TOLO.RO
Cum vi s-a parut Traian Basescu in dezbaterea de la TVR? Ce credeti despre analizele care au urmat la Antena 3 si la Realitatea?
miercuri, 9 mai 2007, 12:39
Cum vi s-a parut Traian Basescu in dezbaterea de la TVR? Ce credeti despre analizele care au urmat la Antena 3 si la Realitatea?
V-ati simtit reprezentati de jurnalisti? Au reusit ei sa ridice temele si intrebarile dumneavoastra?
Astept comentariile si, mai ales, criticile 🙂
Va multumesc
UN OM SIMPLU • 9 mai 2007, 14:23
Tariceanu este omul PSD-ului. Liberalii lui o sa dispara precum PNTCD-ul. Slabiceanu a greshit cand s-a data cu psd-ul. Vorba lui Presidente: Nici nu stii cat de mic ai ajuns :). Poate vom auzi de un accident subit. :))) Sper accidentele sa se tina lant in randul Baronilor PSD :))
OCTAVIUS • 9 mai 2007, 14:23
Extraordinara reactia lui Gadea si a lui Cristoiu aseara! Stateam si priveam cum pur si simplu emisiunea aceea se blocheaza in momentul in care unul dintre invitati (in cazul de ieri,Catalin Tolontan) incearca,subliniez INCEARCA,sa „devieze” de la linia editoriala a Antenei 3,cea anti-Basescu sau anti-„orice nu are legatura cu actuala coalitie”.Cum nu le-a convenit ce spuneai,cum au inceput,in cel mai pur stil comunist,cu atacuri murdare de genul „tu vii din sport”,”cum te cheama pe tine?”…Imi aminteau de Dragomir si Padureanu care,cand nu le place ce spui,iti taie elanul imediat cu „tu nu te pricepi la fotbal,ce experianta ai tu?”,chiar daca ii intrebi de blaturi.La fel si Gadea,la fel si Badea.Oamenii aceia se sinucid in direct si Catalin Tolontan a inteles perfect asta.Peste doi-trei ani Sinteza Zilei ori nu va mai exista,ori va trebui sa se schimbe in esenta,pe cand blog-ul lui Tolo va fi aici.Rupti de realitate,asa pareau cu toti acolo,Catalin.Si stii de ce? Pentru ca,in timp ce vorbesc,oamenii aia se gandesc PERMANENT cum reactioneaza Voiculescu la ceea ce spun ei.Nu telespectatorii.In mintea lor e mereu teama de a nu gresi.S-a ajuns in punctul in care Voiculescu,probabil,nu trebuie sa le mai impuna nimic,se cenzureaza ei insisi,in fiecare minut.Erai singurul om in stransa legatura cu realitatea in studioul acela,Catalin.Felicitari pentru „coloana”.Ai aratat-o inclusiv la TVR.
molahul homar • 9 mai 2007, 14:24
Apropo daca tot se face referndum .DE CE NU SUNTEM INTREBATAI DACA CUMVA AVEM IDEI MONARHISTE.
Rares M • 9 mai 2007, 14:25
Catalin acum cateva saptamani te intrebam pe blog daca ai recomanda sincer romanilor sa se uite pe Antena 3 pentru o parere obiectiva in legatura cu suspendarea lui Basescu. Aseara mi-ai dat raspunsul …chiar in cadrul emisiuni Sinteza Zilei. Ai castigat respectul meu si vreau sa te felicit …sunt putini cei ca tine! Sper sa ramai asa tot timpul.
BONANO • 9 mai 2007, 14:26
ANTI-BASESCU
Pt. cei cel considera si acum pe BASESCU din aceiasi tagma comunista si corupta, ca Iliescu, Nastase, Gioana, Voiculescu, Vadim ,Patriciu sau Tariceanu, am sa le spun ca ELTIN ,comunist pana-n maduva oaselor, a avut curajul si puterea sa se lepede de acest virus si sa lupte,sa castige si sa deschida portile estului catre vest. Nu cautati oameni imaculati ca nu veti gasi. Toti cei trecuti de 30 de ani, sub o forma sau alta au fost prinsi de flama tranzitiei condusa de fostii comunisti, miliardarii de astazi. La prima vedere pare de ne-inteles cum Basescu este impotriva lor. Numai unul dintre ei, cu un caracter extrem de puternic, se poate lupta cu aceasta caracatita ce stapaneste peste tot in tara. Aceasta oligarhie e instare de orice pentru a-si apara averile de sute de milioane de euro,sau chiar miliarde. De aceea trebuie sustinut BASESCU.
molahul homar • 9 mai 2007, 14:26
Apropo daca tot se face referndum .DE CE NU SUNTEM INTREBATAI DACA CUMVA AVEM IDEI MONARHISTE.Cred ca in momentul asta Romaniei ii trebuie un arbitru educat shi impartial asa cum a fost Carol I
Andrei • 9 mai 2007, 14:26
Sorine, aia cu votul uninominal e demagogie curata. Exact Basescu e cel care refuza un astfel de vot cu vreo 2 ani in urma. Si fii sigur ca nu vrea PD-ul vot uninominal! Wiliam Branza sau Marinescu-bideu sa fie parlamentari? Cine sa-i voteze pe astia? Sa fim seriosi! E la fel de sincera chestia asta ca si aia cu anticomunismul(cine l-a tinut in brate pana-n panzele albe pe securistul Silvian Ionescu, la Garda de Mediu?) sau cu anticoruptia(Anghelescu, Udrea, asfaltul)… Sunt la fel, toti… doar ca unii sunt mai diabolici decat altii. Eu stiu un parlamentar care a venit in PD odata cu Magureanu si care inainte de alegeri avea o mica firma in domeniul prelucrarii lemnului. Acum instaleaza termopane in zeci de scoli din judet. Si pe vremuri era recuperator. Asta n-are cum se vrea uninominal. Si e dintre corectii lui Basescu. Care trage din toate pozitiile in Patriciu si zice ca de-acolo vine coruptia…
molahul homar • 9 mai 2007, 14:28
pt catalin tolonta:ba citacu are motive personale:e platit de voiculescu
molahul homar • 9 mai 2007, 14:31
Sorine nu intelegi nimic. Vrei tatuc
Alex • 9 mai 2007, 14:31
si tolontan e platit de voiculescu, si n are nimic impotriva lui popeye…
Alex • 9 mai 2007, 14:32
molahule, si tolo.ntan e platit de voiculescu, dar nu are nimic impotriva lui popeye…
homarul • 9 mai 2007, 14:33
basescu un betiv si afemeiat ha ha ha ha ha
craca_giulesti • 9 mai 2007, 14:34
Homarule, si tu banuiesc ca esti vreun ascet, nu?
PCH • 9 mai 2007, 14:35
in romania singura solutie este bomba nucleara. parerea mea.
craca_giulesti • 9 mai 2007, 14:35
In afara de bomba aia ar mai fi o solutie: educatia.
molahul homar • 9 mai 2007, 14:36
Alex .Tolontan shi Ioanitoia au creat un ziar care se autofinanteaza shi au mai multa libertate mai ales ca referirile lor la politica sunt putine.Nu apar la Antene 3 in fiecare zi la sinteza zilei
BONANO • 9 mai 2007, 14:39
ANTI-BASESCU
Pt. cei cel considera si acum pe BASESCU din aceiasi tagma comunista si corupta, ca Iliescu, Nastase, Gioana, Voiculescu, Vadim ,Patriciu sau Tariceanu, am sa le spun ca ELTIN ,comunist pana-n maduva oaselor, a avut curajul si puterea sa se lepede de acest virus si sa lupte,sa castige si sa deschida portile estului catre vest. Nu cautati oameni imaculati ca nu veti gasi. Toti cei trecuti de 30 de ani, sub o forma sau alta au fost prinsi de flama tranzitiei condusa de fostii comunisti, miliardarii de astazi. La prima vedere pare de ne-inteles cum Basescu este impotriva lor. Numai unul dintre ei, cu un caracter extrem de puternic, se poate lupta cu aceasta caracatita ce stapaneste peste tot in tara. Aceasta oligarhie e instare de orice pentru a-si apara averile de sute de milioane de euro,sau chiar miliarde. De aceea trebuie sustinut BASESCU.
P.s.- TOLO , sa sti ca vorbesti mai bine decat scri. Eu te sfatuiesc sa continui in analiza politica . Esti talentat.
PCH • 9 mai 2007, 14:39
si educatia e buna. dar, bomba e mai eftina si mai rapida.
molahul homar • 9 mai 2007, 14:39
Cel care s-a semnat Homarul nu are legatura cu mine adevaratul Molah:). El nu e ascet dar nu-i trebuiesc bautara shi droguri pentru ca probabil se drogheaza(asta inseamna in argou homar dependent de heroina:))
Shilo • 9 mai 2007, 14:41
Catalin: sunt de acord ca V. Ciutacu are dreptul sa-si exprime public optiunile sale, dar atunci cand se afla fata in fata cu persoana pe care a criticat-o constant de 6 luni de zile, macar sa aiba demnitatea sa-si asume ideile exprimate in trecut la adresa lui T. Basescu, ori ieri seara V. Ciutacu, cand a fost fata in fata cu T. Basescu, a renuntat la principii si a lasat-o „mai moale”, ori o asemnea atitudine este una lasa !
molahul homar • 9 mai 2007, 14:42
bautura shi femei am vrut sa spun
leo • 9 mai 2007, 14:47
Catalin Tolontan,
si eu regret. Daca nu te-as fi citit atat de mult timp as fi crezut ca esti las.
PCH • 9 mai 2007, 14:47
tin sa va reamintesc de ideea cu bomba – una foarte buna. pentru o planeta mai frumoasa si mai curata, bomba nucleara ESTE solutia pentru romanica. lumea ne va fi recunoscatoare.
pentru atingerea acestui deziderat milenar, propun sa atacam Statele Unite pe pamint, mare si aer cu Scorpionii Rosii – si toate problemele ni se vor rezolva. democratizarea va veni pe calea aerului.
Victor • 9 mai 2007, 14:48
S-a intrebat, careva, de ce azi, pe 9 mai, la una dintre multele ore de varf, se intrerupe infernul circulatiei de pe Magheru, pentru a se celebra Ziua Europei, si nu aminteste nici dracu ca tot azi se fac 130 de ani de cand au murit mii de oameni ca sa fim noi independenti?
Daca va puneti intrebarea, si gasiti si un raspuns cat de cat coerent, veti afla si de ce suntem in urma americanilor tot cam cu vreo 130 de ani…
P.S. Am incercat sa postez, din nou, mesajul care mi-a fost cenzurat ieri… Acelasi raspuns, cum ca asteapta sa fie moderat. Probabil ca va disparea, la fel ca aseara… Asta este. Comunismul traieste. E ca in Alien. Cand crezi c-ai scapat, te ia de galci.
molahul homar • 9 mai 2007, 14:48
pentru PCH: Shi daca-i cucerim noi pe ei????????:)
homarul • 9 mai 2007, 14:49
hai Rapid
homarul • 9 mai 2007, 14:50
molahul homar Says o priza???? ce zici
molahul homar • 9 mai 2007, 14:51
ne aresteaza astia:)
homarul • 9 mai 2007, 14:52
Traiasca Spania ca n-am captuit si noi
PCH • 9 mai 2007, 14:53
@molahul homar
va rugam sa pastrati discutia intr-o nota serioasa, fara glume, neseriozitati sau abateri de la subiect. va multumim.
Alexandru • 9 mai 2007, 14:55
Draga Tolo,
Imi pare rau ca nu poti vedea mai departe de limitele ce cred ca ti le-ai impus singur, fiind un adversar inversunat al PSD-ului.
Din pacate, trebuie sa iti spun ca realitatea este cu totul alta.
Basescu si PD-ul se erijeaza in aparatorii luptei anti-coruptie, cand de fapt sunt parte a aceluiasi sistem.
Voturile castigate de ei (printre care cu regret constat ca esti si tu – si nu ma refer aici la faptul ca esti votant, ci esti adept infocat al lor – vezi si blog-ul de azi in cadrul unui site de sport) au fost posibile datorita faptului ca desi fac parte din acelasi sistem au avut curajul sa strige despre ce se intampla acolo fara insa a spune ca si ei procedeaza la fel, ba mai mult decat atat, s-au si victimizat.
Stiu ca nu am cum sa te conving pe tine sau pe ceilalti ca tine de ceea ce iti spun si din pacate nici nu am cum sa te duc in staff-urile de campanie a celor implicati in acest razboi stupid (care se va solda din pacate cu acelasi rezultat – pana cand statul nu va mai avea fonduri de muls sau proprietati de cumparat pe bani putini, crezi ca va conta daca in fruntea tarii va fi Basescu sau Popescu sau Ionescu, daca la conducerea AVAS va fi Vasilescu sau Marinescu, daca la Ministerul Transporturilor va fi Albulescu sau Avramescu) sa vezi cu ochii tai cum atat unii cat si altii isi folosesc oamenii din administratia centrala si locala si deturneaza fonduri la diverse societati comerciale care sprijina campania electorala atat pentru unii cat si pt ceilalti.
Din fericire pt tine si pentru marea majoritate a celor orbiti si foarte partinici, atat pro cat si contra, nu cred ca vei putea avea acces la astfel de informatii si vei crede in continuare in ideile tale si in aparatorii luptei anti-coruptie,
Te-am auzit aseara contorizand oarecum coruptia si spunand ca „mafia asfaltului” nu se compara cu ceea ce s-a furat in ultimii 17 ani.
Crezi ca in bani se masoara de fapt coruptia? Crezi ca ar conta pt un judecator ca una din firmele sprijinite de PD si de Basescu a obtinut un contract de 200 milioane de EUR pt asfaltari cu 30% profit sau una sprijinita de PNL unul de 500 milioane EUR cu o rata de profit mai mare? Crezi ca licitatiile daca sunt organizate si nu exista atribuire directa (:-))) sunt facute pt a da sanse tuturor? Caietul de sarcini al licitatiei este facut in asa masura incat firma sprijinita de un grup de interese sau altul sa poata fi castigatorul ei prin descalificarea celorlalti (impunerea unei cifre de afaceri minime (foarte apropiata de maximul competitorilor), nevoia de a avea diverse utilaje (pe care numai firma in cauza le detine in patrimoniu, desi nu sunt neaparat necesare sau se pot inchiria), etc).
Da, probabil ca cei de la PSD si care sprijina PSD-ul (desi s-au schimbat de la unii la altii) sunt cei care au beneficiat cel mai mult de avantajele democratiei din Romania. Si da, se poate in raport cu cei descrisi anterior poate grupurile de interese din jurul PD-ului si a lui Basescu au avut mai putin de castigat. Sa inteleg ca vrei de fapt ca ei sa formeze guvernul pt a recupera (daca mai au ce) din ceea ce ei nu avut in trecut?
Nu uita te rog ca marea majoritate a membrilor marcanti din PD, ca si Traian Basescu, provin din FSN, fiind marginalizati de la „masa bogatilor” ca sa mai citez un personaj clasic in viata, de cei de acolo si intre 92 si 96 s-au jurat ca vor ajunge sa puna si ei mana pe ceva. Si au facut-o, intre 96 si 99, cand vazand ca iar nu au cat au avut ceilalti la care se uitau cu jind in urma cu 4 ani, au inceput sa muste din aliatii lor de atunci (CDR).
La fel ca si acum, vazand ca poate felia nu este suficienta au incercat sa provoace anticipate, nu pt majoritatea din Paralament – pt ca legile treceau oricum cu sprijinul UDMR-ului, ci pt faptul ca raportul din Alianta era de 2 la 1 pt liberali, conform intelegerii pre-electorale, ceea ce automat insemna o proportie de o treime la castig.
Vrei sa stii ca in timpul campaniei prezidentiale din 2004, cei din PD nu stiau cum sa faca sa preia mai rapid structurile de furt organizat ale PSD-ului, cum ar fi ANV-ul (Vama Romana)? Probabil ca la acelasi lucru visau cu ochii deschisi si cei din PNL si din jurul lor, la fel cum cei din PSD au facut-o in 2000.
E un lucru firesc si normal pt o democratie de 17 ani. Acelasi lucru s-a intamplat si se intamapla si in celelalte tari din fostul bloc sovietic.
In ceea ce priveste grupurile de interese, acestea nu sunt doar in spatele fiecarui partid din Romania, sau in spatele fiecarui partid din orice tara, sunt baza si fundamentul lumii capitaliste. Se doreste cumva o intoarcere in trecut? La lupta de clasa?
In ceea ce priveste problema cu rusii, nici nu merita a fi comentata. Domnul Traian Basescu ar trebui sa se duca si in Austria si sa avertizeze populatia de acolo de pericolul rusesc – pt cine nu stie ca fapt divers un grup de interese rus condus de un oligarh bineinteles a preluat 30% din compania Strabag – principala firma de constructii din Austria si una din primele din Europa – si nu s-a mai plans nimeni.
Toata manipularea actuala a Presedintelui Basescu si a PD-ului seamana leit cu cea din 90 a lui Iliescu si a FSN-ului.
Probabil ca vor mai trece inca cel putin 6 ani, ca si atunci, ca TU si ceilalti ca tine sa isi dea seama care e adevarul.
Daca ma intrebi daca eu stiu de fapt cum stau lucrurile pe cine as vrea la conducere, iti voi intoarce raspunsul tau de aseara si iti voi spune: prefer raul cel mai mic. Si exemplific: o coalitie care nu e macinata de scandaluri interne (ceea ce va insemna o Romanie mai stabila si bani mai multi de la investitorii straini), o coalitie care adunand foarte multi bani din fondurile europene va reusi prin firmele LOR si grupurile LOR de interese sa faca ceva care sa se vada si la si pt. marea masa, etc.
Ceea ce tu crezi ca va face Basescu si PD-ul (starpirea coruptiei, etc) e o pura utopie si timpul (daca va fi de partea lor) o va demonstra.
Din pacate, TU vei fi la fel de scarbit cum esti de PSD si nu te va mai interesa nimic in momentul ala, ceea ce e un lucru grav. UIta-te cum absenteismul la vot creste de la alegeri la alegeri.
In rest, SA TRAIM BINE! Romania va merge oricum inainte.
PCH • 9 mai 2007, 14:55
axioma: Statele Unite sunt cea mai dreapta, puternica, frumoasa si mai ales desteapta natiune din univers. ca urmare – nu poate fi cucerita!
homarul • 9 mai 2007, 14:58
Atunci baieti stati voi la Romanica cu Base al vostru ca io pierd distractiile pe aicea. Ola
molahul homar • 9 mai 2007, 14:59
hola
PCH • 9 mai 2007, 15:03
homarul e spaniol? paesanos de castellion? pun pariu ca are tricou cu puta madre – ceea ce e foarte bine!
o’malley • 9 mai 2007, 15:04
ma bucur ca au remarcat si altii incapacitatea lui ciutacu de a mai face pe durul in prezenta lui basescu.
de altfel, exista mai multi ziaristi care sunt cocosi in propria lor emisiune, cind vorbesc singuri cu camera, si pe care ii trec toate transpiratiile cind cineva se abate de la „linia editoriala”.
ce sa-i faci, producatorul urla in casca, patronul e pe fir si atunci cer publicitate… sa vina cu prosopul de la colt!
bogdan • 9 mai 2007, 15:11
@Victor am si eu o intrebare la tine… spune-mi o persoana din politica romaneasca capabila in momentul de fata?
ionita mihaela • 9 mai 2007, 15:14
Domnule Tolontan, ati fost evident partizanul lui Basescu (in ciuda obiectivitatii pretinsa de dumneavoastra) si probabil asta a fost si motivul pentru care ati fost invitat la TVR. Metodele de manipulare ale PD-ului sint identice cu ale PSD-ului: iau oameni care pot sau sint formatori de opinie si ii pun sa lucreze in slujba lor. Imi amintesc ca dupa olimpiada de la Atena o gramada de sportivi sau antrenori mentionau ca succesele lor se datoreaza conditiilor create de PSD (ca si comunistii mai demult). Dumneavoastra lucrati in slujba lui Basescu (lucru care de altfel nu e de condamnat), insa asta va impiedica sa fiti impartial. Si nu sinteti. Cum spunea cineva mai sus, va chinuiati sa explicati ca faptul ca Basescu fura mai putin nu e chiar asa de condamnat, p[entru ca PSD-ul a furat mai mult). Va doresc sa nu ajungeti atit de sus incit pensionarii de la CAP sa va plateasca leafa (prin abonamentele-la gaz, tv etc).
Lary • 9 mai 2007, 15:15
Tolo fii independent!!!Icearca sa scapi de sub cizma oligarhilor!
Este pacat sa te irosesti>Sunt convins ca poti mult mai mult!!!
RC • 9 mai 2007, 15:26
Domnule Tolontan,
personal va admir ca v-ati dus la Ant3 stiind ca acolo veti fi cam singurul cu optiunea „NU”. Si dvs sunteti un rechin al presei si sunteti dibaci, ca orice ziarist cu experienta, in a va asterne parerile si optiunile intr-un mod foarte penetrant in orice discutie.
Aveti dreptul sa votati „Nu”. Aveti dreptul sa va argumentati optiunea „NU”.
DAR, aseara dvs v-ati dus acolo la Ant3 cu un alt scop. Nu neaparat scopul dvs, ci un scop al tuturor celor care sunteti pt ramanerea in fct a presedintelui Basesci. Ati canalizat intreaga furie, mai mult sau mai putin justificata, a celorlalti interlocutori impotriva dvs. L-ati enerveat si pe Ciutacu, si pe Gadea si pe TEodorescu si pe Cristoiu. Acestia au incercat sa va combate pe dvs, cand subiectul principal era Basescu. Iar astfel i-ati dat o mana de ajutor celui mai iubit dintre romani.
Eu va sugerez sa va limitati la sport.
bresciano • 9 mai 2007, 15:29
Traian Basescu mi s-a parut in forma buna…L-am vazut in ipostaze si mai bune dar a fost OK avand in vedere ca erati acolo o gasca de ziaristi care nu-l lasati nici sa-si termine fraza…Pana la urma el este cel care se prezinta in fata electoratului pentru a i se stabili soarta.
Sincer Tolontan, m-ai dezamagit deoarece te-ai inscris in gasca celor sunt pe statul de plata a lui Voiculescu sau Vantu. Poate nu esti dar atunci nu inteleg ce ai cautat tu un ziarist respectat de sport la o astfel de dezbatere. Ai vrut sa-ti faci publicitate pe seama lui Basescu?
Omul ala a fost suspendat fara un motiv constitutional. S-au dat legi, s-au schimbat reguli in timpul jocului, s-a limitat timpul de antena, in fiecare seara este tocat marunt de o trupa de ziaristi/analisti de serviciu. Toate astea pentru eliminarea unui om: Traian Basescu. De cine?
De oameni care isi simt afacerile, libertatea in pericol. De oameni care nu vor sa dea ochi cu electoratul.
In conditiile astea, de ce te-ai mai dus si tu Tolontan sa dai cu piatra intr-un om lovit de multe jigodii? Sunt dezamagit de tine pentru ca te-am apreciat ca om de sport. Iti dau un sfat : ramai om de sport si lasa politica pentru altii asa cum de exemplu Geoana nu trebuia sa paraseasca diplomatia.
PS. Am avut un sentiment de imensa jena cand colegul tau de redactie TRU nu a putut sa-si faca auzite ideile din cauza vociferarilor voastre.
Cred ca ar trebui sa-i ceri scuze…
IN REST ITI DORESC TOATA LINISTEA DIN LUME!
Victor • 9 mai 2007, 15:32
Pentru Bogdan:
Persoane capabile sunt multe in Romania, inclusiv pe scena politica. Problema nu este asta, ci faptul ca, desi capabile, respectivele persoane nu pot rezista mirajului ciolanului. Ciolanul care ii transforma pe toti, indiferent cat de capabili sau nu, in niste indolenti, superficiali, egoisti, rau-voitori si mincinosi. Nu zic hoti, ca iar imi cenzureaza mesajul…
Banuiesc ca te referi la capabilitatea politica, nu la cea profesionala sau legata de alte domenii…
La urma urmei, ce inseamna sa fii capabil politic? Inseamna sa stapanesti, cu eficienta maxima, arta disimularii, sa stii sa conduci discutiile prin prisma punctelor tale de vedere, sa fii diplomat, sa-ti respecti adversarii politici si punctele lor de vedere dar sa nu le cedezi, sa stii sa aperi, in primul rand, interesul national, si, mai apoi, nenumaratele interese individuale si de grup, sa-ti calauzesti actiunile in sensul vointei oamenilor pe care-i conduci si reprezinti si sa crezi cu adevarat in doctrina politica a carui exponent esti. Dar, mai presus de toate, trebuie sa-ti faci treaba pentru care ai fost desemnat de catre oameni. Trebuie sa le asiguri oamenilor un trai decent, iar ei te vor respecta.
Din replicile tale anterioare se vede clar ca esti un fan Basescu… Fa-i o scurta carecterizare obiectiva (daca poti), bazata pe perceptiile tale naturale si nu pe cele manipulate grosolan de catre unii sau altii, si vezi daca se incadreaza in tiparul omului politic capabil. S-ar putea sa ai surprize…
Bleo • 9 mai 2007, 15:38
Catalin, ai fost obiectiv. Felicitari!
bogdan • 9 mai 2007, 15:44
@bresciano…bravo ai mare dreptate si iti subscriu opiniei tale…bine punctat..
dumi • 9 mai 2007, 15:49
Singura discutie buna a fost la Antena 3
De acord cu Victor Ciutacu,Cristoiu si Mircea Badea singurii care au inteles ceva din mascarada marinelului
tudor • 9 mai 2007, 15:55
Am vazut doar ultima parte de la Antena 3 , abia atunci am ajuns acasa. Nu ma uit deloc la antena 3 dar am vazut ca se discuta despre emisiunea de la TVR.
Eu as fi tacut in semn de protest la cate aberatii pe secunda se spuneau acolo, Mircea Badea fiind campion. Cel putin de TRU s-a luat absolut gratuit nu mai zic de insinuarile ca a mai auzit el de unii care au scris contra regimului si dupa aia s-au dovedit turnatori. Asta cand nu mai avea ce sa zica.
N-am reusit sa vad decat ura in stare pura si fara argumente.
Le da Voiculescu prime daca fac faze din astea?
Absolut penibila emisiunea.
Mihai Gruia • 9 mai 2007, 15:58
@ OCTAVIUS – lui gadea i se umflase o vena pe cap nu stiu daca ai observat, ciutacu la un moment dat nu mai putea articula cuvintele, cristoiu era pres de sters pe jos … a fost EXTREM DE TARE !!!! BRAVO TOLO !!!!!!
abba • 9 mai 2007, 16:40
dumneavoastra sinteti gazetar sportiv. greu acceptat in rindul jurnalistilor de politica. asta s-a vazut la tv. erati ‘noul’ din grupul lor. fapt vizibil mai ales in dezbaterile de la antena. din oarecumul joc de dialog jurnalisti – presedinte de la tvr s-a ajuns la jocul jurnalist-jurnalist. fiecare reprezenta o tabara, preocupat mai mult de propria imagine creata sau nu de emisiunea de la tvr. in doar citeva cuvinte…
Victor_B • 9 mai 2007, 17:32
Victor-sunt in totalitate de acord cu tine,nici nu as avea ce adauga la posturile tale.D-l Basescu poate e un rau mai mic,dar tot rau ramine.
tudor • 9 mai 2007, 17:44
Eu credeam ca Gadea o sa-i dea un pumn lui Tolo. La un moment dat se uita se ce-si nota Tolo pe foaie 🙂 si isi rumega nervii. Chestia e ca era vanat la fatza.