Un trofeu invizibil

Elanul nu ajunge în fotbal. Ceahlăul, Dacia Mioveni şi Buzăul au încercat, dar intenţiile s-au spulberat în faţa pragmatismului granzilor. În cazul primelor două echipe, piticii au avut şi arbitraje potrivnice.

duminică, 29 iulie 2007, 8:49

Elanul nu ajunge în fotbal. Ceahlăul, Dacia Mioveni şi Buzăul au încercat, dar intenţiile s-au spulberat în faţa pragmatismului granzilor. În cazul primelor două echipe, piticii au avut şi arbitraje potrivnice.

Chiar. Curios cum doi arbitri experimentaţi, Colţescu şi Augustus Constantin, au greşit adecvat celor mari, în timp ce debutanţii Istvan, la Supercupă, şi Ivan, prezent la Buzău, au dus pînă la capăt meciuri grele, presărate şi cu mici erori, dar nu cu acea slinoasă intenţie de a ajuta muntele în defavoarea văii.

Şi totuşi, nu asta e important. Performanţa week-end-ului nu s-a consumat în Liga 1, ci pe malul sudic al Mării Negre, la Trabzon, acolo unde o zecime din populaţia oraşului a aplaudat la finalul meciului victoria cu 2-1 a oaspeţilor. Se întîmplă ca acea echipă să fie Oţelul Galaţi şi nu e întîmplare, ci e vorba de muncă, valoare şi modestie, ca Petre Grigoraş să califice în premieră o trupă românească din Cupa Intertoto în Cupa UEFA.

Cînd auzim tot timpul la tv „Liga lui Mitică” ne permitem să zîmbim. Liga nu mai e, demult, a lui Dragomir, ci a exemplelor de succes, a muncii serioase şi a modelelor pe care, de multe ori, le căutăm sub reflectoare şi le găsim unde ne aşteptăm mai puţin. Sigur, Oţelul nu e candidată la titlu. Dar a cîştigat deja trofeul respectului.

Comentarii (149)Adaugă comentariu

caine-rosu  •  29 iulie 2007, 23:27

Da, cred ca la banii dati lu’ Coltescu se referea jiji

caine-rosu  •  29 iulie 2007, 23:30

serir on
Pot sa fac pariu ca pe ale noastre nu le apuca dimineata

dodo  •  29 iulie 2007, 23:34

N-as zice ca Ivan ala n-a gresit…
Ropotan trebuia eliminat dupa cate coate le-a aplicat alora de la Buzau! Inclusiv o talpa fara minge pt. care lua rosu direct daca arbitrul vedea…Oare, el nu e pus acolo sa vada??
Lovitura libera din care a egalat Niculescu a fost data gratuit (Niculescu-tot el, stia el ce stia…a cazut ca fulgerat dupa un banal contact umar la umar).
A si sa nu mai zic ca in final parca totusi la Gurita a fost un pui de penalty…

Asa ca uite cum un arbitraj corect, devine total partinitor!

francescodog  •  29 iulie 2007, 23:34

steaua face o propunere la UEFA de marire a careului de la 16metri la 18metri ! Veti ajunge la centru cu linia de 16metri, astfel orice atingere va fi penalty pentru steaua ! URA !!! HOTII HOTILOR !

caine-rosu  •  29 iulie 2007, 23:37

dodo on 29 Iulie, 2007 11:34 pm
Prietene, a fost cineva de la Buzau inlocuit in urma loviturilor lui Ropotan? Iar Gurita obtinea penalty daca arbitra Coltescu, fiindca pe toate reluarile se vede cum Moti loveste mingea

caine-rosu  •  29 iulie 2007, 23:39

Iar Niculescu a dat golul 2, Cristea a fost cel care a egalat asa ca am impresia ca n-ai vazut meciul.

chupac  •  29 iulie 2007, 23:41

eu as zice ca cea mai putin avantajata a fost steaua,intradevar na fost penalti,dar nimeni din presa nu zice de barele lui dica si alte 3-4 ocazii clare,in repriza a 2a ceahlaul nu prea a existat,in skimb la rapid hent la coman,offside la primu gol si am inteles ca,costescu ar fii fost eliminat gratuit.la buzau dinamo a jucat ca de obicei violent….arbitrului parca fiindui greu sa scoata cartonasu din buzunar,rosu lui cristea si lui ropotan,macar galben,dar el nici fault nu dadea….pt ceva mult mai mic thereau era eliminat anu trecut in meciu cu dinamo…

chupac  •  29 iulie 2007, 23:42

si cotu lui nicolita a fost din elan,in anglia dabia daca se dadea fault,dar la noi tre sa discutam cu mama omida sa vedem daca nicolita a vrut saa loveasca..

al doilea cioban al tarii  •  29 iulie 2007, 23:43

trebuia sa-l luam si noi pe Grigoras…Asa cu Hagi nu castigam campionatul in mod sigur…

chupac  •  29 iulie 2007, 23:44

orice ati zice macar steaua a mai avut vreo 5-6 ocazii clare

caine-rosu  •  29 iulie 2007, 23:44

chupac on 29 Iulie, 2007 11:41 pm
Asa e prietene, cand la 1-0 pentru adversar ti se da penalty gratuit, si asta repede, sa nu cumva sa cazi prada disperarii, asta inseamna ca esti avantajat foarte putin !

dodo  •  29 iulie 2007, 23:45

caine-rosu on 29 Iulie, 2007 11:37 pm dodo on 29 Iulie, 2007 11:34 pm
Prietene, a fost cineva de la Buzau inlocuit in urma loviturilor lui Ropotan? Iar Gurita obtinea penalty daca arbitra Coltescu, fiindca pe toate reluarile se vede cum Moti loveste mingea
——————————–

Dupa mintea ta trebuia sa fie inlocuit? Sa stii ca se sanctioneaza cu rosu direct si intentia…!!!
Cat despre careu esti penibil…tusierul a vazut contactul in careu sau chiar pe 16 m.! Foarte greu, pt. ca s-a produs in aer contactul…decizie foarte grea, iar reluarile de la celebrul Kanal d nu ma conving ca a fost in afara! Dar sa stii si tu ca LINIA DE 16m. FACE PARTE DIN CAREU! Cu alte cuvinte daca faultul e exact pe linia de 16m este penalty indiscutabil!

P.S. Si nici la Dani Coman nu stiu daca a fost hent, pt. ca pe reluarea alora de la Antena 1 nu se vede mingea!! Daca a prins-o exact pe 16m sau putin in careu? Asta doar tusierul poate stabili, noi spectatorii putem sa discutam 10 zile si tot nu ne lamurim…mai ales la ce televiziuni avem!

caine-rosu  •  29 iulie 2007, 23:47

chupac
Iarasi ai dreptate, Nicolita a lovit din prea mult elan, dar Ropotan si Cristea au fost criminali si ar trebui condamnati la min 5 ani puscarie.

chupac  •  29 iulie 2007, 23:48

nu sunt prietenu tau…si sincer sper sa ia cluj sau rapid campionatu si steaua sa iasa pe 2 ca sa mearga altcineva+ steaua in CL…oricum mie sincer nu mi sa parut ca tras cu steaua,penalti in repriza a 2a de ce na dat la nicolita?primu penalti a fost dat la semnalizarea asistentului,si eu in direct am zis ca a fost penalti clar…

ReDDeviL  •  29 iulie 2007, 23:49

Interesant ce ziceti, dar cred ca e bine sa mai astaptam cateva etape. Nu poti trage concluzie doar dintr-un meci, sa mai vedem si altele si dupa aceea putem trage concluzii. Desi sunt stelist, mi-a placut de Dinamoetimpera si caine-rosu… Sa mai astepta… desi asteptam de 18 ani….

caine-rosu  •  29 iulie 2007, 23:49

dodo
In seara asta la fanatik au fost reluari edificatoare. Ambele faze au fost pe la 18m

chupac  •  29 iulie 2007, 23:49

caine rosu,nicolita a sarit la cap,cristea din prea mult elan sasi ajute ekipa sa dus pe ouale lu ala si ropoatn din prea mult elan sa protejeze mingea ia pus lu ala cotu in gura….asa e mai regulamentar…

caine-rosu  •  29 iulie 2007, 23:52

chupac
Indiferent daca esti sau nu prietenul meu, eu zic ca cel mai bun sa castige, si spre binele fotbalului acest castigator sa se desemneze pe teren

chupac  •  29 iulie 2007, 23:54

da,asa e si nu tre sa ne stresam noi pt toti hotii…

dodo  •  29 iulie 2007, 23:54

Din cate am vazut pe prosport.ro Dani Coman declara ca a avut mana in careu cand a prins mingea! Si eu cred ca el nu minte…Asa ca mai lasti-o naiba cu greselile de arbitraj!

caine-rosu  •  29 iulie 2007, 23:56

Repet, desi a castigat fara sa straluceasca, cu cativa jucatori figuranti, victoria lui Dinamo, spre deosebire de cele ale Stelei si Rapidului, nu a fost influentata de greseli flagrante de arbitraj

dodo  •  30 iulie 2007, 0:09

caine-rosu on 29 Iulie, 2007 11:49 pm dodo
In seara asta la fanatik au fost reluari edificatoare. Ambele faze au fost pe la 18m
————————————–

Am vazut si eu Fanatik cu Hagi si cu Turcu…crede-ma nici o reluare n-a fost edificatoare! Hagi sustine ca era exact deasupra de 16 m cand i s-a dat branci, iar pe reluare e greu de spus daca era afara sau nu…iar la Dani Coman nu se vede mingea!!!! El era cu picioarele afara din careu, dar mingea nu se vede…!!! Vorbim vorbe crede-ma!
De fapt crezi ce vrei…dar mai bine am vorbi de fotbal, de cum au jucat Dinamo, Steaua, Rapid, Craiova sau Timisoara!
Pana acum vad ca e pe primul loc Craiova!!!

catalin  •  30 iulie 2007, 0:14

la gloria buzau dinamovistii au inceput sa se bata intre ei chiar inainte sa intre pe stadion. jucatorii le-au urmat exemplul, numai ca au facut-o „tactic” cu jucatorii gloriei. o fi jucat gloria in b 25 de ani dar macar au fost fair play, nu ca la dacia mioveni unde 8 jucatori au luat 8 galbene si un rosu..mai rau ca-n divizia d unde se intra cu sapa pe teren. tot respectul pentru dica de la steaua – el duce echipa in spate; rapid si-a facut prezenta, mai mult sau mai putin motivati, iar dinamo… echipa cu pretentii mari dar care, azi la buzau, si-a aratat frustrarea in fata unei echipe care doar a vrut sa joace fotbal!

dadu  •  30 iulie 2007, 1:01

Cel mai frumos articol scris vreodata de o fiinta umana!

dadu  •  30 iulie 2007, 1:06

Intr-adevar,foarte curios ca arbitrii fura pt.Steaua si Rapid!Ce observatie buna!Si mie mi s-a parut foarte curios!Pana acum nu s-a mai intamplat in liga I asa ceva!Ce spirit de observatie ai!

ws  •  30 iulie 2007, 1:21

mda, vad ca mesajul meu a fost cenzurat, desi doar laudam bistrita de cum a jucat cu atletico… cred ca e timpul sa ma retrag de pe blogul asta.

si daca tot ma retrag, o sa includ si gsp-ul.

Bogdan Anderko  •  30 iulie 2007, 1:35

Uite putin putin tin si cu Otelul.

Forza Steaua.

doar eu  •  30 iulie 2007, 1:57

o modalitate de a scapa de meciuri trucate este o alta metoda de punctare in clasament.as propune una : sa se joace ca pina acum tur retur dar alta punctare . ptr inceput ( in tur ) punctarea sa fie ca pina acum .din retur sa se modifice astfel ;sa presupunem ca in tur meciul steaua ceahlaul a fost 1 0 si steaua a luat 3 puncte iar in retur a fost 2 o ptr ceahlaul .se trage linie si per total ceahlaul are 2 1 fata de steaua .ceahlua ia 3 puncte iar stelei i se iau 3 puncte ptr ca per total ceahlaul a fost mai bun .sa vad atunci cum mai impart BANDITI din fotbal punctele .in felul acesta o echipa care in tur a cistigat tot in retur poate pierde totul .( in felul acesta iti pastrezi si lotul si nu mai vinzi si devii si mai omogen ) .

dadu  •  30 iulie 2007, 2:02

INTERESANT DAR IMPOSIBIL

doar eu  •  30 iulie 2007, 2:04

si asfel o echipa mica care in tur bate si aduna un numar de puncte nu mai poate vinde si culca pe o ureche in retur ptr ca poate pierde tot .

doar eu  •  30 iulie 2007, 2:09

si vazind ca pierzi puncte adunate in tur nu mai te lasi dusa cu zaharelul de echipele mari sa le dai meciurile ( in duelul
cu marile echipe daca pina acum mai ciupeai un punct acum nu mai poti .. le dadeai meciul din deplasare si acasa un punct )

doar eu  •  30 iulie 2007, 2:17

si hai sa nu i mai plingem pe astia mici ca au furat si ei la greu …..au participat la greu pina acum la meciurile trucate ) sa gasesc acum sa plinga cind pina acum au tot sadit si udat cot la cot cu cei mari hotia din fotbalul romanesc . ca meciurile strategige nu le am facut eu .cine i a pus sa fure .cind te bagi in mocirla te maninca porcii.

BORCICA URATUL  •  30 iulie 2007, 2:25

FELICITARI OTELUL!!!
Eram sigur ca se vor califica;pacat totusi si de Bistrita,care desi nu credeam in ea inainte de tur,imi scimbasem parerea si credeam si in calificarea lor.LA OTELUL CHIAR MA ASTEPTAM – toate felicitarile pentru ei.SI O SA VEDETI CA INTRA SI IN GRUPE.

FOOORZA STEAUA – si iata si un inlocuitor perfect pt. HAGI(desi ar trebui sa l sustinem si pe el) – GRIGORAS LA STEAUA!!!!

his  •  30 iulie 2007, 2:26

si in vest greselile de arbritraj abunda insa nu se discuta in nebunie ca la romani pasionati de scandaluri si mahalad.la campionatele mondiale s-au facut deasemenea greseli cu mult mai mari decit prin tara iar arbitrii straini care au fost pe acolo pina la urma au gresit si mai mult.problema este paranoia romanului si servilismul fata de straini considerati constant mult mai buni desi dovezi nu sint.daca aceste doua probleme vor dispare situatia ar reveni la normal insa sansele sint putine.toti uitati de arbritrajele de care au avut parte echipele romanesti in diverse competitii internationale.

BORCICA URATUL  •  30 iulie 2007, 2:29

BRAVO SI CRAIOVA – NU MA ASTEPTAM LA 4-0 CU FARUTUL.DAR FITI SIGUR CA VOR PICA INCET INCET CA DUPA OBICEIUL OLTENESC.

BORCICA URATUL  •  30 iulie 2007, 2:31

FRAAATILOR – CE ZICETI DE GRIGORAS LA STEAUA?

FOOORZA STEAUA

caine-rosu  •  30 iulie 2007, 2:39

his on
In vest, nu apare Gigi cu declaratii de genul: „daca Corpodean ma da in judecata, ma autodenunt”, fiindca in minutul urmator, il salta procuratura. De aia acolo, greselile sunt credibile a fi doar greseli.

doar eu  •  30 iulie 2007, 2:50

si ciocu mic ziaristilor de doi lei ca atunci cind vadim urla ca se fura in tara asta si se intimpla lucruri ciudate il faceati nebun . daca se luau masuri atunci prin 94 95 nu se mai ajungea aici.unde erati voi a 4 a putere in stat . a ne vorbeati de gaini violate . dar voi nu si nu vadim e nebun .asa ca nu am ca sa va fac si traiti in nemernicia voastra .acum e prea tirziu sa se mai faca ceva.voi cistigati mii de dolari noi ultrasii bastoane de la politie cind urlam ca se fura

TAViX  •  30 iulie 2007, 3:33

Tolo, din pacate liga e inca a lui Mitica, si asa o sa ramana pana nu se executa toti arbitrii si conducatorii astia mafioti in frunte cu el si cu Nasu, care e tatalor. Sa fim seriosi, Tolo, nu te mai imbata cu apa rece, revinoti!!!

Andreea  •  30 iulie 2007, 4:39

Ta Ta Lineee!!
Co Lon Taneee!!

Obiectivitatea cu care judeci cazuri separate e la fel de separata. Una-i una si alta-i alta.

La Dinamo, la placinte inainte! La Steaua si Rapid e o judecata cu alta masura.
Si asta nu e de azi de ieri, e dintotdeauna.

Iti place Dinamo, n-ar fi nimic rau in asta daca ai fi sicer. Daca ai fi suporter declarat. Sint nenumarati ziaristi suporteri, care scriu despre o singura echipa mai tot timpul.

Problema ar fi ca tu te pretinzi jurnalist, si inca unul impartial, iar asta nu are nimic comun cu judecata strimba.

Reusesti sa pacalesti destui novici, care nu stiu sa citeasca toate sensurile cuvintelor tale. Restul lumii insa vede si simte.

Patetic!

ioan plischi  •  30 iulie 2007, 5:18

favoritismele incep inainte de prima etapa. nu cred ca s-a sesizat cineva pina acum in legatura cu modul in care „granzii” sunt trasi la sorti inainte inceperea campionatului, atunci cind se stabileste ordinea etapelor. de enspe ani asist la chestii din astea ciudate in care dinamo, steaua si rapid „pica” in deplasare cu nou promovate sau cu alte amarastence gen ceahlaul, pentru ca adversarii sunt la inceput si nu s-au obisnuit inca cu „inaltimile”. astept ziua in care voi asista la o prima etapa in care rapid va juca la craiova, dinamo la otelul (unde joaca acum cfr cluj, care nu este „grand”!), in timp ce steaua va evolua impotriva timisorenilor. abia atunci vom putea afirma ca a fost vorba despre o tragere la sorti adevarata.

Blondex  •  30 iulie 2007, 6:20

tot respectul grig..Avati bianco rossi!!!

ros-albastru  •  30 iulie 2007, 6:31

Bravo Andreea! Foarte bine punctat. Eu aveam o alta intrebare. Cum se face ca doar in ziarul asta nu scrie absolut nimic despre felul in care dinamo a fost impinsa de la spate de arbitri?!? Penalty-ul neacordat buzoienilor e trecut cu vederea de parca nici nu a fost!
Rusine!

MARIAN  •  30 iulie 2007, 6:55

Nu e chiar asa. Si in finala de supercupa arbitrul a intis o mana lui Dinamo inchizand ochii la un obsaid clar. Noroc ca faza nu s-a materializat ca altfel arbitrul era in aceeasi oala si trebuie sa-i multumeasca lui Coman si fundasului rapidist care a scos mingea ca ultim aparator. Asa ca si lui Dinamo i s-a creat un mare avantaj dar nu s-a concretizat. Dar a existat tentativa.

GoguPrisacaru  •  30 iulie 2007, 7:17

Nu ne mai mintiti! Presa mai buna decit a avut Dinamo acum de vreun an de zile la GSP nu a avut nici Rapidul pe vremea lui Lucescu. Pute a spag.a de la kilometri intregi.

GoguPrisacaru  •  30 iulie 2007, 7:21

Halul mizerabil in care si-a luat Dinamo titlul precedent, vezi arbitrajul meciului din tur cu Steaua, ambele meciuri cu Rapid, nenumarate alte meciuri, nu a fost in niciun fel „analizat” de nimeni de la gazeta sporturilor.
Prietenii stiu de ce!

liverpool  •  30 iulie 2007, 7:28

Nu va mai luati mai de Tolo. Ce vreti de la el? E crescut la scoala lui Ioanitoaie, cel mai mare dintre toti spagarii presei sportive romanesti. Pentru ei asta e un mod de viata. Cine ii plateste are serviciile complete! Bordelul Sporturilor, care Gazeta?? Aia a murit demult!

catalin  •  30 iulie 2007, 7:40

oare din ce cauza de cite ori posteaza vreun dinamovist tonul e violent si cuvintele suburbane?
nik bun la voi ciini rosii? totul e doar frustrare?

mb  •  30 iulie 2007, 7:41

notre respect otielul

supporternou  •  30 iulie 2007, 7:44

asa ca bine ziceti, sa vad si eu ceva de bataia de la buzau, ca pe restul ziarelor am gasit destule, de ce aici nu?????

Comentează