TOLO.RO
La Steaua, evenimentele se derulează în două planuri. La suprafaţă, asistăm la o susţinere izomorfă. Ataşament total, acelaşi interes, frazele de rigoare. În culise, fiecare acţionează conform propriului interes, ceea ce e normal.
joi, 1 martie 2007, 8:41
La Steaua, evenimentele se derulează în două planuri. La suprafaţă, asistăm la o susţinere izomorfă. Ataşament total, acelaşi interes, frazele de rigoare. În culise, fiecare acţionează conform propriului interes, ceea ce e normal.
Gigi nu mai are încredere în Oli, dar e oarecum precaut şi în ceea ce-l priveşte pe Hagi. Istoria e un prolog, iar istoria de antrenor a lui Hagi nu e încurajatoare. Mihai Stoica rămîne lîngă Olăroiu, dar numai pînă la punctul de rupere a destinelor. Pentru că, în timp ce Oli e un om care ar putea trăi toată viaţa cu ceea ce a adunat deja, preşedintele nu-şi permite acest lux.
Pentru MM e vital să lucreze şi, cel puţin în acest moment, n-are unde să facă acest lucru. De vreme ce şi-a construit imaginea unui stelist feroce, îi vine greu să se angajeze la un alt club. La FRF nici vorbă, pentru că acolo domneşte adversarul său declarat, Piţurcă.
Aşadar, Stoica va încerca să se adapteze dorinţelor patronului. Pe de altă parte, Hagi e atît de dispus să-şi vadă visul cu ochii şi să probeze că are forţă de antrenor, încît îl poate accepta pe MM.
Să vedem însă. Desfăşurarea e rapidă şi se poate întîmpla orice. Steaua are prima şansă azi, în Cupă. Dar nu e exclus ca Oli să fi adunat atîta obidă şi solitudine în ultima vreme încît să cedeze, încercînd să caute nu salvarea, ci doar un moment demn de a spune „La revedere!”.
Alex • 1 martie 2007, 13:41
😀
sirnorbi • 1 martie 2007, 13:41
corleone: important e ca am luat si noi pe cineva. vezi pe likul trimisd de mine mai sus ce poate. pare fenomenal- control, dribling, sut si viteza. pare coordonatorul ideal pt noi
Cristian • 1 martie 2007, 13:43
Intrebare ?
De ce credeti ca Gigi inca ii mai tine pe Olaroiu si pe MM ?
NYC • 1 martie 2007, 13:43
LIVIU
cum era superioara otelului si in toamna…:)))
vorba ta, sa nu se mai joace:)))
sirnorbi • 1 martie 2007, 13:45
dinamovistilor, sa nu ne mai certam. hai sa vb de circul de ieri…tm-iasi…un blat facut pe fata cu toate detaliile afacerii cunoscute…este cea mai mare rusine din 89 incoace…meciuri gen gloria-ceahlaul, brasov-gloria, dinamo-ceahlaul au fost adevarate razboaie in comparatie cu circul de ieri…palimaru ala nu stia cum sa rateze cand ramanea in situatie de finalizare. RUSINE IANCU. respect poli pt bannere.
Alex • 1 martie 2007, 13:46
Nu-i adevarat. Nu toate 3 in fata lui Arges. Adica tu-mi spui ca Poli a fost retrogradata de Lucescu? ma, daca erau asa buni nu retrogradau. Ce am zis mai sus? N-am zis ca si Dinamo are portia ei? Citeste…Mincinos nu sunt. Am uitat unde am pus sursa, dar o caut si ti-o trimit sa vezi cu ochii tai. De Arges mi-am adus aminte. Sper sa nu gresesc, sezonu’ 75-’76. Poate gresesc anul. Inconsecvent…pai daca tu citesti selectiv, io ce sa-ti fac? 😀 Io n-am zis ca-s basme. Chiar pot sa-ti dau exemple de mizerii facute si la Dinamo. Si am dat. Crezi ce vrei. Sa fii sanatos… :-h
NYC • 1 martie 2007, 13:46
sirnorbi
da’ cum de esti tu asa impaciuitor?…ca nu-mi vine sa cred la un stelist:)
CIPRIAN • 1 martie 2007, 13:46
Sa speram ca este jucatorul de la mijlocului terenului care sa faca diferenta , de care Steaua are nevoie 🙂 chiar daca este mai scund 🙂
dodo • 1 martie 2007, 13:47
@sirnobi:
Doar Steaua…
sirnorbi • 1 martie 2007, 13:48
cristian: mm e flegmatic si de multe ori penibil, dar el de fiecare data a aparat clubul si jucatorii.
oli de ce ar trebui dat afara? ca sa vina hagi si sa nu mai prindem nici intertoto. e adevarat oli pare depasit de situatie, dar mai bine sa ramana el decat sa vina protasov. apropo.palmaresul lui oli la steaua: un titlu, supercupa, semifinale de uefa, calificare dp 10ani in cl…nu e destul?
Alex • 1 martie 2007, 13:49
@sirnorbi
nu am urmarit meciul, dar daca au conditionat cedarea jucatorilor, ce sa mai cedem? Pai iti dai seama ca Poli fara finala e mancata…Iar despre suporterii timisoreni, au coloana vertebrala. Foarte bine ca nu au fost de acord cu ce s-a intamplat. Am auzit ca Iasiul a tras primul sut pe poarta in min. 86…S-a transmis meciul pe ceva post?
razvan • 1 martie 2007, 13:49
emil mihai , cand te-au jignit gratuit antirabic si stelista am fost de partea ta , dar vazandu-te cat de fundamentalist gandesti , cred ca pana la urma meriti acele jigniri !
sa imparti lumea in incultii stelisti si genialii rapidisti (sau ce esti tu) nu e departe de nivelul lui gigi becali !iar povestea cu cele 2 cluburi departamentale este atat de veche si de comuna intr-o societate ca a noastra , unde fiecare „capuseaza pe cine si cum poate” incat , daca o tot repet , lasa-ma sa cred ca tu nu ai alte argumente impotriva stelei !
dar binenteles , nu sunt decat un analfabet stelist , scuza-ma ca nu te-am injurat !
sirnorbi • 1 martie 2007, 13:50
dodo: nu e adevarat. dinamo si steaua faceau egea in tara inainte de 89. pai din cauza celor de la dinamo s-a desfiintat gheta de aur. tu nu recunosti deoarece esti prea agresiv. mai bine recunosta sa inebuneasca frustratii de la rrapid. :))
dinamo si steaua inseamna performanta.
Alex • 1 martie 2007, 13:51
Salut dodo
S-a transmis meciul Poli TM – Poli IS ? A fost chiar asa penibila prestatia Iasului?
sirnorbi • 1 martie 2007, 13:52
alex: vezi rezumatul meciului pe situri, inclusiv gsp. si a fost comentariul meciului pe violamania, si au fost mai multi prieteni de ai mei la meci-inclusiv polisti si au recunoscut si ei ca a fost circ
Alex • 1 martie 2007, 13:52
dodo nu-mi pare deloc agresiv. pana acum cel putin n-a fost 😀
dodo • 1 martie 2007, 13:54
@alex:
Nu cred…poate pe kanal D, care nu-l prind!
Ticalosul de Dragomir…acum nici n-o sa mai putem viziona meciurile!
Fac astia ce vor, si pe teren si la LPF!!!
alin_x • 1 martie 2007, 13:55
L-ati.vazut.pe.mm.la.fanatik.show.cand.i-a.luat.apararea.lui.Dinamo.in.fata.lui.Copos?Eu.am.crezut.ca.are.febra.Ce.o.fi.fost.cu.el?
sirnorbi • 1 martie 2007, 13:55
nyc: nu vreau sa fiu impacuitor. eu nu urasc dinamo, dar o respect pt performantele obtinute, si cred ca asa ar fi normal ca si dinamovistii sa respecte steaua. sunt cele mai galonate echipe din romania, nu? eu nu discut de faptul ca noi avem 6titluri in plus, nici de cupa campionilor- eu vreau sa nu ne mai injuram noi stelistii si dinamovistii aiurea pe bloguri. e normal sa ne mai certam dar sa nu ne jignim gratuit. sa tinem fiecare cu echipa noastra dar sa fim civilizati.
sirnorbi • 1 martie 2007, 13:56
nu s-a transmis meciul tm-iasi pe nici un post tv…oare de ce? 😉
antena1 are drepturile de transmisie in cupa romaniei- ei transmit tot ce vor ei
Alex • 1 martie 2007, 13:56
Cupa Timisorean, la Timisoara. Oare o sa fie o finala Rapid – Steaua? Nu cred ca Steaua va trece de Otelul, sincer, dar daca trece si joaca o semifinala cu Pandurii, nu se stie. Oricum nu cred ca-l prinde Pastele pe Olaroiu la Steaua, iar un soc de obicei face bine. De obicei.
dodo • 1 martie 2007, 13:56
Oricum, Poli daca n-are noroc la tragerea la sorti in cupa, adica o sansa din 3: sa pice cu Pandurii (care oricum i-au caftit in campionat) sunt MANCATI!!
Nu prind nici anul asta UEFA!
Eu cred ca o sa termine Craiova lui Mititelu inaintea lor…mai vb. la vara!!
sirnorbi • 1 martie 2007, 13:57
alinx: cred ca e normala reactia lui mm. in relatia dinamo-steaua ar trebui sa existe respect si nu ura. respect pt rezultatele adversarului
sirnorbi • 1 martie 2007, 13:58
una din semifinale va fi in mod cert POLI-PANDURII, iar meciul se va juca la tm. 100%
Alex • 1 martie 2007, 13:58
„enteresul si iar enteresul”…”o sotietate fara printipuri, care va sa zica, nu le are…” Cred ca rade de noi de se prapadeste.
dodo • 1 martie 2007, 13:59
@alex:
Mi-as dori sa nu treaca…numai ca sa plece Olaroiu…si poate MM! Si ca sa-i fie mai usor in campionat!
Dar mi-e teama ca trece.
sirnorbi • 1 martie 2007, 13:59
dodo: poli va avea „noroc” la tragerea la sorti stai linistit 😉
dodo • 1 martie 2007, 13:59
# sirnorbi Says:
March 1st, 2007 at 1:58 pm
una din semifinale va fi in mod cert POLI-PANDURII, iar meciul se va juca la tm. 100%
——————————————————————-
Daca-i asa inseamna ca „incalzesc” astia bilele pe la LPF!!!!
alin_x • 1 martie 2007, 14:00
sirnobi:bravo.tata.cred.ca.esti.primul.stelist.care.vorbeste.asa.eu.sunt.cu.tine
sirnorbi • 1 martie 2007, 14:01
dodo: dar cine sa vina la noi??????? hagi??????? sper ca nu vb serios. sa vina oricine in afara de hagi- grigoras, protasov, boloni… cornel dinu, carlos quiroz, capello…oricine…numai hagi NU
Cristian • 1 martie 2007, 14:01
sirnobi: este adevarat ce spui despre MM, dar nu asta conteaza acum, ci performanta, care nu cred ca o sa mai vina asa curand.
nu a facut deloc investitii, in timp ce rapidul a facut, ptr. ca stie ce vrea, participarea in CL.
nimeni nu-i ia meritele lui MM de pana acum, dar momentan nu mai merge, s-a terminat, nu mai merge.
in legatura cu Olaroiu, iar ai dreptate doar partial, a fost, nu mai este, a facut o figura frumoasa in Europa, foarte bine, dar acum nu mai merge.
de ce nu il pune antrenor pe Jenei ?
sti de ce, nu ca nu vrea el, ci ptr. ca este un antrenor care nu mai poate face fata cerintelor actuale, a luat CCE, a fost frumos, dar nu mai poti sa-l pui.
asa si cu Olaroiu, ce vrei sa asteptam sa fim eliminati din CUPA si din lupta ptr. CL, ca din UEFA am fost eliminati.
dodo • 1 martie 2007, 14:02
sirnobi:
Nu stiu…dar Gica popescu in locul lui MM ar fi bun. Nu crezi?
Alex • 1 martie 2007, 14:04
Craiova? In nici un caz…Oricum eu vreau sa sesizez ca FC Vaslui e purtata in brate. Nu degeaba l-a dat jos pe Craciunescu. Aia-s blatisti adevarati. Dupa orice meci cu Vaslui, adversarii fac memorii impotriva arbitrilor. Simpla coincidenta?
alin_x: pai asa cum a zis de Dinamo putea sa zica si de Steaua. Mai ales daca etapa viitoare trece inaintea lor. Stoica nu e un om prost deloc. Si are dreptate sa-l acuze pe Copos. A spus niste baliverne greu de inghitit pana si de cel mai fanatic rapidist. Pai daca matura cu Benfica de ce nu a maturat cu Panatinaikos? Plus ca a mai lansat obisnuitele-i acuzatii la adresa lui Dinamo. Inca ceva, tampitele de comunicate date non-stop de Zotta, care se vor ironice, sunt penibile. Si la adresa lui Dinamo si la adrela Stelei. daca nu stapanesti ironia, n-o folosi. Vorba lui O. Paler, daca nu stii bine nu cita. A cam luat-o pe aratura cu ultimele declaratii. Se pare ca vrea sa „puna presiune”.
sirnorbi • 1 martie 2007, 14:06
cristian: steaua a luat 2titluri consecutive- e normal sa apara si o perioada de criza. poate sa vina si sa plece oricine e inevitabil. ideea e sa incercam sa nu pierdem locul 2 si sa luam cupa, dar e foarte foarte greu, nu din cauza rrapidului ci din cauza lipsei noastre de inspiratie.
alta problema e mentalitatea patronului, care dp ce si-a facut imagine la steaua acum nu mai e curios de echipa. la emisiuni nu vb 5minute despre steaua, numai despre politica.
sirnorbi • 1 martie 2007, 14:08
dodo: ar fi o lovitura de imagine fabuloasa. gica popescu mi s-a parut conducatorul ideal pana la hotia aia cu bratu…1.000.000$ a luat dintr-un singur transfer,fara sa plateasca impozit. nu stiu ce sa zic.
Alex • 1 martie 2007, 14:09
Cica Popescu la Steaua? Dupa ce in ’89 il urmareau de a trecut saracu granita la bulgari sa scape? Nu prea cred. Desi e posibil. Hagi in schimb e dedicat Stelei. Dumitrescu la fel. Grigoras si el. De ce sa nu iei antrenor care si tine la blazon. Noi numa de astia luam, de-ai nostri: Dinu, Talnar, Andone, Marin 😀 Mari antrenori.
Acuma serios, nu cred ca Hagi osa faca mare branza la Steaua. Si tocmai in perioada asta? Uitati ce meciuri vin: Rapid, Dinamo.
Mutu • 1 martie 2007, 14:13
A venit PELE la steaua :> sper sa faca treaba la steaua sa luam locul 2
mooe dinamu :)) • 1 martie 2007, 14:14
# Alex Says:
March 1st, 2007 at 1:46 pm
Nu-i adevarat. Nu toate 3 in fata lui Arges. Adica tu-mi spui ca Poli a fost retrogradata de Lucescu? ma, daca erau asa buni nu retrogradau. Ce am zis mai sus? N-am zis ca si Dinamo are portia ei? Citeste…Mincinos nu sunt. Am uitat unde am pus sursa, dar o caut si ti-o trimit sa vezi cu ochii tai. De Arges mi-am adus aminte. Sper sa nu gresesc, sezonu’ 75-’76. Poate gresesc anul. Inconsecvent…pai daca tu citesti selectiv, io ce sa-ti fac? 😀 Io n-am zis ca-s basme. Chiar pot sa-ti dau exemple de mizerii facute si la Dinamo. Si am dat. Crezi ce vrei. Sa fii sanatos… :-h
——————-
http://www.romaniansoccer.ro/
sezonul 75/76
——————–
cam castigat de dinamo la golaveraj
sezonul 72/73
http://www.romaniansoccer.ro/
——————–
ma opresc aici, nu vreau sa zici k sunt vreun obsedat:))
AbsolutFanSteaua • 1 martie 2007, 14:14
un jucator de 1,56 m…. : )))))) MM ne-a demonstrat inca o data ca este un mare dobitoc in materie de transferuri. Isi bate joc de toti fanii stelei prin aducerea de circari. ……….Idiotul
mooe dinamu :)) • 1 martie 2007, 14:15
ar fi mai multe , dar n`am timp sa caut acu`
sirnorbi • 1 martie 2007, 14:18
absolutfansteaua: de ce ar trebui sa aiba un conducator de joc 1,85-1,90??? care-i treaba? avem destui jucatori inalti: goian,ghionea, iacob,thereau,badea, petre,lovin etc. noua ne tre conducator
manchioi • 1 martie 2007, 14:18
era si cazul… f foarte tehnic,.. imi place ..
Cristian • 1 martie 2007, 14:20
sirnorbi: daca perioada de criza de care vorbesti, ar aparea cand Romania se afla cu un coeficient UEFA slab unde jucam cu campioana in turul I preliminar sau turul II preliminar, este totul OK, dar atunci cand tu ai o asemenea sansa sa joci DIRECT in GRUPE, teoria ta nu mai este asa de valabila.
echipele mari stiu sa gestioneze o asemenea situatie.
bun, nu luam campionatul, dar locul 2 ?
nu trebuie sa ne batem ptr. el, sa fim rapusi asa de usor de rapidisti ?
daca nu iesim din criza, cum ocupam locul 2 ?
daca nu iesim din criza, cum luam CUPA ?
si Berlusconi e in politica si are mai multa responsabilitate decat Gigi, si asta nu-l impiedica sa ia CL cu Milan.
sunt altii care fac treaba pe care ar trebui el sa o faca la club.
la Steaua cine face ?
adrian • 1 martie 2007, 14:27
Gica Popescu nu il va lasa niciodata pe Hagi sa fie antrenor la Steaua. Iar relatiile dintre Gigi Becali si Giovani sunt departe de a fi incurajatoare pentru Hagi.
Alex • 1 martie 2007, 14:29
Ai noroc ca eu n-am chef sa caut. Tu insa vad ca te zbati. Cauta si ce ti-am spus eu pana una alta.
Berlusconi a luat deja UCL si CCE cu Milan. Oricum nu trece de sferturi.
baiu • 1 martie 2007, 14:30
Din respect pentru talentul jucatorului Hagi:
Daca Hagi ar avea un pic de coloana vertebrala, n-ar veni la Steaua de azi, in cardasie cu cei care o conduc azi. Si s-ar dez-nasi. Orice tangenta cu un ins ramas suspendat pe scara evolutiei undeva intre parameci si hidra de apa dulce, cinic, fatarnic si, mai ales, complexat, cum e megapatronul Stelei, pseudo-Mesia Fecali, n-ar putea decat sa-i provoace scarba. Asta intr-o lume normala. Din pacate, aici nu e o lume normala.
rosso nerro forza milan • 1 martie 2007, 14:40
@Pentru toti cei care habar nu au despre AC MILAN .Berlusconi a castigat champions league plus campionate interne cu ac milan si a facut si ” il grande milan” adica cea mai frumoasa echipa din toate timpurile.Ps: Milan va ajunge in finala anul asta!!
Cristian • 1 martie 2007, 14:52
Intrebare ?
Cine credeti ca va castiga CL si Cupa UEFA editia actuala ?
Cristian • 1 martie 2007, 15:02
Cine e de vina ca Steaua a ajuns pe mana lui Becali ?
Mrrr • 1 martie 2007, 15:14
La cum jucati numai cu mingi bubuite si mereu pe afara se pare ca ati ramas fara copii(saracii nu au lucrat la conditia fizica ) de mingi si ati transferat unul acuma )))))) cand o sa intre ROPATAN , MARGARITESCU in el o sa urle fasolea in el ))))))))))))))))))