Steaua nu e o victimă

Zilele trecute, la o emisiune B1TV, Gigi Becali a reproşat stilul invaziv al articolelor mele. Bine, el a spus-o în maniera obişnuită: „Tolontan scrie chestii, chestii ca să-l pun eu pe Hagi antrenor!”. Dar nu forma contează, ci natura reproşului.

duminică, 4 martie 2007, 7:01

Zilele trecute, la o emisiune B1TV, Gigi Becali a reproşat stilul invaziv al articolelor mele. Bine, el a spus-o în maniera obişnuită: „Tolontan scrie chestii, chestii ca să-l pun eu pe Hagi antrenor!”. Dar nu forma contează, ci natura reproşului.

Tentaţia de a influenţa deciziile există în munca unui jurnalist şi m-am gîndit dacă nu cumva Becali are dreptate. Meciul de la Vaslui m-a prins în aceeaşi dispoziţie reflexivă, aici intervin miştourile de rigoare!, şi aşa am rămas. Am intrat bou şi am ieşit vacă din acest Vaslui – Steaua 1-0.

Olăroiu zice: „Eu pot comenta doar primele 10 minute”. Progresăm. În prima etapă a declarat că el, ca antrenor, n-a contat deloc, pentru că arbitrii au făcut legea. Din două meciuri, îşi asumă 10 minute.

Alibiul arbitrajelor funcţionează bine în plan emoţional. În clasament, e mai rău. Hai să recapitulăm. Steaua a fost dezavantajată net cu UTA, cînd i s-a anulat un gol valabil. Şi a mai fost un gol neclar. Ieri, însă, chiar dacă punem semnul întrebării în privinţa eliminării lui Thereau, Steaua a fost privilegiată prin neeliminarea lui Neşu. Şi dacă veni vorba de jucătorul-kamikaze, poate că n-ar fi rău să ne amintim şi partida Steaua – Oţelul.

Toţi am insistat, legitim, pe frumuseţea meciului. Dar, pentru că Steaua joacă rolul de victimă, e bine să reamintim trei momente:

1. Iertarea repetată a lui Neşu pentru intrările sale.

2. Faza golului de 1-1 al lui Nicoliţă, cînd Iacob împinge un fundaş gălăţean aflat pe traiectoria balonului, chiar dacă acesta din urmă nu mai ajungea balonul.

3. Lovitura liberă inexistentă din care steliştii centrează şi Ovidiu Petre face 3-3.

De acord, nici una dintre faze nu a fost decisivă într-un joc unde au existat zeci de momente tensionate şi de decizii, în general bune, ale lui Balaj. Dar, indiferent dacă Steaua are mai mulţi suporteri decît Galaţiul, aceste lucruri trebuie scrise!

Repet, poate că jurnaliştii dau uneori senzaţia că depăşesc limita dintre distanţă profesionistă şi implicare. Vrem ca argumentele noastre să conteze şi nu sîntem suficient de detaşaţi. Şi mă includ aici. Dar asta nu înseamnă că antrenorii nu comit exact aceeaşi eroare, de vreme ce selecţionează doar fazele, jocurile şi judecăţile care le convin.

Comentarii (303)Adaugă comentariu

kambo  •  4 martie 2007, 19:29

Domnule tolontan!

Va rog scrieti-ne de ce a fost Thereau eliminat si daca e adevarat ce scrie online ca Gigi ii da afara pe toti ?

Va rog, nu mai stim ce se petrece, cei de peste hotare !
poate cei din Ro stiu mai multe de la TV

va multumesc

monishor  •  4 martie 2007, 19:30

Steaua = Nesu

sayd  •  4 martie 2007, 19:30

nu ai dreptate

Sohil  •  4 martie 2007, 19:30

Nea Tolontane, Steaua nu a fost dezavantajata net cu UTA! Asta e o diversiune marca Meme! Radoi a fost iertat de cartonasul rosu direct, ceea ce a permis momailor de la Comisia de Disciplina ( penibili, ca intotdeauna!) sa invoce un Regulament stupid in sanctionarea razgaiatului de Radoi doar cu o etapa de suspendare, iar Paraschiv a fost iertat si el de cartonasul rosu. In plus, mult invocatul gol al lui Iacob a fost marcat ( si anulat pentru ofsaid) dupa ce arbitrul fluierase, ceea ce schimba datele problemei. Evident, smecherasii balcanici din conducerea Stelei au facut tam-tam cat se poate de mult ca toata lumea sa isi indrepte atentia catre erorile in defavoarea Stelei si sa treaca cu vederea brutalitatile fostului fotbalist Radoi. Urmarea tolerarii rusinoase a nesportivitatii stelistilor? Astazi, la Vaslui, Nesu, care pare a juca tot mai mult fara ajutorul glagoriei, a vut iarasi intrari caracteristice, iertat fiind de un arbitru in rosu-albastru, Goian a avut doua intrari tari in numai cateva minute, doar una sactionata cu galben, iar Radoi a mai comis-o o data, brutalizandu-l pe Buhaescu, scapand iarasi nesactionat! Intamplator sau nu, observator la partida a fost omul de casa al Stelei, vali alexandru ( cu litere mici), cel mai unsuros personaj de prin comitiile fotbalului romanesc!

Buta Gheorghe  •  4 martie 2007, 19:30

Nu inteleg ce atata agitatie. inca de cand a venit antrenor Olaroiu la Steaua se stia ca echipa nu va merge deloc. si va ajunge sa joace chinuit , si sa nu inscrie aproape deloc. v-as ruga sa va amintiti cum juca Timisoara ( chiar ar fi bine sa urmariti jocurile Timisoarei in perioada cand era Oli la Timisoara mai ales in deplasare) . asta este echipa nu joaca nimik din toamna . Amintiti-va jocurile cu Pandurii , Ceahlaul, Craiova. ce credea-ti ca se va intampla in iarna? ca va invata oli meserie?
asta cu performantele lui e doar pentru statisticieni. steaua se chinuie de mult.

ioghi  •  4 martie 2007, 19:30

salut baieti

UltrasSteaua  •  4 martie 2007, 19:31

AFARA CU olaROIU si cu MiMi Stoica .
Aceste personaje fac steaua de rusine .

Ne-am invatat sa dam vina pe arbitraj , in loc sa vedem ca echipa noastra nu joaca nimik.

Suntem o rusine de echipa . Ne asteapata vremuri grele .

Ailincai Doru  •  4 martie 2007, 19:31

Stelistii adevarati tin cu echipa si in momentele mai dificile cum e acesta!! Olaroiu este antrenorul cu cele mai mari rezultate din Romania , la nivel de club in ultimiii 15 ani, dar parca are si ghinion. Trebuie lasat in continuare. Ce se intampla dak pleak? Jucatorii sunt aceeasi; le trebuie schimbata ideea k Steaua e dezavantajata de arbitri, idee mult prea tare sustinuta de catre Becali si Meme (cel mai bun conducator de club din ultima vreme ) . CApu Sus baieti , Stelistii adevarati sunt alaturi de voi!!

iulyan  •  4 martie 2007, 19:31

Unde zice ca o sa ii dea afara zice sa a zis in gluma :))))dezinformatorilor

Desi a fost dezamagit de rezultatul meciului de la Vaslui, Gigi Becali s-a tinut de glume si i-a anuntat pe ziaristi ca ii va da afara pe Mihai Stoica si Cosmin Olaroiu.

„Ii dau pe toti afara si pe MM si pe Oli. Acum ca sunt suparat, il dau si pe Argaseala afara. O sa ii aduc pe Hagi si pe Popescu”a declarat Becali duminica.

totusi stelist  •  4 martie 2007, 19:31

nesu cred ca vrea sa accidenteze pe altii ca sa se razbune ca e a fost sccidentat
radoi intra due…aproape criminal..mai la toate nmeciurile…poate de tot ca sa isi razbune propia accidentare…si faptul ca nu cred ca va mai prinde vreio echoipa mare ditr-un campionat de prim nivel ( italia, spania sau anglie )…
la steua trebuie un psiholog si mai putina violenta
agresivitatea in joc e buna…dar iesirile aste violente sunt acum dupa ce e Olaroiu antrenor.
cred ca el isi indeamna asa jucatorii…

dinamo_forever  •  4 martie 2007, 19:33

oamna lui 2007:

1.Dinamo incepe aventura in Grupele Champions League
2.Oli se intoarce la FC NATIONAL si are ca obiectiv promovarea in prima liga
3.Stoica devine lider de sindicat la Sidex si se lupta cu indienii din conducerea Sidex
4.Radoi il va provoca la un meci de K1 pe Ciprian Sora pentru a-l razbuna pe Zmarandescu
5.Steaua se apropie de sferturile Cupei Uefa Intertoto avandu-l pe banca pe regele Hagi
6.Dupa un conflict cu Banel Nicolita Rejele haji este demis de jiji….iar Hagi acuza lipsa de profesionalism din Romania si ameninta din nou ca nu se va mai implica in fotbalul romanesc
7.Radoi il invinge prin knock out pe Ciprian Sora si trece in Wresling unde se va lupta cu Cena ……..Undertaker si Umaga
8.Dinamo se califica in primavara Champions League iar MM Stoica este internat la ospiciu nefacand fata socului……
9.Olaroiu este pe locul 1 in Liga a-2-a cu FC National si toata lumea isi da seama ca este antrenor de locul 1 si nu de 3 sau 4 cum spunea Marian Iancu
10. Rejele se intoarce la Steaua dupa ce se impaca cu jiji………spunand ca e ultima data…..

xxx  •  4 martie 2007, 19:33

sunt stelist si mi-e jena de verzele care joaca puse in scena de varza suprema OLY.
steaua are nevoie de antrenor cu personalitate nu de o muratura ( care isi aduce ratatii dupa el)

SteauaFC  •  4 martie 2007, 19:33

JJ vorbeste cu Valcea , sa ne ajute cu un penalty . Macar locul 2 sa il prindem 🙁

gabi  •  4 martie 2007, 19:34

am meciuri cu steaua…din amintiri o sa traim

swp  •  4 martie 2007, 19:34

ceea ce e clar ca steaua e vai mama ei, iar jucatorii straini nu sunt buni de nimic. Andrey inger pazitor?? ce meci ati vazut? a luat 3 goluri si era sa mai ia vreo 2-3 pe greselile lui!

xxx  •  4 martie 2007, 19:35

nu prindem nici intertoto (ca avem onoare) daca nu schimbam varza murata

Nistorel  •  4 martie 2007, 19:35

Sunt STELIST, si nu-mi este indiferent jocul echipei. Imi pare rau sa o spun : Olaroiu nu este pentru STEAUA. Se vede clar ca nu stie sa puna echipa in teren. Habar nu a avut ce posturi sunt deficitare, pentru a le acoperi in pauza tur-retur. A tipat la el Gigi, l-a bagat pe finu” ca aparator. Nu a fost in stare sa-i spuna lui MM. ca se plimba degeaba prin Brazilia, pe banii lui Becali si in afara de laude si promisiuni, aproape nu a reusit nimic. In echipa este sigur o stare de nervozitate, stare mentionata de presa, inca din faza pregatirilor. Multumim , mult Olaroiu, dar la echipa trebuie neaparat un soc, ori pleci tu, ori da-i afara pe toti, si sa ramaneti tripleta Becali-MM-Olaroiu.

OAIE  •  4 martie 2007, 19:36

NULolaROIU = 0

MiMi Stoica = 0

Jumatate de lot = 0

CUM DRAQ SA JOACE STEAUA CEVA ?!

emil mihai  •  4 martie 2007, 19:36

Agresivitate crescuta de la meci la meci . Lucru de neinteles ! Foarte putin fotbal ! Joc de curtea scolii : toti inainte , toti inapoi !!!

Adrian  •  4 martie 2007, 19:37

ionica

ai dreptate
se poate sa nu existe nici victima nici agresor

dar totusi raman anumite intrebari

de ce au fost anulate cele 2 goluri valabile din meciul cu uta?
de ce a fost eliminat Thereau?

pana aucm eu am descoperit doar un singur raspuns: de tot!

no shame  •  4 martie 2007, 19:37

Draga Tolo,daca pt.atacurile voastre veninoase,puerile si lipsite de bun simt si adevar,ar exista pedeapsa penala,tu ai infunda puscariile.In speranta ca fiecare ajunge,intr-un final,acolo unde ii e locul,spala-te pe ochi.

RedWhite Chicago  •  4 martie 2007, 19:39

Dumnezeu nu doarme…. Anul trecut stoaia a castigat in ultima etapa un campionat murdar cu ajutorul multor jucatori ai Vasluiului. A recunoscut Becali spunand ca isi luase masuri si la Vaslui si la Petrosani. Spunea ceva de genul ca doar nu era prost sa lase Rapidul in Ch League… Acum 2 ani a castigat un alt campionat in ultima etapa contra Timisoarei la care era antrenor cine? Olaroiu… dupa ce Timisoara condusese in Ghencea cu 1-0 … dar nea Oli stia ca mai devreme sau mai tarziu va ajunge la stoaia si a schimbat „registrul tactic” astfel stoaia a castigat dupa un meci „dificil” un campionat (ne)”meritat”. Cam astea sunt succesele lor …. Cu jucatori si antrenori ai echipelor adverse…. RUSINE!!! Ca sa ne amintim de arbitraje cand se rugau arbitrii de adversarii lor sa o lase mai moale… Unde s-a mai auzit asta? Doar in Romania…. La inceputul campionatului asta Farul fugea de minge in ghncea si s-a terminat 3-0 dupa 2 penaltyuri inventate si un Curca si altii ai farului in zi „mare”. Deci mai lasati-ne mah spurcaciunilor cu echipa voastra de oi si hoti! Vorba lui Nea Traian Tomescu „se strange latul!”. Mai aveti putintica rabdare sa vedeti ce mizerii vor iesi la suprafata!
Forza Dinamo! Palmares direct Dinamo – stoaia 39 43 33 diferenta de campionate castigate intre cele doua e data de BLATURI ale spurcatilor… RUSINEA TARII sTOIA!!! Toti TARANII din Romania asculta Scooter Maria :))

tandd  •  4 martie 2007, 19:41

Nici vina arbitrilor nu e adriane ca steaua nu are un lot competitiv,si am zis demult….la o echipa mare trebuie un antrenor mare,iar olaroiu….nu e.
Eu sunt dinamovist dar imi pare rau ptr steaua ca a avut cel mai bun culuar ptr performanta si shi-a batut joc de el.(un patron nebun care nu vinde jucatori,10mil de la liga,samd)
Dar sa acuzi incontinuu arbitrajul deja e o utopie,mai bine acuzati management-ul de kk pe care l-au facut totti 3 olaroiu,mimi si jijel

BRATITU  •  4 martie 2007, 19:42

steaua e o echipa mediocra cu un antrenor mediocru si un presedinte imbecil ,ce aveti cu ea, atat poate,pe patron il doare in pix de imaginea si istoria echipei pe el il intereseaza doar politica lui si imaginea lui…e clar ca orice patron i-ar da un sut antrenorului pentru lipsa de rezultate-chestia aia cu performantele trecute e o pacaleala de-a istericului de stoica …pacat de adevaratii suporteri patimasi ai stelei de care isi bat joc trei nulitati:jiji,olaroi si stoca..semnatar:stelist adevarat de la CCA incoace………

cocos  •  4 martie 2007, 19:44

oli trebuia demis demult. din cauza presiunii, s-a plafonat, nu mai e in stare sa gandeasca o strategie. ii doresc tot binele din lume, dar metodele lui nu mai au loc la steaua. lasati-l pe hagi sa vina, sa vedem ce poate la o echipa cu pretentii. s-a vazut, la galatasaray a afacut treaba buna un timp, pana cand baskanii au intrat peste el. n-o sa fie cazul acum, ca il cred capabil sa-l puna la respect pe gigi, mai ales ca-i este nas, si stim cu totii ce influenta are nasul la machidoni.

cocos  •  4 martie 2007, 19:44

oli trebuia demis demult. din cauza presiunii, s-a plafonat, nu mai e in stare sa gandeasca o strategie. ii doresc tot binele din lume, dar metodele lui nu mai au loc la steaua. lasati-l pe hagi sa vina, sa vedem ce poate la o echipa cu pretentii. s-a vazut, la galatasaray a afacut treaba buna un timp, pana cand baskanii au intrat peste el. n-o sa fie cazul acum, ca il cred capabil sa-l puna la respect pe gigi, mai ales ca-i este nas, si stim cu totii ce influenta are nasul la machidoni.

cocos  •  4 martie 2007, 19:44

oli trebuia demis demult. din cauza presiunii, s-a plafonat, nu mai e in stare sa gandeasca o strategie. ii doresc tot binele din lume, dar metodele lui nu mai au loc la steaua. lasati-l pe hagi sa vina, sa vedem ce poate la o echipa cu pretentii. s-a vazut, la galatasaray a afacut treaba buna un timp, pana cand baskanii au intrat peste el. n-o sa fie cazul acum, ca il cred capabil sa-l puna la respect pe gigi, mai ales ca-i este nas, si stim cu totii ce influenta are nasul la machidoni.

sonny  •  4 martie 2007, 19:44

VA URMARESC PE BLOGURI SI IN AFARA FAPTULUI CA INJURATI SI VORBITI URAT NU STITI NIMIC,AVETI UN COEFICIENT APROAPE DE ZERO.IMI E RUSINE CA SUNT STELIST

Gabriel R.  •  4 martie 2007, 19:44

Stimate D-le Tolontan,
Sunt una dintre persoanele care vă consideră unul dintre cei mai buni jurnalişti sportivi,dacă nu chiar cel mai bun,motiv pentru care v-am apreciat şi vă apreciez în continuare prestaţia jurnalistică.Totuşi vă rog să aveţi amabilitatea să îmi explicaţi ce il recomandă pe Hagi să fie antrenor la Steaua.Performanţe ca antrenor nu are.La toate echipele la care a fost a plecat,cam pe uşa din dos.Echipele pe care le-a condus(inclusiv naţionala)atacau haotic,fără să se apere.Apărarea era întodeauna surprinsă cu un pas înainte de orice atac mai serios.Aceasta este tactica „marca Hagi”,care a fost aproape de fiecare dată falimentară.Hagi poate veni la Steaua,doar din motive de rudenie sau de etnie,pentru că staff-ul administrativ al clubului,în afara câtorva mici excepţii, a fost „enclavizat” de mult,pe aceleaşi motive de etnie şi rudenie.Rezultatele acestui staff sunt elecvente pentru că la alegerea acestuia au primat motivele mai sus invocate şi nu performanţa managerială.Din păcate Steaua a devenit o afacere de familie,un vehicul politic al unui „muncitor zootehnic” şi tinde din punct de vedere organizatoric să devină”cooperativă sătească”.Au existat greşeli de arbitraj voit sau nevoit potrivnice Stelei,există greşeli la nivelul staff-ului tehnic,care nu a găsit tactica cea mai potrivită pentru a suplini lipsa lui Dică sau probabil,nu a acţionat asupra factorului moral-volitiv al jucătorilor sau orice alte greşeli.Dar toate au la bază amatorismul aceluiaşi staff administrativ care în principal,in afara motivelor expuse,nu a ştiut să gestioneze noua etapă în care a ajuns echipa după accederea în Liga Campionilor.Aceasta,din nefericire,este adevărata Steaua,care nu se va putea redresa doar cu 2-3 persoane de meserie.Restul este mult populism de doi bani,transformat, de cele mai multe ori,în „vrăjeală politică”ieftină.

Vali  •  4 martie 2007, 19:51

Steaua nu joaca mai nimic din mai multe motive si icep cu :

1. Nu a transferat nimic in iarna si asta in conditiile in care a avut jumatate din titulari accidentati pe o perioada mai lunga ( Dica, Radoi, Iacob, Nesu, Cristocea, poate chiar Oprita si acum P.Marin, Ghionea)
2.Cand marcatorul nr.1 al echipei din ultimele sezoane lipseste un sezon intreg, e inadmisibil daca vrei macar locul 2 sa te marginesti doar la a schimba sistemul de joc.
3.Nu am facut o statistica dar cred ca in aproepe jumatate din meciurile din campionat Steaua a jucat cu cel putin un eliminat, unii justificati (Radoi cu UTA, Nesu cu Rapid etc) altii total aiurea ( Thereau cu Dinamo si azi, Goian cu Iasul)
4.Insistenta din turul campionatului cu Carlos in conditiile in care inca din sezonul trecut toata lumea vazuse ca nu e portar – aici MM si Oli sunt vinovatii
5. Amestecul lui Becali in viata echipei ( Bostina spre exemplu, e unul din putinii jucatori ai stelei care stiu sa centreze si sa dribleze dar, datorita interventiilor lui Becali ,a jucat f. putin in tur si era gata sa fie transferat.
Tinand cont de toate astea, eu cred ca vina apartine mai degraba lui MM si mai putin lui Oli. Oricare din marile echipe ale lumii, daca ar juca fara cei mai buni jucatori si jumatate din meciuri in 10 nu cred ca ar face performanta.
E doar o parere

CostinVlad  •  4 martie 2007, 19:53

Comentariile sunt de prisos !!! Olaroiu isi mascheaza incapacitatea improscand cu noroi arbitrii in loc sa se uite in propria ograda si sa vada o turma total dezorganizata !! Pacat Steaua e in cadere libera si nu o vad revenindu-si prea curand !!Sunt de parere ca Olaroiu trebuie schimbat insa nu cu Gica Hagi care e tot o nulitate ca si antrenor!!!

Adrian  •  4 martie 2007, 19:55

dinamo_forever

si cu curu o sa rada lumea de dinamo daca CL va fi castigata anul asta de o echipa care nu catiga campionatul la ea in tara(si posibilitatea e mare pt ca doar Lyonul si Machester pot fi sigure de pe acum de campionat iar Baca a cam muscato cu Liverpool)

si daca la toamna dinamo nu va fi in CL niciodata nu va mai ajunge:)))

Gabriel R.  •  4 martie 2007, 19:55

„Băieţeii „cu coşuri pe faţă ,cu puternice tendinţe „onanisto-comice”,frustraţi sexual şi cu minţi şi apucături de primate pogote în lumea reală,care îşi scuipă onomatopeele scârboase pe bloguri,trebuie să se ducă în toaletă.Este ora lor,a hanidicapaţilor.Băieţi să nu vă loviţi cu mâna de tocul uşii(eram să scriu „uţii”).Spor la singura treabă pe care o puteţi face !!!

Doctorul  •  4 martie 2007, 19:58

@ Kambu

Ce scrie Onlinesport este o prostie. Atat pot sa iti confirm.

Cu respect,
Doctorul

Florin  •  4 martie 2007, 20:01

REDWHITE CHICAGO…EST UN PROST SI UN DOBITOC…nu stiu cum ai tras tu concluzia ca toti taranii asculta SCOOTER…o fi asa…dar STEAUA are cei maii multi suporteri..ti-e ciuda??? te oftici??? Cred ca asculti si tu Scooter din moment ce ai dat dovada ca esti UN TARAN…cu declaratiile tale…

Adrian  •  4 martie 2007, 20:02

tandd

aha
deci Steaua nu are lot competitiv?
adica performantele din ultimii 3 ani au fost facute de niste jucatori slabi?
in CL niste jucatori slabi au strans 5 puncte nu?
aha
ai dreptate
ai dreptate si cu faza cu culoarul
Steaua a picat intr-o grupa usoara
cu Lyon si Real
2 echipe de nimic pe care oricine le batea

si nici Olaroiu nu are valoare
are valoare rednic care a retrogradat craiova:))

aurel  •  4 martie 2007, 20:06

salut

cataline nu poti sa faci nimic ptr a impiedica astfel de mesaje (naspa si lungi) ???
mergi innainte

beby  •  4 martie 2007, 20:07

steaua trebuie sa joace in 10 oameni, astA e ordin de la „copos” care nu face el „jmekerii” doar borcea si mm………

alcide  •  4 martie 2007, 20:10

domnule Tolontan…. e clar s-au descarcat bateriile incarcate de Oleg. Ah, inca ceva…. va rog aveti grija ca Andrey sa nu aiba parte de acelasi tratament ca si Carlos. Olaroiu sa-l ia de mana pe meme si sa mearga la dinamo. NU HAGI!

calin  •  4 martie 2007, 20:13

tolontane esti un bleg
cum adica ganea sparge buze si nu primeste nimic iar thereau ia rosii ca si cum ar fi cantona pentru niste faze de care nimeni nu intelege nimic este penibil daca asta nu e dezavantajare de arbitri esti PENIBIL
imi pare rau sa tio spun dar daca scrii asa ceva nu mai am dubii ca ai luat indicatii de la bossul tau voiculescu si sa stii daca vroiai sa faci politica te duceai la bine si rau de la tvr nu sa itispui inpetiile intrun pagin de sport

doc bv  •  4 martie 2007, 20:14

Din pacate, Steaua nu joaca nimic. Anul viitor se joaca Cupa Uefa Intertoto? MM ar fi bine sa se intereseze. La fel de adevarat este ca arbitrii isi cam fac de cap si se dau mai importanti decit ar fi cazul. Francezul asta a fost eliminat de 2 ori, desi este cel care joaca fotbal si are civilizatia acestui sport in singe. Cele 2 faze de eliminare au fost dubioase poate doar fluierashii sa le explice. Sau domnul Ghe C-tin? Ce ziceti de Boloni la Steaua?…

emil mihai  •  4 martie 2007, 20:18

Valoarea echipei ar trebui sa faca Steaua sa se impuna . Dar cu balet , lupte , scuipati si nervi nu se poate . Nu are valoare in acest moment .

jim  •  4 martie 2007, 20:18

frumoase posturile lu gigi becali :))

alexutzuu  •  4 martie 2007, 20:19

Steaua e echipa ce a beneficiat de cele mai mult pnaltyuri in acest campionat…. shi ink ceva, ce diferentza intre vasluiul care pierdea in ultima etapa cu 4-0 si vasluiul de azi, iar lotul e cam acelasi, chiar mai slab.

careva  •  4 martie 2007, 20:19

Campionatul Romaniei = cel mai jegos din lume…conducatorii se cearta shi critica alte echipe ca la usa cortului dar nu se uita in propria lor curte…cand il vom auzi pe Abramovici spunand catre Glazer ca il fura cu arbitri sau pe Laporta ca il acuza pe Calderon…shi presa este vinovata de aceste lucruri deoarece tot timpul cauta senzationalul…eu cred ca una din masuri ca sa nu mai auzim asfel de lucruri jignitoare intre conducatori ar fi ca celor in cauza sa nu le mai fie luate interviuri shi sa nu se dea pe post anumite acuze…va multumesc

REBU  •  4 martie 2007, 20:20

Basescu,presedinte-jucator
Becali,voevod peste popor
Borcea,un onest investitor
Si peste toate OLI antrenor… 😉

nelu@home  •  4 martie 2007, 20:20

Un stelist:pacat ca arbitrii ajuta pe olaroiu(cu o mic)sa ramana la Steaua.Daca acestia nu ar defavoriza echipa jocul foarte slab l-ar face pe Becali sa-l demita dar asa totul pare din vina arbitrilor!

emil mihai  •  4 martie 2007, 20:20

Spectacolul care trebuia sa aibe loc in teren , a fost mutat de conducere in presa .

emil mihai  •  4 martie 2007, 20:22

Echipa s-a salbaticit si a regresat pana la nivelul patronului .
Cel putin Olaroiu va fi sacrificat in perioada imediat urmatoare .

nelu@home  •  4 martie 2007, 20:23

ptr. REBU:voievod nu voevod,a dracu matematica.

Comentariile sunt închise.