TOLO.RO
Dacă Gigi Becali va ieşi preşedinte al României şi ţara va fi lovită de un cutremur, el se va căra la pauză. E treaba medicilor, a pompierilor şi a cîinilor salvatori ce se va întîmpla după.
vineri, 27 iulie 2007, 9:01
Dacă Gigi Becali va ieşi preşedinte al României şi ţara va fi lovită de un cutremur, el se va căra la pauză. E treaba medicilor, a pompierilor şi a cîinilor salvatori ce se va întîmpla după.
Şeful Stelei a plecat în minutul 12, cînd Steaua era condusă, 0-1. Atît a durat încrederea sa în Hagi, în Neaga, în Dică şi în ideea de sport. Nu e nimic nou. Pe vremea lui Olăroiu, 80% dintre finalurile meciurilor cu rezultat dezamăgitor l-au prins în Maybach. La victorie, se suie pe capotă în Piaţa Universităţii, la înfrîngere, se suie la volan, dar numai după ce dă declaraţii din care el iese bine şi ceilalţi, rău.
În istorie, cine uită nu merită. În fotbal, cine nu se uită să-şi ţină gura! Becali se supără, pe bună dreptate, pe falşii suporteri, nişte exhibiţionişti care nu vin la meci, ci la olimpiada narcisismului violent.
Numai că, într-un fel, el e la fel! Nu-i place fotbalul, ci doar senzaţia de putere pe care ţi-o transferă. Singurele momente care contează sînt cele ale golurilor. Date, nu primite. Dar, dacă tot are răbdare cît pentru un clip publicitar, de ce nu şi-a cumpărat un rezumat de echipă?! Se chinuie cu un joc îndelungat şi răbdător, practicat de 11 bărbaţi ezitanţi, împiedicaţi şi curajoşi, ratangii ca Dică şi geniali ca Dică, se chinuie aşadar şi nu pricepe nimic Gigi Becali.
rrasaulll • 27 iulie 2007, 23:55
w w w . b e t f o r c a s h . b lo g s p o t . c o m
insurgentu • 27 iulie 2007, 23:59
Blog de papa lapte…
antisteaua • 28 iulie 2007, 0:08
Nu ca i-as lua apararea ciobanului, dar, Tolo, n-ai de unde sa stii de ce a plecat. Poate a avut si el altceva de facut.
Puteai, de exemplu, sa scrii de alte isprave becalicesti: cum l-a „vrajit” pe gurita sa plece la buzau, dupa ce l-a anuntat ca transferul verii (lol), cum i-a interzis lui rada sa mai pozeze in reviste (intr-adevar e superficiale chestia cu male-bimbo, dar e viata lui privata, care n-are a face cu cea profesionista. daca ii interzice, ar trebui sa-i cumpere drepturile de imagine, cum a facut real cu beckham), sau, sa nu uitam, clubul de curte al stelei, gloria buzau, care cu siguranta nu va dori niciodata sa-l supere pe „patron”, si nu va deranja pe nimeni asta, si nu ne vom supara, si nu va scrie nimic gsp-ul, pentru ca e steaua lui becalii, si, din simpatie sau din frica pura, i se permite orice.
antisteaua • 28 iulie 2007, 0:11
erata: profesionala
insurgentu • 28 iulie 2007, 0:20
Bai antenistilor sunteti niste rrapidisti insignifianti…
antisteaua • 28 iulie 2007, 0:26
lol… sunt doar antistelist moderat.
Forza Dinamo!
andrei • 28 iulie 2007, 0:30
foarte bun articol, inteleg faptu ca a bagat multi bani in echipa dar el vrea rezultate pe loc ia un gol si pleaca poate s-a intamplat alceva dar nu ar fi prima oara cand face asa… si appo hagi ca jucator a fost foarte bun dar ca antrenor 😐
insurgentu • 28 iulie 2007, 0:35
Du-te ba cu dINAMO al tau de antenist nu stiti pe unde sa fugiti cand veniti in ghencea;))
insurgentu • 28 iulie 2007, 0:36
Continuati sa visati ca ne veti egala candva 😉
vlad • 28 iulie 2007, 0:37
abia a inceput campionatul si deja citesc aberatile dinamovistilor care au fost complexati de steaua toata viata..steaua a furat…a primit penalty echipa oaspete in primele 10 min…sunt curios de cite ori s-a intimplat asta in groapa…oricum steaua a avut 7 clase peste ceahlaul,si avind in vedere ca echipa asta nu a mai avut omogenitate de vreo 2 ani e bine si 2-1 asta…de incheiere ,pt dinamovisti,stati fratilor pe blogurile voastre ..eu ca stelist nici macar nu citesc articolele despre dinamo si rapid,asa din principiu,daramite sa mai comentez pe acolo
BELEAUA • 28 iulie 2007, 0:43
Toata lumea il critica pe Gigi …insa s-a pus cineva in situatia lui? E o cumpana , a bagat multi bani, iar daca Steaua nu castiga campionatul , e cam gri….. la asta v-ati gandit inainte sa aruncati cu pietre?
La fel procedati cu Copos….ar fi bine sa plece de la cluburi…sa va traga iar mediocritatea in jos
BELEAUA • 28 iulie 2007, 0:46
La Dinamo e mai simplu. Cannd se supara unu se bucura celalt 😀
antisteaua • 28 iulie 2007, 0:48
da, asa e… nu stim decat 2-4.
insurgentu • 28 iulie 2007, 1:00
Ati uitat de 4-1 caini spurcati ? anti-stelistul ce tot comentezi ata ? ai fost vreodata la intalniri de brigazi de tot te dai mare catel ?
EU cu MINE • 28 iulie 2007, 1:02
Bun articol recunosc. HAGI e antrenor ca si ilie dumitrescu, dan petrescu etc. numa ca lui nu-i place sa piarda. Asa ca nu mai spuneti voi de HAGI ca nu e antrenor, pt ca are o cupa a turciei si un loc 2(tot turcia). Campionatul la mustata pierdut.ziceti-mi,ce a facut altcineva?apropo nu-s stelist ci doar admirator al lui HAGI. toate echipele pe la care a fost jucau altceva. o sa vedeti si acuma. Nationala cu el juca altceva. mai ofensiv, mai combinativ etc. si poli, bursa,galata.Zât pseudo-microbistilor!. a batut 2-1 este excelent!Becali chiar abereaza! sincer a innebunit.daca bati cu astia de ce sa bagi altii care nu-s 100%?.in fine. iese JIJI la alegeri , azil oriunde! UGANDA!apropo dinamo nu e o echipa deocamdata. o sa vedem in europa ca de obicei, de 10 ani.
insurgentu • 28 iulie 2007, 1:06
Care 10 ani ma exact spus 20…
insurgentu • 28 iulie 2007, 1:07
Oare va trece de Foresta ?
antisteaua • 28 iulie 2007, 1:12
insurgentu, invata copile sa vorbesti si sa gandesti. In afara de atacuri idioate la adresa suporterilor echipei Dinamo, nu ai adus nimic noi in discutie. In posturile mele, eu nu am atacat suporterii stelisti si nici pe tine. Dar tu nu stii ce e ala respect sau ce e aia judecata.
vlad • 28 iulie 2007, 1:13
da,ca de obicei caini cu tupeu,de vreo 10 ani se tot pregatesc pt CL…si anu asta tot pe steaua si rapid cade greul adunatului de puncte pt coeficient….caini latra,caravana trece…
insurgentu • 28 iulie 2007, 1:16
Te crezi si tu vreun intelept ?
antisteaua • 28 iulie 2007, 1:18
of, of.. noroc de steaua, care, nu-i asa, e ca o a doua echipa nationala. Se prea poate. Apropo, anul trecut, Dinamo a adus cele mai multe puncte din cupele europene.
insurgentu • 28 iulie 2007, 1:20
Vad ca ai inceput sa vb si din carti „se prea poate” mi-ar fi rusine sa pronunt cuvantul „dINAMO” in ceea ce priveste pct nu uitati ca datorita noua jucati in turu 3…
insurgentu • 28 iulie 2007, 1:24
Anu asta o sa-i mulgeti oile lu Becali:))
antisteaua • 28 iulie 2007, 1:28
hai ca incepi sa devii ridicol. Poate vorbesc din carti pentru ca le-am citit. Referitor la turul 3, Steaua joaca in turul 2 pentru ca Dinamo a castigat cu CFR. Uff, ce complicat e, nu?
vlad • 28 iulie 2007, 1:36
deja mi se pare ridicol,sa ma contrez cu un dinamovist pe performante europene,e deja prea de tot….tupeu pt voi este nimik,ar trebui schimbata definitia in dex „tupeu=comportament tipic dinamovist,in care resping realitatea si o inlocuiesc cu cea pe care mi-o spune borcea sa o traiesc”…fenomenal,steaua joaca in liga de pe urma farimiturilor lui dinamo….ajunge ,ma duc sa ma culc ca este deja ridicol
sffs • 28 iulie 2007, 1:37
,mjhjk
Arabu’ • 28 iulie 2007, 3:02
Excelent articol scurt si la obiect…si chiar asa este: lui ii da senzatia de putere privind ca si patron echipa.Daca ii placea fotbalul stia si echipe din afara.da el nu are rabdare sa vada alt meci.Deci nu prea ii place fotbalul in sine doar sa vada goluri sau spectacol.
mater • 28 iulie 2007, 3:41
degeaba scrii „jurnalistule”, adica tu castigi ceva, da’ sa stii ca toti stiu ca oierul este un inapoiat cu bani obsedat de ideea fixa de a deveni presedinte si cei care inca nu stiu cu siguranta nu vor afla asta de la tine, citesc gunoaiele pe care le scrii, dar nu le inteleg, deci cel mai bine e sa scrii despre alte personaje, de ce nu scrii despre hagi?
ps: cine face dintr o nulitate o vedeta? o nulitate e mult spus, o sluga a nulitatii. sa stii ca singurul lucru scris corect ti-e numele, nici de asta nu-s sigur, nu ti-am vazut buletinul, dar macar nu-i mai jigni pe jurnalisti, scrie si tu sub numele tau: blog de sluga, aia ar fi mandri de tine.
nea gogu • 28 iulie 2007, 3:48
Asa cum spuneam, Becali se ridica si pleaca de la stadion si cineva se apuca sa scrie un articol pe seama asta…
Cenzurati baieti, cenzurati…
tetelica • 28 iulie 2007, 3:57
Pacat!Raman la parerea ca pe Hagi nu-l apuca etapa a 3 a in Ghencea,mai ales ca nu se stie ce va fi cu ,,polacii”.El vrea lot de ,,brazilie”(ce antrenor n-ar vrea?!),totusi Olaroiu,a facut treaba cu o echipa mai subtire.Inca regret jocul de pe vremea luiProtasov!De certurile de la Steaua,Dinamo si Rapid ar trebui sa profite Cluj-ul,singurii pe care-i vad in stare sa se ia la tranta cu ei.Ce-as mai rade!
arh.Gheorghe Petrescu • 28 iulie 2007, 4:35
STEAUA a castigat, asa ca, nu are rost ce face
Patronul, treaba lui. HAGI, sa inteleaga un
lucru: STEAUA este echipa lui de suflet, el
nu poate sa nu puna inima in tot ce face in
fotbal, la aceasta echipa. Patronul, da banii
deci, are si el dreptate. HAI STEAUA!
truta • 28 iulie 2007, 5:06
Nu te mai votez Becali !!!!!!!!!!
ioan plischi • 28 iulie 2007, 5:39
clovnul nu e clovn destul, daca nu e si fudul. umorile refularii si smecheria taraneasca ii fac respiratie artificiala. media diagnosticheaza sau linge, in functie de nevoi si de statura.
Mutu • 28 iulie 2007, 5:46
Stati ca vine si Herea…
Bine a s spus cineva;Steaua a luat tot ce nu e bun pentru Rapid
LFC Bucharest • 28 iulie 2007, 6:15
am vrut doar sa imi las link-ul…
http://www.youtube.com/watch?v=SKVho044R-E
apoi am citit. nu am vazut a doua repriza. la pauza am zis ca steaua merita o victorie clara. am vazut joc deschis pe extreme (ambele… surpriza) cu centrari ucigatoare urmate de finalizari infantile (Banel daca da cu capu’ fara sa se uite „unde”… sa se apuce de triatlon). una peste alta steaua a jucat mult, mult mai placut ochiului decat in vremea „ingrozitului” de „oli-locu’4”. nu cred sincer ca Hagi e antrenor, dar stiu ca o echipa are nevoie de 10 meciuri sa se aseze si de 2-4 ani pentru performanta. ca jiji a plecat la pauza…. e cea mai buna dovada ca nu merita ce are. si daca ramane in fotbal, il prind sarac !
nastyboy • 28 iulie 2007, 6:50
Aha.Asa,da.
cristy • 28 iulie 2007, 7:01
pai ba tolo, tu chiar nu stii de ce a plecat Becalii? pai sa fie el condus dupa doisprezece minute? pai a dat fuga la banca sa scoata citiva euroi si a fugit la constantin. tu n-ai vazut ca a si venit penaltiul? hm 🙁 asta nu-i sport tata.
serban • 28 iulie 2007, 7:08
ce exemplu de loialitate fata de echipa….
iulian costache • 28 iulie 2007, 7:20
In principiu, Becali are dreptul de a se purta cu echipa de fotbal, cum doreste, avand in vedere ca el aduce banii la echipa. Insa din punct de vedere sportiv, greseste amarnic,
macar si pentru faptul ca orice comandant ramane alaturi de soldatii sai. Eu sunt dinamovist, insa fotbalul romanesc a fost si este o valoare si datorita Stelei.
Andreea • 28 iulie 2007, 7:23
Un frustrat scrie despre Becali. Mai Tata lin, omul are dreptul sa fie si nervos cind vede ca treaba nu merge cum vrea el! Tu nu urli in crizele tale de nervi la bietii ziaristi pe care ii consideri colegii tai?!?
El a plecat ca nu mai suporta sa vada ca visul nu i se implineste.
La cit banet a bagat acolo, crezi ca nu-l doare ce se intimpla? Ce ar fi trebuit sa faca? Sa stea si sa astepte finalul, normal. Pai asta fac 17 conducatori din 18 in fotbalul romanesc. Si de aia niciuna dintre celelalte 17 nu e Steaua.
Nu are nici palmaresul, nici istoria, nici gloria Stelei.
Ia zi tu mai To Lon Tane, care echipa romaneasca v-a dat prilej sa scrieti? Care echipa crezi ca va avea un parcurs european mai lung?
Dinamo? Asta ti-ar conveni tie cel mai bine, dar si tu simti ca nu va fi asa. A inceput deja zizania la ei. Si ar trebui sa simti ce va urma.
Rapid? Putin probabil desi Bergodi e peste Lucescu Jr. O sa auzim in curind critici din Ucraina despre italian.
Si atunci? Te bagi si tu in seama scriind despre singura echipa romaneasca cu blazon european, sperind ca vei iesi peste ceilati in presa.
Nu te minti singur. Cei care te lauda sint ori interesati ca ai mai dat, inca o data, in Becali si implicit in Steaua, ori habar nu au de psihologia, educatia si stresul machidonului.
Vreau sa traiesc ziua in care vei scrie cu aceeasi patima despre Lucescu al batrin, ori despre Borcea.
In rest, pentru cei care considera Tolon tanul drept stelist, mai fratilor, faceti o greseala uriasa, asta nu are cum sa fie stelist. Este din familie de secur isti si e dinamovist de mic, chiar daca a ajuns pe stadioane la virsta bacalaureatului.
Piorel • 28 iulie 2007, 7:36
Cătăline am postat şi eu un comentariu cât se poate de obiectiv şi laudativ. După ce îmi apărea că e pe hold pentru moderare, a dispărut. Cenzura e bună uneori, dar nu aşa… ilogic.
mara • 28 iulie 2007, 7:37
Mie i-mi place ce echipa si-a facut Steaua (mai putin Petre Marin,Lovin)
Si bine ca a scapat de Gurita
Hagi vede totusi cine-i jucator si cine nu
Dar mai trebuie sa lucreze putin la asezarea din teren
Si sa-i puna la alergat
Hai Poli TM • 28 iulie 2007, 7:48
Steaua a jucat bine, s-a vazut clar ca va cistiga. Pe de alta parte, eu m-am saturat de arbitrajele acestea. Nu zic nimic de penalti, am impresia ca a fost. Oricum, era la limita, arbitrul putea sa greseasca. Dar eliminarea lui Rusmir! In cel mai rau caz trebuia eliminat si Goian. Anul trecut, acelasi jucator a scapat de vreo 4, 5 penaltiuri consecutive. Jucatorii de la Steaua dau senzatia ca au drepturi sporite fata de jucatorii de la celelalte echipe.
Hagi a facut treaba buna, mi se pare. Echipa a dovedit coeziune si a ajuns cu usurinta in fata portii. Insa toti ziaristi vorbesc de parca antenorii celorlalte echipe ar trebui sa-i faca loc regelui. Nu doar pentru ca e Hagi, ci pentru ca e la Steaua. Nimeni nu vede munca lui Lacatus de la UTA, de exemplu. Sau a lui Grigoras. Daca ar fi sa fie vorba concurenta si valoare, acesta din urma ar trebui sa fie mult mai respectat ca antrenor decit Hagi, cel putin deocamdata.
Cit despre George Becali, ce sa spuna? Hagi il cunostea inainte de a semna cu Steaua, nu?
Hai Poli TM • 28 iulie 2007, 7:53
Si, dincolo de valoarea echipelor, Poli Timisoara si CFR Cluj par deja cluburi mult mai adevarate decit Steaua sau Dinamo…
suporter_rapidist • 28 iulie 2007, 7:56
foarte bun articolul…
as mai adauga doar faptul ca asa sunt majoritatea „suporterilor” stelisti ….
cum nu are steaua rezultate ,cum nu-i mai intereseaza fotbalul…
cred ca tot din aceeasi senzatie de putere!
am o gramada de exemple ,cei care vor sa ma combata sa o lase mai moale pentru ca am facutr experimentul asta de foarte multe ori si de fiecare data cu acelsi rezultat!!!!
TOLO chiar daca ai scris un articol f bun,tot un mERCENAR ramai….pana si tu stii de ce….
leo • 28 iulie 2007, 8:11
Poate cineva sa-i explice d-lui raureanu ca driblingul se face in lateral?Bine poti sa faci si o braziliana si sa treci mingea peste,dar cu portarii e mai greu!
A fost 11 m iar Cernea a fost ultima reduta ce sa ne mai codim,ca s-a dus ala in tusa,ca…
11m si eliminare!
feroviarul • 28 iulie 2007, 8:19
Titlul ales azi este gresit. >, acesta era titlul corect al Gazetei. Pacat ca nu aveti curajul sa afisati adevarul.
Daca gresea mai spre finalul meciului, mai intelegeam ca ar putea fi greseala, dar sa dai imediat , este clar intentia fluierasilor de a nu stresa prea multi pe stelisti.
Adi • 28 iulie 2007, 8:32
Pertinent articol! Respect!
Darie • 28 iulie 2007, 8:50
Salut Catalin! Sa avem un pic de rabdare cu Hagi!Pentru el Steaua reprezinta acum sau niciodata…Cariera lui de antrenor inseamna acest moment!Cat despre Becali…Faci ce faci si ii dai atentie! E un om care atunci cand este eclipsat face tot posibilul sa revina in fata…
Multumesc
AlbAlbastru • 28 iulie 2007, 8:54
@suporter_rapidist.
Voiam sa spun exact acelasi lucru, dar mi-ai luat-o inainte.
Aceasta echipa, Steaua, care a fost infiintata ca instrument de propaganda prin sport de comunisti, a fost infiintata ca sa cistige indiferent cum si in ce conditii.
Prin urmare, aceasta echipa atrage suporteri pe masura. adica suporteri de circumstanta sau „suporteri” intre ghilimele cum bine a scris suporter_rapidist si multi altii.
Au spus-o nenumerati fani ai fotbalului, o voi spune si eu INCA o data:
DACA Steaua s-ar chinui pe locurile 7-12 vreo 7-8 ani, ar fi jale, ar ramine cu suporteri „aproape la fel de multi” ca si Nationalul, ca daca ar sta prin „B” precum Rapidul vreo 10 ani… du-te+vino… atunci ar fi deadreptul trist… probabil ca s-ar desfiinta clubul din lipsa de suporteri.
Asa ca becali este „in nota” Stelei… nimic nou sub soare.
Diferenta este ca inainte de 1989 Steaua nu avea prea multi suporteri, pentru ca lumea care traia ATUNCI si se ducea la meciuri stia EXACT cum stau lucrurile, pecind in ziua de azi in Rominia, sunt tare multi agarici care ignora istoria Stelei si multe alte lucruri (vezi in ultimii ani implicarea cu punga cu bani a lui Becali) si cica sunt „suporteri” ai Stelei.
E PROBLEMA LOR. Asta este Rominia zilelor noastre.