TOLO.RO
Zilele trecute, la o emisiune B1TV, Gigi Becali a reproşat stilul invaziv al articolelor mele. Bine, el a spus-o în maniera obişnuită: „Tolontan scrie chestii, chestii ca să-l pun eu pe Hagi antrenor!”. Dar nu forma contează, ci natura reproşului.
duminică, 4 martie 2007, 7:01
Zilele trecute, la o emisiune B1TV, Gigi Becali a reproşat stilul invaziv al articolelor mele. Bine, el a spus-o în maniera obişnuită: „Tolontan scrie chestii, chestii ca să-l pun eu pe Hagi antrenor!”. Dar nu forma contează, ci natura reproşului.
Tentaţia de a influenţa deciziile există în munca unui jurnalist şi m-am gîndit dacă nu cumva Becali are dreptate. Meciul de la Vaslui m-a prins în aceeaşi dispoziţie reflexivă, aici intervin miştourile de rigoare!, şi aşa am rămas. Am intrat bou şi am ieşit vacă din acest Vaslui – Steaua 1-0.
Olăroiu zice: „Eu pot comenta doar primele 10 minute”. Progresăm. În prima etapă a declarat că el, ca antrenor, n-a contat deloc, pentru că arbitrii au făcut legea. Din două meciuri, îşi asumă 10 minute.
Alibiul arbitrajelor funcţionează bine în plan emoţional. În clasament, e mai rău. Hai să recapitulăm. Steaua a fost dezavantajată net cu UTA, cînd i s-a anulat un gol valabil. Şi a mai fost un gol neclar. Ieri, însă, chiar dacă punem semnul întrebării în privinţa eliminării lui Thereau, Steaua a fost privilegiată prin neeliminarea lui Neşu. Şi dacă veni vorba de jucătorul-kamikaze, poate că n-ar fi rău să ne amintim şi partida Steaua – Oţelul.
Toţi am insistat, legitim, pe frumuseţea meciului. Dar, pentru că Steaua joacă rolul de victimă, e bine să reamintim trei momente:
1. Iertarea repetată a lui Neşu pentru intrările sale.
2. Faza golului de 1-1 al lui Nicoliţă, cînd Iacob împinge un fundaş gălăţean aflat pe traiectoria balonului, chiar dacă acesta din urmă nu mai ajungea balonul.
3. Lovitura liberă inexistentă din care steliştii centrează şi Ovidiu Petre face 3-3.
De acord, nici una dintre faze nu a fost decisivă într-un joc unde au existat zeci de momente tensionate şi de decizii, în general bune, ale lui Balaj. Dar, indiferent dacă Steaua are mai mulţi suporteri decît Galaţiul, aceste lucruri trebuie scrise!
Repet, poate că jurnaliştii dau uneori senzaţia că depăşesc limita dintre distanţă profesionistă şi implicare. Vrem ca argumentele noastre să conteze şi nu sîntem suficient de detaşaţi. Şi mă includ aici. Dar asta nu înseamnă că antrenorii nu comit exact aceeaşi eroare, de vreme ce selecţionează doar fazele, jocurile şi judecăţile care le convin.
vlade • 4 martie 2007, 21:25
domnu tolontan,
cu parere de rau va spun dar si persoana dvoastra este flegmatica. asta asa ca ati zis de Cyril.ok?
nu-nteleg ce legatura au cu meciul asta fazele din care a egalat Steaua pe Otelul. Poate uitati ca Stelei i-au fost refuzate 2 goluri valabile intr-un singur meci.Dar sa nu intram intr-o disputa de acest gen pt ca intram in categoria Borcea & co.
Voi incercati sa stricati orice e bun. Bine ca a disparut PROCESU etapei lu peste.
toate bune
dodo • 4 martie 2007, 21:28
Alex Says:
March 4th, 2007 at 9:21 pm
@ dodo
Salut. Se pare ca a scuipat. Daca nu a fost o camera pe el, nu cred ca o sa vezi faza.
———————————————————————
Mai sus cineva zicea ca l-a calcat pe Dobos! Televiziunile de la noi sunt de kakao…ai vazut ce reluari dau astia dincolo??
Pana nu vedem o reluare ca lumea la TV, iar o sa zica lumea ca arbitrii au dezavantajat steaua! Si pe buna dreptate…
Pt. un scuipat sa se dea rosu direct? E normal? Intreb…
tarantula • 4 martie 2007, 21:30
sunt stelist, dar din pacate coeficientul mic de inteligenta al lui gigi, incapatanarea, precum si olaroiu si mimi stoica au facut steaua o echipa de pluton.nici un transfer reusit ba din contra, acum e vorba de brazilianul ala cat fanionul de la corner.
oli, poate in al 12-lea ceas dovedesti ca ai bun simt si LASA-NE!ca ne-am saturat de tine si de obiceiul de a da vina pe arbitrii.
dodo • 4 martie 2007, 21:31
@alex:
cat despre Nesu, ai dreptate! Si eu zic ca nu e ceea ce ar vrea steaua…dar e taica-su fost arbitru!
Cred ca protasov juca cu nesu mijlocas dreapta pt. ca-l vedea ca face prostii in aparare si e si prea firav! Bine ca s-a gasit olaroiu mai destept decat Protasov!!!
tarantula • 4 martie 2007, 21:33
hagi nu e o solutie pentru steaua, nu a facut nimic nici la nationala, nici la bursa, timisoara……pur si simplu nu intelege ca meseria de antrenor nu e compatibila cu el?????
Alex • 4 martie 2007, 21:33
Da, se da rosu direct. Pai dincolo se transmite cu cate camere? La noi cu 14 in general…
Doze • 4 martie 2007, 21:34
Catalin Tolonton,
Ai mare dreptate. Asa e. Oricum cred k in razboiu de pe bloguri au intrat si reprezentantii cluburilor in cauza, care sub diferite nick name-uri isi expun parerea, dar nu a lor ci a clubului , pt a cumva balansa torentele de critici si pt a mai distrage 1pic atentia de la aceste probleme. Altfel la Steaua cred k Olaroiu e implicat financiar la echipa, k stie prea multe si k Gigi ezita sa il dea afara de teama!
Alex • 4 martie 2007, 21:36
Eu sunt curios cate etape de suspendare o sa ia Ganea. Se pare ca e o lupta acerba intre Steaua si Rapid.
Gigi_Becali • 4 martie 2007, 21:37
>> SA O FREC PE MAMI TAU IN FUNT TOLONTANE>>
>> SA O FREC PE MAMI TAU IN FUNT TOLONTANE>>
emil mihai • 4 martie 2007, 21:40
Nu exista o confirmare a faptului ca mingea a depasit linia portii in meciul cu UTA !!! De ce sa nu dam credit portarului oradean ? De ce numai Steaua are dreptate ? Apoi arbitrul asistent semnalizeaza ( gresit ) pozitia de ofsaid iar fotbalistul stelist loveste mingea dupa fluierul arbitrului..Ceea ce dupa regulament se sanctioneaza cu ” galben ” !! Deci nu a fost gol anulat !! Pur si simplu nu a fost !!!
Gigi_Becali • 4 martie 2007, 21:40
SÃ FÛT PE MATA TOLONTANE
dodo • 4 martie 2007, 21:41
@alex:
Totusi, desi par deplasat, nu Olaroiu e de vina pt. ce se intampla la Steaua! A si zis, ca daca JIJI vrea sa il demita poate oricand s-o faca! dar nu asta e solutia!
E vinovat Olaroiu ca doar vreo 3-4 jucatori au valoare de Steaua??
Dica, Andrey, Goian-Ghionea, Nicolita (cu semnul intrebarii), iar restul sunt praf!!! Nu au valoare de ceea ce ar vrea Steaua…sa defileze prin campionat si sa se califice in primavara CL…sau sa joace o semifinala de Cl asa cum zicea JIJI acu’ un an!!
Cu jucatorii astia nici sa nu se gandeasca la asa ceva! Daca prinde UEFA sa zica merci… am vazut anul asta ca si UEFA e prea „tare” pt. noi!
Nea’ GIGI si MM: Aduceti-i lui Olaroiu jucatori valorosi si apoi criticati-l!!
diru • 4 martie 2007, 21:41
pentru un scuipat se da clar ROSU …si daca thereau a facut asta imi pare rau …m adezamageste …il credeam deasupra tuturor, din lotul echipei mele favorite, ca mentalitate cel putin …..
DACA CREDETI CA OLI E DEGEABA …ROG TOTI STELISTII SA MI DEA UN NMUME DE ANTRENOR CARE AR FI MAI BUN SI AR SI VENI LA STEAUA!!!!!!!!!!!!!!
astept reply,………………………..
Alex • 4 martie 2007, 21:44
Dodo, pai fara achizitii nu rezisti. Plus ca in fiecare an a scos cate o piesa din angrenaj. Ogararu pare o pierdere Grea. Acum i se simte lipsa, cred eu. Flancul sau e vulnerabil rau.
emil mihai • 4 martie 2007, 21:45
Comentam si acum cateva zile lipsa totala de bun simt , respect , educatie , inteligenta , cultura a multor suporteri stelisti !!!
Cu un agramat cu trei clase patron , cu un presedinte care loveste proprii suporteri , cu jucatori agresivi si primitivi , Steaua isi merita suporterii !!!
dodo • 4 martie 2007, 21:48
D-le Tolontan, chiar nu exista niste Filtre pt. mesajele care depasesc o anumita capacitate?? Ce fel de administrator de blog aveti?
Poate asa scapam de frustratii aia de mai sus…nici nu mai putem discuta…deja au blocat blogul!
Alex • 4 martie 2007, 21:48
Iti dai seama ce rabdator e acest tip? Si cat de tare tine sa-si exprime ura?
emil mihai • 4 martie 2007, 21:50
Atavisme din Neandhertal !!!
Sindromul neuronului singuratic !!
Creiere fara circumvolutiuni !!!
steaua • 4 martie 2007, 21:51
Imi pare asa rau ca a pierdut Steaua azi la Vaslui, a fost nedrept!!!
Nesu e un p…… nu stie sa joace deloc.
Tolontan e bun jurnalist dar e manevrat de Voiculescu cu siguranta.
Sper din tot sufletul ca Steaua sa-si revina………
HAI STEAUA!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
Pentru cei interesati pot accesa noua versiune a siteului http://www.kronimedia.com unde pot urmari live filme posturi tv din Romania dar si strainatate….
O seara placuta tuturor!!!!!
http://www.kronimedia.com http://www.kronimedia.com http://www.kronimedia.com
steaua • 4 martie 2007, 21:55
Poate nu ar trebui sa vb asa de Tolontan chiar daca greseste.
Steaua a fost furata de arbitri mai mult decat s-ar putea comenta.
Gigi s-a intors cu elicopterul cand a vazut ce hotie in fotbalul romanesc.
asta e.
Alex • 4 martie 2007, 21:57
Uite ca s-a terminat. 1-1. In fond, inca un punct pus intre noi si urmaritoare. Cred ca gresesc cei care acuza Dinamo de ce se intampla. Lupta pentru locul 2 e de vina. Clujul o sa pice ca paiele la secerat, ca nu au nervi si experienta. Dar ce o sa fie acum intre Steaua si Rapid cred ca o sa depaseasca sezonul trecut.
Rambo • 4 martie 2007, 22:04
SARACUL NUMIT „STEAUA”, CRED CA SUFERA RAU CU CAPSORUL !
JIJI I-A GOLIT CREIERUL, SI VISEAZA LA CONSPIRATII MONDIALE ANTI-STEAUA.
Creiere spalate la Steaua !
Asa naivi rar am vazut, care iau de bune orice lucruri fac si zic Jiji si Meme.
Asta e spiritul de turma de la Steaua !
malasorte • 4 martie 2007, 22:05
Pai cum drq sa joace STEAUA daca nu s-a facut nimik in aceasta privinta.Cu ce sa joci?
1)Caci jucatorii de acum probabil ca sunt satisfacuti cu ceea ce au realizat:au luat 1-2 titluri, au jucat semifinala de UEFA si in grupele UCL, sunt singurii dupa ’90 care au jucat de 3 ori consecutiv in primavara europeana pai pt ce sa mai joace, ce mai conteaza ca bani au pt ca le a dat jiji cu sacu, ziceti si voi pt ce sa mai joace ca ei acu is vedete, tre sa le ridicam statuie(parca asa zicea MM nu!?)
2)Castigi din UCL 10 mil de euro si cumperi jucatori de 1,5 mil
3) Cand vezi ca ti s-a accidentat principalul marcator si omul care-ti facea jocu si distribuia pasele(DICA), cand IACOB abia revine dupa 5 luni de accidentare si abia daca o sa ajunga in forma intr-o luna doua, BADEA e total iesit din forma si THEREAU nu a facut pregatirea in iarna pt ca acuza o accidentare si plus ca fundasi laterali in afara de pensionarul P.MARIN(care chiar joaca) nu avem unu ca lumea, tu ca antrenor si tu manager nu te duci sa cumperi 1 atacant, 1 coordonator de joc capabil sa verticalizeze,ca pasam mai mult cu fundasii si portaru decat cu atacantii si niste fundasi laterali(de care se vede ca Steaua are mare nevoie) ce pretentii sa avem ca echipa sa joace.
P.S. Sunt un STELIST infocat, dar echipa la momentul de fata nu joaca nimic, cred ca si juniorii ar juca mai bine ecat prima echipa.
dani10 • 4 martie 2007, 22:07
vai de capul tau tolo….. tu chiar crezi ceea ce scrii? daca nici acum (ultimele 2 meciuri din campionat) nu ti-ai dat seama ca STEAUA e „vanata” de arbitri e de rau. ar trebui sa te gandesti mai bine si sa spui odata pentru totdeauna ca esti ANTII STEAUA….. repet esti ANTII STEAUA……cel putin dupa mine asta esti de acum incolo si asa ai sa mori……….UN ANTI STELIST.————— P.S.eu chiar cred ce spun.
oau • 4 martie 2007, 22:08
oau…ce urat vorbeste jiji asta
gg ococea(by FBI, iashi) • 4 martie 2007, 22:11
baietzii shi voi fetitze,
hai la mama sa va nvetze,
multe, multe shi marunte,
ca mm i prostitor de pute,
ca gigi se lasa pacalit,
nici in gand sa i de a vre un flit,
doar popescu ar face treaba,
nu ca antrenor fireshte,
hagi chiar ca nare o treaba,
cand il vad zic: doamne fereshte
toate s vechi shi noua toate,
gigi pune betze n roate,
la arbitri el da shpaga,
pana ncep cu totzi sa raga,
masa toata i credincioasa,
la 1 se pun la masa,
sa injure, sa manance,
se mai fac shi fratzi de cruce,
pan la urma: condoleantze,
ca vor fi shi performantze
gg
mind_games • 4 martie 2007, 22:16
Draga domnule Tolontan,
Steaua nici nu mai are cum sa joace ceva. Daca ati facut sport de echipa de performanta de felul fotbalului sau handbalului, baschetului etc. ar trebui sa sti ca o echipa cand stie ca este vanata chiar incepe sa si joace prost. Sti dumneata domnule Tolontan ce rol joaca moralul unei echipe? Esti dumneata constient de aceste elemente esentiale? Putine echipe au taria sa treaca peste o asemenea coalitie bine pusa la punct.Draga domnule Tolontan ar trebui sa sti mai bine decat noi „mirenii” ce putere are Mircea Sandu si gasca. Ar trebui sa sti care este „trend-ul” in campionatul nostru si ar trebui sa scri impotriva lor si nu impotriva unor bieti jucatori care chiar si-au pierdut busola. Atentie ca puneti false probleme. Prin arbitrii, mafiotii regleaza multe… aranjeaza multe chiar intr-un meci cum a fost cel UTA – Steaua. Asta e una din cele mai simple metode de a demoraliza o echipa. Arbitraje in lant dezastruase, cu tendinta. Dumneata crezi ca un jucator profesionist nu stie asta? Crezi ca nu simte asta in teren? Crezi ca nu vede cum fluiera „stramb” papitouiul ala in negru? Si toate astea chiar sub aparenta corectitudinii si a verticalitatii. Sti care este razbunarea domnulea Tolontan? Ca Dinamo de 15 ani nu face decat contraperformanta pe plan european. Iar in cel intern sunt zmei. In rest… nu e nici o problema!!!
acm_fcs • 4 martie 2007, 22:20
tolontane esti caine pana la moarte….te rog nu mai vb de STEAUA….te intelegem ca esti angajatu lui voiculescu dar te rog frumos nu te mai lua de STEAUA…veziti tu de familia ta…sa nu fie pre tarziu
turcu • 4 martie 2007, 22:23
ba dar steaua e cumva o echipa de footbal sau o firma de gunoi ??????!!!!!! :))
Badnewz • 4 martie 2007, 22:33
daca anuleaza golu….e steaua dezavantajata….daca e lovitura „moca” si steaua da gol….pwla mea se intampla hai sa iertam arbitru…..daca olaroiu e batut in cap si se crede mare antrenor nu-i vina lui….noroc k il mai aduce cate un eveniment important pe pamant….semifinala de anu` trecut….meciul de azi….da` stii vorba aia…arbitru frate e de vina nu homarii aia de pe teren….
MadMM • 4 martie 2007, 22:35
„Ardelean Says:
March 4th, 2007 at 7:21 pm
Ne doare in cot aici in Ardeal de echipele buCURestene!!!Sunteti niste tigani!
”
Tare ce sa spun.ungur PROST
petrisor • 4 martie 2007, 22:39
ofsaid la golul lui poli bagamias pula in morti mati Tolo…
gheo2004rghe • 4 martie 2007, 22:46
ardelene … io nu mi-s din bucuresti, totusi, doar o vorba sa-ti mai spun … adica doua:
ma sugi !!!
Fabio Leandro • 4 martie 2007, 22:49
Tolontane, daca tu esti un jurnalist de seama eu sunt usa de biserica. Te razbuni pe Gigi si lovesti in Steaua si in milioane de suporteri.
Ne sfidezi pe toti si eu nu pot intelege cum un retardat ca tine poate sa-si scrie frustrarea in fata ochilor a sute de mii de oameni patimasi asa cum nu inteleg cum a ajuns Nesu fotbalist.
Daca Nesu trebuia eliminat asa trebuia sa se intample cu toata banca tehnica a moldovenilor aia spurcati si jegosi si cu jumatate din echipa lor. Poate n-ai vazut ca Banel a fost lovit in fata de un moldovean infect. Cum se intampla ca arbitrul ala dadea galben numai fotbalistilor Stelei ? Ce-a facut Thereau ? Chiar sunt curios.
Faza cu Iacob reprezinta un duel in careu (astea sunt cu zecile) si numai un imbecil ca tine ar fi anulat golul pentru un duel petrecut la 5 metri de Nicolita.
Dar Paraschiv a fost lovit cu bocancul in fata la meciul cu Otelul ? Recunoaste ca mai aveai putin sa arunci cu televizorul pe geam cand Steaua a castigat cu Otelul si ca asta a fost doar un moment bun pentru a-ti striga in sfarsit frustrarea nemarginita.
Cubanito • 4 martie 2007, 22:52
Steaua este o echipa mare….cu cei mai multi suporteri in romania…iar parerea mea ca toate echipele din Liga 1 se motiveaza cand joaca cu steaua….Pt ca e o echipa mare…Si toti incearca sa de-a totul pe teren . Dar steaua nu cred ca ar trebuii sa mai acuze arbitrajul…pt ca o echipa care se respecta nu poate da vina pe arbitru… Sunt Stelist si parerea mea ca la steaua nu trebuie schimbat antrenorul sau managerul….doar stilul de joc…sincer nu stiu ce lucreaza steaua la antrenamente…pt ca pe teren nu arata ca ar lucra la constructie sau la atac…asta arata si lipsa golurilor…iar dica fiind accidentat…nu cred ca este o pierdere in jocul stelei… si cred ca voi va implicati prea mult … pt ca steaua este painea voastra… :)) este cea mai mediatizata echipa… si asta o stim toti…pt ca din 3 articole de pe site-ul Gsp unul este despre steaua… iar daca gigi crede ca am sa il votez pt ca e patronul stelei se insala amarnic…si il rugam solemn sa inceteze cu politica pe stadion… El este si va fi un prost crescut…sau poate este Don Corleone al Bucurestiului… a ajutat pe multi pt ca are banii…si nu pt ca el a vrut ci probabil a fost sfatuit sa de-a multimii bani pt ca sa iasa din gaurile negre in care s-a bagat :))…
radulescu constantin • 4 martie 2007, 22:52
D-le tolontan ,sunt un suporter stelist si vreau sa comentez articolul dv.Da steaua este ovictima a arbitrajului,a lui DRAGOMIR in primul rind.Spuneti ca Nesu trebuia eliminat,de acord cu dv,dar daca nuera Thereau eliminat credeti ca mai era tensiune la acest meci?STEAUA este o victima a arbitrajului si aici eu nu ma refer numai la acest meci si la cel de la Oradea,eu ma refer si la meciule din tur si in special la cel cu dinamo cand Steaua a fost clar FURATA de arbitrii.As vrea sa va amintiti declaratiile comunistului dragomir care a spus ca e timpul ca o echipa din provincie sa castige campionatul.De ce etimpul ca o echipa din provincie sa castige campionatul?Ptr. ca s-a investit la cluj ,la timisoara si STEAUA ainvestit in imaginea ei si a fotbalului romanesc,nu cred ca fotbalul romanesc merita imaginea pe care i- facuto STEAUA.Dopa revolutie a fost singura ecipa care a adus pct. in clsamentul U.E.F.A.In acest moment se doreste indepartarea stelei de a ocupa locul 2,ptr.ca clujul sau rapid sa ocupe acfst loc.eu cred ca,clujul trebuie sa ocupe acest loc,daca nu iau campionatul macar sa joace in CL.Asta si ptr.ca dinamo sa nu joace 3 tururi preliminare in CL,daca joaca 3 tururi nu sunt in stare sa treaca de niciunul.Daca nu sunt in stare cei de la cluj atunci trebuie sa joace rapidu.Spuneti ca STEAUA nu este o victima si sa lasam la o parte GOLUL din meciul cu uta,dar cum salasam laoparte meciul de ieri cand rapidu afost clar avantajata de arbitriisi aici ma refer in special la faza in care craiovenii au fost opriti dintr-o faza de gol.Pe dv nu va pune pe ganduri GOLUL nevalidat stelei si acea faza a craiovei?Nu va pune pe ganduri ca la meciul din tur al stelei cu dinamo na s-a vrut arbtrii straini iar la meciul dinamo- rapid aufost?
THE RADICAL • 4 martie 2007, 22:55
Acelasi jegos infect de tolontan . Daca Steaua e avantajata intr-o singura faza dintr-un meci(vezi cazul cu Arges) pune victoria pe seama „ajutorului decisiv al arbitrului” . Insa daca e furata constant o da pe aia ca „oricum nu joaca bine echipa”. De asemenea sunt sigur ca pe acest puroi daca-l intrebi de acum 5 ani , va stii cu siguranta sa-ti spuns vreun meci dubios sau vreun arbitru partinitor pentru Steaua, insa si daca i-ai taia capul ala de mort nu si-ar aminti vreo partida in care Steaua sa fi fost furata. Ptr el aceasta intamplare nu poate exista : Furati pot fi rapidistii in 98 la Bacau, in 2001 la Pitesti , atunci se sesizeaza ,face prima pagina sugestiva doar e vorba de clubul amicului lu Voiculescu, sau de cel al familiei Lucescu, care pompeaza la greu bani, influenta si alte avantaje acestui colectiv de nemernici ai lu Ioanitoaia!
yy • 4 martie 2007, 22:55
gheo date-n gatu matii d pripas k suntetzi nishte amaratzi !! shi asha a-tzi fost mereu !! tzaranii dreaq.. azi s-a CONFIRMAT cel mai ADEVARAT LUCRU –> SINGURA ECHIPA DIN ROMANIA CARE PROVOACA O MENTALITATE ” ANTI ” este STEAUA !!! totzi sunt ANTI – STEAUA ( d ciuda ) ;DDD.. multa m*** la restul…ahh..era sa uit..shi multa m*** la totzi tocilarii cu facultate d p site care n-au fost in viatza lor p stadion shi dorm in alt pat decat nevasta lor…SHI SE DAU ZMEI P INTERNET.. m*** la cetatzeni !!! si tzie tolo ;))
T.Vd.De la • 4 martie 2007, 22:55
@Gigi FECALE sau becali tot aia este.
Un pust gaozar,care pute a seu de oaie , se joaca cu masline de oaie,pe care apoi le baga in gura si isi spune pe nume ca si idiotul cu acelasi nume,rusinea noastra nationala,prim semidoct,”berbec politic”,iesit tocmai din staul,locul sau de joaca cu p…si de reculegere.Iti este gura plina nu-i asa ? Suge sa nu ii pierzi gustul ! Vezi ca „patronul” tau spiritual te asteapta la ceas de seara pentru o „partida de zoofilie” Nu o rata „pentru ca nici nu stii ce pierzi”.Tevoi gasi si iti voi argasi pielea,pentru ca „putoarea”ti se simte de departe.
petrisor • 4 martie 2007, 22:58
vorbe,vorbe vorbe,,,,
Laszlo • 4 martie 2007, 23:00
Cetatene Tolontan,crezi ca esti ” buricul pamintului in fotbal ” ?
Te inseli.Te invit sa iti recitesti cu atentie toate articolele scrise.Sau macar pe cele din ultimii 2-3 ani.Imi vei da dreptate.Nu te pricepi.Nici eu nu ma pricep.Dar,eu,cel putin,am decenta sa nu scriu/sa public.Si ca mine sint multi oameni.Repet,cetatene Tolontan:nu te pricepi si nu esti obiectiv.Esti lipsit de decenta ce se cuvine unui scrib/analist de fotbal.Fii,asa ca atunci cind esti cu familia ta.
Multumesc.
Marius ( stelist de mic copil ) • 4 martie 2007, 23:00
Salut.. bai Cataline tu nu vezi ma ce mafie e aici.. tu nu vezi ca sefii de la Dinamo..sau mai sus.. au dat ordin ca Steaua sa nu iasa pe locul 1. Pai daca clubul Dinamo intra in grupele C.L. vor avea 4 mil de dolari de la UEFA.. oke din astia 4 ..sunt imprastiate zeci de mii de dolari pe la oficiali si arbitrii.. . Manevra asta e facuta la nivel mare si nu ai cum sa faci ceva. Este facuta si o balanta, ca sa nu bata la ochi, victima sa iasa tot Dinamo, ca nu au primit lovituri de pedeapsa si ca bla bla bla.. adica ” hotul striga hotul ” cam asa stau lucrurile in divizia A. Si nu numai Steaua joaca slab sezonul asta.. dar mereu toti sar cu critici la adresa ei.. dar cand se califica si Romania era in top cu Rapid si Steaua prin uefa si era ok.. toate ziarele ridicau in slavi steaua si rapid.. acum cand sunt prinse in corzi de mafia din arbitraji.. dati si mai tare.. si nu e frumos ca nu vom ajunge nicaieri asa.
petrisor • 4 martie 2007, 23:01
si ei sa bag pula in mata tolo
mihaitza • 4 martie 2007, 23:03
gheo date-n gatu matii d pripas k suntetzi nishte amaratzi !! shi asha a-tzi fost mereu !! tzaranii dreaq.. azi s-a CONFIRMAT cel mai ADEVARAT LUCRU –> SINGURA ECHIPA DIN ROMANIA CARE PROVOACA O MENTALITATE ” ANTI ” este STEAUA !!! totzi sunt ANTI – STEAUA ( d ciuda ) ;DDD.. multa m*** la restul…ahh..era sa uit..shi multa m*** la totzi tocilarii cu facultate d p site care n-au fost in viatza lor p stadion shi dorm in alt pat decat nevasta lor…SHI SE DAU ZMEI P INTERNET.. m*** la cetatzeni !!! si tzie tolo ;))…………………………..
TheBroker • 4 martie 2007, 23:06
sincere felicitari domnule tolontan. In sfarsit imi place ceea ce citesc in GSP, si anume , adevarul.
GP • 4 martie 2007, 23:07
Sunt total de acord cu cei care scriu mai sus ca Steaua nu joaca nimic, sunt de acord ca Oli nu mai e antrenor de Steaua ca nu mai stie sa-si motiveze jucatorii, sunt de acord ca trebuie schimbat. Nu sunt de acord cu idiotul care a postat mai sus mesajele alea lungi si caraghioase.
As fi curios daca Vochin recunoaste vreo tactica ..ceva.. in jocul Stelei si daca Oli isi recunoaste greselile.
A, si ar mai fi ceva, Tolontan sunt total de acord cu tine, cand a fost de laudat ai laudat echipa , antrenorul, patronul..
Becali chiar nu vede ca echipa macina vant si da goluri de aer?!
moldoveanu’ • 4 martie 2007, 23:18
@fabio leandro
bai jegosule, nespalatule , mars in mortii matii sub plapuma ca ingheti in garsoniera ta cu datorii la intretinere; moldoveni erau aia care i-au tras-o lu’ mata cand era beata in casa scarii si ultimul care o satisfacea a zis doua cuvinte in spaniola ; …… si asa te-ai nascut tu retardatule …
Twin-Brother of John Doe • 4 martie 2007, 23:21
Bah, rasilor, sa va *** in gat, astia care scrieti impotriva Stelei! Si tu, Tontolane, esti bou, mai bou decat Gigi, daca spui de neeliminarea lui Nesu. Pai bai idiotu’ dracului, daca Thereau n-ar fi fost eliminat, ar mai existat gaurile alea in aparare???
SUPER DINAMOVISTA • 4 martie 2007, 23:25
Mai oamenilor, voi nu puteti scrie ceva civilizat? Nu stiti decat sa injurati si sa jigniti. Bun articol Domnule Tolontan
moldoveanu’ • 4 martie 2007, 23:33
sunteti varza, sunteti la furat, macar taceti in p**a calului de ratati ca nu jucati nimic ,n-ati mai castigat un meci in deplasare din sept.2006, aveti antrenorul anului 2006 dar nu se vede nimic pe teren , sunteti CARNATI si tot iesiti pe blog-uri cu istoria voastra comunista si cu plangeri ca sunteti furati de arbitri . Bagami-as p**a in natia voastra de aurolaci spurkati, nu cu arbitri ati castigat campionatul trecut?????
Comentariile sunt închise.