De ce tace Corpodean? Episodul ţ

Greu de înţeles Sorin Corpodean! A ajuns la fel de prezent în discursul lui Gigi Becali precum premierul Tăriceanu. La capitolul „Întrupări ale lui Iuda”.

marți, 17 aprilie 2007, 5:01

Greu de înţeles Sorin Corpodean! A ajuns la fel de prezent în discursul lui Gigi Becali precum premierul Tăriceanu. La capitolul „Întrupări ale lui Iuda”.

De ce arbitrul nu-l dă în judecată pe patronul stelist? De ce permite ca numele lui să fie murdărit periodic? Acum s-a ajuns şi la sume… 5.000 de euro… intermediari… meciuri trucate cu ajutorul său…

Trebuie să fie un calvar să ţi se toarne în cap zoaie şi tu să te ascunzi în spatele comisiilor federale. Dar aici nu mai e vorba doar de fotbal! Sînt acuzate integritatea lui Corpodean ca cetăţean şi buna lui credinţă. Astea nu se mai tratează cu ROAF, ci cu codul penal! Discutăm de reputaţie, nu de un ofsaid nenorocit.

Îmi pare rău. Există o singură explicaţie logică pentru care poţi accepta să fii călcat astfel în picioare, culmea!, cînd practici o profesie în care credibilitatea este un capital vital. Dacă Sorin Corpodean e, într-un fel sau altul, şantajabil, atunci el nu mai are ce căuta în arbitrajul de înalt nivel. Dacă totul este un abuz al lui Becali, finanţatorul trebuie să plătească! Sigur, vorbim şi noi ca proştii, nu se va întîmpla nimic.

Comentarii (292)Adaugă comentariu

coco  •  17 aprilie 2007, 17:08

PENTRU CA A LUAT BANI DE PREA MULTE ORI DE LA BECALI SI DE LA ALTII! SI DAK II DA IN GAT… AIA NU PATESC NIMIC IN SCHIMB EL AJUNGE LA ZDUP 😉

ice_ears  •  17 aprilie 2007, 17:09

Oare de ce Tolo? ?????? L-a dat de 2 ori in judecat pana akum, si la audiat si comisia de Disciplina rezultat?

FEKALI are bani, are putere.

Comisia la suspendat 6 luni, putea sa-i dea si 10 ani.TOt are voie pe stadion..ce naiba..tara de spagari

johnny_a32  •  17 aprilie 2007, 17:14

nu zice nimic pentru ca s-ar putea sa fie adevarat.

tanaaaaaaa!!!!

jiji zice multe traznai, dar nu toate sunt aberatii. daca are dreptate?

ha? ce se alege de nenea corpodean?

si ia mai ganditi-va la un scenariu: jiji abereaza. bun. dar, chiar daca nu o arata, majoritatea conducatorilor de club se au bine. si vine corpodean si-l da in judecata (din nou) pe jiji. daca se trezeste c-un iesemes (sms) de la vreun alt patron care-i zice:” bah, stai linistit, ca altfel te dau in gat eu. nu te lua de my friend jiji”

este? 🙂

exigentul  •  17 aprilie 2007, 17:16

Ai dreptate in privinta tacerii vinovate a lui Corpodean, dar daca nimeni nu pateste nimic pentru grave calomnii in Romania, de ce ar crede cineva in puterea Justitiei in astfel de cazuri?

Anti coruptie  •  17 aprilie 2007, 17:16

Au luat bani de la toti conducatorii din fotbal, a zis becali aseara in emisiunea de la nasul, ca daca vroiai sa te arbitreze corect, se dadea cate 5000 de euro, la fiecare meci…Deci no coment..are tot dreptu sa il faca cum vrea el, cand becali stie ca el ia dat bani. Mircea Sandu a zis stop joc la blaturi, iar corpodean in continuare a facut manarii, de asta e asa pornit becali. Ganditiva logic si nu mai luati apararea la toti nenorocitii de arbitrii…ca ii vezi pe toti cu masini de zeci de mii de euro…wake up people !!!

liviu  •  17 aprilie 2007, 17:17

Tace pentru ca se simte cu musca pe caciula. oricum oameni, pardon arbitri ca el nu au nici un fel de demnitate. Daca s-au injosit odata primind, sau cerand bani (cum sustine Becali), ce mai conteaza cateva vorbe spuse de un personaj cu o gura uneori pre bogata, bagat sau nebagat in seama. Totusi undeva un sambure de adevar exista, numai daca te gandesti cam in ce mod au fost comise greselile lui de arbitraj si in ce directie. Candva poate vom afla si noi adevarul.

dumi  •  17 aprilie 2007, 17:18

na si m-am scapat si v-am zis si numele,acum sigur e sub moderatie comentul,dar repet ma intereseaza raspuns nu sa apara ce am intrebat,doar raspunsul dumneavoastra

un_rapidist  •  17 aprilie 2007, 17:18

“Sigur, vorbim şi noi ca proştii, nu se va întîmpla nimic”

singurul lucru REAL spus in articolul tau. nimic nu se va intampla ! absolut nimic !!!

Vlad Dracul  •  17 aprilie 2007, 17:19

Îi clar ca lumina zilei, Corpodean îi corupt până-n măduva oaselor, cât timp există astfel de arbitri în fotbalul românesc, să nu ne facem iluzii de Champions League şamd… Jucătorii n-au cum să-şi demonstreze valoarea în meciuri câştigate cu ajutorul arbitrilor!

rexicutza  •  17 aprilie 2007, 17:21

pt ca daca l-ar da in judecata nu ar mai avea voie sa arbitreze pe steaua si contracndidatele la lupta pt titlu,deci o lunga perioada nu ar mai arbitra.catalineee,am pretentii,stii ca oierul are gura sparta si vrea sa-l distruga cu orice pret pe corpodean pt ca e singurul care nu a stat pres la picioarele lui.pe salomir si pe coltescu ii apreciaza(SALOMIR -nu da penalty cu rapid pt handbal la goian si COLTESCU-penalty inexistent pt steaua in meciul cu vaslui din ultima etapa de anul trecut)Chiar!care sunt arbitrajele lui corpodean care au dezavantajat steaua?

MoRRiS  •  17 aprilie 2007, 17:21

Sa ma pish pe ele de restrictzii … De ce dracu ai deskis blog daca nu lashi lumea sa`shi spuna parerile ????

MoRRiS Says: Your comment is awaiting moderation.

April 17th, 2007 at 5:20 pm

MoRRiS  •  17 aprilie 2007, 17:23

Ce te face pe tine sa crezi ca nu are Becali dreptate ? Ce te face sa crezi ca acel Corpodean nu e corupt ?? Shtii tu mai bine decat ei ce se intampla in culisele arbitrajului ?? Nu`i tzin partea lu` Becali , nu`l suport, dar de data asta vreau sa`l faca praf pe Corpodean , cel mai penal arbitru

seby  •  17 aprilie 2007, 17:27

cand o sa plece nasul de la federatie o sa flam raspunsuri la toate intrebarile care ne macina.pana atunci nea hodorogul ala de mitica face ce vrea in liga de mitici.si totusi NU UITATI SUNTEM IN ROMANIA – SI ASTA NE PREOCUPA TOT TIMPUL 🙂

machedonul  •  17 aprilie 2007, 17:29

Mai mult ca sigur arbitri din fotbalul romanesc au cu siguranta simpatii date de spagute grase si periodice , iar zota asta de la rapid parca iera si el arbitru nu?? Sa fi ramas copos dator cu o numire in functie?? Mai mult ca sigur se spacluieste pisica la noi in campionat iar toata lumea stie ca copos ieste zidar de meserie….. FORZA DINAMO!!!!!

johnny_a32  •  17 aprilie 2007, 17:33

@machedonul

la rapid e zotta, la steaua e argaseala, la vaslui porumboiu, la timisoara a fost o perioada craciunescu si lista poate continua….

daca astia nu au inca relatii in sistemul de arbitraj, inseamna ca nu traim in romania.

gheo2004rghe  •  17 aprilie 2007, 17:34

cataline, eu te intreb altceva … de ce nu i se intampla nimic lui gigi ??? pe mine nu ma intereseaza corpodean! gigi e suspendat si continua sa improaste. pana cand ??????? eu ma simt poluat fonic de creatura preistorica … oare nu s-ar putea penaliza clubul pentru abjectiile celui care il detine („nu am functie oficiala in club” sa ii spuna lu’ mutu, desi nici ala nu il va asculta, e prea ocupat sa ridice firenze …) ??????????????????

pentru stelistii tentati sa riposteze: abtineti-va … sunt satul de voi pana peste cap ….

ultra_south_9855  •  17 aprilie 2007, 17:35

tolo te rog raspunde-mi la o intrebare.Dc nu raspunzi voi considera raspunsul tau afirmativ. TE EXCITI CAND APAR SUBIECTE BOMBA IN REDACTIE??????????????????????????

Hipgnosis  •  17 aprilie 2007, 17:37

Daca nici Corpodean nu a luat bani … atunci restul sunt niste sfinti. Alde Corpodean, Serea, Savaniu and co. ar trebui sa primeasca si pensie de la dinamo!
Vorba celebrului conducator Romica Pascu de la Brasov. Inaintea unui meci Steaua – Dinamo, a fost intrebat cu cine tine. „Cu dinamo, ca doar de acolo am mancat o paine”. Stupoare … Romica nu a fost niciodata incadrat, oficial, la clubul militienilor.
Oare peste 20 de ani va raspunde si Corpodean la fel? Cu dinamo, normal, ca doar am mancat o paine de la Borcea!

Dragos  •  17 aprilie 2007, 17:38

ultra… astea le consideri tu subiecte bomba? aaaaaaa , da ! pentru ziaristi, DA! pentru noi nu inseamna NIMIC!!! si cu toate astea, va facem traficul fara de care nu ati avea ce manca, dragilor.

johnny_a32  •  17 aprilie 2007, 17:38

@gheo2004rghe,

sa-ti zic eu de ce: fiindca ne-am castigat dreptul sa spunem tot ce ne trece prin cap. ca apoi oricine da pe oricine in judecata pentru calomnie e altceva.

intrebarea era: de ce e jiji atat de mediatizat? oricum, nu te obliga nimeni sa-l asculti pe jiji.

gheo2004rghe  •  17 aprilie 2007, 17:41

@johnny_a32 : raspuns de bun simt …

tutusi, sunt un fan al stirilor sportive … schimb canalul, risc sa pierd stirea urmatoare … sa spunem ca imi asum si asta, intrebarea ramane …

dumi  •  17 aprilie 2007, 17:41

incredibil tot imi banati comentariile,ideea e una singura COPOS FURA COLTESCU A DISTRUS PITESTIUL ACUM E PUS LA RAPID-DINAMO

danutza  •  17 aprilie 2007, 17:42

gheo2004rghe,
ca te-ai saturat tu de noi chiar nu ma intereseaza pt ca oricine are dreptul la o opinie…
si de ce nu te intereseaza ce se intampla cu corpodean? pt ca daca e adevarat ce a zis becali ieri amandoi sunt vinovati in aceeasi masura si trebuie sa fie pedepsiti la fel

Manolache Alexandru  •  17 aprilie 2007, 17:42

Hai ca o sa-ti povestesc o poveste. Era primavara lui 2004. Eram in clasa a XII, chiar la masa de banchet. Eram la masa chiar cand se juca meciul Farul – Dinamo. Arbitru bineinteles corpodean. In min 90 era 1-1. Si deodata Danciulescu cade in careu si pac ce sa vezi 11m. S-a terminatv 2-1 si reluarile bineinteles ca au dem ca nu a fost nici urma de penalty. Si din cauza acelui penalty Steaua a pierdut titlu. E numai o parte din glorioasa istorie a marelui spagagiu Corpodean

gheo2004rghe  •  17 aprilie 2007, 17:42

@johnny_a32

si totusi, unii si-au castigat dreptul sa spuna budapest in loc de bucharest … la ore de audienta maxima … apoi vin cu rectificari minuscule …

Cristian HARALD  •  17 aprilie 2007, 17:43

Pai Corpodean este corupt, jigodie, nenorocit, tigan, evreu, hahalera, etc pt ca nu i-a pupat mana ” Printului de Pipera ” ! Adica nu l-a favorizat niciodata , ba chiar i-a si ajutat cu cel putin 5 % pe Caini in confruntarea directa !
Altii sunt ok ! Care nu au dat nici macar un penalty pt Dinamo sau care au ajutat Steaua la cateva meciuri in tur ( vezi mecuil cu Arges-penalty clar neacordat, Vaslui, etc ) Acum , nici Dinamo, Rapid sau Cluj nu sunt „usi de biserica” dar Oierul are gura cea mai mare, intrucat Steaua e pe topogan !

Emil Gavris  •  17 aprilie 2007, 17:45

De ce tace Corpodean? De ce tace Dragomir? De ce-si cere scuze Sandu la telefon? De ce tace si Borcea sau Copos cand sunt acuzati de Becali?
De ce este atacat Becali din toate partile? De ce se incearca daramarea pedestaluilui Steaua,pe care s-a ridicat acesta?De ce se vrea sa fie scos mai pungas sau escroc decat cei enumerati mai sus?De ce este Becali atat de incomod pentru atat de multa lume? De ce se lupta cu justitia…procuratura…mass-media la desfiintarea lui? De ce…?
Poate pentru ca accepta sa se intoarca chiar si din necunoscutul din care s-a ridicat si va duce iarasi iaurt la usile oamenilor,dar…va trage multi dupa el,caci multi sunt manjiti.
Sincer,urmaresc cu real interes evolutia acestui personaj,care s-a vrut conceput ca marioneta si arma…grenada de aruncat in curtea dusmanilor politici ai P.S.D,insa se pare ca va exploda exact…pe strada,facand victime si printre cvei care l-au ”faurit”!:))))
Ce ma bucura situatia in care s-a ajuns! Forza Becali!! Forza KAMIKADZE!!:))

dumi  •  17 aprilie 2007, 17:47

prietene Emil in momentul asta becali e folosit de basescu ca grenada antiparlament

ELTON  •  17 aprilie 2007, 17:49

@gheo2004rghe:
altul care daca ar putea ar desiinta STEAUA
Ba da’ ce vina avem noi ca suntem buni. Daca nu ne bateti pe teren acum vreti depunctari si alte tampenii pentru declaratiile patronului.

dumi  •  17 aprilie 2007, 17:50

ELTON pe teren a fost 4-2 sau poate te referi la rapid,da cu ei ai dreptate,ei chiar nu va bat

johnny_a32  •  17 aprilie 2007, 17:50

@gheo2004rghe

pai jiji e la moda 🙂 asa ca trebuie sa i se dea atentie.

plus ca media moare dupa jiji. asta da mai multe subiecte intr-o zi decat altii intr-un an. e o paine de mancat.

tragic este ca moda jiji nu prea da semne ca s-ar invechi.

cat despre chestia cu „budapest”, stai linistit: n-a murit nimeni si nici n-o sa moara din atata 🙂

SIMI  •  17 aprilie 2007, 17:52

TOTI CREDEM CA ACEST CORPODEAN A LUAT SPAGA LA VIATA LUI.
NU CRED CA EXISTA CINEVA SA ZICA: CORPODEAN E CORECT 100 LA 100.
SI ODATA CE AI GRESIT NU MAI E CALE DE INTOARCERE.

ELTON  •  17 aprilie 2007, 17:53

comunicat pentru toti banatenii frustrati:
1) se zice „este” nu „ii” – nu mai stricati limba ROMANA. Unul dintre voi m-a frecat ieri la cap juma’ de ora ca mancasem o litera. M a facut juma’ deora analfabet.
2)ca raspuns la frustrarile voastre fata de zona civilizata a tarii ati inventat expresia „mitici”. Am citit aici expresii ca „liga miticilor”, „federatia miticilor” ……….da „p.u.l.a miticilor” nu vreti s-o sugeti

johnny_a32  •  17 aprilie 2007, 17:54

chiar daca nu a luat spaga, la cate meciuri a facut praf in cariera, ar trebui sa i se ridice statuie cu „asa nu” scris mare pe frunte.

Emil Gavris  •  17 aprilie 2007, 17:54

”Dumi”: Am spus ca urmaresc evolutia personajului…nu ca si stiu care este epilogul.Este posibila si varianta ta,din moment ce Becali a scapat de la Hrebenciuc si a fost”capturat” de Basescu.E treaba politica,dar…sa vedem ce se intampla in fotbal.Crezi ca ceva bun? Pai Dragomir vrea dovezi! Si striga in gura mre batandu-se ca un cimpanzeu cu pumnu’n piept.Si asta cand? In timp ce Balba declara ca aluat bani de la oficiali ai lui dinamo! Care au fost urmarile!? I s-a ridicat carnetul…a fost amenintat cu puscaria… a tacut din gura…si a inceput sa joace fotbal…sa dea goluri…etc.Deci…A fost reabilitat cu succes de militie!!:)))
Romani!! Pe ce lume traim!?

ELTON  •  17 aprilie 2007, 17:55

dumi, 4-2 ul ata a fost ca acul in carul cu fan. Intelegi? O eroare. Meril nu-i al vostru. E al lu’ Olaroiu

danutza  •  17 aprilie 2007, 17:57

dumi,
castigati si voi odata la 20 ani un meci cu steaua, si atunci faceti petrecere de parca ati fi luat champions league…..

Lorant  •  17 aprilie 2007, 17:57

pai oare de ce nul da in judecata….pt ca se simte si el la cate a facut…e logic nu ?? …

ELTON  •  17 aprilie 2007, 17:58

Si te rog nu-mi amintii de 1-0 din groapa. Cam asta e subiectul articolului. Corpodean ar fi dat afara jucatori de la STEAUA pana dadea dinamo gol

dumi  •  17 aprilie 2007, 17:59

pai nu dar palmaresul general e favorabil lui Dinamo la meciuri directe asa spune statistica,eu doar asta spun,in rest n-am nimic cu Steaua

dumi  •  17 aprilie 2007, 17:59

am cu Copos si omu lui Coltescu

Dragos  •  17 aprilie 2007, 18:01

ELTON , esti jenant. Hai sa nu ne certam, fiecare vorbeste cum vrea, si crede-ma ca daca ar fi sa ne luam de limbajul bucurestenilor, ati iesi dezavantajati!
si inca ceva…
Io-s mandru ca-s ARDELEAN !

cin  •  17 aprilie 2007, 18:01

Corpodean este obsesia lui jiji. Razboiul dintre ei cred ca nu se va termina nicioadata.
Comentarii despre meciuri

Dragos  •  17 aprilie 2007, 18:02

ELTON , adica tehereau (lovire cu cotul, fara minge) si banel (al doilea galben CLAR!!!) nu trebuiau eliminati? la ce meci te-ai uitat? din nou, ESTI JENANT!!!

ionica  •  17 aprilie 2007, 18:02

ELTON – E greu sa accepti superioritatea adversarului. Asta faci tu acum.

ELTON  •  17 aprilie 2007, 18:03

Se pune si preistoria? Sti ce i-a zis Danut Lupu lu’ Cornel Dinu.:” Taci din gura Cornele ca din 32 de meciuri ai facut blat in 30. Doar cu STEAUA si cu rapid n-ai putut sa faci. Asa e in meciuril directe e 40 la 33. Dar la titluri mai aveti mult in urma. S-a tras mult pentru voi in istoria fotbalului romanesc. Asa ca hai sa ne limitam la perioada de dupa revolutie

Dragos  •  17 aprilie 2007, 18:03

a, si inca ceva, schimba-ti nick-ul.

Cred ca Elton(fotbalistul) isi pune mainile in cap cand vede cum joaca echipa la care a venit :)))

Stelistilor, cred ca stiti bancul cu patrula, nu ? SHhhhhhhhhhhhhhhhht!

bogdanlebu  •  17 aprilie 2007, 18:04

pai d-aia tace! ca nu exista fum fara foc!

dumi  •  17 aprilie 2007, 18:04

pai si pt voi s-a tras,dar culmea e ca acum arbitrii trag pt rapid

roland  •  17 aprilie 2007, 18:05

Adevarul il pot stii doar personajele implicate.Deranjant este faptul ca din nou acest „principe” apare cand la tv cand in ziare si jigneste lumea, daca are probe sa le arate, daca nu sa taca odata pt totdeauna.

Comentează