TOLO.RO
Nu discut erorile cuplului MM – Oli. Unele sînt evidente, altele probabil că nici nu şi-au atins punctul critic, precum în cazul portarului Andrey, un remake după Carlos.
luni, 16 aprilie 2007, 5:50
Nu discut erorile cuplului MM – Oli. Unele sînt evidente, altele probabil că nici nu şi-au atins punctul critic, precum în cazul portarului Andrey, un remake după Carlos.
Fiecare dintre noi plătim decizii greşite cînd răspundem pentru alţii. Dar, văzînd cum se chinuieşte Steaua de atîtea etape, în faţa unor jucători fără nume, de la coreeanul lui Grigoraş şi pînă la puştii lui Sabău, nu poţi să nu te întrebi totuşi: n-a mai rămas nici un strop de orgoliu în fotbaliştii care acum cîteva luni cîştigau la Kiev, reuşeau un meci bun la Madrid şi plecau neînvinşi de la Lyon?!
De acord, sînt presaţi, timoraţi şi-i gîtuie persectiva eşecului. Antrenorul nu le dă cele mai bune sfaturi. Managerul general transferă fotbalişti care au un alt stil decît cel comun al echipei. Însă echipa ce face? Rădoi, Goian, Nicoliţă, Paraschiv, toate starurile care continuă să aibă cel mai mare număr de fani, ei ce au de gînd?!
De fiecare dată, între jucători şi evidenţa insuccesului se suprapune o siluetă. Becali, un cameraman, Olăroiu, MM… Toţi o încasează la propriu sau la figurat! În acest timp, fotbaliştii chiar nu resimt eşecul, nu-i ustură nimic, nu le vine să facă precum eroii din filmele romantice în care campionul decăzut se antrenează pînă îi sar capacele ca să ajungă din nou sus? Cum te simţi după ce te bate cu 2-0 o echipă decimată a Bistriţei, care şi în formulă completă valorează cît tabela ta de marcaj? Ce-ţi mai rămîne de făcut?
Articolul se încheie aici. Nu căutaţi răspunsul în ziar! Cum le place uneori să zică: „Vorbim pe teren!”.
Nu vreau să discut nimic despre Steaua. E tot ceea ce pot spune acum. Vă rog să nu insistaţi! Acum nu e timpul să discut despre Steaua! Dacă va veni acest timp? Nu ştiu, vom vedea! — Gică Hagi
LFC Bucharest • 16 aprilie 2007, 6:03
Aducerea lui Hagi la Steaua ar continua linia masurilor „dupa ureche”. Gica a fost mare fotbalist dar poate nu i-ar strica linia pe care a mers Nelutu Sabau. El a inceput cu Nationala, a continuat cu Galata si Poli si a cam fost fugarit de la toate… Becali va face performanta la Steaua cand va avea o echipa de manageri performanta. Faptul ca MM a copilarit in anturajul fotbalului si ca ii raspund unii la telefon nu inseamna ca se si pricepe. Iar tot ce a facut in Ghencea demonstreaza asta.
mimi • 16 aprilie 2007, 6:05
Bravo Tolo! Corect! Asa e. De jucatori nu zice nimeni nimic? Numai personajele amintite de tine sunt de vina?
bulan • 16 aprilie 2007, 6:15
Nu discut erorile cuplului MM – Oli. Unele sînt evidente, altele probabil că nici nu şi-au atins punctul critic, precum în cazul portarului Andrey, un remake după Carlos.
============
bah bolovane ! gata.. l-ai transformat si pe andrey intr-un esec?
mfun.ro • 16 aprilie 2007, 6:19
La echipa tb un soc. Oli tb sa plece pt ca a scapat situatia de sub control. Jucatorii au si ei partea lor de vina, dar cu un antrenor blocat psihic, „ideiless”, care nu stie sa faca o schimbare, nu are reactie la ce se intampla pe teren, nu au ce sa faca ei. PUNCT
http://www.mfun.ro
http://www.mfun.ro
super aplicatii gratuite si folositoare day by day
Bogdan Anderko • 16 aprilie 2007, 6:19
Salutare TOLO.
Uita faza cu Andrey, remake dupa Carlos.. e rautacioasa. Si chiar obeserv prin paginile online Gsp un inceput de tavalug rautacios la adresa brazilianului.
Eu sunt si fan MILAN. Stii de cate ori a gresit DIDA? Si l-au lasat in pace. Ai vazut cum a aparat cu Bayern?
Lui Andrey, hai sa fim seriosi.. mai dai ceva sanse.. Nici chiar asa… Si sa nu uitam cine l-a distrus pe Carlos. Voi. PRESA. In special GSP. NU UITAM. NU IERTAM.
Ai dreptate in privinta jucatorilor. Umilitor a fost sa pierdem cu dinamo. Si la fel si cu Bistrita. Nu e anul Stelei. Dar noi suntem alaturi de echipa. Noi suporterii. NOI suntem.—STEAUA. CEA MAI BUNA ECHIPA DIN ROMANIA. Sa nu uitam… Ne revenim. Asa cum ne-am revenit de fiecare data. Toata lumea da in noi. Pe unde apuca. Suntem indiferenti. Stii de ce..? Pentru ca SUNTEM SUPERIORI. Tuturor. Poate nu acum. Dar per total .. in istoria fotbalului romanesc… Sutem noi STEAUA.
Gsp… e ca vantul. Echidistanta nu isi are locul in paginile voastre.
LUPTA STEAUA.
MANDRU CA SUNT STELIST. Acum mai mult ca niciodatata.
madafacaru • 16 aprilie 2007, 6:22
vorbele luio cruiyf nu au ajuns pana in la Olariu sau jucatori: ” ganditi-va in primul rand voi, ce faceti diferit fata de momentul in care invingeati cu 4-1 la Kiev si-l faceati pe madafacaru sa se imbete p.la”… asa a zis Cruiyf… fara vrajeala…
dupe primele 3 meciuri am remarcat cu teama crescanda ca Marele portar andrey cam ia goluri meci de meci… hmmm… acum e o certitudine…. e toit carlos , dar tuns si vopsit….
din pacata nici apararea nu mai e ce a fost, ghionea accidentat, goian…. plecat cu vaca… nici o solutie viabila pe partea dreapta… radoi in cautare de forma… paraschiv mai anonim decat anonimitatea unui mijlocas defensiv…. desi nu face nimic nimic nimic, nici o centrare nu e in stare sa dea, desi asta e rolul lui in teren (mai bate si aproape toate cornerele si loviturile libere) nicolita joaca titular meci de meci, si este convocat la nationala… cu nationala inteleg… piturca nu putea sa sa-l convoace pe Oprita, care e accidentat (sau era la momentul acela)…. si da, prea multi jucatori imprumutati la satelitul Stelei, Bologna…
concluziile mele?
remaniere a lotului PENTRU SEZONUL VIITOR… alt antrenor… O ALTA ATITUDINE… mai ales atitudine in teren… meciurile se castiga in teren, nu in fata camerelor de filmat…
micu • 16 aprilie 2007, 6:23
Becali zice ca nu a dat pe nimeni afara.dar Zenga?Nu a zis el ca l-a dat afara de frica sa nu piarda campionatu’?
catalinultrasu’ • 16 aprilie 2007, 6:24
Pai nu-i ustura pt ca sunt mercenari.Nu a mai ramas nici un stelist la echipa.Toate valorile au fost indepartate,spiritul stelist nu se mai cultiva la club.II doare la bashcheti…PLECATI DIN GHENCEA MERCENARILOR !!! Si luati-i si pe mm si oli cu voi!
Ariciu • 16 aprilie 2007, 6:29
Andrey n-are valoare de steaua! Adica. (punct) Cei care se pricep la portari si n-au nici o treaba cu Jiji au spus-o de la inceput sau la scurt timp dupa inceput. Daca a aparat un 11 m cu Otelul … nu inseamna nimic. N-are nici valoare si nici experienta necesara (Carlos avea putina experienta in plus fata de Andrey). Pe scurt: nu-i steaua de nasul lui.
Ball_Dog • 16 aprilie 2007, 6:30
Eu nu as arunca prea mult vina pe jucatori! Steaua culege, la ora actuala, ce a semanat, la fiecare nivel:
– Becali a indus o stare de „razboi” intr-un domeniu pur sportiv, acum trebuie sa isi asume insatisfactiile ca pe adevarate infrangeri in batalii;
– MM trebuie sa plateasca „hegemonia” mult trambitata, cu modestie, lucru care nu-i reuseste deloc, caci nu se poate transforma peste noapte un infumurat incurabil;
– Oli trebuie sa dea socoteala „arogantelor” fara noima pe care le profera la adresa partenerilor de intrecere, de cele mai multe ori fara nici un suport logic;
– Argaseala trebuie sa deconteze in fata tuturor lipsa de personalitate, faptul ca nu a reprezentat decat „trompeta” de debitat ineptii a celor trei;
Dupa ce cei mentionati mai sus vor raspunde, abia atunci putem sa ne adresam jucatorilor; puntea de legatura va trebui sa fie Radoi, care mai degraba reprezinta al cincilea element in ecuatia insuccesului decat un jucator de fotbal, lucru demonstrat de „coeziunea” vestiarului ce domneste in Ghencea!
Corneliu • 16 aprilie 2007, 6:31
Pe Carlos l-a distrus presa, corect, dar pe buna dreptate. Ca doar nu i-a pus sticluta in mana GSP. Nu sunt fan GSP apropo si nici adept al dezinformarii lor, dar aici nu prea au gresit cu nimic.
Andrey poate nu e un esec si nici chiar asa de slab dar clar nu e mai bun decat Cernea si deci transferul lui e o pierdere din nou.
Referitor la articol, jucatorii sunt si ei vinovati intradevar, in general niste mercenari figuranti, dar vina nu e a lor ca inca mai sunt in echipa …
The Red Dawg • 16 aprilie 2007, 6:32
Oli, Oli nu-i lasa !!! Si daca totusi mai ai putina mandrie si o faci sper sa vina alt „mare” antrenor roman, Gica Hagi… Sa va mai duceti putin la vale, oitzelor !
DINAMO • 16 aprilie 2007, 6:35
Dinamo e la 18 pct de stoaia !!! incredibil cat de penibili sunt stoistii…18 pct… UMILINTA SUPREMA!!!
mujotutun • 16 aprilie 2007, 6:41
Cred ca exagerati. Probabil ca vreti sa mai luati o parte din vina de pe umerii celor cu adevarat responsabili. Ce, Nicolita nu joaca? Alearga ca nebunu’, trage la poarta, centreaza aiurea, deci Banel cel din toate timpurile. Goian, la fel, joaca ce stie el. Ma tem ca i-ati supraestimat pe fotbalistii de la Steaua; ca orice fotbalisti, au zile mai bune sau mai proaste, dar nu cred ca se poate afirma ca ei nu-si dau osteneala. V. Iacob mi-a parut dintotdeauna un jucator mediocru, din familia lui Doru Popescu-Dulap. Daca dvoastra l-ati reinventat ca mare varf, ati gresit; el nu are nici o vina. Daca s-a batut indecent toba despre alde Thereau, Elton, Andrey, Croitoru, o parte din vina o aveti si dvoastra. Sunt fotbalisti obisnuiti, care, cu o buna indrumare, ar putea face ceva, nu sunt „fenomenele” pe care ati reusit sa le bagati pe gat multora.
Andrey este un portar mediu, mai greseste, le mai scoate, ma rog. Dar cand il prezinti de parca ar fi Iasin, sigur ca esti foarte dezamagit cand ia goluri parabile si nici nu-ti pasa de interventiile lui bune. Ce, Radoi nu vrea? Dar e clar ca, cel putin momentan, nu prea poate; sa speram c-o sa-si revina.
La Steaua este un climat pestilential, datorat conducerii. Fotbalistii sunt cei mai afectati de aerele „stapanilor”, dezvoltand o aroganta stupida ce-i conduce la un joc modest si la brutalitati indecente. Dar la mintea lor, ce sa pretinzi? Asa sunt toti. Cat de buni si de modesti erau pana a veni la Steaua! Iar acum sunt niste brute ingamfate, dupa chipul latifundiarului pipernic. Asa ca, nu va mai „luati” de jucatori. Ei sunt doar un instrument. Vedeti de mana ce manevreaza aceasta scula!
un stelist • 16 aprilie 2007, 6:43
daca as fi in locul lui gigi la vara as vinde trei sferturi din echipa in frunte cu oli si mm. Pe astia doi i-as da gratis. E o rusine ca Steaua a ajuns in starea asta. Toti sunt de vina, incepand cu Becali care s-a inconjurat doar de lingai si nu de oameni care se pricep la fotbal, mm cumpara petarde de pe net, oli e varza si marioneta lor (jiji, mm), iar jucatorilor probabil ca li s-a urcat la cap. Trebuie sa se faca schimbari incepand de la nivelul conducerii. Unde e Steaua care juca un fotbal frumos, in viteza, spectaculos? Sper ca din sezonul urmator steaua sa revina acolo unde ii este locul, adica pe primul loc!
biju • 16 aprilie 2007, 6:45
…..aducerea lui hagi la steaua ,s-ar inscrie in „linia” carlos ,saban,croitoru,andrey ( nici macar mers de fotbalist nu are) ,nu-l prinde sfarsitul turului pe banca -pe hagi-! parerea mea !
cristy • 16 aprilie 2007, 6:54
bai stelistilor ,voi nu aveti echipa ,steaua nu-i a voastra si nu-i puteti cere demisia lui olica . voi ciocul mic si cantati la voi acasa nu la stadion ca acolo e marele becalii si cu mimi care o ia in gurita de la becalii,chiar el a recunoscut ca se uita la filme porno,si dupa aia le practica pe mimi generala. ce ma mai distreaza clubul asta,asa actori nu gasesti nici la holywood.
cristy • 16 aprilie 2007, 6:58
un stelist Says:
April 16th, 2007 at 6:43 am
daca as fi in locul lui gigi la vara as vinde trei sferturi din echipa in frunte cu oli si mm. Pe astia doi i-as da gratis. E o rusine ca Steaua a ajuns in starea asta. Toti sunt de vina, incepand cu Becali care s-a inconjurat doar de lingai si nu de oameni care se pricep la fotbal, mm cumpara petarde de pe net, oli e varza si marioneta lor (jiji, mm), iar jucatorilor probabil ca li s-a urcat la cap. Trebuie sa se faca schimbari incepand de la nivelul conducerii. Unde e Steaua care juca un fotbal frumos, in viteza, spectaculos? Sper ca din sezonul urmator steaua sa revina acolo unde ii este locul, adica pe primul loc!
——————————————————————————–
pai tu bei de dimineata buna ,pai nu tot acesti jucatori v-au dus in liga campionilor pe baza unui campionat trucat de sacosele lui becalii acum nu mai sunt buni. pai jucatorii astia ce se luptau de la egal la egal cu galacticii de la real si bietul banel a alergat de si-a pierdut capul pana a reusit sa marcheze si voi spuneti acum ca vreti sa-i schimbati .rusine sa va fie.
ca va cunosc • 16 aprilie 2007, 7:00
Fac cinste: http://www.mininova.org/get/235903
ce ziceti de asta?
marley b • 16 aprilie 2007, 7:01
Hagi, merita si EL o sansa, cel putin din partea suporterilor! A avut timpul si ocazia sa invete, sa se maturizeze ca tehnician. Acum il asteapta poate cel mai greu examen chiar are ocazia sa ne arate ca STIE.
Hagi e mai mult decat un ‘brand’ pentru Romania si cred ca STEAUA nu ar avea decat de castigat numindu-l in cel mai scurt timp.
STEAUA e o echipa unde se scrie istorie iar daca nu faci performanta ti-ai luat zborul indiferent cine ai fi.
mimi • 16 aprilie 2007, 7:09
Sa ai cu ce, sa n-ai cu cine…. Cam asa e la Steaua. Are stadion, dar n-are cu cine sa joace in LC…. Frustrant.
un stelist • 16 aprilie 2007, 7:09
Pt Cristi; probabil ca la Steaua se incheie un ciclu, probabil ca jucatorii care jucau in Champions league nu mai sunt in forma (unii dintre ei) si cred ca Steaua ar trebui sa se de sparta de ei
Mamulos • 16 aprilie 2007, 7:10
In GSP parca, Radoi intr-un interviu spunea ca Olaroiu are la dispozitie doar 14÷15 jucatori, iar dintre acestia multi sunt accidentati si ca aceasta ar fi cauza ptr. care Steaua pierde teren. Pai cine este de vina domnilor ca Steaua nu are 22÷25 de jucatori in lot ? Nu cumva nea Jiji. Ce jucatori importanti a adus Steaua la inceputul sezonului ptr. a ataca CL ? Vorbe domnilor, numai vorbe, cum ca intram in CL si aducem super jucatori. Unde sunt ? Carlos, Andrey, Elton, Croitoru (care nu are nicio vina ca nu joaca), Thereau, Iacob (ma bufneste rasul). Ce atacanti are Steaua ? In afara de meseriasul de Badea, Goian si Ghionea, tot lotul Stelei e varza, incepand cu Radoi, Coman, P. Marin, Ov. Perte, zau, dar conducatorii Stelei sunt chiar inconstienti, in frunte cu celebrul MM. Jiji, daca inca mai ai puterea de a gandi, da-l domne afara pe MM si bineinteles pe Loseroiu. Adu-i domne pe Hagi-Popescu si nu o sa regreti. Vrei sa ajungi in CL in 2008 sau nu ? Daca nu, pastreaza-i in continuare pe MM si Loseroiu si nici Cupa UEFA nu o s-o prinzi. Tot lotul trebuie restructurat. Cica MM este un f. bun manager. De unde, domne ? De ce nu l-a luat el pe C. Munteanu. Nu nu mai e bun. Ba uite ca e. De ce nu incearca sa-i ia pe Rosu, Codrea, V. Munteanu, Sg. Radu, chiar si pe Contra. Stelei ii trebuie un coordonator. Cica Jiji va investi la vara in 40 jucatori. Cine il crede, vede ca pierde procente la electorat si acum o sa inceapa sa promita. De ce n-a adus jucatori buni la inceputul returului ? Ca bani vorba aia are si a mai castigat si din CL. Nu e normal sa iei jucatori buni, care costa ceva si cu participarea constanta in CL sa-ti scoti banii si sa mai si castigi ? Nu noi luam sudamericani, pe care numai ochiul lui MM ii vede super jucatori. Si cand vin aici sunt praf. Jiji trezeste-te odata si da-l afara pe MM.
marley b • 16 aprilie 2007, 7:15
Cea mai mare parte a suporterilor marilor echipe traiesc din trecut. Ii auzim in permananta spunand, noi am castigat Cupa…, noi am luat campionatul de …, noi l-am avut in echipa pe ….
Pentru jucatorii de fotbal exista doar prezent si viitor. Antrenorul intra si el in aceasta fizionomie a timpului. Indiferent cine AI FI, daca nu mai faci fata si nu ai performante, te ridici in picioare, saluti politicos si pleci.
LA REVEDERE OLI!
TE ASTEPTAM CU ALTA OCAZIE!
bdgeorge • 16 aprilie 2007, 7:17
HAGI nu merita nici o sansa a inceput cu nationala si a terminat cu poli cadere libera ,numai dupa lovele alearga. si mai terminati cu elton cu dinamo a inceput sa joace la 3-0 cind nu a mai fost marcat,la bistrita NIMIC 0 barat daca nu are spatiu e mort,e bun pt fotbal; in sala,andrey e un portar normal mai are de invatat din pacate la STEAUA nu vii la scoala vii sa joci.steaua a jucat anul trecut cu ce a mai ramas de la protasov,odata cu accidentarea lui dica oli a hotarit sa-si impuna stilul personal si uite ce a iesit
rip • 16 aprilie 2007, 7:17
f bine….mai dati si in jucatori….daca badea 2 meciuri la rand lufteaza de parca joaca la vaslui ce sa mai vrei!?!?!….daca victoras ala nu are valoare de steaua ce sa-i ceri?!!? daca stancu, lovin, baciu, petre, coman, croitoru nu au valoare de steaua ce sa le ceri!?!?! sa nu fie ignoranti….dar mai e si 10% ghinion….prea luam gol la singurul atac…..
steff34 • 16 aprilie 2007, 7:18
domnilor…caftiuc asta de la voi ,cel care a scris cronica la farul -rapid ,e femeia de serviciu a lui copos…pupincurist pe la rapid? vad ca nu are loc in pagina de cate laude aduce rapidului…de ce nu scrie ca a fost un 11m mincinos…ca golul lui f. moldovan a fost anulat pe nedrept…da’ se vede ca ioanitoaia fiind prieten cu m.lucescu ,incercati sa-i faceti toti pe plac lu’ razvan copilu’ minune(ai grija adrian minune se pare ca iti vei pierde id-ul), cand ceva este evident nu vad de ce nu ati spune adevarul…sa va ajut nitel…moldovan face niste faulturi mai mult decat „grosoloane”,in conceptia voastra ptr. cariera lui cica nu merita sa fie criticat…si eu ajut tara in felul meu si nu ma mai ridica nimeni in slavi…nu mai bagati in seama toti analfabeti (nu e vorba numai de rapidisti,ci de fotbalisti,in general),de ce nu spuneti ca toate faulturile lu’ maftei si marius constantin si mai ales RADA(asta ar trebui sa ia rosu la fiecare fault) pot pune in pericol cariera oricarui jucator…ca zotta , razvan tot incearca sa para corecti…zotta sa nu uite de scandalurile cu spagile pe care le lua el…razvan sa nu mai fie complexat ca tatal sau…sau cel putin sa recunoasca asa cum face mircea lucescu…el singur a spus ca regreta ca nu a ajuns la steaua ca fotbalist si nici ca antrenor…asa ca am o rugaminte catre voi si catre comentatorii de la tv (astia sunt varza ) fiti mai realisti si tratatii pe toti ce aceasi moneda …asa vad eu un comentator sportiv…ce spui dle chiotea?
Lucian • 16 aprilie 2007, 7:21
Cred ca jumate din echipa, in frunte cu Radoi, joaca de ceva vreme impotriva lui Olaroi, cu incurajarea evidenta a lui Becali. De la cartonasele rosii „cersite” de Radoi pana la pasele „decisive” pentru Dinamo a aceluiasi jucator (dar nu singurul) se observa un tipar ciudat, menit sa ascunda faptul ca Gigi are alte planuri, inclusiv acumularea de capital politic cu Hagi.
cineva • 16 aprilie 2007, 7:25
Nu zic ca Olaroiu nu e si el vinovat, dar ginditi-va in cite meciuri din campionatul asta a avut lotul valid ? Ce vina ai cind meci de meci joci cu jucatori care normal iti erau rezerve si rezerve ai jucatori nerefacuti complet sau iesiti din forma si care in alta situatie nici nu faceau parte din lot. Oare chiar e vinovat doar Olaroiu sau si conducerea ca nu a asigurat un lot numeros si valoros…Oare Hagi cite puncte facea in aceasta situatie ?
Mamulos • 16 aprilie 2007, 7:28
Un alt antrenor care a dovedit ca este meserias si vrea sa vina la Steaua (ce mai vrei Jiji) este ANDONE. De ce nu il propui din vara Jiji?
CH • 16 aprilie 2007, 7:28
indiferent cine are vina principala (antrenor/jucatori/manageri) Steaua are nevoie de o schimbare pe banca, de un antrenor cu personalitate care sa-i „trezeasca” pe jucatori si sa se impuna in fata conducerii in privinta achizitiilor.
Cred ca Boloni ar fi solutia ideala, Hagi trebuie sa arate mai intai ca poate(desi nu cred)
marley b • 16 aprilie 2007, 7:29
Ar fi trebuit sa se inteleaga de la bun inceput ca la nationala a fost numit „brandul” HAGI, nu omul sau proaspatul tehnician Gheorghe Hagi. Cineva a avut foarte mult de castigat din aceasta mutare, pentru ca HAGI era la acea vreme un INCONVENIENT pentru maharii FRF .
La fel a fost si-n cazul lui Poli. S-au folosit de NUMELE LUI. Sunt ferm convins ca Poli nu a pierdut nimic, logistic vorbind, prin numirea lui. Rezultatele obtinute de Poli dupa plecare lui vorbesc de la sine.
In tot acest timp Hagi a avut ocazia sa invete iar acum e momentul sa ne arate ce stie. Ar avea la dispozitie 8/9 meciuri sa ne arate ca ne-am inselat cu totii in privinta lui.
lucas teodoru • 16 aprilie 2007, 7:30
Sa ai o zi buna Tolo!
Poate puneti asta in vreun sondaj, dar eu te intreb ca simplu stelist (de vreo 3 decenii): Daca fac o echipa cu oamenii plecati de la Steaua din cauza lui MM, bat tot in campionatul romanesc. DE ACORD?
(Protasov,Martin Tudor, Hamutovski, Dorinel Munteanu, Neaga, Raducanu, Danciulescu,…..)
DINAMO • 16 aprilie 2007, 7:31
1 Dinamo 26 20 5 1 50-15 65 +23
……………………….
………………………….
…………………………
4 Steaua 26 13 8 5 45-20 47 +8
65-47=18 pct !!!!18!!!! nu va e rusine zdrentelor stoiste?????????
cineva • 16 aprilie 2007, 7:31
@CH Says:,,Cred ca Boloni ar fi solutia ideala…” Ti se pare ca Gigi tine asa mult la unguri incit sa le dea Steaua pe mina ?
Mamulos • 16 aprilie 2007, 7:31
Lucian: Nu este adevarat ce spui, pai ce Jiji isi taie singur craca de sub picioare ? Sa fim seriosi. Ce nu poate daca vrea sa-l demita pe Loseroiu. Mai pierde si un loc in CL si UEFA.
Cristi • 16 aprilie 2007, 7:33
Oare la Mircea Lucescu nu se gandeste nimeni ca ar fi omul potrivit pentru a obtine cele mai mari rezultate la Steaua daca ar veni din vara?!
Oare daca i-am zgandari orgoliul lui de roman si l-am face sa renunte la pribegie printre turci si ucrainieini si l-am primi cu bratele deschise acasa nu ar fi mai benefic pentru noi?! Domnule Becali omul acesta nu mai e o speranta este o certitudine, puneti mana pe el si Steaua va straluci iar cum a facut-o acum 15-20 de ani.
Si daca ar fi sa fiu putin rautacios sa moara de invidie Dinamo si Rapid, luati-l si nu va va pare rau!
Forza Steaua
mememenegeru basinos • 16 aprilie 2007, 7:34
Nici Hagi si nici Boloni nu sunt chiar asa de buni…eu daca as fi in locu lu nea` Jijii l`as fi adus pe Andone..a si zis ca ar antrena Steaua fara nici o problema;)
marley b • 16 aprilie 2007, 7:36
Referitor la variantele Andone si Lucescu, am spus si eu mai devreme ca pentru antrenori si jucatori exista doar prezent si viitor.
Mercury • 16 aprilie 2007, 7:37
Situatia e cat se poate de disperata !!! Jucatorii Stelei sunt in blocaj psihologic , antrenoru e si el lipsit de solutii; participarea in Champions Leage a devenit un vis ba chiar si UEFA devine un obiectiv greu de atins !!! Treziti-va pana nu e prea tarziu
CH • 16 aprilie 2007, 7:38
„Cristi Says: Oare la Mircea Lucescu nu se gandeste nimeni ca ar fi omul potrivit ”
Ba ar fi Cristi, doar daca esti destul de tanar sa nu stii ce inseamna Steaua pentru Lucescu sau invers. Ar fi un fel de…relatie contra naturii 😀
deco • 16 aprilie 2007, 7:38
din nou un articol excelent, faina faza cu tabela de marcaj. ai mare dreptate, meciul cu bistrita a fost cel mai nereusit al stelei din ultimii ani. nu au jucat nimik. si aceasta echipa poate mai mult, la kiev a fost si dica dar el nu a jucat sinigur. sper s ne revenim pana nu e prea tarziu. jucatorii trebuie sa faca imposibilul si sa csastige toate meciurile
CH • 16 aprilie 2007, 7:40
mie imi pare ca pe jucatori ii cam doare in cot…acum ramane sa vedem de ce?????
sibianu stelist • 16 aprilie 2007, 7:42
bai LUCIAN tu stii ca ai dreptate PARE CEL MAI PLAUZIBIL
SCENARIU
bogdanlebu • 16 aprilie 2007, 7:43
pacat
marley b • 16 aprilie 2007, 7:43
Fiti ferm convinsi ca nimeni de la Steaua nu o sa intre aici sa ne citeasca „frustrarile”.
Si ca sa nu discutam totusi „de-am polea”, intreb in STUDIO daca, de la GSP se leaga cineva sa le trimite macar letric o parte a discutiilor noastre?
make dinamovistul • 16 aprilie 2007, 7:45
SA VINA HAGI !
Constantin • 16 aprilie 2007, 7:46
Hagi inegalabilul! Hagi nepretuitul! Hagi regele!
De ce nu-l mai iubesc pe Hagi?
Pentru ca nesimtirea lui nu are limite. De doua luni, cel putin, adulmeca in Ghencea, merge la meciuri, da sfaturi, isi da cu parerea, apare pe sticla si se comporta ca si cum Oli ar fi murit. Asa a facut si la Timisoara. Tot cu Oli. Si tot pentru bani multi. Cand a inceput sa scartaie treaba la Timisoara a dat vina pe jucatori, pe suporteri, a facut istericale si a plecat ca si cum banatenii nu-l merita.
Acum, din nou, adulmeca Steaua! Fara nici un strop de discretie, fara bun simt. Oricum ar trebui sa ma bucure venirea lu Hagi la Steaua, pentru ca nu tin cu Steaua. Dar cu Olaroiu cum ramane?
JOHNSON • 16 aprilie 2007, 7:48
Multe ipoteze,multa vorba.In realitate nu se anunta nimic nici pentru viitor,aceleasi vorbe goale de impresionare(las’ ca aduc eu 40 de jucatori)…
Pana nu aduci un antrenor si-o echipa medicala solida nu ai ce jucatori sa aduci,ii aduci de pomana.In acest moment Andone e solutia cea mai buna, Hagi este solutia cea mai strategica.
reporter • 16 aprilie 2007, 7:49
Nu stiu cat este vina lui Oli, a lui MM sau a jucatorilor… Cred ca per ansamblu, toti sunt vinovati. Ideea este, sa se trezeasca si sa coboare cu picioarele pe pamant, sa munceasca si pe urma poate se vor vedea si rezultate.
Etapa 26 comentata