TOLO.RO
Să privim adevărul în faţă! A fost fault la Urziceni. E adevărat că nu la fotbal, la baschet. Şi nu în NBA, nu în curtea şcolii, nu în ligile europene, ci la meciurile de baschet ale figurinelor de porţelan care au evadat de pe mileurile din casa bunicilor.
duminică, 6 mai 2007, 4:56
Să privim adevărul în faţă! A fost fault la Urziceni. E adevărat că nu la fotbal, la baschet. Şi nu în NBA, nu în curtea şcolii, nu în ligile europene, ci la meciurile de baschet ale figurinelor de porţelan care au evadat de pe mileurile din casa bunicilor.
Numai într-o lume casantă trebuia fluierat fault. Tudor se apără spunînd că „a fost contact” şi rosteşte explicaţia ca şi cum orice contact în careu se pedepseşte, ceea ce e un atentat la logică. Contacte sînt la fiecare atac. La cornere. În momentul în care se aruncă de la margine. Cînd atacantul intră în careu şi e talonat de fundaş. Dacă s-ar dicta penalty la contacte precum cel între Grigore şi Cristocea, pe stadion nu s-ar auzi decît fluierele arbitrilor, scorurile ar fi mai mari decît la rugby iar spectatorii ar trebui să vină la stadion cu telescopul ca să înţeleagă ceva dintr-un sport altădată atît de simplu.
E adevărat că dacă se dă penalty la Cluj şi nu se dă la Urziceni, raportul de puncte dintre CFR şi Steaua nu se schimbă, numai că Rapid ar fi rămas în cărţi pentru locul doi. Giuleştenii sînt victimele acestor două erori şi, desigur, nervii întinşi ai lui Dan Petrescu.
Păcat că s-a ajuns aici! Păcat că doi arbitri buni, cei care speră ca la toamnă să promoveze în duet în first class, au comis erori atît de mari. Şi păcat că, pe 7 mai, Steaua e din nou în mijlocul unui scandal, într-un fotbal care şi-a fondat o bună parte din prestigiu pe performanţa ei de acum 21 de ani.
blue eyes • 7 mai 2007, 7:08
Tudor si Balaj ar trebui sa urmeze cursuri de instruire sau de reconversie profesionala.Ca arbitrii sunt slabuti ,in ciuda parerilor bune pe care le au despre propriile persoane. FIRST CLASS???Hai sa fim seriosi
andrei • 7 mai 2007, 7:12
pt dl tolo
intradevar tudor a gresit, a gresit si balaj…la o singura faza si pt asta ii punem pe rug
cum puteti spune ca tudor a viciat rezultatul, inteleg daca era 0+0, da eram in fata unei vicieri, dar asa nu sunt de acord cu parerea dumitale draga domnule redactor.
de ce nu scrii de corpodean, de rusinea de arbitraj de la iasi, si aici nu vorbesc de faptul ca a tras cu cainii sau cu plaiesii lui popa, ci pur si simplu de faptul ca a facut praf acel meci.
balaj si tudor, per total au arbitrat bine, faze precum cele pe care voi le incriminati se petrec in toate campionatele europei, in cazul in care nu prea urmariti d-nule redactor si alte campionate decat liga 1, liga 2 si liga 3 din romania.
singura greseala care i se poate imputa lui tudor este faptul ca a iesit pe posturile tv si s-a facut de cacao, ceea ce nu s-ar fi intamplat niciodata in timpul lui ion craciunescu.
va multumesc
corneliug • 7 mai 2007, 7:42
Ati uitat cum s-a terminat campionaul precedent cu RUSINEA de HELESTEANU. IAR PRESA SI MICROBISTII au tacut.ACUM s-au dat in stamba alti 3 muschetari- balas,tudor si nelipsitul corpodean.Asa cum helesteanu arbitreaza in continuare asa si cei 3 nu vor pati nimic.Oare Mitica si MIRCICA NU SINT VINOVATI? DOVADA? Un alt federal,Prunea ii da 7 lui Balaj ca sa nu fie chemat la faimoasele noastre COMISII.Oare tudor si corpodean ce note au luat? SINGURA SOLUTIE: SA-I LASAM PE ARBITRI SA-SI DEA IN PETEC FARA NOI SPECTATORII.
Cupa Campionilor, Supercupa Europei, 4 semifinale Europene • 7 mai 2007, 7:47
Ne doare la basca cina castiga Marti. Important e ca :
LIga Campionilor oooooo-oo!!!
Interzisa cainilor ooooo-oo!!!
Au sansa ca-catzeii sa-i ia revansa de la Milan sau Liverpool in turul 3 preliminar. 😀 😀 😀
Daca Dinamo va castiga marti, vom fi de doua ori mai fericiti in toamna.
1. Pt ca catzeii au fost destul de fraieri sa ne ajute sa ajungem iar in CL
2. Pt ca catzeii vor cheltui banii pe plsame sa se uite iar la Steaua cum joaca in CL
😀 😀
fritz • 7 mai 2007, 7:49
a fost fault ! in tara asta legea si moralitatea sunt faultate ! a fost fault ! a fost fault chiar de rosu ……rosu ptr tudor ! in opinia mea lui tudor daca i se face un test psihologic nu il promoveaza ! si colina era dur in teren dar tudor pare pus pe distrugere ! a fost fault ..la bunul simt !! halal arbitri !
emil mihai • 7 mai 2007, 7:57
DOMNUL TUDOR NE JIGNESTE INTELIGENTA !!!
ESTE INTRADEVAR DOAR O FAZA , DAR A SCHIMBAT IERARHIILE !!!
ASISTENTUL NU A AVUT NIMIC DE SPUS ?
TREBUIA SA IL CONSULTE DOMNUL TUDOR ?
eu • 7 mai 2007, 7:58
nenea sica…gura mica!intai treb sa trece-ti de turu preliminar,in care meritati sa jucati si dc trece-ti poti sa faci gargara;) ca doar de asta sunt in stare cateii!si dc a fost in ghencea 2-4 ce?? se mai intampla a fost si groapa 2-4 cand dinamo pe ce loc a terminat….parca pe 5…sau pe…10….nu mai stiu nici eu….stii tu..007
Rudolf Kruger • 7 mai 2007, 8:06
Explicatia e foarte simpla….Tudor a dat penalty deoarece i-a fost frica de Becali…de discutiile pe care respectiva faza le va starni…si a judecat in cateva fractiuni de secunda…abia la reluari a vazut ca ‘teatrul’ jucat de Cristocea a fost de slaba calitate…dar era prea tarziu…
Chiar asa d-le Tudor…de ce va agatati de scaunul de arbitru daca va tzatzaie poponeatza ?…chiar aveti impresia ca fata dvs. – actualmente ‘asprita’ de barba intimideaza pe alticineva in afara de fotbalistii din teren ?…(si antrenorii de pe margine…:)) ? Personalitate puternica nu inseamna figura incruntata si cartonas rosu…poate cititi acest comentariu si va uitati putin oglinda…o sa vedeti un tip inhibat, complexat de presiunile copilariei si docil in fata puterii banului…
daniel alves • 7 mai 2007, 8:18
PENIBILI. ASA SUNT TOTI STELISTII CARE BAT CAMPII PE-AICI DESPRE CORECTITUDINE SI DESPRE PENALTY LA CRISTOCEA.
HAI SA VA ZIC UNA TARE: DAC HOTUL DE TUDOR NU ERA „UNS”, AR FI RECUNOSCUT CU FAIR-PLAY CA S-A INSELAT. ASA INSA, CU BUZUNARELE PLINE, NU PUTEA DECAT S-O TINA PANA-N PANZELE ALBE CU MINCIUNA. MA MIR CA NU L-A INTREBAT NIMENI CUM DE A CAZUT CRISTOCEA CAND PORTARUL ERA DE MULT LA PAMANT, IAR INTRE EI ERA DEJA CEL PUTIN UN METRU DISTANTA.
CE CONTEAZA INSA CEL MAI MULT E CA steaua A INCEPUT „SA JOACE” IN AFARA TERENULUI EXACT DUPA CE A VAZUT CA PE TEREN NU POATE. CE A URMAT? BLATURI ORDINARE CU OTELUL, POLI IASI, HOTIE PE FATA CU URZICENIUL…
orion1979 • 7 mai 2007, 8:24
S-a tot spus ca fundasul clujului tine mainele sus pentru a arata ca nu faulteaza. Se poate arata acest lucru si in alt fel (vezi mari jucatori gen Nesta care in aceste cazuri tine mainile la spate).
Oare de ce?!!!!
orre • 7 mai 2007, 8:37
nu are sens sa mai discutam pe tema stelei, de trei campionate se repeta povestea si nu se intampla nimic sa se stopeze asta. Ciobanul , care se intituleaza dumnezeu, este cel mai nenorocit . Ganditiva ca ar conduce Romania, nici nu vreau sa ma gandesc ce s-ar intampla , ce ar fi in stare sa faca pentru a-si atinge interesele. Macar aici este doar sport („doar”, desi fura din buzunarul altor oameni si isi bate joc de suporterii altor echipe iclusiv ai stelei)
mi scarba de acest personaj
orre • 7 mai 2007, 8:40
imi aduc aminte anult trecut cum atat jiul cat si arbitrul au fost montati sa provoace si sa distruga cu orice pret rapidul, apoi la vaslui era ca in curtea scolii, sau mai exact ca si cum juca steaua (care trebuia sa faca doar prezenta) cu niste curve
comi • 7 mai 2007, 8:54
dl. catalin, e adevarat. orice imagini au fost reluate la emisiuni pe care nu le-am vazut, in prima faza mi-a parut ca nu a fost fault la cristocea. insa, de aici pana la a vb de victima rapid e distanta mare. nu am vazut meciul de la cluj insa am vazut rapid – steaua, rapid – dinamo, etc. deci daca de un 11 m depind aceste lucruri, ar trebui sa vb si de cate eliminari injuste a avut parte steaua, de cate 11 m a avut parte pana ieri, dinamo (0 ca sa nu zica lumea ca spun altceva) sau de cate greseli de arbitraj in general pana acum s-au facut. daca dupa cum a fost meciul steaua – urziceni mai sunt dubii, la fel dupa cum au fost dubii dubii dupa rapid – dinamo …… sau steaua – dinamo ….. inseamna ca ne plac si acceptam astfel de articole. rapidul ar trebui sa inceapa sa bata pe cineva din primele 7 sau ultimele 5 si apoi sa aiba pretentii.
ruiz • 7 mai 2007, 9:02
De fapt problema nu se reduce la a da sau nu penalty intr-o faza. Discutiile tehnice pe marginea unei faze pot continua la nesfirsit cu argumente pro sau contra. Ce se vede pentru unii din avion nu se vede pentru altii nici la microscop.
Deranjanta in cele 2 situatii este atitudinea celor 2 arbitrii care probabil ca au apelat la toate camerele video prezente pe kilometri intregi in jurul stadioanelor respective pentru asi gasi un alibi cit un fir de ata pentru deciziile luate. Facind asta Tudor dovedeste ca nu este doar arogant si extrem de rigid cum stiam deja ci si ipocrit. Ne repeta intr-una aseara la emisiunea TVR1 „eu stiu ce am vazut pe reluari, am revazut faza de cel putin 50 ori” adica isi argumenteaza decizia pe „zoom”-uri si „slowmotion”-uri.Ori daca a avut nevoie de 50 de reluari ca sa se convinga ca Grigore i-a mingiat gheata lui Cristocea inseamna ca in momentul in care a fluierat penalty nu era convins de asta. Ori toata lumea stie ca un arbitru nu ia decizia decit atunci cind este 100% convins ca a fost.
Si daca actiunea lui Grigore se numeste imprudenta, cum se numeste hentul lui Fredy ?
Problema lui Tudor este ca el nu greseste niciodata. Isi repeta de atitea ori ca are dreptate incit incepe si el sa creada ca asa e.
CIPI • 7 mai 2007, 9:02
PACAT CA S-A AJUNS PANA AICI . SUNT FOARTE SUPARAT PE SEFII FOTBALULUI CARE TOT TIMPUL ROSTESC ACELEASI CUVINTE DAR EI SUNT PRIMII VINOVATI.DE 25 DE ANI URMARESC MECIURILE DIN ROMANIA DAR INCEPAND DE IERI NU VOI MAI URMARII NICI UN MECI.
IN OLANDA ALKMAR A PIERDUT CAMPIONATUL FACAND EGAL CU O ECHIPA RETROGRADATA . LA NOI SE CUMPARA ARBITRII, JUCATORI ……. SI MA INTREB PENTRU CE? PENTRU A JUCA 2 MECIURI IN LIGA?
CATALIN STIU CA ESTI UNUL DIN CEI MAI BUNI ZIARISTI SI NUMAI VOI PRESA MAI PUTETI FACE CEVA……..
VOI URMARI PE VIITOR TENISUL UNDE SUNT MECIURI CURATE SI UNDE NU EXISTA tudori, balaji corpodeni sau savanii
the wolf • 7 mai 2007, 9:07
NU CRED CA EXISTA IN FOTBALUL ROMANESC DE DUPA `89 ECHIPA MAI MURDARA DECAT STEAUA. CEEA CE S-A INTAMPLAT IN ULTIMELE SEZOANE A CULMINAT APOTEOTIC CU ETAPA DIN ACEST WEEKEND. JIJI A CUMPARAT TREI ARBITRI. DACA DE BINE DE RAU DE MECIURILE DE LA URZICENI SI CLUJ ZIARELE TOT MAI INGAIMA CATE CEVA, DESPRE MIZERIA ARBITRAJULUI – CORPODEAN – VAD CA NU INDRAZNESTE NIMENI SA SPUNA NIMIC. JIJI A FACUT TOT CEEA CE II STA IN PUTINTA PT A II IMPIEDICA PE DINAMOVISTI SA DEVINA CAMPIONI INCA DE LA MECIUL CU IASIUL IN SPERANTA DESARTA CA ACESTIA VOR FI NEVOITI SA LUPTE TARE CU CLUJUL. EI BINE NU I-A IESIT!
AMPLOAREA TICALOSIEI LA CARE A AJUNS CIOBANUL DEPASESTE ORICE LIMITA: SA CUMPERI ARBITRI DE LA TREI PARTIDE ESTE INTR-ADEVAR O MARE PERFORMANTA. SI MA MAI CHINUIE DOUA INTREBARI. PRIMA: OARE CATI BANI O FI LUAT CORPODEAN DACA A FOST IN STARE SA NU FLUIERE HENTZUL FLAGRANT AL LUI BRANETZ PE CARE SI UN RETARDAT CU GRAVE DEFICIENTE DE VEDERE L-AR FI VAZUT.
INTREBARE NR 2: OARE UNDE SE VA AJUNGE CU INFRACTIUNILE PT CA CIOBANUL SI TURMA SA SA-SI VADA INDEPLINITE DORINTELE; POATE DATA VIITOARE UN SNIPER CARE SA LICHIDEZE TOTI JUCATORII ADVERSI CARE SE APROPIE LA MAI MULT DE 30M DE POARTA!!!!!
orre • 7 mai 2007, 9:14
the wolf Says
bine spus, dar noi ne batem gura de pomana, cine trebuie sa ia masuri ne rad in nas
ruiz • 7 mai 2007, 9:14
Faza cu Fredy care tine miinile sus ca sa arate ca nu faulteaza este de cascadorii risului. Daca Fredy ar fi stat cu miinile pe adversar iar acesta ar fi cazut probabil ca justificarea ar fi fost ca l-a luat in brate ca sa arate ca nu face hent.
Putea fi acuzat si ca e homosexual la o adica, nu ?
Oare ce-or vrea sa-i arate arbitrului jucatorii care stau in zid la lovituri libere si-si tin miinile intr-o anumita zona sensibila ?
Sa-l intrebam pe Fredy poate ne spune el. Ca de articolul din regulament care sa-l justifice se ocupa Balaj.
claudi • 7 mai 2007, 9:25
cine spune ca ala a fost fault la cristocea sa mearga la doctor ca are probleme cu vederea. N-a fost NIMIC, se vede clar, si ma refer la imaginile prezentate de Tudor.
comi • 7 mai 2007, 9:29
the wolf
da’ de unde stii tu ca a cumparat arbitrii? sunt stelist, dar nu de asta te intreb. alta …. crezi ca becali mai cumpara meciuri deja castigate ? (vezi ca dinamo e campioana de ceva luni). alta … ce treaba au niste arbitrii care v-au ajutat in acest sezon?
Klausevix • 7 mai 2007, 9:39
@adrian:
adrian Says:
May 6th, 2007 at 5:25 pm
1.Ai dreptate. Sunt dinamovist dar unele lucruri put. Nu exista nici o explicatie normala despre modul in care Niculescu si Danciulescu au luat cartonase galbene si nu joaca in meciul cu CFR.
2.a fost fault la cristoce, se vede clar in imaginile aduse de tudor, gheata stanga a lui cristocea se desprinde de pamant si dupa 30-35 de cm se observa o pendulare a varfului acesteia, ca si cum ar fi opus ceva rezistenta. nu cred ca portarul a vrut sa faulteze insa E FAULT! penaltyul este clar ca lumina zile. pana sa vad imaginile respective si eu, stelist fiind, am considerat ca decizia arbitrului este eronata, acum insa, m-am convins ca a avut dreptate.
cam cat de tampita poate fi o steoaie? cam cat va permite regulamentul vostru intern?
tosi • 7 mai 2007, 9:56
Contact intre mana portarului si piciorul lui Cristocea este clar. Cristocea era in schimbare de directie dupa respingerea portarului si orice contact se poate sa-l fi dezechilibrat cum e la fel de posibil sa fi fost o simulare. E o faza de 50% se poate da cum se poate si lasa jocul sa continue.
sin bulan de la milan • 7 mai 2007, 9:59
Imi place chestia asta intelighenta la dvs: cum nu va convine ceva, pac, Your comment is awaiting moderation. Dar sutele de obscenitati postate, pentru ele nu-i valabil, nu?
rapidist • 7 mai 2007, 10:10
se pare ca noi am pierdut orice sansa la locul 2( mai mult sau mai putin pe mana evolutiilor „entuziasmante” ale portarilor). desi inital doream clasarea stelei pe 2, gandindu-ma ca ea are totusi sanse mai mari sa ajunga in grupe, acum, vazand toata mascarada pusa la cale de jiji, mi-e scarba. Mai bine sa ne inghita iar anonimatul decat sa intram in europa cu echipe ce isi castiga astfel participarea intr-o competitie care promoveaza fair-play-ul…nu cred ca avem ce cauta acolo! Si mai ales steaua nu are ce cauta acolo
comi • 7 mai 2007, 10:12
sin bulan de la milan
si ce te mira? crezi ca fata de injuraturi comentariul tau face mai multe posturi? stai relax. pornografia se vinde cel mai bine. la fel ca si articolele in care ne intreaba de ce pornografria se vinde cel mai bine 😉
krak • 7 mai 2007, 10:20
Tolo arata-mi tu unde nu se da penalti daca aparatorul ii da peste picior unui atacant. Ati inceput toti ca n-a fost contact si d’aia n-a fost penalti; acum cand ati vazut ca a fost contact o intoarci si zici ca tot nu trebuia dat.
Mai bine te-ai duce cu rapidisti la sapa.
comi • 7 mai 2007, 10:22
la ora 7 transmite TV Sport meciul Steaua-Barcelona din 1986!….super tare! sa vada cateii & tomberoanele de la rapid ce inseamna cu adevarat performanta!
momo • 7 mai 2007, 10:23
Dar a mai fost un penalti aiurea acordat si la Iasi, pentru Poli. Nu ca as fi dinamovist(pentru ca pur si simplu nu sunt), dar de ce sa ne legam doar de Steaua si CFR, Poli Iasi nu reprezinta nimic?
De fapt, este vorba despre criza arbitrajului romanesc pe care mitica si sandu o patroneaza, punand OAMENI DE PAIE LA COMISII.
Iar tu Catalin, ai pus in asa mod problema incat frustratii de dinamovisti si rapidisti sa scoata iar capu’ si sa arunce cu invective…
Nu are nicio legatura, dar absolut niciuna 7 mai, cu Urziceni…7 MAI E O SARBATOARE NATIONALA…
mac1951ro • 7 mai 2007, 10:24
Ce ma intriga este ca arbitrul Tudor chiar vrea sa ne convinga ca a avut dreptate. Cineva trebuie sa-i spuna acestui individ care se prevaleaza de faptul ca pe blogul GS apar si opinii favorabile lui ,ca sunt mai multi cei care au vazut altfel decit el.
Deci ar trebui sa tina seama de aceste pareri (ca sa nu mai vorbesc de parerile pertinente ale majoritatii oamenilor din fotbal ,arbitrii ,comentatori ,etc ,carei-au spus ca a gresit !)
Cred in mod foarte serios ca acest arbitru ar trebui supus unui control psihiatric care sa-i confirme diagnosticul de narcisism patologic si sa-i recomande comisiei centrale de arbitrii luarea de masuri in consecinta.
Cine ne fereste de acesti oameni bolnavi ,atat in politica cit si in fotbal care se joaca la urma urmelor cu destinele, carierele unor oameni ?
popa • 7 mai 2007, 10:27
Batei campii. Unde e fanta de lumina?
cucu • 7 mai 2007, 10:29
Cel mai clar se vede la prima reluarie ca nu a fost niciun contact nimic. Tudor e un papagal care nu e in stare sa-si recunoasca greseala, sau…
Klausevix • 7 mai 2007, 10:32
blatista steoaia rusinea tarii!
tosi • 7 mai 2007, 10:36
DISEARA PE TV SPORT FINALA DE CUPA CAMPIONILOR EUROPENI 1986:
SEVILLIA – RAMON SANCHEZ PIZJUAN:
STEAUA BUCURESTI-BARCELONA
CEL MAI IMPORTANT MECI DIN ISTORIA FOTBALULUI ROMANESC.
acid2006 • 7 mai 2007, 10:37
Esti prea rautacios, mai Tolo. S-a dat usor penalty, intr-adevar, dar au fost alte etape in care greselile (sa zicem) au fost mult mai elocvente si nu s-a facut atata caz. De Corpodean ce mai zici? Sa fim seriosi, voi sunteti presa celor care da ma mult (gsp +prosport) asa ca las-o mai moale cu corectitudinea. Pacat pentru tine ca ai potential dar pe de alta parte inteleg ca trebuie sa traiesti si tu…
Klausevix • 7 mai 2007, 10:41
parastasul ceausestilor s-a mutat pe 7 mai; pentru toti nostalgicii: ceausista steoaia rusinea tarii!
George • 7 mai 2007, 10:52
Din ce văd mai sus se pare că toţi suntem stăpânii adevărului absolut!
Jigniri, acuzaţii de blat, arbitrii corupţi etc.
Un judecător imparţial şi-ar pune doape în urechi şi v-ar adresa următoarea întrebare: Ce echipă a adus cele mai multe puncte din cupele europene în perioada posdecembristă?
Acolo nu se mai pune discuţia de corupere a arbitrilor sau echipelor adverse.
ACOLO VALOAREA DECIDE!
Şi singura echipă care ne-a mai scos din anonimat e STEAUA.
Voi, ceilalţi, să egalaţi acest palmares şi apoi să vorbiţi.
Un mesaj pentru „muntele de osânză” de la Timişoara:
Să te ferească Dumnezeu să devină România o ţară condusă de incoruptibili.
Dacă se întâmplă asta vei fi forţat să-ţi schimbi domiciliul pentru muuuulţi ani.
Tu eşti ultimul om din ţara asta care e îndreptăţit să vorbească de onoare şi cinste!
cat the best • 7 mai 2007, 11:11
Nu stiu de ce Tudor o tine pe a lui si spune ca a fost penalty la acea faza desi reluarile il contrazic.Balaj trebuia sa acorde penalty pentru rapid la acea faza deoarece spre exemplu in campionatul angliei va talona jucatorul advers in careu cu mainele la spate si nu cu mainile in lateral asa cum a procedat fundasul de la cluj!
Klausevix • 7 mai 2007, 11:24
@george
steoaia e un cur, o rusine si o dezonoare pentru Romania, victoria steoiaiei ceausiste in cce e echivalenta cu trimiterea unei maimute ca ambasador intr-un stat civilizat, sau cu interimatul vacaroiului
blatista steoaia rusinea tarii!
emil mihai • 7 mai 2007, 11:24
Domnule George , Steaua Bucuresti are aceste performante !!!
FC STEAUA nou infiintata acum 5 ani este doar vehicolul electoral al domnului Becali care o tiraste spre fundul abisului onoarei !!!
emil mihai • 7 mai 2007, 11:26
STIU CA NU VA PALCE SI ATI DORI SA ASIMILATI PALMARESUL ECHIPEI STEAUA BUCURESTI CU AL FC STEAUA NOU INFIINTATA ACUM 5 ANI !!!
DAR NU SE POATE !!!
DOMNUL BECALI VODA A UCIS STEAUA BUCURESTI !!!
ACUM ARE PROPRIA ECHIPA , FC STEAUA INFIINTATA ACUM 5 ANI !!!
elle • 7 mai 2007, 11:27
George …voi credeti ca meritati tratament special pt ce ati facut acu’ 20 de ani???????
nu mai aveti pic de rusine ….daca Tudor dadea penaltyul asta pt urziceni … vi se mai parea corect??? il linsati !!! faceati pe victimele secolului …urla jiji de il auzeau si aia din congo!!!!
Stelistu • 7 mai 2007, 11:27
Bravo Tudore, ai demonstrat ca ai vazut ce n-a vazut o tzara intreaga. Asa trebuie sa fie un arbitru.
Frustrarile suferite in lunga si chinuita istorie a cubului de supt pod, i-au adus pe sarmanii suporteri intr-un avansat grad de indolentza intelectuala, combinata cu o patima proprie popoarelor nomade, rezultatul fiind unul cu efecte tragicomice. Tragic pt starea lor intelectuala, comic pt noi ceilalti care tinem cu alte echipe. Ca dovada a celor afirmate mai sus sta articolul celui ce sustine ca este jurnalist, in fapt un suporter rapidist plin de frustrari, faultat la intelect si meschin si mincinos ca acele popoare de care vorbeam mai devreme.
comi • 7 mai 2007, 11:28
Klausevix
esti un mare fraier. daca tu asta crezi despre steaua din 86. inseamna ca dinamo sau alte echipe de la noi semnifica microbul de pe pantoful lui vacaroi sau paduchele din lama maimutei ambasadoare. atunci e ok.
Stelistu • 7 mai 2007, 11:31
Mai emilica, vezi sa nu musti cainii prin parcuri.
Ia spune tu, cu ce echipa tii? Cu rapid sau cu FC Rapid, infiintzata in 2004?
Daca tii cu Rapid, atunci trebuie sa-ti spun ca Mos Craciun nu exista. daca tii cu FC rapid te anunt ca tii cu o echipa infiintzata acum 3 ani.
Mimi traveStoica • 7 mai 2007, 11:36
In Italia(dar si in alte tari unde fotbalul este respectat de suporteri si suporterii respecta fotabalul)sunt sanctionati TRISORII
Mimi traveStoica • 7 mai 2007, 11:39
In Italia(dar si in alte tari unde fotbalul este respectat de suporteri si suporterii respecta fotabalul)sunt sanctionati TRISORII care simuleaza si fura efectiv! De ce in fotbalul romanesc care este condus de un infractor cu ochi porcini si de banii unui incult care a citii prima carte la 40 de ani si se crede ” razboinicul luminii”(oare ce se va intampla cand va citii Robin Hood sau Cei Trei Muschetari sau macar Praslea cel Voinic si merele de aur?)nu sunt pedepsiti trisorii?
Mimi traveStoica • 7 mai 2007, 11:41
Tudor este un nesimtit si ar trebui sa nu-si mai dea atata importanta despre valoarea lui,arbitrii din Romania sunt slabi si coruptibili!
cris • 7 mai 2007, 11:46
Nu va mai luati de Dinamo, frustratilor!aveti macar puterea si recunoasteti ca s-a gresit in favoarea voastra si nu e prima data. Asa ati adunat mai multe puncte…si daca nu purtati centurile la volan, puteti ajuta clubul sa mai adune niste puncte :))) si poate va apropiati pana la sfarsit si de noi, ca doar mai sunt 4 etape.
La bucuria care ati manifestat-o dupa semifinalele din Champions League, ati merita sa piarda Dinamo meciul cu CFR. Si stiti ce s-ar spune?nu ca a fost blat…ci ca este singura echipa care a reusit sa bata campioana, deci merita locul secund in liga.Ce sa cautati voi…cand ati fost umiliti in dubla mansa?
Deci…………..NUMAI RESPECT!
cris_dinamovistul • 7 mai 2007, 11:47
Sunt dinamovist … felicitari noii campioane a Romaniei cred ca a aratat in campionat ca a re un lot valoros… pt cei ce stiu fotbal.
Tin sa-l felicit pe „sunt stelist” datorita faptului ca a dat dovada de fair plai a recunoscut ca meritele echipelor steaua si rapid de anul viitor se vor datora echipei Dinamo, deoarece si in anii trecuti au beneficiat rapid si Dinamo de evolutia stelei.
In fond, trebuie sa inteleaga toata lumea ca fotbalul este un sport, o competitie in care se intrec mai multe echipe si cea mai buna castiga…
Trebuie sa invatam sa ne respectam pe noi insine si totodata sa respectam si echipele rivale deoarece pana la urma ROMANIA are de castigat prin marirea punctajului….
Citesc cu amaraciune unele din mesajele unor „suporteri” ai unora sau altor echipe si ma intreb de unde atita ura pe echipele rivale; se cunoaste ca mentalitatea nu s-a schimbat deloc si functioneaza foarte bine proverbul”Sa moara si capra vecinului” desi nu realizeaza ca ROMANIA pierde puncte…… schimbati-va mentalitatea, limbajul si mergeti pe stadion sa vizionati o partida de fotbal adevarat, mergeti sa admirati galeriile echipelor ce sunt in competitie (eliminati trivialitatile dintre suporteri…) si poate ca intr-o zi vom merge la meciuri de fotbal fara garduri de protectie si fara scutieri asa ca in Marea Britanie. Mai vorbim…