Patroni din toate ţările..

Copos şi Gigi Becali au fost asaltaţi de suporteri după meciurile echipelor lor. Li s-a cerut demisia, ceea ce e un fapt unic în capitalismul mondial. Patronii vînd, se pensionează ca să taie trandafiri, cedează controlul, oferă moştenire; să demisionezi însă din dreptul tău de proprietate e o mişcare pe care şi arbitrul Tudor, într-o zi din acelea în care revoluţionează fotbalul, ar considera-o trăsnită.

joi, 10 mai 2007, 5:14

Copos şi Gigi Becali au fost asaltaţi de suporteri după meciurile echipelor lor. Li s-a cerut demisia, ceea ce e un fapt unic în capitalismul mondial. Patronii vînd, se pensionează ca să taie trandafiri, cedează controlul, oferă moştenire; să demisionezi însă din dreptul tău de proprietate e o mişcare pe care şi arbitrul Tudor, într-o zi din acelea în care revoluţionează fotbalul, ar considera-o trăsnită.

Aşa cum sînt ei, Copos şi Becali au finanţat Rapid şi Steaua. Între investitorii imperfecţi, însă prezenţi, şi cei ideali, dar absenţi, sînt de preferat primii. Esteţii strîmbă din nas. Craiova l-a visat pe Popescu şi s-a trezit cu Mititelu. La Timişoara a venit Iancu, nu Timofte.

Nu e nimeni vinovat. Pur şi simplu, s-a întîmplat. Iar pentru Steaua şi Rapid, istoria nu s-a scris deloc meschin în ultima vreme. Dimpotrivă. Au luat titluri, cupe şi au mers bine în Europa. Să nu-i plîngem pe patroni, dar nici să nu-i facem pe ei responsabili pentru că sportul este impredictibil şi pentru că natura a decis că orice vid se umple repede. În acest caz, lipsa de formă a celor două echipe a împins-o pe Dinamo înainte. Este anul „cîinilor” şi asta nu se schimbă dacă suporterii înfundă aripa Maybachului lui Becali. Atenţie măcar la faruri! Cu preţul lor se ia un mijlocaş junior bunicel!

Comentarii (135)Adaugă comentariu

cr3tzuas  •  10 mai 2007, 18:21

@eddie the ‘ead asa e sa faca el atmosfera si sa fie ekipa incurajat de acei cetatateni kre kiar k au venit k ala teatru……

Vasile  •  10 mai 2007, 18:22

Becali gafeaza grav. El nu realizeaza mai multe lucruri, dar primul lucru este cat de importanta este pt. suporterii Stelei rivalitatea cu Dinamo. Foarte multi dintre ei preferau ca Steaua sa nu mearga in CL decat sa se umileasca cum s-a umilit Becali. Alt lucru pe care nu il intelege Becali este faptul ca nu se poate pune cu tribuna. Va mari pretul biletelor?! va scoate abonamentele? lucrul asta nu va aduce nimic bun in Ghencea. Si toate astea dupa ce insusi Becali declara aseara ca Steaua a pierdut o gramada de meciuri pt. ca a jucat fara spectatori.
Mai sunt multe de zis…multe lucruri pe care Becali nu le intelege si nu le realizeaza…tocmai el „razboinicul luminii” a cedat si s-a umilit in fata dusmanului de moarte al Stelei.

mooie lu eddie the ‘ead’  •  10 mai 2007, 18:22

sa-mi sugi pooola

eddie the ‘ead  •  10 mai 2007, 18:22

cr3tzuas – corect. nu stiu de ce lumea incepe si se termina pentru unii cu becali… sau de ce cred ei ca e singurul potential investitor…

jiji esti nasty  •  10 mai 2007, 18:23

jiji este razboinicul luminilor…
concluzia
-neuronii lui si-au dat foc in semn de protest…

eddie the ‘ead  •  10 mai 2007, 18:23

mooie, imi pare bine de cunostinta. frumos nume ai. :)))

un_stelist  •  10 mai 2007, 18:24

@eddie the ‘ead:

Auzi, eu sunt stelist, suporter NU FANATIC! Pai cum naiba compari tu echipa cu sotia/prietena ta mai?
Si fii atent, Gigi n-a dat bani oamenilor pe care i-a injurat. A platit echipa, cu care se intelege OK. De ce n-a zis nici un jucator nimic? Nu zic ca sunt de acord cu gesturile lui, da’ Dinamo chiar avea nevoie de un stimulent pentru a bate Clujul…Cred ca ati vazut toti ca doar Lobont era decis sa vanda meciul, si poate ink 2-3…restul aproape ca-i rugau pe CFR-isti sa traga la poarta.

dodo  •  10 mai 2007, 18:29

bai nu vorbiti urat despre suporterii din provincie ca intre ei is unii care poate is mai stelisti decat multi de acol din mare capitala, ca care poate cheltuie mai multi bani cu deplasari decat voi deci va rog frumos resptect pt ei… sa stiti ca e ceva sa vii din orase ca oradea, satu mare pana la bucuresti pt steaua… nu ca pt voi ca faceti o plimbare de 10 min si sinteti la stadion

cr3tzuas  •  10 mai 2007, 18:33

@Steaua incepand de sezonu viitor “k.kti aia de suporteri ” asa cum ii numesti u au contribuit la multe din viictoriile stelei si paote multi renuta la prietene familii banii k sa fie alaturi de aceasta superba echipa dc k sa vina unu k gigi sa ne faca de ras ?si exact cum a zis edy dc unu iti da banii sau te sponsorizeaza cu ceva tre sa te si umileasca sau sa te insele…..!!!!!sa se duca in groapa la 2 metri !!!!

ionica  •  10 mai 2007, 18:33

Tolo, ce impresie ti-a lasat Base? 😀

Fanbuzarin  •  10 mai 2007, 18:41

Catalin mai scrie`ne despre Base, te rugam! Hai, ca o faci asa de frumos…

horatiu  •  10 mai 2007, 18:45

sigur ca in numele profitului, a banilor, a faimei efemere, pe care culmea o incaseaza jucatorii si nicidecum finantatorul (cata oare au auzit de blazer de la manchester, adica cel care e finantatorul si cati de C Ronaldo!!!), ramane demnitatea si orgoliul pe care trebuie sa il suporti in situatia in care esti adeptul unei cauze. in cazul de fata cauza declarata si oarecum justificata a lui gigi este aceea ca ar fi un mare stelist (aia aberanta si absurda e ca se viseaza presedintele Romaniei si aici scuipam in san!!!!). ei bine uneori in numele unei idei poate ca nu e chair necesar sa te faci frate cu dracu. adica multi sau majoritatea stelistilor sunt convins ca ar fi preferat un campionat in care sa se joace asa cum considera fiecare: dinamo sa lase steaua pe dinafara, adica sa cedeze meciul clujului, steaua sa-si castige toate meciurile pana la capat, iar clujul sa joace ce mai era de jucat , adica cu poli, bistrita si farul. sincer, sunt convins ca undeva suferea o luxatie clujul si aceeasi ecuatie se rezolva cu un minim de efort financiar si fara strop de umilinta. insa unde nu-i cap vai de picioare! din nefericire pentru noi gigi cap nu prea are, noroc ca picioare au radoi, dica si nu in ultimul rand elton, aseara exceptional.
si din pacate o senzatie de deja-vu inspaimantatoare m-a furnicat aseara fara voia mea: gigi cel fluierat de o gramada de stelisti afisa mima lui ceausescu din balconul salii palatului!!! dixit, cioban, cizmar, oricum suntem obisnuiti si ne meritam soarta, oare asta vrei sa spui?!?

Jose  •  10 mai 2007, 18:47

…. sa nu plangem pe umerii investitorilor: au castigat destui bani si, mai ales, imagine de pe urma echipelor pe care le pastoresc. Becali nu ar fi ajuns niciodata un politician de top, idolul precupetelor nf si al romilor din Ferentari daca nu era Steaua…

Daca nu era Becali s-ar fi gasit sigur altcineva sa finanteze Steaua… tentatia era prea mare…

Daca as fi stelist nu i-as gasi lui Becali nici o scuza… nu faptul ca am terminat la 17 puncte peste Steaua e cea mai mare umilinta, nu ca i-am batut de doua ori, ultima data acasa la ei si fara drept de apel ci ca un presedinte si patron al Stelei a fluturat fularul lui Dinamo si a privit condescendent cand suporterii cainilor scandau: „gigi, vino incoa sa dam m…. lui Steaua”

Miercuri seara la Dinamo-CFR a fost cea mai mare umilinta din istoria Stelei… Vorba lui Gigi „Auh Auh Auh”

dementhor  •  10 mai 2007, 18:50

mai lasati-o moarta cu rivalitatea ma ca habar nu aveti….
si in spania este rivalitate si peste tot dar patronii sunt prieteni si stau unul langa altul la meciuri si nu se cearta ca la noi….becali s-a dus acolo ca sa-si urmareasca interesul…si ca sa faca o oarecare pace si sa dea semnalul ca conducatorii trebuie sa fie prieteni ca in tarile civilizate….

iulian_187  •  10 mai 2007, 18:52

Nu stiu de se agatza totzi ca datorita lu bebali are steaua performantze azi, steaua a ajuns in CL si cu evolutzii foarte frumoase si pe vremea cand paunescu era patron. Si de cate ori l-ati vazut pe VP sa faca circul pe care fecali il face ?

Milan  •  10 mai 2007, 19:09

Ne-AM SATURAT DE CIRCUL ACESTUI BOLNAV PSIHIC, ASTA E UN MAIMUTOI, STEAUA CEL MAI MARE SIMBOL DIN ROMANIA NU MERITA SA FIE CONDUSA DE UN ASTFEL DE MAIMUTOI !

derbedeu  •  10 mai 2007, 19:17

greseala lui Gigi a fost k nu a stat calm la meci. putea face ceva de genul: veni, vidi, vici!
oricum, sunt digur k nu aveam nevoie de dihamo, k tot se incurca CFR
TOLO, de rabid de ce nu ne scrii nimic?
p.s. lua-i-ar naiba ci Comisia lor, tot ciorile au pornit scandalul in Julesti si pe noi ne suspenda 2 etape. sa-i ia naiba si pe jandarmi, care i-au batut pe stelisti, cand le-ar fi venit mai usor sa pazeasca terenul de intrarea ciorilor infratite cu timisoara

alin  •  10 mai 2007, 19:18

cataline, scandarea „demisia” nu trebuie luata ad litteram; oamenii vor doar sa plece golanii astia doi din fruntea cluburilor. Striga Demisia ca asa s-au obisnuit, si e mai simplu; ai vrea sa scandeze „Cedarea actiunilor”?! Bun, astia au dat niste bani, dar oamenii suporterii care-i contesta au dat si ei destul de multi (bilete, deplasari) pentru posibilitatile lor. In plus fotbalul fara ei e inutil, uita-te la National…

cicero  •  10 mai 2007, 19:34

problema nu e ceea ce a facut pozitiv pentru Steaua actualul patron ci partea negativa, hilara, penibila, grotesca(sic!) ilustrata cel mai bine de „infratirea” cu „dusmanul” imagine care o sa ramana vesnic intiparita in reteaua neuronala a suporterilor(chiar si a celor scurtcircuitati de stimulente bahice sau chimice). tare mi-as dori sa-l vad pe Abramovici topaind pe Old Trafford la reusitele lui Giggs cu fularul lui ManU pe gat!!!!

Roru Roru  •  10 mai 2007, 19:38

Pt. Dodo

Ai perfecta dreptate. Si eu am parcurs sute de km. pentru meciurile Stelei.

Dar, daca ar trece G.B. peste excesele sale de patiotism – care bate spre nationalism – si l-ar aduce inapoi pe D-ul Emerich Jenei la Steaua, ca antrenor, cat mai este in putere, sunt absolut sigur ca ar avea numai de castigat.

1. Ar pupa o cupa europeana.

2. N-ar mai fi nevoie sa faca nici un fel de compromis.

3. Ar vedea ce inseamna un om de caracter.

4. Ar face milioane de romani fericiti.

Si probabil contul lui in banca s-ar inmultii.

Poti sa crezi una ca asta, sau sa-ti explici cum ar fi posibil?

Din punctul meu de vedere, deocamadata, pentru mine nu. Dar nu mi se pare imposibil.

sscatalin  •  10 mai 2007, 19:40

bey tontolane, numa’ voi aveti voie sa injurati, sa criticati sa cereti demisii? noi nu? pai voi criticati pe bani! Noi pe pasiunea si nervii nostrii. Berbecali nu e un stelist, eu o jigodie ordinara…Nu doar pt ca si-a pus fulare la gat ci pentru ca nu conteneste sa jigneasca suporterii…nu pe golani ci pe totii, fara nici o exceptie…nu suntem buni decat sa-i dam bani pe bilete, sa-l aclamam pe maibach si poate sa-l votam…ei bine…ne-am saturat! BASE BORCEA SI BECALI – HOMOSEXUALII!

SUPER DINAMOVISTA  •  10 mai 2007, 19:55

Ultimaaaaaaaaaaaa! Sa nu mai scrie nimeni dupa mine!! Pa!!

ramis ud  •  10 mai 2007, 20:16

La Steaua, patronul isi depaseste cu mult atributiile. Motivul ”ca sunt patron si fac ce vreu” nu sta tot timpul in picioare”. Patronul are bani, finanteaza, poate chiar sa intervina pe langa o echipa, dar nu sa taie si sa spanzure, daca ceilalti se opun ideiilor sale. Din moment ce acestia sunt angajati pentru a face o meserie, inseamna ca au habar si stiu ceva.

Becali minte, cand spune ca au fost derbedei cei care l-au injurat. Am fost la meci si au fost momente cand se auzeau injuraturi sau scandari impotriva lui Gigi din toate sectoarele stadionului…

SUPER DINAMOVISTA  •  10 mai 2007, 20:18

BA TU N-AUZI CA EU SUNT ULTIMA! CA V-A DAT DIMANO CULCUS LA TOTI!!

SUPER DINAMOVISTA  •  10 mai 2007, 20:20

NOAPTE BUNA BERBECII LU’ CIOBANU!!

dublu v  •  10 mai 2007, 20:23

Copos si Becali niu si-au finantat echipele, le-au imprumutat dupa care si-au luat banii inapoi din transferuri, drepturi TV, competitii europene…

Fiara  •  10 mai 2007, 20:24

As fi preferat ca Steaua sa joace in Uefa, decat sa faca Becali circul asta.Oare e chiar atat de inconstient incat sa nu vada ca oamenii s-au saturat de el si-l urasc cu adevarat?

ramis ud  •  10 mai 2007, 20:31

Pe Becali, oamenii l-au injurat si contestat si in 2005, cam din aceleasi motive. Si atunci ca si acum, toi aceia erau derbedei. La un moment dat, la peluza sud, si-a trimis gorilele spre suporteri sa-i evacueze. Ceilalti de pe stadion au protestat si dupa 30 de minute au plecat cu mainile lungite si pumnii parca inciudati ca nu au lovit pe nimeni.

Adoptand stilul unui dictator, Gigi va fi (si asta s-a demonstrat pana acum) adulat de unii, ridicat in cer de altii, dar va sfarsii in acelasi fel in care a urcat…

vicu  •  10 mai 2007, 20:45

Cei care cer să plece patronii celor două echipe , să se gândească la următoarea teorie.

Pe piaţă există întotdeauna cel puţin două produse sau servicii similare, fiecare având consumatorii săi fideli. Cu cât masa de consumatori este mai mare , cu atât creşte posibilitatea ca acel produs sau serviciu să fie mai de calitate. Când calitatea scade , scade şi masa de consumatori . Când consumatorul vrea ceva mai de calitate nu cere să fie schimbat patronul firmei care-l produce, ci pur şi simplu nu va mai consuma acel produs. Patronul firmei se va duce acasă doar dacă nu mai există nici un consumator. Dar de cele mai multe ori patronii vor încerca revigorarea produsului sau serviciului şi de foarte multe ori se reuşeşte.

Aşa că staţi liniştiţi : Gigi şi Copo vor face ei ceva să nu se mai simtă huliţi şi să fie cât mai mulţi consumatori.

La Dinamo e mai simplu: unul vine , unul merge. Neţoiu se întoarce şi …
Vom vedea!

gabis777  •  10 mai 2007, 20:47

PT. SUPERMAIDANEZA

Veti avea soarta spartanilor in foarte scurt timp. Adica veti fi o echipa mica in coada clasamentului si, in plus, arsi in cur. C’asa-i cu spartanii astia.

android  •  10 mai 2007, 20:57

autorul articolului nu are interesul sa dispara din fotbal patronii/actionarii gem becali, copos, borce, mititelu, iancu…..in lipsa declaratiilor acestora, ziaristii sportivi ar trebui8 sa scrie chiar despre sport!!! brrrrr….ce vis urat!

Luchian  •  10 mai 2007, 20:58

am scris si eu ceva aici si vad ca am fost interzis-awaiting moderation-nu-i nimic in versiunea mea asta a fost instigare la …… oral.Nici nu tre sa apaara ce am scris oricum nu prea citesc multi aberatiile „domnului” Tolo.

Luchian  •  10 mai 2007, 21:00

Copos parerea mea ca nu are de ce sa fie chiar asa contestat,mai degraba acest berbec de Sicilia numit Berbecali ar trebui ghilotinat.

pt JAN PAVEL  •  10 mai 2007, 21:10

Fekli esti ce mai mare zdreanta tradatoare din isoria clubului !!!!

fekli afara din ghencea
fekli afara din ghencea
fekli afara din ghencea
fekli afara din ghencea
fekli afara din ghencea
fekli afara din ghencea
fekli afara din ghencea
fekli afara din ghencea

moooooortii tai de tradator infectat cu sida !!!!!

alex_stelistu  •  10 mai 2007, 21:10

Pacat de Becali ca a mai pierdut oameni in legatura cu votul la presedentie :))

pt JAN PAVEL  •  10 mai 2007, 21:16

Fekli o sa ia voturi doar de la vreo 2-3 buzdigarzi de-ai lui minus zmarandescu care atentie a zis ca s-a simtit tradat cand fekli nu a venit la el dupa ce a pierdut meciul cu sora !!!!

fekli esti o mizerie !!!!
fekli esti o mizerie !!!!
fekli esti o mizerie !!!!
fekli esti o mizerie !!!!
fekli esti o mizerie !!!!
fekli esti o mizerie !!!!
fekli esti o mizerie !!!!

dorel balasa-craiova  •  10 mai 2007, 21:27

Si ce ti se pare deplasat ? Acest lucru nu il trambiteaza presedintele tau drag ?! Jos regimul mogulo-oligarhic, jos patronii din fotbal, aruncati peste balcon dusmanii de clasa ! Traiasca tovarasa Elena Udrea (pe unde o fi, ca nu se ve de deloc de cateva saptamani) si tovarasii de mare caracter Cocos, Umbrarescu, Casuneanu, Videanu, Berceanu, „draga Stolo”, Stoica si nu in ultimul rand draga de portavoce, tovarasul Boc!

BECALI GEORGE  •  10 mai 2007, 21:31

Bah, v-am dat la toti tita ca o mama,si v-am alaptat si v-am hranit.v-am ingrit si v-am crescut si acum imi dati in Maybach.
Tolu ai supt cat ai vrut si te-ai ingrasat,si acum ai uitat de unde ai supt?

BONANO  •  10 mai 2007, 21:38

Bravo TOLO !. Ca sa- l critici ( numai putin) pe GIGI PENALU’ , trebuie sa-l introduci in ecuatie si pe COPOS. Acesta este curajul tau fata de GIGI( la fel procedeaza si comisiile )

Nu pot sa inteleg ce ai cu COPOS. Niciodata nu ai scris un articol favorabil despre el. Chiar daca o propozitie ii era usor favorabila , l-ai facut praf in restul comentariului. Si totusi a facut cel mai mult pt. fotbal.
De ce GIGI PENALU’ nu-si face pe terenurile lui din Pipera o baza sportiva privata?. De ce ni cei de la Dinamo ?. Este usor sa spui ca investesti cand echipa ta sta 30 de zile intr-o baza a unui minister. Sa nu-mi spui de Stadionul Giulesti ca nu te cred; acolo RAPID joaca de doua ori pe luna.

numai aberatii pe blogul asta  •  10 mai 2007, 22:09

cica sa plece Becali din Ghencea…??? e ca si cum mi-ar spune mie niste musafiri sa plec din casa mea. suna penibil. cica a mai pierdut voturi pt. presedintie??? din cate stiu eu majoritatea votantilor lui Becali nici macar nu sunt microbisti. si sunt destul de multi, uitati-va in sondaje. cica mai bine pierdeam locul 2 decat sa ” ne umileasca” Becali. un suporter intreg la minte nu si-ar dori asta niciodata. eu imi doresc sa aiba Steaua numai meciuri aranjate cum a avut in perioada comunistilor si sa castige Ch. League. daca se poate sa fie si favorizata de arbitri , ca nu ma supar. probabil preferati sa castige CFR-ul nu? Daca Gigi nu facea scandal inaintea meciului, exact asta se intampla. Dinamo se lasa invinsa. Le convenea de minune, sa fim seriosi. doar de gura lumii a castigat Dinamo. oricum unii jucatori mi s-au parut blat.
Cica mai zicea unu ca ar fi bun Ienei ca antrenor la Steaua. poate ca secund. El nu mai intelege fotbalul din ziua de azi. n-a mai antrenat de la euro 2000. si fotbalul de azi nu seamana deloc cu se juca in anii 80. Singurul „batran” care intelege fotbalul de azi de la noi e MIrcea Lucescu.

horatiu  •  10 mai 2007, 22:45

sa plece! asta isi doreste orice stelist! sa plece individul care a transformat onoarea si gloria in ruine si ridicol! sa ne lase pana mai avem puterea sa ne uitam in ochii rivalilor! sa ne redea demnitatea prin abandonul lui si sa nu uite ca STEAUA a mai jucat de 3 ori in liga campionilor pana sa vina el cu neamul lui sa puna mana pe cel mai valoros simbol romanesc. sa plece si sa nu se mai uite inapoi, sa uite ca a trecut candva prin acele locuri pentru ca oricum istoria nu-i rezerva nici macar un rol minuscul. pentru ca spuneti-mi voi despre cati clovni ati citit in cartile de istorie?! pentru ca becali asta e un mare clovn la curtea regelui STEAUA!

Johnny  •  10 mai 2007, 22:58

La fiecare milion investit becali a scot 1,5 sau chiar 2. In peluza la fiecare milion am primit in schimb bucurie, agonie, oftat, senzatia ca suntem cu capul in nori.
Se va gasi mereu unu care sa vrea profit in bani de pe urma Stelei, insa numai in tribuna se investeste fara a se recupera nimic material in schimb.

Deci, care sunt adevaratii investitori?

Mishu  •  10 mai 2007, 23:20

Eu is patron daca bag banul. Daca is doar platitor de bilet (abonament) pot injura si fluiera echipa pentru care am cumparat dreptul de intrare in stadion.
Daca as avea actiuni cumparate (nu e cazul) as putea sa ma iau in piept (verbal) cu patronul(actionarul majoritar).
Dar am dreptul de a-l baga im mama lui pe cel ce se ia in gura cu actorii, pentru simplul motiv ca el a fost la meci sau a vrut sa mearga, dar nu a putut din motiv de „scuipat si aruncat cu brichete”.
Bai suportere, cumpara-ti o batista si flutur-o, asa e civilizat sa protestezi impotriva celor pe care ii contesti.
Dar mai simplu este sa nu te mai duci la meci. Din pretul biletului mai bei vreo 3-4 beri. (Nu dau BRANDURI de bere pentru a nu face publicitate mascat, dar Ziua Barbatului se sarbatoreste cu vin).

adrian  •  10 mai 2007, 23:29

privitii pe fanii lui celtic, si ve-ti intelege ca fotbalul dincolo de patimi si suspine ,e viata, traita in bucurie si dezamagire…

eFtimie  •  10 mai 2007, 23:55

SUPER DINAMOVISTA sa tzi-o dau intre buze…k asha fac la toate dinaMUiIiStELe xD

dodo  •  10 mai 2007, 23:56

cum zicea cineva mai sus…si eu prefer sa ia Steaua locul 2 anul asta…indiferent cum!!

dan  •  11 mai 2007, 0:16

ma bucur ca i-ai spus-o lui gadea deunazi

u.craiova  •  11 mai 2007, 0:32

tolo..nu se poate..patronii astia analfabeti si hoti ca Mititelu,Becali,Capos,Iancu,Borcea..sa se creada stapanii cluburilor..SUPORTERII EXISTA DINAINTE SA VINA EI PATRONI..SI VOI PRESA II MEDIATIZATI ASA DE MULT si tot odata promovati si analfabetismul.In occident nu cred ca sunt promovati patronii mai mult decat echipa cum se intampla la noi..taranul ala analfabet fara liceu dar cu bani..se vede presedinte..IDEALURILE SI SPERANTELE NOASTRE SUNT AFACERILE LOR..cam patetic
Mie unul mi-e scarba sa ma uit la stirile din sport sau sa citesc ziarele de sport..In primul rand nu prea vad altceva in afara de dinamo steaua si rapidc(care chiar nu ma intereseaza) si declaratile patroniclor analfabeti,cu bani sil ipsiti de cultura
aaaa era sa uit PLUS TARANUL PUSCARIAS SI FOST ACTIVIST..Mitica Dragomir..cred ca asta e buba care trebuie sparta..mi-e scarba de fotbalul din Romania de aici de un an nici nu mai calc la stadion..E O VRAJEALA FOTBALUL NOSTRU..UN IDEAL FALS,spulberat de analfabetii cu banii(vina aici o are presa ca ii promoveaza)

u.craiova  •  11 mai 2007, 0:35

aaa tolo..le ai si cu politica ne-ai dovedit-o la emisunea de la tvr cu basescu:))ce s-a ofticat marinaru cand i-ai pus intrebari mai delicate:)))))))a incercat sa te intzepe ironic cu fotbalul:))

Haida de  •  11 mai 2007, 0:55

Bai sa-mi spuna si mie cineva despre ce s-a vorbit in articol.
Scop, fundament, concluzii.

In sfarsit, va fi anul cainilor daca confirma in cupele europene. Daca patroni au investit doar pentru echipa, nu pentru banii din LC.

Comentează