Transferurile Stelei şi decizia lui Lupescu

Gigi Becali a înţeles că patriotismul în fotbal înseamnă să te califici cu străini în echipă, nu să fii eliminat doar cu români în primul 11.

marți, 17 iulie 2007, 11:20

Gigi Becali a înţeles că patriotismul în fotbal înseamnă să te califici cu străini în echipă, nu să fii eliminat doar cu români în primul 11.

Mijlocaşul argentinian Armenteros, pentru care românii se luptă cu Sevilla, şi vîrful portughez Dady, dorit şi de Benfica, sînt cea mai substanţială lovitură stelistă a ultimilor ani. Nimeni nu garantează că se vor integra, staţi să vedem întîi dacă vor semna, dar e clar că sînt doi fotbalişti de cotă.

Transferul are şi o doză de patetism. Vine pe ultima linie dreaptă şi e făcut pentru a-i oferi lui Hagi un lot de Champions League şi de titlu.

Vara n-a fost o farsă pentru echipele noastre. Toate pretendentele au luat fotbalişti buni şi nici una n-a vîndut un nume important în străinătate, cu excepţia lui Paraschiv, plecat din Ghencea. Spre deosebire de alţi ani, nu asistăm la o butaforie şi asta se va vedea şi pe teren, unde calitatea va creşte. E un pariu în orb, dar asumat pe un principiu simplu: normalitatea se impune.

Semnele dinspre FRF sînt şi ele bune. Lucescu a decis ca Supercupa Dinamo – Rapid să fie arbitrată de cel mai tînăr tip din lotul naţional. La 22 de ani, Istvan Kovacs deschide un sezon în care breasla lui a fost suspectată aprioric. Gestul curajos al lui Lupescu e o formă de a spune tuturor: să fim serioşi, jocul contează!

Comentarii (100)Adaugă comentariu

Florin  •  18 iulie 2007, 8:56

Vom avea surpriza ca Goian si Ghionea vor fi mult mai slabi decat inainte…stilul ofensiv ii va expune, nu vor mai sta doi inchizatori langa ei…varfurile de viteza ii vor face tiribombe – deja s-a vazut cum au fost driblati stoperii la pachet de cateva ori, sa nu mai zic de faza lui tataie Rivaldo, care a trecut de Radoi si Baciu ca de doi juniori. Daca Radoi costa 10 milioane, atunci Rivaldo e…nepretuit :))). Poate il cumpara steaua :)))…

Mircea  •  18 iulie 2007, 8:57

As vrea sa comentez pe blogul dumneavoastra,
domnule Tolontan ,articolul, din 18.07.07, care nu va apartine, privind acel tanar arbitru care va arbitra supercupa.
A-l lauda ca a returnat 20 Ron din barem nu mi se pare o dovada a corectitudinii sale si nici a valorii sale .
Valoarea conteaza ,dar in liga a treia sunt multi arbitri tineri talentati pentru care nu a existat ,,interesul,, sa fie monitorizati.
Intamplator cunosc un arbitru din aceeasi liga care a returnat 500 Ron din barem , dar nu s-a laudat nimanui si nici nu l-ar fi crezut nimeni.
Apoi ,acest tanar arbitru ,,a fost ajutat ,, sa sara peste niste etape.
Oricum ii doresc succes.

ungur bulan  •  18 iulie 2007, 9:01

lasa mai atatea teoriifara logica.pai daca jucam ofensiv in mod normal echipa adversa se apara si nu are timp sa -i faca /’tiribombe”pa fundasi.in plus daca jucam ofensiv marcam mai mult ca adversarul

Doru11  •  18 iulie 2007, 9:06

@Florin
adevaru’ e ca e greu sa treci de Baciu…

Doru11  •  18 iulie 2007, 9:09

@Kelevra
cred ca „excitementu'” era dat nu de rezultatul de pe Bernabeu, ci de jocul facut atunci de Steaua.

smin  •  18 iulie 2007, 9:10

Le trebuie fundas central nu mingicar

Doru11  •  18 iulie 2007, 9:11

In rest, sa asteptam sa vedem daca astia sunt cu adevarat jucatorii vizati si, in caz ca da, daca ei chiar vor semna cu Steaua.
Ca am mai „luat” noi o gramada de sud-americani vara asta.

Doru11  •  18 iulie 2007, 9:12

@smin
CORECT. Poate chiar 2 fundasi centrali, avand in vedere ca Ghionea e indisponibil mult timp, Goian nu e inca la 100% din capacitate, iar Radoi e preferat pe post de inchizator.

Gogu  •  18 iulie 2007, 9:37

Bune transferuri…o sa-i rupa pe Farul, Gloria Buzau, Urziceni…prietenii stiu de ce:)))

kamikaze  •  18 iulie 2007, 9:39

Catalin,iti spun 100% ca nu ati nimerit,nu cei 2 amintiti mai sunt sunt jucatorii luati de steaua,unul dintre ei e joao coimbra,nici vorba de amenteros

Florin  •  18 iulie 2007, 9:40

Ungure, 90 de minute e timp destul de tiribombe…mai ales daca adversarii joaca cu rautate :))).

Cat despre golurile alea multe pe care o sa le dati, asteptati meciurile cu Farul, Urziceni si Gloria Buzau.

ungur bulan  •  18 iulie 2007, 9:41

degeaba,atat timp cat arbitreaza corpo,serea si coltescu,plus ceahlaul si bistrita echipe satelit,tot dinamu o sa ia titlul

Khaddy  •  18 iulie 2007, 9:47

PT. Liviu Florea: LOOOOL…nu mai juca atata manager :)))

nirosleu  •  18 iulie 2007, 9:52

cu regret o spun dar mi-am schimbat parerea despre tine atat ca ziarist cat mai ales ca om….pe langa dulcegariile cu care deja ne-ai exasperat….acum mai vii si cu vesti ”vidate”….stim ca esti platit de cine trebuie sa ridici si tu cota atat cat poti,a fotbalistilor de la steaua….dar noi oamenii inteligenti realizam si gura ni se face punga de scarba….bai baiatule,despre ce transferuri vorbesti?….aaaa….ca jiji se intereseaza de nu mai stiu care fotbalisti?….si?….e prima oara?…..sictir becalizatule!

LiviuRO  •  18 iulie 2007, 9:53

Armenteros era dorit de Sevilla B, echipa a doua a lui FC Sevilla, ca sa fie rezerva lui Diego Capel. D-asta era o discutie pentru un imprumut si nu un transfer definitiv. E considera in Argentina drept un jucator tehnic dara fara conditie fizica, care are multe momente cand dispare din joc si rezista cu greu presiunii.

Sigur n-a mai existat niciunul ca asta in 20 de ani…

nirosleu  •  18 iulie 2007, 9:59

cat despre fotbal….pe zi ce trece realizez ca esti paralel cu fenomenul….chiar asa mare penurie sa fie la noi incat sa nu vada nimeni din conducerea ziarului si sa te treaca pe linie moarta?….nu de alta ,dar ne intoxici….jurnalistica se bazeaza pe fapte nu pe zvonuri….fa-ti treaba mai baiatule sau lasa pe altii care se pricep si muncesc ca sa aibe vesti adevarate…sau tocmai pupincurismul de care dai dovada sa te mentina?….e si asta o directie in viata….

ELTON  •  18 iulie 2007, 10:09

calaretulfaracap DELOC.
Gurita are 1,82 m. Daca dupa mintea ta se poate spune despre el ca are un metru si un creion atunci noi iti organizam retragerea

Sorin-stelist  •  18 iulie 2007, 10:13

Giocondo,o sa va duceti in cap cu ziarul vostru de barfitori.Vorbiti despre acelasi subiect si in ziar si pe sit dar aveti variante diferite.In editia scrisa , jucatorii pe care-i vrea Steaua ,costa niste bani iar pe sit altele sunt sumele.E ca la testele grila cu mai multe variante de raspuns.Ziarul asta a ajuns doar un produs de marketing unde ambalajul e mai scump decat produsul in sine.Bine ca imi stergi mie posturile cand imi dau cu parerea dar n-ai grija de obositii aia de prin redactie sa fie consecventi si eventual seriosi.Am ajuns sa zic ca ‘Sportul’ de pe vremuri cu articolele lui ceausiste era mai despre sport decat ‘Gazeta’ voastra.Pana si discursurile lui nea Ceasca publicate in ziar, erau mai credibile…
Ti-ai luat imaginea asta de om integru dar asta e tot ambalajul unui produs de marketig .Si sa stii ca nu dau doi bani pe raspunsurile tale de tocilar idoctrinat .Nu te obosi…

somorl  •  18 iulie 2007, 10:14

Nu-l mai judecati atat de mult pe HAGi.. are omu 3 saptamini de amicale cu jumate de echipa accidentata si gata.. nu e bun.. sal dam afara..si asa mai departe.Pe udne a fost nu a avut timp s aaratae caformeaza o echipa la nationala a stat cateva meciuri, la poli juma de sezon nu poti sa faci o echipa asa de repede, iar in meciurile cu Slovenia am avut un ghinion fantastic si ei un noroc colosal, asta e sa uitam sis a mergem mai departe. Calificarea sa ratat in doi ani de preliminarii sau cat au fost nu in 2 meciuri cu Slovenia. Pe Goian il trimitea si Olaroiu in ataca la faze fixe si a avut cateva goluri marcate si in cupele europee daca imi amintesc eu bine. Or s avina si fotbalisti , nu va fie frica dar nu vin asa batnd din palme, poate au avut si ei nevoie de ceva timp de monitorizare au ales dintr-o lista mai mare, pina se demareaza tratativele , ca doar nu iesi din birou si fotbalistu e la intrare in cladire asteapta si fie transferat, pina in America de sud e drum lung. Il lasam pe Hagi un an si daca nu are rezultate o sa plece el singur . Balanta se face la sfaritul anului. Vezi cat ai investit , vezi ce ai obtinut.

ELTON  •  18 iulie 2007, 10:14

ce mult ma bucur cand vad cum se incurajeaza si cum se imbarbateaza cainii singuri cu fraze de genu: “Hagi e praf ca antrenor”, “a fost un jucator bun dar ca antrenor e varza”……….. Va mintiti singuri. In realitate va dati si voi seama ca titlul din sezonul trecut a fost un concurs de imprejurari fericite(pentru voi), care nu se va mai intampla niciodata. Nu sunteti p.ros.ti realizati si voi asta. Vedeti si voi cat de mult s-a intarit STEAUA exact acolo unde trebuia, vedeti si voi ce moral are echipa si ati inceput sa va mintiti singuri sa mai treaca spaima

NYC  •  18 iulie 2007, 10:16

ELTON on 18 Iulie, 2007 10:14 am ce mult ma bucur cand vad cum se incurajeaza si cum se imbarbateaza cainii singuri cu fraze de genu: “Hagi e praf ca antrenor”, “a fost un jucator bun dar ca antrenor e varza”……….. Va mintiti singuri. In realitate va dati si voi seama ca titlul din sezonul trecut a fost un concurs de imprejurari fericite(pentru voi), care nu se va mai intampla niciodata. Nu sunteti p.ros.ti realizati si voi asta. Vedeti si voi cat de mult s-a intarit STEAUA exact acolo unde trebuia, vedeti si voi ce moral are echipa si ati inceput sa va mintiti singuri sa mai treaca spaima

auzi, da’ tu te-ai imbatat de la apa aia rece pe care o bei pe canicula asta?

bushy  •  18 iulie 2007, 10:16

Bravo Catalin! Cred k te-ai excitat peste masura la auzul acestor doua transferuri ale stelei. Nu mai conteaza ca nu este nimic sigur, nu mai conteaza ca oierul spune multe, nu mai conteaza nimic… tu esti fericit. Eu zic ca ar trebui sa sti ce cuvinte vor rosti cei doi in vestiarul stelei, ca doar tu le sti pe toate. ce zici, nu vei scrie un articol saptamana viitoare pe tema asta (mai sti cand spuneai ca Lobont i-a pus in gat lui Rednic). Pana la confirmarea transferurilor, ai timp sa faci un scenariu bun. Si pe placul lui jiji. Multa bafta, Catalin. Sper sa te retragi cat de curand.

ELTON  •  18 iulie 2007, 10:19

NYC esti incoerent. Fii bun si ofera-ne si traducerea. Voi va imbatati cu apa rece. Nu poti sa dai verdicte asa aiurea. Mie nu-mi place Hagi ca om. Ca jucator a fost genial. Ca antrenor, acolo unde a avut conditii a luat cupa turciei cu un lot subtire. Asa ca pana una alta stelistii asteapta, cainii se imbata cu apa rece

caine-rosu  •  18 iulie 2007, 10:21

Da, iar ne spui cat de destept, frumos si puternic este Gigi, si cum are el din nou dreptate; asta probabil in antiteza cu raul acela de N.Gheara. O intrebare: de ce este al doilea mai mafiot decat primul ?

NYC  •  18 iulie 2007, 10:23

ELTON on 18 Iulie, 2007 10:19 am NYC esti incoerent. Fii bun si ofera-ne si traducerea. Voi va imbatati cu apa rece. Nu poti sa dai verdicte asa aiurea. Mie nu-mi place Hagi ca om. Ca jucator a fost genial. Ca antrenor, acolo unde a avut conditii a luat cupa turciei cu un lot subtire. Asa ca pana una alta stelistii asteapta, cainii se imbata cu apa rece

tu cunosti semnificatia termenului „incoerent”?

ELTON  •  18 iulie 2007, 10:24

pentru ca rimul e scpecializat in tunuri cu sau fara implicarea statului iar al doilea un fel de rege al drogurilor, tarfelor si armelor.Ajunge?

ELTON  •  18 iulie 2007, 10:29

Vai, ce ironic ai fost. S sti ca daca tu ai anumite lacune si stapanesti doar partial limba materna asta nu iti da dreptul sa generalizezi. Ce mama naibii ti s-o parea cuvantul „incoerent” un cuvant asa de greu, nu stiu.
Te-am facut incoerent pentru ca ii acuzi pe stelisti ca se imbata cu apa rece. Pana una alta, de la venirea lu’ Hagi, noi nu am facut decat sa fim usor reticenti si nu ne-am hazardat in premonitii, asteptand sa vedem ceva concret. In schimb, voi (caini, rapidisti….) n-ati facut decat sa-l faceti praf fara motiv. Omul asta (si-ti repet ca mi-e si greu sa-l numesc om), a plecat imediat de la cluburile unde si-a dat seama ca nu are conditii pentru performanta. La fel si de la nationala unde a prins o perioada groaznica.
D-aia esti incoerent pentru ca ne acuzi pe noi de ceea ce de papt faceti voi

Radu_C  •  18 iulie 2007, 10:35

Catalin, in legatura cu decizia lui Lupescu te pot lamuri eu mai mult, pt k sunt arbitru.
In regulament scrie k nu poti sa promovezi la Liga III dak nu ai 20 de ani…si vrei sa-mi spui tu mie k tipul asta kre are 22 de ani a promovat pe valoarea…e evident k e pila unuia dintre Nasu, Lupescu sau Kassai…Nu zic k nu e bun sau ceva…dar haideti sa privim lucrurile si din perspectiva asta…

CML 553  •  18 iulie 2007, 10:42

Peste un an o sa-l plangem cu totii pe M.M. Stoica. O sa vedeti ….

arbitru  •  18 iulie 2007, 10:51

Daca pe Coltescu care e scula de arbitru l-au atacat astia!
Pe putica asta il mananca si rapidistii si dinamovistii cu fulgi cu tot!

sscatalin  •  18 iulie 2007, 11:04

Ce sa cumpere ciobanu? V-ati tampit cu totii? VA mai dati si gazetari…Cati jucatori de clasa a adus Becali? L-ati vazut pe Belluschi? Sau pe Abiatti? Sau pe Carizzo? Omu e nebun si bolnav de glorie si imagine. Da cu gura si voi va uitati adanc in ea…Vai de voi si de Steaua noastra…Suntem ciuca batailor anu asta cu super transferurile verii si cu Regele antrenor…

adrian  •  18 iulie 2007, 11:06

Am un mare respect pt Hagi ca jucator, dar ca antrenor are de demonstrat.Marii jucatori nu ajung mari antrenori, bineinteles ca mai exista si exceptii.Pt binele lui Hagi sper sa fie una, dar nu prea cred…

bobolinho  •  18 iulie 2007, 11:06

mare pacat de Thereau si Elton…timpul o va demonstra..cam asa juca si ronaldinho knd era de varsta lui Elton k l’am vazut juknd si’n Romania..cat despre dady si armenteros chiar dak vin..nu rezista mult;)

ELTON  •  18 iulie 2007, 11:07

rador esti tare ignorant. Dintre toate transferurile STELEI tu vorbesti doar de Gurita si Vatca.
BADOI – cel mai constant jucator din Liga I, cele mai multe minute jucate in ultimii 5 ani in Liga I, cel mai bun pasator din ultimii 5 ani in Liga I
NEAGA – pe asta nu-l mai prezint ca il cunosc cainii cel mai bine :))))))))
EMEGHARA – multi zic ca ar fii cel mai bun fundas stanga din tara
BICFALVI – scula de pusti
GOLANSKY – international polonez
———
urmeaza ARMENTEROS, DADY si ZAPATTA

In schimb dinamo (in afara de zicu) a reciclat toate gloabele pe care le imprastiase la echipe de mana a treia din Europa: stoican, bratu…..

ELTON  •  18 iulie 2007, 11:15

NYC nu vreau sa ma lamuresc cu nimeni. Nu-mi plac oamenii pesimisti si negativisti (cum nu-mi plac nici cei prea entuziasti si optimisti), care se vaita ca niste babe proaste ca a racit Mircea Radu. Indivizi d-astia carora nu le convine nimic si pentru care fiecare zi e sfarsitul lumii au foost si vor mai fii. Si aici ma refer la „stelistii mei”. Calmati-va dracu odata ca am zis ca murim si dupa ce au plecat ELTON si THEREAU si n-am murit. La fel a zis Gigi ca nu mai aduce strainila echipa si acum uite ca numai dupa astia se uita. Dupa parerea mea, un mare transfer la STEAUA este Adrian Ilie, un baiat echilibrat cu mult bun simt, care in scurtt timp l-a facut pe Gigi sa-l respecte. Deja „ciobanul” nu prea mai iese din cuvantul lui.

visiniu  •  18 iulie 2007, 11:25

voi chiar il credeti pe asta?

BONANO  •  18 iulie 2007, 11:29

-Laudarosul Gigi sa aduca inainte de toate JUCATORI si apoi sa vorbeasca.

-La fel si cu cei 11 milioane pe care spune ca i-a investit in jucatori este o minciuna cat comuna sa natala.

– Investitiile in Badoi,Gurita, Neaga, Emegara ,Vatca sau Golanski nu se apropie de 3 milioane, bani pe care s-a laudat ca i-a primit in schimbul lui Thereau. Daca adugam ce a primit pe Paraschiv si ELton vedem cum Laudarosul Gigi baga bani in buzunar si nu-i scoate.

-Rog presa sa nu-i mai umfle transferurile ca le umfla el destul.

-Despre cei doi cu care se lauda , si pe care voi presa ii si numiti, a auzit cineva ? Sau sunt doua petarde gen Elton (de care nu auzise nimeni)si Andrey.

NYC  •  18 iulie 2007, 11:46

ELTON on 18 Iulie, 2007 11:15 am

in conditiile in care ciobanu’ se lauda ca EL a ales un atacant si un coordonator.

EL, nu manageru’, nu regele.

ce ziceai tu de „incoerenta”???

catalin  •  18 iulie 2007, 11:54

desi nu sint un suporter stelist mi-as dori ca Hagi sa faca performanta la Steaua. Ma indoiesc insa de acest lucru pentru ca eu unul nu il vad ca un om bataios.Eu unul nu il vad profesionist si cind spun acest lucru ma bazez pe o declaratie facuta de Hagi in urma cu un an sau doi , cind nu avea nici un angajament . Atunci era intrebat daca i s-a facut o oferta de la Dinamo sau de la Rapid….Hagi declara atunci ca el este un antrenor profesionist dar ca el in tara antreneaza numai la Steaua . Pentru ca dupa o perioada sa „bata palma ” cu Poli.Daca esti PROFESIONIST antrenezi acolo unde esti platit . Atitudinea si modul de gindire al lui Hagi este tipic pentru romani care confunda profesuionismul cu altceva.Faptul ca ai jucat la Steaua si ca esti de mic stelist este una.Ca antrenezi pe Rapid sau Poli nu inseamna ca AI TRADAT . Esti profesionist si iti faci meseria ACOLO UNDE ESTI PLATIT . Faptul ca joci un an la Dinamo apoi la Steaua si apoi la Rapid nu inseamna caesti MERCENAR .Din pacate la noi se da prea multa atentie „fanilor” si ind spun „fani” ma refer la tembelii fara ocupatie care stau la usa vestiarului mancand bomboane agricole si care trag de mineca fiecare jucator sau antrenor si care „isi dau cu pararea” caci la fotbal si femei se pricep toti . Acesti „fani” sint cei care se duc si urla,injura si fac atmosfera de mahala pe stadioane.Din cauza lor au probleme la noile echipe jucatorii considerati MERCENARI ( vezi cazul Danciulescu la inceput , Alexa la Poli )

Magher Alex  •  18 iulie 2007, 12:24

Mereu mi-au placut articolele d-voastra. Va doresc succes pe viitor, si articole cat mai bune.

ss  •  18 iulie 2007, 12:28

Marsh din giulesti copos!!!!!!!!!
Marsh din giulesti copos!!!!!!!!!
Marsh din giulesti copos!!!!!!!!!
Marsh din giulesti copos!!!!!!!!!
Ne ingropi!!!!!!!

OCTAVIUS  •  18 iulie 2007, 12:30

Deci: fac alergie la fraza „Steaua se bate cu nu stiu ce echipa pentru nu stiu care jucator important”.Gigi va duce de nas pe toti.El se bate,sigur ca da,dar numai in jurnalele de stiri si in ziare.Asa s-a mai batut si cu „fratele” de la Real pentru nu stiu ce sud-american.De ce face tot circul asta? 1.Pentru ca nu mai stie cum sa faca sa cheme jurnalistii la „palat” (apropos,acolo ar fi normal sa se tina conferintele de presa referitoare la echipa?) si 2.pentru ca a inteles,in sfarsit,ca cee ace numeste el „cariera lui politica” este indisolubil legata de rezultatele Stelei.Despre asta e vorba.”Se bate cu…” Hai sa fim seriosi! 🙂

rador  •  18 iulie 2007, 13:19

ELTON on 18 Iulie, 2007 11:07 am rador esti tare ignorant. Dintre toate transferurile STELEI tu vorbesti doar de Gurita si Vatca.
BADOI – cel mai constant jucator din Liga I, cele mai multe minute jucate in ultimii 5 ani in Liga I, cel mai bun pasator din ultimii 5 ani in Liga I
NEAGA – pe asta nu-l mai prezint ca il cunosc cainii cel mai bine :))))))))
EMEGHARA – multi zic ca ar fii cel mai bun fundas stanga din tara
BICFALVI – scula de pusti
GOLANSKY – international polonez
———
urmeaza ARMENTEROS, DADY si ZAPATTA

In schimb dinamo (in afara de zicu) a reciclat toate gloabele pe care le imprastiase la echipe de mana a treia din Europa: stoican, bratu…..

_____________________

iar tu esti un visator, care dovedeste ca speranta moare ultima… sa vedem…
bicfalvi: inca o speranta, chiar si scula…
golansky: n-a aratat nimic, drept e ca nici n-a prea avut cand…
badoi: hai mah, fii serios… asta e terminat inainte de a incepe…
emeghara: trebuie sa se acomodeze…
neaga: venind de la o echipa din Coreea, nu intra nici macar in categoria „gloabelor” de la Dinamo, aduse din campionate din Europa… cu toate astea, este singurul transfer reusit…
hagi: pe langa el, Oli era un fel de Mourinho…
plus plecarile lui Thereau, Elton si Paraschiv… cam nasol…

visiniu  •  18 iulie 2007, 13:28

ELTON si rador

get a room

TWEETY  •  18 iulie 2007, 13:31

tolonate ai grija, imi pregatesc lantzul!

visiniu  •  18 iulie 2007, 13:37

MU.IE steOAIA

BEHEHEHEHEHE BE

visiniu  •  18 iulie 2007, 13:38

MU.IE steOAIA

TOLO ITI DORESC SA TE VIOLEZE IN GAOZ UNU CU PU.LA DE 25 CM

visiniu  •  18 iulie 2007, 13:55

MU.IE steOAIA

ADICA YO

HAHAHAHAAAAAAAAAAAAAA

Alcoor  •  18 iulie 2007, 15:50

ne luptam cu sevilla si benfica????Mor de ras..daca vin la noi,inseamna ca cele doua superputeri nu i-au vrut cu adevarat…iar daca i-au vrut si ei au ales steaua,am mari dubii cu privire la capacitatile lor mentale…

RAM  •  20 iulie 2007, 9:52

laur on 18 Iulie, 2007 1:25 am @calaretule
….
2. Bratianu II parca juca pe la Braila, au prins si o finala de cupa cu Craiova, când l-au rupt pe Sandoi, parca….de sunt ani si m-au lasat neuronii si mai ales cheful sa caut prin arhive. Daca gresesc, ma ierti tu, nu?
Bafta!
@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@2

DA, BRATIANU 2 A JUCAT 80 % DIN ACTIVITATE LA DACIA UNIREA BRAILA, SI A FACUT-O BINE, MAI ALES PE TIMPUL IN CARE ANTRENORI ERAU LA BRAILA SDROBIS SI TITI DUMITRIU, CARE NE-A ADUS PE LOCUL 6 IN CAMPIONAT SI FINALA CUPEI ROMANIEI !
DAR ATUNCI ERAU BANI VENITI DE LA INSULA MARE A BRAILEI !
BRATIANU 2 A MAI JUCAT LA OTELUL, CHIAR SI LA DINAMO UN SEZON, SI AVEA CAM 2 METRI !
Steaua lui Jiji e cel mai penibil club vazut vreodata in istoria fotbalului !
Eu as desfiinta acest club jenant pentru demnitatea umana !

Comentează