu şi succesele. Dacă se califică în faţa Oţelului, nu se pune. Dacă pierde, e out!
Numai un set consistent de victorii l-ar duce din nou pe antrenor în graţiile tribunei şi ale patronului. Vorba vine „din nou”, pentru că Oli n-a lucrat niciodată la Steaua pe credit afectiv. L-au ţinut rezultatele, nu impresia artistică.
E clar că acum Becali îi testează nervii. Nu vrea să-l demită, aşteaptă demisia. Aproape că n-a existat zi în care să nu îşi declare nemulţumirea faţă de joc, decizii, rezultate, relaţie şi perspectivă. Cînd spui „nu-l dau afară”, asta e altceva decît „îl preţuiesc şi vreau să lucrez cu el”. Şi cînd, la 24 de ore distanţă, adaugi „nu m-a respectat!”, şi dacă asta vine după „nu jucăm nimic”, înţelegi că timpul antrenorului a expirat.
Becali aproape că a luat decizia, aşteaptă momentul. Numai că fotbalul este mai degrabă o avalanşă decît un sol ferm. E clar că Hagi şi-ar dori să antreneze Steaua, dar probabil că Popescu ar găsi biroul nepotrivit pentru el. Şi atunci se poate merge pe perechea Hagi – MM, doar că rudele care-l împing pe Becali către schimbare nu ar scăpa de Stoica, care îi deranjează mai mult decît Olăroiu.
Plus că mai e ceva. Hagi la club înseamnă încă un baraj în faţa verilor şi a nepoţilor, care ar urca frumos în tribună, pe post de chibiţi. Decît să facă compromisuri, Hagi mai bine îşi rupe gîtul. Ceea ce s-a şi întîmplat de cîteva ori.
Fiecare meci e decisiv. Iar Olăroiu e tot împresurat de imperative, Becali de aşteptări şi Hagi de dileme. Ai cui nervi vor pocni primii?
Marian Iancu • 27 februarie 2007, 20:45
Intotdeauna, trebuie sa fim foarte atenti ce face cu gura Meme Stoica: musca, linge si cateodata mai si vorbeste. Vorbim de o menajera perversa care se introduce in patul stapanului de bunavoie de cate ori are posibilitatea, in dorinta de a-i satisface placerile si de a fi mentinut in postura de amanta oficiala, statut la care nu va ajunge insa niciodata deoarece s-a prostituat prea mult pe centura fotbalului. Meme Stoica va ramane pe veci sa stearga praful si sa faca curat, sa igienizeze toaletele, acolo unde este acceptat. Acest transsexual nu mai poate pacali pe nimeni, cu atat mai putin pe George Becali, un om pe care viata l-a invatat sa-si fixeze subordonatii, oameni pe care-i domina autoritar
Marian Iancu • 27 februarie 2007, 20:48
Il sun pe Jiji acuma sa-i spun sa-i dea afara pe MIMI-transexualul si pe ZEROlaroiul
Marian Iancu • 27 februarie 2007, 20:48
Il sun pe Jiji acuma sa-i spun sa-i dea afara pe MIMI-transsexualul si pe ZEROlaroiul
borne • 27 februarie 2007, 20:48
nu este nevoie de jigniri , iancule, tu care ai scuipat camere pe la tv..
seby-yo • 27 februarie 2007, 20:59
Stelist fiind il consider un antrenor bun pe Olaroiu. Si totusi imi doresc sa piarda cu Otelul, sa fie demis (sau sa renunte el) si sa fie o scimbare la Steaua.
Dar nu cred ca se va rezolva nimic, pt ca nu se poate mai mult fara investitii mai grase, iar Becali a cam uitat ce a promis. Cand pierzi un jucator pe care-l evaluezi la 4 000 000 si tu cumperi unul cu 500 000 nu poti merge in sus numai in jos
Eu • 27 februarie 2007, 21:02
Bai, lasa-ti deoparte antrenorii! Vina e exclusiv a jucatorilor, mai exact lipsa lor de valoare! Pey poate antrenorul sa il faca la antrenamente sa manance pamantul,daca jucatorul nu are sange cand intra in teren?!
Olaroiu e potrivit pentru Steaua, da sa se investeasca in jucatori cu valoare, uitati-va la Arsenal Londra. Aia cumpara pusti de 17 – 19 ani cu 2 – 3 milioane si se bat de la egal la egal cu Chelsea lui Abramovici, cu juc ion val totala de 500 mil Euro!!!!!!!!! Eu cred ca trebuiesc cumparati jucatori precum Thereau, aprox. ieftini si fff valorosi.
Hai ura!
puncerul • 27 februarie 2007, 21:03
Memeu este primul care trebuie sa plece si dupa el si oli
mirel radoi 86 • 27 februarie 2007, 21:07
Nush dak v-ati gandit si la varianta in care Olaroiu ar avea ceva bani de recuperat de la Steaua si nu cred k jiji i-ar da cu una cu doua asa k,ii place nu-i place trebuie sa il tina cel putin pana in momentul in care o sa isi dea seama k echipa de acum nu are nici un orizont,nici o perspectiva,nici un viitor.E clar k nu joaca nimik la ora actuala,are cateva maini moarte in teren(ov petre=0 si nu numai).Ceva trebuie facut,Oli tacticizeaza prea mult,nu le lasa jucatorilor libertate de exprimare in teren si cand nu le iese tactica se pierd si nu mai stiu ce sa faca pe gazon.Nush dak varianta Hagi antrenor ar fi extraordinara dar ar trebui incercata(are defectele si calitatile lui dar totodata cred k aceste calitati ale lui ar fi deosebit de utile la Steaua acum si aici ma refer la munca,profesinalism si 100% DARUIRE).Popescu? NU!NICIODATA!
Costin • 27 februarie 2007, 21:09
Dupa parerea mea nu o sa vina nici hagi si nici gica popescu la steaua.cred ca sunt doua probleme la steaua:jiji si radoi.olaroiu nu e antrenor extraordinar dar eu cred ca nu e lasat sa lucreze.ex:jiji ia zis sa-l bage fundas ca a jucat bine la sevilla,dar oli nu l-a ascultat.pai cum ar trebui sa se simta oli acuma cand patronul in fiecare zi iti zice ce sa faci ,cum sa faci,baga-l pe ala nu-l baga pe ala.chestia e ca ii stirbeste din autoritate lui oli si e normal ca nici jucatorii sa nu-l mai asculte ca nu de la el vin banii ci de la jiji.iar despre radoi ,ce sa mai zicem.refuza nationala,joca prost, intrari de k1,dar e FINU’.asa ca problema nu e oli ci cei doi care conduc steaua(jiji si radoi).alte comentarii sunt de proisos.
Eric the Red • 27 februarie 2007, 21:10
N-am auzit pe nimeni sa remarce ca scuzele penibile si servile ale nasului catre gigi becali nu fac parte din sfera normalului. Arbitrajul parerea mea a fost doar slab, nu ca a fost „hotie ca-n codru” cum am vazut scris pe acel site trist si amator onlinesport. Poate nu ati remarcat ca steaua a beneficiant de cca 20 de lovituri libere in preajam careului UTA-ei (fie ca au fost, fie ca n-au fost), poate nu s-a remercat gestul criminal al lui gigel coman, cand a calcat intentionat un adversar aflat intins pe gazon, sau de asemenea poate nu ati remarcat tragerea de tricou (dupa regulament sanctionabila cu galben) a lui ghionea (in conditiile in care avea deja galben), poate nu s-a vazut ca arbitrul a dat galben la intrarea de retardat mintal a „inteligentului” capitan si l-a eliminat doar pt ca mai avea unul. Mai usor cu zbieratele astea isterice cu hotia. Stati si analizati cat de favorizata e de obicei steaua.
Gheorghe_Hagi • 27 februarie 2007, 21:10
Astepta-ti 1 saptamana!
Eric the Red • 27 februarie 2007, 21:12
ce ziceti, d-le Tolontan? am dreptate?
andru • 27 februarie 2007, 21:13
Tolo, lasa steaua in pace. nu ai de ce sa ii faci rau lui Oli.
Oamenii sunt rai. Nu stiu cum un om rational poate uita anul 2006. Nu stiu.
Mi-ar placea sa raman cu o amintire frumoasa despre Hagi. In afara d-lui Ienei, nimeni dintre oamenii care iubesc Steaua nu poate face fata ami bine ca Oli.
Asa cred eu.
borne • 27 februarie 2007, 21:17
eric the red:
cred ca blogul asta ne vizeaza pe noi, stelistii.. te invarti pe aici in gol.. poate ca centralul nu prea a avut multe cu steaua.. dar tusierul ( gheorghe ala ), care nu a vazut ca a fost golul valabil, este jale cu arbitrii in romania.. asta trebuie remarcat.. ca sunt varza..
macelaru • 27 februarie 2007, 21:18
Tolo , vreau sa te intreb ceva: un antrenor cand este numit la Steaua , ce anume negociaza cu patronul?De obicei , din ce stiu eu si e posibil sa ma insel, un antrenor cand e instalat pe langa salar si clauzele contractuale i se pune un obiectiv de catre conducere , dar antrenorul nu conditioneaza indeplinirea acelui obiectiv si de aducerea unor jucatori in limita unui buget?Olaroiu ce o negociat?In afara de 2-3 looseri de la Vaslui si eternele lui simpatii de la National pe care le cara dupa el pe la echipele pe unde antreneaza ca tiganca puradeii , ce altceva jucatori buni o adus/cerut ?Nimic notabil n-a adus Steaua in ultimii ani numai 1 sau doi si aia mediocrii…
macelaru • 27 februarie 2007, 21:26
Pt Eu
Jucatorii aia buni de la Arsenal de care zici tu ,si ai dreptate,sunt gasiti in toata lumea de sute de scouteri care fac asta un an de zile .Gandeste-te ca probabil au zeci de propuneri din partea lor sau sute de propuneri din care sunt selectati cativa.Transferurile lui Steaua din strainatate se stiu : pleaca Mimi in Brazilia sau Belgia sau Portugalia , apoi ii musai sa vina cu ceva de-acolo ,nu poate veni cu mana-n cur ca-l cearta Jiji ca-i strica banii degeaba.
Eric the Red • 27 februarie 2007, 21:29
borne, chiar asta am vrut sa spun, ca arbitrajul a fost slab, dar de aici pana la a vedea conspiratii „securito-comuniste”, ca tusierul e fiul lui nush care de la partidul lui „dan voiculescu si cu toata antena1” si ca steaua e dezavantajata e cale prea lunga, sa fim seriosi. Si interventia lui sandu mi se pare un lucru foarte grav care arata cum stau lucrurile pe aici si care cluburi sunt privilegiate. Dupa poli -UTA, cand aradenii au fost dezavantajati clar n-am auzit sa-l fi sunat sandu pe Bara sau pe Sandu Ion sa-si ceara scuze pt arbitraj.
macelaru • 27 februarie 2007, 21:32
Pt Eu
Am uitat sa-ti zic ca nu-s de acord cu ce spui tu referitor ca Olaroiu n-are nici o vina …Te inseli amarnic cand crezi asta …Nu stiu daca observi dar presa nu prea-l place nu pt ca e prieten cu Jiji ci pt ca n-a convins ca antrenor si mai ales presa nu-i poate ierta episdoul BORO…In rest numa de bine de el , pare un tip de caracter si cu bun simt plus ca-s moarte femeile dupa el….hihihi…
Eric the Red • 27 februarie 2007, 21:36
si, daca tot e pt stelisti topicul asta, va pun o intrebare (retorica)…ce antrenor de valoare sio prestigiu credeti ca ar accepta sa vina la steaua in conditiile in care becali se declara „stapan” absolut la steaua si intevine peste antrenor, da directive unde sa joace un jucator sau altul, iar de radoi va trebui obligatoriu sa ascult orice tehnician, ca doar, deh…el e finu’ si no.2 in „familia steaua” (sau clanul, dupa cum doriti)
Tzeava Stelistu • 27 februarie 2007, 21:37
Toti suporterii au nervii intinsi la maximum.Olaroiu s-a blocat si nu mai are ce cauta la Steaua.Daca vrea sa-si strice cariera de antrenor nu trebuie sa distruga si Steaua.Ar fi bine sa ia o pauza in antrenorat si sa aleaga echipe mai mici data viitoare.Mimi e si el depasit de situatie,stilul asta smecheresc al lui nu mai prinde,ironiile nu aduc rezultate,iar campania de transferari de care s-a ocupat a fost foarte slaba.Cineva trebuie sa raspunda de esecuri,iar cuplul Mimi-ZerOli trebuie ”anihilat”.Solutii exista intotdeauna,am mai trecut prin asta si dupa epoca Piti si a iesit bine pina la urma.Nimeni nu este de neinlocuit.Piti daca a plecat de la Steaua nu si-a patat reputatia de antrenor,din contra a avut un nou inceput la nationala.
clyde • 27 februarie 2007, 21:45
la steaua exista la ora asta pozitii vacante doar pt posturile de magar si de caine credincios. eu nu l vad nici pe hagi si nici pe popescu protagonisti intr-o recenta miorita fotbalistica cu final predestinat de baltag in cap. cum de la cine?
andru • 27 februarie 2007, 21:45
nu ii poti inlocui pe toti pe banda…nu asa se face treaba.
continuitatea aduce rezultate.
asa i-au facut si lui Zenga…
andru • 27 februarie 2007, 21:47
in viitorul apropiat vor fugi toti de steaua. mi se rupe sufletul.
costi • 27 februarie 2007, 21:47
olaroiu nu a avut si nici nu are ce sa caute la steua,echipa a fost formata,in ultimii ani de piturca,shlefuita de zenga,si polishata de protasov.
steaua a jucat din inertzie, sub olaroiu,dar multi jucatori au plecat,asa ca ciurucurile aduse de oli de la natzional,(vezi ovid ptr,ptr marin,gigel coman )nu dau rezultatele scontate.un antrenor serios care eu il vad curind la steua va fi dan petrescu (luatzi aminte)il iubesc pe hagi,l-am vazut jucind la world cup 94 dar daca va prelua steua va fi vai de el. Apropo!domnule becali,spunetzii lui oli cit mai sta la steaua ca,;un zimbet nu costa nimic,sa-l ofere ziarishtilor,si suprterilor.
P.S. are o fata de parca i-a furat cineva butelia.
macelaru • 27 februarie 2007, 21:49
Andru ,tu esti pocait?Cand vorbesti folosesti numa sabloane , in rest n-ai habar de nimic ,esti total pe langa subiect…”nu ii poti inlocui pe toti pe banda…nu asa se face treaba.
continuitatea aduce rezultate”
ce continuitate?de rezultate slabe?daca aia de la milan sau barca ar gandi ca tine ar promova odata la 3 ani in prima liga cu echipa, din liga 2, unde iar „afunda” logica ta…
sergiu • 27 februarie 2007, 21:53
MM se poate mula pe fiecare om, cum l-a putut pupa in fund pe jiji il pupa si pe Hagi dar eu nu cred in echipa Becali Hagi. Pai ganditiva ce s-ar intampla daca Becali ar comenta ceva despre jocul Stelei cu Hagi la conducere, s-ar certa ca alt cuplu celebru Tariceanu Basescu Sau poate se lasa Becali de comentat,nu nu cred.
nuno valente • 27 februarie 2007, 21:57
mai e cite un fraier care zice ca mimi nu trebuie data afara din TEMPLU…mai lasati-ne dracului in pace cu tzaranushul vostru!!! sa se duca dracu’ sa-l ia!!! si el si oli(ve), printzesa cea mica si suparacioasa, dar care habar nu are de antrenorat! sa-i zica „sarumina” lui gigi caci banii lui au cistigat campionatul trecut cu meciurile de la vaslui si petrosani…nu tactica stralucita a antrenorului… sa se duca invirtindu-se amin2 si sa vina doi oameni adevarati care, pe linga faptul ca au bani kklau, mai sunt si toba de fotbal! au jucat la REAL si BARCELONA mai fratilor!!!
ionica • 27 februarie 2007, 21:59
Si daca hagi nu reuseste la steaua , oare mai suporta regele o noua dezamagire in calitate de antrenor? sa fie steaua sfarsitul carierei de antrenor pt gica? pt raspunsuri la aceste intrebari ramaneti logati pe tolo.ro .. to be continued
Puma` • 27 februarie 2007, 22:02
….SA VINA PROTASOV, ASTA NE E SALVAREA….!!!!
Adi A. • 27 februarie 2007, 22:05
Si eu sunt de aceeasi parere ca majoritatea celor ce au lasat mesaje.Hagi inca nu a demonstrat ca este un mare antrenor, insa venirea lui G.Popescu ar fi o mutare destul de inspirata.Ar trebui ca Becali sa mai lase din orgoliul lui si sa lase Steaua sa faca performanta.Impacarea cu verii sai ar fi foarte buna, astfel jucatori buni ar putea ajunge la echipa.Olaroiu este un antrenor bun, insa vremea lui la Steaua a apus.
Un efort financiar insa foarte meritat nu ar fi aducerea unui brazilian care sa faca 1 meci bun si 5 rele, ci contactarea si aducerea imediata a lui Oleg Protasov!
Nu cerem imposibilul, desi Dinamo a demonstrat ca este destul de posibil, sa castigam meci de meci, dar macar sa jucam fotbal, nu bambilici!Un fotbal spectaculos, cu ocazii de poarta, deoarece eu unul nu stiu cati suporteri vor mai accepta situatia de a scoate bani din buzunar pentru a vedea lovituri de K1, marca Radoi, sau cum jucatorii isi bat joc de numele echipei.
Solutii…Popescu si Protasov!Asta daca dorim sa mai prindem cupa UEFA.
Deoarece eu nu imi mai fac sperante pentru Champions League.
Dumnezeu cu mila……..
ciclop • 27 februarie 2007, 22:08
improbabil.hagi a dat de vreo trei ori cu capu de bara.nu are cu ce.nul ajuta.popescu e prea distins,si cred ca au prioritate afacerile imobiliare plus nu se muleaza cu Steaua.plus de asta ar fi bine gsp sa nu mai dea speculatii fara certitudini.asta nui jurnalistica.asteas probabilitati .se aplica in alte domenii.si ca sa inchei.nu se vede unde este stirea soc.mi se pare banala.daca venea stofa de antrenor intelegeam.da asa numai ca sa vindeti ziaru….o sa va pierdeti credibilitatea.tolontane!
Dinu • 27 februarie 2007, 22:09
da’ de Andone antrenor ce ziceti?N-ar fi bun?Eu cred ca ar accepta provocarea!e un antrenor capabil,n-are echipa,ce daca a fost la Dinamo?a plecat cu scandal de acolo…in alta ordine de idei,Cataline,ii cam faceai ochi dulci Patrulesei la stirile sportive…
mytza • 27 februarie 2007, 22:11
mai stelistilor sunteti atat de penibil ;rapidul cu performante mai slabe anul trecut ca ale voastre eliminati chiar de voi isi idolatrizeaza antrenorul si jucatorii ,deci va iubiti echipa numai la victorii sunteti niste suporteri de moment ;cam jenant,nu?
butragueno • 27 februarie 2007, 22:11
cat timp steaua e in mana oierului putini oameni puternici si cu personalitate vor veni acolo; pai nu vedeti ca maniacul asta de becali se inconjoara doar de lingai si de pupa-cur; sincer nu-l vad pe popescu subordonat lui jiji
niku-bv • 27 februarie 2007, 22:14
STEAUA e cea mai iubita echipa
Singura solutie:
1. oli -OUT
2.mm-OUT
3.PROTASOV – ANTRENOR
4.HAGI- PRESEDINTE
Hai Gigi fi destept ca intotdeauna, si buzunarele tale se vor simti mai bine, iar noi mai fericiti. Altfel e pacat de acesti baieti talentati
Rambo • 27 februarie 2007, 22:20
Stelisti, cel mai bine ar fi sa dispara cei 2 sefi mascarici sariti de pe fix, si abia atunci va fi liniste la Steaua.
Cat timp aveti asemenea scursuri umane, care se cearta si se bat (chiar la propriu cu suporterii Stelei) cu toata lumea, va va injura toata Romania ne-stelista, indiferent ce este ea: rapidista, dinamovista, banateana, olteana, moldoveana !
Alungati-i cu pietre pe cei 2 care v-au patat onoarea, care si-asa n-a existat inainte, pe vremea lui Ceausescu, care facea ce vroia cu Steaua, ajutandu-i si sa ia o Cupa a Campionilor Europeni.
Robert Claudiu • 27 februarie 2007, 22:21
Dl Tolontan am si eu o rugaminte. Modificati cumva sistemul de votare pentru sondajul pe care-l aveti activ acum despre varianta H-P vs MM & Oli, pentru ca se poate vota de mai multe ori de pe acelasi calculator si nu e corect. Nu vreau sa va acuz de faptul ca gazeta sustine acest scenariu cu Hagi si Popescu dar nu e profesionist ce faceti. Sigur maine veti prezenta rezultatele sondajului atat in ziar cat si la stirile antenei 1 si din nou nu e corect pentru ca sondajul nu e facut profesionist si rezultatul final nu v-a fi valid. Pacat ca se intampla asa ceva, aveam mai multa incredere in gsp. Presa e formatoare de idei si „sper” ca nu voit ati lasat sondajul sa se desfasoare asa cum e setat acum.
fanel • 27 februarie 2007, 22:22
Salut,
Pana la urma Hagi tot va ajunge la Steaua. Sansa lui si a Stelei ar fi ca si Gica Popescu sa fie convins sa vina aici (de Hagi in primul rand – si chiar de Becali daca ar putea trece peste orgolii si ar face primul pas). Sa nu uitam ca totusi „olteanul” e foarte orgolios…
Daca Hagi vine singur…sansele sale sunt mici…foarte mici…doar o conjunctura favorabila l-ar face sa reuseasca. Sa nu uitam ca pe langa MM (doar un naiv ar crede ca MM ar fi trup si suflet langa Hagi) la Steaua sunt tot felul de „influente” pe langa Becali.
Privitor la Olaroiu, pe el nu-l ajuta „numele”. Dupa mine Olaroiu, profesional, este o clasa peste Hagi. Din pacate a avut si cateva ghinioane care s-au inmultit in ultimul timp. Daca avea un portar de talia Stelei…daca nu se accidenta Iacob…Radoi…Dica…
Eu la Protasov nu pot uita iesirea penibila din UCL …Restul – joc placut, fara prea mari rezultate (trofee!!).
O seara placuta
butragueno • 27 februarie 2007, 22:22
ar mai fi o solutie pentru iesirea stelei din criza:
– antrenor- barbu-” magiun”
ian rush • 27 februarie 2007, 22:24
Problema la steaua nu este nici olaroiu nici mimi,problema este ciobanul.
Ciobanul vrea sa faca el echipa,pentru ca el da banu.Daca vine Hagi nu-l apuca nici sfarsitul returului acolo.Hagi nu tolereaza sa-i faca ciobanul echipa.Hagi e convins ca e mare antrenor .E la fel de idiot ca si ciobanul.
Andrei • 27 februarie 2007, 22:27
Sincer un lucru stiu sigur: vreau sa plece Olaroiu. El nu mai poate face nimic pt Steaua. Si daca vine Hagi tot e mai bine. Eu personal l-as vrea pe Lacatus. Cat despre Hagi, nu poate nimeni sa spuna cat e de bun antrenor. Sa fim seriosi, la Galata s-a descurcat de minune (a luat cupa si s-a batut cu Fener pt titlu pana in ultimele etape, cu un lot de toata jena). Bursa oricum era echipa mica (greu reusesti ceva). Iar la Poli (ha ha), acolo nu a reusit nici un antrenor (oare stie Iancu de ce?). La nationala nam avut timp sa-mi dau seama ce poate. S-a intamplat si la altii mai mari sa piarda meciuri de baraj.
Catalin • 27 februarie 2007, 22:28
Mi-e teama ca sunt de acord cu un rapidist, adica cu Mytza….din pacate !..Pestele de la cap se impute…si unde nu e cap…vai de picioare (nu ca acel Copos ar aveam mare stofa de presedinte)….De fapt, daca stau bine sa ma gandesc, nici un conducator de club din Romania, nu are stofa de Leader adevarat…insa asta e….traim in Romania si asta ne ocupa tot timpul !
Andrei • 27 februarie 2007, 22:29
Am uitat un lucru. Ce-mi place la Hagi ca antrenor e ca promoveaza tinerii. Si asta vreau eu sa vad la Steaua. Ca la 3-0 pt noi in min 70 bagi un pusti de 17-18 ani, nu pe unu ca oprita sau coman.
butragueno • 27 februarie 2007, 22:30
sincer, poate o sa reuseasca si steaua sa intoarca rezultatul cand va fi 4-0 pentru Dinamo in retur pe ghencea
TheBroker • 27 februarie 2007, 22:49
@TEKU® :
Da n petrescu e o copie mai simpatica a lui MM. Exact acelasi stil de a se comporta, plin de acuzatii grave, urmate de fapte inexistente
GG • 27 februarie 2007, 22:49
daca ar fi dupa minie :))))))))))m-as pune pe mine antrenor :))
hank • 27 februarie 2007, 22:49
Atac de 2 bani a „soarecelui cu gluga” – Andrei Nourescu pe blogul PROSPORT la adresa GSP si a lui TOLONTAN
tifosu_calcistic • 27 februarie 2007, 22:52
@el buitre
daca esti dinamovist, teme-te! de ce n-ar putea steaua ce a putut foresta?!:)
gigel • 27 februarie 2007, 22:54
nu cred ca popescu vine la steaua (l-a criticat becali destul de mult in campania cu sandu); daca e sa vina la steaua trebuie sa plece meme
hagi nu a convins ca antrenor si dupa cateva etape proaste suporterii o sa ii ceara demisia.
meme e un bun presedinte de club: protejeaza clubul, il apara, se lupta pt el. daca sezonul trecut a facut scandal monstru dupa ce steaua a fost usor dezavantajata intr-un meci (cu gloria parca) si asta s-a vazut; arbitrii au avut mai multa grija in meciurile stelei.
butragueno • 27 februarie 2007, 22:55
@tifosu
pai cu ragaliile astea sigur nu poate