In 2005, cind Zoltan Szigheti si Mihaela Nicola au parasit multinationala Ogilvy, destule voci de pe piata au preconizat o dubla destramare. A Ogilvy, ridicata de echipa condusa de cei doi la rang de jucator de elita, si a reputatiei cuplului Szigheti-Nicola de creatori de sisteme profitabile in industria publicitatii.
miercuri, 14 martie 2007, 11:25
In 2005, cind Zoltan Szigheti si Mihaela Nicola au parasit multinationala Ogilvy, destule voci de pe piata au preconizat o dubla destramare. A Ogilvy, ridicata de echipa condusa de cei doi la rang de jucator de elita, si a reputatiei cuplului Szigheti-Nicola de creatori de sisteme profitabile in industria publicitatii.
Nici una nu s-a intimplat. Condusa de Manuela Necula, Ogilvy a ramas in prima liga a publicitatii, dupa cum promitea noua conducere, iar Szigheti-Nicola si-au dezvoltat un nou business. Impresionant, radical expansionist si integrat erei multimedia. Gasiti schema dezvoltarii pe noul site The Group (e posibil sa intrati mai greu pentru ca abia e lansat si se propaga inca): un set de agentii ATL, operatiuni BTL, companie new media, agentie de PR.
Morala: e loc si pentru branduri si pentru oameni.
Mihai • 14 martie 2007, 12:52
Nu e cam greu să îmbine toate aceste proiecte?
Şi referitor la morală: dar cînd devin oamenii branduri?
fotbal • 14 martie 2007, 12:59
Cam de cand Almodovar e brand pentru Spania. si exemplele pot continua
Cătălin Tolontan • 14 martie 2007, 13:01
Daca e greu? Da. Insa un autor strain observa ca tot acelasi efort il faci si dc vrei sa faci o companie excelenta si dc vrei sa faci doar una buna. Si atunci, dc faci efortul, macar sa merite!