MM îi va supravieţui lui Oli

Perioada de rut s-a încheiat pentru MM şi Oli. Au făcut lucruri bune împreună, însă managerul Stelei se gîndeşte acum la echipă şi la propriul interes. Dacă Rapid se va distanţa, antrenorul va pleca şi preşedintele va rămîne.

luni, 12 martie 2007, 6:08

Perioada de rut s-a încheiat pentru MM şi Oli. Au făcut lucruri bune împreună, însă managerul Stelei se gîndeşte acum la echipă şi la propriul interes. Dacă Rapid se va distanţa, antrenorul va pleca şi preşedintele va rămîne.

Decuplarea lor nu se numeşte oportunism, ci aşezarea funcţiilor în ordinea firească. Şeful clubului gestionează banii acţionarilor, angajează antrenor şi-l concediază cînd nu-şi îndeplineşte obiectivele. Nu e tragedie, e economie de piaţă.

Pe de altă parte, acest moment îi risipeşte fumurile lui MM. Pentru că, de vreme ce n-a avut aceeaşi participare la eşec, rezultă că n-a avut nici acelaşi merit la succes. În ultimele luni, publicul a asistat la spectacolul, jenant pentru un om inteligent, al elogiilor pe care MM şi le-a procurat sieşi. „Am cîştigat catralioane de titluri”… „am mers enşpe meciuri în cupele europene”…

Persoana întîi singular e un lucru dificil în fotbal, mai ales cînd nu eşti nici jucător, nici antrenor. Îi obligi pe spectatori să te caute în caseta tehnică şi nu te găsesc.
„N-am de ce să fiu modest!”, a spus Stoica, repetat, la conferinţele de presă. Iată, o dată cu potenţiala plecare a lui Olăroiu, ai! Pentru că gloria e destinată celor care-şi asumă mari pericole profesionale şi care, cînd lucrurile nu merg, plătesc. Timpul lor e mereu curbat.

Jucătorii sînt judecaţi după un meci, antrenorii, după un campionat, iar preşedinţii, după cîţiva ani. În numele diferenţei de ritm şi de risc, Mihai Stoica ar trebui s-o lase mai moale cu Eu şi să-l exerseze pe Noi.

Comentarii (302)Adaugă comentariu

da  •  12 martie 2007, 18:20

Cand zice ca am castigat si am facut inseamna ca noi am castigat si noi am facut nu ca eu am castigat si eu am facut.
Deci articol prost si varza.

arcadie  •  12 martie 2007, 18:20

Catalin,

Pentru prima oara sunt de acord cu tine de cand scrii despre Steaua. Ai dreptate…MA APLEC!

X-Man  •  12 martie 2007, 18:20

Indiferent de gradul viitor de constiinta intr-ale modestiei lui MM, punchline-ul ar fi ca ramane sa vedem daca Steaua ii va supravietui lui insusi.

love_deea_17  •  12 martie 2007, 18:21

M..e Mihai Stoica…p skurt MM Stoica

aciduzzu  •  12 martie 2007, 18:22

:))

alex20  •  12 martie 2007, 18:23

ms…in sfarsit am aflat si yo c inseamna MM…=)))))

NO BERGENBIER  •  12 martie 2007, 18:24

mm este cel care ar trebui sa plece primul

vlad  •  12 martie 2007, 18:26

Da, cam adevarat, sincer nu stiu de unde chiar atata mandrie la MM, nu zic ca nu are meritele lui, dar totusi… , un lucru e clar insa, Oli mai are foarte putin timp la Steaua, si ar fi pacat sa nu fie o despartire frumoasa, au fost rezultate bune, destule meciuri frumoase, ar fi penibil ca la ultimul lui meci, fie ca e etapa viitoare sau in ultima etapa sa fie huiduit, desi au fost si meciuri mai slabe, Oli ar merita aplauze… multumim Oli

henrifish  •  12 martie 2007, 18:27

“Am cîştigat catralioane de titluri”… “am mers enşpe meciuri în cupele europene”… nu e neaparat persoana intai singular EU, poate ca e NOI.
NOI am castigat, noi am mers, STEAUA, asa ca aici nu prea ai nimerit-o. in rest numai de bine CATALINE!!

NO BERGENBIER  •  12 martie 2007, 18:27

mm tot zice ca de cand este el la steaua , echipa a castigat campionate, s-a calificat in primavara europeana. Corect, (banii lui Gigi).
Dar uita sa spuna ce presedinte de la steaua s-a mai luptat pt locul 2 si cand a mai avut steaua de recuperat 16 puncte.
Asa ca mm poti sa fii inganFAT.

anr  •  12 martie 2007, 18:30

valea mm sToica

bayern  •  12 martie 2007, 18:32

Imediat MM o sa vrea sa fie si antrenor, vedeala-s!!

tino  •  12 martie 2007, 18:33

parerea mea e ca rezultatele unui manager se vad in timp. MM a preluat functia cind steaua se afla in virf. acum e pe topogan. eu n-as paria pe mm in continuare.

alex  •  12 martie 2007, 18:33

bravo henrifish.mi-ai luat-o inainte.

un stelist  •  12 martie 2007, 18:33

mm nimeni nu te vrea. Dute, lasa-ne!
nimeni nu iti scandeaza numele. Toti iti cer demisia. Nu suntem 2-3 din galerie, suntem suporteri ai stelei.
Steaua are nevoie de un conducator, nu de un huligan

Miahi Stoica  •  12 martie 2007, 18:35

gata bai baietii -mi dau demiisia si ma duc unde-oi vedea cu ochii

stelistul  •  12 martie 2007, 18:36

bai muistilor, ia sa imi publicati comentariul, labari stelisti de la Gazeta Sporturil,or

Mihai Stoica  •  12 martie 2007, 18:36

de nervi nici nu mai stiu sa scriu…:D

fallout  •  12 martie 2007, 18:39

vorbesti de persoana intii singular, dar aceste citate se potrivesc, mai degraba, daca le repui in context, persoanei intii plural. dar, ca de obicei, stati strimb si incercati sa dovediti ca ginditi drept. meme nu e cel mai carismatic om din fotbalul romanesc si poate nici cel mai profesionist; isi merita mare parte dintre acuzele ce i se aduc. dar pusul vorbelor in gura si scoaterea din context a citatelor sunt apucaturi de ziaristi de la dilga.

valentin  •  12 martie 2007, 18:41

este o chestiune de timp pana cand steaua va deveni ceea ce este.trebuie sa i se mai acorde o sansa marelui oli

valentin  •  12 martie 2007, 18:42

Este o chestiune de timp pana cand steaua va deveni ceea ce este.Trebuie sa i se mai acorde o sansa marelui oli.

tatalinho  •  12 martie 2007, 18:42

Bun articol ! Bravo domnule! Vezi ca se poate si altceva! Tot inainte.

Morphaeon  •  12 martie 2007, 18:42

De acord referitor la atitudinea lui MM,dar sa fim seriosi ca si rezultatele bune obtinute de Olaroiu nu i se datoreaza lui ci echipei.Pana la urma rezultatele cele mai bune le-a avut imediat dupa plecarea lui Protasov….trebuia sa ne despartim de mult de Olaroiu…

butelie  •  12 martie 2007, 18:43

bravo tolo!tu cu inca cativa ati ingropat o echipa de traditie a fotbalului romanesc!frustratule!!!!!!!!!ti-am mai zis, mai scrie dracului si de alte echipe!scrie de alea care ziceti voi ca sunt pe val,labagii dracului!!!!!

Basty  •  12 martie 2007, 18:46

Cataline, te’ai cam grabit…poate fi, de fapt cu siguranta este, persoana I plural…NOI… acum tu numai ai cautat un motiv sa te iei de cineva, de cineva care nu’ti place…numai ca nu ai gasit motivele… asta cu eu-noi mi se pare putin exagerata…

EL TIGRE  •  12 martie 2007, 18:46

steaua=lc.4

stelist incurabil  •  12 martie 2007, 18:48

dle tolontan am impresia k”am” inseamna „noi” noi,steaua am facut si am dres…asa k mm nu vb dspr el…

Basty  •  12 martie 2007, 18:48

valentin Says:
March 12th, 2007 at 6:42 pm

„Este o chestiune de timp pana cand steaua va deveni ceea ce este”

Tu gandesti inainte sa te exprimi ?

alex  •  12 martie 2007, 18:50

bravo ma cataline,un articol excelent!! Dar la ce bun,cand un om ca MM Stoica se crede superior tuturor si este orb si surd atunci cand toata lumea ii arata si ii spune ca el NU a facut nimic pentru echipa asta. O sa il mai suportam muuuulti ani de acum incolo si pe el si pe Gigi. Si indiferent cine vine la Steaua ca antrenor nu o sa faca nimic cu astia doi la conducere. Si Ferguson daca vine si nu face nimic,ca NU ARE CU CINE,de la conducere pana la jucatori. Asta e adevaru..Steaua a ajuns o echipa de pluton.Nu mai e ce a fost..

GP  •  12 martie 2007, 18:51

Pana la urma se vede valoarea cuplului Oli- MM si prin transferurile lui Gigel Coman si Ovidiu Petre, doua mari nulitati de jucatori in opinia mea. Cel putin Coman..
Resuscitarea de care au avut parte la National n-a mers la Timisoara iar in Ghencea ..catastrofa.

Vali  •  12 martie 2007, 18:52

Eu cred ca o demisie de onoare a lui Oli l-ar scuti pe MM de o situatie stanjenitoare. Si apoi, la orice club din lume, primul vinovat la esec este antrenorul iar la succes merite au toti (jucatori ,antrenori,presedinti etc)
Este o regula nescrisa valabila universal in lume.
Domnule Tolontan, dati-mi voie sa va spun ca dupa parerea mea gresiti. MM are mai multe merite decat Olaroiu la succesele Syelei din ultimul timp pentru ca:
– MM a adus marea majoritate a jucatorilor actuali
– MM a iesit in fata si a pus presiune pe arbitri,pe LPF-isti, pe adversari
-MM a avut principalul rol in aducerea lui Zenga si Protasov, adevaratii fauritori ai Stelei din perioada Olaroiu
-MM a stiut cum sa faca Vasluiul sa *joace*la ultimul meci din campionatul trecut
Are si destule *bube*, vezi chiflele cu aducerea lui Saban, Carlos etc, vezi apropierea de Oli si implicit acordul la transferul unor jucatori de genul lui Coman, Petre
Oli ce facut Domnule Tolontan ? A distrus Steaua aia frumoasa a lui Protasov cu stilul asta italian al lui 0-0, a insistat cu copiii lui de suflet esuati pe la Timisoara, nu a avut reactie la meciul cu Boro si ar mai fi multe de spus.
Pe scurt, cred ca nu aveti dreptate. Multumesc!

Florin  •  12 martie 2007, 18:53

Super joc strategie online

http://www.travian.ro/?uc=ro1_11478

nvb  •  12 martie 2007, 18:53

Tolo, da-mi voie sa fac o comparatie, pentru a intelege si noi, profanii, cate ceva din exercitiul tau de logica. Adica, de exemplu, Ioanitoaia ar trebui sa isi asume toate virgulele dintre subiect si predicat, greselile de corectura si pozele proaste publicate in „Gazeta sporturilor”, nu? Sau ar trebui ca managerita voastra generalisima sa mai faca o data clasa a cincea, ca sa nu mai chinuiasca subalternii tai frazele, dupa cate o topica „de dansii inventata”?
A nu se intelege ca MM este un manager ideal. Nici pe departe. E doar un golanas scolit, care stie sa puna in balanta egocentrismul si servilismul. Ceea ce este o performanta de P.R.
Si nu vreau sa spun nici ca Oli e vreun mare antrenor. Daca l-as fi vazut la Lehliu, pe cand consatenii mei jucau intr-o serie bucuresteana a Diviziei C, probabil as fi zic ca acolo ii e locul.
Dar articolul tau este doar un exercitiu de retorica, nicidecum unul de logica. Suna frumos, dar e gaunos. Daca imi permiti aceasta observatie argumentata… Daca nu, continua.

GP  •  12 martie 2007, 18:54

Despre articol -excelent ca de obicei

dot  •  12 martie 2007, 19:02

nvb cata dreptate ai

Florin  •  12 martie 2007, 19:05

SA PLECE OLI…si CLAR SI MM…sa vina altcineva sa dea o noua imagine Stelei…iar jucatorii care vor juca pt Steaua sa joace cu sufletul pt aceasta echipa nu pt banii lui MM. AFARA Ov.Petre, Nicolita, Coman…

Un stelist  •  12 martie 2007, 19:06

“Am cîştigat catralioane de titluri”… “am mers enşpe meciuri în cupele europene”… , incearca sa pui NOI in fata, sa vezi daca e vreo greseala, asa ca nu mai acuza aiurea…

dani  •  12 martie 2007, 19:07

pentru astia chinuiti de dilema plural/singular: contextul era clar, cand nataraul dadea de exemplu replica lui Lita Dumitru; nu era NOI, era EU. La fel in alte imprejurari. Ne legam de un amanunt ca sa ce, doar sa aratam ca suntem destepti? Chiar nu suntem de acord ca neispravitul e ingamfat si egocentric?

in alta ordine de idei, cred ca repetarea obsesiva a meritelor lui meme e pentru urechile lui gigi, nu neaparat pentru publicul larg. Si denota si oarece nesiguranta, ceva gen „sefu stiu ca oricand imi poti lua capul dar te rog nu uite ce-am facut pentru tine!”

REBU  •  12 martie 2007, 19:08

Olaroiu,nu mai merege,
Chiar asa nu se mai poate
Da-ti DEMISIA,intelege
Steaua nu-i azil de noapte…

azet  •  12 martie 2007, 19:08

nu prea iti urmaresc logica tolo
daca presedintii dau socoteala pe termen lung (cativa ani)
steaua are ceva performante pe termen lung
ce vina are mm pt esecul pe termen scurt (ultima luna?)

in rest ca a adus un antrenor varza, ca n-are doctor la echipa , ca si-a tras si el cateva comisioane din transferuri, ca le-a inoculat ideea jucatorilor ca sunt perfecti si ca pierd numai din cauza arbitriilor, asta e alta discutie.
alfel , si galatiul tot din moldova e

enzo  •  12 martie 2007, 19:10

fiul unui „vanator”de blaturi(fost secretar de partid pe la sidex) ,celebrul jucator al si mai celebrei echipe gloria ivesti,intaiul pupincurist si intaiul denigrator al celui care l-a introdus in circuit(marius stan),sluga lui giovanni becali apoi,a lui gigi beeeecali,geniul creator al celebrei echipe care a ratat finala UEFA dupa ce avea la un moment dat 3-0,instigatorul lui carlos,huliganul care a injurat un jucator al rapidului,pupincuristul de serviciu pt.mirel(A) radoi,manager huligan care isi bate suporterii(cu bodyguarzii aproape,bineinteles),smenar ieftin(vezi transferul lui carlos),tepar la fel de ieftin(transferul lui cernat la dinamo,apoi,la kiev),comportament de precupeata violata si sodomizata sistematic,comportament conflictual cu toata lumea(cu exceptia stapanului),complexul provincialului aproape ca-l stigmatizeaza si il roade pizma.manifestari isterice la marcarea unor goluri pt.a ramane in gratiile stapanului,priviri spasite atunci cand stapanul ii ordona sa vina in fata presei pe care el o dispretuieste pt.ca ,zice el,are tot dreptul sa fie arogant.toate astea sunt f adevarate(din pacate)si poarta un nume………..trist,foarte trist…………..mimi sto(A)ica

mm Stoica  •  12 martie 2007, 19:13

cat costa un bilet de tren numai DUS pe ruta bucuresti – galati la clasa a 2

chupac  •  12 martie 2007, 19:13

enzo,in mare parte ai dreptate,dar na injurat un jucator al rapidului….si in mare masura performantele stelei bune sau rele,se datoreaza si lui

Mihai Stoica  •  12 martie 2007, 19:15

enzo..numele lui este M..e Mihai Stoica…p skurt MM Stoica

unu  •  12 martie 2007, 19:16

SA PLECE MM SI SA VINA TEIA SPONTE. 🙂 🙂 🙂

unu  •  12 martie 2007, 19:19

azet Says:
alfel , si galatiul tot din moldova e

CE AI VRUT SA SPUI?

razvan  •  12 martie 2007, 19:19

pt mine ca stelist e socanrt sa aud vierme ca memelu’ facand misto de oameni care conteaza pt noi , ca lita dumitru si panduru ! un avorton si un pupincurist , care varsa pe sticla si in ziare tonele de jeg pe care le linge din curul oierului de beacli , a ajuns sa se creada vocea stelei si sa judece fostele glorii ale clubului pe criterii obiective (unul se vopseste , altul poarta „musca” , etc) . lasa-ne memelu’ , drum bun !

bogdan  •  12 martie 2007, 19:21

bravo tolo! oare cand o sa scapam de oameni gen m.m?

kickthechair  •  12 martie 2007, 19:22

MM Stoica este unul dintre cei mai nepotriviti ( ca sa nu spun altfel ) presedinti de club pe care poate sa-i aiba un club sportiv. Sunt de acord cu tine Catalin atunci cand spui ca-si atribuie multe din meritele echipei. Daca ar fi sa fim sinceri cu noi Steaua a fost si o echipa norocoasa pana in momentul in care norocul s-a dus pe apa Sambetei ( returul cu Middlesborough ) iar echipa nu a mai aratat mare lucru – cu mici exceptii. Si apropo, tot pe GSP am citit o stire conform carei „dragul” de MM a declarat ca jucatorii care nu-si pot stapani nervii nu au ce cauta la Steaua. Intreb eu: „finul” Mirel care mai nou s-a reprofilat in crampoane in coaste si spart dinti este atins de aceasta noua regula de aur?

unuvaidel  •  12 martie 2007, 19:25

meme clovnule, cand incepe hegemonia?!?!ce te mai laudai…esti cel incompetent manager pe care l-am vazut vreodata!daca am mai socoti si banii pe care i-ati dat arbitrilor, echipelor adverse, etc cred ca ati iesit pe minus..cu toate megaincasarile voastre (oricum cea mai mare parte au plecat spre Camataru nutu si sile si niro…stie gigi despre ce e vorba, intreaba-l!)…

Comentează