Reconfortantul Chivu

Nu cunosc altă veste mai disproporţionată şi mai încîntătoare decît felul în care salariul lui Chivu creşte de la o zi la alta.

marți, 26 iunie 2007, 6:17

Nu cunosc altă veste mai disproporţionată şi mai încîntătoare decît felul în care salariul lui Chivu creşte de la o zi la alta.

Într-un moment în care, vorba a doi universitari suedezi, „Talentul face capitalul să danseze”, Inter, Barca şi Real stau cu carneţelele de bal în buzunar, aşteptîndu-şi locul la coadă la Chivu. Ritmul de salsa din jurul vedetei demonstrează că degeaba ai bani, dacă n-ai valori. Iată, se verifică şi în fotbal! Investitorii financiari sînt obligaţi să-şi împartă succesul cu cei pe care-i angajează. Iar Chivu este una dintre aceste competenţe-cheie.

Să nu-l invidiem, ci să ne bucurăm alături de el! Oricum, sumele sînt atît de mari încît avem probleme în a le percepe. Ne apare în minte un EEEEE prelung, ca la calculatoarele de buzunar. 4,5 milioane de euro pe an s-au făcut 6 milioane de euro pe an. I se propusese un salariu de 375.000 de euro pe lună la care s-au adăugat 4.000 de euro pe zi. Excelent!

De multă vreme n-am avut un sportiv atît de bine cotat pe piaţa concurenţei globale. Probabil că şi impresarii simt că-şi fac altfel meseria. Cînd căpitanul „naţionalei” României e apreciat concret, copleşitor şi meritat, cu 6 zerouri, orice discurs de genul „au ceva cu noi” cade în ridicol. Aaaaa. Că e o diferenţă între cum e tratat Chivu şi cum sînt trataţi alţi fotbalişti români, că e o diferenţă între salariul lui şi salariul mediu, asta da.
Însă ştiţi ceva? Iată o frază dintr-o carte recentă a lui Michael Schneider, care a stîrnit valuri în Franţa, citată în România de adorabila revistă individualistă „Idei în dialog”: „Nu orice diferenţă reprezintă o inegalitate, nu orice inegalitate reprezintă o discriminare şi nu orice discriminare reprezintă o nedreptate”.

Comentarii (55)Adaugă comentariu

cri  •  26 iunie 2007, 18:22

primu`

florin  •  26 iunie 2007, 18:23

so true! bravo, articol frumos si sper sa se termine odata telenovela chivu, si sa ajunga in spania

cri  •  26 iunie 2007, 18:24

daca nu se duce la barcelona nici nu mai conteaza banii … auzi tolo … cand s-a apucat de fotbal el la ce s-a gandit sa ia cati mai multi bani sau sa joace pe nou camp?

juliman  •  26 iunie 2007, 18:27

sa vina la rapid

cri  •  26 iunie 2007, 18:28

apropo… intrebare pentru toti fotbalistii… atunci cand te apuci de fotbal, o faci pentru a castiga cati mai multi bani sau pentu a juca pe nou camp? (nu conteaza stadionul, poate fi si municipal din tg-jiu)

da`nel  •  26 iunie 2007, 18:33

Sa vedem pana la urma ce salar o sa aiba, ca speculatii sunt.
Sper sa se transfere odata ca si eu m-am saturat cu telenovela Chivu, sper sa ajunga la Barcelona.
http://www.test-online.8k.ro

cfrasina  •  26 iunie 2007, 18:35

Din pacate, cu cat mai bine ii va fi lui Chivu ca om, cu cat mai galonata va fi echipa la care va juca, cu atat mai greu ii va fi selectzionerului sa-l aiba la lot cand are nevoie de el. Iar Chivu, o fi el un baiat dragutz, dar nu-mi lasa impresia ca si-ar rupe picioarele pt Natzionala. Aducetzi-va aminte de ultimele accidentari si absentze din natzionala. Daca nu ma insel, la o saptamana dupa meciul cu Olanda, Chivu juca cu o masca pe fatza pt Roma (cea care ii platea salariul, nu?)

yo  •  26 iunie 2007, 18:36

da maaah hai sa,sarim toti de bucurie ca are chivu salariu cu 6zerouri in coada maaarfa

nasty™  •  26 iunie 2007, 18:37

tolo, nu’mi scoate commentul ca pot sa dau copy-paste

Sorin-stelist  •  26 iunie 2007, 18:38

Da domne’ mai spart cu ideile astea .Ce-ai vrut sa spui cu articolul asta ? Ca esti citit sau sa arati ce megavaloare e Chivu? Cel putin una dintre ele nu ti-a iesit.Pai ce Chivu mai e fotbalist? El e orice:cantaret,critic de moda ,sciitor,membru in sfatul inteleptilor.Cel mai mult mi-a placut ce-au scris aia in Marca;exact asa il vad si eu.Sper sa fi fost ironic cand ai scris articolul. Nu zic ca nu-i un jucator bun dar nicidecum vreo megavaloare.E un jucator care n-are inima ,nu pune suflet,joaca la alibi numai sa nu greseasca.Voi ziceti ca-i elegant dar el e miserupist.Asta cu ofertele e un circ ordinar facut de niste oameni care incearca sa vanda.Zilele astea ne anunta ca-si prelungeste contractul cu Roma.

yo  •  26 iunie 2007, 18:38

asta nu demonstreaza decat ca viata e nedreapta,makr de ar fi fost vreo valoare.Cand vad salariile marilor juktori nu ma oftik dar cand vad muratura aia ce contract are……

yo  •  26 iunie 2007, 18:41

exact,sunt rapidist dar goian si ghioane ii dau clasa lu chivu,asa ca lasati vrajeala,chivu nu-i juktor de 4,5 mil pe sezon

badea mihai  •  26 iunie 2007, 18:48

d-aia sunt goian si ghionea la steaua pe un salariu de 50 de ori mai mic…si tot d-aia cred ca sunt capitanii echipei nationale..

andrei  •  26 iunie 2007, 18:59

si eu sunt de acord cu articolul scris de marca…acesta este jurnalism, sa poti sa ai demnitatea si libertatea sa spui ca un fundas central din cauza caruia se incaseaza 3 goluri din totalul de 7 administrate de man.utd, nu este in nici un caz un fundas care sa merite 5, 6, ..enspe milioane .oricum aceasta isterie este in proportie covarsitoare o creatie media, la care in loc sa te opui, uzitand de functia mai mult sau mai putin decorativa pe care o detii, o intretii, sau poate chiar o incurajezi

lloyd  •  26 iunie 2007, 19:05

bai asta cu goian si ghionea e de tot rasu.hai sa fim seriosi

charlie  •  26 iunie 2007, 19:08

Eu cred ca orice diferenta, cat de mica poate sa cantareasca in favoarea sau defavoarea cuiva si astfel se produce o inegalitate. cum am putea deosebi lucrurile daca ar fi egale?

dragos  •  26 iunie 2007, 19:12

Chivu este un super jucator. De la Gica Popescu nu a mai fost nici un jucator roman capitan la o echipa de top din Europa. Este om de baza la Roma si nu degeaba se bat cluburile pt el. Barcelona gandeste fiecare transfer si rar se inseala. Nu ar arunca banii pe Chivu daca nu ar sti ca se poate incadra perfect in sistemul lor.
Sper sa aleaga Barcelona. Cri are multa dreptate. Deja nu cred ca mai este vorba de bani pt ca oricum salariul lui va ajunge la o suma la care nici macar nu spera el. La Barcelona ar avea sansa sa joace intr-o echipa de super-valori. Sa joci alaturi de Ronaldinho, Messi, Eto’O, Puyol si Henry este ceva unic. Un pas de la Roma la Inter ar fi ceva important doar din punct de vedere financiar. In rest nimic pt ca Inter nu va castiga Liga si de la anu nici macar campionatul. Juve si Milan o sa-i scoata din calcule rapid.
Forza Barca

yo  •  26 iunie 2007, 19:21

poate ne dai si amanunte sa tim si noi:)

Gabi  •  26 iunie 2007, 19:31

Chivu stie sa-si vinda marfa. Pariu: echipa care il va lua-Inter, Brca, Real, etc nu va cistiga campionatul.

tipsy  •  26 iunie 2007, 19:56

http://www.betforcash.blogspot.com – 7 pronosticuri corecte la rand – acoperire la wimbledon – merita incercat.

scuze celor neinteresati

yo  •  26 iunie 2007, 19:56

pai si chivu e de tot rasu stai linistit

yo  •  26 iunie 2007, 19:57

prin prisma circului facut,se gaseau altii mult mai bun decat el care sa pot fi luati d einter sau barca

catalin27  •  26 iunie 2007, 19:59

buna ziua tuturor,

cu riscul de a parea ridicol, voi continua sa postez aceasta opinie pe toate blog-urile, cu speranta ca cineva va lua cunostinta de ea.

inainte de toate vreau sa cer scuze pentru continutul mesajului.nu are legatura cu articolul, insa trebuie sa scriu undeva despre asta deoarece este enervant.
nu inteleg de ce este aproape imposibil sa achizitionezi un tricou al echipei nationale de fotbal in romania.eu lucrez peste hotare, dar parintii mei locuiesc in brasov.de doua saptamani cauta sa cumpere un tricou replica al echipei nationale si nu gasesc nicaieri.un magazin care comercializeaza echipament sportiv si unde se pot gasi tricouri ale diferitelor echipe de divizia A precum si europene, nu a avut nici o data un tricou al echipei nationale.
pe net, “.ro” nu exista nici un magazin on-line, nici o mentiune despre o locatie de unde ar putea fi achizitionat.
este ridicol ceea ce se intapla.nu pricep de ce ceea ce in alte tari este privita ca o importanta sursa de venituri de catre forurile de conducere, este complet ignorata la noi.pe pagina web a FRF nu exista nici o adresa, nici o referire la echipamentul echipei nationale, la modalitati de achizitionare. jenant.
am sa postez aceasta opinie pe toate blog-urile.inca o data, scuze.
am sa inchei cu un link al unui magazin on-line din marea britanie unde tricourile echipei nationale de fotbal a romaniei s-au vandut, din pacate.

http://www.football-shirts.co.uk/romania-shirt.html

sper ca nu am suparat pe nimeni, iar daca cineva ma poate ajuta va rog sa lasa-ti un mesaj pe blog.
multumesc

nik  •  26 iunie 2007, 20:30

ehhh, belea ca de aia nu se transfera chivu, ca faceti voi comentarii rele la adresa lui.si cine da 6 milioana de euro, nu de lei pe cineva insemna ca i valoare!
dar voi de unde sa stiti ca „valorile”voastre din tara!………
sorry de voi!

nik  •  26 iunie 2007, 20:32

tricouri ar trebui sa le poti cumpara de la magazinele adidas, dar nu ai sa le gasesti nic aici, ca s au epuizat stocurile.Incearca totusi poate ai noroc!

mhcoman  •  26 iunie 2007, 20:36

vezi noutati despre transferul lui chivu la barca si poti juka si un jok super http://s3.gladiatus.ro/game/c.php?uid=17324

caine-rosu  •  26 iunie 2007, 20:54

Lasa-i, draga (S)tolo pe Chivu si Hagi cu norocul si destinul lor. Grav mi se pare ca prietenul tau in principii prezidentiale, C.Avramescu, nu a fost validat de catre Parlamentul ticalosit si vandut oligarhilor, asa incat in emisiunea Nasul mai ca-i venea sa planga sarmanul. Asa incat voi ziaristii cu principii si nevanduti oligarhilor, impreuna cu Societatea civila a intelectualilor de bine, sa puneti mana de la mana si sa elaborati odata constitutia Republicii lui Traian, in care oamenii cu limba mereu uneda sa nu mai fie persecutati. Succes!

def  •  26 iunie 2007, 21:16

daca era unu mai bun ca el il lua nu se agitau sau credeti ca noi suntem mai priceputi ca ei, da sa ne dam si noi cu parerea.Ma uit in toate comentariile de la editoriale fie despre Hagi antrenor, fie despre Chivu…ba da voi de bine, de optimism nu ati auzit.Cred ca voi suferiti ori de depresie patologica fie de invidie ori de amnadou stati intr-un apartament amarat din Ghencea,Giulesti sau Stefan cel Mare, niste anonimi care in viata voastra nu ati facut ceva despre care sa se vb. o sa muriti intr-un anonimat total si va dati cu parerea despre unu si altu.pai ma baieti daca tot sunteti meseriasi la fotbal si pricepuri in a masura faceti tata cariera daca nu lasati-i pe cei ce traiesc din asta si asta fac de o viata sa masoare daca Chivu sau hagi e bun si pe dealta parte de Belo si Popescu Chivu e cel mai bun…sau credeti ca baietii aia ca Moaratti si lamporta sunt ca femeile care vor sa-si mai ia o rochie nu conteaza co o vor urta da daca tot si-a luat vecina?Fundasii aia de care imi ziceti voi ca sunt peste Chivu sa arate sa se duca la echipe care fac performante

def  •  26 iunie 2007, 21:18

Da tot e un progres nu mai injurati e bine hai ca incet incet va reveniti

tifosu_calcistic  •  26 iunie 2007, 21:58

sunt curios daca, odata transferat la inter ori barca, chivu va mai accepta „figurile” lui piturca. va mai fi el cand inchizator, cand central, cand mai stiu eu ce viseaza piturca?!

Mihai  •  26 iunie 2007, 22:45

Si uite asa va veni inca o noapte cu insomnii datorita grijii noastre pentru viitorul salariu al lui Chivu…

Raul Bunea  •  26 iunie 2007, 23:09

Ia cititi ce scrie in Cotidianul de maine:
Fragilul Centurion/Adrian Prioteasa
——————————————————————————–

Aparut in editia din 27 Iunie 2007
Mi-e greu sa inteleg licitatia marilor cluburi europene pentru Chivu. Dincolo de valoarea fotbalistica, cred ca argumentul primordial este carisma jucatorului.

E dificil de spus acum (luni seara, la ora 22.00) la ce club va fi dat Chivu „la sigur” marti dimineata si transferat de-a binelea miercuri la prinz. E limpede ca fundasul Romei (inca!) e un fotbalist cu destule calitati. Partea stinga a apararii (central sau lateral) e locul de unde iese frumos la constructie. Stie bine sa faca deposedarea si uneori in postura de ultim aparator salveaza curat si fara complicatii. Din cind in cind, mai marcheaza si goluri din loviturile libere. E aproape un portret perfect pentru un fundas pretuit. Are, din pacate, un defect major. Face destule gafe si de multe ori sint coplesitoare. Sigur ca intotdeauna este atit de jovial si simpatic, atit de amabil, manierat, frumusel si implicat social, incit toata lumea ii iarta lesne greselile si ii lauda momentele de gratie. Chiar daca Barcelona si Inter cauta sa cumpere acum un fotbalist “doi in unu” – capabil sa joace cel putin pe posturile amintite la inceput -, nu cred ca resiteanul este o solutie pe termen lung pentru asemenea cluburi cu greutate. Daca il socotim in tricouri vindute si in actiuni de PR, Chivu poate reprezenta o afacere reusita financiar pentru un club mare, chiar contrabalansata de un salariu de patru-cinci milioane de euro, asa cum isi doreste el! Dar fotbalistic vorbind, nu mai sint atit de convins. Nu ma gindesc neaparat la seara ucigasa de la Manchester, cind “biciclistul” Cristiano Ronaldo l-a scufundat in ridicol, dar au fost destule meciuri ale Romei, ale Ajax-ului si chiar citeva pe la Nationala noastra cind capitanul tricolor ne-a stins lumina cu reactiile sale tehnice din teren. Nu vreau sa pun problema „patriotic”, pentru ca din acest punct de vedere romanul Chivu e unul de toata isprava, unul dintre cei care aduc Europei doar argumente frumoase pentru conationalii de acasa. Eu contest doar nesiguranta din fazele decisive, acelea din care marii aparatori reusesc sa faca diferenta. Si ar mai fi ceva. Ceva dincolo de fragilitatea intrinseca, marturisita de numeroasele accidentari din cariera – pentru care ar trebui sa cautam probabil in sacul cu merinde putine si saracacioase ale copilariei. E vorba despre faptul ca jucatorul-model, capitanul-campion al copiilor din Romania fumeaza si nu se sfieste deloc cu asta. Nu-mi spuneti ca nu conteaza. E cit un mic penalty comis asupra fiecaruia dintre pustii nostri de acasa…
Cum e Tolo,pana la urma?

cristina  •  27 iunie 2007, 0:52

in loc sa-l spriniti pe chivu va bateti joc de el aici…nu cred ca barcelona dadea poate 15 mil de euro pe un jucator fara valoare pe care il are in vedere din 2003….e adevarat ca noi, romanii nu stim sa ne apreciem valorile…ce credeti ca daca e roman inseamna ca nu e bun sau ca nu merita salariul care i se ofera?daca auzim de ex de marquez la tv destul de des inseamna ca e peste chivu?la fel cum si noi auzim de ei si ei aud de putini jucatori de valoare cum este chivu

TAViX  •  27 iunie 2007, 3:09

Pentru cri, ala care a zis ca e primul, si care a scris comentariile alea de ratat…Baiatule esti un tampit cum numai in Romania poti vedea, nici nu are rost sa continui sa te injur , esti prea dobitoc sa intelegi…

Pt Tolo,
Chivu este cel mai mare jucator al Romaniei la ora actuala. Comparatia cu Mutu nu-si are rostul, sau cu Hagi, pentru ca in afara faptului ca au aceeasi profestie, posturile pe care joaca (sau au jucat), nu se pot compara.
Faptul ca 2 mari cluburi liciteaza pentru el, este un lucru extraordinar, chiar si pt. Romania, pentru ca astfel ni se face o publicitate pozitiva pe plan extern, atat din punct de vedere al valorii jucatorilor, cat mai ales al imaginii.

TAViX  •  27 iunie 2007, 3:14

Pt Catalin27

Eu sunt in Japonia, si pot sa-ti fac rost de orice tricou vrei tu ca au astia MALL-uri cu 10 etaje numai cu echipament sportiv. Daca vrei gasesti si tricou cu Papua Noua Guinee. Mai complicat este cu transportul si cu banii…

bogus  •  27 iunie 2007, 3:32

tolon – calmeaza-te baiete – e doar fotbal… divertisment; circul nu umple burtile oamenilor – poate ii anesteziaza mental si uita de ziua grea de maine si de salariile lor de mizerie… poate pe voi nu va intereseaza chestiile astea… concurenta in lumea fitelor si a fitosilor… hazliu si totusi trist.

nimeni  •  27 iunie 2007, 5:05

despre chivu stim cu totii cum castiga banii: o face la vedere, nu trebuie sa ne spui tu si poate nici nu ne intereseaza cat castiga. Spune-ne mai bine cat castigi tu si de ce…

gherghiceanu ionel  •  27 iunie 2007, 8:15

As fi dorit ca jucatorul Chivu sa ajunga la Barca, dar se pare ca este mai tentant salariul pe care il va primi la Inter.
Oriunde va ajunge ii doresc multa bafta!

foaie verde  •  27 iunie 2007, 8:23

Tolo,numai la bani ti-e capul. Citatul de la sfarsit(singurul lucru bun din articol)precis in alta parte batea.

George  •  27 iunie 2007, 8:52

Chivu face meciuri bune , e un jucator bun pe care si jovialitatea lui il face sa i se stearga greselile .

Chivu nu este un jucator foarte bun ca pretul jucatorilor f buni porneste de la 20 de milioane in sus , si nu sta nimeni la discutii de 1-2 milioane de dolari cand e un jucator f bun .

Ca aparator Tamas mi se pare ca greseste mai putin , are si aliura dar nu a avut sansa de a bifa cluburi mari in cariera .

Ca jucator Mutu este peste Chivu , o spun notele din campionatul italian , o spun sumele de transfer si cluburile pt care a jucat .

Chivu merita un club ca inter , pe un salariu de 2-3 milioane la momentul asta .

dar hai sa fim optimisti si sa stergem impresiile de mai sus observate de criticii lui ( cu care sunt de acord in mare ) , si sa speram ca cristi chivu se va schimba va fi mai tenace mai atent si , sprijinit si de o linie de mijloc mai buna si fundasi lanaga el mai buni va progresa – ca nu e tarziu pt progres , si va ajunge mare odata cu barcelona .

hai romania

THE ONE  •  27 iunie 2007, 9:50

Dvs. Chiar credeti toata aceasta poveste despre Chivu?
Va citesc de multa vreme si va admir , si nu imi vine sa cred ca dvs. puteti crede aceasta diversiune.
Chiar credeti ca toata lumea asta nu mai poate dupa Chivu( un fotbalist mediocru) dar….dar…nimeni nu-l poate lua.
As mai scrie dar ramin fara cuvinte. Chiar credeti? ca-s curios.

Condolezza Pastisa  •  27 iunie 2007, 10:26

In jurul a doua lecturi recente (din care s-au oferit citate) s-a improvizat un articol de conceptie…aaa…insailanta. In stiintele economice productivitatea muncii se noteaza cu „W”. In jurnalistica, atunci cand se ating asemenea parametri, propun formula „AQ” (aqua quiora).

Catalin  •  27 iunie 2007, 10:52

Nu-mi vine sa cred ce face Chivu! la modul cel mai simplu, s-ar parea ca totul se reduce la o alegere intre istorie si…bani. Pt. ca Barcelona ii ofera o unica sansa de a marca istoria. In timp ce Interul pare un club blazat, care de mult nu mai ofera nimic interesant Europei.

florin  •  27 iunie 2007, 10:55

maestrul ioanitoaia face spume la auzul acestor sume. abia il asteapta pe chivu sa-l intrebe de bani avand gura plina de balele poftei

Cohut Ioan-ORADEA  •  27 iunie 2007, 11:44

cred ca e o mare fasaiala.

danutz  •  27 iunie 2007, 11:55

Ar putea cineva sa-mi spuna numele cartii lui Michael Schneider?

RapidSB  •  27 iunie 2007, 12:10

Chivu asta e un mare „partz”. Imi cer scuze fata de fanii lui dar asa este. Acest jucator de 1 luna de zile e tot in discutii, ba cu Inter, ba cu Barca, ba cu Real…asa de satul sunt de lucrurile astea facute de romani. Vezi cazul lui Henry…un jucator de 10 ori peste Chivu ca valoare s-a transferat in 3 zile la Barca, fara alte tampenii…

Asa ca la noi, ca la romani.

emil francu  •  27 iunie 2007, 13:26

Ciao Catalin,iti scriu din Italia de la 60 km de Roma. Sunt dela Lazio dar ma intereseaza si as roma. Sunt un vechi cititor al „echipei” voastre inca de la primul numar al perioadei „PRO SPORT” si apreciez in mod particular felul tau de vedea lucrurile ,de a percepe fotbalul si modul in care transpui in pagina. Traiesc si lucrez aici de peste 3 ani si fiind un bolnav cronic de fotbal ascult radiourile romane (sunt o multime de posturi care ami de care mai pasionate si pasionale indiferent de culorile pe care le „slujesc”),citesc ziarele atat de aici cat si din afara astfel ac ma tin mereu agiornat. Aici la Roma povestea Chivu e tarita in doua moduri in functie de modul de gandire al fiecaruia(ambele parti se exprima cu pasiunea si intensitatea de care numai romanii sunt capabili ).Nu exista radiojurnal sau telejurnal sau prima pagina care sa nu se ocupe de Chivu. Atat cei care il apreciaza in mod deosebit ,cat si cei care au fost dezamagiti si-au pus sufletul in pace si au metabolizat ideea plecarii. Acum romanistul vrea sa stie unde merge dar mai ales cati bani face roma de pe urma lui. Majoritatea viseaza un Chivu la Barca astfel nu exista riscul de a consolida un inter si asa forte.Dupa cum stiti stirile oscileaza iar saracu Cristi daca ar fi sa fi avut o perceptie fizica a valsului la care e supus numele lui cred ca ar fi de o buna bucata de vreme rapus de oboseala. Chiar acum ultima stire il da la Barca. Si eu sper sa mearga la Barca in primul rand pentru a avea ocazia sa castige un trofeu important,sa castige si bani mai multi. Trebuie sa se tina cont de faptul ca intre Spania si Italia e o diferenta enorma in ce priveste impozitarea veniturilor. AStfel ca la paritate de salariu sa zicem 4 milioane euro:in spania ar lua in mana aproape toata suma in timp ce in italia ar pierde prin impozitare peste 30% din suma. Asta e motivul pt care Italia pierde jucatorii importanti (pleaca si italienii vezi Abbiati care a lasat Toro pt Atletico Madrid sau De Sanctis de la Udinese la Sevilla),din cauza asta Milan l-a pierdut pe Henry si risca sa nu-l vada nici pe Et o sau Drogba. Revenind la Chivu ii doresc sa ajunga la Barca pt ca Inter a devenit prea aroganta ,a luat locul lui Juve la antipatie. Dar sa stam atenti la Real si chiar si la Manchester.Aici su nt multi cei care il plang pe Chivu. Detractorii ii reproseaza ca nu a dat niciodata maximul ca a fost mereu accidentat si ca a facut multe greseli in aparare.Tot ei insa spun ca decat fara Chivu mai bine cu el fiindca nu au uitat ca il chemau profesorul ca e un bravo ragazzo nu a facut niciodata casini(probleme) a fost respectat si sa facut respectat de toti fara a intra in numeroasele polemici din „vestiarul lui Totti”. Nu au uitat meciul de la Lion unde cu nasul spart s-a batut si a luat mai multe mingi decat un toti fundasii din ligue 1 la un loc. Dar mai ales nu pot sa uite ca Mexes & Chivu era considerata „la copia di centrali difenssivi più forte del mondo”. Despre cum vad fanii lui Chivu jucatorul Chivu? E inutil sa discutam,faptul ca a avut anumite scapari in aparare se datoreaza faptului ca daca pe partea lui Mexes juca Taddei care prin caracteristici e capabil si sa se intoarca sa acopere faza defensiva plus aportul si experienta lui Panucci ,pe partea lui Cristi Mancini uita sa se intoarca in aparare iar fundasul de banda era Tonetto care desi a jucat un sezion de nota maxima nu e Panucci.Antrenorul lui Inter il vrea in mod deosebit pe Cristian fiindca in opinia lui” Chivu e singurul fundas central din lume capabil sa relanseze echipa in atac cu o pasa lunga sau reuseste sa inpinga in fata echipa iesind cu mingea la picior si capul sus ,cu viziune de joc si plasament ca sa nu mai vorbim de sut si periculozitate in lovituri libere” Mai mult nu spun fiindca si asa am vorbit destul. Daca vrei si iti face placere pot sa te tin la curent saptamanal cu ce se intampla si ce se spune in lumea fotbalului italian. Am posibilitatea de a asculta punctele de vedere ale unor opinionisti cum ar fi Mario Sconcert(corriere della sera),Alessandro Vocalleli,Luigi Ferajolo(corriere dello sport stadio),Ivan Zazzaroni,Franco Melli, Enrico Maida(messagero),Furio Foccolari, Alvaro Moretti(tuttosport)etc.

amarij  •  27 iunie 2007, 13:39

Referitor la fraza „Au ceva cu noi…” explicati-i si la etern paranoicul Emil Gradinescu.

The Coach  •  27 iunie 2007, 15:30

Michael Schneider:“Nu orice diferenţă reprezintă o inegalitate, nu orice inegalitate reprezintă o discriminare şi nu orice discriminare reprezintă o nedreptate”.
Sa nu imi spui ca e vreun „semi” Schneider asta.

Comentează