Propriul interes

La Steaua, evenimentele se derulează în două planuri. La suprafaţă, asistăm la o susţinere izomorfă. Ataşament total, acelaşi interes, frazele de rigoare. În culise, fiecare acţionează conform propriului interes, ceea ce e normal.

joi, 1 martie 2007, 8:41

La Steaua, evenimentele se derulează în două planuri. La suprafaţă, asistăm la o susţinere izomorfă. Ataşament total, acelaşi interes, frazele de rigoare. În culise, fiecare acţionează conform propriului interes, ceea ce e normal.

Gigi nu mai are încredere în Oli, dar e oarecum precaut şi în ceea ce-l priveşte pe Hagi. Istoria e un prolog, iar istoria de antrenor a lui Hagi nu e încurajatoare. Mihai Stoica rămîne lîngă Olăroiu, dar numai pînă la punctul de rupere a destinelor. Pentru că, în timp ce Oli e un om care ar putea trăi toată viaţa cu ceea ce a adunat deja, preşedintele nu-şi permite acest lux.

Pentru MM e vital să lucreze şi, cel puţin în acest moment, n-are unde să facă acest lucru. De vreme ce şi-a construit imaginea unui stelist feroce, îi vine greu să se angajeze la un alt club. La FRF nici vorbă, pentru că acolo domneşte adversarul său declarat, Piţurcă.

Aşadar, Stoica va încerca să se adapteze dorinţelor patronului. Pe de altă parte, Hagi e atît de dispus să-şi vadă visul cu ochii şi să probeze că are forţă de antrenor, încît îl poate accepta pe MM.

Să vedem însă. Desfăşurarea e rapidă şi se poate întîmpla orice. Steaua are prima şansă azi, în Cupă. Dar nu e exclus ca Oli să fi adunat atîta obidă şi solitudine în ultima vreme încît să cedeze, încercînd să caute nu salvarea, ci doar un moment demn de a spune „La revedere!”.

Comentarii (361)Adaugă comentariu

Lucia*stelista*  •  1 martie 2007, 12:41

Nu mi se pare normal sa se faca atata caz, este foarte adevarat ca echipa este la paman ar vede asta si cel mai mare chir, dar ce ma mira pe mine este ca Becali nu este in stare sa vada ca Lacatus si-ar da si vciata pentru Steaua noastra pt. care suferim cu toti,pana si in campania lui electorala l-ar ajuta daca l-ar aduce pe Lacatus, nici macar nu trebuie sa-l roage, el tine la steaua ca la copilul lui, chiar nu vede deloc ce este mai bun pt. steaua noastra, poate o finantezi tu Dl Becali, dar steau este si a noastra a romanilor, o data tine si tu cont de romania daca tot ai acesl slogan, propun o intrebare :”cine vrea sa vina Lacatus la Steaua noastra?” Cu respect Luminita bucuresti.

Alex  •  1 martie 2007, 12:45

Auzi, daca tu asta vrei, sa tragi intr-o singura directie si sa crezi ca nimic nu te atinge, treaba ta. Apropo, mama ta cum te striga, la ce nume ai?

Deci la Dinamo sunt toti cei rai, si la Steau e SFANTUL Gigi Becali, atotputernicul? Ma lasi? Crezi ca noi ne sustinem conducerea? Crezi ca daca s-ar urca pe mesini ar primi aplauze? Ai auzit prea multe povesti la viata ta. In plus, ei sunt actionari, in acte e clubul sor. Ti se pare absurd ca la stadion(si acolo sunt birouri) sa se desfasoare activitatea societatii comerciale? Cat despre depozit…zvonurile Gazetei trebuie dovedite. Asta nu pricep multi. DOVEZI. Nu mai putem trai din acuzatii. Daca se dovedeste, Buduru sa fie inchis. Punct. Cum ziceam, nu mai trage intr-o singura directie. Sau daca o faci, argumenteaza. Solid.

Zeroli  •  1 martie 2007, 12:46

Mie mi-e frica de rupatorii de picioare din campionatul romanesc. Ca banuiesc ca elton asta la doar 1,56 e destul de fragil. In rest super tehnica viteza si viziune in joc 🙂

el Loco  •  1 martie 2007, 12:53

pai nu zicea JIJI ca nu mai cumpara fotbalisti sub 1 metru juma’ de cand a terminat cu Florentin D-tru?Nu dau cu paru’ dar cred ca si acest transfer intra in categoria tepelor ” a la mimi”.

Stati sa vedeti bomba cu OTELUL!
REGELE ESTE DEZBRACAT- asta este situatia la STEAUA.Se amagesc cu tot felulu de fotbalisti de mana a treia umflati de mimi,Oli baga capul intre urechi si nu zice nimic ptr. ca a ajuns carpa lui mimi si JIJI plateste ca asa este el,un bun platitor.In rest…… numai de bine.

Mamalischi  •  1 martie 2007, 12:54

Ai dreptate Zeroli si eu spun ca daca nu-l urca fundasii gen Rada pe garduri si se adapteaza cu clima noastra atunci are sanse sa devina vedeta echipei. Bafta Elton!

Impresii din Sevillia  •  1 martie 2007, 12:56

La Seviliia, stelistii nostrii, au fost tari in magazine, pe teren…doar au aranjat gazonul. Ovidiu Petre cand chiar nu mai avea ce face si primea mingea, o dedea la adversari. ( Oli lasa-ne )

Mamalischi  •  1 martie 2007, 12:56

el Loco Says:E totusi diferenta de tehnica si de post intre Elton si Dumitru

luchyan  •  1 martie 2007, 12:57

asta e singura problema k avem o groazza de tarani care ar putea sa il rupa ..k asa e romanu nostru ..trece de mine pune-i piedica ! In Brazilia presa il elogiaza fanii il aduleaza e tehnic are viteza .are ruperi de ritm extraordinare s-a vazut k are si ceva fortza ..adik nu e chair asa fragil … dribleaza si suteaza cu ambele picioare vede jocu ff bine si daca facem o comparatie se scrie mai mult despre el decat de mutu si dica ..hihi ..!! acum sa vedem cum se va descurca si prin namoloasele noastre gazoane !! pana una alta ii urez bun venit si sa faca treaba cat mai buna sa avem parte de un ,,pytyk atomic” si bafta baietilor diseara !!!!

LIVIU  •  1 martie 2007, 12:57

domnule emil mihai,
dupa cum stiti, la victoriile importante din europa ale echipelor romanisti suporterii acestora au iesit pe strazi ca sa-si manifeste bucuria
stiti desigur ca la victoriile STELEI au fost cu mult mai multi decat la ale celorlalte echipe si in mult mai multe orase (persomal , pot sa va spun ca in Tirgoviste – orasul in care locuiesc, doar pentru STEAUA au iesit oamenii in strada)
deci…trageti dumneavoastra concluzia
sau nici argumentu’ asta nu e valabil?

emil mihai  •  1 martie 2007, 12:59

domnilor , sa il vedem…
Carlos era la fel de ” exceptional ” in viziunea domnilor Stoica si Becali…
Andrey sa spunem ca a avut ghinion…
Thereau pare fotbalist..

Catalinutzu  •  1 martie 2007, 12:59

parerea mea este k intr-o echipa este nevoie d mai multe tipuri d juktori nu neaparat toti sa fie inalti sau pitici.parerea mea este k primul11 al stelei al ttrebui sa fie: andrey-p.marin goian ghionea nesu-banel nicolita radoi bostina elton-thereau iacob. dupa ce va avea o conditie fizica buna cred k iacob trebuie sa-si reia locul d titular.este nevoie mare d el.ink un lucru ce trebuie specificat.thereau dupa mine nu poate juk virf impins cum este folosit d oli. desi are un gabarit impresionant nu are o forta destul d mare si in plus mi se pare un juktor foarte tehnic kre ar putea sa se sincronizeze foarte bine cu masivul victoras.multa bafta stelei deseara si sa speram k elton va fi un transfer reusit.nu mai juddecati oameniii inainte sa-i vedeti la lucru. un oltean

emil mihai  •  1 martie 2007, 13:02

domnule liviu , este valabil..
parerea mea este alta..
esenta democratiei este supunerea minoritatii , majoritatii…

Adriano  •  1 martie 2007, 13:02

Cred ca o sa fie un jucator bun din cate am vazut in Cd de prezentare …….are o viteza extraordinara si o tehnica buna sa vedem cum se descurca pe terenurile noastre care nu sunt ca in brazilia !

emil mihai  •  1 martie 2007, 13:03

domnilor , pe maine !

emil mihai  •  1 martie 2007, 13:03

va urez o zi frumoasa si deseara sa castige cel mai bun….

Mamalischi  •  1 martie 2007, 13:03

Catalinutzu Says: Asa este daca transferul s-a realizat inseamna ca in scurt timp o sa ne convingem de valoarea lui, daca joaca pe jumatate din ce era in prezentarea video mai avem si noi sanse la locul 2.

crisstalboy  •  1 martie 2007, 13:03

Ba da micutu asta joaca nu gluma. pakat k tot oli e antrenor pentru ca poate o sa-l tina si pe asta pe banca pt ca e prea tehnic la fel cum face cu croitoru. da cine stie poate face o echipa calumea de baschet cu care cucerim europa….

mooe dinamu :))  •  1 martie 2007, 13:04

Alex :

gsp n-a dezvaluit nimic. cel ce a facut aceste dezvaluiri a fost un procuror.
mai exact, cel ce a anchetat acest caz. ce dovezi mai vrei?
ce-ai cu nicku meu? ce-ai inteles u din el:))?
apropo de becali, mai auzit pe mine laudandu-l? cre`k nu. tu l-ai numit sfant:))

Mamalischi  •  1 martie 2007, 13:05

Eu cred ca, Croitoru nu s-a adaptat inca la jocul Stelei si de aceea nu joaca, trebuie sa avem rabdare.

MR B  •  1 martie 2007, 13:05

D -le Emil Mihai.
Cred ca nu aveti ce face daca ati raspuns la toti cei care au scris ceva pe blog. Sunt de acord cu dumneavoastra. Am o singura obiectie. MM Stoica nu e prost deloc si in plus a si fost pe la scoala. Ca uneori se comporta anormal pentru un conducator, asta e altceva.

Mamalischi  •  1 martie 2007, 13:07

mooe dinamu :)) Says: Vorbeste si tu cu toti dintii.

alin_x  •  1 martie 2007, 13:07

bun.asta.mic……noroc.cu.claia.aia.de.par.ca.altfel.nu.se.vedea.pe.teren:))
scuze.pt.scris.dar.nu-mi.merge.tastatura

mooe dinamu :))  •  1 martie 2007, 13:09

Mamalischi:adica

diru  •  1 martie 2007, 13:09

daca ii al fel de fragil ……………………………….

alin_x  •  1 martie 2007, 13:10

scuze.pt.scris.dar.nu-mi.merge.tastatura
de.altfel.bun.asta.mic….noroc.cu.claia.aia.de.par.ca.altfel.nu.se.vedea.pe.teren:))

Mamalischi  •  1 martie 2007, 13:10

mooe dinamu :)) Says: Nu am inteles nimic din ultimul articol postat.

Mamalischi  •  1 martie 2007, 13:11

Din ce pare este mic dar nu si fragil.

derecck  •  1 martie 2007, 13:12

sa vina zenga!!!!!hagi mai treuie sa prinda experienta!!!!

Mamalischi  •  1 martie 2007, 13:14

Sa vina Mancinii ….

Codrinus  •  1 martie 2007, 13:15

eu sunt de parere ca e adevarat steaua nu joaca nimic acuma,nu imi explic desi cu un lot mai bun decat ca acum 3 4 ani ,acuma steaua nu joaca nimic,cred ca ar tb sa se intample ceva,un soc,ma numar printre cei care cred si zic ca lui hagi ar tb sa i se acorde o sansa sa vina la steaua ca antrenor si sper sa se intample asta,forta steaua shi hagi te asteptam cu bratele deschise

dorel  •  1 martie 2007, 13:16

Mai bine sa vina Lacatus. Om cu personalitate si cu multa rautate. Stie foarte bine sa mobilizeze echipa si asta se va vedea mai ales in Cupele Europene. Daca nu vine Laca, sa vina un strain.

mooe dinamu :))  •  1 martie 2007, 13:16

Mamalischi:
asta-i si ideea:)) nimeni nu tb sa inteleaga ceea ce scriu

alin_x  •  1 martie 2007, 13:17

Sincer.mie.mi-ar.fi.putin.teama.de.venirea.lui.Hagi.la.Steaua(eu.sunt.dinamovist).Asa.am.zis.si.cand.a.venit.Rednic.la.Dinamo,ca.nu.o.sa.faca.nimic.si.s-a.dovedit.a.fi.f.bun.Eu.cred.ca.Hagi,cu.un.lot.de.talia.Stelei.ar.cam.face.treaba

Iulian  •  1 martie 2007, 13:18

Cataline raspundei lui Marinica.Ai spus intr-un articol anterior ca oricine ar vrea sa lucreze cu un presedinte ca MM.

Acum te sucesti ca la Ploiesti si spui ca Hagi ar face un compromis si sa il accepte si pe MM din dorinta apriga de a antrena pe Steaua .

Nu esti o persoana consecventa.

Alex  •  1 martie 2007, 13:19

@mooe dinamu :))

Ce voiam sa zic(ca vad ca trebuie sa-ti explic) este ca nu-i poti acuza pe unii ferindu-i pe altii. Si acel procuror care a facut acea dezvaluire sa o prezinte la proces. Nu ii scuz. Dar tu asta nu vrei sa pricepi. Tu scoti la inaintare doar ce te priveste. Nu ma face sa-ti prezint si eu niste suspiciuni asupra Stelei. Si de ce le numesc suspiciuni? Pentru ca asta sunt. Exact ca la Dinamo. Dar tu nu crei sa pricepi. Un merit au totusi actionarii aia…Au platit datoriile catre bugetul de stat(chiar daca nu integral, dar macar e ceva) decat unii care sustin sus si tare ca nu o vor face in veci amin.
Stii, parca ceva la ochi…Cum se numesc chestiile alea pe care le poarta caii?
E mai usor sa fi anti decat pro.

Alex  •  1 martie 2007, 13:23

Prorabil te distreaza rau chestia asta,nu? Uiti ca Steaua a castigat 3 titluri la golaveraj, in ultima etapa, cu scoruri fluviu…Ah, nu ca ar fi ceva necurat, ziceam doar. Vezi ca numele Ceausescu nu de Dinamo se leaga. De aceea mi se pare ipocrit Becali ca sta calare pe un simbol comunist si striga in stanga si in dreapta: „bai comunistilor care sunteti…” /:)

LIVIU  •  1 martie 2007, 13:26

domnule emil mihai,
vreau sa va mai spun doar ca nici eu nu sunt ..”un democrat convins”, da’ nici comunist
si…parerea mea e ca fiecare e liber sa simpatizeze cu/pe cine vrea si nu trebuie injurat pentru asta…deci n-am nimic cu suporterii altor echipe,
DAR trebuie sa recunoastem ceea ce este evident- STEAUA este cea mai titrata echipa din toate timpurile din ROMANIA!
va salut si eu!
p.s.: daca ar castiga cea mai buna echipa diseara n-ar trebuie sa se mai joace meciul pentru ca e clar ca STEAUA e mult superioara otelului, din toate punctele de vedere
dar, cum trecem printr-o criza de forma si cum fotbalul este imprevizibil, se poate intampla orice..

Alex  •  1 martie 2007, 13:29

@ liviu

Cel mai bun pe teren…in meci. Ca doar nici un meci nu seamana cu altul…

Sarbu Andrei  •  1 martie 2007, 13:31

Cel mai bun transfer pe care l-a facut Steaua in iarna. Cu siguranta ca se va descurca foarte bine acest brazilian. Steaua avea mare nevoie de un mijlocas ofensiv si acest cred ca va aduce acel plus la mijlocul terenului. El va fi si pasator si cateodata speram cat mai des si marcator.

mooe dinamu :))  •  1 martie 2007, 13:31

Alex:
in detrimentul cui a castigat steaua 3 titluti la golaveraj?
dk vrei iti dau eu un exemplu de cam castigat la golaveraj de dinamo,
de echipe retrogradate la ordin etc.

Alex  •  1 martie 2007, 13:33

Astea cu retrogradarea la ordin is basme. In fata lui FC Arges. Si nu uita ca Steaua ta trebuia sa retrogradeze. LAsa-ma cu basmele astea ca Steaua e mai curata, ca nu e cu nici un strop mai curata.

Alex  •  1 martie 2007, 13:35

Lasa-ma ca au venit si la Dinamo jucatori cu Daciile negre(daca stii tu despre alea, daca nu intereseaza-te) si la Steaua cu ordinu’ de incorporare in mana. Apropo, in ’89, intreba-l pe Gica Popescu ce a facut ca sa nu fie luat la Steaua, si ce metode de convingere au aplicat…

Alex  •  1 martie 2007, 13:36

Nici Dinamo si nici Steaua nu inseamna azi ce insemnau candva, dar dupa tine doar la Steaua se splica…

sirnorbi  •  1 martie 2007, 13:38

http://www.onlinesport.ro/stiri/multimedia/14962/video-elton-un-magician-la-balonului.htm
cel mai bun fotbalist din istoria campionatului romanesc. elton!

corleone  •  1 martie 2007, 13:38

sa il vedem pe teren…asa presa scri despre el da` sa vedem ce poate…FORZA STEAUA…si razbunare diseara pe otelu….macar cupa sa o luam…

Cosimo7  •  1 martie 2007, 13:38

Emil Mihai…esti tare prost. Nu sunt interesant sa-mi pierd timpul oferindu-ti si argumente

sirnorbi  •  1 martie 2007, 13:40

mai baieti voi iar vb de comunism? suntem in 2007! este clar dinamo si steaua au fost echipele cele mai favorizate de respectivul sistem. dar sa nu uitam ca aceste echipe au realizat cele mai importante performante in europa, culminand cu castigarea cupei campionilor.
steaua si dinamo nu vor fi egalate vreodata de un alt club din tara.

NYC  •  1 martie 2007, 13:40

asa, asa, alex, zii tu:)

nicusor  •  1 martie 2007, 13:41

cataline cateodata ai niste articole bune dar cateodata bati campii rau de tot.Eu stiu k esti anti gigi si anti MM dar nici chiar asa.Cum sa il dea gigi pe MM afara cand el a dus razboiele Stelei in anii trecuti.O avea el defecte(gigi) dar stie sa aprecieze un om pentru munca si efortul care l-a depus la Steaua(bun sau rau).Concuzia este aceasta:Hagi nu va veni la Steaua sau chiar dak va veni MM va ramane aici indiferent ce antrenor se aseaza in locul lui Oli

mooe dinamu :))  •  1 martie 2007, 13:41

Alex :
toate 3?:)
adica, tot ce`i impotriva stelei sunt lucrurii reale, tot ce`i impotriva lu dinamo sunt basme in opinia ta. de asta mai acuzat u mai devreme… dp ce k esti mincinos, mai esti si inconsecvent.

Comentează