Domnilor jucători, cu dragoste

Nu discut erorile cuplului MM – Oli. Unele sînt evidente, altele probabil că nici nu şi-au atins punctul critic, precum în cazul portarului Andrey, un remake după Carlos.

luni, 16 aprilie 2007, 5:50

Nu discut erorile cuplului MM – Oli. Unele sînt evidente, altele probabil că nici nu şi-au atins punctul critic, precum în cazul portarului Andrey, un remake după Carlos.

Fiecare dintre noi plătim decizii greşite cînd răspundem pentru alţii. Dar, văzînd cum se chinuieşte Steaua de atîtea etape, în faţa unor jucători fără nume, de la coreeanul lui Grigoraş şi pînă la puştii lui Sabău, nu poţi să nu te întrebi totuşi: n-a mai rămas nici un strop de orgoliu în fotbaliştii care acum cîteva luni cîştigau la Kiev, reuşeau un meci bun la Madrid şi plecau neînvinşi de la Lyon?!

De acord, sînt presaţi, timoraţi şi-i gîtuie persectiva eşecului. Antrenorul nu le dă cele mai bune sfaturi. Managerul general transferă fotbalişti care au un alt stil decît cel comun al echipei. Însă echipa ce face? Rădoi, Goian, Nicoliţă, Paraschiv, toate starurile care continuă să aibă cel mai mare număr de fani, ei ce au de gînd?!

De fiecare dată, între jucători şi evidenţa insuccesului se suprapune o siluetă. Becali, un cameraman, Olăroiu, MM… Toţi o încasează la propriu sau la figurat! În acest timp, fotbaliştii chiar nu resimt eşecul, nu-i ustură nimic, nu le vine să facă precum eroii din filmele romantice în care campionul decăzut se antrenează pînă îi sar capacele ca să ajungă din nou sus? Cum te simţi după ce te bate cu 2-0 o echipă decimată a Bistriţei, care şi în formulă completă valorează cît tabela ta de marcaj? Ce-ţi mai rămîne de făcut?

Articolul se încheie aici. Nu căutaţi răspunsul în ziar! Cum le place uneori să zică: „Vorbim pe teren!”.

Nu vreau să discut nimic despre Steaua. E tot ceea ce pot spune acum. Vă rog să nu insistaţi! Acum nu e timpul să discut despre Steaua! Dacă va veni acest timp? Nu ştiu, vom vedea! — Gică Hagi

Comentarii (555)Adaugă comentariu

tosi  •  16 aprilie 2007, 14:01

gloria va face bulevarde in aparare cand va juca cu dinamo si rapid.

dodo  •  16 aprilie 2007, 14:04

@tosi:

Nu-i asa! Depinde ce grupa prinde…in plus poate ca jucatori ca Liviu ganea, Alexe, Lemnaru, C. Munteanu, etc. vor face meciurile vietii lor!! N-ai de unde sa stii cate puncte va face Dinamo in CL! Asa ca nu mai discua despre asta…risti sa devii penibil!

P.S. Si eu sunt stelist.

tosi  •  16 aprilie 2007, 14:07

@dodo

tu esti mai penibil… fugi acasa repejor

Revan  •  16 aprilie 2007, 14:10

Sunt un fan al Stelei, insa ce a fost si ce a ajuns e o situatie tragi-comica, la care au contribuit atat Jiji si compania cat si presa si m-as referi in special la presa sportiva si PRO TV. Gigi a gresit cel mai mult atunci cand a decis sa-l dea afara pe Piturca, omul care de fapt a construit echipa care a reusit performantele semifinala de cupa europeana si calificare in CL, apoi au inceput rateurile pe care MM le-a avut Carlos si Andrey fotbalisti care au costat mult insa care au aratat mult prea putin, e drept asteptarile au fost mari, mult prea mari insa salariile au fost/sunt pe masura. Un alt lucru care are un rol esential, dar pe care nimeni nu-l pomeneste clar si raspicat e faptul ca CL nu e totuna cu Liga 1, Steaua a mai pierdut deoarece a incercat sa lupte pe multe fronturi cu „razboinici” care stiau sa lupte doar pe unul, acest lucru nu trebuie uitat de echipele pretendente Dinamo, CFR si Rapid. Acum sa luam presa voi lua PRO TV-u care l-a promovat si inca il mai promoveaza pe Jiji care de fiecare deodata a preaslavit performantele Stelei si ale mentorului. Acum presa sportiva nu a tratat cu o oarecare verticalitate momentele dificile ale Stelei e drept nici in Occident nu se intampla asa insa nu cred ca Gazzeta dello Sport a facut timp de o saptamana mare tam-tam ca a pierdut Roma cu 7-1 sau AS ca Real a fost eliminat de Bayern. Insa dupa victoria din Ghencea a lui Dinamo cu 4-2 s-a scris o saptamana, dar de calificarea Stelei in grupe cat s-a vorbit?
Asa ca subscriu la mesajul lui Bogdan Anderko. Si chiar daca timpul Stelei a trecut nu uitati inca stati in umbra ei…..

Adrian  •  16 aprilie 2007, 14:11

nu ma deranjeaza faptula ca o echipa joaca pe viata si pe moarte cu Steaua si ca se face ca e in vacanta cand joaca cu alte echipe

chiar nu ma deranjeaza faptul ca gloria si-a urmarit interesul in meciul de sambata
nu vroiam sa se dea la o parte

ceea ce ma deranjeaza e faptul ca sunt unii oameni in presa sportiva romaneasca care isi bat joc de jucatorii Stelei, aceeasi jucatori care timp de 3 ani si-au rupt picioarele in europa ca sa poata baga Romania o echipa direct in CL, si ii ridica in slavi pe alti jucatori ai altor echipe care dau goluri dupa goluri jucand practic singuri

tosi  •  16 aprilie 2007, 14:11

@dodo

Iti zic jucatori de genul: L. Ganea,Munteanu,Lemnaru,Alexe (ultimii 2 gen Hamei ala care-i mare jucator dar care inca nimeni nu l-a vazut sa faca un meci bun oficial) nu tin in Ch. League. Acolo e o industrie de bani iar greii Europei care deobicei prind primele 2 locuri la tragerea la sorti nu-si permit sa trateze superficial nici un meci. dinamo din postura de loc 4 la tragerea la sorti s-ar putea baza numai pe faptul ca locul 3 ar putea fi o echipa mai accesibila.

tosi  •  16 aprilie 2007, 14:12

Va rog sa nu mai scrieti mesaje de pe nickname meu.

SIMI  •  16 aprilie 2007, 14:14

Hagi in sus ,Hagi in jos !!!
Steaua Bucuresti a jucat cel mai frumos fotbal sub comanda lui Protasov!!!
A ratat o calificare in LG, dar jocul in sine se compara cu cel din 88-89.
O spune si o scrie un fan al „U”.Craiova .Retineti asta !!!
M-am plictisit deja sa tot citesc si sa vad la TV ca Hagi vine -nu vine la STEAUA !!!Ce atata bataie de cap.Daca vrea sa antreneze e suficient sa-i spuna D-LUI BECALI !!! Dar ……..ma repet …..CEL MAI FRUMOS FOTBAL S-A JUCAT LA STEAUA SUB COMANDA LUI PROTASOV.Ce facea ucraineanul ……habar nu am, dar am ramas incantat.

Adrian  •  16 aprilie 2007, 14:15

dodo

fi serios
de alexe se vb de 3 ani ca e noul Hagi dar nu l-am vazut odata sa joace
si acum fie vorba intre noi
in Romania apare cam odata la 2 luni un „nou Hagi”

marele lemnaru
de care se tot vb atat de mult are 22 de ani si joaca in divizia c
unde e golgeter
sigur o sa distruga apararile echipelor de CL

la fel si liviu ganea
l-au facut Dumnezeu dupa ce a dat acel gol cu uta
si de atunci….

sa fim seriosi
daca e sa joace preliminarii
dinamo si cfr sunt victime sigure

NYC  •  16 aprilie 2007, 14:16

Adrian

ceea ce ma deranjeaza e faptul ca sunt unii oameni in presa sportiva romaneasca care isi bat joc de jucatorii Stelei, aceeasi jucatori care timp de 3 ani si-au rupt picioarele in europa ca sa poata baga Romania o echipa direct in CL

:))))))))))))))))))). vorbesti fix ca ceausescu:)))

hai, ma, ca nu se poate sa fii atata de patetic:)))

tu chiar crezi ca de aia si-au rupt aia picioarele?

sau vrei sa vezi daca poti fii mai penibil decat ceilalti tovarasi ai tai?

ba…voi, stelistii, participati la vreun concurs „cine e cel mai penibil”, si nu ne-am dat noi seama???

tosi  •  16 aprilie 2007, 14:16

@dodo

Benfica intr-o grupa slaba de Ch. League cu Manchester,Celtic si Copenhaga a fost numai locul 3. benfica a batut-o pe dinamo si acasa si in deplasare. levski care a fost ciuca batailor ce-i drept in una dintre cele mai tari grupe,a batut-o pe dinamo la Sofia si aici a facut egal ce-i drept in meci amical.

tosi  •  16 aprilie 2007, 14:22

@Adrian

Ai dreptate L. Ganea a dat 1 gol cu UTA pt. ca apoi a doua zi Raul,Van Nistelrooy,Inzaghi, Ronaldo …. puteau sa se ascunda in fata marei vedete din Stefan cel Mare.

mujotutun  •  16 aprilie 2007, 14:22

Am fost cam melodramatic, dar sincer. Hai DINAMO!

tosi  •  16 aprilie 2007, 14:25

Imi aduc aminte de Mendy dupa golul de la Londra la fel pt. presa din romania era mai bun decat Raul+Ronaldo+Inzaghi si acum isi arata din plin limitele de jucator venit de la o echipa de amatori de prin Franta.

gogu  •  16 aprilie 2007, 14:26

tolo daca citesti asta,,, esti un mare imbecil

TYNPFII  •  16 aprilie 2007, 14:29

@tosi : Benfica cu un an inainte o lasase acasa pe M.U invingand chiar pe Old Traford. Echipele de valori echilibrate isi impart succesele . asta se poate generaliza si pe tari: rand pe rand italia, spania si acum anglia au avut 3 echipe in semifinalele CL. Intradevar Benfica nu este Real Madrid dar noi cu Benfica am jucat , am sperat , am avut 1-0 pana in min 60, am luat 2 goluri din faze fixe si unul in min 90. Benfica nu a avut 2-0 in min 30 . Nu stiu ce facea steaua daca in loc de kiev ar fi avut pe Bremen ca Levski.

titi preda  •  16 aprilie 2007, 14:31

MOTTO:”AVETI MILA”
@ Apel catre suporterii dinamovisti, rapidisti, clujeni, vasluieni, si altii !
)
))
Aveti mila de „mercenarii” echipei Steaua lipsiti de talent fotbalistic ai echipei (pe un’se duc iau bataie),….DAR CU MULTE ALTE APTITUDINI !!!
(va dau un ex: Mihaitza Nesu zis si „Micutza Picasso”, sau Balanel zis si Balalau talentat la acordeon, si altii)_Traiesc ca vai de mama lor, cu salarii mizere, rezultat al acestui „capitalism’neo’comunist’rroman !!!!!
)
titi preda,
suporter stelist
realizat profesional, social, economic, cultural, dar
…….nu si sufleteste !!!

TYNPFII  •  16 aprilie 2007, 14:32

@Adrian : asa e , asa sunt ziaristii nostrii. Nu e numai L Ganea , elton dupa meciul de la pitesti a fost declarat zeul fotbalului, si acum este criticat de aceeasi ziaristi(la fel de deplasate si fara sens si laudele si criticile).

hitman  •  16 aprilie 2007, 14:33

Marian Iancu: ,,OLi e antrenor de locurile 3-4”..toata romania a sarit la gatul lui dar uite cum dupa un 1 an se adevareste..dupa parerea mea Steaua a jucat timp de un an cu stiinta de la Protasov si Zenga.

tosi  •  16 aprilie 2007, 14:33

@TYNPFII

N-avea cum sa fie Bremen in locul lui Kiev in grupa Stelei. Noi am fost in urna 3 valorica la fel ca Bremen, Levski a fost in urna a 4 valorica la fel ca Kiev. Comparatia levski-dinamo e foarte buna deorece si dinamo va fi in urna a 4-a valorica la tragerea la sorti pt. grupele Ch. League deci foarte probabil sa aiba chiar 3 adversari foarte valorosi.

Adrian  •  16 aprilie 2007, 14:35

NYC

uite
se vede ca tu nu gandesti

hai sa iti dau un exemplu ca sa intelegi mai bine

Chelsea are o gramada de jucatori accidentati
Milan la fel

de ce au marile echipe din Europa loturi imense?
tocmai din aceasta cauza
accidentarile

fotbalistii sunt oameni nu masini
daca joci constant cate 50 de meciuri pe sezon dupa un timp organismul tau cedeaza
se acumuleaza oboseala
si accidentarile vin mai usor

Dica si Ghionea sunt in acest moment indisponibili
Dica si Ghionea sunt 2 din jucatorii Stelei care au jucat constant in prima echipa inca de pe vremea lui Zenga

cand am zis ca s-au rupt prin europa nu m-am referit neaparat la faptul ca echipele cu care a jucat Steaua in europa au fost dure si au jucat la rupere

uita-te la echipele care joaca constant in Cl si in cupa uefa si vei vedea ca au multi jucatori accidentati

asa ca
mai bine informeaza-te
si vb dupa cine e mai penibil

TYNPFII  •  16 aprilie 2007, 14:35

@ titi preda : nu te mai baga nimeni in seama pe dinamomania si ai venit sa intoxici si blog-ul asta. Du-te la pascut

Adrian  •  16 aprilie 2007, 14:36

TYNPFII

corect
chiar am spus acest lucru dupa meciul cu FC Arges

presa din romania ridica unii jucatori cat mai sus
ca sa poata sa dea cu ei mai tare de pamant la primul meci mai slab

Adrian  •  16 aprilie 2007, 14:37

hitman

personal eu cred ca lui iancu ii pare rau ca l-a dat pe Olaroiu afara

mujotutun  •  16 aprilie 2007, 14:37

Un sigur cuvant, de incheiere: TRIST.

tosi  •  16 aprilie 2007, 14:40

@Adrian

Sa nu uitam de jucatorii rupti in liga lui mitica, putea fi si D-zeu preparator fizic la Steaua ca tot n-ar fi avut cum evita sa nu-i rupa capul munteanu lui Cristocea sau jucatorul lui Iasi piciorul lui Nesu, jucatorul aradean la Ghionea ….

TYNPFII  •  16 aprilie 2007, 14:41

@tosi : ai dreptate , ti-am cam ridicat mingea la fileu :). Dar eu ma refeream si la norocul proverbial al stelei. Ex: niciuna dintre ele nu erau capi de serie in urma cu 3 ani, Dinamo a picat cu Manchester(care ne-au batut fara probleme fara multi titulari dar cu jucatori care acum se regesesc in primul 11 Fletcher , Richardson, Smith, O’Shea etc) si steaua a picat cu Rosenborg. La asta ma refeream.

Vlad  •  16 aprilie 2007, 14:42

Liviu Ganea e scula de atacant…la ora asta e peste Iacob de la steaua clar…lemnaru sa zicem,ca e depasit,Alexe inca nu a jucat ca sa putem comenta despre el.

Acum on-topic:Venirea lui Hagi la steaua e benefica…pentru Dinamo,rapid,cfr sau poli T.Hagi a fost un geniu ca fotbalist,dar ca antrenor cu tot respectul e cam un 0 barat…

In rest,dc se tot lauda egalul de la Lyon?E un rezultat oarecare,contra unei echipe second a Lyonului…iar ca sa se vada valoarea stelei sau a echipelor romanesti in europa,uitati-va ca Real si Lyon,au parasit demult tabloul,in fata unor echipe care si ele au parasit apoi fara drept de apel Liga…

In rest,daca toti conducatorii urla sus si tare ca ei sunt cei mai cei,daca toti suporterii fac acelasi lucru,daca presa i baga in seama mereu pe campionii in exercitiu…e normal ca jucatorii sa inceapa sa creada ca sunt cei mai buni,cand realitatea nu e chiar asta…si in loc de munca si de evolutie,vine delasarea si involutia…

NYC  •  16 aprilie 2007, 14:44

Adrian

tu ai inteles ce te-am intrebat?

TYNPFII  •  16 aprilie 2007, 14:45

corectie „niciuna nu era” ca parca vad ca iar se gasesc profesori de romana pe blog

Adrian  •  16 aprilie 2007, 14:48

NYC

tu intelegi ce vb eu?

daca nu intelegi limba romana imi pare rau
nu am ce face

eu am adus argumente la discutia aceasta pe care dumneata ai inceput-o
in momentul cand vei aduce si tu cateva argumente care sa iti sustina parerile
mai vb

tosi  •  16 aprilie 2007, 14:50

@TYNPFII

Nu degeaba UEFA alege capi de serie in functie de performantele precedente, ce ar fi fost ca anul asta o grupa de Ch. League sa fi fost: Milan,Liverpool,Chelsea si Manchester. Fletcher, O’Shea si majoritatea care au intrat pe teren in meciul de acum 3 ani cu dinamo erau tinere-sperante nicidecum titulari, la acel meci Manchester va batut si pe Lia Manoliu si in Anglia cu echipa a 3-a.

TYNPFII  •  16 aprilie 2007, 14:51

Inca ceva , la sfarsitul meciului Dinamo-Manchester 1-2 Ferguson a pus 3 jucatori care intrasera din primul minut (Giggs, Scholes si inca unu) sa de 10 ture de teren semn ca nu au alergat suficient. Cam asta e diferenta dintre noi si ei. S-a mai micsorat un pic in ultimii ani dar suntem inca departe. Maximul pe care Dinamo poate sa il faca e sa aduca cat mai multe puncte (1-6 maxim) si sa dea din nou presei si nu numai motive de comparatie . Pentru mine chiar nu va conta daca o sa faca mai multe puncte ca steaua.steaua nu s-a calificat deci noi trebuie sa ne calificam ca sa-i intrecem. Restul cu punctele mi se par povesti

Adrian  •  16 aprilie 2007, 14:53

Vlad

liviu ganea e mare atacant?
pai zi-mi te rog si mie in ce meci, contra carei echipe, l-ai vaut tu pe liviu ganea sa faca un meci mare?

p.s.

ar da multi presedinti de club din lumea asta o mana si un picior ca sa aibe o echipa ca acea echipa „second” a lyonului

tosi  •  16 aprilie 2007, 14:54

@TYNPFII

La aceea ora Rosenborg echipa care jucase ultimii vreo 7 constant in Ch. League chiar trecand de cateva ori de grupe desi avea multi jucatori spre final de cariera era mult peste echipa a 3-a a lui Manchester.

NYC  •  16 aprilie 2007, 14:55

NYC Says:

April 16th, 2007 at 2:16 pm
Adrian

ceea ce ma deranjeaza e faptul ca sunt unii oameni in presa sportiva romaneasca care isi bat joc de jucatorii Stelei, aceeasi jucatori care timp de 3 ani si-au rupt picioarele in europa ca sa poata baga Romania o echipa direct in CL

:))))))))))))))))))). vorbesti fix ca ceausescu:)))

hai, ma, ca nu se poate sa fii atata de patetic:)))

tu chiar crezi ca de aia si-au rupt aia picioarele?

sau vrei sa vezi daca poti fii mai penibil decat ceilalti tovarasi ai tai?

ba…voi, stelistii, participati la vreun concurs “cine e cel mai penibil”, si nu ne-am dat noi seama???

_____________________

din ce spui tu mai sus reiese ca jucatorii stelei si-au rupt picioarele de dragul Romaniei („aceeasi jucatori care timp de 3 ani si-au rupt picioarele in europa ca sa poata baga Romania o echipa direct in CL”). cel putin asa reiese din ce ai scris.
(daca ai vrut sa spui altceva, nu ti-a iesit)

acu’ ai inteles???

si eu am avut un comentariu la ce-ai spus tu.

ce ma freci cu chelsea si alte abureli?

TYNPFII  •  16 aprilie 2007, 14:56

@tosi: nici nu am spus ca erau titulari, am spus ca sunt acum titulari deci nu erau chiar niste ciuri-buri . Acelasi lucru as putea spune si eu de Lyon si mai mult de sevilla la bucuresti(cred k au fost 4 jucatori kre nu au fost nici macar pe foaie : Renato, Jesus Navas…si Kanoute a intrat 15 min , la fel si Adriano). Echipele mari au un lot numeros si nu este diferenta f mare intre titulari si rezerve . Dimpotriva rezervele intra mai motivate in meciuri in care „vedetele” nu se omoara cu firea.

tosi  •  16 aprilie 2007, 14:57

Echipa „second” a lui Lyon din meciul cu Steaua din Franta era de fapt prima echipa fara 3 jucatori: Juninho,Cris si Reveillere in rest Malouda era suspendat iar Fred accidentat.

Adrian  •  16 aprilie 2007, 14:59

NYC

pai zi si tu mie
daca nu era Steaua
putea Romania sa trimita la anul o echipa direct in CL?

normal ca nu au jucat pt Romania
au jucat pt Steaua si pt ei
dar din cate vad eu au iesit in castig alte echipe din romania

TYNPFII  •  16 aprilie 2007, 14:59

@ tosi : nu cred k erau . Sa fim seriosi, erau pe 10 in campionat si au terminat pe 5, nu am mai aparut in europa de atunci. Ca sa fiu un pic rautacios erau cam cum este steaua acum sau cum ar fi dak ar prinde locul 2 si ar fi cap de serie.

TYNPFII  •  16 aprilie 2007, 15:01

@tosi: pai conteaza ca au fost accidentati, nu au jucat asta e important , in teren au fost jucatorii care ii inlocuiau deci rezerve . Au jucat numai africani nationalizati : Ben Arfa, Nair etc

tosi  •  16 aprilie 2007, 15:02

@TYNPFII

Vezi ca gresesti: Adriano a intrat titular si s-a accidentat la Bucuresti, Kanoute era nerefacut si a intrat din min. 68, au fost menajati dintre titulari numai Navarro,Renato si Fabiano.

NYC  •  16 aprilie 2007, 15:04

Adrian

nu, zii tu mie clar si fara ocolisuri: tu crezi ca de aia si-au rupt ei picioarele? ca sa poata romania sa trimita direct o echipa in cl?

sau, mai pe intelesul tau, faci distinctia intre cauza si efect???

din ce cauza si-au rupt ei picioarele? pentru romania?

efectul: da, romania poate trimite o echipa direct in cl, pentru ca si-au rupt ei picioarele.

Adrian  •  16 aprilie 2007, 15:07

oameni buni
trebuie sa recunoastem
daca ar fi in Romania o echipa care sa aibe jucatori de valoarea acelor pusti din pepiniera lyonului
acea echipa ar defila pe la noi

Lyonul la noi in campionat ar da cate 7-8 goluri pe meci
si nu cred ca ar primi vreunul tot sezonul
si daca ar fi arbitrati de corpodean
tot ar bate

iar Sevilla
Sevilla e mare echipa
ia ganditi-va numai unde ar fi aceasta echipa acum
daca nu ar fi vandut jucatori ca :Julio Baptista,Reyes si Sergio Ramos(unul din cei mai buni fundasi din lume-parerea mea)

tosi  •  16 aprilie 2007, 15:08

@TYNPFII

In acel an Rosenborg s-a comportant onorabil si a fost locul 3 intr-o grupa cu Lyon,Real si Olympiakos si era mult peste echipa a 3-a a lui Manchester care cu un an inainte cand jucase cu dinamo a pierdut inca din optimi.

Adrian  •  16 aprilie 2007, 15:09

NYC

subiectul asta nu se mai termina
iti zic odata si gata

Stelistii nu si-au rupt picioarele pt ca Romania sa poat trimite o echipa direct in grupele CL

dar

Romania poate sa trimita o echipa in grupele CL datorita faptului ca Stelistii s-au luptat(si-au rupt picioarele) in Europa timp de 3 ani si au facut-o mult mai bine decat isi putea cineva imagina

intelegi acum?

TYNPFII  •  16 aprilie 2007, 15:09

@tosi : asa e nu mai tineam minte exact deh, varsta si altele :)).Ideea insa este aceeasi . Aa, si ai uitat de Jesus Navas . Mie asta mi se pare un jucator senzational , o sa fie mai bun ca Dani Alves dar asta este doar o parere personala

TYNPFII  •  16 aprilie 2007, 15:10

@ adrian : cum numai steaua , pai isi smulg aviarii penele :))

NYC  •  16 aprilie 2007, 15:11

Adrian

cred ca am inteles inaintea ta!

cum ai formulat initial, se intelegea ce ti-am spus: ca si-au rupt picioarele ca romania sa trimita direct o echipa in CL

ceea ce e o chestie de un patatism rar intalnit.

atata tot!

ceco  •  16 aprilie 2007, 15:12

Adrian Says:

April 16th, 2007 at 3:07 pm
oameni buni
trebuie sa recunoastem
daca ar fi in Romania o echipa care sa aibe jucatori de valoarea acelor pusti din pepiniera lyonului
acea echipa ar defila pe la noi

Lyonul la noi in campionat ar da cate 7-8 goluri pe meci
si nu cred ca ar primi vreunul tot sezonul
si daca ar fi arbitrati de corpodean
tot ar bate

iar Sevilla
Sevilla e mare echipa
ia ganditi-va numai unde ar fi aceasta echipa acum
daca nu ar fi vandut jucatori ca :Julio Baptista,Reyes si Sergio Ramos(unul din cei mai buni fundasi din lume-parerea mea)

TE CAM INSELI…CAMPIONATUL FRANTEI NU-I CHIAR ASA DE BUN…..E O DIFERENTA MARE INTRE LYON SI RESTUL ECHIPELOR DIN CAMPIONAT….LA NOI, NU CRED CA AR FACE CU MULT MAI MULT DECAT FACE IN FRANTA.

Comentează