În apărarea arbitrilor

„E o presiune incredibilă! De fier să fii şi tot nu rezişti psihic. Ce se doreşte: să ni se taie mîna cu care am dictat un penalty?!” — Sebastian Colţescu

joi, 8 martie 2007, 9:24

„E o presiune incredibilă! De fier să fii şi tot nu rezişti psihic. Ce se doreşte: să ni se taie mîna cu care am dictat un penalty?!” — Sebastian Colţescu

Are dreptate. O dată, de două ori, de cîte ori vreţi! În numele păcatelor vechii găştii, sînt suspectaţi, ba nu, direct condamnaţi, actualii arbitri. Colţescu, Tudor, Balaj, Berbecaru, Haţegan sau Martiş sînt victimele asaltului preşedinţilor şi antrenorilor şi al defensivei permanente în care se găsesc şefii lor, incapabili să-i apere.

Despre unii dintre ei n-aţi auzit şi nici nu veţi auzi pînă cînd nu vor deveni obiectul înjurăturilor generale. S-a ajuns ca şeful arbitrilor să ceară iertare unor finanţatori, dar n-a existat nici măcar un caz în care un oficial al echipelor să ofere scuze arbitrilor, după ce a revăzut faza la TV.

În condiţiile în care un fost mare arbitru, Adrian Porumboiu, susţine public ori de cîte ori are ocazia, în ultima vreme mai rar, pentru că echipa sa cîştigă, susţine, aşadar, teoria arbitrilor mîrşavi, la ce ne putem aştepta?!

E impopular să-i apreciezi pe arbitri, e comod să muţi discuţia pe ei, dar asta nu ne ajută în nici un fel. Ne procurăm alibiuri, nu explicaţii. Subterfugii, nu soluţii. Este legitim să apreciem noul val de antrenori, jucătorii, dar e totodată perfect incorect să nu observăm că ascensiunea fotbalului nostru s-a derulat în condiţiile apariţiei unor feţe proaspete în arbitraj.

Ei au un mare dezavantaj. Sînt conduşi, în general, de oameni aflaţi într-o relaţie de jenă cu propriul trecut sportiv. Timorarea aşa se explică. Nu arbitrii noi, ci şefii lor sînt fragili, compromişi, uneori şantajabili.

Comentarii (238)Adaugă comentariu

pau_gasol  •  8 martie 2007, 9:49

Nu e vorba sa li se taie mana sau capul…1. Se pune problema daca arbitrii sunt platiti sa greseasca impotriva unei sau altei echipe… In acest caz: LA PUSCARIE cu ei. 2. Se pune problema daca greselile lor sunt datorate slabei pregatiri pe care o au si faptului ca nu stiu sa arbitreze. In acest caz: AFARA DIN ARBITRAJ… O tot dam ca nu avem arbitrii in Europa..Pai ati vazut arbitraje marti si miercuri in LIGA??? Impecabile..Faze grele judecate absolut magistral..Pai pe cine sa ducem in Europa…pe Corpodean, pe Salomir , pe Balaj..SUnt varza toti.

unCas  •  8 martie 2007, 9:49

arbitrii sunt scuza perfecta pentru lipsa de idei in teren. rezultatele modeste nu sunt, vezi doamne, datorate jocului anost si lipsit de nerv ci faptului ca, „cineva” ii pune pe arbitrii sa fure. meme. oli, sunteti acolo??

unCas  •  8 martie 2007, 9:50

lasa-o mai moale cu liga. lubos era sa faca varza aseara meciul intr-un hal de ar fi murit corpodean de invidie

Rambo  •  8 martie 2007, 9:51

Ce demagogi sunt cei de la Steaua, cand afirma ca-s furati si vor chiar punctele inapoi !
Nu mai departe de tur au fost vreo 3-4 meciuri in care arbitrul a viciat rezultatul meciurilor doar in favoarea Stelei prin acordarea usor a unor penalty-uri stelistilor, in timp ce adversarilor, nu !!!
Ce sa mai vorbim de iertarea de multe suspendari, nu numai a jucatorilor, ci si a conducatorilor-batausi si mafioti.
CE SE INTAMPLA LA CLUBUL ALA CARE MUSTESTE DE VIOLENTA SI SANTAJE ?
*** HOTII STRIGA HOTII !!! ***
E DEJA PREA MULT, SI AR TREBUI SA URMEZE CEVA SA LI SE INCHIDA GURA UNOR PERSOANE NON-GRATA IN FOTBALUL ROMANESC: JIJI SI MIMI, ACEST CUPLU DE DESCREIERATI.

eleven  •  8 martie 2007, 9:57

Eu spun ca arbitrii nostri arbitreaza in spiritul competitiei interne, au aceleasi prestatii ca si echipele care s einfrunta in teren.
Presa comenteaza orice miscare (asta e meseria ei), iar reprezentanti echipelor se leaga doar de aspectele convenabile lor („ne-a furat arbitrul”, „a fost terenul impracticabil”, „adversarul a bagat autobaza in poarta”).
Vom avea fotbal mai bun cand fiecare isi va revedea dupa meci aspectele care tin de prestatia sa si sa-i lase pe cei in drept (ziaristi, public) sa comenteze celelalte aspecte (echipe adverse, arbitraje, organizarea meciului etc.)
Inca mai astept o emisiune sportiva sau un inteviu in care sa aud doar comentarii ale conducatorilor/antrenorilor legate exclusiv de jocul echipei, iar la provocarile ziaristului sa spuna „nu ma priveste modul in care a fost arbitrata aceasta partida, n-am fost atent, urmaream jocul echipei mele”.

uwe  •  8 martie 2007, 10:05

Pai… Psihologia generala in randul publicului sportiv e ceva de genul… „Toti ne fura, toti ne vor raul, toti vor sa ne termine, nimeni nu ne ajuta, ce bine-ar fi daca…”. Pai si cum sa nu fie asa, cand in fiecare seara, in fiecare zi, la ziare si la televizor, DECLARATII. Din partea tuturor. Cate-o beshina improvizata gen Mitica, cate-o palma peste nas gen MM, etc. Daca asta se cere de la fotbal, asta se primeste: DECLARATII.
Nu stiu care zicea mai devreme de arbitraje impecabile in liga… Unde? Ca aseara arbitrul a fost practic a treia echipa in teren. Nici n-am cuvinte. Si as fi curios, si cred ca as rade o saptamana incontinuu daca l-as vedea pe Ramon Calderon la televizor dand DECLARATIE si scuzandu-se ca arbitrul a semnalizat aiurea un off-side.

CostinVlad  •  8 martie 2007, 10:08

Sefii arbitrajului trebuie schimbati un bun semnal de alarma Tolo bv excelenta articol !!! Arbitrii actuali ar trebui aparati iar antrenorii ar trebui sa priveasca mai des jocul propriei echipe asta e motivul principal al declinului Stelei si nu numai…!!S-au obisnuit sa intinda mana spre singura persoana vulnerabila de aceea nici nu vom merge spre progres ci mai degraba spre regres !!!!

Io  •  8 martie 2007, 10:11

Arbitrii de la noi dau chix de prea multe ori.

O parte sustine ca s-a gresit impotriva ei , adversarul sustine ca s-a gresit impotriva lui si adevarul e ca ambii au dreptate.
Arbitrii gresesc si impotriva unora si a altora. Aici e buba.

Mai apar si bagari de seama ale asistentilor sau arbitri de rezerva la faze la care nu s-a intamplat nimic si se fac varza meciurile.
Eu nu cred ca arbitrii sunt cumparati. Cred doar ca judeca subiectiv unele faze din diverse motive si ca sunt foarte slabi.

Ar trebui sa se aduca arbitri straini si pentru asta sa plateasca cluburile.
Sa se introduca incet incet cate un arbitru de-al nostru in circuit pana se va schimba fatza arbitrajului romanesc.

Alta sansa nu vad . Nu e important sa creasca arbitrii noshtri ci sa creasca fotbalul romanesc si echipele de club. Arbitrii romani pot sa mai ashtepte.

danield  •  8 martie 2007, 10:12

ce parere aveti de hentul lui MALDINI,de aseara?se vedea si din afara stadionului..asistentul TREBUIA SA VADA!din 3 faze de careu ,una a fost judecata gresit!in acest caz,arbitrul ar trebui omorat?a luat mita de la MILAN?problema e alta dragilor,adevarata vina o au presedintii de cluburi,care se invart in tot felul de manevre,dau mita,primesc serviciul(penalty,etc)dar ,apoi,cum e normal ,se va gasi unul care va da mai mult!ADEVARATA PROBLEMA A FOTBALULUI :presedintii de cluburi !

alin78  •  8 martie 2007, 10:14

pai asta trebuie sa faca un presedinte bun… sa sara la ei
Pt ca in cazul Stelei, este inadmisibil. 2 meciuri, 4 greseli grave, influentare de rezultat. Si bine a zis Oli: „doar in Cupa am fost lasati sa jucam”. De ce oare? – dinamo stie!!!

CostinVlad  •  8 martie 2007, 10:18

alin78 esti la fel de penibil ca si cei de la Steaua !! Eu sunt stelist si recunosc ca echipa joaca mizerabil astea cu viciere de rezultat sunt niste penibilitati ordinare pe care doar niste oameni care nu isi vad lungul nasului pot sa le zica!!!!UUAAA

Cătălin Tolontan  •  8 martie 2007, 10:18

Io: dc aducem sistematic straini, ai nostri nu vor invata niciodata!

CostinVlad  •  8 martie 2007, 10:19

Iar Otelu in meciul de cupa a fost cu 2 clase peste Steaua

Marius  •  8 martie 2007, 10:19

si eu sunt arbitru de fobal in campionatul frantei, si ma cam crucesc de greselile umane ale colegilor din romania
ma intreb insa cati dintre ei cunosc regulile fotbalului si cat de bine sunt pregatiti fizic, fiindca un arbitru sau un jucator poate lua o decizie corecta numai in cazul in care este pregatit 100% din punct de vedere fizic si psihic
……….
e ca si cum 2-3 v-ar inura si contesta suburban pe blog si atunci ati da numai rateuri gazetaresti, in schimb daca toata lumea de acord cu d-voastra atunci avem articole de referinta ………..
cam asa se intampla si cu colegii cavaleri, pai ce la prima huiduitura din tribuna sau la prima contestatie din partea unui oficial trebuie sa o ia razna
……..

Cătălin Tolontan  •  8 martie 2007, 10:19

danield: noi am vazut hentul la tv, ela decis acolo, pe teren, la o viteza si o intensitate extraordinare

Rambo  •  8 martie 2007, 10:20

COSTIN, N-AI SA VEZI SA FIE JIJI SI MEME DE ACORD SA-L SCHIMBE PE COSTICA-VALCEA, PT. CA EL E PUS ACOLO DE JIJI, IMPREUNA CU CORLEONE SI SANDU, SA AJUTE CIOBANUL SA-SI IA BANII DIN CH. LEAGUE, CA APOI SA-I IMPARTA.
Aici e vorba de o afacere murdara, pt. ca prea se leaga multe, mai ales in ultimii 2-3 ani !
VA ROG, DREPT DOVADA CA ACEST COSTICA-VALCEA ESTE OMUL STELEI (CHIAR DIN ANII ’80 ESTE SLUGA STELISTILOR, DE CAND I-A AJUTAT SA CASTIGE UN MECI, IN MIN. 100), OBSERVATI CA JIJI SI MEME N-AU SUFLAT O VORBA CRITICA LA ADRESA SEFULUI ARBITRILOR, CARE, NORMAL, TREBUIE SA FIE PRINCIPALUL RASPUNZATOR PT. GRESELILE ASTEA INTERMINABILE !
EU, DACA AS FI NEMULTUMIT DE CEVA RAU SI REPETABIL, AS FACE ORICE SA-L DAU JOS PE CEL CARE CONDUCE ACESTI MAFIOTI DE ARBITRI, DUPA CUM SPUN JIJI SI MEME !
Dar, dovada demagogiei, cand era sa-l demita pe Craciunescu, care facea treaba in arbitraj, iar acum, cand este un fost arbitru dovedit pro-Steaua, si are greseli repetate, nemultumind toate echipele, nu se poate face orice sa-l dea jos.
Normal, ca le dispare parghia cu care Steaua poate lua locul 2, cu toate ca e ca o echipa de Liga a 3-a !

tosi  •  8 martie 2007, 10:22

Cand se greseste intr-o faza grea sunt de inteles arbitrii insa la Oradea a fost o faza statica cu Iacob cu aproape 2m in afara offside-ului in aceea faza arbitrul tusier n-are nici o scuza acolo a fost furt calificat.

Dinny  •  8 martie 2007, 10:22

Steaua reclama greselile de arbitraj facute inpotriva ei !…De cele mai multe ori au dreptate…dar nu pomenesc nimic de greselile facute in favoarea lor !
Cel mai recent exemplu:Cer iertarea lui Thereau…dar n-o insotesc de recunoasterea dublei gresele de neeliminare a lui Nesu !
Cand vom vedea un asemenea punct de vedere,vom putea spune: Uite domnule niste oameni corecti !….Pe cand asa …Un tip subiectiv…acuza de suvbiectivism pe celalat….Rahat cu perje !

CostinVlad  •  8 martie 2007, 10:24

Si pe Craciunescu il contestau cand pierdeau cate un meci Exemplu si Steaua si Vaslui !!!

Alex  •  8 martie 2007, 10:24

Catalin dupa parerea ta care ar fi un top 3 al arbitrilor romani ?

Serban  •  8 martie 2007, 10:24

Arbitrii români nu sunt cu nimic mai prejos decât cei din Vest! Ei sufera doar de o imagine proasta data de toate scandalurile facute de alde MM, Gigi, Mititelu, Pinalti si alte figuri triste de pe meleagurile noastre. Urmaresc campionatul francez si Liga Campionilor (din pacate acum nu mai pot vedea Divizia A, ca nu se mai da pe TVRi) si vad gresheli grave de arbitraj in fiecare etapa.
Uitati-va doar la cotul in gura dat de Fred, la penaltyul clar neacordat lui PSV, la devierea cu mana de la golul Arsenalului…
Arbitrii noshtri sunt BUNI! doar conducatorii de club sunt de rahat! si emisiunile gen „Procesul etapei”, care fac un rau imens fotbalului românesc!

alin78  •  8 martie 2007, 10:24

@CostinVlad: si eu recunosc ca joaca mizerabil in mom asta, dar nu poti sa taci cand vezi asa ceva. Cu UTA au anulat 2 goluri, cu Vaslui un jucator afara. Iar cu Vasluiul daca te uiti la meci o sa vezi cat a ratat Steaua, cu toate ca erau in 10. Dar asa e. Mai bine MM decat unul ca tine, care probabil nici nu te uiti la meciuri. Tocmai ce spuneam. E bine ca avem un pres care se ia de arbitrii, pt ca tb.

constantin  •  8 martie 2007, 10:25

DA AM VAZUT MAI MULTE MECIURI IN CARE A FOST ARBITRAJUL PERFECT CHIAR SI TOT DUPA ASTA S-AU NAPUSTIT ASUPRA ARBITRILOR.
DUPA MECIUL VASLUI-STEAUA STELISTII AR TREBUI SA-I MULTUMEASCA LUI COLTESCU CA NU L-A ELIMINAT SI PE NESU.
IN ITALIA ,MAI ALES, ARBITRAJELE SUNT TENDENTIOASE CHIAR PE FATA.
ASA CA SA NU SE MAI PLINGA OAMENII GEN JIJI, PORUMBOIU ETC. DE ARBITRAJ

CostinVlad  •  8 martie 2007, 10:26

tosi tu consideri ca daca nu gresea arbitru acel offsaid Steaua merita sa castige ?! O echipa care se vrea mare castiga chiar si 3 offsaiduri semnalizate gresit nu cu 1 !!!

alin78  •  8 martie 2007, 10:26

@Dinny … ai dreptate, doar ca Thereau a fost dat afara in min. 10. Aici e diferenta, pe cand Nesu, trebuia in min 43, parca.

necula  •  8 martie 2007, 10:27

dar care-i problema daca steaua cere arbitri straini, ca la aia nu mai comenteaza? va e frica sa nu piarda dinamo campionatul? aduceti domle straini si am terminat cu scandalurile.

Dinny  •  8 martie 2007, 10:28

@alin78
Tusierul de la Oradea a fost SUPERPENIBIL dar care al doilea gol ??? Cine dracului a vazut mingea depasind (cu intre…) linia portii !!!???
Si inca o chestie….Desi n-a fost ofsaid la Iacob…..arbitrul fluierase inainte ca acesta sa suteze….De ci nu se poate vorbi de „gol anulat ” ci de SEMNALIZARE ERONATA….Mai studiaza !

CostinVlad  •  8 martie 2007, 10:30

alin78 nu esti obiectiv esti subiectiv si nu poti privii lucrurile la rece!! Cu Uta un singur gol a fost anulat pt ca pe celalalt nu l-ai vazut nici din reluari iar cu Vaslui intradevar au ratat dar nu au inscris!!! Iar cu Thereau nimeni nu stie exact ce s-a intamplat daca erai pe stadion si vedeai faza poate putea sa iti dai cu parerea asa nici eu si nici tu nu avem dreptu sa contestam pe arbitru ar fii nedrept!!!

necula  •  8 martie 2007, 10:31

ma dinny, daca n-ai vazut la oradea mingea in poarta…. pe thereau l-ai vazut cumva calcand cu intentie pe cineva? mersi

MoRRiS  •  8 martie 2007, 10:31

Dinny , tu spui ca aia a fost SEMNALIZARE ERONATA , nimic mai corect , dar prin semnalizarea aia aiurea, s`a anulat un gol Stelei .. Shi … zi`mi tu mie acum, primul gol, nu a fost valabil ? Vreau sa vad cat de obiectivi suntetzi voi, ceilaltzi 🙂

Rambo  •  8 martie 2007, 10:31

aline, se vede ca esti de pe alta planeta, sau fanatic incurabil, bolnav de „stelita”, daca nu vezi ca majoritatea stelistilor vad cauza jocului infect al echipei lor, demn de Liga 3 !
Daca tot urli ca Steaua a fost furata, de ce nu repeti si ce a recunoscut Meme si chiar si Jiji, in mass-media, ca arbitrii au gresit in favoarea Stelei, in tur, cu Arges, Rapid si inca intr-un meci !
Chiar cu Argesul a fost clar viciere de rezultat, si arbitrul n-a patit nimic, ca, de, Costica Valcea e acolo, si vegheaza la bunastarea unui cioban analfabet, care iar face presiuni sa fie iertat unul de la Steaua !!!

narerost  •  8 martie 2007, 10:31

@pau_gasol

Tu ce meciuri ai vazut in liga? Sau despre care Liga vorbesti? Sper ca nu despre Liga Campionilor ca si aia acolo au arbitrat unele meciuri ca niste cizme.. Arbitrul de la Bayer – Real a fost pe dinafara total..

Asta in afara de faptul ca de fapt au fost doar 2 meciuri in direct, asa ca despre restul nu poti sa stii tu cum au arbitrat doar din niste rezumate de 10 min.

Vorbim si noi.. ce sa facem…

aciduzzu  •  8 martie 2007, 10:32

steaua zice ca a fost defavorizata de arbitri si vrea punctele inapoi in meciul cu vasluiul cand de fapt singura greseala a arbitrului a fost ca l-a iertat de 2 (doua) ori pe nesu de cartonasul rosu. Deci ei au furat pe rupte in meciul ala dar nici asa cu arbitri nau putut sa scape de infrangere. Bravo Vaslui !

Dinny  •  8 martie 2007, 10:33

2 Alin78
Eu am invatat de la comentatorii italieni…si de la cei care sunt numiti „opinionista”…fosti fotbalisti de renume….care vin cu explicatii tehnice….nu dubleaza-ca la noi- comentatorul !
La ei „Fanta de lumina ” era subiect serios de discutie…si nu subiect de misti ca la noi…..Ei spun ca „un gol iregolare non puo essere un gol anulato „…vezi golul lui Iacob la Oradea !

coco21  •  8 martie 2007, 10:34

Sunt de acord cu parerea arbitrilor , si afirmatia lui Coltescu. Avand in vedere cata presiune se afla asupra lor la fiecare meci din partea tuturor :Antrenori , Patroni , Jucatori , Suporteri , Presedinti de club , Seful CCA , dar peste toate astea au inca puterea sa arbitreze .Nicaieri in lume nu eista presiune ca la noi cu asa performante de Champions Leaue si UEFA , dar ei ca arbitri daca vor performante in Europa sa arbitreze in UEFA in meciuri tari si de ce nu Champions League cred ca ar trebui sa aiba COLOANA VERTERALA in teren in ROMANIA , si atunci nu va mai fi presiune aasupra lor , daca e PENALTY da penalty , pentru ca te vor lauda cei din CCA si alti ca asa a fost , dar la cum sa arbitrat cu STEAUA VASLUI de lea fost rusine la toti de arbitraj , ma indoiesc ca avem sanse afara cu arbitrajul …

PS. Oricum sa progresat si in arbitraj.Cred ca nu mai e coruptie , e doar neatentie .

alin78  •  8 martie 2007, 10:35

@Dinny
Pai a fost semnalizare eronata, dar cand vezi ca se dadea gol clar = gol anulat. Acum ce vrei sa demonstrezi, ca stii regulamentul?

iulyan  •  8 martie 2007, 10:36

Nu zice nimeni sa omoram arbitrii dar parca erau mai corecti pe vremea lui craciunescu .

necula  •  8 martie 2007, 10:36

coco21

da, probabil din neatentie pentru o mangaiere ia thereau rosu iar la poli iasi steaua pentru fault de spitalizare onofras nu ia nimik si dupa 10 minute mai da si gol. sigur e neatentia de vina!

iulyan  •  8 martie 2007, 10:36

Ati vazut ce semnalizari corecte la limita in liverpool barcelona .
Aia de ce pot ???

MoRRiS  •  8 martie 2007, 10:38

iulyan , aia pot ptr ca`s arbitri de Champions League , nu de Mitica`s League 😀

Rambo  •  8 martie 2007, 10:38

ALINE, SI E VALABIL SI PT. CEILALTI STELISTI MAI FANATICI (EXCLUZAND PE CEI OBIECTIVI, CARE VAD PRABUSIREA ACESTUI CLUB), RECITESTE CE AM SCRIS EU, SI RASPUNDE, MAI ALES IN PRIVINTA NE-ATACARII NICI CU UN CUVANT RAU DE CATRE JIJI SAU MEME, A LUI COSTICA-VALCEA, SEFUL ARBITRILOR, CARE E CEL MAI PENIBIL SEF AL ARBITRILOR:

@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@
COSTIN, N-AI SA VEZI SA FIE JIJI SI MEME DE ACORD SA-L SCHIMBE PE COSTICA-VALCEA, PT. CA EL E PUS ACOLO DE JIJI, IMPREUNA CU CORLEONE SI SANDU, SA AJUTE CIOBANUL SA-SI IA BANII DIN CH. LEAGUE, CA APOI SA-I IMPARTA.
Aici e vorba de o afacere murdara, pt. ca prea se leaga multe, mai ales in ultimii 2-3 ani !
VA ROG, DREPT DOVADA CA ACEST COSTICA-VALCEA ESTE OMUL STELEI (CHIAR DIN ANII ’80 ESTE SLUGA STELISTILOR, DE CAND I-A AJUTAT SA CASTIGE UN MECI, IN MIN. 100), OBSERVATI CA JIJI SI MEME N-AU SUFLAT O VORBA CRITICA LA ADRESA SEFULUI ARBITRILOR, CARE, NORMAL, TREBUIE SA FIE PRINCIPALUL RASPUNZATOR PT. GRESELILE ASTEA INTERMINABILE !
EU, DACA AS FI NEMULTUMIT DE CEVA RAU SI REPETABIL, AS FACE ORICE SA-L DAU JOS PE CEL CARE CONDUCE ACESTI MAFIOTI DE ARBITRI, DUPA CUM SPUN JIJI SI MEME !
Dar, dovada demagogiei, cand era sa-l demita pe Craciunescu, care facea treaba in arbitraj, iar acum, cand este un fost arbitru dovedit pro-Steaua, si are greseli repetate, nemultumind toate echipele, nu se poate face orice sa-l dea jos.
Normal, ca le dispare parghia cu care Steaua poate lua locul 2, cu toate ca e ca o echipa de Liga a 3-a !
@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@

*** VREAU SA AUD CUM CEI DOI SEFI AI STELEI CER DEMISIA LUI COSTICA-VALCEA, CA, LOGIC, EL E SEFUL CELOR PE CARE-I CRITICA SI-I AMENINTA ***
DATI DOVADA DE REALISM, JIJI SI MEME, SI CERETI ELIMINAREA LUI COSTICA-VALCEA, CA MAI BUN ESTE UN CRACIUNESCU !

Dinny  •  8 martie 2007, 10:38

@necula…@morris
Nimeni n-a vazut…nici mingea trecand linia portii la Oradea ….nici pe Thereau calcandu-l pe Panait !….doar cei de la fata locului….aflati intr-o pozitie privilegiata si care in momentele acelea au privit faza respectiava…(pentruca la Vaslui…puteau fi la 10 m de Panait…dar sa se uite in alta parte )

MoRRiS  •  8 martie 2007, 10:40

Rambo, pai pe Craciunescu nu l`au mai vrut UNII shefi de club ptr ca nu le mai iesheau combinatziile 🙂 Shi eu ash vrea sa fie shef peste arbitri Craciunescu

MoRRiS  •  8 martie 2007, 10:42

Dinny , Thereau nu pe Panait l`a calcat , pe Dobos ala sau cum dracu`l cheama … shi la faza primului gol … din moment ce portaru` era cu genunchii pe linia portzii … cam unde crezi tu ca era mingea ? 😀 Nu cumva pe la piept ? 🙂 .. Acum te las pe tine sa te mai gandeshti daca era gol sau nu 🙂

Dinny  •  8 martie 2007, 10:42

2alin 78
Da !…Realitatea este ca sunt fiu de fost arbitru(la nivel mic)….si ca am invatat adata cu cele 4 operatii aritmetice si ce este acela un ofsaid !…nu-i mare branza….dar nu-i rau ca atunci cand te pronunti asupra unui lucru…sa ai si oarece cunostinte in domeniu !Nu vreau sa jicnesc pe nimeni….dar arbitrii au fost prea culpapilizati !
Mult mai mult decat o merita !

ebola  •  8 martie 2007, 10:44

Au dreptate ! Eo presiune incredibila pe arbitri din partea stelei !!!!!!!!!

vicu  •  8 martie 2007, 10:45

Cătăline!!!
vezi că multe lin legăturile gsp mă trimit la găzduire.ro

vicu  •  8 martie 2007, 10:46

zice că nu aţi plătit

Dinny  •  8 martie 2007, 10:46

@morris
Dobos…ai dreptate…(vezi ca recunosc cand gresesc ?)…dar chestia cu genunchii…nu te mai lasa influentat de altii….genunchii erau in teren…nu la 50 cm cum zicea Lacatus…dar erau in teren….si cum drac ai vazut tu ca portarul …strangea mingea la piept…daca mingea nu se vede….Fii realist…acolo doar Thereau a vazut faza corect….si portarul !

yonutz24  •  8 martie 2007, 10:46

nu ar fi cel mai bine cu arbitri straini?
ca oricum ei trantesc cateva meciuri si iau bani cat pt toata activitatea lor de arbitri sau isi fac relatii cu respectivii presedinti.
toti sunt mana-n mana.de unde au toti televizoare „copos” si butelii crimbo.

Comentează