Cine pe cine salută?

„Era un om care mă saluta înainte de meci şi îl premiam”, a declarat Vasile Turcu despre Dumitrache, la dispariţia marelui fotbalist. Ce să mai zici? Te uiţi în stînga, în dreapta, îl vezi pe Turcu, şi te întrebi cum un miliardar numit de Ministerul de Interne are neobrăzarea să se refere la Dumitrache drept cel „care mă saluta” şi căruia, flatat şi milos, îi arunca niscaiva mărunţiş.

joi, 26 aprilie 2007, 7:14

„Era un om care mă saluta înainte de meci şi îl premiam”, a declarat Vasile Turcu despre Dumitrache, la dispariţia marelui fotbalist. Ce să mai zici? Te uiţi în stînga, în dreapta, îl vezi pe Turcu, şi te întrebi cum un miliardar numit de Ministerul de Interne are neobrăzarea să se refere la Dumitrache drept cel „care mă saluta” şi căruia, flatat şi milos, îi arunca niscaiva mărunţiş.

Întrezăriţi, desigur, anomalia! Prin vîrstă, prestigiu şi familiaritate faţă de stadionul unde se petrecea acţiunea, Dumitrache trebuia salutat de către Turcu. Numai că, asta lasă magnatul să se înţeleagă şi aici este mizeria ultimă a exprimării lui, Turcu era cel salutat pentru că avea mai mulţi bani şi pentru că îl recompensa pe Mopsu’.

Să ne lămurim cine e Turcu, finanţator la Dinamo! Unul dintre cei numiţi „appointed millionaires”, atunci cînd economiştii occidentali încearcă să explice apariţia clasei de magnaţi din Europa de Est. Generalii serviciilor secrete, înalţii funcţionari de partid, convertiţi în politicieni sau în umbre, au născut o clasă de afacerişti, cărora le-au delegat sectoare întregi ale economiei şi accesul la bani publici. Aşa au apărut magnaţii ruşi, aşa s-a condus România în ultimii 17 ani, aşa s-a întrupat, la o scară mai mică, Turcu.

El este un om-faţadă, un tezaurizator al privilegiilor şi al banilor altora, un Insul Metodă prin care sume imense ale MI ies din buget prin comenzi direcţionate către firmele sale. Altfel spus: Turcu e canalul prin care banii publici se fac bani privaţi.

Evident că, jucîndu-se cu bogăţia altora, ajunge el însuşi să-şi umfle buzunarele. Nimic nu mai poate fi făcut în această privinţă. De acum înainte, vor ieşi pe piaţa liberă, pentru că şi-au constituit capitalul.

Provenienţa banilor nu mai contează. Dar măcar ar putea saluta primul.

Comentarii (277)Adaugă comentariu

craioveanu gica  •  26 aprilie 2007, 20:28

CONDOLEANTE FAMILIEI DUMITRACHE

valentino  •  26 aprilie 2007, 20:31

salutari de la buzau!
kiar nu merita sub nici-o forma sa-l bagi in seama pe acest pitic incult din conducerea viitoarei campioane! ce greata aveam cind ma uitam la meciurile stelei de CL si-l vedeam pe mm facind pe filozoful in microfoane, va dati seama ce-o sa patim la toamna? fi-ne-ar prostii ai dracu’ sa nefie, noi i-am facut, noi trebuie sa-i ignopram! asa au aparut toti acesti limbrici, cum bine i-a spus un tip care-a scris putin mai inainte!
o lacrima pt MOPS!

Spoon_  •  26 aprilie 2007, 20:32

Numi vine s cred c am citit.si asa imi era antipatic turcu…acum nu pot sa-l mai vad sau sa-l mai aud….
e un nenorocit care nu merita nici d la un boschetar un salut.desi sunt dinamovist sunt dezgustat de toata conducerea.un om ca Florea Dumitrache merita statuie,merita ca idiotul d turcu sa-i faca pantofii, nu sa-l salute. D-zeu sa-l odihneasca in Imparatia lui.

OZ  •  26 aprilie 2007, 20:32

Ma bucur ca ai scris pe tema asta. M-a deranjat din momentul in care am citit declaratia. Era singura care nu-l avea in centru pe omul Florea Dumitrache, ci pe EL, marele Turcu, in raport cu Mopsul.
I-as da domnului Turcu pedeapsa maxima: 1 an interdictie pentru aparitii in mass-media (vad ca se poarta)…

EMIL STELISTUL  •  26 aprilie 2007, 20:33

A cazut o stea a fotbalului romanesc, unul din marii virtuozi ai gazonului, un adevarat varf de atac cum nu am mai vazut de mult. Dumnezeu a fost nedrept si de aceea am plans, m-a durut ca Dumitrache s-a stins atat de repede. Chiar daca tin cu Steaua de 40 de ani l-am apreciat f.f.f. mult si merita sa-i pastram o amintire frumoasa. Mi se face sila de ceea ce am citit referitor la Turcu, de fapt nu ma mir, un zugrav nu poate gandi altfel! E jenant si nu merita nici un fel de respect asemenea personaje devenite bogate in asa zisul capitalism de dupa Revolutie. Pacat ca banul dicteaza , numai exista bun simt iar valorile sunt altfel masurate acum. Dormi in pace Florea Dumitrache, si de acolo de sus sa stii ca eu, un stelist adevarat te respect , pentru ca meriti! Respect, respect, Emil

Steaua4Ever  •  26 aprilie 2007, 20:34

Nu l`am prins jucand pe Dumitrache,dar am vazut nenumarate clipuri cu el si am citit articole despre el…ce pot sa spun..la mondialul din 70 a facut una din fazele memorabile…a facut multe pentru fotbalul dinamovist si romanesc !!! pacat…sinceer condoleante….tin sa atrag atentia ca si alti mari jucatori din acea uimitoare generatie se afla in aceasi situatie cum s`a aflat pana azi dimineata Florea Dumitrache !!!! Poate ca actualii conducatori de club si Guvernantii sa se gandeasca la o solutie pentru a ii ajuta pe cei care au REPREZENTAT sportul romanesc in trecut!!!! Insa decat sa se gandeasca cum s`a gandit Turcu…in definitiv ce poti sa ii ceri lui Turcu…macar sa afle si el daca nu stie ca datorita lui F.Dumitrache (Mopsu) dinamovistii sunt numiti cainii rosii…si daca a aflat asta sa se intoarca la handbalul lui….sa nu uitam ca de acolo a inceput intrarea in sport….ESTE UN INSTRUMENT AL MINISTERULUI DE INTERNE !!!!!!! cand deschide gura cu greu se abtine sa nu zica „Tovarase Capitan sa stii ca Xulescu are ganduri sa paraseasca tara sau are valuta ascunsa acasa” UN TURNATOR…O JIGODIE care se considera om…..MIZERIA unei societati dependente de coruptie si nepotisme !!!!!!
P.S. de ce FRF nu lanseaza pe piata o colectie cu DVD-uri cu fotbalul practicat in trecut???de ce???si banii obtinuti sa intre intr`un fond special pentru intrajutorarea fostilor Fotbalistii….Aceasi remarca si pt alte sporturi…numai ca aici sa se ocupe ANS sau cum ii zice…
Insa un lucru ramane….Fostele mari Glorii traiesc in inima noastra..si Florea DUmitrache traieste asa cum Garincha(scuze daca i`am scris gresit numele), diavolul schiop traieste inca in brazilia…o asemanare cat se poate de reala…ambii au avut acelasi traseu in viata..si poate cat de curand joaca in acasi echipa..a monstrilor sacrii in ceruri!!!!
Dumnezeu sa`l Odihneasca !!!!!!

amnesiac0210  •  26 aprilie 2007, 20:34

iara-s ban-at…
„# amnesiac0210 Says: Your comment is awaiting moderation.
April 26th, 2007 at 8:30 pm

@ maria andries
“stilul obtuz si neted” al lui bergodi?
“stilul inteligent, flexibil” al lui olaroiu?
hmm…
ii fain cand scrii articole cu blogger’ii, lucrurile bune poti sa ti le atribui, iar cele mai putin bune sa le pui pe seama altora. daca steaua a castigat azi, a facut-o pe seama lipsei de forma a clujenilor si nu pe “geniul” lui olaroiu. te pomenesti ca a fost “genial” si cu iasiul…”

adevaru-i ca-s de-a dreptul obscen…

nasty  •  26 aprilie 2007, 20:36

Trist. Foarte trist. Eu sunt stelist, dar nu imi vine sa cred ca Vasile Turcu, actionar la dINAMO, fan dINAMO declarat, nu stia pe cine „pemiaza”. E, deasemeni trist, sa nu cunosti legendele fotbalului tarii tale. Oricum te-ai numi: Turcu, Becali, Borcea, Mititelu, Stefan, Padureanu, etc. De fapt, dintre toti conducatorii de club, cred ca doar Mititelu isi cunoaste istoria. Si a lui, si a altora. Poate ca intro era a manelelor, Turcu credea ca e la vreo nunta, de fiecare data cand venea la meci. Trist articolul tau Tolo, trist fotbal, trista tara.

TheCoach  •  26 aprilie 2007, 20:37

Intr-un moment ca asta doar o maimuta ca turcu putea sa spuna asemenea grazavii…Cand Dumitrache ii dadea cap in cap pe englezi la Mondialul din ’70,Turcu probabil nu stia nici ce e ala salam!!Turcu este si va ramane un nesimtit doar din cauza faptului ca are mai multi bani ca altii…Rusine sa-i fie!!!

Sincere condoleante familiei…Florea a fost printre cei mai mari atacanti ai Romaniei…Dumnezeu sa-l odihneasca!….Sa-i fie tarana usoara

Un Stelist

Bluenemo  •  26 aprilie 2007, 20:37

„Să ne lămurim cine e Turcu, finanţator la Dinamo! Unul dintre cei numiţi “appointed millionars”, atunci cînd economiştii occidentali încearcă să explice apariţia clasei de magnaţi din Europa de Est.”

Bine zis, cu exceptia lui „millionaires” :). Dar de ce spui ca ar fi trebuit sa salute primul ? Vorbim de oameni de carton ieftin si nu de valori, din el se face hîrtie igienica, dar d-l Dumintrache a devenit de mult foaie fina de istorie.

EMIL STELISTUL  •  26 aprilie 2007, 20:37

Articol exceptional de mare curaj, realist si adevarat. Trebuie sa continui cu asemenea exemple ca sa vada lumea cine sunt marii investitori, asa zisii spartani! Nu numai la Dinamo sunt persoane de alde Turcu……

Eddie  •  26 aprilie 2007, 20:38

TURCULE !!! ESTI O MIZERIE ! ROMANESTE ITI SPUN CA DEFAPT TE-AI NASCUT SI CU UN NUME PREDESTINAT ! TU ESTI CU ADEVARAT O „JAVRA”, LA PROPRIU SI LA FIGURAT

Dturdes  •  26 aprilie 2007, 20:38

Aceasta afirmatie a lui turcu arata mizeria in care a trait,traieste si va trai dinamo.Degeaba va fardati cu aere de ,,sampion lig”,tot niste nimicuri ramaneti…

un ţăran ungur  •  26 aprilie 2007, 20:39

am plâns în 1970 când Florică îl dribla pe B.Moore. Zile întregi am încercat să-l imit. Uneori am şi reuşit ( aşa consideram, cel puţin…). D-zeu să-L ierte…
P.S. Cine-i Turcu ?

PCH  •  26 aprilie 2007, 20:40

cataline, ai fost pe faza aici. o declaratie naucitoare a lui turcu, cind am citit-o pe gsp, am ramas perplex. chiar ma intrebam daca va fi cineva care sa o taxeze.
insa, chiar am putea avea, in mod sincer, pretentii de la turcu?
din pacate, si dinamo isi are becalii lui.
sper doar ca la urmatorul meci in groapa, galeria sa-l aduca cu picioarele pe pamint pe dl turcu. prea multi jucatori si oameni minunati au onorat clubul dinamo ca un imbecil sa murdareasca cu mizerie si prostie culorile alb-rosu.
poate niste scuze, sau macar traditionalul: „am fost inteles gresit, presa a scos din context… bla, bla, bla” ar fi indicate. macar de fatada.
…imbecilu…

mopsule, altii te-au iubit chiar daca tu nu ii cunosteai sau nu ii salutai. pe tine nu te vom uita niciodata. pe turcu… aaa, cine e turcu?

camasaneagra  •  26 aprilie 2007, 20:43

ma mustra prin vreme uitarea
si sint o enorma rusine
ca n-am fost in stare sa trec
sa-mi iau ramas bun de la tine…

titi preda  •  26 aprilie 2007, 20:44

@ imbecilul care ieri a folosit la postare numele meu (ca i-as dori moartea lui Catalin Haldan) ,trebuie sa fi avut o mama bolnava de sifilis_numai asa putea fi fatat un sifilitic!
Este nu numai sifilitic, ci si las, nu are curajul sa spuna : _da ‘domne, eu am scris!** Se bucura singur, ascuns dupa un monitor de la Internet’cafe, satisfactii de javra’ , asa se explica de ce a postat in acelasi mod de 14 ori din Januarie.

E O SCURSURA UMANA, CORPUL SOCIAL ARE SI ASA CEVA.

Vlad Dracul  •  26 aprilie 2007, 20:45

>

Din păcate, sunt de acord în totalitate cu tine…

gauguin  •  26 aprilie 2007, 20:45

turcu e un parvenit….are fatza de zidar….ceea ce si cred ca a fost….rushine…si nu sunt dinamovist…

Vlad Dracul  •  26 aprilie 2007, 20:46

„JM Says:

April 26th, 2007 at 7:27 pm
Mi-e tot mai sila de acest popor roman din care fac parte… Daca astfel de specimene au putut sa erupa din poporul roman, inseamna ca suntem blestemati si ar fi mai bine sa ne stingem ca spita. Din pacate, suntem cam multi…”

Din păcate, sunt de acord în totalitate cu tine…

gabisafta  •  26 aprilie 2007, 20:47

cata, cat de mult gresim ca bagam in seama asa personaje.
cand vad cata lume spune asta parca ma gandesc daca nu cumva ar fi mai bine sa nu ne mai gandim la tiraj sau audienta si sa vorbim mai mult de campionii europeni la hatlere, lupte, judo si asa mai departe
nu te mai felicit, oricum stii bine parerea mea: esti cel mai bun jurnalist sportiv. ne dai clasa

Vali  •  26 aprilie 2007, 20:47

Eu nu inteleg de ce sunteti atat de revoltati de spusele unui specimen cu doua maini si doua picioare si cu un dovleac pe post de cap! Chiar credeti ca merita bagat in seama, chiar si la modul negativ?
O.K, a semnalat Tolo anomalia, nu cred ca e vreun om sanatos la cap care sa nu fie de acord cu ce-a spus Iolo, dar cred ca ar trebui discutat despre cel care a fost MOPSUL si nu despre nimicuri.
Sunt un stelist infocat, dar asta nu ma impiedica sa ma plec in fata disparitiei unui mare fotbalist.

amnesiac0210  •  26 aprilie 2007, 20:47

@ toata lumea
aveti dreptate, e trist…
dar e trist si pentru ca gazetari sportivi, inclusiv tolo, ban-eaza intr-o veselie comentarii nu neaparat de valoarea unor articole scrise de borges, dar fara injurii si de un relativ bun-simt, in vreme ce rahatul aruncat in ventilator de unii blogger’i intra fara probleme, cu „aia a matii” cu tot.
„nobel prize winners”, gen turcu, berbecu si altii, sunt promovati exact de presa in care se manifesta si tolo, andries (vezi mai sus un „ban” de toata splendoarea) fara sa aiba nu stiu cate procese de constiinta. ok, mai scrie unul si altul ca „nu-i frumos” ce se intampla in presa dar tot cu mizerii si non-stiri isi cresc rating-ul.
asta e… tara de ca…psuni :)))

Dann2002  •  26 aprilie 2007, 20:48

Sunt dinamovist de mic copil, l-am prins jucnd si pe nea’ Florica, era magnific,era ceva ce nu poate fi descris in cuvinte.
Pe vremea cand o tara intreaga il aplauda si ii striga numele acest „Otoman”nici nu stia sa vorbeasca lucru care nu a reusit sa il invete nici in ziua de azi.
Mi-e rusine ca un asa om poate sa reprezinte acest club, cineva mai sus zicea ca ti-ar zice sa te alaturi lui nea’ Florica dar nu ai cum, avea dreptate, locul tau este linga Hitler, Ceausescu,Stalin si alti CRETINI ca si tine si ce pot sa spun ca iti doresc din adincul sufletului sa poti sa ii vezi cat mai curand si vezi poate te saluta si ei.

Sincere condoleante familiei.
NEA’ FLORICA DUMNEZEU SA TE IERTE SI DORMI IN PACE

danu  •  26 aprilie 2007, 20:49

turcu, dute ba si lasane
culcate
Nu meriti nici sa rostesti cuvantul mopsu, o legenda pentru dinamo

Mihail Dionis  •  26 aprilie 2007, 20:49

Actionarul Turcu ar trebui sa isi aduca aminte ca acolo unde a plecat Florea Dumitrache, el nu va putea duce nici cel mai mic sfant din banii cu a caror posesie se mandreste atat.

toxxic  •  26 aprilie 2007, 20:49

Tolo, tot respectul meu! Dumnezeu sa-l odihneasca in pace pe nea` Dumitrache, nu shtiu cine a fost dar vazand cata lume il plange inseamna ca a fost un mare fotbalist shi mare om. Turcu e doar un incult ajuns milionar datorita (sau din cauza) unor jocuri de interese in interiorul ministerului, probabil e doar o perdea intre rechini shi opinia publica. Turcule, tot ce iti doresc eu e sa ajungi sa intinzi mana la Perla, dar nici asta nu te va face sa intelegi ce simtea un mare om atunci cand primea cateva sute de la tine. ESHTI UN GUNOI!!!!!! toxxic – tg-jiu

gabisafta  •  26 aprilie 2007, 20:50

sambata vom vorbi la radio mult despre poate cel mai mare atacant al Romaniei din toate timpurile. sper ca accepti sa dialogam live

hepaticus  •  26 aprilie 2007, 20:50

rusine turcu………….mai bine fugi si ascundete om de nimic………..

danu  •  26 aprilie 2007, 20:50

vali
bine zis
preamult tam tam pentru o asemenea banana ca Turcu.

hepaticus  •  26 aprilie 2007, 20:51

——–

ultra’ caine  •  26 aprilie 2007, 20:51

Tolontane bine ca i-ai dat o palma turcului. Sa mai isi vada lungul nasului magarul ala!

Cat despre un comentariu:

Steaua4Ever Says:
April 26th, 2007 at 8:34 pm

Nu l`am prins jucand pe Dumitrache,dar am vazut nenumarate clipuri cu el si am citit articole despre el…ce pot sa spun..la mondialul din 70 a facut una din fazele memorabile…a facut multe pentru fotbalul dinamovist si romanesc !!! pacat…sinceer condoleante….tin sa atrag atentia ca si alti mari jucatori din acea uimitoare generatie se afla in aceasi situatie cum s`a aflat pana azi dimineata Florea Dumitrache !!!! Poate ca actualii conducatori de club si Guvernantii sa se gandeasca la o solutie pentru a ii ajuta pe cei care au REPREZENTAT sportul romanesc in trecut!!!

PERFECTA DREPTATE ARE!!!

Tolontane mai lasati si voi scandalurile si toate tampeniile si dati putina atentie si celor casre stau in mizerie (cum era si Mopsul) cu o pensie de 3.500.000 lei.
Sunt cei care au pus poate cel mai mult suflet si nu merita sa fie lasati de izbeliste!
Recunosc, nu l-am prins jucand insa merita un DEOSEBIT respect iar turcu il vorbeste foarte urat!

Nu uita de ceilalti ca Florea te rog…

BENLADEN69  •  26 aprilie 2007, 20:55

TI SE FACE SCARBA CAND AUZI ASTFEL DE DECLARATI ALE UNOR INCULTI CARE SAU VAZUT PESTE NOAPTE CU FUNCTIE LA UN CLUB MARE SI VOR CU ORICE PRET SA IASA IN FATA, SA FIE SI EI VAZUTI. MOPSU ERA O LEGENDA . TURCU E O MIZERIE.

camasaneagra  •  26 aprilie 2007, 20:56

se spune ca sint trei evenimentele care-ti schimba radical viata: casatoria, nasterea unui copil si moartea unui parinte. A murit Dumitrache… Dea Domnul sa fim mai buni, mai umili, mai civilizati. Iar de acolo de unde sintem, inainte de a deveni sclavii abjectiilor, sa pastram un minut de tacere. eu cred ca merita.

man-on-ice  •  26 aprilie 2007, 20:56

NESIMTIRE ! NESIMTIRE! NESIMTIRE!

Nu pot sa cred in ce tzara traim!

Mai cunosc eu vreo 322 de Turcu…

woochie coochie  •  26 aprilie 2007, 20:59

…si cu un suspendat …333

marilena11  •  26 aprilie 2007, 21:00

Dumnezeu sa te ierte si sa te odihnesti in pace alaturi de ingeri, Mopsule!
Iti vom fi recunoscatori pururea pentru ceea ce ai fost si iti vom pastra amintirea vie in inimile noastre…un caine rosu adevarat pana la moarte si dincolo…si un om deosebit. Te vom iubi mereu!

Vali  •  26 aprilie 2007, 21:01

Si inca ceva Domnule Tolontan……
Cineva de mai sus (steaua 4ever parca) a avut o idee care mie mi se pare excelenta si care cred ca ar trebui sustinuta de presa, apropo de gasirea unor modalitati de strangere de fonduri pentru legendele sportului romanesc. In acest mod, cred ca s-ar evita intr-o buna masura aparitia acestor situatii revoltatoare.
Cred ca ar mai benefic daca in randurile ziarului ati initia o astfel de campanie decat sa publicati parturile gandirii unora ca turcu, becali etc.

becali  •  26 aprilie 2007, 21:04

Felicitari, D-le Tolontan! Si celor care-au scris mai jos de el. Astia trebuie taxati ori de cate ori ne transforma respectul in lipsa crasa de respect de parca normal e asa cum procedeaza ei. Ei…, cine? turcu, becali, copos, patriciu….

UnStelistUluit  •  26 aprilie 2007, 21:08

Sincer nu`mi vine sa cred.Respect numele Florea Dumitrache , respect toate realizarile legate de acest nume si mai ales respect pe cel care a fost: Florea Dumitrache.Un om simplu care a sfarsit devreme singur si uitat de lume, un om care asa cum spunea si un crainic tv` nu a crezut ca v`a imbatranii , nu a crezut ca va sosi clipa cand se va vorbi despre el la trecut.A fost cel mai mare atacant pe care l`a avut Romania.A fost un om care a trecut prin viata traind momentul si care a reusit prin munca si daruire sa faca ceva ce altii vor azi sa realizeze numai prin puterea banului : sa isi lege numele de numele Romaniei. Este pacat ca un om de nimic cum este vasile turcu( imi pare rau k nu`i pot scrie numele cu caractere si mai mici) ajunge sa creada ca era salutat de Florea Dumitrache din respect pentru ceea ce inseamna el si nu ptr banii pe care ii oferea.

SUPORTERII ADEVARATI NU TE VOR UITA NICIODATA

Bai nimicule care esti pe nume vasile turcu esti un rebut al socitetatii un analfabet un om de cel mai josnic nivel imbogatit peste noapte.Un om ca Florea Dumitrache trebuia adus la club , sa i se dea un post fie el si de antrenor la una dintre echipele de juniori si sa primeasca un salariu.Asta ar fi insemnat respect ptr. ce a facut el in fotbal ptr dinamu nu sa ii dai tu un jepcar un barbugiu si un betiv 100 de euro ptr k te saluta. EU CA OM (nu ca suporter al stelei) nu te`as saluta nici ptr 1000 de euro mah parvenitule…te`as scuipa in ochi spurcatule…..ATAT AM AVUT DE ZIS…

Christiansen  •  26 aprilie 2007, 21:09

Iar noi trebuie sa le suportam aberatiile la ore de maxima audienta … Dumitrache nu avea nevoie de respectul lui Turcu … Dumitrache va avea tot timpul respectul nostru si al celor care ne vor urma … Turcu si cei de teapa lui sunt ZERO … si va spun asta pentru ca sunt dinamovist

savicevici  •  26 aprilie 2007, 21:10

as fi vrut sa zic ceva de dinamu budapest , dar in seara asta orice comentariu e de prisos…..

peter  •  26 aprilie 2007, 21:15

mah tolontane
dar tu nu vezi ce fatza are turcu?
nici un gay drogat nu l ar f…
ce naiba vrei de la asta?

7 mai 86  •  26 aprilie 2007, 21:16

pai ce sa te astepti de la un analfabet ca turcu,o butelie ca borcea,numai handicapati pe la dinamovisi…astia sunt oamenii care fac bani…niste ghertoi cu 5 clase si tupeu la infinit…desi sunt stelist nici cu gigi nu-mi e rusine…doar sunt prieteni toti…pacat ca marile valori ale fotbalului romanesc mor in saracie si umilinta…ei nu au nici o vina ca luau bani mai putini decat ia acum un fotbalist supermediocru din LIGA III…PACAT!!!

amnesiac0210  •  26 aprilie 2007, 21:18

ma, voi baietii astia care stati cu ochii pe postari ca sa stiti ce blocati si ce nu – ca sincer ma indoiesc ca tolo sta sa dea cu „ban’-ul in populatie – vedeti ca ce imi cenzurati la tolo imi intra pe andries si invers…
n-as vrea sa va pierdeti job-ul… ce naiba, fiti mai vigilenti!
traiasca si infloreasca partidul comunist roman!

UnStelistUluit  •  26 aprilie 2007, 21:20

spre deosebire de turcu Becali este un om mai sufletist si mai credincios si nu cred ca s`ar fi pretat la o astfel de declaratie indiferent cate de idiot e de obicei are totusi un dram de respect ptr. oameni

UnStelistUluit  •  26 aprilie 2007, 21:21

spre deosebire de turcu Becali este un om mai sufletist si mai credincios si nu cred ca s`ar fi pretat la o astfel de declaratie indiferent cate de idi.ot e de obicei are totusi un dram de respect ptr. oameni

android  •  26 aprilie 2007, 21:22

Bai, nu credeam ca o sa fiu deacordcutolo vreodata, dar de data asta chiar are dreptate! Eu tin cu STEAUA, dar turcu asta e o petarda de om!

CorsykanuCelSTELIST  •  26 aprilie 2007, 21:24

imi este rusine ca sut conational cu vasile turcu dar sunt mandru ca sunt din aceeasi tara cu Florea Dumitrache!!!

CorsykanuCelSTELIST  •  26 aprilie 2007, 21:26

Turcu Pro.stu maidanezu nostru ,impreuna cu jorj bheecali , Iancu de puscarie si jiji Copos ar trebuii adunati toti la un loc pusi la zis fata`n fata cu niste oameni care sa se p… pe ei si sa ii scuipe pe fatza

Comentează