E dreptul lor!

Abonaţii din Giuleşti vor reclama la Protecţia Consumatorului faptul că au cumpărat 17 meciuri pe teren propriu şi vor vedea mult mai puţine. În restul cazurilor, stadionul a fost suspendat sau accesul spectatorilor a fost interzis.

luni, 16 aprilie 2007, 7:33

Abonaţii din Giuleşti vor reclama la Protecţia Consumatorului faptul că au cumpărat 17 meciuri pe teren propriu şi vor vedea mult mai puţine. În restul cazurilor, stadionul a fost suspendat sau accesul spectatorilor a fost interzis.

Victime cu plata în avans! Ca şi cum te-ai abona la HBO, dar ai afla că 10 zile pe lună postul nu emite, pentru că a difuzat programe sancţionabile de către CNA. Sau ca şi cum ţi-ai cumpăra o vacanţă de două săptămîni, însă n-ai sta decît una, din cauza hotelului, închis că n-a respectat regulile contra incendiilor. În ambele situaţii ipotetice, toată lumea ar agrea despăgubirile.

Numai la fotbal se gîndeşte altfel! De parcă spectatorul ar fi în voia sorţii, la dispoziţia unor evenimente care sînt echivalate cu cataclismele naturale. Stare de forţă majoră, vasăzică! Dar ce ţară sîntem de vreme ce acceptăm intrarea în situaţie de urgenţă din cauza cîtorva sute de huligani?! De ce să silim zeci de mii de oameni să abdice din drepturile lor contractuale numai pentru că jandarmeria, cluburile şi justiţia nu-şi fac treaba?!

Gestul abonaţilor rapidişti face parte din rîndul micilor sunete care se pot transforma tiptil în simfonii. Dacă tot mai mulţi oameni vor căuta căile legale de a-şi apăra drepturile, poate că fotbalul va fi silit să găsească soluţii. Pentru că aşa e cel mai comod. Harşti, razi spectatorii din tribune şi ai rezolvat problema! De fapt, n-ai rezolvat-o.

Aceşti oameni au nevoie de sprijin. Societatea civilă nu ar trebui să protesteze numai cînd e suspendat preşedintele Băsescu şi se pregăteşte să candieze Iliescu. E o glumă! Există şi alte probleme în această ţară decît cele politice. Iar dreptul unor oameni de a-şi primi serviciul pentru care au plătit nu e ultima dintre ele!

Comentarii (466)Adaugă comentariu

PCH  •  16 aprilie 2007, 23:33

gg Says:

April 16th, 2007 at 11:27 pm
PCH Says:

April 16th, 2007 at 11:18 pm
mey oameni, care il stiti pe susnumitul “stiaua”, eu inca nu m-am prins daca el chiar asa e, sau se preface cu un talent nemaipomenit? e genial! GENIAL!

tipu’ reprezinta cred ca peste 50% din “adevaratii” suporteri stelisti…a pusta cineva mai sus o chestie de genul ca doar steaua isi permite sa se dispenseze de “1000 de derbedei”…o sa devina ghencea ce-a fost pana inainte de 89…intr-o parte bodyguarzii lui gigi si in alta sustinatorii echipei Stiaua…
……………………..
eu asta cu procentele n-o stiu. eu am o multime de prieteni stelisti care sunt f de treaba. problema la steaua este campania de atragere a suporterilor, campanie care s-a bazat pe „jmecheria” lu’ gigi, si mitocania lu’ mm – asa ca suporterii atrasi au fost la fel. a ajuns cool sa fii stelist asa ca orice fraier se crede smecher daca poarta tricou cu radoi. iar chestia asta se vede si pe strada si pe blog.
nu ma refer la stelistii din seara asta carora nu am nimi sa le reprosez.

Edmond Durante  •  16 aprilie 2007, 23:33

@RedDog Alex:

Dom’le, este si asta o posibilitate, dar daca totul este facut cum trebuie, cu niste avocatzi competentzi, nu cred ca se va intimpla asa ceva.
Bineintzeles ca, dupa cum spui si tu,
traind in Romania exista si aceasta posibilitate. In acest caz, nu ne mai ramine decit sa le dinamitam cladirea alora de la LPF cind or fi in shedintza (asta ca sa fim siguri ca sunt totzi acolo).

Oricum, un lucru ca acesta (ma refer la „demersul” nostru nu la bomba)
s-ar putea sa le dea de gindit si sa faca SI ceva intradevar folositor pe viitor si sa nu isi mai bata joc de suporteri cind si cum vor ei.

bucuresti ros alb  •  16 aprilie 2007, 23:34

Reddog Alex Says:

April 16th, 2007 at 11:32 pm
UNITED e cea mai mare echipa din Anglia. Uita-te mai bine. Echivalentul lui Dinamo cum ar veni…

SI MAI ALES CA E …..ROS ALBA…….SI LIVERPOOL …… SI MAN. UNIT…….SI ARSENAL……….NUMAI CHELSEA E CU CRAIOVA….

Laurentiu G.  •  16 aprilie 2007, 23:35

🙂 cu United. Ca palmares e sub Liverpool. Cu toate ca simpatizez cu United. Oricum pt mine sopra tutti e AC MILAN.

PCH  •  16 aprilie 2007, 23:35

Edmond Durante Says:
In acest caz, nu ne mai ramine decit sa le dinamitam cladirea alora de la LPF cind or fi in shedintza (asta ca sa fim siguri ca sunt totzi acolo).
……………….
in sfirsit o idee constructiva. felicitari.

bucuresti ros alb  •  16 aprilie 2007, 23:35

Laurentiu G. Says:

April 16th, 2007 at 11:35 pm
cu United. Ca palmares e sub Liverpool. Cu toate ca simpatizez cu United. Oricum pt mine sopra tutti e AC MILAN.

PT. MINE E ……..DINAMO.

del piero  •  16 aprilie 2007, 23:36

BV PCH! respectele mele si sunt stelist, dar ai dreptate! un copil care juca fotbal acum 3-4 ani vedea in Radoi determinare, ambitie si un invingator! acum e cool sau esti smecher dak ai tricou cu el pt k baiatul da bine cu piciorul! au ajuns mari si nu mai shtiu ce sa faca!

gg  •  16 aprilie 2007, 23:36

da ai perfecta dreptate

Gazeta ExtraSporturilor  •  16 aprilie 2007, 23:36

Tolo, ai mare dreptatea. Oamenii aia cu abonamente ar trebui despagubiti.

necula  •  16 aprilie 2007, 23:36

hhh
la culori…. dinamo e exact ca l’pool, m.utd sau arsenal.
in rest…. vise taica!

Reddog Alex  •  16 aprilie 2007, 23:37

Aha. Uite, ca ziceam ca trebuie sa mai cresti. Iti urez o seara placuta spunandu-ti ca la alea 20 de puncte cat mai are Livepool de mancat pana la UNITED…Unde mai pui Liverpool n-a mai luat titlul din…din…92 oare? Rovers in 94, de atunci doar UNITED si Arsenal pana acu 2 ani, cand au intrat martafoii astia albasti pe fir. Asa ca la handicapul care-l are, Liverpool nu da palme nici prafului de pe ghetele DIAVOLILOR. Chiar vreau o finala Liverpool cu UNITED. Si vedem atunci ce si cum.

PCH  •  16 aprilie 2007, 23:39

imi pare rau pt radoi. dintr-u jucator mare a ajuns un fin mic.
sper numai ca toate astea sa fi contribuit la maturizarea fotbalului si a jucatorului de fotbal. eu cred ca mergem inspre bine. daca ii dinamitam si pe aia de la lpf si frf…

Reddog Alex  •  16 aprilie 2007, 23:39

Chelesa e ca Urziceaniul. Nu vedeti similitudinile de pe blazon? Livepool are CCE-uri in plus fata de UNITED. In Anglia Manchester e peste pasarile inotatoare.

bucuresti ros alb  •  16 aprilie 2007, 23:39

stiaua Says:

April 16th, 2007 at 9:48 pm
ba dece ma faceti retradat eu ismai dastept decit voitati la unloc vi ciuda ca stiaua are cupa hahahahahah lasa caimai bine petru rapid cacand erau in tribuna fotbalisti eru nervosa vedea negruin fata ochi hahahahahahah

ASTA-I TARE DE TOT……..ATI INTELES CE-A VRUT SA SPUNA ????

necula  •  16 aprilie 2007, 23:40

fixul asta cu punctele pastreaza-l pentru dinamo, l’pool, cu buget mai mic decat m.utd a luat cupa campionilor mai recent si mai cu clasa. m.utd are un sezon bun dupa ani buni de dominatie chelsea si arsenal. era culmea sa nu aiba acest sezon m.utd

gg  •  16 aprilie 2007, 23:41

sa ne traduca gigi ca e pe limba lui…

Reddog Alex  •  16 aprilie 2007, 23:42

Ah, nu. Liverpool cred ca are totusi 2 tiluri in plus fata de Manchester. Ma scuzati…

Laurentiu G.  •  16 aprilie 2007, 23:42

Deci: Manchester: 2 cupe ale campionilor, 15 titluri ( cu cel de anul asta sper), 11 F.A. Cup.
Liverpool: 5 cupe ale campionilor, 18 titluri, 10 F.A. Cup. Nu uita ca si eu simpatizez cu ei. Iar pt bucuresti ros-alb pt mine e Steaua Bucuresti.

gogutzultras  •  16 aprilie 2007, 23:42

dar unde suntem noi aici?in lumea muschetarilor?toti pentru unul si unul pentru toti?argaseala ne invita sa venim cu toata familia la meciul cu dinamo.nu regret ca nu am facut-o ,nu pentru ca a batut dinamo,ci pentru ca fiul meu si-ar fi imbunatatit considerabil vocabularul.si ar mai fi si alt motiv.am fost ,fara sa vreau ,in centrul evenimentelor de la bila,intrarea in stadion(faza cu lantul) si bataia din tribuna 1.ma felicit ca am avut inspiratia sa-mi las copilul acasa.unde au fost camerele de supraveghere de care vorbea argaseala,fortele de ordine sau alte masuri de securitate promise?revenind la subiect,nu este normala desfasurarea meciurilor pe alte stadioane,nici macar desfasurarea acestora fara spectatori.vremea muschetarilor a trecut.ajunge cu toti pentru unul(unii).inca un aspect as vrea sa-l semnalez.comisiile de judecata(apel…) ale federatie (ligii) ar trebui sa fie publice ,sa vada toata lumea (interesata) cum se judeca si ce argumente aduc ,in sustinerea hotararilor luate ,domnii din aceste comisii.as fi fost curios sa aud argumentele in cazul judecarii lui goian,atunci cand s-a cerut si nu s-a obtinut anularea acelui cartonas galben primit in meciul cu rapid(si asta e doar un exemplu).

bucuresti ros alb  •  16 aprilie 2007, 23:44

Laurentiu G. Says:

April 16th, 2007 at 11:42 pm
Deci: Manchester: 2 cupe ale campionilor, 15 titluri ( cu cel de anul asta sper), 11 F.A. Cup.
Liverpool: 5 cupe ale campionilor, 18 titluri, 10 F.A. Cup. Nu uita ca si eu simpatizez cu ei. Iar pt bucuresti ros-alb pt mine e Steaua Bucuresti.

PAI ORI…ORI…..

Reddog Alex  •  16 aprilie 2007, 23:44

Eu refuz sa cred ca exista asa exemplare. Cred ca cineva isi bate joc, atata tot. Pana si cioara e mai desteapta ca un asememea specimen. Ciorile isi pot confectiona pana la 14 unelte. Nici cimpanzeii nu le depasesc…

bucuresti ros alb  •  16 aprilie 2007, 23:45

Reddog Alex Says:

April 16th, 2007 at 11:44 pm
Eu refuz sa cred ca exista asa exemplare. Cred ca cineva isi bate joc, atata tot. Pana si cioara e mai desteapta ca un asememea specimen. Ciorile isi pot confectiona pana la 14 unelte. Nici cimpanzeii nu le depasesc…

GRESESTI…TIPU’ ARE UN UMOR SUBTIL…AI INTELES CE-A VRUT SA SPUNA ????

PCH  •  16 aprilie 2007, 23:45

o faza tare cu fi-su lu nashu:

prietena mea e prietena cu nepoata lu nashu. intr-o seara intr-un club ea a venit si cu varusu – fi-su lu nashu, bogdan parca, cu prietena lui. eu cu prietenii vb de fotbal si s-a bagat si bogdan in discutie. noi nestiind cine e, i-am dat in continuare cu mafia, cu nashu, etc. asta s-a suparat: ” bah bulangiule, ce vb asa de taica-miu?” s-a lasat un minut de liniste… “hai, bogdane, c-am glumit, nu stii de caterinca?” chestia ca s-a ridicat si a plecat, vara-sa s-a certat cu prietena mea, ea s-a certat cu mine, si eu am f*tut picioare in gard in noaptea aia.
asa ca: “jos mircea sandu!”

necula  •  16 aprilie 2007, 23:46

deci ‘stiaua’ v-a tras-o elegant. o sa-l citatzi un an de zile, o sa-l facetzi celebru iar voi veti fi discipolii lui. 🙂

Laurentiu G.  •  16 aprilie 2007, 23:47

Sa-ti spun ceva. Tin cu Milan si Steaua pt meciul de vis din ’89. Deci am ceva ani, 18 dupa calculul meu.

PCH  •  16 aprilie 2007, 23:47

necula Says:

April 16th, 2007 at 11:46 pm
deci ’stiaua’ v-a tras-o elegant. o sa-l citatzi un an de zile, o sa-l facetzi celebru iar voi veti fi discipolii lui.
………………………………………
daaaaaaaa, ne-a umilit… stiaua o sa fie noul bula.

bucuresti ros alb  •  16 aprilie 2007, 23:48

necula Says:

April 16th, 2007 at 11:46 pm
deci ’stiaua’ v-a tras-o elegant. o sa-l citatzi un an de zile, o sa-l facetzi celebru iar voi veti fi discipolii lui.

TU TACI..ABIA ACUMA REALIZEZI SI TU DESPRE CE-I VORBA….

Laurentiu G.  •  16 aprilie 2007, 23:49

PCH
Tare rau! :-)))

necula  •  16 aprilie 2007, 23:49

meci de vis a fost doar pentru milan, pentru noi a fost cosmar! am avut ghinion sa jucam finala cu cea mai puternica echipa de club a tuturoro timpurilor, altfel, poate radeam acum la palmares de benfica. asta e, mai bine asa ca se sinucideau spartanii de oftica 🙂

PCH  •  16 aprilie 2007, 23:50

acuma nu stiu daca stiaua e pe bune sau nu, dar are un umor exceptional.
eu vb serios cind l-am nominalizat la „cel mai tare blogger”.

Reddog Alex  •  16 aprilie 2007, 23:51

Liverpool doar 7 cupe. Si ultimul titlu castifat in 92 cred. Sau 90?

Si daca ai 18 ani nu stiu daca ai ramas cu mare lucru din meciul ala.

PCH  •  16 aprilie 2007, 23:51

cel mai tare blog – buzarin
cel mai tare blogger – stiaua

ce mai e de zis?

Reddog Alex  •  16 aprilie 2007, 23:52

Nah…

Pana la tosi mai e cale lunga…

Laurentiu G.  •  16 aprilie 2007, 23:52

@necula
ai dreptate. Nu puteau fi batuti. De vis ca spectacol.

Reddog Alex  •  16 aprilie 2007, 23:53

FA Cups: 7
1965 2-1 (after extra time) vs. Leeds United
1974 3-0 vs. Newcastle United
1986 3-1 vs. Everton
1989 3-2 (after extra time) vs. Everton
1992 2-0 vs. Sunderland
2001 2-1 vs. Arsenal
2006 3-3 (3-1 in penalty shootout) vs. West Ham United

Sa nu zici ca te mint. M-ai facut sa ma uit…

necula  •  16 aprilie 2007, 23:53

deci acel milan ar bate la orice ora pe m.utd, pe l’pool. pe barcelona, pe orice echipa mai acatarii care a jucat de-atunci fotbal

bucuresti ros alb  •  16 aprilie 2007, 23:53

EU ZIC CA ‘STIAUA’ A VRUT SA SPUNA CA E MAI BINE CA RAPIDISTII NU AU ACCES IN TRIBUNA PT. CA ATUNCI CAND ERAU (IN TRIBUNA) JUCATORII ERAU NERVOSI…VEDEAU ‘NEGRU’ IN FATA OCHILOR (SUPORTERII)……TARE, NU ???

necula  •  16 aprilie 2007, 23:55

ce conteaza numarul de cupe cand au 5 ligi ale campionilor?

Laurentiu G.  •  16 aprilie 2007, 23:55

@Red dog
18 ani de cand tin cu Milan.Am 26 de ani. Ai dreptate cu cupele. Scuze.

necula  •  16 aprilie 2007, 23:56

si in afara de cele 5 ligi ale campionilor, sa nu uitam ca englezii au fost suspendati 5 ani chiar in perioada cand liverpool era vorba lui borcea „in vana” 🙂

Laurentiu G.  •  16 aprilie 2007, 23:57

http://www.manutd.com/default.sps?pagegid={EE4D6083-FCB8-4FAB-A765-75E2B0F4B4E0}

PCH  •  16 aprilie 2007, 23:58

necula

dar acuma, bate milanu pe manU? eu stiu ca tu asa vrei, dar poate?

necula  •  16 aprilie 2007, 23:59

sincer? nu cred, desi asa vreau. si eu sunt fan milan intre echipele italiene.

singura care poate sa-i bata pe man.utd e liverpool si sper s-o si faca.

Laurentiu G.  •  17 aprilie 2007, 0:00

@PCH
scuze ca ma bag, dar cred ca o sa mature cu Milan pe jos. Ma gandesc cu groaza.

PCH  •  17 aprilie 2007, 0:01

chestia tare ar fi sa cistige chelsea CL acuma cind e mourinho pe farash. cred ca i-ar scoate ochii lui abramov. ar fi si o performanta: 2 echipe consecutive, 2 CL.

Reddog Alex  •  17 aprilie 2007, 0:02

Cel mai mult ma enerveaza suporterii de palmares. Nu stiu cat conteaza palmaresul lui Liverpool, tinand cont ca stau drepti in fata lui United de vreme lunga. Iar despre Milan, cu un an in urma n-a stralucit. E greu de spus ce s-ar fi intamplat la o intalnire cu Liverpool. Oricum gandtiti-va la urm. lucru: Pana in 1985(fara acea finala) englezii jucasera 8 finale consecutive de CCE si au pierdut doar una in fata celor de la Hamburg. Dinamo a simtit pe pielea ei forta lui Liverpool, cand Rush nu le-a dat sanse. Ei jucau fotbal la acea vreme, nu spaniolii sau italienii. Excluderea le-a distrus fotbalul si la revenire nu prea au contat. United ce a scos capul in Europa pla mijlocul anilor ’90.

PCH  •  17 aprilie 2007, 0:02

Laurentiu G.
eu nu suport milanul,nu din cauza echipei sau a clubului, ci din cauza lui pippo. ma enerveaza doar cind il vad.

Laurentiu G.  •  17 aprilie 2007, 0:03

E posibil sa fie 3 finale intre MU si Chelsea. FA Cup, Champions League si meciul direct din campionat.

dodo  •  17 aprilie 2007, 0:03

Laurentiu G. Says:

April 17th, 2007 at 12:00 am
@PCH
scuze ca ma bag, dar cred ca o sa mature cu Milan pe jos. Ma gandesc cu groaza
====================================

Scuze ca ma bag…dar eu zic ca milan o sa-i elimine pe Manc. Utd.! Mai vb.!

Keops  •  17 aprilie 2007, 0:03

Sa nu uitam insa un fapt. Aceste sanctiuni se aplica si in alte tari europene, mult mai democratice decat Romania. Sa nu uitam un alt meci Rapid – Feynord Rotterdam unde cei din urma au jucat fara public dintr-o cauza asemanatoare cu cea din cazul Rapid. Daca situatia era solutionabila cred am fi aflat de un caz similar intr- o tara mai dezvoltata(in care dreptul de proprietate este un drept fundamental si aparat cu toata seriozitatea de organele statului). Insa sa presupunem ca fanii echipei de sub podul Grant ar castiga, care credeti ca ar fi urmarile iminente ale acestui aparent castig? la urmatorul meci pierdut de Rapid probabil ca ar intra pe stadion si „l-ar cocosa pe arbitru”. Solutionarea nu sta nici in suspendarea stadionului sau interzicerea spectatorilor nici in procese interminabile cu FRF sau cu FC. Rapid. In opinia mea solutionarea acestui conflict sta urmarirea si interzicerea acestor huligani pe stadion ( pe viata ) si in promovarea non-violentei prin mesaje, actiuni, bannere si spoturi inaintea fiecarui meci.
Avem o problema suntem obligati sa o rezolvam insa nu exista vointa.
Si nu in ultimul rand sa privim logic problema: cine sunt
HULIGANII –> SUPORTERII (majoritatea suporterilor huligani care fac scandal vin in grupuri, ei au cu siguranta si abonamente deoarece vin regulat la meciuri) –>POSESORI ABONAMENTE —-> CONTESTATARI !!!
In concluzie vina o purtam, zic eu, in mare parte si noi , suporterii, prin agresivitate sau prin nepasarea la agresivitate!

Comentează