Nu vă daţi din calea Stelei!

Gigi Becali crede că România trebuie să facă în aşa fel încît să ducă Steaua pe locul doi ca să aibă echipă în Liga Campionilor. El mizează pe milioanele de suporteri stelişti, „cine protestează va fi înjurat”, ca şi cum logica ar putea fi suprimată prin votul majorităţii. Iar logica spune altceva: ca să avem echipe în Liga Campionilor avem nevoie nu de o ierarhie predconfigurată, ci de o competiţie dură şi cinstită.

miercuri, 28 martie 2007, 8:26

Gigi Becali crede că România trebuie să facă în aşa fel încît să ducă Steaua pe locul doi ca să aibă echipă în Liga Campionilor. El mizează pe milioanele de suporteri stelişti, „cine protestează va fi înjurat”, ca şi cum logica ar putea fi suprimată prin votul majorităţii. Iar logica spune altceva: ca să avem echipe în Liga Campionilor avem nevoie nu de o ierarhie predconfigurată, ci de o competiţie dură şi cinstită.

Da, din punctul de vedere al criteriilor UEFA, traseul Stelei ar fi mai uşor decît cel al lui Rapid sau al lui CFR Cluj, însă degeaba te duce elicopterul în tabăra de bază pe Everest dacă tu ai picioarele slabe.

Nu de echipe cocoţate pe valul unanimităţii avem nevoie, ci de învingători care să-şi cîştige prin muncă locul, să-şi crească valoarea şi să intre în bătăliile europene fără proptele afective.

Arbitrajele, Liga, Federaţia, observatorii şi adversarii nu sînt plătiţi ca să apere ceea ce Becali numeşte interesul naţional, ci ca să-şi facă meseria. De binele patriei se ocupă alte departamente, nu comisiile LPF-FRF şi nu tuşierii. Guvernul fotbalului trebuie doar să contureze un sistem corect şi apoi să se dea din faţa competiţiei, pentru ca aceasta să se deruleze în condiţii de egalitate sportivă. Aşa a ajuns Steaua în Ligă, nu prin apeluri patetice la scară naţională!

Comentarii (276)Adaugă comentariu

dementhor  •  28 martie 2007, 21:00

eu cred ca ai inteles gresit nu cred ca becali a vrut sa zica ca adversarii ar trebui sa se dea la o parte din fata stelei …pana la urma degeaba sar da la o parte daca pierde meciurile directe cu cfr si rapid…cum adica ai picioarele slabe??adik steaua e mai slaba ca cfr sau rapid ??ce draq aveti ati innebunit??

Alex  •  28 martie 2007, 21:01

foarte corect… dar nici nu ar trebui sa ne mai uitam in gura oierului, ca nu ies decat ineptii de acolo… dupa aceeasi logica el ar trebui sa fie presedintele Romaniei, pt ca a construit cele mai multe biserici, si are mai multi bani decat competitorii sai politici… sa investeasca in steaua, sa ia jucatori adevarati, nu petarde, si apoi nu va fi nicio problema sa mearga steaua in C L…

adrian  •  28 martie 2007, 21:02

de cand are importanta ce crede becali?
rolul lui e sa fie mascarici, sa te faca sa razi sau sa simti mila, nicidecum sa isi dea cu parerea….

MoRRiS  •  28 martie 2007, 21:03

Cataline, de data asta ai dat cu bata`n balta cu articolul asta … Nu se mai da nimeni din calea Stelei, stai tu linishtit … Poate n`ai observat ca echipele care joaca contra Stelei, ishi rup gâturile numa sa ii impiedice pe stelishti … Asha ca .. SLAB articol

PREDA AUREL  •  28 martie 2007, 21:07

…………………………………… COMUNISTULEEEEEEEEEEEEE,SECURISTULEEEEEEEEEEEE. SA-TI FIE RUSINE ANTI-STELISTUL.

x  •  28 martie 2007, 21:08

Pai..cu echipa aia praf..normal ca ii e teama ca nu va termina pe locul 2!Si..nu va termina!

dementhor  •  28 martie 2007, 21:08

intentia lui era alta…sa loveasca din nou in steaua …domnilor de la gsp se vede de la o posta atasamentul vostru fata de echipa rapid si antipatia pe care o afisati fata de dinamo dar mai ales fata de steaua…saptamana aceasta ati pus pe site numai rezultatele miraculoase ale rapidului in fata stelei ati pus numai declaratii de la suporteri rapidisti…nu e corect ce faceti

del piero  •  28 martie 2007, 21:09

sunt stelist, dar tre sa recunosc ca ceva s-a intamplat acolo!dak anul trecut aveam incredere intr-o participare in champions league acu mi-e frik sa ma gandesc la asta!nu cred ca o echipa kre se chinuie sa marcheze are ce cauta in grupe! plus k desi de multe ori i-am luat apararea lui olaroiu acum nu mai pot sa o fac!eu nu inteleg sistemul asta tampit cu 2 inchizatori knd ai fundasi de echipa nationala! dar t incapatanezi sa joci asha numai k sa t lauzi k ai rezerve precum cristocea, croitoru,probabil knd o sa revina dica o sa-l vedem pe banca si pe elton!mult prea defensiv ptr o echipa de talia stelei!dc sa se dea la o parte cineva?sunt de acord ca arbitrajele au defavorizat echipa, dar nici ei nu joaca nik! pe de alta parte tre sa vedem meciul rapid-steaua si sincer e fffff greu sa-i bati in giulesti, mai ales k rapid joaca fotbal si numai ghinionul ii duce pe locul 3-4! asta e!dl. oli nu va fie frica!mai bine primiti un gol si dati 3 decat sa ne exasperati cu acelasi 0-0!

FILU  •  28 martie 2007, 21:10

Fiti siguri,CFR-ul nu se da din calea Stelei iar despre Rapid nici vorba!
Daca Steaua vrea C.L. atunci sa-i vedem in meciurile directe.
Asa ar fi logic dar sa vedem „ce-o sa spuna” si Liga,FRF,Comisia de arbitrii!!!!

Noi  •  28 martie 2007, 21:11

del piero tu esti gazetar la GSP?

Sir Darkness  •  28 martie 2007, 21:11

ptr. Preda Aurel. mai ceusel, mai mielutz linisteste-te.

adrian  •  28 martie 2007, 21:12

Zice Becali ceva…hop si tu te bagi in seama…ce sa zic….oricum, nu din fata STELEI se dau la o parte adversarii…vezi uta!!! asa ca nu mai cometa tu aiurea, asa numai de dragu de a face si tu un articol… Avem valoare sa batem pe oricine din romania si de aceea nu avem nevoie de ajutorul nimanui!!! forza STEAUA!!!

Alex  •  28 martie 2007, 21:14

o sa faca gigel cumva sa termine pe 2… imposibil sa piarda el liga… dar ce s-o fi intamplat oare cu politica lui „cu o oaie in plus”?? deocamdata sunt trei care au mai multe oi in plus fata de el…

Dodo  •  28 martie 2007, 21:14

Corect!Asta a facut steaua mereu!Este o echipa ridicata mult de media din Romania!Oricum la cate blaturi si aranjamente a facut berbecali in ultimii ani,chiar recunoscute de el,nimeni nu a luat nicio masura,asa ca acum isi permite sa faca si public declaratii de acest gen!Si tu Preda Aurel cred ca tu si berbecalii sunteti comunistii:doar un comunist gandeste ca cine nu este cu el este impotriva lui asa cum faci tu acum si berbecali intotdeauna!!!!

adrian  •  28 martie 2007, 21:15

Sa-mi spuneti cand terminati cu aceasta campanie PRO rapid ca de cateva zile numai de fantastica echipa rapid vorbiti si de valoarea ei!! sa nu uitam ca rapid are doar trei titluri si este sub STEAUA cu mult!! Si apropo parca presa trebuia sa fie subiectiva si sa fie impartiala, dar cu oameni ca tine…mai greu!

Alex  •  28 martie 2007, 21:16

adrian, ce vrei sa spui? ca nepretuitul laca a tradat steaua?? s-a dat cu dusmanii??

adrian  •  28 martie 2007, 21:21

daca tu crezi ca antrenorii fac blaturi….atunci ce sa zic….nu te respect!

dementhor  •  28 martie 2007, 21:25

in fiecare zi numai articole in care vreti sa o scoateti pe rapid mai buna amintiti de nu stiu ce victorii de pe timpul lu bunica….asteptati meciul si vorbim dupa….la fel cum a zis si borcea…rapid cand vede ca castiga 2 meciuri gata apar la TV cu VECHEA LOR DECLARATIE:NOI SUNTEM ECHIPA FRUMOASA A CAMPIONATULUI>…

Sir Darkness  •  28 martie 2007, 21:28

sa asteptam meciul. oricum indemnul lui Becali este in nota istorica a caestei echipe care nu a tinut niciodata cont de sportivitate. acontat doar sa castige, indiferent cum.

iTips.ro  •  28 martie 2007, 21:29

Corect … Steaua sau orice alta echipa trebuie sa isi castige locul in campionat corect pentru a putea merge mai departe in cupele europene.

Diana  •  28 martie 2007, 21:30

Super joc strategie online

http://www.travian.ro/?uc=ro2_1065

Cris  •  28 martie 2007, 21:30

Hai,Diamano!Sunt caine,Cataline,urasc albastru…dar ma faci,mo sa rad…Sau ai scris asta in vreun moment epileptic?Ptiu,duca-se pe pustiu.. :))

Mavrochefalos  •  28 martie 2007, 21:32

Becali a menţionat că nu mai are „orgolii” cu echipele din România şi consideră că este mai important un titlu de campion decât victoriile în meciurile cu Dinamo şi Rapid. „Cu Dinamo şi Rapid nu e concurenţă, e o luptă sportivă. Dacă eram în locul lui Dinamo, sunt pe locul 1, mă duc şi joc cu Steaua la relaxare. Ei sunt fanatici, nu-i interesează ce fac în campionat, vor să bată Steaua. Contează locul, performanţa. Eu n-am orgolii din astea. Să mănânc bătaie şi de la Dinamo, şi de la Rapid, dar să iau eu campionatul”, a spus el.

Mavrochefalos  •  28 martie 2007, 21:33

Referindu-se la afirmaţiile directorului executiv dinamovist Cristian Borcea, care a spus că vrea să demonstreze jucând amicale prin ţară că Dinamo este cea mai iubită echipă din România, Becali l-a ironizat pe rivalul din Şoseaua Ştefan cel Mare. „Prima dată trebuie să rezolve o problemă: să nu se mai ducă cu TAB-ul la meciuri (n.r. – in realitate este vorba de autospecialele Jandarmeriei), să nu mai coboare din TAB-uri. Ei coboară şi urcă din TAB-uri, asta e prima lor problemă. N-aţi văzut ce bine-i stă lui Borcea când coboară din TAB?”, a râs Becali.

V1ktor  •  28 martie 2007, 21:33

Ai tu ceva cu steaua?de unde naiba ai mai scos-o ca becali vrea ca cineva sa se dea la o parte?aberatii!si de o vreme scrii mesaje numai anti steaua,ce s-a intimplat?deja nu mai esti impartial?steaua pe valoare o sa ia locu 2,pentru ca oricum la fiecare meci a ei adversarii sunt in stare sa moara pe teren asa ca lasa vrajeala asta cu nu va dati la o parte.

MEE  •  28 martie 2007, 21:34

Alt articol de dragul scandalului. Sunt stelist, dar nici eu nu ma mai uit in gura astora gen JJ, copos, turcu, iancu. Am observat insa ca de la o vreme Borcea s-a mai stilizat. Bravo lui. Cat despre gsp…fituica de 2 bani.

Mavrochefalos  •  28 martie 2007, 21:37

Oficialul stelist spune că România nu va avea nicio echipă în grupele Ligii Campionilor dacă Steaua nu va ocupa unul dintre primele două locuri ale clasamentului la finalul campionatului: „Ca noi să avem o echipă în LC, trebuie neapărat ca Steaua să iasă pe doi. Nu va fi Steaua pe doi, nu vom avea nicio echipă în LC, o să vedeţi! Steaua e singura care are şanse, e cap de serie în tur preliminar”.-conf. prosport.

dementhor  •  28 martie 2007, 21:39

cat despre BLATURI AMINTITI-VA DE MECIUL RAPID CFR DE ANUL TRECUT CAND UN JUCATOR DE LA CFR A RECUNOSCUT CA A FOST BLAT…DAR GSP A TRECUT FOARTE RAPID PESTE ACEL MOMENT NU A INSISTAT NIMENI PE ACEA DECLARATIE NICI MACAR OFICIALII STELEI….DAR CAND VINE VORBA DE STEAUA TOTI SARITI IN CAPUL LOR…

Alex  •  28 martie 2007, 21:43

# adrian Says:
March 28th, 2007 at 9:15 pm

Sa-mi spuneti cand terminati cu aceasta campanie PRO rapid ca de cateva zile numai de fantastica echipa rapid vorbiti si de valoarea ei!! sa nu uitam ca rapid are doar trei titluri si este sub STEAUA cu mult!! Si apropo parca presa trebuia sa fie subiectiva si sa fie impartiala, dar cu oameni ca tine…mai greu!

adrian, hotaraste-te vrei presa subiectiva sau impartiala? ca astea doua se bat cap in cap… ce conteaza ca rapid are 3 titluri si steaua 23? in acest moment steaua e mai slaba… poate isi revine, dar e o aberatie pretentia de a fi lasata sa termine pe 2…

p.s. nu tin cu niciuna, de aceea pot fi obiectiv, spre deosebire de tine…
si apropo de uta si lacatus, daca tu crezi ca aradenii fac blaturi pe la spatele lui laca, bistritenii cum de nu mai fac pe la spatele lui sabau??

Afroditu  •  28 martie 2007, 21:49

Cataline prin titlul acestui articol jignesti toti suporterii Stelei…Ironia ta e mai ieftina decat ziarul de la chiosc , pe care nu-l cumpar din motive intemeiate (de ce sa dau bani cand pot sa citesc moca 😉 )…poate singurul pt care merita sa cumperi gsp este Andrei Vochin…respect pt el si atat

necula  •  28 martie 2007, 21:50

gigi n-a zis deloc ca ar trebui sa se dea la o parte cineva din calea stelei. pur si simplu a facut o constatare, mai mult sau mai putin malitioasa si anume ca daca steaua nu prinde locul 2, nu vom avea echipe in grupele ligii campionilor, lucru pe care-l cred si eu, in varianta in care sa zicem liverpool ia liga campionilor.
in skimb, poate ar fi momentul sa avem arbitraje decente, eu unul n-am vazut inca de cand ma uit eu la fotbal ca arbitrul nr.4 care are ca principale atributii sa verifice fotbalistii de ghiuluri si crampoane, sa dicteze eliminari. iar ofsaidul de la oradea…… pai ala e grosolan domle, daca nici p-ala nu-l vede tusierul care ofsaid il vede? accidentarile stelei, nici nu mai vreau sa-mi aduc aminte cate luni spitalizare au facut baietii la bologna iar arbitrii n-au scos nici maca odata cartonasul rosu pentru faptasi… in skimb „intrarile criminale ale lui radoi” e o sintagma deja din limba de lemn a fotbalului, numai ca radoi inca n-a bagat pe nimeni in spital.
e timpul pentru corectitudine. nu pentru cadouri.

NeO_84  •  28 martie 2007, 21:50

Adevarul e ca acest domn Tolo,are o lipsa acuta de imagine si incearca sa isi faca prin subiecte CONTRA si ISPITITOARE Stelei.
Este un tip inocent de a-ti face imagine domnule Tolo,cu 2 taisuri cum s-ar zice.
Editorialele dvs intotdeauna sunt interpretate impotriva Stelei,sunt curios daca aveti demnitatea sa negati prontr-un raspuns acestui mesaj.

del piero  •  28 martie 2007, 21:51

nu sunt gazetar!sunt un fan stelist kre nu e obisnuit cu alt loc decat primele 2!nu e vina lui sandu, dragomir sau constantin k nu merge echipa!cu tactica asta falimentara nu prindem nici locul 3!mi-as dori sa batem rapidul k prea se cred mari si tari, nu e derby, ptr k ar mai trebuie sa ia vreo 15 campionate rapid k sa aiba tupeul sa vb de steaua!dar nu putem nega k jocul e prea defensiv!

dan  •  28 martie 2007, 21:51

catalin,
excelent punct de vedere. pe termen lung un campionat valoros nu poate decat sa fie benefic inclusiv d-lui Becali si brand-ului Steaua.

e pacat ca normalitatea trebuie explicata. poate va veni si ziua in care declaratiile de tip „Becali” se vor estompa sau poate chiar disparea in ceea ce reprezinta o realitate fotbalistica sanatoasa.

in final…nu te supara dar si presa si mass-media din Romania are o mare parte din vina. Ma uit la felul cum sunt formulate intrebarile in interviurile de dupa meci „V-ati razbunat?”, „Ce ai spune de declariatiile lui cutare la adresa lui cutare?”. Mi se pare ca se da prea mare importanta scenariilor adiancente jocului si mai putin jocului propriu zis.

in rest felicitari pentru modul de a scrie…chiar avem nevoie de mai multi jurnalisti si mai putini comentatori (categorie din care evident fac parte:))

fariseu  •  28 martie 2007, 21:52

Steaua va declansa ca si anul trecut o avalansa de blaturi. Va aduceti aminte ca dupa ce s-au chinuit cu Pandurii sezonul trecut, Becali a promis ca Steaua va 100% campioana. Urmari: blaturi pe linie cu Vaslui si Farul Constanta. Singura echipa care nu s-a lasat ingenunchiata de banii lui Becali a fost Bistrita. Padureanu s-a dovedit a fi un LORD si l-a invins pe cioban. Sa vedeti ce o sa „gafeze” de acum inainte fundasii echipelor adverse ca sa inscrie de-al de Elton goluri. Normal, ptr cateva mii de euro orice fundas isi vinde onoarea. Rusine Steaua!!!!

PS: Nu vi se pare dubios ce gol a incasat Hotoboc ala de la Arges in partida cu Steaua. Pai si un portar de divizia C scotea golul lui Elton.

Preda  •  28 martie 2007, 21:52

Stelistii sa nu mai faca pe nimeni comunist pentru ca draga lor echipa a fost adusa de sovietici in Romania si a devenit echipa Partidului Comunist. De fapt Steaua, simbolizeaza steaua Comunismului de pe Kremlin

dementhor  •  28 martie 2007, 21:55

GSP VORBESTE MEREU DESPRE TRANSFERURRILE NEREUSITE ALE STELEI DAR DESPRE CELE ALE RAPIDULUI NICIODATA DE CE??MAZILU SI GRIFFITS VI SE PAR JUCATORI DE VALOARE??CATE GOLURI AU DAT IMPREUNA ACESTI 2 MARI ATACANTI AI RAPIDULUI??PE CARE SAU DAT SUME FOARTE MARI

T.R.O  •  28 martie 2007, 21:56

Daca Steaua nu merge in Cupele Europene, Romania va pierde TOATE PUNCTELE acumulate! Ar fi super sa ne facem de ras la anul, fara Steaua!

dementhor  •  28 martie 2007, 21:57

CAT DESPRE STEAUA COMUNISTA E CAM DEPLASAT ACEASTA AFIRMATIE…A FOST COMUNISTA DAR NU MAI ESTE…PE CAND RAPIDUL INCA ESTE COMUNISTA PENTRU CA SEFUL LOR A FOST UTC -IST….

Afroditu  •  28 martie 2007, 22:01

fariseu ….ce pretentii sa ai de la o echipa aflata la retrogradare?

necula  •  28 martie 2007, 22:04

fariseu
ce vrei sa zici, taicutzule?
golul despre care vorbesti e golul 2, daca era golul 1 mai intelegeam sa bati campii despre treburi dubioase. sau vrei sa zici ca la 1-0 intorcea argesul rezultatul?

relu  •  28 martie 2007, 22:04

mai baiatule ! vorbesti de titluri si habar nu ai cum ati luat o buna parte din ele!cat despre berbecali …e doar o problema de zile pana cand o sa-l vedem pe oierul sef alergand cu geanta de bani dupa …stiti voi cine !ce mai e disperat omul !foloseste orice metoda ca sa isi atinga scopul !o sa i se infunde odata si odata…daca va bate rapidul sunt curios ce o sa faca … biserici ? mor de ras !

ceco  •  28 martie 2007, 22:06

dementhor Says:

March 28th, 2007 at 9:57 pm
CAT DESPRE STEAUA COMUNISTA E CAM DEPLASAT ACEASTA AFIRMATIE…A FOST COMUNISTA DAR NU MAI ESTE…PE CAND RAPIDUL INCA ESTE COMUNISTA PENTRU CA SEFUL LOR A FOST UTC -IST….

bravo tata….rationament impecabil….opera de arta ce faci..

goguuuuuththrfhgfrgt  •  28 martie 2007, 22:07

In 1923, s-a nascut un mit
Nu existau stelisti si nici catei
Dar exista RAPID
In viata mea n-am fost aurolac
Si nici caine spurcat
Dar am iubit mereu de cand ma stiu
Tricoul-alb-visiniu…

dementhor  •  28 martie 2007, 22:08

DAR RAPIDUL CU CFR CE A FACUT ANUL TRECUT MA??SI ACOLO A RECUNOSCUT UN JUCATOR DE-AL CFR CA A FOST BLAT…VA AMINTITI CA SI PE GSP A FOST PREZENTATA TOATA POVESTEA MECIULUI ALA….DAR NU S-A DAT ASA MARE IMPORTANTA CA DEJA STEUA DEVENISE CAMPIONA CAND S-A DOVEDIT CA ECHIPA CARE JOACA NHUMAI PE TEREN9RAPID0 TOCMAI FACUSE UN MIC BLAT….

ceco  •  28 martie 2007, 22:09

goguuuuuththrfhgfrgt Says:

March 28th, 2007 at 10:07 pm
In 1923, s-a nascut un mit
Nu existau stelisti si nici catei
Dar exista RAPID
In viata mea n-am fost aurolac
Si nici caine spurcat
Dar am iubit mereu de cand ma stiu
Tricoul-alb-visiniu…

credeam ca ai idealuri mai inalte…

Reddog Alex  •  28 martie 2007, 22:10

Steaua nu este, n-a fost si nu va fi interesul national. E interesul suporterilor stelisti. Nu o sa se dea nimeni la o parte din fata Stelei, de asta sunt sigur. Iar Becali habar n-am pe ce se bazeaza. Majoritatea e in general mediocra. El vrea sa o duca si mai jos. E usor sa arunci cu insulte in stanga si dreapta dar asta nu inseamna ca daca faci mai mare galagie ai dreptate.

dementhor

Daca Copos are un trecut dubios aia nu inseamna ca Rapid e un club comunist. Asta e o tampenie de a lu’ Becali. Pai pe vremea odiosului s-au opus cum au putut, n-au profitat ca Steaua, Dinamo, Flacara, Victoria…

ceco  •  28 martie 2007, 22:10

toate echipele au facut blaturi…nu stiti voi…vorbiti aiurea..

goguuuuuththrfhgfrgt  •  28 martie 2007, 22:11

S-a strans astazi in tribuna Galeria cea mai buna
Din intregul Bucuresti
Pentru noi e sarbatoare
Azi joaca-o echipa mare
E Rapidul din Giulesti
Rapidul nostru chiar daca-i de toti furat
Are sufletul curat
Rapidul nostru, il iubim si il stimam
Spre victorie-l purtam

Hingheru’  •  28 martie 2007, 22:11

Tolo te aberezi mai rau ca jiji … Ala macar a facut scoala la stana … dar nici tu nu esti prea departe de el.

Comentează