TOLO.RO
Se ia un personaj care practică o meserie detestată. Un arbitru, de pildă. Se şterge cu el pe jos. Nu se poate apăra singur, e împotriva regulamentului!, iar şefii Comisiei sînt blat cu toată lumea, în mod sigur nu vor protesta nici ei.
luni, 23 aprilie 2007, 5:28
Se ia un personaj care practică o meserie detestată. Un arbitru, de pildă. Se şterge cu el pe jos. Nu se poate apăra singur, e împotriva regulamentului!, iar şefii Comisiei sînt blat cu toată lumea, în mod sigur nu vor protesta nici ei.
După ce pierzi cu 1-4 acasă în cine să dai? În arbitru! Nu mai contează că erorile aceluiaşi om te-au ajutat să cîştigi la Piteşti, cînd a fost rîndul lui Penescu să-l acuze grobian, încercînd astfel să descalifice şi victoria ta. Acum faci exact acelaşi lucru!
„Este ruşinooos”, a spus Copos de cel puţin zece ori în faţa camerelor TVR, după joc. Este! Este ruşinooos să-l loveşti pe Colţescu, despre care nimeni din fotbal nu poate spune că l-a influenţat sau că îl are în buzunar. Este ruşinooos să ştergi cu buretele superioritatea de joc a partenerului tău din teren. Este ruşinooos să ajungi să fabrici alibiuri pe spinarea unui arbitru aflat în plină ascensiune, într-o profesie unde credibilitatea este capitalul cel mai important.
Da, Colţescu a greşit la cîteva faze. Dar a ajuns fotbalul atît de complicat sau noi atît de tîmpiţi încît să nu mai înţelegem logica meritată a unui astfel de meci, cea care spune că Dinamo a fost mult mai bună?! Muuult, cum ar zice patronul din Giuleşti.
Am obosit. Eu, dumneavoastră, noi toţi. După 15 ani de luptă cu anormalitatea, mai putem schiţa doar un gest de protest cînd observăm că totul se ia de la capăt. Jocul de oglinzi, perdeaua de fum, declaraţiile care nu se referă, de fapt, la meciul de azi, ci la cel de mîine, cînd, poate, culpabilizat, arbitrul va greşi pentru echipa ta!
Africanul • 23 aprilie 2007, 17:34
este rusinoooooooooos, Rapid!!!!!!
sjymmy • 23 aprilie 2007, 17:34
un comentariu de bun simt – sa vezi insa reactii, pentru ca mici prozeliti ai lui copos sunt peste tot – inclusiv (sau mai ales) aici
Danyos • 23 aprilie 2007, 17:35
Un comentariu PERFECT desi sint Argesean
Darie • 23 aprilie 2007, 17:38
Salut Catalin! Reactia lui Copos nu ma surpinde…Razvan Lucescu insa, a depasit masura!! Ultimile doua meciuri, Rapid a primit sprijin din partea fluierasilor…Daca la acest scor dai vina pe arbitrii inseamna ca devi penibil!
Multumesc
P.S Sper ca, nu mai scri despre politica!!!
un_rapidist • 23 aprilie 2007, 17:39
Cataline, Rapid nu a pierdut din cauza lui coltzescu. este o nebunie sa scuzi infrangerea prin prisma arbitrilor
copos nu vede padurea din cauza copacilor, habar n-are pe ce lume traieste!
Alex • 23 aprilie 2007, 17:41
Penibil ca au acuzat arbitrajul desi prestatia din teren a fost clar in avantajul dinamovistilor!
Tudor • 23 aprilie 2007, 17:41
Cum naiba se face ca intotdeauna se greseste in favoarea lui dinamo?
Ar tb sa ne punem totusi niste semne de inrebare,Tolo!
Stefan • 23 aprilie 2007, 17:42
Ruuuuuusiiinnnneee COPOS!
Romario • 23 aprilie 2007, 17:45
@ Tudor
In acest campionat, Dinamo nu a vut nici un penalty…asta spune multe!
Oricum, dl Copos a fost penibil aseara! Le da prima jucatorilor, asa cum a declarat dupa meci? Ma indoiesc…
Ce ma deranjeaza mai tare a fost atitudinea lui Razvan Lucescu…el trebuia sa fie mai lucid si mai realist in comentarii!
bebylau • 23 aprilie 2007, 17:51
DINAMO a cerut arbitrii straini , Rapid nu a vrut , DINAMO a vrut sa joace pe Lia Manoliu , cu spectatori , Rapid -NU , ca i-a dezavantajat arbitru ?
sa le fie invatare de minte ! Rusinos este pt ei , ca si daca jucau 2 zile tot Dinamo batea , tot respectul pt Razvan si Mircea Lucescu dar ei numai pe echipa lor nu da vina
ACUM SA VEDEM LUPTA PT LOCUL 2
un_rapidist • 23 aprilie 2007, 17:53
avem conducatori de kko….”halde” ZOOtta shi sichitiu freaca menta la club
coli • 23 aprilie 2007, 17:55
Este rusinos ca se face referire la ceva ce nu exista sau daca a existat nu a influentat.Meciul putea fi castigat de rapid daca nu erau acuzele astea?
un_rapidist • 23 aprilie 2007, 17:56
nu arbitrajul este unica vina a infrangerii echipei mele de suflet. poate k nu trebuia sa vina dinamo la stadion, k sa glumesc putzin.
dar………
ce l-a impiedicat pe copos sa-l aduca pe ganea de la inceputul sezonului? in loc sa fi dat 14goluri la dinamo, putea sa le dea la rapid
de ce n-au acceptat arbitri straini? nu si-au dat seama k un arbitru roman inseamna paine de mankt pt gigi shi mm?
de ce steaua e smechera si-shi aduce arbitri din afara shi rapid nu e in stare de asta?
de ce au cerut sa joace pe un stadion gol? au spus k juktorii cunosc bine terenul……pai, ce, rednic este vreun strain in giulesti? a stat la rapid mai mult dekt razvanel si toata echipa actuala la un loc!
de ce dinamovistii au jukt pe 5.000 euro, iar rapidistii doar pe 1.500? cum sa alerge maftei mai mult dekt niculescu, cind ala primea 5.000?
dk te dai o mare echipa, o fortza a campionatului, de ce nu eshti in stare sa ai un arbitru de casa, al tau…o lupta de 34de etape se duce pe toate fronturile, cu toate armele…tre’ sa fi smecher, istetz, descurcaretz….altfel, nu pupi tu sa vezi real madrid sau barcelona la bucureshti ! ce a contat in toamna trecuta? ca steaua a furat titlul in sezonul trecut sau k a adus realul in ghencea? a mai comentat cineva de meciul cu vaslui? nu, s-a uitat shi asha shi trebuie!
conducerea rapidista habar n-are pe ce lume traieste! niste masochishti !
andrei • 23 aprilie 2007, 17:56
Excelent articol.
Intr-adevar, multi oameni din fotbalul nostru au inceput sa acuze abuziv arbitrii (Copos, becali, Porumboiu) – ciudat ca tocmai cei mai galagiosi (cei 3 amintiti) sunt cei mai ajutati de arbitrii de fapt.
E rusinooos pentru Copos si rapidisti sa invoce un asemenea motiv, cand Dinamo a cerut arbitrii straini si cand, mai ales, am vazut cu totii meciul: Dinamo a fost muuult mai buna.
Bravo, Tolo, bun articol – trebuia sa se ia atitudine impotriva acestui obicei las de a da vina pe arbitrii si cand NU e cazul.
Paulo • 23 aprilie 2007, 17:56
pt Tudor:
Dinamo a cerut arbitrii straini inainte de meciul cu Rapid dar acestia nu au vrut…
Dinamo a vrut sa joace pe Lia Manoliu cu spectatori dar Rapid nu a vrut…
Ce sa intelegem din toate astea ? Totul s-a intors impotriva rapidistilor…
Acelasi Coltescu i-a ajutat si pe rapidisti si pe stelisti in unele meciuri si acum strigati pe el…putin respect…mai ales ca saracu, Coltescu nu prea a gresit cu nimic aseara…Savaniu a gresit la eiminare si Onita a gresit la golul lui Mazilu…la Savaniu poate fi vorba de rea vointa pentru ca faza s-a petrecut in fata lui…circula zvonul ca unii din arbitrii meciului de aseara au fost PRO steaua si nu Pro Dinamo…ce ziceti ?
FORZA DINAMO FOREVER !!!
Adr|an` • 23 aprilie 2007, 17:57
1 – Arbitrul a gresit la 2 faze , era 2-0 pentru Dinamo pana sa apara prima greseala .
2 – DACA arbitrul nu-i arata lui M. Constantin al doilea galben POATE Rapid nu marca golul de 2-1 .
3 – Pornind de la aceasta premisa restul nu s-ar mai fi intamplat .
4 – Rapid este un club select cu suporteri patimasi , dar conducerea si mai noiuRazvan Lucescu (il admir ca om si antrenor) da cu bãtul in balta
5 – Jucatorii sunt precum copii,pupati si mangaiati in somn si certati atunci cand trebuie,NU SE IMPUNE PREMIEREA JUCATORILOR
6 – Factorul uman de greseala este pretutindeni . Sunt dinamovist de mic copil si recunsoc ca de data asta a Dinamo a avut un arbitraj in favoarea sa .
7 – Vor veni meciurile CFR – Steaua , CFR – Rapid , Dinamo – CFR , atunci vom vedea cine va spala putina,pun pariu ca 1 din cele 3 ramane pe dinafara cupelor europene si vom vedea care va fi aceea .
andrei • 23 aprilie 2007, 17:57
Razvan Lucescu a folosit cuvintele „mizerie” si „porcarie”.
Atitudinea lui se descrie printr-un singur cuvant: JALNICA.
FazeDure • 23 aprilie 2007, 17:59
asta chiar e de ras… a gresit si arbitru dar nu a influentat partita. Dinamo a fost mai buna cu 10 clase…
RED • 23 aprilie 2007, 17:59
Cred ca acest copos este un om care chiar nu o sa reuseasca sa fac ceva in fotbal .De ce ?Am stat mut timp sa il urmaresc pe acest individ ,sa-i urmaresc reactile declaratile si tot ceea ce face in fotbal.Nu MERITA SA AJUNGA ACOLO IN FRUNTEA FOTBALULUI PT. CA .ASA CUM SPUNEA SI CORNEL DINU EL NU RESPECTA REGULILIE JOCULUI SI ALE BUNULUI SIMT .Mizerii aruncate, intrigi, zgarcenie, lupte impotriva propriului antrenor si toate celalte se platec .Si el ,adica copos ieri a platit .Scump.Si inca ceva Cataline eu unul as mai vrea sa aud un comentariu sau o fraza acolo despre cei din politica romaneasca .Salutare .
Romario • 23 aprilie 2007, 18:00
@ Paulo
De acord cu tine…Coltescu nu a gresit, ci a mers pe mana asistentilor.
E adevarat ca se mai umbla la arbitri, dar nu cred ca a fost cazul aseara!
Mai bine Rapid si-ar aduce un portar care sa stie sa apere!
Paulo • 23 aprilie 2007, 18:04
pt Adr|an`:
Ai dreptate…Eu sper ca CFR sa termine pe 2 pentru ca sunt din Cluj dar cred ca daca nu se inscriu in Intertoto din ele, una sigur va ramane pe dinafara!
Paulo • 23 aprilie 2007, 18:06
Nu ar fi chiar asa rau nici Intertoto mai ales ca s-a anuntat azi ca Romania va avea doua echipe in aceasta competitie…si cum se joaca doar 3 tururi si o echipa din Romania va juca direct in turul II … cine stie ?! din Intertoto se califica 11 echipe in turul II preliminar al Cupei UEFA ! 🙂
gheo2004rghe • 23 aprilie 2007, 18:08
rapizii au primit 4 (PATRU) goluri LEGALE … sa ai pretentii si sa strigi ca un retard (popos, razvanel, zottel …) ca te-a furat coltz alb … uitand prestatia aceluiasi la pitesti …
vreau sa felicit rapidistii caer vad buba acolo unde este si nu accepta ca cea mai buna echipa din campionat poate fi pe 4 la 18 puncte de lider
vreau sa-l felicit si pe DANI COMAN … un mare caracter, un om deosebit … si o dovada ca este posibil sa iti respecti adversarii (in fapt, colegii tai de munca…)
Romario • 23 aprilie 2007, 18:09
Nu e cam tarziu sa se mai inscrie cineva in Intertoto?
Parca era un termen limita, care de obicei expira prin februarie…
Ar fi interesant sa o vedem pe Steaua in Intertoto…Clujul are experienta in aceasta competitie… 🙂
minoritaru • 23 aprilie 2007, 18:17
Am incercat sa-mi explic de ce a anulat arbitru asta in plina ascensiune un gol
in ultimu minut cand chiar nu mai avea importanta „in economia partididei.
Pai uite la 1-4 poti sa zici ” pai vezi domnle ce mai zic astia de arbitri cand au pierdut atat de categoric” De fapt ca simplu jucator de Fifa pot sa zic ca acel 2-4 insemna de fapt 2-2 jucandu-se 11 contra 10.
Nimic despre eliminarea lui Constantin in 10 minute de joc!!!!
DanTe • 23 aprilie 2007, 18:18
tolo…nu-mi placi…m-ai cenzurat la comentariile referitoare la articolul trecut…ceea ce faci tu este identic cu ce face copos…cred ca titlul articolului_perdea de fum_este convenabil si pentru cariera ta de jurnalist…sper sa se aeriseasca si sa ramana doar oxigenul…sa respiram si noi cititorii…un aer curat…!!!!
io • 23 aprilie 2007, 18:20
ASTA E AL TREILEA COMENTARIU PE CARE IL SCRIU … DACA NICI ASTA NU-L AFISATI … INSEAMNA CA N-AVETI NICI URMA DE BUN SIMT !
dementhor • 23 aprilie 2007, 18:20
in sfarsit un comentariu mai dur la dresa rapidului…era si culmea daca nici dupa acest meci si dupa declaratiile pe care le-au facut cei de la rapid nu se zicea nimic….totusi trebuia sa-l bagati si pe razvan in discutie ca si el a spus cam acelasi lucru…..
sunt stelist si recunosc ca dinamo e cea mai buna si trebuie felicitati…..dar noi stelistii dupa ce am pierdut cu ei nu am facut astfel de comentarii….asta e diferenta dintre romani si tigani….doar nu credeti ca poreclele astea sunt asa de forma…au si ele o baza….
PCH • 23 aprilie 2007, 18:22
copos rulz!!!
rose • 23 aprilie 2007, 18:23
Fe-li-ci-tari, Tolo!
Fan • 23 aprilie 2007, 18:28
Ovidiu Gheunoaia nimai emisiuni cu scandaluri de arbitaj face….
Fan • 23 aprilie 2007, 18:28
Ovidiu Gheunoaia numai emisiuni cu scandaluri de arbitaj face….
dementhor • 23 aprilie 2007, 18:28
este incredibil cum aceasta echipa a momentului pierde mereu meciurile importante….cel putin steaua are o scuza in derby trece printr-o perioada grea….dar rapidul care se lauda mereu ca sunt cei mai buni de ce au pierdut la scorul asta….si trebuie sa mentionam ca steaua a dat dovada de demnitate si nu a acuzat pe nimeni pe cand rapidul sa facut de kk si mai rau…nu au onoare sa iasa in fata si sa zivca am pierdut ca am fost mai slabi….
Marius – Oradea • 23 aprilie 2007, 18:28
Am vazut si eu aseara isteriile domnului Copos de dupa meci.Vin si eu cu o intrebare simpla pe care un jurnalist ar putea sa o adreseze domnului Copos cu proxima ocazie: Ce e mai rusinos pt domnul Copos?Prestatia arbitrului de aseara,sau faptul ca Razvan Lucescu plateste jucatorii din prorpiul buzunar?Mi-era sila aseara de acel avar si mi-e mai sila ca niciodata de Rapid,pentru simplul fapt ca este detinut de Copos! El face de rusine intregul club,intreaga echipa.Sa-i fie rusine!!!
Dani • 23 aprilie 2007, 18:35
1 Domnule Tolo ,in meciul de la Pitesti si rapid a avut un gol perfect valabil anulat care la vazut toata lumea dar acum nu mai spune nimeni nimik.
2 In meciul de aseara la 2-0 pt dinamo Marius Constantin a primit al 2 lea cartonas galben nemeritat, domnul Ion Craciunescu spunand ca la acea faza ar fi trebuit avertizat cu cartonas galben Radu Stefan pentru simulare si sa nu uitam ca si el mai avea un cartonas galben,deci ar fi trebuit sa fie eliminat,asadar meciul la pauza fiind 2-1 pt dinamo,in a 2 repriza care ar mai fi fost scenariul daca af fi evoluat dinamo in inferioritate numerica??????
3 In repriza a 2 a Rapidului i s-a anulat un gol perfect valabil
4 in repriza a 2 a Rapid a avut un penalti clar ,dar domnul Coltescu a mutat faultul la marginea careului
Antistar • 23 aprilie 2007, 18:36
dani ai fumat iarba. in momentul eliminarii lui constantin radu stefan nu avea nici un cartonash. si nu imi spui ca il lua mai tarziu oricum pentru ca iti spun eu ca marius constantin lua galbenul al doilea oricum (si are o traditie la asta )
Dani • 23 aprilie 2007, 18:41
pt dementhor
voi nu ati acuzat arbitrajul dupa meciul cu dinamo pt ca au fost arbitrii straini,dar aduti aminte ce acuzatii a facut jiji si mimi arbitrajului dupa meciul din tur
tandd • 23 aprilie 2007, 18:46
dani ,daca nu stiai meciul s-a terminat 1-4 ori si tu ai vazut meciurile din liga II?meciu asta a fost pe kanal d
vorbim degeaba • 23 aprilie 2007, 18:46
copos=rusineeeeeeeeee
unu • 23 aprilie 2007, 18:46
simpatizez cu rapidul insa dinamo a fost mai buna aseara.
Paulo • 23 aprilie 2007, 18:47
pt Dani:
spui drept ca eliminarea a fost gratuita si ca golul anulat la Mazilu a fost o eroare dar cand vorbesti despre penalty te inseli…daca ai cunoaste putin fotbal ai sti ca la astfel de faze se ia in considerare unde incepe contactul dintre jucatori si am avzut foarte bine faza si iti spun ca nu a fost penalty la Badoi, de altfel rapidistul nici nu a protestat, faultul a inceput in afata careului dar din inertie rapidistul a cazut in careu ! Nu mai plangeti atat de mult arbitrajul, in primul rand priviti la echipa voastra, in curtea voastra si apoi veniti cu alte chestii ieftine! toate cele PATRU goluri au fost perfect valabile, Dinamo a dominat si in 11 si in 10, a pasat frumos, a plecat in haita pe contraatac, a lovit fulgerator in fata portii! Dinamo a demonstrat prin cele 7 goluri date rapidului si prin cele 5 goluri marcate stelei ca este fara discutie cea mai buna echipa din ROMANIA !!!
FORZA DINAMO FOREVER !!!
dementhor • 23 aprilie 2007, 18:48
dani
dupa meciul tur era altceva..a fost 1-0 dupa ce steaua a jucat in 10 nu 1-4.
in plus golul care vi s-a anulat nu mai conta…iar acel fault se vedea din avion ca era in afara careului…iar cum ti-a zis cineva mai devreme radu stefan nu vaea galben atunci….
dementhor • 23 aprilie 2007, 18:50
pardon steaua ajucat in 9….
TOATE MECIURILE CASTIGATE DE RAPID IN PRIMAVARA AU FOST CU ARBITRI • 23 aprilie 2007, 18:50
MECIUL CU TIMISOARA- 11M INVENTAT;
MECIUL CU ARGESUL ; 2 DE 11M SI O ELIMINARE;
MECIUL CU FARUL; GOL ANULAT LA TIBERIU MOLDOVAN SI OFSAID IMAGINAR LA GURITA;
ATUNCI COPOS DE CE NU A TIPAT?
dementhor • 23 aprilie 2007, 18:53
in primul rand rapid nu a vrut sa joace cu arbitri straini…..si sa ne amintim ca cei de la rapid nici cu steaua nu prea au vrut arbitri straini dar nu au avut ce sa faca ca nu se compara copos cu becali…
bebelak • 23 aprilie 2007, 18:55
nu inteleg, dar nu inteleg absolut deloc, de ce e o problema in tara asta sa declari ca arbitrii sunt o mizerie, cand ei chiar sunt o mizerie! si nu de ieri de azi ci de cand ma uit io la fotbal! de fiecare data cand o echipa pierde si se ia si de arbitrii e acuzata ca nu se uita in curtea proprie. pai curtea proprie de aia e proprie, ca sa n-o faci publica! daca te certi cu nevasta nu dai la avizier in bloc, nu!?!!?!? oare credeti ca razvan ieri in vestiar i-a felicitat pe baieti? io zic ca nu chiar! doar ca ce avea de spus nu era nici pentru presa, nici pentru suporteri, ci pentru echipa. si atat! despre arbitrajele romanesti am o singura parere: ar trebui desfiintate! si nu pentru ca fura. pentru simplul motiv ca nu au valoare. nu au substanta, constanta, nu sunt in spiritul jocului, nu fac diferenta intre fault „de joc” si nesimtire, arbitreaza dupa prietenii si, nu in ultimul rand, au imaginea mai proasta decat parlamentul tarii, ceea ce chiar e extrem de greu!
ok, mi-am varsat aproape toti nervii, mersi.
bebelak • 23 aprilie 2007, 18:56
ca sa nu fiu inteles gresit:
felicitari dinamo! si pentru aseara, si pentru titlu!
si bravo mircea rednic! jos palaria!
Architrion • 23 aprilie 2007, 19:03
In acest campionat dinamo a fost mai buna. A avut oamenii potriviti la momentele potrivite (Dennis Serban in tur cu Steaua, Ganea tot in tur in mai multe meciuri, etc.), chiar daca acum nu-i mai are pe unii dintre ei. Steaua si Rapid nu au avut. Degeaba a avut ocazii Steaua (chiar la 0-0) in meciul cu Dinamo, daca nu a avut oamenii potriviti (in forma), degeaba are Rapidul un joc placut, daca nu are aparare (si portar de rezerva).
Pe de alta parte in ajutorul echipei Dinamo au concurat in acest campionat mai multi factori – raul, ramul le-au fost prieteni. In tur (atunci cand era mai greu) au fost ajutati. Este stupid sa spui ca nu au primit nici un penalti – in ziua de azi se „ajuta” mai subtil, mai fin. Nu trebuie sa dai penalti neaparat, dai lovituri libere… Si nu ma refer aici neaparat la meciurile cu rivalele directe (desi si in meciurile cu Steaua au fost avantajati). Am vazut meciuri in tur, jocuri in deplasare ale dinamovistilor, in care au fost impinsi de la spate usurel, usurel. Cand totusi iti merge si „jucaria” acest ajutor este suficient. Un punct aici, unul dincolo…
Probabil ca ar fi fost tot pe primul loc. Dar la cu totul alta diferenta. Si ar fi avut alta presiune.
In sfarsit, ca intotdeauna, examenul adevarat este tot in cupele europene. Unde Steaua si Rapid au demonstrat de cativa ani incoace ca au reala valoare. Dinamo a ramas inca datoare…
titi preda • 23 aprilie 2007, 19:04
@Dinamo a meritat victoria!
CRApid ca tziganu, iar UTCopos ca UTC’istul!
Cum am mai spus , daca anul trecut ingerul pazitor a fost Ganea, acum e Lobont_
au maidanezii astia un bulan….; cred ca se duc la vrajitoare, e ceva necurat la mijloc (chiar nu as vrea sa rideti, in atentia militiei si Securitatii au existat si exista in avidente aceste persoane cu puteri paranormale)_mai ales ca rapid, care are cel mai valoros lot din tara la ora asta, a jucat ca ….portarul lor!! E de neinteles!!