Nervi întinşi la Steaua

Olăroiu a ajuns în situaţia ingrată de a-i fi contabilizate doar eşecurile, nu şi succesele. Dacă se califică în faţa Oţelului, nu se pune. Dacă pierde, e out!

marți, 27 februarie 2007, 6:53

Olăroiu a ajuns în situaţia ingrată de a-i fi contabilizate doar eşecurile, nu şi succesele. Dacă se califică în faţa Oţelului, nu se pune. Dacă pierde, e out!

Numai un set consistent de victorii l-ar duce din nou pe antrenor în graţiile tribunei şi ale patronului. Vorba vine „din nou”, pentru că Oli n-a lucrat niciodată la Steaua pe credit afectiv. L-au ţinut rezultatele, nu impresia artistică.

E clar că acum Becali îi testează nervii. Nu vrea să-l demită, aşteaptă demisia. Aproape că n-a existat zi în care să nu îşi declare nemulţumirea faţă de joc, decizii, rezultate, relaţie şi perspectivă. Cînd spui „nu-l dau afară”, asta e altceva decît „îl preţuiesc şi vreau să lucrez cu el”. Şi cînd, la 24 de ore distanţă, adaugi „nu m-a respectat!”, şi dacă asta vine după „nu jucăm nimic”, înţelegi că timpul antrenorului a expirat.

Becali aproape că a luat decizia, aşteaptă momentul. Numai că fotbalul este mai degrabă o avalanşă decît un sol ferm. E clar că Hagi şi-ar dori să antreneze Steaua, dar probabil că Popescu ar găsi biroul nepotrivit pentru el. Şi atunci se poate merge pe perechea Hagi – MM, doar că rudele care-l împing pe Becali către schimbare nu ar scăpa de Stoica, care îi deranjează mai mult decît Olăroiu.

Plus că mai e ceva. Hagi la club înseamnă încă un baraj în faţa verilor şi a nepoţilor, care ar urca frumos în tribună, pe post de chibiţi. Decît să facă compromisuri, Hagi mai bine îşi rupe gîtul. Ceea ce s-a şi întîmplat de cîteva ori.

Fiecare meci e decisiv. Iar Olăroiu e tot împresurat de imperative, Becali de aşteptări şi Hagi de dileme. Ai cui nervi vor pocni primii?

Comentarii (296)Adaugă comentariu

tifosu_calcistic  •  27 februarie 2007, 22:57

@ el buitre
nu se stie…

TheBroker  •  27 februarie 2007, 22:58

sa nu ma intelegeti gresit: mi-ar conveni de minune ca cei doi sa vina la Steaua. Atunci StOaia ar termina campionatul pe un loc 4 reconfortant, dupa Dinamo, Rapid si CFR.
Aia da distractie fara Steaua in CL, si jucand tururi preliminare prin UEFA

butragueno  •  27 februarie 2007, 22:59

@tifosu
sincer mi-e mai frica de rapid decat de steaua

Un rapidist…  •  27 februarie 2007, 23:01

Da, cred ca Steaua nu joaca nimic, vorba lui Gigi , dar e si vina jucatorilor, ca li s-a urcat la cap … De fapt asa s-a intamplat si cu Dinamo ( cred ca doar Lobont si C. Munteanu mai joaca ceva acolo ) , asa se intamplase si cu Rapid in toamna si de aia am ratat primavara europeana ( sper ca ne-am adunat, am strans randurile si ne-am revenit 😉 )… Nu poate Olaroiu sa joace pentru Banel si pentru Radoi … El doar ii aseaza pe teren si le zice cum sa joace, dar ce fac ei pe teren , e doar treaba lor… e super articolul lui Niculescu, de fapt citatul acela mai lung de Cruyff ; se aplica la mai toti jucatorii din Romania, care cum sunt un pic in varf , o lasa balta si cu antrenamente si cu daruire si cu tot… Nu cred ca am auzit vreun antrenor sa laude un jucator ca sta inca 2 ore la antrenament, ca prefera unei iesiri la disco, o ora de alergari in jurul stadionului sau 1 ora de suturi la poarta etc… In rest… Hai ai nostri , ca de obicei ! 🙂

deco  •  27 februarie 2007, 23:06

astea sunt numai zvonuri, ai uitat sa spui ca gigi a zis ca oli nu pleaca de la steaua decat daca vrea el. si el nu vrea

vlad  •  27 februarie 2007, 23:09

Antrenorii au „trenuri” pe care nu trebuie sa le piarda. Olaroiu a prins unul: calificarea in liga, dar a pierdut un altul intr-un mod atat de dramatic incat il anuleaza si p celalalt: finala cuie UEFA. Din pacate este un antrenor care nu face fata examenelor grele, iar la Steaua vor aparea intotdeauna astfel de exmane. Cu parere de rau, pt ca mi se pare un antrenor bun, insa cred ca el trebuie sa plece si eventual sa-i ia si p jucatorii favoriti cum sunt Ov Petre si Gigel Coman.

husen  •  27 februarie 2007, 23:16

Tolo,tu nu stii ce sa mai scrii sa tzii se citeasca articolele!!

Mihnea  •  27 februarie 2007, 23:17

Salut Catalin

De unde aceasta miscare? De cine a fost influentat Becali sa o faca?
In afara de prietenia cu Hagi mai este alt motiv ptr care ar veni Popescu la Steaua? Il vezi pe Gigi renuntand la MM?

Vreau un raspuns bazat pe informatiile tale, nu un raspuns de genul : Nu sunt gigi becali. Daca se poate.

Multumesc

Vali  •  27 februarie 2007, 23:18

nu am citit toate comentariile dar ce pot spune ca D-l Tolontan a scris f inteligent. Cu stima!

seby-yo  •  27 februarie 2007, 23:22

daca exista intradevar un conflict intre Radoi si Oli (si sunt adevarate zvonurile cu Hagi si Popescu) cred ca Radoi si inca vreo 2-3 vor juca f slab in meciul cu Galatiul din cupa

Moromete  •  27 februarie 2007, 23:23

„Familia” Steaua:

1.Gigi machidonul,
2. alaturi de nasul Hagi,
3. finul Mirel si
4. verii Ioan si Victor

🙂 🙂 🙂

Astia s-au uitat prea mult la televizor! Cred ca au vazut impreuna „The Godfather” si acum vor si ei sa aiba si ei mica lor afacere cu fotbal.Vedea-i-as impreuna! Pun pariu ca fiecare se crede Al Pacino (sau macar Marlon Brando) ! 🙂

teo  •  27 februarie 2007, 23:24

dacă Hagi vine la Steaua va strica şi mai rău echipa, aşa cum a făcut şi cu Galatasaray şi cu Timişoara. Popescu la Steaua ar însemna să plece MM ceea ce iarăşi nu sunt de-acord … omul acesta are sufletul roş-albastru.
Dacă tot vreţi să schimbaţi antrenorul domnule Gigi Becali şi vreţi spectacol aduceţi în locul lui Olăroiu pe DAN PETRESCU.
Ceea ce mă doare cel mai mult este inconsecvenţa patronului.
NU sunt de-acord cu patronul el trebuie schimbat … dar …

diru  •  27 februarie 2007, 23:28

MM este singurul care ar trebui dat afara …el si campania lui de achizitii praf …. oli ar trebui lasat in pace …..el stie ce are de facut …..daca ar avea si jucatori la dispozitie cred ca echipa ar merge….ii lipseste si lui un jucator tehnic (nu cristocea! care un meci joaca si 3 sta accidentat!) sa nu mai vb de coman care cred ca este cel mai praf juctor de la N’gasa nanna falemi incoace ….oli NU AR TREBUI DAT AFARA ….ar putea in schimb sa fie sfatuit sa joce mai offensiv si sa lase jucatorilor putin mai multa libertate …sa nu i inchida intr-un rol din care sa nu aiba voie sa iasa.

necula  •  27 februarie 2007, 23:32

eu unul cred ca in romania oli nu are contracandidat ca antrenor. poate grigoras de la otelul, dar nu stiu in ce masura e obisnuit grigoras cu presiunea de la un club mare.
iar gica popescu manager? sincer nu cred, nu poti pune un dinamovist sef la steaua.

ady  •  27 februarie 2007, 23:33

daca pleaca MM ar fi cea mai mare greseala a lui Becali.
despre hagi antrenor la Steaua sa fim seriosi domnilor , performantele realizate ca antrenor nu-l impun la o asemenea echipa.Steaua trece printr-o perioada mai grea dar asta se intampla la marile echipe dupa succese repetate ( vezi ex Manchester , Arsenal , Liverpool )Cum poate un om ca Wenger sau Ferguson sa reziste zeci de ani la carma unor echipe ca cele ce le antreneza fara a obtine rezultate permanent.Simplu cu rabtare , profesionism si nu cu ceea ce se intampla in aceste momente la Steaua.
Oli e tanar merita incredere , nu poate fi tratat asa dupa tot ce a facut pt Steaua.

CJ  •  27 februarie 2007, 23:38

In primul rand o obsevatie: mi se par suspect de mult sustinatorii lui MM, in conditiile in care stelistii stiu bine cat de „iubit” e acesta printre suporteri…

In ce priveste „jocul nervilor”, e clar ca va fi un „castigator” detasat, respectiv Becali. Becali priveste Steaua ca un business si o rampa de lansare pt politichie, iar in acest moment nici una dintre cele doua variante nu mai este sustinuta de club.
Ca business, cat o fi el de cioban, da’ are talent de facut bani… si mi-e greu sa cred ca, dupa ce a vazut cum se fac banii in Champions League, mai are rabdare cu ageamii ca MM, care habar n-are sa organizeze un departament de marketing, habar n-are ca investitia intr-un jucator de imagine e mai valoroasa decat cea in 7 necunoscuti gasiti pe talentul lui de fals scouter… Pt exemplificare, uitati-va ce bani aducea Beckham la Real, chiar cand juca prost, si uitati-va la marketingul bazat pe produse cu insemnele clubului, care e la un nivel cu doua clase peste Steaua la orice club care se respecta. Steaua nu are sponsor principal pe tricou (cum ar fi de ar avea Audi?! ) si e departe de ziua in care o mare societate isi va asocia numele cu arena, pentru a construi sau moderniza stadionul. Avand in vedere toate aspectele astea, exista oare termen de comparatie intre MM si Gica Popescu? Eu cred ca nu… Popescu ar putea fi un „Tiriac” al fotbalului de club, daca s-ar implica… iar motivatia ar putea fi un contract de management cu participare la profit, nu vreo sacosa cu bani…
Pentru ambitiile (altfel aberante) de mare om politic, iarasi cursul evenimentelor nu il avantajeaza. Nu poti sa cumperi publicul, cand echipa are un antrenor depasit, care a mancat ceva paine din munca celor anteriori (si observ ca e o opinie generalizata treaba asta) Becali vrea popularitate, adica voturi, ori asta nu i-o vor aduce cei cativa penibili plasati la stadion pentru a culege semnaturi pentru PNG si rezultatele, spectacolul („paine si circ”… ) In conditiile astea, ar fi de mare fala sa il aduca pe Hagi, sa se poata mandri cu imaginea acestuia…

UnulDinMilitari  •  27 februarie 2007, 23:41

Eu cred ca ceva trebuie schimbat la Steaua. Hagi este cel mai bun pentru a trezi echipa din letargie. Caci de asta suferim acum, o blazare venita dupa succesele anterioare. Popescu si Hagi sunt un cuplu bun ce ofera credibilitate internationala si chiar si pe plan local. Echipa, cu un nou suflu, isi va reveni in 2 etape.

no shame  •  27 februarie 2007, 23:44

Sa nu ratati editia de maine a gazetei.Tolo,perspicace cum il stim,a facut o investigatie(asa cum numai el stie) si a aflat marea bomba de la STEAUA:
s-a dus Tolo in GHENCEA si s-a infiltrat intre cei din conducerea STELEI(la un moment dat s-a prins MM si l-a intrebat cine e,iar Tolo i-a raspuns senin:Argaseala si a fost lasat in pace)unde a descoperit ca va veni in locul lui OLI-Andone,iar in locul lui MM(inca nu s-a hotarat Gigi),ori borcea,ori zotta.Si cea mai tare stire,abia acum urmeaza:dezamagit de prestatia lui RADOI,capitan va fi numit niculescu.E tare Tolo!!!

stelistul  •  27 februarie 2007, 23:46

Cel mai bun cuplu de antrenori pentru Steaua ar fi Marius Lacatus si Tudorel Stoica adica motorul ( explozia) si capul( strategia pusa in practica pe gazon) din vechea Steaua. Peste ei, Director Tehnic ,Jenei.
S-ar castiga imagine, inteligenta, spectaculozitate, public si stabilitate.
Mihai Stoica sa ramana. E peste Gica Popescu despre care pana acum se crede ca va … dar nu a practicat nimic. Plus ca pe vremuri a facut un mit din faptul ca a putut fugi de la Steaua. Lui Hagi sa-i faca echipa nationala o statuie si sa ramana acolo. Pe soclu , ca fost fotbalist. Cu antrenoratul a demonstrat pana acum ca e paralel.

Stelistu  •  27 februarie 2007, 23:49

Steaua, ca sa fie Steaua, are neaparat nevoie de un presedinte care sa evite polemica cu alti conducatori de cluburi. Deasemeni mai are nevoie de vreo sapte jucatori, un antrenor si un patron civilizat

Stelian  •  27 februarie 2007, 23:53

Nimeni nu-l vrea pe hagi!!!Pai atunci cine-a contrafacut sondajul?ca acolo zice ca 65%il vor pe…rege!(poate or fi crezut ca e vb despre REGELE MIHAI,si de aia au votat!)Eu cred ca au votat numai ciori rapidiste si cativa ratacitzi CFR-isti din Cluj,poate,poate or prinde si ei locul doi!caci,daca vine hagi,ne batem cu Bistrita pt Intertoto!!!FORZA STEAUA

cato  •  27 februarie 2007, 23:59

un lucru e sigur: olaroiu a venit expirat la Steaua. numai ca termenul de valabilitate trecuse doar de putine zile; acum ca a trecut … nici nu stiu cat se simte o putoare groaznica. ingropati-l undeva departe. (poate la Timisoara sau la Bacau)

romario  •  28 februarie 2007, 0:01

UN LUCRU SIGUR STIU MM TB SA PLECE, DIN CAUZA LUI SUNTEM LA 15 PUNCTE FATA DE JAVRE, OLI NU E DE STEAUA

romario  •  28 februarie 2007, 0:04

PT UN CRAPIDIST-MULTA MUJE

cato  •  28 februarie 2007, 0:11

Zeroli, cum spuneam acum cateva zile nu e antrenor de Steaua, ca ne baga pe toti in groapa cu zilele sau cu saptamanile pe care le mai avem de trait. Sa revina Zenga. Fotbal adevarat, tactica, stiinta fatbalistica, autoritate, demnitate. un om integru nu k kkt asta care nu-si poate recunoaste propria vina la nici un esec. La inceputul returului cu sevilla imi doream (si credeam din toata inima ca Steaua poate intoarce rezultatul si sa faca un joc mare), dar la sfarsit am fost dezamagit de faptul ca ca nu am pierdut cu 4,5-0———off topic
Nervii pe care ii are acum zeroli ii merita pe deplin, si nici asa nu este de ajuns, pt suferinta produsa noua tuturor in orasul lui Rea. MARS ACS

Catalin Tolontan  •  28 februarie 2007, 0:20

Nu zic ca Oli este un antrenor mare, dar nici rau nu este! Iar daca este sa facem comparatie intre Olaroiu si Hagi, balanta se inclina net in favoarea primului!! Hagi pe unde a fost, nu a avut nici un rezultat, nimic! Daca este sa plece Olaroiu de la Steaua, atunci trebuie sa vina un antrenor mare, un antrenor bun, cu un fotbal spectaculos. La noi singurii antrenori capabili de asa ceva sunt Lucescu(Senior si Jr) si Andone. Asa ca mai bine s-ar orienta spre un antrenor strain. Becali daca era destept, trebuia sa-i dea oricat lu Protasov sa ramana la steaua, dar nu si l-a dorit cu adevarat. Eu sper ca Steaua sa aibe o serie de meciuri bune, in care sa invinga si sa nu mai exista motive de demiteri! Cat despre MM, sa raman acolo, ca e un presedinte bun, printre cei mai buni de la noi din tara! te-am pupat Cataline 🙂

Lotek  •  28 februarie 2007, 0:21

Bine Cataline!!

dodo  •  28 februarie 2007, 0:28

D-le Tolontan (daca sunteti dvs.), despre Lucescu jr. am dubii! Nu mi se pare un antrenor mare: am mai spus-o si alte dati, este mult sub Rednic, sabau, D. Munteanu, Cartu,chiar sub Olaroiu…si as mai gasi si altii!

Chiar sunt curios ce argumente aduceti pt. a sustine ca lucescu jr. e mare antrenor!

Ati vazut ca a batut pe Poli! Pai aia sunt varza, termina returul asta pe locul 10-11 (sub Craiova lui mititelu). Mai vb. la vara!!

dodo  •  28 februarie 2007, 0:29

Stelistu Says:

February 27th, 2007 at 11:49 pm
Steaua, ca sa fie Steaua, are neaparat nevoie de un presedinte care sa evite polemica cu alti conducatori de cluburi. Deasemeni mai are nevoie de vreo sapte jucatori, un antrenor si un patron civilizat
————————————————————————–

Total de acord cu tine!

dodo  •  28 februarie 2007, 0:34

Chiar, de ce nu vine Gica Popescu in locul lui MM? Asta sa fie singura schimbare!
Oli ar trebui lasat in pace!

Phantom  •  28 februarie 2007, 0:39

Popescu dupa cum a si declarat o duce foarte bine cu afacerile.Ce motiv ar avea el sa vina la Steaua?

Phantom  •  28 februarie 2007, 0:45

Asa e de cand lumea in footbal.Un antrenor poate sa castige si CL , daca patronului nu-i place il da afara. E adevarat ca Oli a obtinut performante foarte mari .E greu sa il ai patron pe Becali, daca vine inainte de meci si zice ca vrea sa joace un anumit jucator ii da toate planurile peste cap antrenorului si jocul echipei are de suferit.Si un lucru urat este modul in care se poarta cu Dica.Cred ca nu suporta ca un jucator sa fie mai iubit ca finul Radoi!

dumitru balsanu  •  28 februarie 2007, 1:15

Lui Nicolae Razvan,
Ziarul Oltean era,de fapt, INFORMATIA BUCURESTIULUI,iar autorul celebrului articol M-AI INVINS,RODIOANE! era marele scriitor EUGEN BARBU, care a avut eleganta ca ,dupa ce-l criticase adesea(de cele mai multe ori , pe drept) pe Camataru,sa salute un meci extraordinar facut de el cu nationala in Anglia!Un gest rarisim, ramas in constiinta cititorilor si devenit,iata!,chiar folclor.

cascaval  •  28 februarie 2007, 2:05

Cumetre Tolontan, se vede dupa moaca ta suferinda ca nu-l agreezi pe Becali. Si cu siguranta ca e reciproc.
De asemenea se vede, de data asta nu dupa moaca suferinda, ca stai putin cam mult pe la fundul distinsului siderurugist Mimi Scoica, si asta de cand a vrut sa-si dea demisia pe vremea lui Zenga, gandindu-se teatral „ce va scrie maine Tolontan daca nu mi-o dau?” Orgoliul tau e mare, si probabil faza aia ti-a provocat singurul orgasm adevarat din viata, drept pentru care i-ai ramas recunoscator pana in ziua de azi.
Daca ai avea putin discernamnat te-ai uita si tu cum arata si cum se poarta un presedinte de club spaniol sau francez sa zicem (din aia care s-au tot perindat pe aici in ultima vreme), si cum arata si cum se poarta caraghiosul ala de Stoica.
In rest, vorba lui Basescu: Sa partinitzi bineeeeeeeeeeee!!!!!!!!!!

dan  •  28 februarie 2007, 2:11

Catalin , n-am putut citit toate raspunsurile, ai dreptate si eu credeam atunci ca lipsa englezilor a ajutat Steaua, dar e pacat de Michael Votrout ( sper sa nu-i fi poci numele), cand il COUFUNZI cu ALexis Ponet.
Tocmai tu ?

Rambo  •  28 februarie 2007, 2:27

Stelisti, nu puneti botul, ca in viesparul de la Steaua nu vine nimeni !
Daca si Protasov a vrut sa plece unde vedea cu ochii, dupa numai cateva luni, e clar ce rusinos club este Steaua !
La Jiji nu vine nimeni, stiind ce face cu antrenorii si jucatorii, care sunt proprietatea lui, avand drept de viata si de moarte asupra tuturor, ca doar dementul se si credea Dumnezeu (iar Lacatus il declara Sfantul Petru) => MARE TI-E GRADINA, DOAMNE !!!
Acest Jiji e un dictator jenant, descreierat, care provoaca isterie in masa intre stelisti, stricand orice atmosfera.
Cum puteti sa credeti aberatia precum ca Gica Popescu va veni tocmai la patronul care l-a facut sa piarda sefia FRF, facand totul sa loveasca in Gica si in Giovanni, dand bani pt. campania lui Sandu ???!!!
Copii naivi stelistii astia !
Si ei pun botul.
Uitati de Steaua cat va fi Jiji patron, ca rade de voi, si arunca vina pe antrenor, dar el nu mai baga bani la club, folosind banii pt. alegeri !
Ce nebunie de club politico-mafiot e Steaua asta !!!

markus  •  28 februarie 2007, 2:27

STEAUA-FC presedinti de onoare;-ROMEO PASCU,JEAN PADUREANU,GH STEFAN presedinte:SECHELARIU SAU BORCEA antrenori:CORNEL DINU,MIRCEA LUCESCU,VIOREL HIZO organizator:DUMITRU DRAGOMIR medic:CIOMU masori:MITITELU,IANCU.

REM  •  28 februarie 2007, 3:10

Emerich Jenei, pentru stelisti.ro: „MM Stoica este un tip inteligent, dar, uneori, îl mai părăseşte inteligenţa”
————————————————————————————–
Fostul tehnician al Stelei si selectioner al echipei nationale, Emerich Jenei, a vorbit, pentru stelisti.ro, despre ipoteza in care MM Stoica si Cosmin Olaroiu ar urma sa plece de la Steaua, iar in locul lor sa fie adusi Gica Popescu si Gica Hagi.

– Domnule Jenei, cum vedeti eventuala sosire a lui Hagi si a lui Popescu la Steaua?
– Cei doi sunt persoane capabile si, oriunde se vor duce, sunt bineveniti. Totusi, Hagi trebuie sa se acomodeze cu echipa, iar Gica Popescu va trebui sa se familiarizeze cu staff-ul tehnic. Sunt sigur, insa, ca nu le va fi usor sa accepte sa vina la Steaua in acest moment.

– Venirea lui Hagi ca antrenor ar fi benefica pentru echipa?
– Hagi a fost un mare jucator, dar antrenoratul este cu totul altceva. Sigur, el a mai antrenat la echipa nationala, la Timisoara, in Turcia, dar ramane de vazut… E devreme sa ne pronuntam acum.

– Considerati ca o eventuala plecare a managerului Mihai Stoica ar avea un impact asupra Stelei?
– (Zambeste) MM este un tip inteligent, dar, din pacate, din cand in cand, il mai paraseste inteligenta. Totusi, nimeni nu poate spune ca nu este un tip capabil. In rest, ma abtin de la alte comentarii.

– Dumneavoastra ati fost ofertat de Steaua pentru un post in cadrul clubului?
– A fost o propunere, anul trecut, dar am simtit ca este doar de complezenta si am refuzat.

MAL’CHIK  •  28 februarie 2007, 3:20

toti arbitrii ar trebui sa se spele pe picioare si apoi sa manance ! ne-au mancat la orade ! cat despre echipa , cred ca avem foarte mare nevoie de un jucator de picior stang care stie cu adevarat sa bata offside-urile !

MAL’CHIK  •  28 februarie 2007, 3:21

jucatorii nu mai trebuie lasati cu seminte in buzunare in timpul meciurilor !! asta e solutia !

MAL’CHIK  •  28 februarie 2007, 3:22

si ne-ar mai trebui un jucator de mare viteza care sa faca mereu hent-careu , dar pentru noi .

koko  •  28 februarie 2007, 3:46

DACA NU SE SKIMBA CEVA LA NIVELUL CONDUCERII SI NU SE BAGA MANA ADANC IN BUZUNAR SE VA ALEGE PRAFUL DE EKIPA ASTA.:((((((((((…NEA GIGI KIAR NU VEZI K SUNTEM O EKIPA OBOSITA RAU,JUKAM LENT,JOKUL NU SE LEAGA DELOK,OFFFF SEFULE FA CEVA
…TREBUIE SA VINA SKIMBAREA SI ASTA CAT MAI RPD.STEAUA DE AKU` SEAMANA KU SARACU ILIESCU LA CONDUCERE CAND NUMAI SCAPAM DE EL…DA AI GRIJA NEA GIGI SA NU NE OMORI CU UN IDIOT CA BASESCU 😉 V-AM PUPAT PE TOTZI STELISTI….CU STEAUA PANA LA MOARTE MOOOOOOOOO

andrey  •  28 februarie 2007, 3:54

In viata fiecarui club exista cicluri … Steaua in semifinalele cupei UEFA si castigarea campionatului … au insemnat sfarsitul unui ciclu … al unei munci titanice duse pe parcursul a 3-4 ani , munca facuta cu inteligenta celor ca Zenga , Protasov si Oli , cu banii lui Gigi , cu ambitia lui MM , si cu sufletul si sudoarea lui Radoi , Para , Goian , Ghionea , Bostina , Iacob , Nicolita , Petre Marin , Ogararu . Dar fiecare ciclu are sfarstiul lui , apoi un altul incepe … momentan forma slaba a Stelei este rezultatul apusului unui capitol in istoria clubului … si rasaritul unui altuia … ca printre personaje se vor numara de acum Hagi si Popescu in locurile lui Oli si MM … timpul va decide … ca va fi mai bine , sau mai rau … tot timpul va decide caci vor mai trebui inca minim 2 ani ca sa mai vedem o performanta a Stelei asemanatoare cu cea din sezonul trecut din UEFA .

Silviu  •  28 februarie 2007, 4:12

Eu cred ca-i mai bine sa.i sprijinim,pe oricare ar fi acolo sa duca Steaua sus ,atat .Comentarii despre patron ,la greu,despre jucatori,antrenori sau conducatori de asemenea sunt dar la fel se poate comenta si despre noi…

The Coach  •  28 februarie 2007, 4:46

Corect,cicluri.STEAUA e pe final,nu se poatr mai mult de atit la valoarea actuala.Trebuie motivatii noi de la baieti noi.Cei vechi la fel , pentru progresul lor trebuie sa plece altfel se plafoneaza.Radoi,Paraschiv,Bostina,etc.vanduti pentru binele echipei cat si al lor propriu.La vremuri n-oi ,oameni n-oi si fara oi.

gabi_kretzu  •  28 februarie 2007, 5:06

Singura sansa a Stelei e readucerea lui Protasov.
Acesta a imprimat Stelei un joc modern, cu ruperi de ritm aducand aminte de fosta porecla „vitezistii”.
In plus, acesta cunoaste jucatorii, acestia il respecta, deci nu mai trebuie nici o perioada de acomodare.
Gigi, nu te mai zgarci la bani si da cateva sute de mii de euro in plus si vei castiga de zeci de ori pe atat cu PROTASOV

genial american  •  28 februarie 2007, 5:58

# The Coach Says:
February 28th, 2007 at 4:46 am

Corect,cicluri.STEAUA e pe final,nu se poatr mai mult de atit la valoarea actuala.Trebuie motivatii noi de la baieti noi.Cei vechi la fel , pentru progresul lor trebuie sa plece altfel se plafoneaza.Radoi,Paraschiv,Bostina,etc.vanduti pentru binele echipei cat si al lor propriu.La vremuri n-oi ,oameni n-oi si fara oi.
===============================================

Finalu’!!! Cat e finalu’????

La vremuri nu oi, oameni nu oi si fara oi. Priceless. Ce antrenezi bre, oi?

costica  •  28 februarie 2007, 6:30

Auzi la unu,MM e unic!
-Doamne stai si te crucesti! Ma mancal-as pe maimuta aia congolezo- portugheza, care ne-a mancat nervii si-o finala de cupa UEFA, l-am adus noi?Prieteni , hai sa ramanem stelisti cu picioarele pe pamant. MM e un personaj fabricat, un frustat sfertodoct care nu pierde nici o ocazie sa-si etaleze bruma de citeala, putina dealtfel.Oli e ce vreti voi , numai antrenor nu.

Strutzy  •  28 februarie 2007, 6:50

Sincer m-ar bucura sosirea Regelui la Steaua!
Chiar si sosirea lui Gica Popescu cred ca ar fi benefica!
Dar si MM are meritele lui la Steaua. Despre Oli………
Mi-as dori sa vad de la Steaua mai mult fotbal de calitate, rezultate si mai putina polemica! M-am saturat de intepaturi de o parte si de alta.
RESPECT! Este ceea ce lipseste fotbalului romanesc.
Sa nu uit! Mi-a placut de Copos! Sa nu stie el ca Steaua facuse egal la Oradea! Va rog sa-i spuneti ca daca vrea sa-mi comunice nr. dumnealui de telefon, il sun eu si ii furnizez informatii despre meciurile si rezultatele Stelei in timp real- LIVE!
Implicarea politicului in fotbal exista, a dovedit-o prin naivitatea gestului teatral chiar domnul Copos, iar prin fapte a dovedit-o tusierul de la Oradea.

radu  •  28 februarie 2007, 7:08

domnule TONTOLAN ,
ma intreb cum ai reusit sa afli aceasta stire ai mers frumos pe strada si ai ajuns intr-un sat de machedoni acola era un homosesual care era gata sa dea o vste mare contra unei partide de sex oral si findca esti prostituta ziarelor rominesti ai acceptat si aflat o stire de senzatie …pe care binentel nu o poti proba …esti acelas gunoi al societatii cum este felix motanul cum este mogulul patriciu si alti …pur si simplu iti doresc ca dumnezeu sa te bata intr-o zi pentru toate miniunile tale…si pe tine si inaintasii tai …din nou ma duc sa vomit pentru ca poza ta te caracterizeaza ..asa cum pe cristoiu il caracterizeaza jaketa…..esti patetic gras urit si incolor

Comentează