Tot echipa naţională, săraca

După-amiază, la Realitatea TV. Interviuri la Siliştea Gumeşti, după votul din Parlament. Reporterul ajunge cu microfonul în faţa unui bătrîn cam pe la 80 de ani. Poa’ să aibă şi 90, cu ei nu ştii niciodată.

joi, 19 aprilie 2007, 5:37

După-amiază, la Realitatea TV. Interviuri la Siliştea Gumeşti, după votul din Parlament. Reporterul ajunge cu microfonul în faţa unui bătrîn cam pe la 80 de ani. Poa’ să aibă şi 90, cu ei nu ştii niciodată.

Omul conduce o gospodărie ca lumea, e mulţumit pentru cei doi copii aşezaţi în Franţa… Brusc încep să-i curgă lacrimi. Reporterul încearcă să evite momentul patetic. „Păi, de ce plîngi, tataie?!”. „Plîng pentru că aşa plîng eu atunci cînd pierde echipa naţională un meci! Acu’ România a pierdut un meci, tată!”.

Legătura în Franţa. Dar nu la copiii bătrînului. Telefon în redacţie de la un prieten. „Ce se întîmplă acolo?”. „L-au suspendat pe Băsescu!”. „Nu, mă, lasă-mă cu asta! Ce se întîmplă la Steaua?”.

„Olăroiu a fos reconfirmat”. Oftează. Geme. Pufneşte. „Auzisem eu ceva, dar am crezut că nu e adevărat. Incredibil! Ce i-au făcut lui Gigi?! Cum îl păcălesc?!”.

Televizoarele urlă pe două voci în hala ziarului. Cacofonia politico-sportivă e în toi. Prietenul aude rumoarea. „Ce e?”. „Păi, cică Băsescu…”. „Termină cu astea! Ţara se salvează, echipa mai greu!”.

Comentarii (220)Adaugă comentariu

ras  •  19 aprilie 2007, 21:12

Azi nu trebuia sa fie ziua demiterii lui Basescu ci a lui Oli. Si, de fapt, Oli trebuia sa-si dea demisia dupa semifinala cu Middlesbrough. Forza Steaua!

florin  •  19 aprilie 2007, 21:12

voiculescu-comunist

florin  •  19 aprilie 2007, 21:14

ati vazut pe antena 3 la bagaboanta motanului FIREA ce sondaje aveau impotriva lui base?

florin  •  19 aprilie 2007, 21:14

footo-va-n gura cu cenzura voastra

area51  •  19 aprilie 2007, 21:15

mai bine uitati-va la meci si lasati politica. Hai pandurii!

bobo  •  19 aprilie 2007, 21:18

titi preda

esti un comediant/bufon ieftin care-ti imaginezi ca impresionezi pe cineva..constat ca n-am gresit…chiar te-ai kretinizat…asa cum Buzarin are motto-ul acela care spune ca oaia ratacita crede ca s-a pierdut turma…te inseli amice….

geoana  •  19 aprilie 2007, 21:26

http://auth.uv.ro/basescu.html Please read whole story there

geoana  •  19 aprilie 2007, 21:26

hai dinamo si forza vadim..,medicamente..Vadim presedinte

Cohut Ioan-ORADEA  •  19 aprilie 2007, 21:40

care tara?

bogdan yoo  •  19 aprilie 2007, 22:15

bv jiji!! OLI nu trebe sa plece. cel putin nu acum si nici in urmatorii 2-3 ani.
sir OLI ferguson!!! ce mancester nu avut si perioade proaste????
si ia uitei acum castiga tot

ozy  •  19 aprilie 2007, 22:17

data asta basescu o sa aiba voturi cum tot n-aU avut si n-o s AIBA NICI BOMBONEL NICI TARICEANU

reddog.constanta  •  19 aprilie 2007, 22:44

DINAMO CAMPIOANA!

eshopping  •  19 aprilie 2007, 22:53

http://www.eshopping.srv.ro

BONANO  •  19 aprilie 2007, 23:17

TOLO,TATA, iar ai dat cu mucii-nfasole. Faci ,ce faci si tot in fundul Stelei dai.

smokey van pot  •  19 aprilie 2007, 23:18

tontolan stiaua nu e echipa nationala!!!!!! stiaua este continuarea rusinii comuniste iar tu esti un sclav. intersectii-stiaua,tramvaie-stiaua,oriunde -stiaua-AUROLACII DIN GHENCEA

smokey van pot  •  19 aprilie 2007, 23:24

II disperat tontolica saracu; cred ca a plins aseara. parca vad pe final de sezon cum incepe cu articolele lui ‘neutre’ la fel ca anu trecut. atunci se va vedea cat e de neutru aurolacu.

johanna  •  19 aprilie 2007, 23:37

trebuia exact invers…sa ii arunce in strada pe Meme si pe Oli si sa il lase in pace pe Base sa ii termimne pe toti coruptii. tzara de timpiti!

smokey van pot  •  19 aprilie 2007, 23:38

singura solutie este o grupare radicala gen eta care sa-i ciuruie pe totzi care sug tzara.i-as mitralia pe totzi.dar mai intai familiile in fatza lor. ii urasc pe totzi politicienii

johanna  •  19 aprilie 2007, 23:43

ptr smookey
stai linistit nu e nevoie..nu isi da demisia base~!. ramine si pun pariu ca in curand o sa le storceasca capetele tuturor retardatilor alora!

johanna  •  19 aprilie 2007, 23:46

ptr Paul Gascoigne

o probail ca nu ai inteles ironia din text de xzici ca e patetic articolul..vrei sa iti fac analiza pe text?

bai joiana (…)  •  19 aprilie 2007, 23:52

joiana draga ia baga o analiza pe text, sa te vedem. Ce ai inteles tu?

bai joiana (…)  •  19 aprilie 2007, 23:54

mucles?

johanna  •  20 aprilie 2007, 0:11

catre paul gas(CA)CAINE…ESTI PREA VERIGA SLABA SA PRICEPI!

boby  •  20 aprilie 2007, 1:10

auziti tara asta mai are si echipa nationala ??? credeam ca s-a desfiintat in 2000 !!! oricum pt mine mandria de a fii stelist nu se compara cu cea de a fii roman !!! cu steaua pana la moarte !!!

Rambo  •  20 aprilie 2007, 1:23

Chiar daca e stelist, Basescu are toata stima pt. hotararea de a nu ceda in fata neo-comunistilor si pseudo-capitalistilor cu trusturi de presa !
Chiar daca Jiji e un dement, ajungem ca acum vreo 6 ani, sa-l sustinem si pe el, sa ajunga in cursa pt. presedentie, cu Becali, asa cum am dori sa fie in finala Ch. League, Chelsea cu Manchester United !
Macar daca era bun politician Jiji, ca sa scape de furia „poporului” stelist, era mai util sa-l suspende pe Olaroiu, dar, de, tot aia 500.000 Euro sunt baiul ! Si faptul ca nu poate aduce alt antrenor pana-n vara !

gogu  •  20 aprilie 2007, 2:04

Ce se intampla cu voi?… In articolul „Locul 4 e out!”, Ionut Iordache scrie:

Dacă pentru Champions League lucrurile erau limpezi încă de la începutul sezonului, urmînd ca primele două clasate să participe în această competiţie, s-a clarificat şi situaţia echipelor care vor juca în UEFA. Cum finalistele Cupei Timişoreana, Pandurii şi Poli Timişoara, nu mai au decît şanse teoretice de a prinde unul din primele patru locuri în Liga I, vor juca în UEFA cîştigătoarea trofeului şi ocupanta poziţiei a treia.
Unde vor juca echipele româneşti
Locul 1 – grupele / turul 3 al Ligii Campionilor
Locul 2 – turul 2 al Ligii Campionilor
Pandurii / Poli Timişoara – turul 1 al Cupei UEFA
Locul 3 – turul 2 preliminar al Cupei UEFA

Voi chira si la serviciu sunteti mereu bauti?

the_don  •  20 aprilie 2007, 2:33

Apreciez mult editorialistii de la gsp si e pacar ca gazeta este in parteneriat cu antena 1.
Ce am vazut astazi la antena 1 este strigator la cer. Postul asta jigneste un popor de 23 de milioane de oameni prin minciunile lor. Cei de la antena 1 inca au impresia ca gandim ca in prima perioada a anilor 90 cand eram naivi si usor influentabili.
Acum ca l-au suspendat pe Basescu hai sa-l punem pe voiculescu presedinte si pe Copos premier si ne mutam cu totii in Kongo.
Sper sa bata DINAMO pe rapid la scor si sa-l puna cu botul pe labe pe acest personaj chelios din fruntea rapidului.

FORZAA DINAMOOOO

Coco  •  20 aprilie 2007, 2:42

Sunt dinamovist si sunt sunt sigur ca Dinamo face blat cu Rapid!
Steaua va termina pe 4 si va juca in Intertoto !!! lol

adrian culincu  •  20 aprilie 2007, 7:20

ma de ce vreti voi sa il dati afara pe oli? voi ziaristii astia mari si atri, tu si cu vocin, chiotea ala fata de impins vagoane!astia sunt jucatorii, asta e valoarea lor acuma, nu mai miscati zvonuri si jocuri de culise!

Reddog Alex  •  20 aprilie 2007, 7:30

Ma da joaca Pandurii in finala? Ce dracu, am vazut io alt meci aseara? Sper ca nu apar erorile astea si pe hartie, ca e cam nasol…

Un dinamovist  •  20 aprilie 2007, 7:42

@administratorului de blog
Nu m-ati lamurit de ce ieri mi-ati cenzurat un comentariu care a folosit o exprimare cuvincioasa si nu a lezat pe nimeni. Repet intrebarea de ieri :
Pe ce criterii cenzurati comentariile ? Imi puteti da un raspuns daca nu va cer prea mult. Daca nu-mi raspundeti inseamna ca si tacerea este un raspuns.

@al doilea stelist vesel
„Ceea ce este interesant, e ca fiecare formatie de footbal din Liga 1 cand joaca cu Steaua o face foarte feroce ca o haita de lupi, in frunte cu arbitrii, dar cand joaca cu Dinamo, mediteaza de cele mai multe ori la carnetele lor de conducere sau la traficul rutier si feroviar”.

Sunteti intr-o mare eroare. Va dau doar doua exemple care va pot demonstra contrariul. Nu vreti sa aduceti aminte de prestatiile lui FC National in partidele Dinamo – FC National si Steaua – FC National
Al doilea exemplu ; Nu vreti sa va aduceti aminte de cum a jucat Argesul in meciul Dinamo – FC Arges. Si va sigur ca mai exista exemple care sa va demonstreze ca atunci cand echipele joaca cu Dinamo nu „mediteaza la carnetele lor de conducere sau la traficul rutier si feroviar”. Haideti sa ne aducem aminte cat de „lupi” au fost arbitrii cu Steaua in meciurile FC Arges – Steaua, Poli Iasi – Steaua, Steaua – FC Vaslui, Steaua – Rapid, Steaua – Gloria Bistrita. Atata vreme cat suporterii lui steaua gandesc asa am eu motiv sa fiu „un dinamovist vesel”.

mimi  •  20 aprilie 2007, 7:54

bucuria golului

http://blog.hotstop.ro/2007/04/20/bucuria-golului/

mike  •  20 aprilie 2007, 7:55

Mă bucur Cătăline că urmăreşti programele Realităţii TV. Pe antene să înţelegem că nu ai găsit nimic interesant…măcar atât 🙂

athos  •  20 aprilie 2007, 8:12

Fratilor, traim situatia cand un hot a fost dat jos de 322 de hoti. Si in aceasta situatie l-au victimizat. Daca Basescu scapa de puscarie in astea 3 luni(implicit pierzandu-si imunitatea prin demisia anuntata) se poate spune ca i-au facut un mare serviciu lui si PD-ului. Repet, DACA. Dar ceea ce este dureros este ca , atunci cand tara asta incepuse sa scoata si ea capul putin in Europa si parca nu mai vedeai pe strada oameni cu ochii dusi in fundul capului de grija zilei de maine, criminalii astia nenorociti si anonimi din Parlament ne arunca iar cu 17 ani in urma. Rusine , sceleratilor!!!!! As prefera in clipa de fata o republica prezidentiala , macar stii pe cine sa tragi la raspundere.

In rest despre Steaua, ia Olaroiule si oameni care stiu cu mingea daca vrei sa faci peerformanta. Oricum subiectul Steaua paleste de departe in umbra hotiei care s-a intamplat in haznaua aia ordinara care se cheama parlament(n-m un „p” mai mic ).
Scuze pentru lungimea mesajului . PA.

athos  •  20 aprilie 2007, 8:13

*n-am

ioan plischi  •  20 aprilie 2007, 8:23

ridem noi, da’ nu este risul nostru. ma doare pe mine de steaua, cit il doare pe vadimache de romania!

osama  •  20 aprilie 2007, 8:48

Tolo ce se intimpla?
Astept niste stiri in exclusivitate de la tine.
Unde sint sursele de incredere?
Se poate sa nu stim ce a facut Mutu de la 6 la 7.41, se poate sa nu stim ce facut Chivu de la 7.52 la 7.53, se poate sa nu stim ce face OLI?
Oooooh!

sebix  •  20 aprilie 2007, 9:02

Cred ca e prima data cand intru pe blog-ul tau si am ramas surprins placut de discutiile purtate aici.Imi pare rau pt Steaua ca a ajuns in aceasta situatie,dar,sper sa isi revina,si sa „scoata lumea-n strada” asa cum a facut dupa evolutiile sale frumoase din cupele europene.Echipa „nationala” nu a mai facut nimic important (nu a invins Anglia,Argentina)cum facea in 94……..pacat ca avem jucatori buni.
Acum vad ca iesim in strada din alt motiv,ne-am saturat de comunisti…..poate scapam si de ei,poate nationala o sa se califice,poate iesim in strada,poate……….
Speranta moare ultima!
Cred ca o sa revin pe acest blog:D

nasuk  •  20 aprilie 2007, 9:07

E tare articolul

OO7  •  20 aprilie 2007, 9:13

Da Tolo, am citit printre randuri cat esti de dezamagit ca Oli nu pleaca! Decat sa faci aceasta analogie populista intre steaua si nationala, mai bine spuneai ca gigi nu are pe cine sa aduca sa-i scoata din marasm. Cine ar fii nebunul sa preia pe steaua cu 8 etape inainte de dezastru? Nici macar nea Imi…saracul.

stelistul inca vesel  •  20 aprilie 2007, 9:15

Forta BASE !!! Poporul roman isi merita soarta.

Dar ce cacealma la Steaua ?! Eu nu mai inteleg nimic. Daca nici acum nu l-a dat afara pe meme, atunci nimicul arogant, mincinos si parsiv probabil ca are un rol in viata intima a d-lui Gigi…

stelistul inca vesel  •  20 aprilie 2007, 9:17

Pentru stelistii de pe blog, check this:

http://www.PentruTine.net/bancstelist.htm

NAD  •  20 aprilie 2007, 9:33

Frumos articolu’, atata ca nu-s prea sigur de ultima replica: tara se salveaza[…]. Chiar asa sa fie? impresia mea este ca de o vreme ne tot salvam, ne tot scoatem din criza (sau ne straduim), o tot dam inainte cu generatii de sacrificiu. La dracu’!
Suntem intr-o perpetua „stare de salvare” sau daca vreti „stare de iesire din criza”. Daca chiar ne-am salva am scapa dracului odata de pericol si n-am mai avea de la ce sa ne salvam dup’aia, ne-am vedea in sfarsit de treaba linistiti si desteptati (apropo de treaba asta, astept si io schimbarea imnului national in ceva de genu’ „te-ai desteptat, romane!” ca asta ne condamna, parca la starea asta de semi-trezire in care trage cineva de noi sa ne trezim.
Ca sa revin, cred ca mai degraba se salveaza echipa decat tara! In momentul asta cred ca are Steaua sanse mai mari la locu’ doi decat Romania sa iasa din cacao (cel putin pe partea politica).

alex  •  20 aprilie 2007, 9:40

cataline, ai innebunit si tu. toata presa asta chiar nu invata nimic din exemplele campionatelor puternice? longevitatea lui fergusson va spune ceva? sau credeti ca ala nu a avut momente cum are oli la steaua? cand citesc articole din astea ma gandesc ca nu arbitrii, nu lipsa banilor, nu blaturile, nu lipsa valorii jucatorilor ci voi, presa, tineti fotbalul romanesc pe loc.

si cand ma gandesc ca te credeam cel mai bun ziarist sportiv din romania…

mihaiS  •  20 aprilie 2007, 9:50

PT. CATALIN, pt. romani, pt. TINERI!
Am parcurs mesajele trimise pe acest blog. Sunt de acord cu unii dintre cei care au postat: cei care cer cu inversunare LUPTA impotriva sistemului mafiot, cei care au facut asta si la revolutie. Generatia „pro” nu are cum sa stie cum a fost inainte, iar simpatiile dinamovistilor pentru PSD sunt deja notorii, dat fiind sprijinul de care au avut intotdeauna parten (stiti voi, fascinatia puterii). Aseara ma uitam la televizor (fiind plecat din tara) si urmaream dezbaterile ulterioare suspendarii. TREZITI-VA!!!
Basescu a fost suspendat pentru UNICUL motiv ca, in urmatoarele trei luni, MAFIA sa blocheze dosarele in curs, dosare care contin nume grele: Nastase, Patriciu, Voiculescu. Vine un betiv la Cotroceni (VODCAROIU), schimba tot ce inseamna sefi de SRI, Politie, Justitie, iar in eventualitaea reluarii actitivatii, Basescu s-ar afla in imposibilitatea continuarii muncii incepute in 2004. Nici el nu este un sfant, (nici nu ai cum daca vrei sa intri in politica), insa incearca sa faca ceva, sa schimbe ceva. Ganditi-va ce s-a intamplat cu cei care au vrut sa schimbe: Monica Macovei, ministrul cel mai credibil in Vest, a fost demisa, Mona Musca, i-au publicat dosarul doar pentru a o discredita si exemplele pot continua. Nu se poate sa nu reactionam, ne aflam pe marginea prapastiei. Am plecat din tara pentru ca nu mai suportam mafia PSD, iar acum vad ca tot chinul meu si a milioane de romani aflate in aceeasi situatie a fost in zadar (spun chin, pentru ca nu este deloc simplu sa o iei de la capat in alta tara, fara familie, prieteni). Sunt stelist de cand ma stiu, inainte de ’86, dar ce se intampla in tara e dramatic si nu imi pasa daca Oli mai e sau nu. Ce e si mai infricosator este ca NIMENI nu ia atitudine, nici o iesire in strada, nimic. Spunea cineva mai sus ca acum este democratie si va astepta momentul votului: imi pare rau, pustiule, poate atunci este prea tarziu, sistemul mafiot va fi fost instalat. Daca sunteti romani, daca sunteti lucizi, iesiti in strada si spuneti in gura mare ca NU VREM PSD, NU VREM MAFIA! Nu e nevoie sa sustineti presedintele, spuneti doar adevarul, credeti-ma, ce se intampla e mai grav decat „un exercitiu democratic”, cum a fost numit peste tot il mass-media. Armele comunismului – dezinformarea, minciuna, si-au facut deja aparitia. Le e teama ca acest om, cu slabiciuni si defecte, a dat unda verde la anchete, la dezvaluiri, le e teama ca isi pot pierde puterea. Acum e un moment fantastic sa scapam de ei: IESITI IN STRADA si strigati impotriva COMUNISMULUI!
Am incredere in romani, in Romania, in jurnalisti, in studenti, in TINERI!
IN NOI!
DESTEAPTA-TE, ROMANE, DIN SOMNUL CEL DE MOARTE!

NYC  •  20 aprilie 2007, 10:02

mihaiS

Am plecat din tara pentru ca nu mai suportam mafia PSD,

Acum e un moment fantastic sa scapam de ei: IESITI IN STRADA si strigati impotriva COMUNISMULUI!
Am incredere in romani, in Romania, in jurnalisti, in studenti, in TINERI!
IN NOI!
DESTEAPTA-TE, ROMANE, DIN SOMNUL CEL DE MOARTE!

nu ti-e, ma, rusine???

ai plecat din tara si ne spui noua sa iesim in strada si sa strigam impotriva comunismului???

de ce n-ai ramas tu sa iesi in strada si sa strigi?

foarte bine, ai plecat, bravo tie, esti baiat istet.

da’ nu ne mai spune tu ce sa facem!!!

daca te interesa asa mult, de ce n-ai ramas aici sa te lupti???

nu vezi cat esti de patatic? stai la tv si ne dai noua indemnuri…

n-am nimic impotriva plecatului din tara, da’ daca tot ai plecat, taci dracu’ din gura…ca esti penibil!!!

asa incredere ai in tine, in romani si in romania, ca ai plecat???

ba, tu esti drogat???

culmea e ca sunt total de acord cu tine…da’ in momentul in care ai plecat, eu consider ca ai pierdut dreptul sa ne indemni pe noi la lupta, pt ca ai abandonat-o tu primul…

asa ca vezi-ti de treaba ta acolo!

NYC  •  20 aprilie 2007, 10:10

Un dinamovist Says:

April 20th, 2007 at 7:42 am
@administratorului de blog
Nu m-ati lamurit de ce ieri mi-ati cenzurat un comentariu care a folosit o exprimare cuvincioasa si nu a lezat pe nimeni. Repet intrebarea de ieri :
Pe ce criterii cenzurati comentariile ? Imi puteti da un raspuns daca nu va cer prea mult. Daca nu-mi raspundeti inseamna ca si tacerea este un raspuns.

@al doilea stelist vesel
“Ceea ce este interesant, e ca fiecare formatie de footbal din Liga 1 cand joaca cu Steaua o face foarte feroce ca o haita de lupi, in frunte cu arbitrii, dar cand joaca cu Dinamo, mediteaza de cele mai multe ori la carnetele lor de conducere sau la traficul rutier si feroviar”.

Sunteti intr-o mare eroare. Va dau doar doua exemple care va pot demonstra contrariul. Nu vreti sa aduceti aminte de prestatiile lui FC National in partidele Dinamo – FC National si Steaua – FC National
Al doilea exemplu ; Nu vreti sa va aduceti aminte de cum a jucat Argesul in meciul Dinamo – FC Arges. Si va sigur ca mai exista exemple care sa va demonstreze ca atunci cand echipele joaca cu Dinamo nu “mediteaza la carnetele lor de conducere sau la traficul rutier si feroviar”. Haideti sa ne aducem aminte cat de “lupi” au fost arbitrii cu Steaua in meciurile FC Arges – Steaua, Poli Iasi – Steaua, Steaua – FC Vaslui, Steaua – Rapid, Steaua – Gloria Bistrita. Atata vreme cat suporterii lui steaua gandesc asa am eu motiv sa fiu “un dinamovist vesel”.

daaa, de aia mergem asa „bine” in returu’ asta si avem „atatea” victorii, ca stau toate echipele capra in fata noastra…

unul din cele mai penibile lucruri ca suporter mi se pare acela de a incerca sa scuzi, explici, motivezi cu tot felul de puerilitati rezultatele echipei cu care tii…cand de fapt adevarul e unul singur: jocul execrabil al echipei.

dar, la ce sa te astepti de la suporterii stelei, cand furia provocata de impotenta echipei lor ii face sa arunce cu diverse obiecte in adversari, PENTRU SIMPLUL MOTIV CA ACESTIA JOACA MAI BINE DECAT ECHIPA LOR???

de fapt, exista recunoastare mai buna a crizei prin care trec?

sa arunci cu obiecte intr-un jucator al echipei adverse, numai pt ca joaca mai bine decat al tau…

ar merita sa ne gandim un pic la asta…

goanta  •  20 aprilie 2007, 10:17

steaua are olaroiu, tara are vacaroiu…

Reddog Alex  •  20 aprilie 2007, 10:35

goanta

Sa intalegem ca e de rau atunci…Da’ pentru cine e mai rau?

Arminius  •  20 aprilie 2007, 10:37

N&D, stai linistit, o sa aveti si voi suporterii Stelei cind o sa cistigati si voi ceva important. Stiu ca pt dinamovisti numarul suporterilor este si va fi o problema ….
Dinamo … echipa tuturor :):):)

Comentează