MM îi va supravieţui lui Oli

Perioada de rut s-a încheiat pentru MM şi Oli. Au făcut lucruri bune împreună, însă managerul Stelei se gîndeşte acum la echipă şi la propriul interes. Dacă Rapid se va distanţa, antrenorul va pleca şi preşedintele va rămîne.

luni, 12 martie 2007, 6:08

Perioada de rut s-a încheiat pentru MM şi Oli. Au făcut lucruri bune împreună, însă managerul Stelei se gîndeşte acum la echipă şi la propriul interes. Dacă Rapid se va distanţa, antrenorul va pleca şi preşedintele va rămîne.

Decuplarea lor nu se numeşte oportunism, ci aşezarea funcţiilor în ordinea firească. Şeful clubului gestionează banii acţionarilor, angajează antrenor şi-l concediază cînd nu-şi îndeplineşte obiectivele. Nu e tragedie, e economie de piaţă.

Pe de altă parte, acest moment îi risipeşte fumurile lui MM. Pentru că, de vreme ce n-a avut aceeaşi participare la eşec, rezultă că n-a avut nici acelaşi merit la succes. În ultimele luni, publicul a asistat la spectacolul, jenant pentru un om inteligent, al elogiilor pe care MM şi le-a procurat sieşi. „Am cîştigat catralioane de titluri”… „am mers enşpe meciuri în cupele europene”…

Persoana întîi singular e un lucru dificil în fotbal, mai ales cînd nu eşti nici jucător, nici antrenor. Îi obligi pe spectatori să te caute în caseta tehnică şi nu te găsesc.
„N-am de ce să fiu modest!”, a spus Stoica, repetat, la conferinţele de presă. Iată, o dată cu potenţiala plecare a lui Olăroiu, ai! Pentru că gloria e destinată celor care-şi asumă mari pericole profesionale şi care, cînd lucrurile nu merg, plătesc. Timpul lor e mereu curbat.

Jucătorii sînt judecaţi după un meci, antrenorii, după un campionat, iar preşedinţii, după cîţiva ani. În numele diferenţei de ritm şi de risc, Mihai Stoica ar trebui s-o lase mai moale cu Eu şi să-l exerseze pe Noi.

Comentarii (302)Adaugă comentariu

AbsolutFanSteaua  •  12 martie 2007, 23:56

Catline aici ai mare dreptate, ca MM va supravietui lui OLI, numai ca ai cam dato-n bara cu conjugarea verbului ”a fi” …………el ….. adica MM nu cred ca se refera la el singur cand spune ce spune despre Steaua.

Dar la praful care este la ora actuala in tara romaneasca este si normal ca el sa traga cu dintii de functia pe care o are la Steaua (10.000 de euro pe luna nu-s de colo)…….pentru ca nu-si poate permite sa stea pe bara…….pe cand Olaroiu la cat a agonisit intro viata de fotbalist si antrenor DA!

dodo  •  12 martie 2007, 23:56

Chiar, de ce sa plece Oli? De ce nu MM?

GIGI da-l afara pe MM?? Nu vezi ce achiziti a facut?? G. Coman, saban, mai nou vad ca si andrey s-a molipsit de la Carlos si Cernea (tot de MM adusi). Uitati-va la bornescu de la Craiova!! super-portar!!

MM a trebuit sa mearga pana in Brazilia dupa portar, sa-i pape banii lui JIJI!! Mai pe aproape n-a fost in stare sa gasesca (chiar si Vatca de la Otelul).

rambo  •  12 martie 2007, 23:57

Bun articolul de mai jos, care clarifica unele lucruri privind haosul de la Steaua, care are principalul vinovat pe Jiji, si apoi pe Meme:

http://www.spt.ro/?section=1&subsection=20&articol=19214

www.foosball.ro  •  12 martie 2007, 23:58

http://www.foosball.ro

ghita  •  13 martie 2007, 0:00

sa stii ca ala care a intrat cu nickul ”DA” s-ar putea sa fie meme si sa aiba dreptate char daca nu sunt stelist pot sa remarc ca in limba romana conjugam:
eu am castigat
noi am castigat
daca scoatem eu si noi rezulta…. o confuzie de care mm se agata pana la vara.hehehhehehe
in franceza ar fi fost
j’ai gagné
nous avons gagné
ce pacat ca nu vbm franceza

Stefan  •  13 martie 2007, 0:21

Stiu ca nu are legatura cu subiectul dezbatut aici,dar..domnule Tolontan,ce parere aveti de o amenda de 60 milioane(da!)+bataie pt nerespectarea procedurilor de evacuare din stadion(interesant motiv).Ce parere aveti de faptul ca atunci cand il intrebi in ochi pe faptash(un jandarm cu par alb) iti spune „Te-ai impiedicat”,”te-au batut prietenii tai”.Ce parere aveti de un jandarm care te da cu capul de copac („ca sa nu mai fiu curios”) atunci cand vine intrebarea „unde ma duceti?”.Ce parere aveti de un jandarm care iti sfasie hainele mai ceva ca un pitbull in calduri?.Ce parere aveti de raspunsul unui jandarm atunci cand este chestionat asupra identitatii lui („mircea radu”).Ce parere aveti de leziunea cerebrala,zgarieturile,sau hematomul pe care am avut „norocul” sa le capat?Ce parere aveti de un comandant care spune „da-i maxim,ca m-au enervat rau”?Ce parere aveti de unde jandarm care scoate pulanul atunci cand ii spui „nu ma mai imbranci”?Ce parere aveti de o amenda de 60 de milioane data unui stundet?CE PARERE AVETI DESPRE rOMANIA?

romanca  •  13 martie 2007, 0:31

Meheee Meheee stOAIAca……..

drog-ba  •  13 martie 2007, 0:33

Oricum stelistii s-au scos cu Oli…au castigat un titlu…cand au facut blat cu timisoara la pauza si i-a dus si in C1 si au luat bani multi de acolo…deci s-a folosit bine steaua de OLI !

dodo  •  13 martie 2007, 0:37

Afara cu MeeeMelushul de la Steaua!!!!

L  •  13 martie 2007, 0:37

DACA TE MAI VAD CU RECLAMA ACEEA PENIBIAL CU SUPERJOCUL DE STRATEGIE ONLINE…. IMI IAU CALUL SI PLEC ACASA
ASA CA DACA ITI PARE RAU DE CALUL MEU, NU MAI PUNE RECLAMA AIA PE BLOGURI, PENTRU CA ALTFEL PENIBIL ESTE O HIPERBOLA PENTRU TINE.

revenind la articol, Hai Steaua! si sa se modifice, primesc, da’ sa nu se schimbe nimic! adica, sa plece Oli si sa ramana MM.

pace si fara reclame.

dodo  •  13 martie 2007, 0:44

@L:

S-a schimbat ceva la Steaua!! Au demis preparatorul fizic!!

alex  •  13 martie 2007, 0:44

ce pot sa zic…nu am cuvinte de lauda la adresa lui MM stoica…dar totusi…strict ca si presedinde a facut in marea lor majoritate lucruri fff bune pt Steaua…chiar daca ca om nu e de laudat..poate chiar e degeaba asta nu inseamna ca trebue sa ii submimam calitatile reala pe care le are ca si conducatorr…plus ca daca nu stiai domnule Tolontan verbul a avea se conjuga la fel la pers 1 singular si plural…asa ca mai invata nisti gramatica…in rest mult respect si mai lasati fratilor steaua in pace ca nu dracu asa de negru…si o sa vedeti ca isi va revenii….

PS: nu uita sa mai citesti gramatica draga domnule Tolontan

alex  •  13 martie 2007, 0:47

am uitat sa zic :FORTZA STEAUA noi suporterii adevarati vom spera mereu…si sincere condoleante pt Dica…fie ca sufletul tatalui sau sa ajunga sus si il priveasca cum straluceste din nou..

alex  •  13 martie 2007, 0:51

vad ca toata lumea critica achizitiile lui MM dar uita ca tot el i-a adus pe Goian…Paraschiv…Iacob…Thereau…Nicolita…V. Badea….etc…uitati-va oameni buni si la lucrurile bune ca nu e numai vina lui MM ca jucatori cu o cota relativ mare nu s-au adaptat la stilul din Romania

what  •  13 martie 2007, 0:52

Cred ca face parte din Steaua si de aia se refera la persoana întîi singular…a adus jucatori,buni sau rai,dar nimeni nu este perfect.

dodo  •  13 martie 2007, 0:59

@Alex:

Paraschiv nu prea mai joaca nimic de ceva vreme! Iar pe V. Badea nu stiu daca l-a adus MM…au fost ceva „negocieri” intre JIJI si Porumboiu acolo…inainte de meciul de la Vaslui! Sa fim corecti.

fbi iasi  •  13 martie 2007, 0:59

lasatzi l bhhhaaaaa pe mm sa mai profite de blegagia lu’ nea gigi bhhaaaaa…plssssplsssplss….lasatzil pe mmmmmmmm lasatzil …k shi ashai varza tot …na adus nik bun la steaua……shi cand a adus sa laudat ca shi cum venea zidane ….shi degeaba …..nushtiu ce mm mai sta la steaua in pasca mamii lui de nesimtzitX(

Valeriu Pricop  •  13 martie 2007, 1:00

Nu-l mai acuzati atat pe MM Stoik. El are meritul cel mai important al bunului mers al Stelei. Atat timp cat a adus ce e mai bun penru Steaua. Insa ceva s-a intamplat… Nu stiu de ce Ola ROIU a ainceput sa-i tina pe cei adusi de MM pe margine si insista cu lautarii lui adusi de la Poli (boxerul ala de Coman si „maldurul de ciocane” Ovidiu Petre. Sta pe margine Cristocea si joaca Lovin. Sta pe margine Croitoru, cel care a adus Vasluiul acolo unde este acum. Pai cat s-au zbatut dinamovisti sa-l ia? De ce? Ca sa-l tina pe margine? OLA… ROIUUUUU imfatuatule, piturcule ce esti. Ce jucatori au venit la Rapid si Dinamo si stau acum rezerve? De ce MM face un transfer de senzatie si-l aduce pe Croitoru iar acest piti 2 il tine rezerva? Aveti convingerea mea ca Steaua nu bate nici pe Rapid si nici pe Dinamo. Pentru ca increzutul joaca mereu cu un singur varf. Asa cum la Vaslui, cand era condus cu 1-0 a scos un mijlocas si a introdus un atacant dar l-a retras pe Badea in locul mijlocasului. De ce nu a scos un fundas ca vasluienii avusesera 2 ocazii tot meciul si mai eram si pe final? Dar noi toti de pe margine suntem prosti iar OLA… ROIUUUUUUUUUU e destept. Pleaca si lasa-ne sa vedem o Steaua cu joc de pase so doi atacanti. Mars.

dodo  •  13 martie 2007, 1:02

A…Alex! Si nici Nicolitza nu „rupe norii” la cum joaca! Asa ca da-mi voie si mie sa ma-ndoiesc ca si stelist de transferurile lui MM!
Steaua nu a inceput in istoria ei cu MM si nici nu se va termina cu el!! Asta trebuie sa stie acest ingamfat idiot…narcisist zis MM!!

Eu cred ca Steaua va trai si va obtine multe…mult mai multe succese si dupa era MM!!

Asa ca MM…LASA-NE!!!!!!!

alex  •  13 martie 2007, 1:06

dodo nu cred ca daca suntem corecti nu putem spune ca MM a facut si lucruri relativ bune la steaua….plus ca de cand a venit el steaua a inregistrat o crestere fff mare…si nu va suparati toti pe mine dar si cele m ai mari cluburi din lume au perioadele lor de cadere…nu s-a nascut echipa cu un parcurs perfect …vezi: Inter….Barcelona…chelsea…Bayern…etc

iar pt FBI daca ai stii ceva despre steaua poate nu ai spune asemenea aberatii…no comment

Armando_7  •  13 martie 2007, 1:19

La steaua se urmareste demiterea lui Oli.Sa-l dea Gigi afara dupa ce a dus Steaua in UEFA pana in semi-finale si in Liga Campionilor,ar fi urat dupa toate astea .Cum sa-l pui pe Hagi antrenor dupa tot ce o facut Oli la Steaua,si pe Gica Popescu in locu lu MM ???Doar prin esecurile Stelei in campionat!!!

Simonne Davidoff  •  13 martie 2007, 1:22

Poate ca ai dreptate. Dar ma enerveaza ca ne iei de fraieri! Daca imi permiti: „“Am cîştigat catralioane de titluri”… “am mers enşpe meciuri în cupele europene”…”. De unde Dumnezeu ai considerat ca e persoana I SINGULAR? Poate fi si persoana I PLURAL? NOI AM CASTIGAT CATRALIOANE DE TITLURI. NOI AM MERS …
Articole din astea de 2 lei pot scrie jumatate din cei care posteaza aici. Cealalta jumatate le-ar scrie mult mai bine! Cat ti-a luat sa-l scrii? 4 minute? Mai mult? L-ai recitit vreodata?
Esti penibil! Rusine!

dodo  •  13 martie 2007, 1:36

@alex:

Asa e…dar nu vezi ca steaua o ia la vale rau de tot? Pai in stilul asta nu prindem nici UEFA! Si atunci MM nu e vinovat?

Imi e teama ca picajul stelei nu se va opri odata cu demiterea lui Oli!!

Macy  •  13 martie 2007, 1:46

Pana n-o sa-l vanda pe FINU”,Steaua nu o sa mai aiba antrenor.Acolo,in vestiar si pe teren el e „JUPANUL”.

dodo  •  13 martie 2007, 1:53

@macy:

Intrebarea e cine il cumpara pe FINU’??

Alex  •  13 martie 2007, 1:54

eu cred ca pentru steaua cel mai bine ar fi sa nu prinda nici uefa, sincer, eu am tinut cu ei in europa, dar au devenit asa aroganti, de la jiji pana la hippoliti, ca merita sa stea pe tusa, sa reflecteze la motivul pt care au ajuns unde au ajuns si sa reconstruiasca…

Macy  •  13 martie 2007, 2:23

@dodo:Eu,gandeam,nu ca l-ar cumpara cineva,dar trebuie sparta GASCA AIA DE SMARDOI…(m.m,finu,smara si inca vre-o cati-va nepoti,din aia)

Florin  •  13 martie 2007, 2:27

Zenga a fost dat afara cand era pe locul 1
Oli a trebuit sa duca echipa pe 4 ca sa se ia in calcul
demiterea lui.
MM Stoica e un tip arogant, dar nu este el raspunzator pentru
jocul „INFECT” al echipei.

Mishu`s  •  13 martie 2007, 2:48

As putea spune ca MM si Oli au facut treaba buna impreuna, au readus o parte a performantei in Ghencea, au ajuns unde nu am mai fost de 10 ani, dar
se pare ca nu prea mai merge jocul poate si din cauza deselor accidentri (neintalnite la alte echipe din campionat) si ar trebui facute niste schimbari pt ca s`au plafonat cu totii… As vrea sa`l mai vad o data in Ghencea pe Protasov pt ca Steaua atunci juca intradevar un fotbal de calitate cu o medie de 3 goluri pe meci in Cupa Uefa!!!
MM transferuri reusite: Andrey (veti vedea)
Thereau
MM transferuri total esuate: Saban (nici la Jiul n`ar avea loc)
Coman
Carlos

Moshu  •  13 martie 2007, 2:58

Cataline cred ca stii si tu ca MM este cel mai bun manager din tara…A avut si transferuri mai nasoale (Lovin ala e la furat-nici un gol sau pasa de gol de cand il stiu eu,dar primu la un succes in fata suporterilor,Coman ala e enervant la maxim,Nesu=0)dar si unele beton(Thereau, Ghionea, Goian, Banel, Andrey….)…..Singura solutie la Steaua PETRE GRIGORAS,PETRE GRIGORAS,PETRE GRIGORAS,PETRE GRIGORAS,PETRE GRIGORAS,PETRE GRIGORAS,PETRE GRIGORAS,PETRE GRIGORAS,PETRE GRIGORAS,PETRE GRIGORAS

arh.Gheorghe Petrescu  •  13 martie 2007, 4:09

De vina este patronul Stelei, deoarece, NU a intarit
echipa in iarna, iar acum culege roadele. Asta este,
asa ca, DESTEAPTA-TE ROMANE ! HAI STEAUA !

Darie Urbanky  •  13 martie 2007, 7:10

Tot cu Steaua dupa 20 de ani? Impresionant!

Kamilla  •  13 martie 2007, 7:42

La Steaua o sa ajunga haji cu iasko. Veti vedea peste o saptamana sau doua.

http://www.geocities.com/uclujnapoca

rip  •  13 martie 2007, 7:54

nu va mai bucurati la locul 2 atat…..nu se califica rapidul in veci in grupele CL!!!!!! si speram ca si dinamo sa joace tur preliminar ca sa nu apuce sa joace nemeritat in grupe….

emil mihai  •  13 martie 2007, 8:17

Faptul ca ce se joaca acum returul , nu mai sunt multe meciuri de disputat , ” frige ” gazonul , ma duce la ipoteza ca ” performantele ” echipelor Dinamo si Steaua au fost ” umflate !!! Nu neaparat prin procedee ilegale , ci doar prin presiune poate !!! psihologica mai ales !!!!!!!!! ( sic !!! )
” Intamplator ” domnul Stoica ” lua masa ” cu oficialii Craiovei !!!! Ca doar erau 7 restaurante acolo !!! Si in portbagaj avea ” banii ” pentru ” consumatia ” din restaurant !!!!
Domnul Stoica se crede ” peste ” toti !!! Astept sa vad ce echipa ii va oferi o slujba dupa demiterea de la Steaua !!!
Bani cu care , evident , s-a suplimentat prima de joc a ” oltenilor cinstiti ” , nu ??? Mare greseala au facut conducatorii olteni care au acceptat sa ia ” masa ” cu domnul Stoica !!!! Sa ii mai credem ca oltenii sunt ” cinstiti ” ????? Eu unul nu ii mai cred !!!!
Domnul Stoica a gasit scuza !!! Comisiile care avantajeaza Rapidul !!! L-a vazut a cata oara pe Gigel Coman cum l-a lovit cu cotul in gura pe Gurita ? Fara cea mai mica intentie de a juca mingea ? Sau Jucatorul echpei UTA care il loveste in 20 de minute de 2 ori cu cotul in gura pe Lazar de la Rapid si arbitrul ” s-a gandit ca este prea devreme sa rupa echilibrul jocului ” ? Aceasta interpretare a arbitrilor romani este de Cartea Recordurilor !!!! In regulament se precizeaza cand pot fi eliminati jucatorii care comit agresiuni ? Eu credeam ca tine de infractiune nu de intervalul orar , de echipa , de soare , nori , etc !!!!!
In lumea civilizata ( evident ca Steaua nu face parte din aceasta categorie cu domnul Stoica , Becali , Radoi , Paraschiv , Goian , etc …. ) , fiecare priveste in ograda proprie !!!! Si obtine rezultate prin forte proprii !!! De acea Dinamo si Steaua ” nu mai pot ” acum !!!!!!!!!!!!
“Nu ştiu dacă vom face public cuantumul amenzilor pe care le vom acorda. Este posibil ca el (n.r. Coman) să-şi fi pierdut controlul, dar un jucător care-şi pierde controlul nu are ce căuta la Steaua”, a declarat managerul Stelei făcând referire la faza în care Coman trebuia eliminat, după ce l-a lovit cu cotul pe Mihai Guriţă.
Asteptam ca domnul stoica sa ” infiereze ” arbitrajul !!! Ca doar au gresit arbitri , nu ? Trebuia sa il elimine arbitrul pe Coman ? TREBUIA !!! De ce nu a facut-o ? Ca ” plange ” toata Steaua !!! ” Ceata lui pitigoi , dai…..l” !!!!!!!!! deci nu arbitri au ceva cu Steaua !!! Steaua are ceva cu ea insasi !!! Adica , NU POATE MAI MULT !!! Si s-a saturat lumea de lamentarile lor !!! Ba arbitri…ba ghinionul…blestemul..etc !!!!
STEAUA NU POATE MAI MULT !!! Nu are educatie..respect ..pentru adversari !! Sa enumar ? Radoi , Paraschiv , Goian , Coman …Ajung ?????
Mai mult : Thereau a fost adus dupa ” calitatile ” care ii recomanda pe Radoi & co…violenta…agresivitatea….si toleranta conducatorilor fata de aceste acte !!! TOATE SE PLATESC !!!
Crede domnul Becali ca daca face naveta la muntele Athos , Dumnezeu ii va ierta aroganta , orgoliul , lipsa de respect , infumurarea ? Si toleranta pentru violenta propriilor jucatori ? Dansul nu vede cu cata ura si violenta joaca cei enumerati mai sus ? Sau de la Muntele Sfant le-a adus vreo ” dezlegare ” la violenta ? Sa dai vina pe arbitri dupa faulturile lui Radoi si Paraschiv ? Sau s-a rugat la Dumnezeu ca orice face sa ii fie trecut cu vederea ?
” Sa nu iti faci chip pictat ” !!! Domnul Becali este un fariseu !!!!
Pozeaza in credincios !!! Sa mearga pe jos la Muntele Athos !!!!

bdgeorge  •  13 martie 2007, 8:18

UN MOLDOVEAN INCREZUT ASTA E MIMI cind STEAUA cistiga cistiga el cind pierde pierde echipa,mentalitate de PARVENIT. mimi e nevinovat carlos,saban,piticania asta elton au aterizat singuri in ghencea mimi nu afost de acord dar ei nu si nu au ajuns la steaua.GOLANUL,PARVENITUL,TARANUL,trebuie sa plece,el MIMI STOICA la gonit din ghencea pe MARIUS LACATUS

elle  •  13 martie 2007, 8:26

parca oli era „antrenor pe viatza la steaua” …. 🙂

bdgeorge  •  13 martie 2007, 8:30

MIMI STOICA TREBUIE DAT AFARA SI ASTA PT. CE IA FACUT LUI MARIUS LACATUS.SI-A BATUT JOC DE EL A FACUT TOTUL CA SA IL INDEPARTEZE DIN GHENCEA.TOTUL DIN INVIDIE.

misu  •  13 martie 2007, 8:31

Nu vreau sa fiu profet dar daca Oli va pleca si MM nu,mare lucru nu se rezolva la Steaua.Un conducator bun chiar si in fotbal trebuie sa fie un om de caracter.Cand Steaua avea rezultate,MM se batea cu pumnul in piept cu o aroganta iesita din comun,iar acum la momentul adevarului vinovat este altcineva.Nu il apar pe Olaroiu pt ca am mai spus ca nu el este antrenorul care ii trebuie Stelei.Incercati sa gasiti raspuns la intrebarea:cine a facut toate transferurile de jucatori si daca Olaroiu avea puterea de a se opune sau tot ce decidea MM era subiect TABU pt tot staful tehnic?Si mai este ceva.Echipa Steaua se confrunta cu o foarte grava lipsa de educatie de la patron pana la ultima rezerva.

shaka zulu  •  13 martie 2007, 8:36

am castigat catralioane de titluri – susura inspirat memeul…cetateanul e violent, instigator la violenta si poarta o importanta vina la declinul stelei: toata atmosfera de violenta din sanul stelei este intretinuta doar de memeu. de aici starea de neputinta si nervii care se revarsa in cascada. oli nu este un tip violnt, ba dimpotriva. oli e vinovat ca echipa are un joc usor de citit si contracarat, dar chiar si asa, valoarea stelei ar fi impus alte rezultate. dar cand mai vine si memeul si face atmosfera in vestiar si lucreaza la „montajul” jucatorilor, atunci rezultatul este acela pe care il vedeti. de aceea, mm trebuia, trebuie si va fi inlaturat daca nu acum, atunci intr-un an, doi, trei, pentru ca el se va comporta la fel si va crea aceleasi mizerii nespecifice unui club mare.

orion  •  13 martie 2007, 8:40

Atunci cand Stoica vorbeste de rezultate nu se refera doar la persoana lui,e constient ca sunt rezultatele intregii conduceri si a jucatorilor,insa s-a simtit momentul sa se scrie inca o data ceva rau de el.
emil mihai,chiar tii mortis sa-ti citim zi de zi aceleasi tampenii!Exista o doza de adevar dar si multe exagerari,… in primul rand scriindu-le odata cred ca este de ajuns.

emil mihai  •  13 martie 2007, 8:40

Dar pentru o echipa nou infiintata ( ” Steaua Becali ” are doar 5 ani !!!) , este totusi bine !!! Steaua Becali are sigla noua , sediu nou , etc …!!!
Deci , esta alta echipa !!! Evident , mult mai agramata , needucata si violenta decat adevara Steaua !!!

Cip  •  13 martie 2007, 8:46

Eu tot mai sper ca in Romania sa apara conducatori cu prestanta, care sa vorbeasca putin si sa faca lucruri bune in fotbal. Poate Badea de la Dinamo se apropie de acest gen, ca in rest sunt ca niste mascarisci care isi afiseaza orgoliuliile la TV si in presa.
Sa auzim numai de bine (si in acest sens)!

firca  •  13 martie 2007, 8:51

MM…..locul cinci se apropie vertiginos….
A inceput nu… ”hegemonia” ci….sfarsitul..!!
Totusi eu te rog frumos: NU PLECA ,mai ramai cateva campionate…

Machedonul  •  13 martie 2007, 9:08

Oli, MM si g. coman sau o lectie in cum sa nenorocesti un club in cel mai scurt timp posibil!

Cum este posibil sa inchizi ochii saptamina dupa saptamina la tot ce s-a intimplat la Steaua si sa nu vezi ca echipa nu presteaza nimic?!

Becali ai sa pierzi si mai mult daca nu arati ca esti in stare sa iei si decizii
demne de un presedinte de club, nu numai sa imparti bani la lume sau prime la jucatori!

cristian alexandru  •  13 martie 2007, 9:09

Mimi ramane ptr ca e pup-in-cur-ist…ne-a ajuns atitudinea acestui taranus…de cate ori echipa merge bine, el isi aroga toate meritele…ca sa nu mai vorbim de exemplele de crasa nesimtire din palmeresul lui…lovirea unui suporter si, mai recent, dialogul cu Lita Dumitru…in istoria Stelei, numele lui Lita Dumitru, Marius Lacatus, Victor Piturca, etc vor fi mereu poleite cu aur si cu respectul fanilor…al lui Mimi va fi mereu scuipat…

soron  •  13 martie 2007, 9:18

cred ca performanta de la steaua ar fii mult mai mare daca nu ar mai aparea tot felul de eroi neintelesi de nimeni.probrabil ca e mandru de el seara cand se uita in oglinda si se minuneza la cat e performante a facut.sa ne lase sa stam linistiti sa vedem o chipa de fotbal nu un circ ambulant

sirnorbi  •  13 martie 2007, 9:27

adevarul e ca mm e un bun manager, doar ca e prea flegmatic. el a facut lucruri bune si la galati si la steaua. foarte multi jucatori buni au fost adusi la steaua la insistentele lui, iar singurele rateuri sunt carlos si saban.
parerea mea e ca vinovati pt forma stelei in acest moment sunt in primul rand jucatorii. ar trebui totusi sa nu dramatizam, deoarece aceste lipse de forma dupa o perioada in care s-au obtinut performante importante(titluri, supercupa, calificari in faze superioare ale cupelor europene). nu steaua singura echipa care traverseaza o criza de forma si lipsa de idei. cele mai elocvente exemple sunt barcelona, chelsea, bayer.
eu sunt stelist si ii inteleg pe jucatori si sunt alaturi de echipa si la greu si nu o sa ma apuc sa-i injur nici dc terminam pe locul 6 si vom juca in intertoto. eu totusi mai sper ca vom termina campionatul pe locul 2 si vom juca la anul iarasi in grupele cl.
FORZA STEAUA

sirnorbi  •  13 martie 2007, 9:28

adevarul e ca mm e un bun manager, doar ca e prea flegmatic. el a facut lucruri bune si la galati si la steaua. foarte multi jucatori buni au fost adusi la steaua la insistentele lui, iar singurele rateuri sunt carlos si saban.
parerea mea e ca vinovati pt forma stelei in acest moment sunt in primul rand jucatorii. ar trebui totusi sa nu dramatizam, deoarece aceste lipse de forma dupa o perioada in care s-au obtinut performante importante(titluri, supercupa, calificari in faze superioare ale cupelor europene) sunt normale si inevitabile. nu e steaua singura echipa care traverseaza o criza de forma si lipsa de idei. cele mai elocvente exemple sunt barcelona, chelsea, bayer.
eu sunt stelist si ii inteleg pe jucatori si sunt alaturi de echipa si la greu si nu o sa ma apuc sa-i injur nici dc terminam pe locul 6 si vom juca in intertoto. eu totusi mai sper ca vom termina campionatul pe locul 2 si vom juca la anul iarasi in grupele cl.
FORZA STEAUA

cr3tzuas  •  13 martie 2007, 9:31

cataline km ai dreptate aici dar eu nu sunt de acord cu ce zice mai sus „un stelist” cum k toata lumea ii cere demisia lu meme eu nu sunt de acord pana la urma ce vian are meme k nu sunt ei in stare sa o bage in ate,vb lu gigi au avut toate conditiile sunt singuri jucatori din campionat kre au luat primele mereu la timp paote si kiar inainte…..oli deja e depasit de situatie……..el ar trebui sa plece cu tot cu copii lui de la club…….asta e anu asta resmnare totala…..nu jucam nik…..sper makr sa luam cupa si locu 2 k sa salvam sezonu…oricum acum s evad adevaratii suporterii cei kre tin cu ekipa si la greu nu nu mai knd juca „enspe”meciuri in UEFA……orice ar fi mandru k sunt stelist si cu steaua pana la moarte……

Comentează