Un trofeu invizibil

Elanul nu ajunge în fotbal. Ceahlăul, Dacia Mioveni şi Buzăul au încercat, dar intenţiile s-au spulberat în faţa pragmatismului granzilor. În cazul primelor două echipe, piticii au avut şi arbitraje potrivnice.

duminică, 29 iulie 2007, 8:49

Elanul nu ajunge în fotbal. Ceahlăul, Dacia Mioveni şi Buzăul au încercat, dar intenţiile s-au spulberat în faţa pragmatismului granzilor. În cazul primelor două echipe, piticii au avut şi arbitraje potrivnice.

Chiar. Curios cum doi arbitri experimentaţi, Colţescu şi Augustus Constantin, au greşit adecvat celor mari, în timp ce debutanţii Istvan, la Supercupă, şi Ivan, prezent la Buzău, au dus pînă la capăt meciuri grele, presărate şi cu mici erori, dar nu cu acea slinoasă intenţie de a ajuta muntele în defavoarea văii.

Şi totuşi, nu asta e important. Performanţa week-end-ului nu s-a consumat în Liga 1, ci pe malul sudic al Mării Negre, la Trabzon, acolo unde o zecime din populaţia oraşului a aplaudat la finalul meciului victoria cu 2-1 a oaspeţilor. Se întîmplă ca acea echipă să fie Oţelul Galaţi şi nu e întîmplare, ci e vorba de muncă, valoare şi modestie, ca Petre Grigoraş să califice în premieră o trupă românească din Cupa Intertoto în Cupa UEFA.

Cînd auzim tot timpul la tv „Liga lui Mitică” ne permitem să zîmbim. Liga nu mai e, demult, a lui Dragomir, ci a exemplelor de succes, a muncii serioase şi a modelelor pe care, de multe ori, le căutăm sub reflectoare şi le găsim unde ne aşteptăm mai puţin. Sigur, Oţelul nu e candidată la titlu. Dar a cîştigat deja trofeul respectului.

Comentarii (149)Adaugă comentariu

armanovici  •  29 iulie 2007, 20:55

Felicitari Otelul..Grigoras, intr-o buna zi vei veni la Steaua.TE ASTEPTAM!

WTF  •  29 iulie 2007, 20:58

felicitari otelul!!

forza dinamo!!!

ady  •  29 iulie 2007, 20:58

Ivan trebuia sa il elimine pe Cristea cand l-a lovit in oo pe buzoian

andrei  •  29 iulie 2007, 20:58

da.felicitari grigoras.un antrenor care si-a facut treaba cam peste tot pe unde a fost, si a reusit sa intre in uefa cu buget net inferior rapidului si cfr-lui.bafta in uefa

grigoras  •  29 iulie 2007, 20:59

Sa crezi tu ca voi veni eu vreodata sa antrenez in ghencea.
1. Castig la Galati mai mult decat imi poate oferi jijihno
2. Am batut Steaua anul trecut, daramite anul asta deci nu pot sa ma duc la o echipa mai slaba decat cea pe care o antrenez momentan
3. Sper sa ajung cu Otelul cat mai departe in UEFA si sa plec sa antrenez in strainatate, sa zicem la Midllesborough

mihnea  •  29 iulie 2007, 21:00

Felicitari echipelor din provincie pentru performatele mai mult sau mai putin notabile. Ele dau un alt iz fotbalului romanesc care oricum pare a fi mai imputit decat un cadavru.

ReDDeviL  •  29 iulie 2007, 21:03

Ca de obicei, tolo , faci referire la ce este important si cred ca ai dreptate. Sincer sa fiu cred ca se vor renunta o data si o data la mituirea arbitrilor, pentru ca echipele mici sau medii (cfr cluj , otelul , gloria) isi arata adevarata valoare in meciurile cu echipe strine. Se vede ca daca este vointa , se poate face performanta, si banii lui jiji, borcea sau copos (sunt stelist)nu pot stopa visele si perseverenta acestora. Sau poate e presiunea aceea venita din partea celor 3 conducatori, care oricum este mult mai mare decat cea venita de la o echipa din provincie. Sunt si galatean si vreau sa felici cu aceasta ocazie pe Otelul, dar si pe GLoria Bistrita care, macar daca a luat bataie la ei , nu s-au facut de ras cu o echipa mult mai bine cotata decat Trabzonspor. Bravo!

johndoe  •  29 iulie 2007, 21:06

bravo otelul

jim  •  29 iulie 2007, 21:07

ivan a arbitrat clar pro dinamo chiar daca fara greseli majore i-a impins de la spate multe faulturi dure nesanctionate cu cartonase si faza din ultimile minute la gurita e suspecta de penalty

eon  •  29 iulie 2007, 21:07

avand in vedere ca de anul viitor vom avea 6 echipe in europa, arbitrii au primit ordin de la „centru” sa favorizeze echipele asa zise mari.

ReDDeviL  •  29 iulie 2007, 21:08

Si totusi nu inteleg cum de NU a fost televizat meciul cu Otelul , si cum pe site-urile principale de sport nu apar foarte multe stiri despre succesul Galatiului. Este mai important pentru sportul romanesc Divizia Sexy? Sau stiri despre schimbarea ciorapilor? Cum spuneam , as vrea sa vad si eu mai multe stiri despre fotbal, sau macar despre sport in locurile in care ar trebui si nu despre ce amanta si-a mai luat nu stiu care sau alte dejectii .Va multumesc.. Bravo cataline pentru articol.

ion roata  •  29 iulie 2007, 21:10

mai devreme nitel la un post tv, ion craciunescu nu era de acord cu delegarea arbitrilor de catre frf…..si plangea ca CCA a ramas doar cu attributii de formare arbitrii si procurare de echipamnet. si critica curajul de a delega arbitrii tineri netrecuti pe la „instructajul” mafiei din CCA…si tot indruga cu uefa cu fifa….e f bine cu infuzxia asta de tineri curati si care nu-s copii lui atat….sa se continue pe aceiasi linie si se vor vedea rezultatele!

mentalitate_ULTRA`  •  29 iulie 2007, 21:15

in sfarsti se vb de blaturile spurcatilor

mentalitate_ULTRA`  •  29 iulie 2007, 21:16

LEPRELE NICI EI NU CRED CA SE MAI SUFERA _)_

juve_MERDA  •  29 iulie 2007, 21:17

bv galati. se poate si grupe! de ce nu? 😉

felix  •  29 iulie 2007, 21:17

– echipele mici au intrat pe teren cu dorinta victoriei si au jucat de la egal la egal cu echipele mari!
– nu cred ca greselile de arbitraj au decis rezultatele finale, dar au creat o atmosferica mioritica de scandal;
– caldura a avut un efect negativ asupra joului favoritelor;
-felicitari Otelu si Gloria…si speram ca Otelu sa nu traga in jos coeficientu de tara;
-din ce am vazut etapa asta am emotii pt Steaua si Dinamo in Champions Ligue

DinamoEtImpera  •  29 iulie 2007, 21:23

Felicitari Otelul! Pacat de Gloria, eu am sperat pana in ultimul minut ca poate va egala pe Atletico, dar a avut o prestatie onorabila. Eu le felicit pe amandoua.
Referitor la arbitraj, nu stiu daca nu e asta e important. Steaua per ansamblu a fost c 2 clase peste Ceahlaul. Si totusi a fost ajutata de arbitrii. Nu spun ca poate nu a fost o greseala, sau ca nu s-a intamplat si in cazul lui Dinamo, dar de fiecare data cand Dinamo a avut o eroare in favoarea sa a fost crucificata in media si suspectata. Cand Steaua e favorizata, in general se merge mai p e sub mana. Poate a fost doar eroare si nu intentie, caz in care arbitrul trebuie sa fie sanctionat oricum, ca alta solutie nu este. Macar atat. Ideea e ca pentru Dinamo nu prea sunt sentimente neutre printre microbisti. Ori o iubesti, ori o urasti. iar cei mai multi o demonizeaza. Iar Stelei i se scuza orice, la adapostul tapului ispasitor. Priviti comportamentul lui Becali. De fiecare data cand este atacat, ce face? ataca Dinamo. Am tot respectul pentru istoria Stelei, dar niciodata pentru pseudo-mesia becali si pentru cei ce il aplauda. Sunt sigur ca nici unii nu sunt curati, oricate declaratii ar face, dar sa-l vezi pe gigi ca acuza de manevre… e prea de tot. Daca un stadion intreg striga „hotii” cum strigau azi la buzau, nu inseamna ca au si dreptate. Apropo de buzau, oare becali il va premia pe gurita cu 2000 de dolari si daca da gol impotriva stelei?

florin`s  •  29 iulie 2007, 21:30

JOS PALARIA OTELUL!

lucid  •  29 iulie 2007, 21:31

Superioritate Steaua,ocazii MARI!11 m.pt.Ste-
ua neclar,consider ca tusierul a interpretat
bine faza.Faultul s-a produs in aer cam in
dreptul careului de 16 m.11 m!Eliminarile
corecte,toate loviri ale adversarilor.Ce ziceti
de 11 la Nicolita in repriza a doua?Victorie
incontestabila!

io  •  29 iulie 2007, 21:34

cataline ,nu mai sunt acum suporterii problema nationala ?a intrat unul pe teren a fost genocid ,se bat 100 de oameni cu politia e bine nu ?

stelica  •  29 iulie 2007, 21:37

DinamoEtimpera_ felicitari pentru comentariu, total corect, problema e ca ar trebui sa avem si noi rezultate deosebite in europa ca sa inchidem niste guri iar anu’ asta parca vad ca din nou o dam in bara…in rest, CAINE PANA LA MOARTE!

caine-rosu  •  29 iulie 2007, 21:39

Bravo, vezi ca poti sa ai si tu comentarii echidistante ? Si totusi simt asa, o sfiala, ezitare cand pomenesti de arbitrajele favorabile Stelei.Sa fie adevarat ce spun gurile rele, ca ai fi servitorul ciobanului ?

Sorin-stelist  •  29 iulie 2007, 21:42

Bine ca te-ai trezit si tu! Otelul si Bistrita au jucat toata vara si voi nu prea i-ati bagat in seama.Stiu, ptr coeficient nu e bine dar performanta trebuie aplaudata si poate nu ne fac de ras in Uefa .
Oricum ,vezi ca si la Dinamo au fost cel putin un rosu si vreo doua-trei galbene neacordate.

felix  •  29 iulie 2007, 21:43

@DinamoEtImpera
nu prea jucam grozav!nu avem consistenta la mijloc!nu aveam atitudine in primul rand! ce or sa faca restu si ce arbitrii vor mitui nu va conta daca vom invinge in toate meciurile! chiar nu trebuie sa ne pese de mizeriile altora! admirabil cum au bagat sub presh domnii jurnalistii mizeria ultimele 5 etape din retur! stim f. bine cum joaca unii acuma in turul 2 al C.L.! dar ai mai lasam…

NYC  •  29 iulie 2007, 21:46

DinamoEtImpera on 29 Iulie, 2007 9:23 pm

caine-rosu on 29 Iulie, 2007 9:39 pm

salut!

o placere sa auzi niste dinamovisti obiectivi.

da, si eu cred ca n-o sa facem nimic anul asta in cl.

poate in uefa.

dinamo joaca mai slab decat ma asteptam. credeam ca o sa inceapa sezonul in forta. li s-a cam ucat la cap, dar sper sa-si revina. potential cred ca e.

dar de arbitrajul din dacia – rapid ce spuneti?

hai, la steaua ca la steaua, da’ la rapid…

si cand ii mai auzi cu “singuri impotriva tuturor”…

ca sa fac o gluma, voi stiti cand i-a transferat steaua pe asistentul ala, sava, si pe coltescu, sau rapid pe aia doi, augustus constantin si tusaru’ ala?:)))

NYC  •  29 iulie 2007, 21:47

Sorin-stelist on 29 Iulie, 2007 9:42 pm Bine ca te-ai trezit si tu! Otelul si Bistrita au jucat toata vara si voi nu prea i-ati bagat in seama.Stiu, ptr coeficient nu e bine dar performanta trebuie aplaudata si poate nu ne fac de ras in Uefa .
Oricum ,vezi ca si la Dinamo au fost cel putin un rosu si vreo doua-trei galbene neacordate.

daca dinamo ar fi fost arbitrata cum a fost steaua in etapa asta, eu, ca suporter dinamovist, as fi avut macar bunul simt sa tac din gura pana la etapa urmatoare!

Mihai  •  29 iulie 2007, 21:51

Felicitari Otelul. Rusine Gloria. A fost blat clar. Ca si cu Florentina. Pai ia stati un pic si va ganditi. Nu ai stadion de UEFA, deci tu si pt. meciurile de acasa trebuie sa faci deplasare. Participarea in cupa UEFA nu iti aduce nici un ban, decat in faza semifinala. Nu vinzi cel mai bun varf inainte de returul de la Madrid.

caine-rosu  •  29 iulie 2007, 21:58

Mihai
Chiar nu vad motivul pentru care Sabau mai ramane la Bistrita, cand i se vand singurii 2 jucatori determinanti, si nu se aduce nimic.

Plesu Andrei  •  29 iulie 2007, 22:06

In sfarsit observa cineva ca Rapid si Steaua sunt avantajate la fiecare meci de arbitrii,inca din returu campionatului trecut.Dinamo nu poate fi introdusa in aceeasi mocirla.

Plesu Andrei  •  29 iulie 2007, 22:07

Otelul e fara indoiala echipa inceputului de sezon in Romania.Dinamo si Steaua sa treaca la munca in preliminariile CL.Deocamdata nu ne-au convins.FORTA DINAMO

caine-rosu  •  29 iulie 2007, 22:09

Vad mereu postate comentarii cu cartonase rosii la meciul lui Dinamo! Daca cineva cu mana pe inima (dincolo de jocul ezitant al lui Dinamo)poate spune ca arbitrul a avantajat-o, nu mai e nimic de spus.

Reddog Alex  •  29 iulie 2007, 22:10

Oameni buni daca Sabau face si anul acesta din rahat bici dovedeste nu ca e un antrenor bun, ci foarte bun. Eram sigur ca o sa ajunga sus pentru ca e profesionist, e determinat, iar ca jucator l-a stimat mai mult decat oricare altul din generatia sa. N-a contat ca a jucat la Rapid.
Nu acuzati Gloria ca mai face manevre. A, ca se umbla la un jucator sa 2 e posibil dar Sabau nu admite sa se dea la o parte. Tot respectul pentru el, acesta este ultimul sau sezon la Bistrita, la anul urmeaza o echipa mare.
De Grigoras nici nu mai are rost sa spun ceva, e scula de antrenor. Cat a fost la Farul echipa era pe cai mari. A plecat, rezultatele se vad. Acum e la Galati si cu 2 exceptii din sezonul trecut il felicit pentur munca sa. Acum culege roadele muncii sale. Aviz amatorilor, asta e drumul spre performanta, nu declaratii tupeiste(Rednic) sau discursul cu blazonul(Hagi).

caine-rosu  •  29 iulie 2007, 22:15

Dinamo s-a chinuit, cu un Zicu care are o rapiditate in executii ca la 70 ani, cu Bratu cu pase iresponsabile, ca la golul Buzaului, cu Cristea care alterneaza executii senzationale cu greseli copilaresti in propria treime si cu un Niculescu care atunci cand simte ca nu va fi schimbat, renunta sa mai alerge. In rest echipa a avut mingea, iar victoria indiscutabila spre deosebire de Steaua si Rapid.

RXT  •  29 iulie 2007, 22:17

„În cazul primelor două echipe, piticii au avut şi arbitraje potrivnice.”

Ce-i cu tine???Incepi sa devii iarist credibil???

Ionutz  •  29 iulie 2007, 22:19

Lumeeeeeeeeeeeeee nici nu a inceput bine campionatu ca a inceput tontolan sa critice steaua bv ma … au banii astia de la dinamo de nu scrii nimic de ei nu ?? „faultul”-intindere pentru dinamo… cum e cu arbitraju ? pe ei nu i-a ajutat arbitrii ?????

Gicu din San Francisco  •  29 iulie 2007, 22:22

Congrats Otelul!!!!
si pacat de Gloria …. asa cum au mai zis-o si unii cum poti sa vinzi jucatori inainte de un meci asa de critic si in MADRID?!?

Asta este miros de ABUZ! fecali si indivizi ca el ABUZA si ne termina echipele din Campionat/Liga. In plus fecali este in stare sa cumpere toti jucatorii dar tot nu vor cistiga cinstit meciurile.

steaua din primul foc a fost impinsa de la spate de arbitru de exemplu. asta este ceva incredibil …

Pe partea cealalta Dacia Mioveni a fost ajutata de arbitru ca sa inscrie contra RAPIDULUI …si mai este tupeu ca cica RAPIDUL ar fi fost avantajati, poate avantajati de TALENTUL si VALOAREA ECHIPEI ca poate sa cistige meciuri fara ajutorul arbitrilor.

HAI RAPID!!!!

dan  •  29 iulie 2007, 22:24

Am uitat ceva. 🙂 Nu sunt de acord cu noul sistem din Intertoto permite intrarea in competitie a prea multor echipe slabe probabil este facut tocmai sa nu se mai intample ce s-a intamplat in sezonul 2005-2006 cand Romania a avut cel mai mare punctaj tocmai datorita numarului mic de echipe. Desi nu o doresc probabil Otelul va fi prima echipa romaneasca eliminata, pentru ca va avea cu siguranta un adversar mai puternic decat Trabzonspor si astfel vom scadea in punctaje.

cristy sas  •  29 iulie 2007, 22:29

intr-adevar steaua si rapid au fost ajutate de arbitri.sunt stelist si recunosc asta.dar sa nu uitam ca si dinamo,daca era un arbitru international, ramanea fara doi jucatori de baza:cristea la lovitura cu talpa pe care i-a aplicat-o buzoianului dupa ce amandoi cazusera si margaritescu care de cand a intrat tot timpul a faultat si s-a certat cu toata lumea inclusiv cu arbitrul.sa nu mai vorbim de bratu care de cand s-a intors in tara parca e un pachet de nervi si unde este o cearta intre jucatori ,el e primul.si astazi a lovit, daca a-ti fost atenti,un jucator de la buzau.dinamovistii, daca se vor comporta la fel si in meciul din cl ,vor ramane fara oameni pana la sfarsitul meciului.in rest felicitari otelului si multa bafta in uefa mai departe.si gloriei capul sus.nu stiu daca alta echipa din romania iesea asa bine dupa o dubla cu atletico madrid

un nu hotarat rabiei  •  29 iulie 2007, 22:29

catalin,
esti partinitor si dinamist as always!
dintre cele 3 e chipe menitionate Steaua a ajuns la poarta adversa de 200 de ori, rrapizi de 3 iar militienii niciodata; asta ca aspect al jocului.
Cristea: Rosu pentru lovire intentionata, laba de arbitru nici macar fault nu a dat,…Ropotan a facut 20 de faulturi…cartoane…canci…de rrapizi ce sa mai zic…handball, offside…si cand a egalat Mioveniul…repede om afara!
dar tu dai inainte cu Steaua unde s-a dat penalty pentru un fault pe linia de 16 si nu s-a dat altul ce se vadea si de pe luna.

caine-rosu  •  29 iulie 2007, 22:32

Priviti la Fanatik, la penibilul de hagi, cum incearca sa convinga ca albul e negru.

lasvegasboy  •  29 iulie 2007, 22:44

si pt stelistul de mai sus….BAI FRUSTRATILOR SI OIERILOR…BAI SOBOLAN IGNORANT CE ESTI , UN SCONX…NU MAI VB DE FAULTURILE JUCATORILOR DINAMOVISTI…INTRA PE YOUTUBE..SI CAUTA LA SECTIUNEA KARATE…SI VEI GASI ACOLO CLIPURI CU RADOI , PETRE MARIN , GOIAN SI RESTUL TURMEI …ASTIA NU SUNT JUCATORI DE FOTBAL SUNT MACELARI , AMATORI DE KARATE.. CITE ELIMINARI A AVUT STEAUA ANU TRECUT BAI PAPAGALULE SI CITE A AVUT DINAMO? CITE PENALTIURI AU FOST ACORDATE PRO DINAMO SI CITE PRO STEAUA…DUPA CE CITESTI STATISTICA SA VII SA-MI SPUI MIE CINE A FOST FAVORIZATA BAI PENALULE…

RXT  •  29 iulie 2007, 22:45

Caine,asta incearca si penibilii de mai sus!!!Doua echipe care au castigat cele 3 puncte in urma greselilor de arbitraj.PUNCTE CARE SE CONTABILIZEAZA!!!!Lunatecilor!!!!!

unknown  •  29 iulie 2007, 22:50

Primul gol pentru Rapid,OFSIDE clar.Primul gol ptr. Steaua,un fault de joc in afara careului!!!Si tot voi strigati :Hotul???Rusine!

cristi-Iasi  •  29 iulie 2007, 22:52

Felicitari ptr Otelul! Bravo lor! Pacat ca Gloria si-a vandut meciul, ptr ca s-a vazut clar ca au dorit ca Atletico sa invinga! O mare contributie o are si Giginio, care la luat pe Zaharia!

Gicu din San Francisco  •  29 iulie 2007, 23:09

pt. unknown si cristy –

este foarte simpatic cum vreti sa bagati RAPIDUL in troaca blaturilor a la steaua si dinamo, DAR NU MERGE!!!!

HAI RAPIDULETUUUUU!!!!

caine-rosu  •  29 iulie 2007, 23:12

Un plus pentru Vochin, care desi l-am suspectat de stelism, a incercat sa tina piept cu argumente si logica, penibilului de hagi, care se umfla in pene de parca batuse Real Madrid si nu pe Ceahlaul, si care vroia sa ne convinga de faptul ca acea disputa la 2 metri de careu a fost penalty

cipri d  •  29 iulie 2007, 23:13

tolo… TOLanit la inaltime! Omule,ma incanta articolele tale! Esti tare rau! Si chiar daca nu vorbesti numai de bine de echipa mea(rapid),tot te citesc si te apreciez!Imi place fff mult cum ai subliziat succesul Otelului!Te felicit!

caine-rosu  •  29 iulie 2007, 23:16

Da, se pare ca Gigi n-a mai cotizat in ultima pereioada, fiindca vad in general o atitudine mai la adevar a tuturor gazetarilor de la gsp, nu numai a dragului de (S)tolo

Pau_Gasol  •  29 iulie 2007, 23:24

@stelistul care vorbeste de cartonasele pe care „trebuiau” (ca aia vre el) sa le ia dinamovistii: voi vorbiti ma hoti hotilor????
-Cernea trebuia sa ia cel putin galben (asa cum a zis si Craciunescu)si cu al 2-lea galben trebuia eliminat.
-Jucator nemten eliminat pt. 2 galbne („simulare”)…acum mai nou cu steaua e o moda noua: nu numai ca nu trebuie sa te apropii de ei in propriul careu ca se arunca in bazin si arbitrul da deindata penalty, dar atacantii adversi nu au voie sa se dezechilibreze sau sa cada in careu stelei ca iau cartonas galben.
-Goian a intrat clar cu intentia sa-l rupa pe cel de la Ceahlaul, ala a pus cotul inainte sa se apere si afost eliminat

NU VA ESTE RUSINA, HOTI ORDINARI, ATI INCEPUT CU FURATUL DIN PRIMA ETAPA?

P.S. jiji a parasit stadionul bolborosind: „nu am bagat atatia bani ca sa ma conduca astia”…SE REFEREA LA BANII DATI LUI COLTESCU SI TUSIERULUI.

caine-rosu  •  29 iulie 2007, 23:26

Nu ai spus de cotul dat de Nicolita lui Iordache, de i-a spart capul si a trebuit sa fie schimbat!

Comentează