TOLO.RO
Zilele trecute, la o emisiune B1TV, Gigi Becali a reproşat stilul invaziv al articolelor mele. Bine, el a spus-o în maniera obişnuită: „Tolontan scrie chestii, chestii ca să-l pun eu pe Hagi antrenor!”. Dar nu forma contează, ci natura reproşului.
duminică, 4 martie 2007, 7:01
Zilele trecute, la o emisiune B1TV, Gigi Becali a reproşat stilul invaziv al articolelor mele. Bine, el a spus-o în maniera obişnuită: „Tolontan scrie chestii, chestii ca să-l pun eu pe Hagi antrenor!”. Dar nu forma contează, ci natura reproşului.
Tentaţia de a influenţa deciziile există în munca unui jurnalist şi m-am gîndit dacă nu cumva Becali are dreptate. Meciul de la Vaslui m-a prins în aceeaşi dispoziţie reflexivă, aici intervin miştourile de rigoare!, şi aşa am rămas. Am intrat bou şi am ieşit vacă din acest Vaslui – Steaua 1-0.
Olăroiu zice: „Eu pot comenta doar primele 10 minute”. Progresăm. În prima etapă a declarat că el, ca antrenor, n-a contat deloc, pentru că arbitrii au făcut legea. Din două meciuri, îşi asumă 10 minute.
Alibiul arbitrajelor funcţionează bine în plan emoţional. În clasament, e mai rău. Hai să recapitulăm. Steaua a fost dezavantajată net cu UTA, cînd i s-a anulat un gol valabil. Şi a mai fost un gol neclar. Ieri, însă, chiar dacă punem semnul întrebării în privinţa eliminării lui Thereau, Steaua a fost privilegiată prin neeliminarea lui Neşu. Şi dacă veni vorba de jucătorul-kamikaze, poate că n-ar fi rău să ne amintim şi partida Steaua – Oţelul.
Toţi am insistat, legitim, pe frumuseţea meciului. Dar, pentru că Steaua joacă rolul de victimă, e bine să reamintim trei momente:
1. Iertarea repetată a lui Neşu pentru intrările sale.
2. Faza golului de 1-1 al lui Nicoliţă, cînd Iacob împinge un fundaş gălăţean aflat pe traiectoria balonului, chiar dacă acesta din urmă nu mai ajungea balonul.
3. Lovitura liberă inexistentă din care steliştii centrează şi Ovidiu Petre face 3-3.
De acord, nici una dintre faze nu a fost decisivă într-un joc unde au existat zeci de momente tensionate şi de decizii, în general bune, ale lui Balaj. Dar, indiferent dacă Steaua are mai mulţi suporteri decît Galaţiul, aceste lucruri trebuie scrise!
Repet, poate că jurnaliştii dau uneori senzaţia că depăşesc limita dintre distanţă profesionistă şi implicare. Vrem ca argumentele noastre să conteze şi nu sîntem suficient de detaşaţi. Şi mă includ aici. Dar asta nu înseamnă că antrenorii nu comit exact aceeaşi eroare, de vreme ce selecţionează doar fazele, jocurile şi judecăţile care le convin.
pecos • 5 martie 2007, 11:35
pt yo yo yo etc.
nu asa se vorbeste cu gigi becali care va fi noul presedinte al romaniei dodoloatze…
domnul gigi becali a avut ceva de spus si a facut-o dar va asigur ca pt aceste declaratii se consulta su un intreg staff din care fac parte diplomati, politicieni, profesori lb romana, academicieni, istorici, oameni simpli din popor etc. ceea ce inseamna ca declaratiile lui gigi becali sunt de fapt vox populi…
Razvan • 5 martie 2007, 11:49
catalin tolontan crede ma cand zic ca esti un mare prost, scuza mi exprimarea, dar pe langa faptul ca ca scrii numai aberatii mai si arati ca esti prost!!! dar asta e…trebuie sa mai avem si unul din asta printre noi!!! oare cand vei disparea din peisaj, ma cam plictisesti groaznic si chiar esti prost!!!
mariusteaua • 5 martie 2007, 11:49
tolontane, de cand pui tu o echipa la zid? cine iti da tie dreptul? de ce doar pe steaua o analizezi si o ucizi? dinamo joaca frumos? de cate ori a fost dinamo avantajata si nu ai fost atat de acid? de ce? ca nu-l inghiti pe becali? daca se supara va cumpara ziarul si te face femeie de serviciu! terminati cu articolele subiective si facet-va datoria, domnule tolontan! pacat, prin asa articole, va pierdeti respectul a mii de cititori! sa va fie rusine!
yo yo yo • 5 martie 2007, 11:56
Pt Razvan
Esti fratele lui Gigi_Becali?Dupa intelect asa pari….
Tolo , de ce nu stergeti injuraturile lui retardatu ala de mai sus ca nu se mai deschide blog-ul ….
Paul • 5 martie 2007, 11:57
Dinamovisti jegosi, uitati-va in gradina voastra si sa il luati si pe ordinarul asta de tolontan cu voi. Sa ii sugeti burta lu jiji ca are o supapa mai jos. Da sa il lasati pe borcea primu!
Sorin • 5 martie 2007, 12:00
Bai ala cu ARDEALUL mai bine aveti grija sa nu va ia RAPANOSI DE UNGURI LASATI VOI BUCURESTIUL IN PACE HAHALERELOR NUMAI FRUSTRATI IN ARDEALUL ALA
Moromete • 5 martie 2007, 12:01
Este incredibil cit de mult s-a schimbat „la fata” presa dupa infingerea Stelei la Vaslui. Dau pe stirile PRO TV, fetita aia care tot isi freaca curu de scaun exteziata de cite ori spune ceva de Steaua sau Gigi, avea acum o fatza de parca a mincat rahat si cu un ton de parca anunta moartea ma-sii, aspus ca Steaua a fost infrinta la Vaslui.
Dau pe ziarele „electronice”, altii nu mai stiu cum sa-l scoata pe francez, mai mai ca l-ar fi scos basma curata daca n-ar fi declarat chiar Lovin ca intr-adevar a fost de rosu (l-a luat gura pe dinainte – Gigi nu le mai da voie sa vorbeasca cu presa). Nici un blog, nici un „ajutati-ma sa scriu un articol cu ajutorul vostru”, nimic. Doliu national.
Dau pe Antena 1, blondina, pe un ton cu subinteles, cauta sa demonstreze ce a facut s-au n-a facut Thereau, de data asta cu demonstratii grafice, cu cerculete.
Stateam si ma intrebam, ca un spectator neutru, ca un om care vrea sa vada un fotbal curat: dar cu Nesu cum ramane? Dar cu Mirel(a) cum ramane? Cine a zis ca Vasluiul a jucat cu multi jucatori sub 20 de ani?
Asa am ajuns la concluzia ca in jurnalismul romanesc si-au facut loc o multime de nevertebrate. Pentru un pumn de euro ar fi in stare sa „curete” si cele mai infecte WC-uri, sa manince cel mai coclit rahat, sa e inmulteasca in cele mai infecte moduri.
Pina aceste nevertebrate vor evolua si cind vor incepe sa le creasca oase si implicit coloana vertebrala, va mai curge multa apa pe Dunare.
Totusi intreb si eu (chiar daca n-o sa-mi raspunda numeni) oare nu va miroase gura domnilor „jurnalisti”? Oare pasta de dinti zilnica reuseste sa „stiga” din aroma, din miros?
Astept un titlu’ gen „ajutati-ma sa scriu un articol” pe aceasta tema.
Aviz si pentru Maria Andries care sta la Bucale si care crede ca numai la Bucale sunt laptopuri…
eu sunt ionel • 5 martie 2007, 12:01
ba-i ce avet-i cu tolontan?
ce daca el nuva place cum vorbeste?
e mult ma-i destept decat voi toti la un loc.
eu nu sunt prost dar nici destept, sunt ca orice om si im place de tolontan cum vorbeste cu oamenii.
emil mihai • 5 martie 2007, 12:03
Cred ca este doar inceputul sfirsitului pentru Steaua !! Domnii Becali si Stoica au adus acest club nou infiintat in acum 5-6 ani in aceasta stare !!!
Bine ca nu este vorba de STEAUA !!!
Au inlocuit tot : emblema , bun simt , respect , tot , tot , tot !!!
Au ramas doar ei : PERSECUTATII !!!!!!!!!!! Becali , Stoica si Olaroiu !!!!!!
Catalin • 5 martie 2007, 12:06
Daca nu va suparati imi voi spune si eu parerea. Candva mai de mult Iancu de Timisoara spunea de Olaroiu ca este antrenor de locurile 3-4. S-a adeverit. Ce o tot dam cu „antrenorul cu cele mai mari realizari?” daca eram pus eu antrenor la echipa dupa plecarea lui Protasov si eu aveam cele mai mari realizari. Protasov a fost antrenor… Oli de-abea acum este antrenor… el a mancat ce-a mai ramas din painea lui Protasov si acum sta pe stomacul gol fiindca… oli nu este un brutar (a se intelege antrenor) de nota 10. Cat despre arbitraje? O echipa care acuza arbitrajele este o echipa slaba. Pe Vaslui Steaua de odinioara o putea bate si-n 7 oameni. Toti spun de golurile de la UTA… dintre care unul nici nu s-a vazut daca era gol sau nu. Dar nu spune nimeni de Ex-Stelistul (sau stelistul imprumutat) acum jucator la UTA care a ratat cel putin o data clar si intentionat IN FAVOAREA Stelei. Sau de cum jucatorul Otelului, cel care a avut 7 faze si nici un gol intr-o singura repriza nu a fost (chiar miraculos norocul asta al stelei) in stare sa dea nici un gol. Mirel Radoi ar fi trebuit suspendat cel putin 10 etape, paraschiv n-a primit nimic, nesu in fiecare meci trebuie eliminat macar o data. Steaua e nervoasa, cum era si timisoara lui Oli. Steaua e la pamant, cum era si Timisoara lui Oli. Va plangeti de mila ca va mananca arbitrii dar nu sunteti in stare sa dati un gol clar. Sa vedem… daca dati goluri clare meci de meci va mai mananca arbitrii? Tin cu Steaua dar de la a fi suporter la a fi prost sau incuiat (ca intelect ma refer) este drum lung. Eu tin cu Steaua, echipa care ataca, echipa care da goluri meci de meci, echipa care nu se teme, care joaca fotbal si care nu joaca k1… stiti de care vorbesc.. asta e echipa stelei… nu papagalii (esti fericit jiji vorbeste cineva ca tine) care sunt acum pe teren.
no shame • 5 martie 2007, 12:09
Draga Tolo,daca pt.reaintentie,ura ,fanatism si uneori,naivitate(cu finetea-mi caracterisitca nu am spus prostie),jurnalistii ar fii condamnati,tu ar trebui sa stai ceva vreme pe la mititica,iar noi,mirati de ce ai fost si ce-ai (sau unde)ai ajuns,am astepta rabdatori ca odata ce-ti ispasesti pedeapsa ,sa devini in sfarsit:OBIECTIV,calitate obligatorie in codul vostru deontologic.Si daca pe tine mami tau te-a invatat ca-i frumos sa lovesti omul cazut la pamant,pe mine mami meu m-a invatat ca asa se comporta doar jigodiile.Te salut din mers si astept cu nerabdare sa cresti mare si sa lasi tacticile de gradinita pe mainile prescolarilor.
Catalin • 5 martie 2007, 12:10
a si inca ceva… oli spune ca „nu suntem lasati sa castigam”. Eu ii spun ceva: Jucati ma pe teren si dati goluri si sa vedem atunci daca va mai impiedica cineva. Rusine sa va fie voua si mie de asemenea ca inca ma uit la voi si ca inca mai tin cu echipa Steaua.
no shame • 5 martie 2007, 12:13
Erata:fii=fi;devini=devi.Cu scuzele de rigoare ma mai iau degetele inainte.
Ralucutza • 5 martie 2007, 12:13
pt Gigi Becali – pot sa te citez? :)))))))))
pt restul lumii – va ofticati?! foarte bine! credeti ca daca va dati cu parerile de toti peretii se va alege ceva de acest campionat de kakat?
eu sunt tolontan • 5 martie 2007, 12:15
buna ionel,
incantat de cunostinta si mersi de intelegere.
ai dreptate, si mie imi place cum vorbesc cu oamenii dar nu sunt multumit si inca caut sa fiu mai pe intelesul tuturor.
sa stii insa ca nu-i usor sa lucrezi la un trust implicat pe mai multe fronturi, mi s-au tocit buzele de la atata pupincurism si ma dor gingiile de la atatea joburi bine facute dar cam suflate pt ca nu pot folosi dintii caci cica doare pe subiect la subiect…
in rest nu ma plang, e misto la gazeta, seara cand se incheie editia mai fac o laba cu pozele de pe blog ca nu sunt doar pt cititori sunt si pt noi gazetarii..
serghei • 5 martie 2007, 12:17
Tolontane , de obicei nu sunt de aceeasi parere cu tine, dar de data asta chiar ai dreptate. Stelistii (Meme,Oli, etc. )trebuie sa inteleaga si ei, cu creierul ala mic care-l au (dupa modelul GIGI), ca nu mai pot impresiona pe nimeni cu fite, violente in teren si in afara lui, iar regulamentul e unul pentru toti. RADOI TREBUIA SUSPENDAT 15 ETAPE DUPA INTRAREA CRIMINALA DE LA ORADEA, cate etape a luat ?Dar nu asta conteaza. Baietii nervosi de la steaua suki, SEVILIA – BARCELONA : 2-1 ; din minutul 24 SEVILIA joaca in 10 oameni si bate BARCELONA. Steaua nu mai bate pe nimeni nici in 12 oameni. Ar trebui sa lasam vrajeala asta cu arbitrii, care a devenit un laitmotiv in toata divizia A, si sa mai aducem niste brazilieni la Steaua (dar nu de 1,53 cm). Toti antenorii astia sunt penibili.
AAAAAAAAA…… era sa uit. STELISTILOR ATI UITAT DE MECIUL
STEAUA – DINAMO KIEV
LA MECIUL ASTA CUM A FOST ARBITRAJUL???????!!!!!!!!!!!
PENIBILI !!!!!!!!!!!!!
gogu • 5 martie 2007, 12:18
tolo esti un mare ratat
king • 5 martie 2007, 12:21
iar au inceput spurcatii astia de la steaua cu arannjamentele… mai noi cica s-a dus handicapatu ala de MM cu punga de bani la cristescu de la craiva ca sa ii bata pe rapid. E clara treaba… Baietii sunt pusi pe treaba :)))
Vai mortii vostri de jepcari.. cu becali ala care pozeaza pe Iisus si vrea sa ajunga presedinte.. sa-l voteze masa!
lili • 5 martie 2007, 12:22
Citesc ca cei de la rapid vor sa reclame faptul ca MM s-a intalnit cu nu stiu cine de la Craiova, dar eu ma intreb ce cauta Sichitiu ieri la meciul cu Vaslui si ce cauta in cantonamentul vasluienilor?
Hotului de hot ii e frica, parca asa suna o vorba din popor!
Hai Steaua !!!!!!
Sper sa iti revii si sa le dai peste nas la toti !!!!!!!
mario • 5 martie 2007, 12:50
FORTA STEAUA!!!!!!!!!!!!!!!
tyty mancar • 5 martie 2007, 12:54
tolontane…………………
se pare ca esti foarte iubit de suporteri………..
am zis se pare….
si eu sunt suporter………………………
se pare……………..
se pare ca voiculescu ti-a spalat creierul …………….
se para ca il lingi foarte tare in cur pe il lidero divino alias dan voiculescu…………………….
se pare ca dupa ce ti-a facut clisma cerebrala, domnisorul dan voiculescu ti-a aratat poze cu gigi si ti-a zis: mars pe el tolontane.
se pare ca ai ramas caine……………
bai baiatule:tie- ti se pare intruna
hai mars la cusca
Horus • 5 martie 2007, 12:55
Domnule Tolontan,
daca nu poti – visceral – sa fi obiectiv, mai bine du-te si te culca.
nu faci decat sa interpretezi faze si situatii, puse mecanic una langa alta, dar care, fiecare, a reprezentat o cauza pentru ceea ce incrimineaza Steaua astazi. Daca ai fi obiectiv, n-ai mai avea ce sa scrii si te-ai plictisi (ca scaunul nu creds ca-ti este in pericol, fiindca Ioanitoaia te tine, poate doar el stie pentru ce motiv.
A-propos: de nulitatile de arbitri si escrocii care se fac ca arbitreaza, nu ai nimic de spus?! Ca, vorba aia, strica meciuri intregi, etapa de atapa!
Desteptarea spre cinste profesionala, domnule (inca) Tolontan.
fara consideratie.
vladimir • 5 martie 2007, 12:55
Ciudat!Cand antrenorul tau spune ca arbitri nu te lasa sa joci in 11 jucatori de cateva meciuri,ca tu jucator stelist poti face orice ca sa castigi-faulturi grosolane,injuraturi,coate etc-si esti absolvit de orice vina,cartonasele sunt ptr altii,atunci EDUCATIA unde este??Sau neputinta te indeamna sa spui orice sau MM Soica v-a indoctrinat ca sunteti unicii????UNICII NEPUTINCIOSI!!!Jucati fotbal si dupa asteptati si aplauzele,nu va mai aplaudati singuri!!!
ShaPe • 5 martie 2007, 12:55
In atentia domnilor Cristian BORCEA, George BECALI, George COPOS, Arpad PASZKANY, Marian IANCU, Adrian PORUMBOIU, Adrian MITITELU, Gheorghe STEFAN, Cornel PENESCU si a celorlalti patroni de cluburi de fotbal din Liga I.
Tanar ambitios, fire dinamica, doresc angajare pe perioada limitata – o zi (24 de ore) – in cadrul unui club din Liga I. Pentru activitatile mele in cadrul clubului, pe durata celor 24 de ore, propun urmatoarea remuneratie : pentru prima ora muncita sa primesc in schimb 0.01 Euro, iar la fiecare ora sa mi se dubleze salariul astfel incat pentru a doua ora muncita in interesul clubului sa primesc in schimb 0.02 Euro, pentru a treia ora 0.04 Euro si tot asa.
Precizez ca am 23 de ani si sunt student in anul IV la o facultate de Automatica si Calculatoare din Romania.
P.S.
Eventualele cheltuieli legate de deplasari pe teritoriul Romaniei, de cazare si de masa vor fi suportate de catre mine.
Rog seriozitate !
anti ovidiu petre • 5 martie 2007, 13:02
sunt stelist insa foarte dezgustat de olaroiu si de papitzoiul de mimi. In loc sa zica mersi ca figurantul de radoi a luat cartonas galben la uta si nu rosu direct (io il amendam pe radoi de ii sareau capacele, e inadmisibil faultul) el se vaita ca de 2 meciuri echipa joaca in 10. Pai joaca in 10 ca idiotzii lui de jucatori joaca hochei si nu fotbal. Despre eliminarea lui thereau n-am ce sa zic ca nu se vede nimic…oricum francezul e cat se poate de fairplay, nu cred ca a facut-o intentionat, daca era radoi eram sigur ca a facut-o cu buna stiintza. E jenant cum un antrenor de la Steaua vorbeste numai de arbitraje…si chiar daca ele sunt impotriva, mai intai sa se uite la „elevii” lui de la scoala de karate
Dorin • 5 martie 2007, 13:11
nici eu nu sunt de acord cu tine TOLO si cine ar fi, dar n-o sa te injur ca nu sunt RETARDAT . N-o sa iti cer nici sa fi obiectiv ca nu se poate. Incerci si tu sa ajuti cu un post un prieten (Gica Popescu). Nici asta nu ma intereseaza. Ceea ce ma deranjeaza cu adevarat este ca se pare ca nu vezi ce se intampla. Steaua e furata sistematic si deja apare clar un tipar menit sa lase Steaua in afara Europei(CL ca altceva nu mai conteaza) Asta ma deranjeaza ca nu vezi asta si ca reprezentant al presei nu dai un semnal clar care sa arate acest lucru pt noi suporterii si cititorii vostri. Steaua este o victima a arbitrajelor dar si a antrenorului sau. Oli a ajuns la capat de drum si cred ca si MM, sunt de acord cu acest lucru. Steaua joaca jalnic si are nevoie de alt antrenor.
petrisor • 5 martie 2007, 13:15
auzi aberatie, vor sa reclame ca stoica i-a vizitat pe oficialii olteni!
pe ei i-a reclamat dinamo si poli,cant se intalneau cu moldovan si ganea!!!
ro • 5 martie 2007, 13:16
Da,Oli e mediocru,ii lipseste nebunia,sclipirea si pe deasupra nu are secunzi ( pe care sa se poata baza) pe care i-a avut Protasov sau Zenga.
Nu poti sa conduci o echipa mare singur!
L-ati vazut pe secundul Necula la Vaslui, statea de parca se bronza la Mamaia ?!
In Anglia ,un secund sta in tribuna si comunica cu principalul, prin statie, tot meciul.
petrisor • 5 martie 2007, 13:17
auzi aberatie, vor sa reclame ca stoica i-a vizitat pe oficialii olteni!
pe ei i-a reclamat dinamo si poli,cand se intalneau cu moldovan si ganea!!!
mefisto • 5 martie 2007, 13:28
Din pacate articolul nu are nici o legatura cu realitatea…
Problema se pune in felul urmator:
Daca Thereau faulteaza violent trebuie eliminat…
Daca Nesu faulteaza violent trebuie eliminat…
Daca Radoi faulteaza violent trebuie eliminat…
Daca e gol valabil se pune. Daca e off-side Nu se pune.
Daca e lovitura libera se acorda, daca nu e Nu.
—————————————————————————-
Concluzie: Numai arbitrii care au ceva pe constiinta incearca sa acorde compensatii. Daca imi aduc bine aminte, dupa meciul din tur pierdut de Steaua la Galati nimeni nu a contestat arbitrajul. Si mai am o intrebare retorica: Vorbind din p.d.v.d. statistic, care ar fi sansele ca din 3 meciuri 2 sa fie pline de erori de arbitraj?
razvy74 • 5 martie 2007, 13:37
la steaua e nevoie de ceva nou. urgent cateva schimbari pana nu se pierde si locul 2.
Ciprian Cugerean • 5 martie 2007, 13:41
Domnule Tolontan…
Nu stiu dak debarcarea lui Oli de la carma stelei este oportuna sau nu , dar stiu sigur k nu doar arbitrajele sunt singura problema . La fel d bine stiu shi cred k Steaua nu are nevoie de antrenorul Hagi, pentru k Hagi ink nu este un antrenor . Nu contesta nimeni Talentul jucatorului Hagi, dar k antrenor nu a dovedit nimik , shi nu cred k va dovedi curand , rezultatele sale (shi acestea minuscule ) se leaga de talentul d antrenor al „secundului’ Balint…. Chiar nu observa nimeni c antrenor este Balint? Dar sper sa i se ofere sansa sa dovedeask acest lucru shi sa iese din umbra lui Hagi, care nu-i aduce nimic favorabil decat poatte pe plan material.
De inlocuirea lui MM nici nu poate fi vorba , atat timp cat el este „omul-orchestra” la Steaua , exceptand unele iesiri in decor , rezultatele din ultimul timp ii apartzin in mare masura, trebuie sa lucreze putzin la temperament…
Si apropo ai observat ce nick-name are cel ce te injura mai sus?…..:))))) Exceptand disponibilitatea de a investi in club …. El e „buba stelei” … auzi sa fie al doilea om ca sanse la presedentzie shi sa introduca in parlament un partid d agramatzi….. Doamne Romanie unde te indrepti!!!!!!!!
mirung • 5 martie 2007, 13:45
Domnule Tolontan,
Regret ca sunt nevoit sa spun, dar sunteti (pentru a cata oara?), partizan, dusmanos si rau intentionat.
sa nu remarci ca Thereau a fost eliminatt pentru o infractiune pe care si „victima” o neaga, si care nu a fost vazuta de nimeni……semnalata fiind de al 4-a arbitru la insistentele isterice ale lui Hizo???
Sa nu remarci ca Vasluiul nu a avut nici o ocazie???
sa nu remarci ca Steaua a jucat mai multe meciuri in 10 (chiar in 9 atunci cand era nevoie) decat in 11?
sa nu remarci prestatia brigazii la meciul rapidului cu Craiova???
PS
sa nu-mi spuneti de Nesu (da merita al 2-lea galben)…dar in acel moment prigada isi indeplinise misiunea!!!
Sa auzim numai de bine,
dar de la dvs nu ma astept decat la otrava la adresa detinatoarei CCE…..imi amintesc cu cat patos doreati anul trecut pe vremea asta, in paginile Gazetei, ca dinamo sa castige titlul……
mcmxxiii_1923 • 5 martie 2007, 14:01
ainceput hegemonia stelei,ha ha ha.niste panarame,patron prost de gura,presedinte lingerica,antrenor 0 capitan de echipa karatist ,ce mai tot tacamu.niste hahalere.si radoi asta mai vrea si la nazzionala.poate cand o fi jiji berbecali pres_edinte si o sa si faca echipa nationala
Eugene O’Neil • 5 martie 2007, 14:05
Tolontan e o fire parsiva…ma intreb ce s-a intamplat cu el in copilarie!! De unde simtul asta al dreptatii asa accentuat cand de fapt nu e vorba de asta??
orre • 5 martie 2007, 14:25
RedWhite Chicago Says:
ai mare dreptate un club care-l copiaza pe analfabetul de berbecali, pe fetita mimi si papagalul olita, dar din pacate stoia are si asa zisi suporteri de aceeasi natura
stelist100% • 5 martie 2007, 14:28
Steaua s-a facut de ras ptr ca a luat bataie, tin pana la urma cu ei indiferent de ce s-ar intampla cu echipa………….
costin • 5 martie 2007, 14:29
Buna ziua domnule Tolontan,
Va propun un joc de imaginatie, puteti chiar sa-l publicati in ziar. Sint curios ce reactie ar avea cititorii, dar si managerii nostri din fotbal.
Despre ce este vorba? In ultima vreme (doar in ultima vreme?) atat jucatorii. cat si managerii din fotbal isi adreseaza cuvinte grele, imposibil de publicat in ziare sau de vazut pe un post tv respectabil. Toti suntem ingroziti de limbajul de groapa de gunoi, dar nu mai comentez, nu are rost…Va sugerez sa va imaginati astfel de dialoguri intre oricare dintre fotbalistii, antrenorii, presedintii de cluburi din Europa, ceva de genul:
Abramovich catre Alex Ferguson: „Ferguson sa se spele pe dinti cand vorbeste despre Chelsea!!!”
SAU
Jose Mari Bakero (ex Barcelona): Auzi, bai baiatule! Eu când jucam fotbal tu nu erai pe tun la taica-tu!
Joan Laporta (Barcelona): „Bai nesimtitule, bai derbedeule! Cum îti permiti tu sa vorbesti de Barcelona? Ai fost un vagabond!”
Puteti face un astfel de joc de imaginatie, puteti inventa dialoguri intre oameni din fotbalul occidental. Civilizatie…ce departe esti…..
yonutz • 5 martie 2007, 14:33
Forza Steaua.Tolontane te crezi prea jurnalist decat esti.
Dan I. • 5 martie 2007, 14:34
Steaua e victima sa fie clar. Indiferent de ce crezi dumneata d-le Tolontan. E victima propriei neputinte, victima unei imagini distorsionate de interferarile unui finantator care nu este hotarat daca vrea politica sau fotbal si ale unui presedinte care stie doar sa ofere replici la „marile” lui realizari – contestate. In formula asta, Steaua nu numai ca nu va castiga nici un campionat, dar va cadea in derizoriu. Astazi orice echipa care stie sa se apere va face minim egal cu Steaua. Joc previzibil, fara nici o fantezie, fara viteza, fara conducator de joc, fara cap limpede in teren si doar cu frustrati, karatisti, accidentati care sunt in covalescenta , jucatori „internationali” care pot juca la echipa a doua cu succes….si inca mai vin :)….Si ca tabloul sa fie complet, solutia cu Hagi si Popescu nu numai ca era de succes ca imagine, dar cu siguranta ca si dezvoltare ulterioara a echipei si a clubului. Dar uite ca Becali este moral (cum a fost si in cazul lui Zenga :)) si merge pe mana „generalilor” lui. Razboiul e pe sfarsite , dar seful cartierului general nu-si da seama ca a pierdut, ba chiar ii si place lupta aducand argumente de genul: ” dar nu vedeti ce frumos murim?” Hai ca la noi in campionat te distrezi ca la nici un film de hollywood.
grammy • 5 martie 2007, 14:37
Salut TOLO nu am scris niciodata cometarii la adresa stelei fiind un rapidist din Constanta, insa oare de ce mai este nevoie pentru ca steaua sa se desparta de acest minunat conducator Mihai Stoica? Oare nu ne-am saturat sa il vedem mereu pe ecrane cum arunca cu noroi in toata lumea (conducatori, arbitrii) pt a masca esecurile lui? Pe bna dreptate momentan Andrey este ok insa de ce trebuie sa avem in fiecare seara parte la stiri de acest lingau caruia nu ii mai ajunge nimeni la nas? De ce aceasta echipa care joaca mirific steaua nu are puterea sa recunoasca ca sunt penibili cu jocul prestat in acest inceput de retur. A-ti scris de meciul din cupa pagini intregi laudand jocul, insa pt faptul ca a-ti irosit tus numai Otelul este de vina, ei au jucat, ei au facut spectacol, steaua a fost doar un mic soarece care fugea pe unde putea incecand sa faca ceva ce nu prea reusesc in ultima vreme…sa joace… De ce trbuie ca toata lumea sa fie la picioarele lor? de acord la UTA au avut un gol clar neacordat insa in meciul cu Galati si cel cu Vasluiul au fost doar ca prezente fizice pe teren, in mod sigur dc dadeau ei 3 castigau si in loc sa icerce sa isi vada de joc ei joaca din ce in ce mai dur, semn al frustrarii impotentei de joc. Pana cand o sa mai vedem cu ameninta si incearca sa influenteze arbitrii? Oare facand aceasta presiune asupra comisiilor, celor care arbitreaza arbitrii nu cumva ii vor determina pe acestia sa nu mai vada limpede lucrurile? Despre arbitrul de la Vaslui jos palaria se pare ca nu se lasa intimidat prea tare insa trebuia sa il elimine pe Nesu chiar dc ar fi rupt echilibrul meciului foarte tare. Scrie la regulament ca trebuie sa dai cartonas galben in acea fza..atunci da-l ..nu privi pe foaie si te lasa influentat de faptul ca avea inca unul ..fii corect indiferent cat tipa Becali, Borcea sau Copos. Inchei cu speranta ca intr-o zi sa ma pot uita la o etapa din campionatul nostru fara sa am un gost amar. AVEM NEVOIE DE FOTBAL CURAT NU DE CIRC
lucian77 • 5 martie 2007, 14:45
Ctaline,
pe zi ce trece, la fiecare editorial de-al tau care are ca subiec Steaua, ma covingi ca esti un anti stelist inrait. Ai laudat Steaua in Europa, dupa Kiev, Lyon(meciul retur), dar in rest i-ai facut praf. Nu stiu daca e corect ce faci, pentru ca Dinamo, probabil echipa ta de suflet, joaca la fel de slab ca si Steaua.Eu m-as bucura sa ajunga Dinamo in Champion League dar cu lotul actual si cu jocul prestat in acest inceput de campionat nu cred sa stranga 5 puncte, asa cum a facut Steaua.Nici Rapidul nu straluceste la lotul de care dispune in momentul actual.
Probabil ai o problema cu Gigi Becali…dar nu uita ca el este singurul din fotbal care le-a tinut piept fratilor Becali si le-a interzis acestora sa transforme Steua in pepiniera proprie a lui Giovanni.Si tocmai aceasta rezistenta a dus la pastrarea jucatorilor valorosi in lot=>2 titluri de campioana, o Supercupa, 3 calificari in primavara Europeana, o semifinala de Cupa Uefa. In conditiile de astazi cred ca ceea ce au facur rosi-albastri in Europa reprezinta o performanta si trebuie sa fii de acord cu ea.Momentan Steaua joaca mai slab dar isi vor reveni.
grammy • 5 martie 2007, 14:46
INCA CEVA ..DE CE RADOI IN LOC SA FI LOCOMOTIVA ECHIPEI EL PE TEREN ESTE OCUPAT CU LOVITURILE CAT MAI DUR POSIBIL…NU E NORMAL CA ATUNCI CAND NESU ISI VEDE CAPITANUL INTRAND CRIMINAL SA O FACA SI EL LA FEL? DOMNILOR STELISTI REVENITI-VA LA NORMAL CA NE-AM SATURAT DE IFOSELE DUMNEAVOASTRA
mujotutun • 5 martie 2007, 14:59
In primul rand nu inteleg cum de i se permite celui ce-si spune Gigi_Becali sa posteze kilometrii astia de injuraturi. Este o mare lipsa de bun simt a administratiei blogului si a GSP, inclusiv a dlui Tolontan.
Ca Olaroiu s-a scapat psihanalizabil: „nu suntem LASATI sa castigam” (cum erau, probabil, in precedentele doua campionate), nu e de mirare. Dupa cum si rezultatele pedagogice ale obsesivei incriminari a arbitrajelor, nu se lasa asteptate: Thereau a fost din nou eliminat pentru o brutalitate facuta in spatele arbitrului (e clar ca are o problema comportamentala!). Olaroiu nu vrea sa vada cum Sevilla intoarce un meci cu Barca, desi avea un om mai putin, nu vrea sa vada ca echipa nu joaca mai nimic, nu vrea sa vada ca s-a calificat norocos in fata Galatiului; el stie doar sa se victimizeze si sa-si clameze marea valoare. Pentru binele Stelei si al fotbalului romanesc (mai ales!), Olaroiu trebuie sa dispara de la Steaua!
Stim ca Dinamo nu a reusit sa invinga la Timisoara: nu stim exact de ce. Dar asta are mai putina importanta. Oricum, echipa de pe Bega a facut, cu aceasta echipa a frondei, unul dintre cele mai bune jocuri din ultima vreme, mult peste ce a aratat in meciul cu Rapid. Iar „minunatii suprteri violeti” si-au dat intreaga masura, injurandu-l fara ragaz pe Balace si aruncand cu pietre in autocarul oaspetilor. Asta, asa, ca sa nu se creada, Dne fereste, c-ar fi „mitici”. Pentru consolarea lor, stadionul de care sunt atat de mandri poarta numele unui jucator format de marele lor „satan”, Dinamo Bucuresti. Culmea e ca Iancu, cu care natura a fost necrutatoare, il face pe Dinu „patat”.
Rapidul m-a dezamagit, aveam mari asteptari dupa jocul bun din Cupa. Din pacate, tanarul Lucescu acuza iar daruirea „excesiva” cu care au jucat adversarii (ar fi putut afirma si el, ca Olaroiu, ca nu e lasat sa castige!), iar Ganea, pe langa ieficacitatea pe care o prevedeam o data cu venirea in Giulesti, ne demonstreaza ca a ramas acelasi om de onoare – Baird poate confirma.
Oricum, Dinamo, chiar daca nu a obtinut victoria, continua sa se distanteze de locul doi. Dar, la modul cum joaca, ma intreb la ce-o sa le foloseasca toate astea. Dupa meciurile cu Tottenham si Benfica traim o stare de nedumerire afectiva si toate declaratiile conducerii ne duc cu gandul la viitoare nefericiri. Prea multe turbulente in Stefan cel Mare – si Sfant!
Profu’ • 5 martie 2007, 15:04
inca o data, domnule tolontan, ne-ai demonstrat cat esti de varzar!!!
Cristi-Iasi • 5 martie 2007, 15:05
Felicitari domnule tolontan! Ma bucur ca spuneti lucrurilor pe nume. Ne-am saturat cu totii de vaicarelile lui Meme si a lui Olaroiu cu privire la arbitri. In opinia lor,tot ce se intampla este din cauza arbitrilor. De ce nu spun nimic de intrarea lui Radoi din meciul de ieri cu Vasluiul care a avtu o intrare la fel ca in meciul cand a fost eliminat. De ce nu spune de Nesu si intrarile sale criminale sau de Paraschiv…Sau la fel de meciul din tur cu Rapid cand au luat un punct nemeritat… si asta poate continua. Cand au facut blat in vara nu au mai comentat nimic.
Cristi-Iasi • 5 martie 2007, 15:15
PTR MEME!
APROPO, AI SPUS IN DIRECT CA STEAUA A JUCAT CU REAL MADRID( LA EMISIUNEA FANATIK) INTREBARE: CE A JUCAT STEAUA???INTR-ADEVAR E O ECHIPA MARE, DAR CE ATI JUCAT STEAUA? NIMIC! CA SA MERGI ACOLO SA ITI DAI SINGRU AUTOGOL SAU SA IEI 4 GOLURI ACASA INSEMANA CA ESTI VARZA. STEAUA LUI IENEI NU IESEA DIN CURSA ASA MURDAR CUM ATI IESIT VOI! RUSINE! ECHIPELE CU CARE ATI JUCAT DOAR S-AU ANTRENAT CU VOI!
Cristi-Iasi • 5 martie 2007, 15:19
ptr cel care scrie de tolontan!
ba da prost mai esti, ce glumet esti tu, mama ta stie ca a nascut un dobitoc ca tine! te dai si tu interesant aici injurandu-l pe tolontan. ma, daca am mai vazut tampiti asa. Tu propabil spui ca ai facut ceva tare, cool, dar de fapt nu esti decat un ratat de doi lei, un frustat stelist, care traieste ca in timpul lui ceausescu, crezand ca partidul cumpara toate meciurile. Mai nu vezi ca din cauza blatului din vara de la vaslui,recunoscut si de jiji nu ati facut nimic in europa? v-ati facut de ras, ati castigat un meci din 8.
Mircea Scarlatescu • 5 martie 2007, 15:27
Domnule Tolontan, Steaua este victima propriei conduceri. A modului in care Stoica si Becali conduc o un club care ar putea face de 10 ori mai mult pe toate planurile.
E victima politicii proaste de transferuri, si a mentalitatii de romani
PS.
Geniale comentarii are ‘Gigi Becali’
Comentariile sunt închise.