TOLO.RO
Legendara „U” Cluj intră în prima ligă şi va juca la Dej. Petrolul Ploieşti strigă „Prezent!” din Moreni. Iată cum democraţia reface visul generalilor de Miliţie, care inventau echipe în locul de baştină. Urziceni şi Mioveni vor întregi tabloul mărunţit al Ligii 1 în următorul sezon. Mai e puţin şi vom avea nevoie de hărţi tactice militare ca să găsim un stadion decent şi o echipă gazdă de care n-a auzit nimeni.
marți, 15 mai 2007, 4:06
Legendara „U” Cluj intră în prima ligă şi va juca la Dej. Petrolul Ploieşti strigă „Prezent!” din Moreni. Iată cum democraţia reface visul generalilor de Miliţie, care inventau echipe în locul de baştină. Urziceni şi Mioveni vor întregi tabloul mărunţit al Ligii 1 în următorul sezon. Mai e puţin şi vom avea nevoie de hărţi tactice militare ca să găsim un stadion decent şi o echipă gazdă de care n-a auzit nimeni.
Pe de altă parte, nu e vina lor! Ruşinea stă la masă cu primarii marilor oraşe. Aceştia n-au fost în stare în 17 ani să modernizeze un stadion. Funar a vopsit ninsoarea în „tricolor”, iar Emil Boc are mai multe ore de zbor decît Dumitru Prunariu; nici unul nu s-a gîndit să ofere o arenă decentă capitalei Ardealului.
Şi, cîtă vreme media spectatorilor este de 3.100 la Constanţa şi 3.700 la Piteşti (plătitori nu sînt peste o mie de meci!), de ce să acuzi Mioveniul sau Urziceniul?!
Poate că această fărîmiţare nu e decît efectul descentralizării. Dincolo de mirarea noastră, uneori prostesc superioară, stă pasiunea şi investiţia unor colectivităţi locale sau unor firme care văd mai departe decît putem intui.
Aşa cum e dreptul unei ţări relativ mici precum România să înţepe un steguleţ pe mapamond prin performanţa sportivă şi nu prin PIB, la fel de demnă e şi încercarea Moreniului de a reveni în prima divizie măcar prin stadion.
tulceanul • 15 mai 2007, 21:43
care Petrolul? aia-i echipa? daca-i bate Delta Tulcea le ia locul in Liga 1
Adrian Enache • 15 mai 2007, 21:57
Eu cred că e benefică prezenţa echipelor din oraşe mai mici. Consider că acestea pot aduce un aer proaspăt şi ambiţii noi competiţiei. Văzând că poate juca în prima ligă şi un club venind dintr-un oraş cu 30.000 de locuitori, cluburi similare vor nutri dorinţe similare. Şi poate am avea investiţii şi investitori în mai multe baze sportive, mai mulţi copii atraşi spre fotbal. Dacă fotbalul din Spania sau Italia nu a fost falimentat de prezenţa unor cluburi din Livorno sau Getafe, nu cred că Moreniul sau Dejul ar face rău Ligii I.
mihai • 15 mai 2007, 22:02
stiti care echipa din toate diviziile are cei mai multi spectatori? buzau unde lume maaca fotbalul pe paine.Unde lumea este disperata dupa fotball.unde unii oameni sunt ninfomani dupa gloria. hai gloria hai buzau . ole ola buzau intar in a
dodo • 15 mai 2007, 22:23
@pt. mihai:
Buzaul a mai fost in trecut in Div. A si acolo a jucat Dudu Georgescu si cred ca si alti mari fotbalisti…
tontolane • 15 mai 2007, 22:31
Ruşinea stă la masă cu primarii marilor oraşe. Aceştia n-au fost în stare în 17 ani să modernizeze un stadion.
pa.pa.ga.lu.le, pai asta e una din prioritatile unui primar? Adica n-avem apa curenta, apa calda, nu se ridica gunoaiele la timp, ne mananca cainii vagabonzi, nu merge transportul in comun si tu vrei stadioane?
Bine ca umbli tu cu pantofi „italienesti”, dar camasa ti-e rupta si mai si p.u.t.e a transpiratie.
Alt articol de fe.ca.le.
Numai U • 15 mai 2007, 22:34
‘Legendara “U” Cluj’….Tolo ai un plus mare…Cum ar suna ‘Legendara CFR’??
Da’ la asa un articol nu pot sa fiu malitios nici macar cu voi. 10x again Tolo
tandd • 15 mai 2007, 22:37
Problema e adriane ,ce sanse are buzaul,mioveniul sa si ramana in prima liga,ptr ca interesul tuturor este ca sa promoveze echipe puternice in stare sa creasca nivelul spectacular si valoric al diviziei nu pacaleli gen jiul sau national care pe langa mioveni si buzau sunt echipe.Daca se dadea baraj crezi ca treceau de el echipele din divizia a2-a?Eu zic ca marile pierderi ale primei divizii sunt arges si ceahlaul unde conducatorii au vrut dar managementul a lasat de dorit la nivel de …fotbal,dar vor reveni cu siguranta.Cand faci un stadion ca ceahlaul poti sa fii sigur ca se va investi serios intr-o echipa ptr performanta
Numai U • 15 mai 2007, 22:42
@demetrus…galeriile cu traditie se respecta. Si Poli si U au galerii cu traditie.
Nu mai comenta tu de fratii intre U si Dinamo ca nu exista asa ceva. Exista o singura grupare din cadrul galeriei de la U(Ultras19) infratita cu alta grupare(Knot-Petrolul)…In rest respect pt cei care merita
dodo • 15 mai 2007, 23:03
Eu cred ca problema stadioanelor se poate rezolva! Cat poate sa coste ca sa faci un gazon bun si sa pui niste scaune in stadion? Pana atunci si U Cluj si Petrolul vor juca pe alte stadioane? Care-i problema?
Poate Gh. Stefan…cumva??!!
bilu • 15 mai 2007, 23:10
Tin cu „U” de pe vremea lui Marcel Lazareanu,Mos,Iosif Muresan(Camacho),Didi Neamtu,Poratchi,Ciocan,Man,Dobrota,Cimpeanu II,Suciu si pot sa spun ca acea echipa juca cu adevarat fotbal.O sa mai fie oare a alta mare echipa „U”? Au trecut doua zeci de ani de atunci…Gaudeamus igitur…
RipensiaVenus • 15 mai 2007, 23:16
Daca vine Ben & Ben si patronu’ nu se baga in seama ca Iancu de Ferentari, daca Boc rezolva cu Basescu (din pacate, asta-i algoritmul!) sa construiasca un stadion nou (Moina nu poate fi reconstruit pentru Europa din lipsa de spatiu inconjurator), atunci da, exista sanse. Astept doua echipe in Liga I din alte orase, cu exceptia Aradului, Clujului, Timisoarei si Ploiestiului.
RipensiaVenus • 15 mai 2007, 23:18
Pardon, ce infamie, si a Craiovei !
RipensiaVenus • 15 mai 2007, 23:41
Ce nu-ti place la nefericitul de L.H. Oswald, de-l tot cenzurezi ? Ti-e frica de fenomene gen Tasov ? Nu vom scapa, din pacate, pentru ca Moscova e mai „aproape” decat Berlinul.
bilu • 15 mai 2007, 23:48
Cind mergeam,copil fiind, la meciuri la „U”,din Gherla,parcam masina in Cluj la unchiul meu,care tinea cu „Chefereu”,lucrind o viata de om la Caile Ferate Romane.Dupa meci zaboveam pret de o jumate de ora acasa la el,si pe linga supa de agrese ce ne astepta calda inca de prin minutul optzeci si ceva,comentam rezultatele ambelor echipe.Cind cistiga”U”,el se bucura,la fel cum ne intristam noi,”U”-istii,cind pierdea CFR-ul.Apoi,o Dacie galbena,coborind strada Piezisa,se departa tot mai tare de asfintitul soarelui,croindu-si drum spre casa,unde bunicul-fratele unchiului-ne intimpina cu:”No,ce-o facut Universitatea?Dupa doua zeci de ani,cine mai stie ce o facut Universitatea sau „Chefereu’ „?Nici nu mai conteaza,de fapt.Ceea ce ramine este faptul ca daca as mai avea la cine sa ma duc,o supa de agrese ne-ar astepta vesela.Nici ca i-ar pasa supei daca cei ce se racoresc cu ea vin de pe vechiul „Municipal” sau din „Gruia”.
In amintirea lui Pop Liviu si Pop Octavian.
RipensiaVenus • 15 mai 2007, 23:49
Ivansuc.
RipensiaVenus • 16 mai 2007, 0:02
Apropo, Tolo, ca tot ai cultura generala de inginer, unde a jucat U dupa Dictatul de la Viena ?
RipensiaVenus • 16 mai 2007, 0:13
Ghici ghicitoarea mea ! Ce oras in afara Bucurestiului va avea doua stadioane cu nocturna in 2008 ?
xulescu • 16 mai 2007, 0:24
Raspuns: Sibiu
Daniy_EL • 16 mai 2007, 2:10
citesc si ma pufneste rasul. cum frate, bani de la bugetul local sau cel de stat? si de unde ia statul acei bani (ma rog, o parte)? si de la mine din buzunar. dar mie nu-mi place fotalul ci imi place opera. ba chiar sunt anti-fotbal. atunci de ce, din banii mei, sa fie „finantate” echipe de fotbal? sa-si caute investitori. dar cine ar investi in fotbal la ora actuala in romania (stiind ca grosu tot la sdr merge) stiind ca nu-si va scoate nici a zecea parte din investitie (a se vedea iancu, de exemplu)? unul care spala bani?
citesc si ma pufneste rasul…
gheo2004rghe • 16 mai 2007, 3:47
@indiferent care este parerea ardelenilor despre regateni, RESPECT NEMASURAT PENTRU „U” CLUJ …
un mi(ori)tic
gheo2004rghe • 16 mai 2007, 3:48
RESPECT SI PETROLULUI, UNUL DIN MARILE CLUBURI ALE ROMANIEI !!!
RUSINE bercea si luca !!!
aciduzzu • 16 mai 2007, 4:39
alo, baiatu, vezi ca ai luat calu’ gresit !
Urziceniul nu promoveaza caci e deja in Liga 1 din vara lui 2006, deci nu intregeste nici un tablou de la anul alaturi de Mioveni cum ai zis tu, poate ai intarziat tu cu un an 🙂
aciduzzu • 16 mai 2007, 4:44
Pe blogul tau ar trebui sa stea scris „cantitatea dauneaza grav calitatii”, pentru ca de cand ai inceput sa faci politica pe la TV ai luat-o pe aratura cu articolele, numai greseli faci. Poate ar trebui sa-ti iei un concediu. Sau poate te pune Basescu consilier la Cotroceni sau ambasador in Anglia, mai stii ?… 🙂
arh.Gheorghe Petrescu • 16 mai 2007, 4:50
„U” Cluj a fost o forta in fotbalul nostru si, revenirea
lui pe prima scena a fotbalului Romanesc nu face decat
sa ne bucure, deoarece, Ardealul merita sa aibe aceasta
echipa in Liga I din Romania. Nu va faceti griji caci, vor
avea stadion unde sa joace meciurile de acasa, da la Cluj.
HAI STEAUA !
STEAUA • 16 mai 2007, 6:36
ESTE BINE CA PETROLUL PLOIESTI VA JUCA LA MORENI… POATE ASA VOR VENI MAI MULTI INVESTITORI IN JUDTUL CU PRICINA!
HAI STEAUA!!!!!!!!!!!!!!!
Vizitati noul site: http://www.kronimedia.com
andrei • 16 mai 2007, 6:43
OMOR SAU CURATENIE ?
Stau si ma gandesc la ce zice toata lumea cum ca Dinamo a „omorat” campionatul anul asta si ma scarpin ca de obicei in cap. Nu cred ca l-am omorat, ci dimpotriva, l-am readus la viata dupa ce el fusese cuprins de un cancer destul de puternic, ce ameninta sa se extinda si mai mult. Cancerul se numeste, evident, Steaua
Doi ani de zile fotbalul romanesc a suferit din greu. Cangrena ghencista turbata de ciuda si pe propria impotenta a gasit in sfarsit metoda cu care sa castige si ea campionatul: HOTIA. Editia 2004-2005 a fost arestata cu blaturi in vazul mapamondului dar negate isteric de toti fanii apucati de boala la creier intre timp. Cei ce indrazneau sa spuna diferit, bazat pe ce vedeau in teren erau ori ciomagiti de bodyguarzi ori luati la pumni de chiar de oficialii oficialii clubului. Presa scrisa si vorbita, cumparata probabil de Jiji tacea complice, prezentand apoi bucuria labelor isterice ca fiind „oarecum” meritata. Editia 2005-2006 a fost o re-editare nefericita a precedentului an, cu mentiunea ca gradul de hotie a fost escaladat, ajungandu-se la stadiu de coruptie mafiota, Becali dezvaluind pe fata toate mizeriile la care a recurs pentru a castiga, tot asa pe final profitand de corectitudinea cu care adversarele ei tratau competitia interna.
Evident anul acesta am ramas masca, crezand ca cele intamplate in trecut nu mai pot fi repetate, mai ales cand auzeam promisiuni solemne de la toti diriguitorii fotbalului romanesc de indreptare a situatiei. Degeaba, lucrurile la acest capitol inrautatindu-se, Becali si Steaua lui mizera nu numai ca fura pe fata, nu numai ca blatuieste la vedere, dar acum se stie si pretul unei astfel de maniere de tip stelist de abordare a fotbalului, dezvaluit de curand: 2 milioane de euro !!!!
Tocmai aici intervine Dinamo care a reusit sa invinga forta baloasa si malefica a fotbalului romanesc, scutindu-l de rusinea de a lasa mortaciunile ghenciste de a se bucura de inca un furt calificat, mafiot, facut pe fata si fara nici o rusine pentru publicul iubitor de fotbal. Dinamo, cu avansul luat, s-a protejat de mizerie obligand putorile sa alerge disperate dupa locul 2 pe care, dupa cum se vede, chiar l-au si obtinut !
Titlul castigat de Dinamo in acest an este unul care de fapt curata putin imaginea fotbalului intern. Am luptat cat se poate de cinstit, am batut fara drept de apel pe toate contra-candidatele si pentru prima oara in istoria post-decembrista nici cele mai inversunate voci ragaite din presa romana nu au avut tupeul sa puna la indoiala succesul nostru, lucru care spune multe caci adevarul este la pret de nimic in editorialele respectivilor si orice lucru neinsemnat ar fi putut fi „intors” intr-un fel in care sa fie defavorabil pentru Dinamo si implicit oferind un ascendent moral mafiotilor.
Judecand dupa anii trecuti, cand ne-am batut singuri, un lucru pare evident: desi este greu sa lupti impotriva unei coruptii atat de rau infipte in fotbalul romanesc, nu este imposibil. In anii „negri”, aici referindu-ma la precedentii doi, Dinamo ar fi putut triumfa, nu asa de clar ca si anul acesta, dar totusi am fi putut castiga daca nu ne-am fi batut singuri, lucru atat de evident mai ales anul trecut. Speram totusi ca ceva se va intampla in viitor, ceva care sa mai lumineze putin adevarul atat de inversunat ascuns zilele acestea. Steaua nu poate jefui la nesfarsit fara a fi la un moment dat prinsa. Nu de alta dar continuand in felul acesta Jiji poate pune banii pe masa la inceputul campionatului iar rahatul lui de echipa declarata campioana inainte de disputarea vreunei etape din Liga 1, un pas absolut normal daca privim evolutia jafului din ultimii 3 ani. Cineva trebuie sa opreasca hotia, este clar. Intrebarea de 20 de puncte este: CINE ?
dragan paul • 16 mai 2007, 6:44
ai mare dreptate!!! am trimis si eu un mail cu subiectul asta!!! rusineeeeee!!!!
aria_fcp • 16 mai 2007, 7:02
Nu va promova Petrolul.Nu se vrea promovarea.ANTI CALOTA…ANTI BERCEAAAAA !!!!!!!!!!
Radone • 16 mai 2007, 7:25
Andrei – absolut corecta observatia legata de stilul Stelei de a castiga titluri in ultima vreme. Stii ce e insa grav, ca Steaua a ajuns sa-si dea seama ca doar asa esti sigur de titlu intr-un campionat ca al nostru si vrei sa ne gandim ce alta echipa din Bucuresti isi aranja (sunt convins ca si sezonul asta s-a intamplat la fel, poate doar ca intr-un procent mai mic) mai bine de juma de meciuri pana sa se apuce si Steaua de magarii? Sa-ti dau doua indicii: alb si rosu.
PS Stiu, te-am enervat, pe tine si pe toti dinamovistii care cred acum ca sunt vreun „spurcat de stelist”. Va enervati degeaba. Sunteti de un subiectivism infiorator. Nu tin nici cu aia, nici cu aia. Dar am vazut prea multe furaciuni, stiu de prea multe meciuri „cu dosarele pe masa” castigate de Dinamo in provincie, ca sa tac si sa citesc cum condamna un suporter dinamovist ce-a facut Steaua acum un an – doi….
Casper • 16 mai 2007, 7:30
EXCELENT ARTICOL SI CUVINTE FRUMOS CULESE!!!
Ai mare dreptate, asta este…sunt din Calarasi si aici s-a intamplat la fel, chiar daca un „mogul” sau „oligarh” a bagat bani la Modelu si nu in Dunarea Calarasi. Dar, s-a dus acolo pentru ca a fost primit si nu i s-au pus bete in roata de PSD-isti ca in CL. PE de o parte e de inteles, pe de lata imi pare rau, dar nu am puterea si nici nu doresc sa acus pe cineva. Ma uit de pe margine, vad si-mi fac o idee despre „miscari”.
Traim cu acesti oameni si uneori stau si ma gandesc ca nu mai avem nici o scapare.
Pentru cei care m-ar acuza ca sunt contra PSD, le spun ca sunt APOLITIC sau mai bine zic, CONTRA politicii si oamenilor politici din Romania.
Asta la victoria siempre!!!
assur • 16 mai 2007, 8:20
tolo, cazul petrolului e mai tragic decat altele. primarul emil calota spune de vreo patru ani ca va reface stadionul ilie oana. iar acum, in pragul alegerilor infiinbteaza o echipa surogat, care se vrea a substitui adevaratul petrolul. se lauda ca a strans 15.000 de semnaturi pentru a face o echipa a ploiestiului. nu este adevarat. este o interpretare hidoasa, asa cum sunt toate manevrele lui de porc penal. cei 15.000 au semnat ca petrolul sa se intoarca pe ilie oana. adevarata petrolul, tripla campioana romaniei. este o incercare patetica a acestuia, in timp ce petrolul galben-albatru este exilata la moreni. stii ce se va intampla cu stadionul ilie oana? pozitia acestuia in centrul orasului e o mina de aur pentru hraparetii din ploiesti care, potrivit unor zvonuri, vor sa contruiasca acolo un centru comercial. bineinteles cu comisioianele de rigoare. fac un apel catre suportrii petrolului care au imbratisat aceasta idee. fratilor, sunteti orbi? sunteti doar niste babe proaste care voteaza la nesfarsit cu iliescu? actuala conducere a petrolului are bubele ei, dar tineti minte: da bani la o echipa care este aproape sa promoveze. si inca ceva: infiintarea echipei csm ploiesti, pentru ca petrolul nu se va numi niciodata, inseamna defiintarea alteia, a astrei. iar stadionul astra va intra in organizarea primariei. adica din banii nostri v afi intretinut stadionul lui nicolae. iar daca echipa asta va promova vreodata in A, nu va mai juca niciodata pe ilie oana, pentru ca acesta nu va mai fi modernizat
alexius • 16 mai 2007, 8:37
Ce se intampla la Ploiesti nu are deocamdata precedent in tara. Echipa fanion a Ploiestiului este exilata in afara orasului si asta pentru ca asa doreste un primar autocrat, care mai are un an jumate de mandat. Evident ca proaspatul club infiintat ieri pe genunchii primarului nu va avea viata lunga.
un cetatean • 16 mai 2007, 10:29
pt andrei
oare a dat jiji spaga si in uefa cand a ajuns in semifinale???
rapid la fel?
si … ce a facut dinamo in cupele europene in ultimii ani?
de meditat
dr. seven • 16 mai 2007, 12:01
dincolo de toti chibitzii cinici care isi varsa leshia gri-verzuie din git pe net, dincolo de politicieni care nu vad mai departe de alegerile de la anu’, dincolo de suporteri violenti cu si fara rost, dincolo de cluburi bolshevice care isi impart tacticoase participarile in cupe europene, dincolo de toti si toate ramine dragostea. in cazul de fata dragostea pentru „U” si pentru „Petrolul”. ca vor fi exilati ca in vreme de razboi, ca vor fi siliti sa joace pe stadionul rivalilor, TOATE vor trece. iar peste „x” ani credeti ca sigla „cfrecomax” sau „urziceni” vor impresiona pe cineva? vor fi ISTORIE. vor ramine ce sunt: capricii ale unor oameni gen paszkany. despre Petrolul nu stiu multe, dar cu „U” am crescut si voi imbatrini. „U” poate fi furat, jefuit chiar, retrogradat, exilat. dar „U” e mai mult de atit. pentru batrini e insasi tineretea, pentru tineri e boemia prezentului lor, pentru copii e entuziasm si mindrie. „U” nu se discuta, se iubeste! restul e mizerie, restul sunt „procese” si „recursuri” si „experti”. hai pa, traiasca berea si politichia, ca de munca se ocupa cine nu are valoare.
p.s. PRO-MO-VAM, baga-mi-ash!!!
cainelerechin • 16 mai 2007, 12:18
ai dreptate tolo.si eu sunt clujean si tin cu „U” si mie rusine ca nu avem stadion pe acre sa jucam in liga 1
andy_d_skit • 16 mai 2007, 13:20
@alin si toti ceilalti „U”-isti care inca mai spera ca „Ion Moina” va primi licenta de Liga I as vrea sa va intreb CUM? Cum poate un stadion a carui tribune stau sa cada, sa primeasca licenta? Darama tribunele ca sa nu mai fie nici un pericol sau cum? Credeti ca or sa se riste sa moara oameni in tribune (daca acestea se vor surpa in timpul unui meci…sansele fiind foarte mari) numai pentru a juca pe „Moina”? Eu unul nu prea cred. Pot sa investeasca oricat, nu au cum sa-l faca nici macar la limita. Stadionul ar trebui daramat si reconstruit de la 0, altfel nu se poate face nimic.
Trec zilnic pe langa stadion si nu am vazut inca nici o modernizare a lui in cei 6 ani de cand am venit la facultate in Cluj, asa ca nu cred ca se vor realiza in 2-3 luni pana incepe noul sezon. Imi pare rau pentru Cluj, dar asta este…promisiunile electorale atat ale psd cat si ale lui boc, de construire a unui nou stadion sau de refacere a celui vechi s-au dovedit a fi doar promisiuni electorale…
xyz • 16 mai 2007, 14:02
@andy_d_skit
pune-ti ochelari dragule, de vreo 6 luni s-au montat vreo 3000 de scaune, si s-a renovat tribuna oficiala, asta a fost pentru a indeplini conditiile de divizia B e adevarat. E putin e adevarat, dar dupa 40 de ani in care nu s-a facut absolut nimic pentru stadion e si asta ceva.
Sa-ti explic si cum e cu „daramarea tribunelor” si cu licenta pe care o vom primi de la ISC. Stalpii de sustinere sunt fisurati, asta o stie toate lumea, insa randurile de jos, primele 7-8, sunt construite pe pamant nu sunt sustinute de catre acei stalpi, asa ca solutia este sa se inchida partea superioara a stadionului si sa se puna scaune in partea de jos, atat la tribuna I cat si la peluza, iar in partea superioara sa fie montat un gard despartitor pentru ca spectatorii sa nu poata ajunge in zonele cu risc de prabusire. E o solutie de compromis dar deocamdata e cea mai buna solutie si din surse sigure iti spun ca autorizatia de la ISC va fi acordata, si daca se reuseste montarea a 9000 de scaune in partea de jos a tribunei I si a peluzei (3000 exista deja, trebuie doar mutate mai jos) adica ceva mai multe decat cele 8500 cate are stadionul din deal) pana la data limita pentru depunerea actelor pentru licentiere atunci nu exista nici un motiv sa nu ni se acorde licenta pentru a evolua in divizia A pe Ion Moina.
Mahomed • 16 mai 2007, 14:29
eh…cat timp exista relatii pentru toate exista rezolvare…din cate se vede „U” are tot mai multe sanse sa joace pe „Moina”…toate se rezolva…si daca „U” joaca pe „Moina” 100% nu retrogradam…si daca apucam 2-3 ani in A..devenim o Fortzza..mai ramane problema invistitorilor…care se va rezolva si ea la randu sau pentru ca Cluju e oras mare care atrage multe nume mari…
2 culori o singura iubire „U”
soryn_ucluj • 16 mai 2007, 14:40
N.U.M.A.I „U”
fane • 16 mai 2007, 15:00
LO MORENI EXISTA CONDITII FOARTE BUNE SI UN STADION CARE POATE PRIN RENOVAREA SA POATE SA CONCUREZE CU MULTE DIN DIV A!!PUBLICUL DIN MORENI MERITA SA VADA JOCURI DE DIV A PT CA SUNT IMPATIMITI DE FOTBAL!!! SA NE AMINTIM EDITIA DIN 86 CUPA UEFA FLACARA MORENI-FC PORTO!!MORENIUL ARE TRADITIE SI ARE SI UN PRIMAR CARE VREA SA ADUCA FOTBALUL INAPOI!!!! O INVESTITIE DE 6 MIL DE EURO PT UN ORAS SI UN STADION CU ISTORIE IN ROMANIA!!! FORZA PETROLUL !!!! DAR PETROLUL PLOIESTI, PT CA AR FI O MARE EROARE SA SCHIMBE 2 NUME GLORIOASE DIN FOTBALUL ROMANESC( PETROLUL PLOIESTI SI FLACARA MORENI)) ELLE TREBUIE SA RAMANA DOAR PT ACEI SUPORTERI !!!! O MARE NEDREPTATE CA NU SE LASA PE STADION ACCESUL CELOR CU BULETIN DE PRAHOVA!!! NU MAI ESTE DEMOCRATIE ,PARCA ESTE PE TIMPUL LU CEASCA!!!NU SE POATE ASA CEVA!!! UN SINGUR LUCRU AS VREA SA SPUN SI POATE IN NUMELE SUPORTERILOR DIN MORENI- REDATI FOTBALUL PLOIESTENILOR!!! REDATI FOTBALUL MORENARILOR!!!!!! CEI DIN MORENI RESPECTA ADEVARATII LUPI GALBENI!!!!!!
fane • 16 mai 2007, 15:01
redati fotbalul PLOIESTENILOR SI MORENARILOR
VASY • 16 mai 2007, 15:02
UN STADION FOARTE FRUMOS AU AIA LA MORENI SA STITI!! EU NU SUNT DE ACOLO DAR AM FOST PE STADION SI AM RAMAS IMPRESIONAT !CU PUTINI BANI FACI UN STADION DE CATEG 3 SUNT SIGUR
GEO • 16 mai 2007, 15:04
O mare rusine pt ce face Bercea ca nu lasa suporterii la stadion!!!!!!! respect fanii din Moreni care sunt langa echipa noastra ,numai langa echipa!!!! LE MULTUMIM!!!
dacul • 16 mai 2007, 15:11
>>
>>
Radone • 16 mai 2007, 15:44
primul meu post (absolut decent) n-a trecut de „filtru”. Adica, was awaiting moderation si probabil ca inca mai asteapta, dar in afara blogului. sa inteleg ca nu acceptati critici, dar sunteti deschisi injuriilor si comentariilor de doi lei si trei randuri?
dumi • 16 mai 2007, 17:25
cat despre titi preda,esti un ignorant nesimtit pt ca ne ii judeci pe cei care nu gandesc ca tine,si nu te poti controla astfel incat sa vorbesti pe subiectul propus pe acest blog
dumi • 16 mai 2007, 17:26
Nu inteleg de ce la U nu se pun tribune metalice temporare pe pista stadionului Moina
dumi • 16 mai 2007, 17:27
Asa au facut cei de la Cagliari http://www.fussballtempel.net/uefa/ITA/Sant_Elia.html
yo • 17 mai 2007, 8:02
in sfarsit vine unu cu o idee buna, bravo dumi
justwolf • 17 mai 2007, 11:12
poate mai dai si tu in ziar ce se intampla cu suporteri ploiesteni care nu mai au echipa in ploiesti pt k asa vrea bercea , a infiintzat calota csm petrolul dar degeaba noi vrem echipa in liga 1, si nu vrem echipa asta noi vreu fc petrolul la ploiesti.VOI ZIARISTI PUTETZI SA NE AJUTATZI. GAZARII ISI VOR ECHIPA INAPOI, ATI AUZIT DOMNULE PRIMAR CALOTA SI DOMNULE BERCEA . ADUCETZI ECHIAP INAPOI. FORTZA PETROLUL