Şantaj la Bursuc

Dan Petrescu ţine cu Steaua, dar Steaua nu ţine cu Petrescu. A început să antreneze la Sportul, iar cînd a simţit nevoia să facă pasul spre un club mare i s-a întins mîna dinspre Giuleşti, nu din Ghencea.

vineri, 4 mai 2007, 1:39

Dan Petrescu ţine cu Steaua, dar Steaua nu ţine cu Petrescu. A început să antreneze la Sportul, iar cînd a simţit nevoia să facă pasul spre un club mare i s-a întins mîna dinspre Giuleşti, nu din Ghencea.

Cînd el l-a susţinut pe Popescu, Steaua a mers pe mîna Naşului. Apoi, a plecat să antreneze în Polonia, iar Steaua nu l-a căutat nici cînd s-a dus, nici cînd s-a întors. A ajuns la Urziceni. Brusc, Steaua mimează surpriza redescoperirii şi-i flutură pe la nas promisiuni.

De fapt, Petrescu a intuit foarte bine. În fotbal, sînt preţuiţi învingătorii, nu loserii amabili. Dacă Becali îl vrea cu adevărat, el are nevoie de un antrenor mîndru şi capabil, nu de unul care să îşi vîndă echipa care îl plăteşte.

Pretendentă la Ligă, Steaua nu e în situaţia de a cerşi bunăvoinţa lui Petrescu, iar el n-are nimic de oferit acum. Cînd vrei să ajungi în grupe, nu te împiedici la Urziceni. Şi nu-ţi pregăteşti terenul cu un şantaj emoţional-salarial în care nu crede nici băiatul de la tabela de marcaj.

Petrescu a jucat la mari echipe, printre care şi Steaua. Acolo a învăţat că reputaţia este pilon în cota unui fotbalist sau a unui antrenor. Dacă te vinzi o dată, ajungi în galantarul tuturor. N-ai muncit o viaţă ca să te faci marfă!

Comentarii (141)Adaugă comentariu

R0BERT  •  4 mai 2007, 13:45

Frumos articol. Si nu-i vorba numai de fotbal aici…

Kryppton  •  4 mai 2007, 13:46

1st

Dr. PHD  •  4 mai 2007, 13:46

Binye zis, tuva-n cur hotilor

loopoo  •  4 mai 2007, 13:48

Nea’ Jiji n-a invatat nici pana acuma ca nu chiar orice e de vanzare. Ar fi bine sa-si da seama ca nu poti face chiar orice cu banii. Sa speram ca va fi asa si ca Petrescu va juca asa cum ne si asteptam, adica cinstit, impotriva Stelei.

Dr. PHD  •  4 mai 2007, 13:48

Oricum Gigi ajunge purgatoriu, poate ca rezolva acolo cu Satana o clasare mai racoroase sau un loc care duce in grupele Heaven League…

ko  •  4 mai 2007, 13:49

chiar crede cineva ca becali intelege ceva din asta?? doar e inventatorul chestiei cu jucatul cu rautate sau fara rautate…

stelisimo  •  4 mai 2007, 13:50

Bunicel articol , dar tot un dinamovist nesimtit ramai. Iti place sa inciti de nu se poate. Stiu ca ai vrea sa ia oricine altcineva locul 2 in afara de STEAUA.
Cred ca te-a durut inima cand ai scris si tu doua sau trei articole bune despre STEAUA anul trecut ,cand juca in semifinale, ca erai nevoit pt ca altfel te batea lumea pe strada.
Oricum bine ca ai luat-o in barba cu dinamomuistii tai cu tot !!!!!!!

iosef_hechter  •  4 mai 2007, 13:51

Impecabil punct de vedere. Si totusi, o corectura: se scrie loser, nu looser.

lili  •  4 mai 2007, 13:52

In mod normal Steaua e peste Urziceni si ar trebui sa castige fara probleme.
Doar e Steaua!
Ce atatea discutii pe tema asta?
Daca castiga Steaua inseamna ca a fost blat? Eu nu cred!
Iar daca Steaua pierde cu Urziceniul inseamna ca nu are fata de locul 2.

YOO  •  4 mai 2007, 13:52

SUPER TARE AVIZ AMATORILOR

MAMULOS  •  4 mai 2007, 13:57

Daca vrei sa innebunesti, poti face multe speculatii.

MAMULOS  •  4 mai 2007, 13:58

lili Says:
Ai dreptate.

Vlad D  •  4 mai 2007, 13:58

Ok, adevarat, dar Dan Petrescu a fost ofertat de Steaua atunci cand s-a discutat si cu Hagi. El a fost cel care a refuzat, intr-o noapte, pe la ora 2, motivand ca nu se simte pregatit sa antreneze Steaua. Sunt convins ca Dan va ajunge la Steaua mai devreme sau mai tarziu. O merita!

dan cosma  •  4 mai 2007, 13:59

ce nu stii Cataline este ca Steaua l-a contactat odata pe ‘bursuc’ i s-a propus postul de antrenor, dar el a refuzat. deci vorbesti aiurea si in necunostiinta de cauza, din nou dezinformezi.

Cătălin Tolontan  •  4 mai 2007, 13:59

iosef_hechter: corect, rectific

MAMULOS  •  4 mai 2007, 14:00

Ce, daca Steaua bate Urziceniul, e blat ?
A batut Steaua si pe Betis, si a fost blat ? Poate !!!
O echipa de CL nu poate bate o echipa venita din Liga 2 ?

Riggo  •  4 mai 2007, 14:00

De ce trebuie moderat ce am zis? Chiar n-a fost nimic obscen si nici macar nume proprii n-am folosit…

MAMULOS  •  4 mai 2007, 14:01

Pe noi romanii, speculatiile ne omoara, mergem prea departe cu „capul”. Intr-o zi o sa innebunim de-a binelea.

Riggo  •  4 mai 2007, 14:02

Imi poti raspunde, Catalin de ce nu imi apare postul? Sa stiu macar ce sa nu mai scriu pe viitor..Merci

Raul  •  4 mai 2007, 14:02

Mai TOLO ce vrei sa insinuezi ca Steaua nu poate sa bata la Urziceni?Trebuie sa cumpere meciul?Si normal ca gigi il tachineaza si pune presiune pe ei,da ast anu inseamna ca e BLAT.De ce s-a trecut asa usor de blatul de anu trecut CFR-Rapid…atunci au fost blat toti jucatori …toata conducerea,pana si spectatorii de la Dej strigau sa opreasca meciu ca sunt penibili.Am vazut ca nu s-a scris mai nimic,f bine face jiji eu in locul lui toate le-as aranja de-acum incolo pt cate nedreptati a indurat steaua mai ales in retur.Steaua bate la orice ora pe Urziceni……..asa ca nu mai vb aiurea.Pa si pu…………La revedere

MAMULOS  •  4 mai 2007, 14:03

Ce Dinamo daca bate la Iasi, e blat ? Nu domne, ca e Dinamo.

Laur Dog  •  4 mai 2007, 14:04

daca nu vom asista la o partida de zoofilie cu bursucul pe post de capra,s-ar putea ca locul 2 sa fie tare departe!

MAMULOS  •  4 mai 2007, 14:04

Sincer Tolo, cu ce echipa simpatizezi, dar sincer, poti sa raspunzi ?

comis  •  4 mai 2007, 14:04

Incredibil: Borcea va participa la “Dansez pentru tine ” . Visul lui este ca Dinamo sa ajunga in grupele Champions League

MAMULOS  •  4 mai 2007, 14:05

Ca sefu tau, tine parca cu Craiova, nu ?

no_shame  •  4 mai 2007, 14:05

Hai c-ai gasit subiect.Jiji e doar Jiji:spune ce gandeste,adica nimic.FRaier e cine-l asculta.Cu Dan Petrescu e alta poveste.Un jucator exceptional,un tip modest dar incult,sufletist,un ANTRENOR BUN in devenire,care stie sa-si motiveze jucatorii ca sa scoata untul din ei pe teren,care insa n-are pic de personalitate(caracter ambiguu).Si-a vandut sufletul cand a sarutat steagul rapidului,dar cred ca regreta si el din plin,asa ca l-am iertat.Concluzia:nu cred ca STEAUA are nevoie de abandonul Urziceniului,dar la ce caracter infect are GB nu realizeaza ca isi umileste singur echipa.Cum bine zicea cineva:”traim in Ro si asta ne ocupa tot timpul!”.

MAMULOS  •  4 mai 2007, 14:06

comis Says:
Misto asta. E tare.

MAMULOS  •  4 mai 2007, 14:07

comis Says:
Cine ii va fi partenera ???

Allin  •  4 mai 2007, 14:08

Articol interesant bine scris

Dalevietii

monads  •  4 mai 2007, 14:10

Dan Petrescu trebuia sa iasa din jocul murdar deschis de latifundiar printr-o conferinta de presa. Eu nu am vazut in media o asftel de conferinta. Nu l-am vazut la masa vorbind despre zvonuri , taindu-le din fasa. Acolo trebuia sa spuna alb pe negru ca Urziceniul va juca numai si numai pe teren. Si nu in asezari parabole cum ii sugera Becali. Bursucul linisteste opinia publica prin interviuri, sunat sau in declaratii rastalmacite sau nu de presa. Cat de greu e sa organizezi o conferinta de presa fie ea si intr-o debara daca clubul Urziceni nu dispune de spatiu. Deocamdata impresia e ca Dan Petrescu in loc de negru pe alb in declaratii inclina spre rosu pe albastru. Tu daca ai fi tradat de un bun prieten acum cativa ani, i-ai sari in ajutor in momentul asta? Ce nu ai pomenit in articolul tau este timpul. Asta trece si le face uitate pe toate. Nu cred ca are legatura intorsul spatelui cu coloana vertebrala in fotbal.

abc  •  4 mai 2007, 14:12

Din cate stiu eu Dan Petrescu a avut oferta de la Steaua in vara lui 2005 si a refuzat.Deci nu se justifica ” Steaua nu tine cu Petrescu”. Cum spuneai in articol, Petrescu a acceptat sa antreneze o rivala de-a Stelei. Deci nu se justifica nici „Petrescu tine cu Steaua”. Sunt multi stelisti adevarati care nu ar fi acceptat niciodata sa antreneze Rapidul.

Ionut  •  4 mai 2007, 14:13

Cine a zis ca Dan Petrescu se va vinde? Cine a zis ca Steaua nu e capabila sa castige fara drept de apel la Urziceni. Facand atatea speculatii nu esti deloc departe de Becali… Steaua si Dan Petrescu sunt doua nume care nu se vor dezonora niciodata, indiferent ca Becali e patron sau nu la Steaua sau ca lui Tolo ii place sau nu sa o vada din nou pe Steaua in Liga….

Cand va mai exprimati parerea, incercati sa va ganditi ca Steaua nu il reprezinta pe Gigi, ci pe noi, cateva milioane de sustinatori. E imoral ce incercati sa insinuati.

E cidat ca ziarul dvs. nu a abordat decat in treacat ce s-a intamplat la Arges. Ca Becali e dus, o stim, dar daca si patronul celor de la FC Arges spune ca jucatorii l-au anuntat despre acest incident, atunci cred ca raspunderea Gsp era mult mai mare… Ilinca-Netoiu-Dinamo…. Dinamo a pierdut printre degete 5 miliane de euro. Ar face orice ca sa termine Clujul pe doi si ei sa fie cap de serie…

Apropo de subiecte „ratate”: va mai amintiti meciul tur Unirea Urziceni – Dinamo. Cat a strigat Dan Petrescu ca a fost furat de arbitri (si am vazut si noi meciul…)… ati tratat subiectul la si „aletele”…

Atat timp cat Gsp face „blaturi” cu anumite subiecte, cred ca si-a pierdut dreptul de a-si da cu parerea despre corectitudinea altora….

MAMULOS  •  4 mai 2007, 14:13

abc Says:
Vezi Hagi, Dumitrescu.

Adrian  •  4 mai 2007, 14:14

Mah..da Becali asta altceva nu are de facut?In loc de isi vada de problemele stelei(Care sunt destule) isi face griji de echipa cealalta.
A ajuns sa bata apropouri sa o lasa domol o echipa care de-abia a intrat in liga 1?Pai da nas in nas cu in liga/uefa cu nustiuce echipa.La aia ce le mai face?

MAMULOS  •  4 mai 2007, 14:14

Mai bine spuneti ce face CFR-ul cu Rapidul ?

afonul  •  4 mai 2007, 14:15

Ca de obicei ati pus punctul pe i.Din nefericire dupa ce anul trecut s-a „patentat” alergatul cu punga cu bani , transferurile fantoma (cine mai stie cum il chema pe jucatorul cumparat de Steaua de la Jiul care a si fost trimis inapoi,parca, sub forma de imprumut…) si eforturi de pace intre echipe si conducatori ( e prietenul meu, daca ma bate nu mai vorbesc cu el niciodata..).Acum se pun in aplicare alte idei marete:cumpararea de 3-2-1-0 jucatori , in functie de ziua in care ne gasim pozitionati inainte sau dupa meci, vezi cazul Otelul, si propuneri de viitoare colaborari cu diversi antrenori sau jucatori.
Dumnezeu a facut mare gradina si din cand in cand se mai gasesc unii care „pun botul” la „vrajeala” sau „strategia geniala” a unora.
Asa cum Sabau, il amintesc doar pe el deoarece asupra echipei lui a planat in trecut „umbre” foarte intunecate, sunt sigur ca Dan Petrescu va face tot posibilul sa scoata un rezultat bun.
Din pacate intr-o tara mai mult decat balcanica, daca poate exista asa ceva, Dan Petrescu a fost expus inutil si e pacat pentru ca a muncit sa-si faca o carte de vizita respectata de toata lumea.
Cand conducatorii nostri vor fi tratati asa cum merita, cu o imagine in tribuna oficila, iar jucatorii si antrenorii vor vorbi despre fotbal atunci vom avea rezultate mai bune decat acum cand avem conducatori care se pricep la fotbal mai bine decat antrenorii si jucatori care se comporta precum conducatorii.
In curand o sa scapam de nebunia asta, sa dea Dumnezeu sa obtinem 6 puncte in iunie si astept cu mare interes ce inventii vor fi la anul.
Cineva spunea:” Lumea e plina de destepti, de inteligenti ducem lipsa!”.
Nu cred ca-si mai amintea cum este in tara lui „lasa ca merge si asa” deoarece pe aici smecherii sunt la vedere: in ziare si la televizor.
Hai Romania!

MAMULOS  •  4 mai 2007, 14:15

Cel mai bine pt. Steaua este egalul.

marian  •  4 mai 2007, 14:16

Cataline observ ca in tine se duce o batalie intre simpatia fata de steaua si adevarul fotbalistic.
Spune pe fata cine este acest patron al stelei si vei avea recunostiinta la 60% din suporteri, chiar daca asta insemna putina durere sufleteasca pentru tine !

Stelistu  •  4 mai 2007, 14:16

Articol interesant si MINCINOS, in acelasi timp.
Petrescu a fost cautat de Steaua, el insusi afirmand ca Becalii a venit la el acasa unde au stat de vorba pana la doua noaptea. Petrescu a afirmat, cu multa diplomatie zic eu, ca nu este inca pregatit pt Steaua. Daca Olaroiu este considerat pregatit pt Steaua, atunci SuperDan este… superpregatit.

paispe’ din carti  •  4 mai 2007, 14:18

„Dan Petrescu ţine cu Steaua, dar Steaua nu ţine cu Petrescu.”
Gresit! Ai rectificat formal, dar greseala ramane. Dezinformezi!
„Cînd el l-a susţinut pe Popescu, Steaua a mers pe mîna Naşului.”
Conducerea Stelei l-a votat pe Mircea Sandu. Dan Petrescu l-a sustinut pe G. Popescu doar pe baza prieteniei dintre cei doi. Dupa ce a „uitat” sa plateasca impozitele la stat (un fleac de cateva sute de mii de Euro), dupa ce s-a „manjit” la firma ISM, numai presedinte la FRF mai lipsea sa fie.
„Petrescu a jucat la mari echipe, printre care şi Steaua.”
Steaua l-a lansat pe Dan Petrescu si nu invers.
„Cînd vrei să ajungi în grupe, nu te împiedici la Urziceni.”
Doar aici ai dreptate.
Cam putin pentru un ziarist.
Salut!

Milan  •  4 mai 2007, 14:19

inainte sa vina Protasov a fost ofertat si Dan Petrescu dar a refuzat spunand ca e o caciula prea mare pt el

Ionut  •  4 mai 2007, 14:21

MAMULOS Says:

May 4th, 2007 at 2:04 pm
Sincer Tolo, cu ce echipa simpatizezi, dar sincer, poti sa raspunzi ?

Nu te-ai prins nici pana in prezent? Tolo tine cu Anti-Steaua…

Ionut  •  4 mai 2007, 14:24

MAMULOS Says:
Rapid si Cfr vro face blat si anul acesta… din obisnuinta….

paco  •  4 mai 2007, 14:25

ai uitat sa spui ca dan petrescu a declarat ca i s-a oferit postul de antrenor in ghencea numai ca el a refuzat…deci…

coco  •  4 mai 2007, 14:27

scuze ca te contrazic. cand steaua l-a reangajat pe oli, dan petrescu, care a fost dorit la steaua, a refuzat. deci daca e sa fim corecti, sa fim pana la capat. in rest, in mare, ai dreptate. dar sa nu sarim, asa, niste perioade.

dementhor  •  4 mai 2007, 14:28

1 petrscu a refuzat steaua spunand ca nu este pregatit la fel cum a facut si hagi….2 becali a zis clar ca daca nu bate la urziceni nu merita sa joace in europa….alea cu fa echipa stramb au fost glume…

Paulo  •  4 mai 2007, 14:30

pt Stelistu:

da tu stii cand s-au intalnit jij cu Petrescu ? inainte de acest campionat ma, nu acuma…asa ca articolul e corect si adevarat!

sunteti niste mizerii care sunteti in stare de orice pentru a prinde locul 2…

Ionut  •  4 mai 2007, 14:30

Tolo e mai atent la glumele lui Gigi, decat la blaturile altora…
In rets marfa articolul, „marfa” si cel care l-a scris…. apropo de galantare…

stelisimo  •  4 mai 2007, 14:31

tolo iti mai bati nevasta si copilul cand pierde dinamo?
cred ca i-ai spitalizat 2 luni cand a intrat STEAUA in Liga Campionilor.
Compexat esti catalin(a)

aaxel_poli-tim  •  4 mai 2007, 14:31

da steaua umbla direct la jucatori asa ca nu va faceti iluzii..
trageti la idigou ultimele 2 finaluri de campionat si aveti rezultatul la urziceni

2004/2005 : blat in ultima etapa cu poli
2005/2006: blaturi cu : farul, pandurii, jiul, bacau, sportul (culmea contracandiadata la titlu!) si vaslui (cireasa de pe tort 🙂 )
2006/2007 : CFR, Otelul, …?

Comentează