O întîlnire complicată

Lupescu poate fi huduit. Pentru că stă la tribuna oficială, cea către care, pretutindeni în lume, se flutură palmele, batistele albe, degetele sau armele, în funcţie de cultura protestatară a locului. Poate fi huiduit pentru că, în general, aprecierea se exprimă mai greu, în timp ce dezaprobarea stă pe ţeava fără piedică a naturii umane.

luni, 4 iunie 2007, 10:27

Lupescu poate fi huduit. Pentru că stă la tribuna oficială, cea către care, pretutindeni în lume, se flutură palmele, batistele albe, degetele sau armele, în funcţie de cultura protestatară a locului. Poate fi huiduit pentru că, în general, aprecierea se exprimă mai greu, în timp ce dezaprobarea stă pe ţeava fără piedică a naturii umane.

Poate fi huduit pentru că Timişoara e în miezul unei dileme birocratice în ceea ce-i priveşte palmaresul. Chiar, ce se va întîmpla cu colegul lui Lupescu, Adalbert Cassai, dacă se va dovedi că a trimis un document strîmb la Laussanne, în urma căruia a fost favorizat Zambon?!

În fine, Lupescu poate fi huiduit pentru că a fixat un preţ greu digerabil la bilete.

Pentru ceva însă, Timişoara nu trebuie să-l huiduie pe Lupescu. Fără el şi fără colegii săi din Generaţia de Aur, echipa naţională n-ar fi căpătat niciodată prestigiul afectiv care o îndreptăţeşte azi să aleagă în ce oraş joacă, stîrnind suspine din partea stadioanelor care aşteaptă la coadă.

Lupescu e secundă a istoriei glorioase a „tricolorilor” şi parte a geografiei emoţionante a unor succese pe care echipa de azi încearcă să le ajungă. Şi nu e întîmplător că reîntoarcerea lor în Federaţie, în costume, concincide cu momentul în care cei în treninguri, aşa cum erau ei odată, se apropie de o nouă calificare.

Să nu-şi facă iluzii! Va fi probabil fluierat mîine, la Timişoara. Nu e o tragedie. Oricine ar păţi la fel. Dar el e Lupescu.

Comentarii (261)Adaugă comentariu

Fritz1982  •  4 iunie 2007, 10:34

primu 🙂

dasodas  •  4 iunie 2007, 10:35

true shit tolomacule!

1mai  •  4 iunie 2007, 10:35

1

Fritz1982  •  4 iunie 2007, 10:36

si totusi.. Lupescu este un simplu ostas in Generatia de Aur.. altii sunt creatorii.. Hagi, Popescu, Prunea/Stelea, Petrescu… si bineinteles .. Iordanescu.. pacat ca nu s-a lasat atunci de antrenat 🙂

yon  •  4 iunie 2007, 10:41

Balena de pe Bega este in spatele asa-zisei „revolte” a suporterilor contra lui Lupescu !

Luke  •  4 iunie 2007, 10:46

Lupescu nu poate fi fluierat ptr ca asa vrea Jaba Iancu. Lupescu lucreaza nemteste si acest lucru se cunoaste. Timisorenii trebuie sa recunoasca desi este foarte greu ca palmaresul e al echipei lui Zambon, iar daca Lupescu facea ceea ce intentionau comunistii din federatie sa faca, adica un fals grosolan in acte ca sa-l favorizeze pe Iancu, UEFA ne-ar fi suspendat 2-3 ani din toate competitiile. Oare merita Romania acest lucru tocmai acum cand Dinamo, Steaua si Rapid au inceput sa scoata capul in Europa, doar ptr a-i face pe plac lui Iancu de Timisoara?

bubu  •  4 iunie 2007, 10:47

acum nu e vorba de Lupescu-jucatorul pentru care am toata stima….e vorba de Lupescu-omul,sau Lupescu-director executiv FRF. Stabilirea acestor preturi enorme la bilete il descalifica. nu stim ce vrea? sa nu vina lumea la meci sa nu mai fie adusa nationala in Timisoara sau crede ca banateanu ii asa avut incat isi permite sa dea 1milion pe un singur bilet. Ma uitam la finala cupei in tribune…erau o grmada de familii:sot,sotie,copii….toti imbracati in alb-violet.Ma gandeam ca asa va fi si la Romania-Slovenia,familii imbracate in steagul tricolor.dar?!….o familie cu un venit mediu in Romania isi permite sa dea 4 milioane pentru a vedea un singur meci?! ma indoiesc…. si pentru asta trebuie huiduit Lupescu,pentru ce face in prezent,privad un oras intreg sau chiar toata regiunea de vest sa vada meciul nationalei!

radu  •  4 iunie 2007, 10:48

nu e adevarat..eu sunt dinamovist..si probabil multi altii ca mine stelisti rapidisti…etc studenti sau care vor veni din alt oras.il vom hudui pe lupescu…chiar daca nu il suportam nici pe iancu…dar ce a facu lupescu a lovit in toata lumea nu doar in timisoreni, fani ai lui poli

CONTRA  •  4 iunie 2007, 10:48

el lupescu marele fotbalist (fie vb intre noi cel cu pasele de 5 metri in lateral) a fost aclamat pentru faptul ca a fost un membru al generatiei de aur. acum se pune altfel problema, fiecare om e judecat pentru ce face in zilele noastre, daca traim din amintiri ar trebui un criminal sa fie iertat pt ca in clasa a 4-a a luat un 9 la geografie ???

George  •  4 iunie 2007, 10:49

Penibil final de articol!

Stefan  •  4 iunie 2007, 10:56

Lupescu nu trebuie injurat. Cine vrea sa vada nationala pe viu sa dea si ceva in schimb

M.A.  •  4 iunie 2007, 10:59

pai daca si lupescu a fost fotbaliiiiiist…. belo, dan, hagi, sabau, laca ce-au mai fost !!!!
mai lasati-l, ca a frecat-o aiurea la mijlocul terenului, tot timpul la alibi…

la mwe!

Pinalti  •  4 iunie 2007, 11:03

Poate ne explica Lupescu de ce la Piatra Neamt,la meciul cu Luxemburg,n-a fost un milion pretul la bilete.Ca a zis ca la cel cu Albania biletele vor costa la fel ca la T-soara.

Basarabean alb+visiniu  •  4 iunie 2007, 11:04

@ Fritz1982 dixit (June 4th, 2007 at 10:36 am)
„si totusi.. Lupescu este un simplu ostas in Generatia de Aur.. altii sunt creatorii.. Hagi, Popescu, Prunea/Stelea, Petrescu…”

Ai uitat de Sabau, Ilie Dumitrescu si, poate, Raducioiu! Oare d-aia ca primii sunt prin Bucuresti, prin fata ochilor, si ceilalti mai departe?

narcis  •  4 iunie 2007, 11:04

PROPAGANDA !!!!

Pinalti  •  4 iunie 2007, 11:06

Shi da,Lupescu poate fi huiduit,ca-n afara de faptul ca a fost un fotbalist putin peste mediocru,n-a iesit cu nimic in evidenta.Cand aud de mentalitatea germana a lui Lupescu,imi vine sa rad.Asta o fi valabila pentru cei din Bucuresti(unii) care nu prea stiu ce inseamna mentalitatea germana.

alex_viola  •  4 iunie 2007, 11:10

pentru „Stefan” : ai perfecta dreptate…cine vrea sa vada nationala trebuie sa plateasca un bilet…ca si oriunde in lume…la Filarmonica , la teatru sau la Opera si fotbalul este un spectacol…nimeni nu spune ca nu trebuie platit ,dar uita-te si tu la diferenta enorma de pret pentru un bilet de intrare la Romania-Luxemburg de la Piatra-Neamt…de la meciul de la Constanta si alte meciuri ale nationalei ce s-au disputat in Bucuresti…nu ti se pare totusi exagerat ca la acele meciuri un bilet in tribuna sa aiba un pret MAXIM de 30 ron , iar la Timisoara un pret in tribuna sa fie de 100 ron ???? eu nu am treaba cu lupescu, dar atata timp cat cineva vrea sa isi bata joc pe fata de tine….scuza-ma ar merita o bataie zdravana ca sa tina minte 🙂 vor ajunge din nou sa imparta tichete gratuite cu elicopterul sau eu stiu ce metoda vor mai gasi….e inadmisibil ca o familie cum se vine la meciuri la Timisoara si nu numai sa plateasca in jur de 3-4 milioane sa vada un meci totusi cu Slovenia care nu mai e de ceva vreme o forta in fotbalul romanesc….nu spune nimeni sa nu platim…dimpotriva sa plateasca toata lumea ce doreste sa vada nationala…dar sa nu vina nesimtitul de lupescu ( mentionez ca am scris de fiecare data lupescu cu „l” mic si nu cu majuscula…nu merita:) 🙂 sa scoata niste preturi exorbitante…apropo cine isi mai da cu parerea despre palmaresul POLITEHNIICII TIMISOARA…si face presupuneri cum ca adevarata echipa este a lui zambon….rog cu insistenta inainte sa se documenteze !!!ANTI-frf !!! ANTI -lupescu

alex_viola  •  4 iunie 2007, 11:13

pentru “Stefan” : ai perfecta dreptate…cine vrea sa vada nationala trebuie sa plateasca un bilet…ca si oriunde in lume…la Filarmonica , la teatru sau la Opera si fotbalul este un spectacol…nimeni nu spune ca nu trebuie platit ,dar uita-te si tu la diferenta enorma de pret pentru un bilet de intrare la Romania-Luxemburg de la Piatra-Neamt…de la meciul de la Constanta si alte meciuri ale nationalei ce s-au disputat in Bucuresti…nu ti se pare totusi exagerat ca la acele meciuri un bilet in tribuna sa aiba un pret MAXIM de 30 ron , iar la Timisoara un pret in tribuna sa fie de 100 ron ???? eu nu am treaba cu lupescu, dar atata timp cat cineva vrea sa isi bata joc pe fata de tine….scuza-ma ar merita o bataie zdravana ca sa tina minte vor ajunge din nou sa imparta tichete gratuite cu elicopterul sau eu stiu ce metoda vor mai gasi….e inadmisibil ca o familie cum se vine la meciuri la Timisoara si nu numai sa plateasca in jur de 3-4 milioane sa vada un meci totusi cu Slovenia care nu mai e de ceva vreme o forta in fotbalul mondial….nu spune nimeni sa nu platim…dimpotriva sa plateasca toata lumea ce doreste sa vada nationala…dar sa nu vina nesimtitul de lupescu ( mentionez ca am scris de fiecare data lupescu cu “l” mic si nu cu majuscula…nu merita:) sa scoata niste preturi exorbitante…apropo cine isi mai da cu parerea despre palmaresul POLITEHNIICII TIMISOARA…si face presupuneri cum ca adevarata echipa este a lui zambon….rog cu insistenta inainte sa se documenteze !!!ANTI-frf !!! ANTI -lupescu

Leave a Reply
Name (required)

Mail (will not be published) (required)

Website

——————————————————————————–

UltraMihai  •  4 iunie 2007, 11:15

E o diferenta intre Lupescu – jucatorul si Lupescu – boss la FRF, cum e si intre Hagi – antrenorul si Hagi – Jucatorul.
Nu fa confuzia asta Cataline! Faptul ca a tradat Generatia de Aur: adica pe Gica Popescu spune tot despre caracterul lui. Iar asta cu biletele chiar nu se poate justifica.. deci nu-l mai scoate !

eugen  •  4 iunie 2007, 11:16

daca de acum inainte, oriunde va juca nationala, vor fi aceste preturi la bilete, jos palaria (chit ca la neamtz, la 10.000 au fost de x ori mai mici). mi-e teama ca in bucale, daca erau scorurile astea la un meci cu slovenia, nici un mitic n-ar fi facut un efort financiar sa-si vada „nationala”. Dar na, o reteta de 700.000 E nu poti sa o lasi din mana, asa… de dragul nationalei. Poate iese, poate nu, oricum 2 variante de castig FRF:
1) 30.000 fraieri in tribune = 700.000 E
2) 15.000 (10.000 peluzisti si 5.000 fraieri) = 300.000 E + motiv sa nu se mai joace la timisoara.
Pe mine sa ma mai lasati cu lupescu, ca de om ce ii s-a aliat cu cel pe care l-a atacat in campania pt frf.
EU UNUL N-AM AUZIT DE UN MAR BUN INTR-UN COS CU MERE STRICATE, CARE SA SCOATA VIERMII DIN CELELALTE.

hitman  •  4 iunie 2007, 11:17

Lupescu e un nesimtit

Pinalti  •  4 iunie 2007, 11:17

Si inca ceva.Nu inteleg ce tot cauta lupescu sa se bage la antrenamentele echipei nationale ca participant activ.L-am tot vazut la miutze.Daca vrea sa-si mentina conditia fizica,sa-l caute pe Marius Niculae,ca-l antreneaza putin.

Edi Torial  •  4 iunie 2007, 11:21

Foarte bine ca il huiduiesc timisorenii. Iar Iancu se pise in capul lui… Doar el a ales sa joace la Timisoara. Asa-i trebuie! Acum sa incaseze…

UltraMihai  •  4 iunie 2007, 11:24

stai linistit, ca nu doar timisorenii o sa-l huiduie, ci toti cei care vor fi pe stadion … si din bucuresti si din arad si din Bihor, Hunedoara, samd

LC  •  4 iunie 2007, 11:32

Plecat din tara de vreo 26 de ani ,dar am fost intodeauna aproape si la curent cu ce se intimpla in fotbalul romanesc.Am fost ff uimit de selectionarea lui Lupescu .Il stiam pe tata-su,dar nu mi-am inchipuit ca fiul nu e nici pe departe ce a fost tatal.Fie vorba intre noi nici Nae batrinul n-a fost cine stie ce scula.Cu Dan Coe in Mexic70 nu luam bataie nici de la Anglia,nici de la Brazilia.Poate,zic poate,am ratat sansa de a ajunge cu adevarat mari in decada90 din cauza acestui jucator.Inchipuiti-va nationala cu Hagi si IOan Timofte titulari meci de meci! Vorbesc de Timofte de la Anina,fost la Poil si la FC Porto,A fost marea greseala a lui Iordanescu ca nu a stiut sa-i foloseasca pe amindoi impreuna si ca a continuat selectia lasata de E Jenei,care , la rindul sau a fost obligat de federatie sa pastreze o proportie rezonabila intre Steaua si Dinamo la Nationala.Pe acest principiu a ajuns tinarul Lupescu si Viorel Timofte(care a ratat penaltiul cu Irlanda)in nationala.Altfel nu se mai vorbea acum de componentul Generatiiei de Aur!De altfel nu tin minte ca acest jucator sa fi dat o pasa INAINTE ! Poate prin Germania.

drogba  •  4 iunie 2007, 11:34

exagerat pretul biletelor!1 mil e mult pt nivelul de trai din Romania + ca daca vrei sa iti duci familia la meci sa dai 4mil e cam mult!

In rest in relatia lui cu iancu(a se observa am scris iancu cu litere mici pt ca nu merita sa ii scriu numele cu majuscule) a procedat corect!Timisoara degeaba incearca cu forta sa impuna o idee de corectitudine in legatura cu acel palmares!Cand fotbalul si istoria unul club paraseste gazonul si ajunge in tribunal deja ceva nu e in regula!Ar trebui sa cada multe capete din Frf sau Liga ,toti cei care au dat frau liber la aceasta practica de cumparari de locuri,de fuziuni de echipe si toate aceste tampenii tipice romanesti!
Si se mai pune de un mare blat cu revenirea Ceahlaului in divizia A!
NU am nimic cu Timisoara,Arad ,Bacau sau chiar Ceahlaul,dar locul in divizia a sa si’l fii castigat cum a facut Stiinta ,Clujul cu ambele echipe,nu prin cumparari de locuri sau tot felul de fuziuni!

NU am mai auzit in niciodata intr’un campionat puternic sa se fii intamplat ce se intampla la noi!Iar pretul biletelor am o banuiala ca are legatura cu acest razboi intre iancu si Lupescu,un jucator mediocru cum il criticati voi,dar un inchizator de clasa pt cei care cunosc fotbalul ,elegant in deposedari ,nu degeaba Leverkusen vroia sa ii ofere un contract pe viata,atunci cand BUndesliga era inca o forta in Europa!

gheo2004rghe  •  4 iunie 2007, 11:36

moderation pentru repetarea literei k ?

gheo2004rghe  •  4 iunie 2007, 11:39

@drogba: cei care il critica si injura pe lupescu sunt niste oameni prea plini de ei ca sa poata judeca pe altul corect … idolul lor e toni dobos, cel care le-a dat pe fulgerul bragadiru … ala are mentalitate germana … ala si cu scabrosul de marean, hidosul care dezasimileaza in capul tuturor …

CONTRA  •  4 iunie 2007, 11:42

@drogba: ai grija ca daca dai exemplul promovarii craiovei din b in a promovezi ideea de blat, pe care tot incercam sa il eliminam din fotbal chiar si odata cu ideea cumpararii de locuri

Pinalti  •  4 iunie 2007, 11:42

Da,Drogba,de bun ce-a fost n-a ramas pe viata la Leverkusen.Acu bag-o p-aia ca n-a putut sa stea departe de Romania,ca e un patriot.Inchizator de clasa,eventual de clasa a doua,la trenuri.Daca are super mentalitatea de prusac,nu trebuia sa se razbune pe public.

patryk  •  4 iunie 2007, 11:45

Toata stima pentru D-l Lupescu jucatorul, insa pentru domnul Lupescu directorul de federatie cred ca trebuie sa mai asteptam pana sa il sustinem atat de mult. Nu de alta dar, de cand federatia are o parte a conducerii inoita, inca rezultatele nu au aparut. Poate dupa calificare putem sa stergem cu buretele greselile acestea, poate nesemnificative, cum e cea cu biletele.
Pretul biletelor e mare, dar nu cred ca a fost stabilit atat de ridicat ca o etapa a disputei cu oficiali si cu suporterii banateni ci mai degraba din dorinta de a mai rotunji bugetul federatiei. Ceea ce dovedeste ca domnul director de federatie ar trebui sa invete sau sa isi foloseasca staful pentru a atrage pe alte cai venituri bugetului federatiei, mai ales in momentul acesta, in care rezultatele echipei nationale ii permit acest lucru. A fi mare jucator nu iti asigura nici macar o cariera stralucita ca antrenor, care sa spunem ca e ca si o continuare a meseriei de jucator, nicidecum una de manager.
Astfel domnul Lupescu directorul de federatie va fi fluierat miercuri atat de suporterii banateni dar si de catre ceilalti suporteri din toata tara care vor fi prezenti la meci pentru greseala facuta cu privire la pretul biletelor si doar atat.

prisacaru  •  4 iunie 2007, 11:47

un titlu a la marin preda.

Radu  •  4 iunie 2007, 11:48

Astept momentul cand nationala va juca acasa cu Albania, si meciul sa fie la Bucuresti, si preturile la bilete vor fi ca la Timisoara… sa vedeti atunci tribune goale. Atunci il vor injura si bucurestenii pe lupescu, nu se vor mai da mari „avutzi” in fata banatenilor, ca acum…

drogba  •  4 iunie 2007, 11:48

contra:mai bine acuzati de niste oameni ca tine de blat decat aparuti prin prima divizie prin niste manevre obscure!Stiinta cu o echipa care a terminat pe 9 in divizia A a facut enorm de multe blaturi prin b,asa e!Doare stiu cand echipe ca Universitatea sau U Cluj sau Cfr Cluj reusesc promovari corecte si altii apar prin tot felul de hartii si bani negri in A!

rose  •  4 iunie 2007, 11:49

Nu ma intereseaza ce a facut Lupescu ca fotbalist. Nici ce face la Federatie si „lacheul” cui e. Pretul biletelor nu e exagerat. Nu vreti sa dati banii astia? Care-i problema? Uitati-va fratilor la TV. Sau ca sa il injurati pe Lupescu gsiti ceva banuti prin buzunare?

Pe Lupescu il ataca cel mai odios personaj din fotbalul romanesc. Mai rau decat Becali. Se numeste Marian Iancu. Pentru mine e de ajuns pentru a-l legitima pe Lupescu.

Pinalti  •  4 iunie 2007, 11:50

gheo2004rghe,idolul tau e crescatorul de oi?sau sefu’ de la butelii?

grekul  •  4 iunie 2007, 11:53

pai nu am inteles. de ce il fluiera publicul timisorean pe lupescu? de pretul biletelor sau pentru problema cu palmaresu?

Pinalti  •  4 iunie 2007, 11:54

99 la suta pentru pretul biletelor.

victor  •  4 iunie 2007, 11:55

usor de vorbit Tolo cand tu intri la toate meciurile cu belet de la GSP sau cu legitimatia de la presa:)
Nu te acuz pentru asta.E meseria ta…
Dar ia in considerare ca la meci nu mergi singur.Mergi cu cel putin un membru din familie=>minim 2 milioane.Cam mult sincer!
Joi am umblat prin toata TM sa caut bilete la peluza.NU mai era nici unul.Aveam bani de la 8 prieteni sa le iau bilete.Ma gandeam cum ar fi fost sa le dau 8 milioane la baietii care vindeau bilete, moment in care nu m-am putut abtine si i-am scapat o injuratura la DL. Lupescu:)

Oricum sunt foarte curios cat vor fi biletele la urmatorul meci din Bucuresti:)

CONTRA  •  4 iunie 2007, 11:56

rose, daca vreau sa te injur pe tine trebuie sa iti cer voie ???

Pinalti  •  4 iunie 2007, 12:01

Rose,la meciul cu Belarus,daca nu va deschideau portile cu un sfert de ora inainte de meci,stateati acasa,fomistilor.Si de-abia ati umplut stadionul pe jumate.Asa ca ciocu mic.Stai tu acasa si uita-te la meci si trage din punga.

Cata  •  4 iunie 2007, 12:04

Lupescu nu a fost un jucator bun. In ceea ce priveste caracterul: o zi era contracandidatul lui Sandu si sustinea sus si tare ca virgula coruptia personificata de catre Sandu tre sa dispara . Ziua urmatoare era transformat in aghiotantul lui Sandu. Punct. Asta spune tot. In ceea ce priveste articolul, fortata rau de tot asocierea celor doua elemente (sorry!).

Cip  •  4 iunie 2007, 12:10

In mare parte este foarte adevarat ce spuneti, Cu toate ca, din punctul meu de vedere, nu-l consider pe Lupescu un simbol al Generatiei de Aur.

Radu  •  4 iunie 2007, 12:11

Sunt curios cine sunt aceia de pe blog care sustin ca biletele nu sunt scumpe… si am impresia ca sunt aceiasi oameni care se plang prin alte parti ca s-a scumpit gazul, curentul, au crescut taxele… Cred ca e printre putinele cazuri in Romania cand cineva, in afara de cei care stabilesc pretul, sustine o scumpire… oare asta inseamna ipocrizia?

Gilbert  •  4 iunie 2007, 12:12

maaaa…ce ma enerveaza discutia asta cu pretul biletelor….ce e domnule asa de mult un milion pt un banatean care e fruncea tarii??? eu-s un amarat de moldovean de la Botosani care pe deasupra mai sunt si dinamovist…dar iubesc fotbalul si am mers la meciul Stelei cu Villareal ala care nu s-a mai jucat din cauza ninsorii…am mers 500 de km si m-am intors alti 500 si fara sa vad meciul si cu 600.000 dati pe bilet…si nu m-am plans ma…si voua va vine nationala la botul calului si faceti figuri…la bt la divizia b vin 5000 de oameni…cu bilet ma…

Radu  •  4 iunie 2007, 12:16

@Gilbert

Si eu am fost la meciul nationalei la Rotterdam, si am dat 20 de euro pe bilet, sa vad meciul dintre doua echipe mari,pe un stadion superb si intr-o tara cu un nivel de trai mult mult mai ridicat decat cel al romaniei… Acasa trebuie sa dau 30 de euro, la un meci cu slovenia.

Pinalti  •  4 iunie 2007, 12:19

@Radu

Meciul de la Rotterdam n-a fost organizat de maestrul paselor de 5 metri.

vali  •  4 iunie 2007, 12:22

lasa ca aveti voi jucatori net superiori lui Lupescu,ca jucator a fost bun ,degeaba macaniti aiurea.ALexa ce maestru e ,al paselor de 3 m juma?A fost un jucator apreciat in Bundesliga care atunci era o forta ,gloabele voastre nici in China nu au fost apreciati!
Una e sa te iei de preturile exagerate a biletelor sau de functia lui din Frf si alta e sa te iei de jucatorul Lupescu!

Pinalti  •  4 iunie 2007, 12:26

Dupa cum vorbesti esti specialist in butelii.Cand juca Alexa la voi,il pupati si in c…Care jucatorul lupescu?A avut noroc ca erau altii pe langa el.Cum a venit in Romania,cum a inceput sa vanda meciuri.

Eu – Cristi  •  4 iunie 2007, 12:27

Unde mi-e comentariul? Se practica cenzura cumva? Nu am spus nimic vulgar sau cine stie ce, deci as putea sa stiu si eu de ce nu am comentariul? Si cica faceti bloguri…bravos..

Comentează