În apărarea arbitrilor

„E o presiune incredibilă! De fier să fii şi tot nu rezişti psihic. Ce se doreşte: să ni se taie mîna cu care am dictat un penalty?!” — Sebastian Colţescu

joi, 8 martie 2007, 9:24

„E o presiune incredibilă! De fier să fii şi tot nu rezişti psihic. Ce se doreşte: să ni se taie mîna cu care am dictat un penalty?!” — Sebastian Colţescu

Are dreptate. O dată, de două ori, de cîte ori vreţi! În numele păcatelor vechii găştii, sînt suspectaţi, ba nu, direct condamnaţi, actualii arbitri. Colţescu, Tudor, Balaj, Berbecaru, Haţegan sau Martiş sînt victimele asaltului preşedinţilor şi antrenorilor şi al defensivei permanente în care se găsesc şefii lor, incapabili să-i apere.

Despre unii dintre ei n-aţi auzit şi nici nu veţi auzi pînă cînd nu vor deveni obiectul înjurăturilor generale. S-a ajuns ca şeful arbitrilor să ceară iertare unor finanţatori, dar n-a existat nici măcar un caz în care un oficial al echipelor să ofere scuze arbitrilor, după ce a revăzut faza la TV.

În condiţiile în care un fost mare arbitru, Adrian Porumboiu, susţine public ori de cîte ori are ocazia, în ultima vreme mai rar, pentru că echipa sa cîştigă, susţine, aşadar, teoria arbitrilor mîrşavi, la ce ne putem aştepta?!

E impopular să-i apreciezi pe arbitri, e comod să muţi discuţia pe ei, dar asta nu ne ajută în nici un fel. Ne procurăm alibiuri, nu explicaţii. Subterfugii, nu soluţii. Este legitim să apreciem noul val de antrenori, jucătorii, dar e totodată perfect incorect să nu observăm că ascensiunea fotbalului nostru s-a derulat în condiţiile apariţiei unor feţe proaspete în arbitraj.

Ei au un mare dezavantaj. Sînt conduşi, în general, de oameni aflaţi într-o relaţie de jenă cu propriul trecut sportiv. Timorarea aşa se explică. Nu arbitrii noi, ci şefii lor sînt fragili, compromişi, uneori şantajabili.

Comentarii (238)Adaugă comentariu

Rambo  •  8 martie 2007, 10:47

Chiar asa, cine are un pic de schepsis, vede aceste mici „ciupituri”, cand se vede de la o posta ca Jiji n-are nici un interes sa-l critice macar cu un cuvant rau pe Costica-Valcea.
Sincer, ii rog pe stelisti sa-mi spuna de ce se cocoloseste seful arbitrilor ?
E logic: e pus special de Jiji sa-l ajute sa castige meciuri prin greseli in favoarea lor (vezi chiar pe copilul lui, care a influentat titlul trecut, intr-un meci decisiv).
Si, cum un mafiot nu poate scapa asa usor de cineva influent care-i poate ajuta, il cocoloseste la infinit, ca-i convine !
CE URLA EL CAND VROIA SA SCAPE DE CRACIUNESCU, DE FRICA CA ALA ERA MAI ECHILIBRAT,CAT DECAT, SI-I STRICA PLOILE PT. A LUA BANII DIN CH. LEAGUE.
AICI E VORBA NUMAI DE BANI, SI JIJI, VETI VEDEA, IAR VA FACE ORICE SA CASTIGE IN CULISE MECIURI, CU TOATE CA LOTUL STELEI E VARZA, E DEPASIT FIZIC SI PSIHIC PT. LIGA 1 !

Luci Dinamo  •  8 martie 2007, 10:48

De ce nu merge blogsport.ro? De ce nu ati platit contul? Nu mai are gazeta bani?

Dinny  •  8 martie 2007, 10:48

ebola
Si Craiova ce face ?….
Dar Poly-Fulgerul Bragadiru-Timisoara….II ?
Dar Dan Petrescu ?
Si Rapidul…care nici nu incepuse campionatul si ei se vaicareau deja !!!

MoRRiS  •  8 martie 2007, 10:50

Dinny , daca nu strange mingea la piept , spune`mi tu unde e mingea ? 🙂 Shi la faza cu genunchii, stai linishtit, nu ma iau dupa altzii, dar am revazut faza de N ori … Genunchii portarului sunt la MAXIM 20 de cm de linia portzii .. Mainile portarului sunt deja in poarta , deci, mingea unde ar putea fi ? Asta in cazul in care a prins mingea cu mainile .. 🙂

MoRRiS  •  8 martie 2007, 10:51

Dinny : „….Fii realist…acolo doar Thereau a vazut faza corect….si portarul !

Nu era Thereau acolo … Era Ghionea cel care a dat cu capul shi apoi cu piciorul 🙂

Dinny  •  8 martie 2007, 10:51

Chestia cu arbitri straini nu ajuta la nimic….
Am vazut arbitraje straine…mai slabe ca ale noastre….Ungurul de la Dinamo-Rapid nu le-a acordat rapidistilor al doilea penalty (v-o spune un dinamovist !!!)
Am vazut altii…vreo 2-3…care ca sa nu scape meciul din mana si sa nu supere pe nimeni…..fluierau in draci….stricand si spectacolul si meciul in sine !…asa ca…mai bine …lipsa …
Singurul avantaj ar fi ca se elimina acea suspiciune de care suferim cu totii !

alin78  •  8 martie 2007, 10:53

@ Dinny
nu stiu ce vrei, dar… am zis ca este egal cu gol anulat, pt ca era o faza clara de gol (chiar s-a dat gol). Sau poate vrei sa vorbim in italiana? se pare ca ai lucrat pe acolo … si inca ceva: litera „c” e langa „j” cumva?

@rambo
vad si eu jocul mizerabil al Stelei, doar ca mai vad si greselile arbitrilor. Si inca ceva: si Dinamo joaca mai infect, chiar, fie vorba intre noi.

SI, OAMENI BUNI, SE ANUNTA TUR PRELIMINAR PENTRU LOCUL I … atunci sa vedeti spectacol, de 15 pct diferenta :))

ASG  •  8 martie 2007, 10:54

Greselile fac parte din acest joc, si nu numai….
La fel si scuzele…….
Arbitri care pur si simplu gresesc nu pot fii aparati….ca nu au de cine sa fie aparati…..credibilitatea personajelor este la sectiunea „low profile” si asta nu pentru ca asa vor ei, ci pentru ca trecutul impune
De ce Craciunescu sarea la sfarsitul fiecarei etape la gatul conducatorilor care acuzau arbitri de „interese personale”?
De ce il apara pe Tudor de cate ori acesta vroia sa pozeze si pe teren…?
De ce Sandu isi cere scuze public….??? pana acum nu a facut acest lucru!!!
De ce toate acestea ne lasa impresia ca s-a schimbat ceva…..cand de fapt in afara de performantele echipelor de club…..mizeriile trecutului par doar bagate sub un pres de iuta

Dinny  •  8 martie 2007, 10:55

morris
Cred ca era Thereau….ia mai uite-te odata !….Oricum..cel care era acolo…cel de Steaua…si portarul sunt singurii care stiu ceva precis….
Si dac-o fi fost la limita ….a trecut…n-a trecut…pana si cei doi pot avea pareri diferite….(si asta nu numai in public…ci si in particular )

Rambo  •  8 martie 2007, 10:55

MORRIS, LASA VRAJELILE ASTEA, CA A FOST SAU NU GOL, SAU A FOST SAU NU ELIMINARE !
RASPUNDE TE ROG, LA CE AM SCRIS EU MAI SUS, DE CE SA NE DAM DUPA CIRES, CA DEJA E PREA EVIDENT CA NU SE VREA INDEPARTAREA LUI C. VALCEA, PT. CA NU MAI ARE STEAUA UN AJUTOR, ACOLO, SUS !
Jiji si Meme, va rugam, cereti destituirea lui Costica-Valcea, pt. ca e logic ca el e „cappo dei tutti cappi”.
DACA ERA CRACIUNESCU SAU ALTUL, ERA MAZILIT LA PRIMA GRESEALA A UNUI ARBITRU.
DAR PREA SE REPETA NEMULTUMIRILE TUTUROR LA ADRESA ARBITRILOR, DE AJUNGEM SA ADUCEM NUMAI ARBITRII STRAINI.
CE SEF AL CCA MAI E ASTA, MARIONETA UNUI MAFIOT ANALFABET ?

chewie  •  8 martie 2007, 10:56

Bey Rambo…inainte sa te apuci sa critici lotul Stelei mai bine uita-te la loturile lui dinamo si chiar si rapid….daca Steaua trece printr-o criza nu inseamna ca nu are cel mai bun lot din Romania(lotul asta are cele mai bune performante de dupa revolutie)lotul Stelei este facut dupa ani de teste…al lui dinamo este incropit intr-o vara deci ce face acum dinamo este cel mai probabil o intamplare…da pe tine ce te deranjeaza la JJ???cumva ca ar da bani ca meciurile adversarelor voastre sa joace pe bune cu voi,si asta in vazul tuturor si nu o face ca borcea si copos pe ascuns???

tosi  •  8 martie 2007, 10:56

fanii lui dinamo obiectivi n-au vazut daca mingea a intrat in poarta cu UTA dar au vazut cum thereau a lovit, initial era ca a scuipat si atunci toti ar fi vazut cum a scuipat.

Twin-Brother of John Doe  •  8 martie 2007, 10:57

SCARBELE DE LA dINAMO SUNT MAESTRI IN ASTFEL DE ARBITRAJE LA COMANDA, INCA DE PE VREMEA PANTOFARULUI. MAI NOU SI TIGANII DE rrAPID! PUNCTELE PIERDUTE DE STEAUA IN ULTIMELE 2 MECIURI S-AR PUTEA SA FIE DECISIVE!

LA AUSCHWITZ CU rrAPID!

necula  •  8 martie 2007, 10:57

si care e problema ta cu arbitri straini, daca tu nu vrei la dinamo arbitri straini nu te forteaza nimeni, eu ziceam de arbitri straini la meciurile stelei, uite ca la hochei se poate, iti spun eu ca se va putea si la noi. suspiciunile care exista nu exista degeaba, oamenii din fotbal vorbesc intre ei si neoficial se stie cine ce face, doar nu crezi ca o tara intreaga e fraiera numa’ mitica cu cei 20 arbitri sunt destepti…

MoRRiS  •  8 martie 2007, 10:57

Rambo, la ce anume sa raspund ? Intreaba`ma shi daca sunt in masura, raspund .. eu nu ma dau dupa corcodush … Sunt mai subiectiv de felul meu

Zoro  •  8 martie 2007, 10:58

Arbitrii nu pot sa isi dovedeasca competenta decat intr-un sistem in care nu au motive sa influenteze rezultatele, in care nu au istoric si nici nu sunt expusi la presiunile conducatorilor/jurnalistilor. De aceea cred ca cea mai buna solutie ar fi un sistem de rotatie permanenta inter-tari a brigazilor: ai nostrii arbitreaza in Cehia, cehii in austria, austriecii in Romania etc. E drept ca ar creste costurile clubului pentru fiecare meci, si ca ar fi ceva probleme pentru unii arbitri – care au servici – sa ajunga in tari vecine in ziua etapei, dar ca proiect pilot eu cred ca se poate face.

Evident insa ca nimeni (conducatori, federatie, liga, arbitri) nu vrea sa riste sa piarda controlul asupra unui sistem de pe urma caruia – daca esti baiat destept – castigi fooaaarte binee.

nvb  •  8 martie 2007, 10:58

Tolo, este adevarat ca nu trebuie sa le facem arbitrilor proces de intentie. Si ca si prezumptia de nevinovatie trebuie sa functioneze. Din pacate, ambele circumstante ar putea fi valabile in cazul celor care arbitreaza din placere (hobby, voluntariat etc.) sau celor care au facut din arbitraj o meserie demna, corecta, ca oricare alta. Numai ca, marea majoritate a arbitrilor nostri, inclusiv cei mai tineri, au intrat in arbitraj pentru a castiga alti bani decat cei primiti oficial, din delegari – prin barem. Sa nu ne mai prefacem ca nu stim asta. Ei s-au zbatut sa ajunga sa arbitreze in prima liga pentru tocmai pentru ca stiau ca predecesorii lor (care conduc acum arbitrajul romanesc) castigau bani facand praf meciurile care trebuiau sa se termine cu un anume rezultat. Iar altii imbraca acum echipamentul de arbitru ca o mostenire de familie, fiind fiul, nepotul, ginerele sau amantul nu-stiu-carui fost arbitru. Asa ca, nu putem separa complet generatiile din arbitrajul romanesc, pentru ca intre ele sunt legaturi atat de solide incat nu pot fi rupte nici prin publicarea unor articole, nici prin campanii de PR. Metode exista. Dar tin doar de Codul Penal. Cine sa le aplice?

seby-yo  •  8 martie 2007, 11:00

da sa-i phut arbitrii corupti

nu-mi ziceti ca nu fura…is romani

tosi  •  8 martie 2007, 11:02

La primul gol de la Oradea portarul era cu tot corpul in poarta in afara de picioare si mainile cu care a prins mingea nu-i erau detasate de corp dar bineinteles ca dinamovistii obiectivi nu pot fi siguri daca mingea a intrat in poarta.

ducu  •  8 martie 2007, 11:03

Felicitari Cataline pentru blog, mai ales ca in ultima saptamana ai urcat 61 de locuri in clasamentul general trafic.ro, ajungand pe locul 119! Asteptam cat mai curand cota de 100000 de vizitatori/saptamana1 Foarte pertinente comentariile tale!

Dinny  •  8 martie 2007, 11:04

@alin 78
Nu vreau nimic omule !
Faceam referire la subiectul in discutie doar !
Mi-ar face placere sa-mi exersez italiana…mai ales ca ridica probleme de scriere…cu multiplele dublari de consoane…
N-am lucrat niciodata in strainatate…desi mia-r placea…numai ca e cam tarziu…mi-a trecut randul…..
N-am inteles trimiterea la „c si j „….m-ai facut sa-mi recitesc toate posturile…si …nimic ! Vrei sa fii mai precis ?…la ce ora s-a produs „oroarea ” ?

Dinny  •  8 martie 2007, 11:10

necula
Sa vina domnule…NUMAI ARBITRI STRAINI….eu am spus doar ca nu-s mai breji ca ai nostri….nici Messina n-a dovedit-o…desi este arbitru mare (desi are doar 3 cm peste …Elton )….si am spus si de ce nu-s mai buni decat ai nostri !….doar mai putin suspectati si criticati !..
E ca si cum ti-ai dori sa te calce un Mercedes…in locul unei Dacii prafuite …slaba si trista consolare !

Je  •  8 martie 2007, 11:12

Da’ corpodean de ce mai arbitreaza? atata vreme cat corpodean o sa arbitreze in divizia A nu o sa existe vechea gasca vs. noua gasca…. corpodean e unul dintre cele mai mari rele ale arbitrajului romanesc si din cauza lui o sa aiba de suferit toti arbitrii. e chiar asa greu sa-i puna cineva ‘bratari’ aluia si sa-l duca unde ii e locul….sa joace si el putin ‘volei’ la dinamo …pt. cine cunoaste.

Dinny  •  8 martie 2007, 11:14

tosi
Tu vrei sa treca drept „gol valabil”…acea minge prinsa de Tudor…cu spatele la camere…..cand „golul „englezilor din finala CM/1966 ramane si acum o enigma….desi este filmat….dar nu din unghiul necesar !…adica de pe linia de fund a terenului !
E cam greu sa convingi pe cineva ! Tu esti convins ?Si daca da …pe ce bazei…ca cea-i spus pana acum sunt doar speculatii posibile,dar nu sigure !….cum ar putea fi o speculatie….ceva sigur ?

cezar  •  8 martie 2007, 11:15

tolo,mai baiatule,tu chiar te crezi ziarist vad!daca m-as pune sa vorbesc despre seful tau,despre c.t.p.,si inca vreo 2 asa zisi mari ziaristi ai romaniei,mi-ar trebuii o carte intreaga….ai apuca scrisul cand sunt cu spritul in nas,sau se inspira cand sunt aplecati intre picioarele amantelor!!!!

vioand64  •  8 martie 2007, 11:18

marile echipe eliminate de steaua au parasit CL.despre chestia asta este vorba.Marile echipe de care nu ne putem apropia au iesit imediat din competitie.cred ca discutiile pe blog ar trebui sa fie despre valoarea scazuta a echipelor noastre .

tosi  •  8 martie 2007, 11:22

@Dinny

Englezilor nu li s-a anulat 2 goluri in aceea finala. Am spus la primul gol tusierul a avut circumstante atenuante insa la al doilea gol a fost FURT, la Oradea si daca dadeam 5 goluri toate ar fi fost scoase din poarta de arbitrii.

Rambo  •  8 martie 2007, 11:24

Vad ca stelistii au cam amutit cand am spus ca ar fi timpul sa raspunda cu postul, acest analfabet pe nume Costica-Valcea, seful Cooperativei Steaua (nu uitati ce facea el pentru Steaua prin anii ’80, cand chiar a provocat un infarct unui antrenor care nu stia ca Steaua era echipa lui Ceausescu).
Eu nu inteleg ce mai cauta in fotbal asemenea echipe, corupte de sus pana jos, si violente si rasiste cum n-a mai existat !

MoRRiS  •  8 martie 2007, 11:25

Rambo , EU sunt de acord ma sa`l zboare pe Valcea din arbitraj 🙂 .. Shi sunt MULTZI de parere cu mine … Ala NUMAI RAU a facut pana acum in arbitraj …

Rambo  •  8 martie 2007, 11:28

Cred ca Steaua ar fi pe locul 4 sigur, daca n-ar mai fi Costica-Valcea !
Sa vedeti de acum greseli pro-Steaua, datorita santajului facut de Jiji si Mimi.
Asta nu mai e fotbal, e o troaca de porci, in care doar „Imparatul” Jiji trebuie sa fie mai presus de lege, ca, de, el va fi Mantuitorul neamului … stelist poate, doar.
Doar a promis omul, ca daca va fi presedintele Romaniei, da decret ca Steaua sa ia 40 de ani la rand titlul.
PARANOIA !

Fariseu  •  8 martie 2007, 11:28

Arbitrajul romanesc nu e chiar asa de rau dupa cum il cred unii. Am vazut in campionatele Spaniei si Italiei greseli mult mai mari de arbitraj si nimeni n-a cerut capul „cavalerilor in negru” Si inca ceva, a vazut cineva prestatia lui Lubos de aseara din CL? Va spun eu, Corpodean ii da clasa slovacului. Principalii vinovati sunt antrenorii si conducatorii de cluburi care vor penalty-uri si faulturi aproape la orice faza mai contestata. In felul asta isi ascund neputinta si nepriceperea.

PS: Haideti sa ne inchipuim ce scandal iesea in Romania daca exista o faza identica cu cea in care Sergio Ramos a marcat in minutul 88. Nici nu vreau sa-mi inchipui ce scandal facea de al de MM sau Borcea.

alin78  •  8 martie 2007, 11:30

@rambo
da, sa-l zboare… dar ce zici de 80? in 86 am luat cupa cl… o fi influentat si acolo? probabil ceausescu era peste tot. Inseamna ca a fost mare ceausescu asta

alin78  •  8 martie 2007, 11:31

cred ca e un subiect mai fierbinte asta cu “turul preliminar pentru CL”, acum, cand mai sunt doar 3 echipe din 8, care o pot salva pe dinamo, nu credeti?

pentru ca m-am saturat sa tot vad dinamovisti visatori, care de fapt n-au facut nimic in UEFA anul asta, nimic. Si daca va fi tur preliminar, at sa vedem distractie.

@Dinny
nimic, scuze

GabiKoreanu  •  8 martie 2007, 11:32

Eu cred ca pana nu va aparea primul caz de arbitru dovedit a fi fost corupt de catre un club, nu se va ajunge la nici-o solutie. Arbitrii pozeaza in victima, insa ei sunt victimile propriilor lor dorinte nemasurate. S-au complacut intr-atat de mult ca deja le e frica de situatia in care se afla. Nu le mai e frica daca vor fi scosi din arbitraj, ci de faptul ca odata dati la o parte, nu-si vor mai putea sustine afacerile cladite cu „truda”. Bodu a fost dat la o parte si n-a apucat sa ajunga si la arbitri, s-a limitat la cluburi, insa s-a miscat ceva. Acum mai misca cineva, ceva? Nimic. Tacerea e de aur – asta e sloganul mafiotilor postdecembristi, iar noi astia de mai strigam pe bloguri suntem „Cainele care latra si nu musca”. Cine are colti sa muste, tace.

GabiKoreanu  •  8 martie 2007, 11:35

Si inca un bonus la postul meu de mai sus:
„Tacerea e de aur, mutii insa, de tinichea” 🙂

T.R.O  •  8 martie 2007, 11:35

Corpodean da clasa, intr-adevar! Vezi lectiile:

Astra – Fc National
Farul – Dinamo
Poli Tim – Dinamo
Dinamo – Steaua sau Steaua – Dinamo (toate pentru dinamo)
Dinamo – FC National

Si lista poate continua, mai sus avand o selectie din Best Of….Corpodeanu!

DIOGENE  •  8 martie 2007, 11:36

nu trebuie neaparat sa fii corupt pt ca sa fii scos din arbitraj.daca un arbutru greseste grav de 3-4-5 ori este incapabil si trebuie exclus

tosi  •  8 martie 2007, 11:37

Rambo e evident inainte de 90 erau favorizate Steaua,dinamo,victoria,flacara moreni,fc olt dar lucrul asta nu inteleg ce legatura are cu ce se petrece in prezent cand sunt alti oameni la conducerea Stelei si suntem furati meci de meci de arbitrii.

GabiKoreanu  •  8 martie 2007, 11:37

Catalin,
Stii cumva ce se intampla cu site-ul Blogsport, de nu pot intra?

calin  •  8 martie 2007, 11:41

hm in ultimele doua partide steaua a pierdut 5 puncte din greseli directe si indirecte ale arbitrilor daaa cei mai sustin arbitrii pe steaua

DIOGENE  •  8 martie 2007, 11:43

daca ne uitam la cele 2 jocuri ale stelei si rapidului,observam pt cine sunt facute jocurile

Un Gog  •  8 martie 2007, 11:44

Vazand arbitrajul nemtilor acelora de la Liverpool – Barcelona, ne dam seama ca este incomparabil cu ce se intimpla la noi in Liga. Pur si simplu intre minutele 46-56 cred ca nu am auzit nici macar o data fluierul neamtului de la centru. E adevarat ca si cele 2 mari echipe au oferit un spectacol fotbalistic de o inalta clasa dar si de un respect al competitorului cum rar se vede (in disonanta cu ce s-a intamplat la Valencia-Inter).

La noi, fie datorita presiunii asupra lor, fie din incompetenta, fie din interes, corpul arbitrilor si-a pierdut credibilitatea si cu greu si-o va recastiga. In prezent toti arbitrii nostri se afla sub presiunea propriilor erori dar si sub aceea a unor conducatori-decidenti din CCA, Liga, Federatie care isi exercita autoritatea in ceea ce priveste clasamentele arbitrilor, propunerea de delegare la turnee internationale (alea de copii si juniori la care ajung si arbitrii nostri), si care isi promoveaza odraslele in detrimentul celor fara ‘pile’. Din pacate unii inca se mai afla sub influenta unor conducatori de cluburi fie direct, fie prin interpusi – unii dintre acesti interpusi fiind fosti arbitri care in prezent le sunt mentori sau rude arbitrilor tineri, adevarate rampe de lansare fara de care nu pot promova de la nici un nivel. (vezi cazul arbitrului medic care s-a retras in timpul unei partide, in min 56, toamna trecuta).
Ar trebui aici ca noi sa oferim solutii pentru ‘indreptarea’ arbitrajului romanesc, insa nu e posibil sa facem asta in conditiile in care clasamentul intocmit de CCA pentru 2006 l-a desemnat pe dl. corpodean cap de lista. Dincolo de valoarea pe care o are cu adevarat acest domn arbitru corpodean, el si inca altii gen salomir, serea, s.a. sunt deja compromisi si in tara si in europa fara a mai avea sansa reabilitarii.

Una din solutii e ca dl sef molatec de la CCA sa ne lase. Dar in nici un caz sa ne lase pentru a-i face loc tizului sau ori acelui domn cu nume biblic.

Fariseu  •  8 martie 2007, 11:44

@Alin78

Ti-ai dori tu ca Dinamo sa joace tur preliminar dar uite ca nu se va putea. In primul rand ca sunt 4 echipe din 8 care cu siguranta vor termina pe primele 2 pozitii in campionatele lor. Iar daca ai fi cat de cat informat ti-ai da seama ca atat Valencia dar mai ales Bayern au sanse foarte mari de a termina pe locul 1 sau 2. Bayern joaca acasa cu Werder etapa viitoare si daca invinge trece pe doi iar peste alte doua saptamani joaca acasa cu liderul Schalke04 si evident, in caz de victorie, inca trei puncte si preia sefia clasamentului. Valencia se afla la 4 puncte de Sevilla si cred ca o va depasi caci mai sunt multe etape in Spania.

yoyo  •  8 martie 2007, 11:46

Miercuri seara, in CL, Lubos a arbitrat precum Salomir sau Corpodean in zilele lor cele mai negre. Incredibil cate greseli tampite a facut brigada aia de fluierasi! La cate pete pe trecut are, Lubos ar merita, daca nu sa ramana fara maini si fara limba, macar sa fie exclus din arbitraj pe viata.

MSV  •  8 martie 2007, 11:46

Ca sefii arbitrilor sau conducatorii de cluburi sunt compromisi nu inseamna ca trebuie sa se compromita si cavalerii fluierului.
Arbitrul care a iesit de pe teren la un meci de Liga a 2-a pentru ca a refuzat sa se murdareasca ar trebui luat ca exemplu.
Tudor a fost scos din linia intai pentru ca a refuzat sa faca compromisuri.
Arbitrii nu trebuie sa caute scuze imprejurul lor , ca au fost fortati de cutare conducator sau cutare situatie. Cei care vor cu adevarat sa ramana curati reusesc acest lucru.

necula  •  8 martie 2007, 11:46

HAI MILAN! hhh
FORZA ROSSONERI!

asa ca sa ramana borcea cu banii dati aiurea la arbitri!

calin  •  8 martie 2007, 11:46

da da valencia va termina pe locul 2 sau 1 cind va retrograda sevilla

bogdan-m  •  8 martie 2007, 11:47

Sunt de acord cu dumneavoastra pana la un punct. Eu cred ca problema la noi nu este neaparat legata de greselile arbitrilor, pentru ca ei gresesc oriunde in lumea asta, ci de gradul de intentie a anumitor greseli. Concret asta acuza multe din cluburile noastre: ca sunt greseli intentionate.
Va dau un singur exemplu: prestatia lui Marian Salomir la Vaslui – Craiova. Daca revedeti fazele litigioase ale meciului au fost minim 5 greseli mari in aceeasi directie: pro-Vaslui. In aceasta situatie nu se poate vorbi de greseli neintentionate. In plus dupa meci arbitrul nu a fost pedepsit. Atunci, ca presedinte de club, cum sa nu te revolti?

In ceea ce-l priveste pe Coltescu s-a spus ca a gresit (a exagerat) cand i-a acordat cartonas rosu lui Karamian si a scris in raport ca armeanul a avut un comportament violent, lucru contrazis de imaginile video. Atunci, in conditiile in care Karamian „a stat” doua etape, Coltescu de ce a arbitrat in etapa urmatoare?

tosi  •  8 martie 2007, 11:51

Fariseu ce e aproape sigur e faptul ca Milan si Liverpool nu pot prinde loc de Ch. League din campionat cum Manchester,Chelsea si As Roma sunt aproape sigure de loc de Ch. League.Valencia si Bayern sunt echipe inconstante acum par in forma dar acest lucru se poate schimba radical in cateva saptamani. PSV nu cred ca intra in calcule pt. Ch. League.

DIOGENE  •  8 martie 2007, 11:51

bogdane iti spun eu de ce a arbitrat coltescu,pt ca trebuia sa-i faca pe stelisti

Comentează