TOLO.RO
miercuri, 11 aprilie 2007, 7:57
Priviţi tribuna! De acolo veniţi. Imaginea datează din 1973, de la U Craiova – Dinamo, dar tribune arhipline au fost şi-n 1989, la România – Danemarca, şi-n 1993, la România – Belgia, şi în 2006, la Steaua – Real Madrid.Nu e o chestiune de vîrstă. În spatele imaginii cu oameni căţărîndu-se pe tabela de marcaj, stau, de fapt, generaţii diferite, trase la indigoul pasiunii. Asta vă uneşte. Asta vă făcea să luaţi în braţe stîlpii, să ajungeţi cu două ore înainte la joc, alături de prieteni care erau dinamovişti, rapidişti, stelişti, utişti sau orice altceva. Atunci nu stăteaţi pe scaune, ci pe gradene, nu existau şepci cu Chicago Bulls, ci coifuri din hîrtie de ziar. Vorba unui text care circulă pe net, cum naiba am supravieţuit?!
Ceva e şocant în întîlnirea cu Tweety, cel care l-a lovit pe cameramanul TVR. Nu lanţul, nu nevroza, nici măcar pasivitatea interlopă a jandarmilor. S-a strecurat în tot acest dosar, ca un detaliu, mărturia unei surse care-l cunoaşte: „Apare la meciuri de un an şi jumătate, maximum doi”. Vă daţi seama cît se pricepe la fotbal?! Cît înţelege el din felul în care joacă propria echipă sau adversarii?!!!
În timp ce milioane de români care iubesc fotbalul ezită să meargă pe stadion, refuzîndu-şi o moştenire dragă, cîteva sute de huligani, la nivelul întregii ţări!, în marea majoritate nişte afoni care-şi compensează lipsa de pasiune prin violenţă, ţin ostatic un întreg sport.
E suficient să suprapui cele două imagini. Cea veche, cu oamenii care curg pe tribune precum ceasurile lui Dali, şi cea a siluetelor agresive de azi. Milioane de fiinţe educate şi fragile la cheremul unei minorităţi barbare. Portret impecabil al timpurilor noastre şi coşmar căruia îi putem supravieţui doar ascultînd cum suporterii Romei au început aseară să-şi cînte imnul la 0-5 pe Old Trafford.
NYC • 11 aprilie 2007, 12:55
Un Suporter
Repet…violenta…nu va dispararea…uitativa in argentina..dau foc la gari..trenuri etc..si tot nu se face tam tam..si acolo chiar poti spune ca esti un suporter adevarat…si tot sunt stadioanele pline….
de unde stii tu ca nu se face acolo tam-tam???
citesti ziarele din argentina? te uiti la tv in argentina???
tu oi fii vreunu’ din ala de-i place sa-si ai lanturi in cap. da-te nene cu capu’ de pereti atunci, si lasa-ne pe noi in pace…
DonAdryan • 11 aprilie 2007, 12:55
NYC: PERFECT DE ACORD!!!
Reddog Alex • 11 aprilie 2007, 12:57
Pai uite la vitejii de la mall. Daca intrau si oameni nevinovati in milocul lor? Si jandarmii ii rupeau si pe aia?
adrian • 11 aprilie 2007, 12:58
Un suporter,
Sa ne chemi si pe noi la chef, cand iti fac astia buletin! Ar fi pacat pentru tine sa ai peste 14 ani, fiindca inseamna ca doar creierul ti-a ramas la 13 ani jumate (si aici cred ca ii jignesc pe copiii de 13 ani).
PS: Toate acele intreruperi din „discursul” tau, toate puncte-punctele alea … denota grave inadaptari sociale si de exprimare. Numai bine!
emil mihai • 11 aprilie 2007, 12:58
I-AS INCONJURA IN TRIBUNA SI I-AS LASA SA MOARA DE FOAME !!!
AM MOTIVE : NU A IESIT LEGEA INCA !! ASA CA , ASTEPATTI !!! SA INDRAZNEASCA VREUNUL SA MISTE !!!
Un Suporter • 11 aprilie 2007, 12:58
””Dar in randurile ultrasilor se ascund huliganii…Este?””
Unii din noi….cam nu stiu face diferenta intradevar…..in general ca asa e peste tot….trebuie sa fie 1-2 pers mai nebuni..intr-o brigada…care sa dea tonul la provocari..asa este peste tot..si la locul de munca…si peste tot..generalizez acum…..
Fenomenu ULTRA`se axeaza in special…coregrafii..mesaje…..torte,fumigene….cantece noi…etc…pe scurt….
Fenomenu Hooligan`…aici sunt intalniri de fight-uri….intre brigazi….etc..aici e doar violenta…
Si la fenomenul ultra` sunt violente intre rivali…dar aici….toate vin de la sine…..nu-si dau intalniri etc…doar daca sau intalnit din greseala..pe o anumita strada….inainte meciului..sau dupa..incepe si conflictu..am dat ex…
Repet…sustin in continuare rivalitatea….dar pana la o limita…crime etc….
emil mihai • 11 aprilie 2007, 13:01
CE ULTRAS !!! REFULARI DE NEADAPTATI !! CU FUMIGENELE SUNT INTERZISE !! DE CE II LASA POLITIA ? BANERELE SUNT DOAR JIGNITOARE !! MELODII NOI , TOT JIGNITOARE !! ASA CA , CE COREGRAFIE ? PUS PARUL PE EI CUM INJURA , CUM ARUNCA , CUM SE BAT , CUM AFISEAZA BANERE JIGNITOARE !! SA VEDETI CE ORDINE VA FI !!!
Fane Preda • 11 aprilie 2007, 13:01
Am si eu o intrebare: unde sunt dinamovistii in poza aia?
cezar • 11 aprilie 2007, 13:01
foarte urit ce se-ntampla pe stadioane!dar exista proasta crestere la toate nivelele in tara noastra!nici cu ziaristiinu-mi este rusine si nici cu presedintele in exercitiu!culege-ti ce a-ti semanat mai hahalerelor!SENZATIONALUL!! meritati interzisi mare parte dintre voi,pt.ca provocati tot timpul,inclusiv pe sportivi intre ei!
adrian :de la meci • 11 aprilie 2007, 13:01
Stati drepti, joaca Dinamo!
adrian :de la meci • 11 aprilie 2007, 13:02
ne-am pisat pe voi , nasoilor!
NYC • 11 aprilie 2007, 13:02
Un Suporter
Repet…sustin in continuare rivalitatea….dar pana la o limita…crime etc….
aaa…limita e crima. pana acolo totul e permis nu?
ruperi de oase etc…
pai vezi ce distrus esti? ca eu n-am chef sa plec la meci intreg si sa ma intorc cu capu’ spart.
cum ziceam, dati-va voi acasa cu capu’ de pereti si ziceti c-ati fost la meci!!!
geo_x • 11 aprilie 2007, 13:06
AUZI MAI …””ADRIAN DE LA MECI „”CAND O AVEA DINAMO PERFORMANTELE STELEI……….,,,TOTUSI NU CRED K IN VIITORUL F APROPIAT
Reddog Alex • 11 aprilie 2007, 13:10
E punctul tau de vedere. Nu ma refeream la fenomenul „hooligans” ci la derbedei. E asa cum ai spus. Bun. E normal sa fie asociat fenomenul ultras cu ce tine de raul de pe stadioane. Iti dai seama singur de ce. Asa cum tie ti se pare normal sa ne faci pe restul samantari. Ai fi surprins dar si la tribune lumea canta. Si isi incurajeaza echipa. De ce ai boala pe acel om de la tribuna? Pentru ca vrea sa vada meciul mai bine, pentru ca isi permite un loc mai bun? Asta e problema. Voi credeti ca stadionul e al vostru si ca snu se poate fara voi. Ai fi suprins. Se poate.
Cum poti tu sa spui ca ala e samantar doar daca sta la tribuna? Ai fi surprins. Sunt altii destui care n-au sansa sa fie alaturi de echipa, iar voi luati totul de-a gata. Nu cred ca esti tu mai dinamovist ca unul care sta la TV. Sincer. Sau ca mine de ex. care stau la multi km de Bucuresti si merg la meciuri mai mult prin deplasari. Si acolo vad ce „formidabili” sunt ultrasii. Comportament de nota 10 intradevar…
ices • 11 aprilie 2007, 13:14
Cuza : introducerea invatamantului obligatoriu , infiintarea univ de la iasi , reforma agrara , introducerea codului penal , crearea jandarmeriei si multe altele … deci si cuza a facut ceva ce tine de civilizatie amice … mai putin ult 2 enumerate de mn ma streseaza :)))
NYC • 11 aprilie 2007, 13:14
Reddog Alex
lasa-l, ma, pe ala, ca pe el nu-l surprinde decat un lant in cap:)))
NYC • 11 aprilie 2007, 13:15
ices Says:
April 11th, 2007 at 1:14 pm
Cuza : introducerea invatamantului obligatoriu , infiintarea univ de la iasi , reforma agrara , introducerea codului penal , crearea jandarmeriei si multe altele … deci si cuza a facut ceva ce tine de civilizatie amice … mai putin ult 2 enumerate de mn ma streseaza :)))
da, ma, n-a zis nimeni ca n-a facut, da’ cica o luase razna, asta e ideea.
Un Suporter • 11 aprilie 2007, 13:15
Oameni buni…bagati-va mintile in cap..ca, nu se va schimba nik in romania….e viata grea….etc…poate si de la astea vin violentele…astia suntem noi..cu bune cu rele..padure fara uscaturi nu exista…in fiecare oras…tara…este asa…
Stati lejer..eu nu sunt o pers violenta…nu am primit o amenda in viata mea….sa nu aveti impresia..ca sunt din vreo peluza din bucale..nu..sunt din provincie…..dar voi samantarii…sunteti in general ca,caii…vedeti doar in fata…
NYC • 11 aprilie 2007, 13:16
Reddog Alex
iti place mult asta cu „Ai fi surprins” („You’d be surprised”, nu?:)))
Reddog Alex • 11 aprilie 2007, 13:18
Da….Imi place 😀
NYC • 11 aprilie 2007, 13:18
Un Suporter
ca caii, zici tu…folozofule?:)))
(am vazut virgula, da’ suna misto:)))
P.S. cred ca avem mintile mai bagate in cap ca tine:)))
ices • 11 aprilie 2007, 13:18
ba mor de ras mare titlu ” tweety este audiat” :)))))
NYC • 11 aprilie 2007, 13:19
da’ de ce mori de ras?
zii si mie, sa ma rad si io:)))
Un Suporter • 11 aprilie 2007, 13:23
”De ce ai boala pe acel om de la tribuna? Pentru ca vrea sa vada meciul mai bine, pentru ca isi permite un loc mai bun?”
Nu neaparat….daca ai sta in peluza…te-ai implica..cu banii….ptr…msg..coregrafii..deplasarii…etc……ar insemna f mult ptr tine peluza…nu-mi e ciuda ca ala samantaru sta la tribuna..bv lui….dar iti spun…de ex..eu cate bani dau ptr tot ce tine de fenomenul ultras..din propiul buzunar…ptr deplasari etc…asa ca imi pot permite mai multe locuri la tribuna….si ce fac acolo?cand la inceput si la sfarsit..si gata meciul….la noi nu e ca in anglia….sa cante tot stadionu…daca te uiti la bine..stadioane goale..vezi….
Acum…poate unii din voi..au peste 35 de ani..aveti familie etc…v-ati maturizat…etc..nu va mai arde de astea..dar noi pustanii..intre18-25 de ani….avem alta mentalitate…..generatia asta e diferita de cealalta..acum ca e mai rau..mai bine..depinde….oricum eu va inteleg !!!
ices • 11 aprilie 2007, 13:25
nu prea inteleg dc nici azi dim si nici aqm nu mi`i se posteaza cu comment??? de vreo 7 ore apare ca asteapta sa fie aprobat /:) ce baieti sunteti voi 😉
Reddog Alex • 11 aprilie 2007, 13:26
Un suporter
Daca nu-ti place sa fii catalogat eronat nu judeca nici tu. Voi toti samantarii…Adica eu si NYC? 😀 Sau cum…nu inteleg.
Crezi ca mie nu mi-ar placea ca acei 2,3 nemernici sa lipseasca de pe stadion? Si sa cante galeria? Uite la meciul cu Leverkusen. Imediat dupa primirea golului TOT stadionul a cantat. Si uite de cum a inceput. Crezi ca nu iubim echipa? NU omule, ne-am saturat doar sa plateasca echipa pentru nemernicii astia care ne fac o imagine formidabila atat in tara cat si inafara. Atata tot. Ca datorita alora lumea crede ca e un lucru rau sa tii cu Dinamo.
Pe langa asta au si destule facilitati. Stii tu de fapt. Cum e cu deplasarile?
Un Suporter • 11 aprilie 2007, 13:27
NYC…vroiai sa fac c.c.fonie?…afonule
Un Suporter • 11 aprilie 2007, 13:37
”Uite la meciul cu Leverkusen. Imediat dupa primirea golului TOT stadionul a cantat”
Si pe stadioanele noastre se mai aplauda golurile adversarilor…mai rar..da se mai intampla…
”Crezi ca nu iubim echipa?”..nu am spus asta…dar nu faceti absolut nik..doar sa papati seminte….daca vrei sa ma crezi….un membru al galerie ce canta etc..in peluza..sa spun cu aprox..cam 30% vede din meci….
Deplasarile….intradevar..dar depinde..de cluburi….sunt si galerii independente..eu chiar fac parte dintr-o peluza..independenta…si chiari ma bucur….la noi nu` interese..etc….
NYC • 11 aprilie 2007, 13:37
Un Suporter
nu, mai…lingvistule:))) (sa nu spun altfel:)))
puteai sa spui „precum caii”
eeeeeeeeeeee…p-asta n-o stiai, nu?:))) fii sincer:)))
grea pt unu’ ca tine:)))
Reddog Alex • 11 aprilie 2007, 13:46
Uite ma la el…Incep sa cred ca altii aveau dreptate in privinta ta. Cu asta incerc sa te lamuresc si gata.
Cand o sa ma vezi pe mine „papand” seminte pe stadion sa crestezi in grinda.
De unde stii tu ca nu fac nimic? Pai mai, nu sunt din sau de langa Bucuresti. NU pot merge asa des pe cat as vrea la meci.
Nu ma judeca daca nu ma cunosti sau daca nu stii nimic despre mine. Fac aici o paranteza: Mi-am permis sa-mi spun parerea despre tweety bazat pe ce am vazut.
Chiar ar fi cazul sa te maturizezi. Si nu te mai referi la generatia 18-25 ca de acolo-s si eu si nu toti suntem la fel. Nici pe departe.
Un Suporter • 11 aprilie 2007, 13:46
NYC…ia-ma cu dex-u…si ar fi totul ok…fate tata critic literar..sau nush ce..aici vb despre ceva..ce tu nu ai habar din moment ce aberezi…in fine te las sa vorbesti singur !!!
paianjenulderanjat • 11 aprilie 2007, 13:50
Bai Tolo…ce mama naibii chiar asa pe fatza vrei sa transformi gazeta in program de meci sau manifest stelist???? Tu ai citit scuzele penibile si lipsite de fair play ale lui Tudor Octavian vis a vis de prestatia stelei??? Nu-mi spune ca e colaborator si are dreptul la o opinie…cum naiba se face ca nu gazduiti niciodata oameni cu opinii asa partizane cu Dinamo????…Probabil vei spune ca suntem absurzi noi dinamovistii cand spunem ca gazeta e ziarul de casa al stelei… Chiar daca a vochin e recunoscut ca suporter fanatic al stelei, noi speram ca tu esti un om echidistant, un profesionist care isi doreste sa mentina ziarul pe traiectorie echidistanta fatza de oricare dintre echipele noastre. se pare ca si tu faci parte din gasca de stelisti care conduce gazeta sporturilor..vochin, stamatoiu, roman si ceilalti sefi din moment ce lasi sa apara asemenea materiale materiale care frizeaza bunul simt. Un astfel de material si-ar gasi mai degraba locul in revista clubului steaua decat intr-un cotidian de sport cu acoperire nationala. Dezamagit!
Tweety • 11 aprilie 2007, 13:52
mm GSP si dinamu!
NYC • 11 aprilie 2007, 13:53
Un Suporter
mai pustiule, dintre noi doi, tu esti ala care abereaza.
uita-te la toate posturile de mai sus si ai sa vezi ca nu te mint:))).
Tweety • 11 aprilie 2007, 13:55
paianjenulderanjat ..mars in plm pe alt site, dk asta nu-ti convine… nu va cumparat turcu alias mucu ziar? du-te-n plm pe sport total!
paianjenulderanjat • 11 aprilie 2007, 14:05
Tweety dupa cum scrii si dupa alias-ul ales tu faci parte din categoria oamenilor care ne fac de ras pe noi ca romani oriunde s-ar afla , in consecinta putin imi pasa de injuraturile tale…nici nu meriti sa fii luat in seama. Ai ramas restant tare de tot la capitolul educatie…si prin urmare nu am ce discuta cu tine
Tweety • 11 aprilie 2007, 14:14
paianjenulderanjat bay plm, nu te-am injutat.. ci te-am laudat: mars in plm. asa se spune la cainii sau maidanezii.. dp preferinta.
Un Suporter • 11 aprilie 2007, 14:19
Reddog Alex..am generalizat…acum fiecare cum intelege…ce am vb pana acum am vb la modul general..nu m-am referit la cineva de aici..sau nush de unde….faza e ca pe mine nu ma intere parerea voastra despre mine…conteaza putin….era de asteptat…de la niste samantari……
Daca tot spuneti ca se injura se omoara…si etc..sasa..atmosfera frumoasa nu prea e in peluzele din romania..de ce nu stati la tv?va luati din banii de bilet..si cate 2-3 berici…”semintele proaspete”…si stati si va uitati cu toata familia..!!!
iahaha • 11 aprilie 2007, 14:19
in afara de incidentul minor(cameramanul ia cam iesit pasenta e erou) ce alte incidente majore au existat in tribune :un schimb pe pumni intre bisnitari cu aere de mari oameni la tribuna1!in timp ce peluzele alea tot blamate si ras comentate erau intr_un protest COMUN in linistea de atunci deja celebri oameni de la tribuna 2 siau incercato cu celebra lor strigare dimano m@#$e…samd si pungile alea de saminte si alte obiecte de unde erau aruncate oare ?oare ?tot de la tribune jumate din cei care va dati cu parerea pe aici nici macar nu ati fost la meci dar la politica &fotbal se pricepe tot omul
PCH • 11 aprilie 2007, 14:24
@Un Suporter
pai nu prea e corect ce zici. eu am dreptul sa merg oriunde si sa fiu in siguranta, atit fizica cit si morala. daca eu vreau sa vad un meci pe stadion nu e normal sa nu ma duc de frica sa nu-mi iau bataie. fotbalul nu a fost inventat pentru televizor ci pentru stadion. si fotbalul nu este doar al huliganilor, ci si al celor civilizati. mai ales al lor. ce este considerat normal intr-o societate civilizata este ca huliganii sa stea in puscarie, nu ca oamenii normali sa se obisnuiasca cu violenta si sa o accepte.
Piorel • 11 aprilie 2007, 14:40
🙂 Staţi aşa că se va da soluţia optimă, de care uitasem, dar pe care, mai nou, o permite regulamentul. Să se joace cu porţile închise. În cazul stelei, sunt convins că meme (care are ordin în sensul ăsta de la gigi) va fi de acord sau chiar ca încerca să obţină o astfel de sancţiune, nu sancţiunea suspendării stadionului. Practic, deşi există victime colaterale, cei mai dezavantajaţi sunt huliganii. Păcat de meciul frumos de sâmbătă, iar dacă ne mai şi pretindem religioşi… era şi sâmbăta mare…
Un Suporter • 11 aprilie 2007, 14:41
PCH…ma refeream la pers…care tot spun ca nush ce..ca nu pot venii cu familia….sa stea acasa..nu ii oblig eu….le-am dat un sfat..daca pot spune asa..:)
Hai ca noi nu suntem asa hooligani..nu au fost nush ce incidente…..ce mai sunt..sunt la derby-uri…timisoara-craiova-steaua-rapid-dinamo si imediat..’u’…cam aici se invart….incidente sunt si la peluzele mai mici….dar mai slabut….dar nu crime…sau traume pe viata…
Asta e..a muscat-o ala….de masa cauta in mijlocul stelistilor?oricum presa vb numai porcarii…..sasa toata lumea e impacata la faza asta..audienta etc……
Inca o chestie….intradevar unii din noi bea inainte de meciuri…si asta este un motiv care se ajunge la violenta…dar voi zmeilor….samantarilor….cum puteti sa va bateti nevasta?spun de astia mai in varsta de pe aici…..cand beau..merg acasa..si isi omoara nevasta….o femeie…si acum comentati..ca va bati pustanii pe la stadion..ofof…am vb iar la modul general…
bulan • 11 aprilie 2007, 14:44
Daca nu ati trait izolati de lume in ultimele 3 zile, ati vazut/auzit probabil povestea cameramanului de la TVR batut „cu bestialitate” de suporteri (stelisti). Jurnalele de stiri si/sau jurnalele de sport incep cu asta. Majoritatea ziarelor, Gandul, EVZ, Adevarul, Cotidianul (si probabil altele) au ample editoriale care analizeaza cauzele. In cele 2-3 ziare de sport, se prezinta pe larg povestea, se scriu articole de prima pagina despre agresori, se discuta despre riscurile la care sunt supusi ziaristii. Poza individului e peste tot, se fac apeluri in media pentru identificarea lui, s-a constituit un birou special in cadrul Politie Bucuresti pentru prinderea infractorului.
Nimic rau pana aici – ranirea unei fiinte umane este un act condamnabil, indiferent in ce conditii are ea loc. Problema este alta. In septembrie 2006, zeci, sute de suporteri au fost gazati, batuti, impuscati de oameni platiti din banii contribuabililor. Jandarmii, caci despre ei este vorba, au batut oameni, adolescenti, femei. Toate abuzurile au fost filmate, fara ca nimeni sa gaseasca un vinovat. Acelasi lucru s-a intamplat la Constanta, Craiova, Arad, din nou Bucuresti. Saptamana trecuta, suporterii vasluieni veniti la Bucuresti au fost batuti, li s-a furat si distrus camera folosita pentru a-i filma pe agresori. Poate (sigur) suporterii au avut partea lor de vina, dar asta nu justifica in nici un fel comportamentul unor angajati ai unei institutii publice.
Nimeni nu a starnit o vanatoare a celor vinovati. Ziarele de sport au semnalat „regretabilele” evenimente, si totul s-a oprit aici. Fara editoriale, analize, filmari din prim-plan, talk-showuri. Ei erau doar niste suporteri neimportanti, pe cand El era Cameramanul TVR.
Fenomenul nu este singular. Un om batut pe strada este, cel mult, o stire de la ora 5. Un ziarist/reporter batut este o victima a cercurilor de interese. Pe cine oare a deranjat ? Oare familia lui e in siguranta ? Oare a scris despre Putere, despre Opozitie ? Oare ?
Oare ziaristul in cauza este mai om decat zecile, sutele de oameni batuti, atentie, nu de un oarecare de pe strada, probabil baut si probabil tampit, ci de cei pe care noi ii platim sa ne asigure linistea ?
orion • 11 aprilie 2007, 14:47
„“Apare la meciuri de un an şi jumătate, maximum doi”. Vă daţi seama cît se pricepe la fotbal?! Cît înţelege el din felul în care joacă propria echipă sau adversarii?!!!”
Eu cred ca poti sa nu ajungi niciodata intr-o viata pe un stadion si totusi sa te pricepi intr-o masura apreciabila.Nici varsta nu conteaza foarte mult,sunt tineri care se pricep mult mai bine ca unele persoane nascute mai devreme.Totul tine de pasiune,de dragostea fata de fotbal,fata de sport in general.
orion • 11 aprilie 2007, 14:50
bulan,sunt de aceeaisi parere.Imi aduce aminte de ziarista aceea bolnava de leucemie care in cateva luni a reusit sa-l faca pe A.Nastase sa-i aprobe cateva sute de mii de euro pentru operatie in Austria in timp ce zeci de copii cu aceeiasi boala asteapta mila unui ca jiji!
Un Suporter • 11 aprilie 2007, 14:54
Fiecare face ce doreste..si fiecare sa plateasca ptr faptele lor….voi samantarilor..ne bagati pe toti in aceasi ”oala”…..gresiti..
DonAdryan • 11 aprilie 2007, 15:34
Niste nenorociti…inainte mai mergeam la meciuri…ultimul a fost Romania -Belarus. Am fost cu prietena. Dupa ce m-am chinuit vreo 2 zile sa o conving sa mergem…ne-am dus la meci…acolo…numai cavemen…il injurau pe Coman ca la usa cortului…ma uitam la ei…niste putzoi…de 16 -17 ani…vai mama lor…nu se uitau de loc la meci…injurau, scuipau si incitau la violenta intr-una…prietena mea a fost scarbita…acum nici macar nu se mai uita la meciuri…decat la englezi…ii plac f. mult atmosfera si stadioanele…
Despre Roma, ce sa zic…nu cred ca are galeria cea mai cuminte…nu cred ca e cea mai buna trimitere…insa exemplul e bun in principiu…
Toti ratatii si huliganii vin la stadion…nu stiu ce cauta acolo…nush care ar fi solutia…
Lazar Cristian • 11 aprilie 2007, 15:39
Este regretabil violenta cu care se plateste fiecare infrangere a echipei favorite in numele unei dragoste dusa la fanatism pentru clubul favorit.
As vrea insa sa revin la atitudinea conducatorilor din fotbal: Meme Stoica, Cristi Borcea, Turcu, si altii mai mult sau mai putin cunoscuti, care nu fac altceva decat sa incite la astefel de gesturi reprobabile. Ce a facut Meme in Giulesti? S-a suspendat terenul Rapidului, dar d-nul Stoica are dreptul sa faca orice, sa provoace………..Borcea ce a facut la Steaua, acelasi lucru. Sa ne mai miram ca vedem astfel de comportamente prin tribune. De ce presa nu taxeaza iesirile in decor ale marilor manageri, asa cum se autointituleaza acestia, gen Stoica sau Borcea? Sa ii suspende si pe acestia cate trei-sase luni din fotbal.
Tex • 11 aprilie 2007, 15:41
Forza Craiova…restul nu ma intereseaza.
independentu • 11 aprilie 2007, 15:53
parca vad ca si cameramanu asta o sa-si retraga plangerea asa cum a mai facut un ziarist de al vostru la un meci craiova-dinamo acum cativa ani