TOLO.RO
Lupescu poate fi huduit. Pentru că stă la tribuna oficială, cea către care, pretutindeni în lume, se flutură palmele, batistele albe, degetele sau armele, în funcţie de cultura protestatară a locului. Poate fi huiduit pentru că, în general, aprecierea se exprimă mai greu, în timp ce dezaprobarea stă pe ţeava fără piedică a naturii umane.
luni, 4 iunie 2007, 10:27
Lupescu poate fi huduit. Pentru că stă la tribuna oficială, cea către care, pretutindeni în lume, se flutură palmele, batistele albe, degetele sau armele, în funcţie de cultura protestatară a locului. Poate fi huiduit pentru că, în general, aprecierea se exprimă mai greu, în timp ce dezaprobarea stă pe ţeava fără piedică a naturii umane.
Poate fi huduit pentru că Timişoara e în miezul unei dileme birocratice în ceea ce-i priveşte palmaresul. Chiar, ce se va întîmpla cu colegul lui Lupescu, Adalbert Cassai, dacă se va dovedi că a trimis un document strîmb la Laussanne, în urma căruia a fost favorizat Zambon?!
În fine, Lupescu poate fi huiduit pentru că a fixat un preţ greu digerabil la bilete.
Pentru ceva însă, Timişoara nu trebuie să-l huiduie pe Lupescu. Fără el şi fără colegii săi din Generaţia de Aur, echipa naţională n-ar fi căpătat niciodată prestigiul afectiv care o îndreptăţeşte azi să aleagă în ce oraş joacă, stîrnind suspine din partea stadioanelor care aşteaptă la coadă.
Lupescu e secundă a istoriei glorioase a „tricolorilor” şi parte a geografiei emoţionante a unor succese pe care echipa de azi încearcă să le ajungă. Şi nu e întîmplător că reîntoarcerea lor în Federaţie, în costume, concincide cu momentul în care cei în treninguri, aşa cum erau ei odată, se apropie de o nouă calificare.
Să nu-şi facă iluzii! Va fi probabil fluierat mîine, la Timişoara. Nu e o tragedie. Oricine ar păţi la fel. Dar el e Lupescu.
CONTRA • 4 iunie 2007, 12:29
Gilbert de exemplu pentru mine nu ar fi o problema s aimi iau un rahat de bilet. eu nu imi cumpar si nu merg la meci numa de al dracu pentru ca is astia niste nesimtiti si pentru ca mi se pare o tampenie sa dai 1 mil pe un meci cu slovenia, poate daca era ultimu meci din grupa ce aducea calificarea sau un meci cu olanda, brazilia etc. In schimb suporterii Timisoarei fac eforturi in fiecare etapa de campionat sa fie prezenti pe stadion si nu cred ca stii cat costa un bilet la un meci Poli – ceahlau de exemplu. In orice caz legat de lupescu astia de la federatie se tot plang ca nu au bani, ca uite federatiile din anglia, germania etc ce multi bani au … pai cu asa politica de marketing….
vali • 4 iunie 2007, 12:35
Pinalti nu sunt sustinator de butelii sau de grasi infecti,nici cu Steaua nu tin,dar Lupescu a fost un inchizator de clasa,elegant si sigur!ALexa era un jucator mediocru si la Dinamo ,niciodata nu a fost un jucator de clasa si nici nu va fii vreodata!
iar cand a revenit in Romania era pe sfarsitul carieirei,la Leverkusen si’a facut bine treaba ,a fost singurul care primise chiar un contract pe viata cum spunea cineva mai sus si este adevarat!
Iar despre blaturile facute de Lupescu in campionatul romanesc ma indoiesc sincer!Daca vrei sa vb de blaturi vb de Poli cu Poli Iasi,atunci chiar putem vb de mari blaturi!
vali • 4 iunie 2007, 12:36
sau de Steaua Poli ,un alt clasic in ale blaturilor!
Miticu • 4 iunie 2007, 12:37
Chestia cu jucatorul Lupescu a fost bagata la diversiune, ptr a impinge pe o pista falsa o critica/nemultumire justificata dealtfel: necorelarea dintre pretul biletelor si nivelul de trai, facuta discriminatoriu, avand in vedere ca nationala RO, este a tuturor romanilor in egala masura.
Deci porcaria este evidenta, ca si explicatiile de gaga a lui Lupescu.
CONTRA • 4 iunie 2007, 12:41
vali ce mai face echipa ta drobeta tr severin ? probabil nimic daca vad ca esti atent la altii. cred ca tu nu esti din categoria cainelui care moare de drum lung, ci din cealalta
dorin • 4 iunie 2007, 12:42
Cred ca se puteau delimita anumite sectoare ,unde se putea pune un pret de 1 milion de lei(macar cele de la mijlocul terenului).
Probabil ca in rest..era suficient un pret de 50 sau 60 lei pe bilet.
Cred ca cine spunea ca a dat 20 euro in Olanda,a stat prin peluza pe undeva.
Eu stiu pe altineva care a dat 55 euro la tr 1.
Si cred ca e cazul sa lasam la o parte preturi gen 5 lei,10 lei ,etc.nicaieri in lume nu cred ca erau asa preturi mici la bilete,cum erau la noi intr-o vreme.
Despre jucator,nu cred ca e cazu sa il criticam acum.
Pinalti • 4 iunie 2007, 12:44
Se vede ca esti mai tinerel.Cand era sa o ia in freza lupescu de la Marius Niculae,in pauza unui meci la Brasov,in ultimul an la Dinamo al lui lupescu ai auzit?lupescu s-a dus si le-a zis la astia mai tineri sa o lase mai moale. Si Marius Niculae era sa-l calce in picioare.Asa ca las-o moarta cu corectitudinea acestui individ parasutat in conducerea FRF.Nu te contrazic in ce priveste meciurile pe care le-ai amintit,dar nici nu bag mana foc ca asa ar fi fost.Fiecare le vede cum vrea.Noi discutam despre „personajul” de la Federatie,un ingalat care de-abia poate sa scoata doua vorbe pe gura,dar are aere de Platini.Si pentru tine,ca-mi esti simpatic,locuiesc in Banat,dar tin cu Craiova.
Cristis78 • 4 iunie 2007, 12:50
Tolo cat ai luat ca sa-l slavesti pe nemernicul asta de lupescu?
vali • 4 iunie 2007, 12:51
nu sunt tinerel dar asta suna a vesnica poveste romaneasca cu Lupescu care s’a dus sa faca sa dreaga !Pretul biletelor sunt mari pt Romania,cu asta sunt de accord,dar sa te iei de cariera de fotbalist si de fotbalistul Lupescu mi se pare deplasat!
Pinalti • 4 iunie 2007, 12:55
Vali,poate am fost malitios,da’ nu poti sa ma convingi ca lupescu a fost vreun superfotbalist.Si nu e nici o poveste,intreaba orice dinamovist.De ce crezi ca nu l-au tinut aia in conducerea clubului,la dinamo?Si,apropo,pretul biletelor ESTE mare.
vali • 4 iunie 2007, 13:03
nu am zis ca a fost un pui de Gatuso sau de Essien,dar ca inchizator a fost bun!
Nu a fost un jucator mediocru gen Alexa,Plesan,Lutu,Radu Niculescu ,Sava si restul de mari talente anuntate si toate dezamagiri,a avut o cariera acceptabila si nu are rost sa te legi de cariera lui de jucator!Pretul biletelor e mare si o parte i se datoreaza si marelui conducator de la Timisoara care in afara de tam-tam si scandal nu stie sa faca altceva!A gresit si Lupescu din multe motive:1 nu trebuia sa se implice in problema Timisoara ,trebuia sa ramana sa se ocupe doar de nationala!O sa fie un scandal monstru,Tasul nu ii va da dreptate lui iancu si ala deja a inceput sa urle inca de ieri ca dupa meciul de miercuri va dezvalui si va face si va drege!
O sa fie o tiganie mare ce se va intampla vara asta!
Pinalti • 4 iunie 2007, 13:11
Vali,incep sa cred ca esti frate cu el,ia-l tata acasa si fa-i o clisma.Faptul ca ma ataci cu cativa expirati,cativa,care au fost pe la Craiova,dovedeste ca ai o minte de 14 ani.Asta,dupa ce ti-am spus eu cu cine tin,ca altfel n-aveai acu replica.Ca sa pui pretul biletelor pe seama lui Jaba,dovedeste ca esti destul de ingust la minte.Ce era sa faca,sa stea capra doar ca sa sa-si faca anumiti mitici placerea?Pana la Tas mai este,asa ca asteapta,nu te pronunta.Sau te pomenesti ca ti-a zis fratetu decizia,ca el o stie deja ?
Syser • 4 iunie 2007, 13:21
VAli, Iancu a spus ca va merge pe proces impotriva FRF-ului. Si va castiga, ptr ca are decizii definitive date de justitia statului RO, acte de la alte institutii ale statului RO (OSIM, R.C.) ale caror valabilitate TAS-ul n-are competenta sa le conteste. Ori decizia unei comisii a FIFA, dealtfel o organizatie privata, nu poate anula efectele juridice valabile in toata lumea, ale acelor acte, deciziile justitiei unui stat. Deci nu poate fi implementata daca nu este legala in RO. Nu stiu ca FRF sa aiba statut de extrateritorialitate in RO, ptr a-si permite sa ignore Constitutia si legile RO.
Abia acuma va incepe distractia.
stelistul • 4 iunie 2007, 13:22
tolo…de ce nu dati drumul commentului meu? e prea aproape de adevar? 😀
stelistul • 4 iunie 2007, 13:23
GSP, cenzura selectiva…..ce nu va convine nu afisati. macar de ati face asta cu cei care injura….dar deh…aia va fac rating
vali • 4 iunie 2007, 13:27
Pinalti si eu tzin tot cu Stiinta,nu te atacam cu ei ii dadeam ca exemple!pt ca au fost jucatori cu reale calitati dar care au dezamagit total!Iar Syser marile lui acte de ce crezi ca nu au castigat la Tas?Si oricum uefa are decizia finala in cazuri sportive nu un tribunal civil din Romania!iar daca tasul ii va da castig de cauza lui Zambon,poate sa castige Iancu 1239219 de procese civile in Romania ca nu au nici o valoare!
Pinalti • 4 iunie 2007, 13:33
Vali,ramane de vazut,treaba cu TAS.N-a castigat pentru ca smecheri din FRF nu au prezentat decat actele macaronarului.Si nici n-ar fi trebuit sa-i dea astuia actele ca toate se bazau pe niste falsuri grosolane,dar cu ceva coco plasati bine la personaje dubioase din FRF,se paote.Dar cred ca Syser stie mai bine problema,poate iti explica el mai pe indelete.Auzi,tu ai da un milion pe bilet daca vine nationala in Banie,stiind ca la tizul meu biletele au fost la mai putin de juma de pret.Nu e vorba de bani,ci de un principiu.
Raul • 4 iunie 2007, 13:41
Mi se pare o tampenie sa te duci la un meci al nationalei cu scopul de a huidui pe cineva. Este incredibil ca nu vorbiti despre sustinerea nationalei ci despre huiduirea lui Lupescu. Sunteti penibili. Procedeaza f. bine cu preturi mari. Daca vrei sa vezi echipa nationala, at. trebuie sa scoti banu’. V-ati invatat sa intrati pe gratis si sa rupeti scaune si sa va bateti intre voi. Niste derbedei. Ar trebui ca cel mai ieftin bilet sa fie 100 ron (la peluze)….. Astfel vom vedea pe stadion oameni care nu recurg la barbarii. Cu cat e omul mai sarac, cu atat face mai multe tampenii. Nu pot sa cred… dar asa e. Stati acasa nesimtitilor. Din cauza voastra nu pot sa merg la meciuri.
Hrrrrrrrrrr, derbedeilor.
vali • 4 iunie 2007, 13:42
am spus ca nu sunt de accord cu pretul biletelor,e exagerat si e un pret prea mare pt Romania,nationala e a romanilor si preturile ar trebui sa fie mici pt ca sa isi poata permite oricince sa isi vada echipa nationala!Cunosc destul de bine problema de la Timisoara,cu plecarea lui Zambon si mutarea echipei la Dragasani apoi la Bucuresti,cu o inregistrare la Frf a unei noi Politehnici de alti Timisoreni si toata nebunia de acolo,dar tot ce conteaza va fii decizia Tas,un tribunal civil nu are autoritate in fata Tasului,iar daca Iancu nu va reusii sa isi castige palmaresul la Tas situatia va fii clara atunci!
Eu ii luam doar apararea jucatorului Lupescu atat,nu sunt de accord cu conducatorul Lupescu din Frf care l’a tradat pe Gica Popescu pt o functie!
Pinalti • 4 iunie 2007, 13:46
Bai,oligofrenule,unde ai vazut tu la Timisoara,batai,scaune rupte si intrari pe gratis.Stai acasa si trage din punga.Poate 100 de ron ca sa prinzi tu un loc in canal.Barbarii sunt la tine in buCUResti.Esti si tu sarac,da’ cu duhul.
Pinalti • 4 iunie 2007, 13:47
O.K.,Vali daca asta e parerea despre jucatorul lupescu,o respect,chiar daca nu sunt de acord cu ea.
florin • 4 iunie 2007, 13:51
Stimati cetateni (huiduitori ) de categorie extra! Unde ati fost cand echipa voastra de suflet a ajuns pe mana unui neica nimeni, un macaronar jambon ? Nu ati priceput nimic, ati ajuns acum pe mana unui jambon mai negru, ilegalist ca mai toti stapanii din fotbalul nostru. Domnilor, a fost Lupescu un truditor de rand, dar mai exista regele Hagi fara truditori? Poate ar fi esuat la nationala, cum a esuat la Real si Barcelona. Celor mai tineri, le amintesc de un alt rege,Platini,care a fost sustinut de niste truditori ca Tigana, Giresse, Fernandez. Biletele sunt cam scumpe pentru nivelul de trai din Romania, ma refer la tribune, dar cele pentru boierii de la O puteau ajunge si la 100 euro.
razvan • 4 iunie 2007, 13:55
vad ca blogul tau a devenit chatul lui pinalti si al lui vali … si cam atat !
Pinalti • 4 iunie 2007, 13:56
Bine c-ai priceput tu,bre,Michel Hidalgo.Totusi,sunt de acord cu tine in privinta preturilor de la tribuna 0.
razvan • 4 iunie 2007, 13:57
scuze , vroiam sa spun „cui nu e de acord cu tine ii stergi ce a postat ” , dar oricum nu conteaza vad ca vrei sa stergi si aia !
DIOGENE • 4 iunie 2007, 13:58
cataline ,de ce stergi comentariile de pe blog?
Pinalti • 4 iunie 2007, 14:00
Lasa-i,frate,si pe altii,ca,intr-adevar,am cam monopolizat discutia.Scuze.
Syser • 4 iunie 2007, 14:05
Vali, te inseli. Deasupra justitiei RO, este doar ce a UE. ATATA!!! Orice societate privata sau de stat se supune exact in aceasta ordine legilor valabile in tara in care activeaza.
Iti dau un exemplu, evident simplu. Daca maine FIFA decide ca jucatorii de fotbal sa numai plateasca impozite la fisc, crezi ca se va aplica? La fel s-a intamplat si in cazul Bosman. Decizia unei comisii a FIFA, nu are cum sa fie peste legislatia unei tari. Iti spun sigur ca nu cunosti cazul „Palmaresul”.
Hai sa te intreb inca o chestie. Daca numele de „Poli Timisoara” este marca inregistrata de catre Institutul Politehnic Timisoara, OFICIAL, (ca si Microsoft, Coca-Cola…etc) la OSIM si OHIM (oficiul de marci al UE), cum crezi ca va putea Zambon sa se foloseasca de acel nume pe societatea lui? IPT, l-a si dat in judecata pe Zambon ptr folosirea nelegala a numelui de Poli Timisoara. Cum crezi ca va putea Zambon sa interzica culorile alb-violet, cand acestea, culorile, nu pot fi declarate proprietate? Cum crezi ca va putea sa spuna Zambon ca imnul realizat de formatia CARGO, la initiativa primariei, fara relatii contractuale cu Zambon, este a lui? Cum crezi ca poate sa-si revendice sigla lui Poli, cand ea a fost realizata de o persoana fizica, care nu a avut contract cu Zambon?! Eu zic sa te mai informezi.
Vezi astea-s chestii, care sunt prevazute in legile RO si ale UE. Poli nu este doar un club de fotbal. Este o societate comerciala care are SI O ECHIPA de fotbal. Iar aici, in domeniul societatiilor comerciale guverneaza cu totul alte reglementari.
Zicu • 4 iunie 2007, 14:07
Mai TOLOmacule de unde ai scos-o ca Lupescu a stabilit pretzul biletelor? Tu esti chiar absurd. Parca Lupescu taie si spinzura in FRF. El este doar un palmash!
red_nyc • 4 iunie 2007, 14:07
e pacat ca timisorenii se lasa influentzati de mobydick!asa cum ma asteptam acum se ofera el sa suporte din pretul biletelor.de ce nu a facut-o de la inceput?si de ce acum timisorenii accepta desi inainte cand pe alte bloguri le sugeram asta spuneau ca nu pot primi din principiu!iar voi ziaristii daca intr-adevar aveti putere si mai ales daca stiti ce sa faceti cu ea va rog sa nu mai permiteti atacurile astea mizerabile sub centura gen iancu,gigi,copos,borcea,turcu.nefacem cu toti de ras!
TM • 4 iunie 2007, 14:08
…iar chestia cu TAS ca de altfel tot scandalu de fatza – eu zic ca-si are originile in sustinerea pro Gica Popescu a clubului Poli
Nashu n-a zis atunci mai nimic , dupa aia la prima cotitura – remember Sportul Studentzesc !!!
Sper ca am folosit un ton destul de moderat pt a-mi „trece ” postarea…
Pinalti • 4 iunie 2007, 14:13
Zicule,ce naiba,nu l-ai vazut pe TV,cu declaratii de gen „preturile nu sunt mari,sunt normale”.De ce n-au fost asa normale si sub Pietrishica.Ce-i mai grav e ca individul persista in eroare,asta dupa ce federali si chiar fosti colegi de generatie i-au atras atentia ca 100 RON la tribuna e cam mult,
chiar si pentru Timisoara.Dar,kaiserul cu gandire prusaca,vezi doamne,nu si nu,o tine p-a lui.Razbuna-te lupescule pe Iancu,ca doar stii a cui arma e razbunarea.
angelinho • 4 iunie 2007, 14:14
cum au cistigat si tricolorii 2 meciuri gata au scumpit si sefii biletele ca pina acum mai aveau putin si lasau intrarea libera.lupescu care pina acum ii contesta s-a dat bara bara cu cei din federatie ,dar au scumpit biletele la spectatorii de rind dar la oficiala se dau invitatii ca n-au bani saracii de ei.totusi marele iancu nu are voie sa jicneasca in halul acesta el sta doar sa spele bani in fotbal
mircea • 4 iunie 2007, 14:15
Faptul ca Lupescu face parte din generatia de aur e notoriu.Si are respectul meu ,cel putin pentr-u acest lucru.Dar mai departe acest lucru trebuie sa-l faca sa fie mult mai atent la toate actiunile sale prezente si viitoare.Pentru ca primul lucru aduce respect pentru ce a facut dar nu si pentru ce urmeaza sa faca.Si pentru ce urmeaza raspunde.
Nu mi se pare logic deloc,nici managerial,pretul biletelor.Bine se poate spune ,cum de alfel a s-a si exprimat,Nationala merita acest pret,dar uita un fapt care pentru cei mai multi scapa.
A cui este aceasta echipa nationala?
Raspunsul ar fi : a suporterilor din intreaga tara!!!!!
Atunci cred ca suporterii din intreaga tara doresc sa vada la lucru,sub proprii ochi echipa nationala!
Adica si cei din Resita,Lugoj,Caransebes,Arad,Lipova,Hunedoara,Deva,Simeria.
De asemenea mai cred ca pretul biletelor trebuie sa fie dat si de puterea de cumparare a cetateanului .Si de cerere si oferta.
Cred ca daca acum jucam cu Olanda nimeni nu ar fi spus ceva de pretul biletelor.Dar nu jucam cu Olanda.
Se mai uita ceva ! Ca in Timisoara invata 20 000 de studenti.
Care vor sa vada echipa nationala.Dar la 100 de lei este cu parere de rau imposibil pentru cei mai multi.
Si atunci se pune intrebarea de ce acest pret prohibitiv?
Daca se doreste ca meciul viitor cu Olanda sa nu se joace in Timisoara si se cauta motive,personal ma indoiesc,asta e,motive se gasesc oricind.
Daca nu atunci este o mare greseala manageriala si atunci dati-mi voie sa afirm ca vorbim despre INCOMPETENTA!!!!!!
CINE CISTIGA DACA SE OBTIN 1 MILION DE EURO CU 15 000 DE SPECTATORI SAU SE OBTINE ACEEIASI SUMA CU 35000 DE SPECTATORI.
DATI-MI VOIE SA SPUN CA CISTIGATORII SINT „ECHIPA NATIONALA” SI SUPORTERII ECHIPEI NATIONALE.
Deci pina la urma si la urma pt. cine joaca echipa Nationala a Romaniei?
Aici as dori un raspuns de la d-nul LUPESCU?
Sa raspunda unui tata care poate o data in viata are sansa sa-si
duca cei doi fii la meci si nu poate sa-si permita pentru ca nu are acesti bani.Trebuie sa-i rupa din cosul zilnic de trai?
Care este vina celor doi copii domnule Lupescu?
De ce multi copii care joaca in campionatele de copii ,pitici,juniori din Ardeal nu pot sa vada la lucru pe MUTU,CHIVU,CONTRA,CODREA etc.
Stiti ce inseamna sa vezi pe viu jucatorii adorati de copii la virsta lor?
Stiti domnule Lupescu?
Nu prea cred.
De aceea cu tot respectul care vi-l port pentru minunatele clipe traite prin 1994 ,acum trebuie sa va spun,ca daca, d-voastra sinteti vinovat de pretul biletelor,atunci cu respect,va cer sa va dati demisia,pentru ca nu ati gindit deloc actiunea d-voastra,si in postura in care va aflati ca oficil al FRF trebuia sa o faceti!
Cu respect un suporter al Echipei Nationale a ROMANIEI.
HAI ROMANIA!!!!!!!
red_nyc • 4 iunie 2007, 14:17
timisoreni,v-ati facut de ras!!! i-ati facut jocul lui iancu ,care rade de voi acum.ce comedie! zana buna a timisoarei iancu zapciu spankiu puscariasul!il doare pe el de voi ca pe arabi de democratie
Pinalti • 4 iunie 2007, 14:22
Bai,frate,nu te mai primesc aia dincolo ?Ramane valabila faza cu buricu.
Sorin • 4 iunie 2007, 14:29
pretul biletelor nu iese cu nimic in afara absurdului din Romania – se cumpara apartamente cu zeci de mii de euro si cind te muti in ele pica tavanul sau ploua pur si simplu;
este vorba strict de economia de piata pe care o dorim – in slovenia pretul era de 5 euro pt ca nu exista interesul pt fotbal ca la romani…”noi” suporterii am facut ca pretul sa fie mare!!!!
sunt curios la Romania-Albania (am inteles ca vor fi aceleasi preturi) cine va merge la meci
Pinalti • 4 iunie 2007, 14:33
Am mari dubii ca la Romania-Albania vor mai fi aceleasi preturi.Sunt curios si daca meciul va costa 300 de mii de euro(suma astronomica,dupa parerea mea),cat este cel cu Slovenia.
jucat0r_ad3varat • 4 iunie 2007, 14:35
bai nene mai lasatio naiba d treaba . cum sa fie un pretz corect. si incultu ala d lupescu zice (citez) „este un pret acceptabil in romania d azi ” . pai cum bai nene daca tu ai bani crezi ca toti romanii au fost fotbalisti si au furat federatia ma . cum p… mea sunt acceptabile ma cand un salariu mediu la noi e d 6 mil . d omu banioi d paine p o luna sa vada un mweci . rusine !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!11111
rerh • 4 iunie 2007, 14:40
Puneti in slbz mana pe carte sa va faceti un viitor si atunci o sa fiti in stare sa dati un amarat de 30 euro pt un meci al ROMANIEI !!!! iar dak nu aveti bani stati la peluze care e problema. zicea cineva k aia care o sa stea la tribune sunt fraieri. fraer esti tu si parintii tai ca nu ati realizat nimic in viata. vad ca sunteti obsedati si de bucuresti, nuj ce aveti cu toti de sunteti asa complexati!!! pomanagii si milogi !! rusine!!
io • 4 iunie 2007, 14:44
Ia zi careva care a fost cel mai bun inchizator al Romaniei ?
Codrea, Ov. Petre, Radoi, D.Munteanu(o vreme), Galca, Gh. Popescu ( o vreme), Lupescu, T.Stoica, Boloni(o vreme), Rednic ??? si mai care erau ca i-am uitat
Pinalti • 4 iunie 2007, 14:51
Inchizatorul de usi …escu
Pinalti • 4 iunie 2007, 14:53
@rerh
Poate ai nevoie de ceva slbz prin cavitatea bucala.Mars la ghena de gunoi!!!!!
CONTRA • 4 iunie 2007, 15:28
http://www.violamania.ro/index/Amicalul_cu_Fiorentina_oficializ.html
pentru meciu asta sigur o sa dau 1 milion. lupescule esti penibil !!!
UTA_FOREVER • 4 iunie 2007, 15:32
UTA = 6 (sase) titluri de campioana… 😉
POLI = 0 (zero) 😥 al naibii de frustrant, nu ??? 😆
TM • 4 iunie 2007, 15:33
statistica : Pretul biletelor la ultimele meciuri ale Natzionalei :
România – Germania (amical), Bucureşti, Stadionul Giuleşti, 28 aprilie 2004: 150.000 lei – peluze, 250.000 lei – Tribuna a II-a, 400.000 lei – Tribuna I, 1,5 milioane lei – Sectorul 0;
România – Macedonia, Craiova, 4 septembrie 2004: 75.000 lei – peluze, 100.000 lei – tribuna a II-a, 300.000 lei – Tribuna I, un milion lei – Sectorul 0;
Cehia – România, Praga, 9 octombrie 2004: între 5 euro si 25 de euro, dar pentru suporterii români au costat 28 de euro;
România – Olanda, Bucureşti, Stadionul Giuleşti, 26 martie 2005: 75.000 lei – peluze, 100.000 lei – Tribuna a II-a, 300.000 lei – Tribuna I;
Olanda – România, Rotterdam, 4 iunie 2005: între 20 şi 50 de euro;
România – Cehia, Constanţa, 3 septembrie 2005: 100.000 lei – peluze, 300.000 lei – Tribuna a II-a şi 500.000 lei – Tribuna I;
România – Luxemburg, Piatra Neamţ, 27 martie 2007: 100.000 lei – peluze, 300.000 lei – tribune, 1,5 milioane lei – sectorul VIP II , 2.000.000 lei – sectorul VIP I.
Fara comentarii !!!
CONTRA • 4 iunie 2007, 15:34
atunci la rascoala de la 1907 cu horia closca si crisan ati luat si voi campionatu. bravo
Pinalti • 4 iunie 2007, 15:37
Multzam,TM,pentru datele astea.Ar trebui sa-i dam cu ele in cap maimutei de la FRF.
UTA_FOREVER • 4 iunie 2007, 15:38
UTA = 6 (sase) titluri de campioana… 😉
POLI = 0 (zero) 😥 culmea eficientei… 
TM • 4 iunie 2007, 15:40
tribunele noastre au preturi de VIP !!! la Tribuna 1 ii chiar mai maredecat la deplasarea de la Rotterdam .
ne-o fi vazut mai bine imbracatzi cand a venit in inspectie si si-a zis gata , le iau paraii :))