Imaginile de la Buzău

„Nu mai scrie despre huliganii din tribună! Nu te pune cu ei!”, sînt sfătuit cu voce joasă, de parcă această confrerie a năucilor ar avea urechi peste tot.

marți, 31 iulie 2007, 8:54

„Nu mai scrie despre huliganii din tribună! Nu te pune cu ei!”, sînt sfătuit cu voce joasă, de parcă această confrerie a năucilor ar avea urechi peste tot.

Absurd! S-a produs o răsturnare a raportului dintre lege şi fărădelege. O ilustrează textul de un umor vonnegutian al Mariei Andrieş pe care-l găsiţi azi în pagina 16. Carevasăzică. Cei care încalcă regulile sociale se simt invincibili, iar ceilalţi, cum sîntem noi sau dumneavoastră, trebuie să ne susţinem punctele de vedere cu sfială. Ca să nu cumva să-i lezăm pe huligani, pe infractori, pe cei care bat oamenii în uniformă în văzul camerelor de luat vederi şi apoi pleacă liniştiţi acasă.

La Buzău nu s-a şifonat doar prestigiul jandarmilor, orice o însemna acest lucru, ci şi încrederea românilor privitori într-un sistem care ar trebui să-i protejeze. Ce se poate alege de un om normal, singur pe stradă sau în tribună, de familia lui, de prietenii lui, dacă cei antrenaţi şi plătiţi pentru a face faţă unor situaţii limită au capitulat jenant în faţa a cîteva zeci de agresori?! Cînd priveşti asemenea imagini îţi aminteşti de mineriada de de la Stoeneşti. Un stat umilit de bande care îşi impun interesul cu forţa.

Nu cu bîta va trebui restaurată reputaţia forţelor de ordine. Cu legea. Asta dacă n-a devenit perfect legal să baţi jandarmii şi poliţia. Pe stradă, în spatele blocului şi pe stadion. Pentru că aici se va ajunge dacă facem pe noi de frică în faţa unor teribilişti.

Comentarii (112)Adaugă comentariu

Petru Terguţă  •  31 iulie 2007, 9:04

Sa nu mai dea pe la stadioane.. Rusine!
Si sa puna cineva Kanal D la Chisinau ca nu mai avem acces la niciun derby din Liga 1. Meciul Stelei cu Zaglebie la fel nu-l vom vedea pentru ca Voronin a inchis Prima TV dupa ce carcotasii l-au facut de ocara. Apropo, ar fi un subiect interesant pentru voi..

Radu  •  31 iulie 2007, 9:08

Intr-un stat normal, a doua zi dupa incidentele de la buzau persoane de inalt grad din politie si jandarmierie trebuiau sa depuna demisii la superiori. Ulterior inlocuitorii acestora trebuiau sa sanctioneze pe cei ce nu si-au facut treaba.
Oare chiar am uitat poza cu mamele ce isi tin copii la san de teama altor huligani de pe alt stadion? Sau imaginile socante cu fata careia i se acorda primul ajutor ( la constanta cred, mai de ceva vreme )
Se pare ca da.
Hai sa ne ducem copii la stadioane…Intr-o alta era.

Radu  •  31 iulie 2007, 9:12

Domnule Tolontan luati in considerare propunerea mea de a publica intr-o editie speciale a gazeteti, in inima ziarului, imaginile mai vechi din era noua a fotbalului nostru, ca sa aducem aminte publicului de ce pot face huliganii ( cred ca aveti destule… )
Si in editia urmatoare arat-ti-ne ce se intampla pe stadioanele civilizate ale europei.
Cu stima acelasi radu

Piorel  •  31 iulie 2007, 9:14

Of Cătăline, iar vorbim de legea care nu există, din păcate. Trebuia să menţionezi şi declaraţiile de cel mai jos nivel ale lui Rednic şi Niculescu, cum că suporterii ar fi fost provocaţi. De jandarmerie spun ei. Păi ştii ce e asta? E apă la moară, aia e!

unCas  •  31 iulie 2007, 9:20

generalii aia din jandarmerie au afaceri grele de care tre sa se ocupe. imi place limba de lemn a jurnalelor de sportcare ii numesc pe dezaxatii aia „fani”. dobitocilor!

Robbie  •  31 iulie 2007, 9:23

Daca nici jurnalistii nu pot avea taria sa descinda impotriva huliganismului, cine s-o faca? Propun un demers puternic si de lunga durata impotriva lor. Nu numai cate un articolas pe aici pe colo, ci o politica intensa de denigrare a lor si efectiv de imtrbancire a legislativului spre normalitate. Propun care cei care au vazu imaginile, care cunosc persoanele in cauza, sa ia o atitudine distanta fata de ei. Aceasta tagma este mai rea ca cea a leprosilor si asa trebuie tratata. Sunt niste spurcaciuni inveninate, imbibate cu alcool si lipsite de orice simt uman. Sunt o rasa inferioara…
Vedeti experienta trista a vecinilor maghiari care au avut aceeasi problema cu suporterii FTC si rezolvarea de acolo… Trebuie luata masuri drastice, cu infrastuctura necesara, ca in Vest. Nu mai exista pardon. Nu trebuie asteptata moartea inocentilor…
Mesaj catre Ropotan: uita-te la imaginile TV, cum este batut langa gardul de sarma acel jandarm… acum imagineaza ca acela e fratele sau tatal tau! Sper sa fii fericit!

adi  •  31 iulie 2007, 9:28

oameni buni,
nu va dati seama ca pestele de la cap se-mpute?
ia sa-i bage pe vreo cativa la racoare vreo 2-3 saptamani macar…
daca eu as agresa un jandarm pe strada, ce credeti? ce mi s-ar intampla (si pe buna dreptate!)? de ce pe stadion legea e mai blanda? de ce dintre toti turmentatii aia numai 1 (unul) a fost amendat cu 1 (un) milion de lei vechi??? inseamna ca situatia convine cuiva, atata timp cat:
1. nu se aplica legea
2. daca nu exista legea, ea intarzie sa apara de atata vreme…

in alta ordine de idei, mi-e mila de „ratacitul” ala care s-a bucurat de un gol.
si eu am fost in situatia asta cand a jucat CFR-ul cu Rapid (acel blat de la Dej terminat cu scorul de 1-3).
prietena mea este rapidista convinsa (sau era) si m-a rugat sa mergem in galeria lor. primul gol l-a inscris CFR-ul. a venit firesc din partea mea secundele de bucurie pe care nu am putut-o retine. m-as scos numai faptul ca prietena mea avea tricoul rapidului. ma faceau tzandari. pana la urma m-am bucurat oarecum ca s-a terminat 1-3, altfel nu stiu, zau…

Radu  •  31 iulie 2007, 9:30

Ai dreptate Robbie. Eu am aproape 40 de ani si ma infioara imaginile alea plina violenta si ura. Nu stiu cum naiba ce indrituiti sa puna capat, nu o fac. Aia nu sunt fani.

Lucian  •  31 iulie 2007, 9:47

Buna ziua tuturor.

Sunt suporter stelist, dar nu vreau sa vorbesc de violentele de la meciul echipei Dinamo, ci in general despre aceastea.
Pana acum, toata lumea spunea ca nu poate merge la stadionul de fotbal cu sotia prietena si cu atat mai mult cu fiica si de ce nu cu fiul. Astazi putem spune cu totii ca nu mai putem merge la stadion. Este un loc nesigur, o pot spune cei care au petrecut multe zile in spital dupa ce au dorit sa urmareasca pe viu un meci de fotbal. Poate ca este un lucru care decurge firesc intr-o tara in care siguranta cetatenilor este o utopie, proprietatea privata nu este garantata decat pe o bucata de hartie, presedintele tarii are un comportament de mahala. Pentru siguranta mea si a celor de langa mine vreau sa vad dupa gratii fetele celor care au sarit sa se bata cu jandarmii, fetze pe care le-am vazut cu totii la televizor…..Vreau o lege (si aplicarea sa) prin care cei care se afla in zona unui conflict in tribuna si care nu parasesc zona respectiva , ba chiar sar la bataie sa fie trimisi acolo unde le este locul. Sper sa intelegeti fara prea multe explicatii ca trebuie pus semnul egal intre Bostina salvatorul de huligani si Cl.Niculescu cel care spune ca suporterii au fost provocati – ei si cei care gandesc asa ar trebui pusi la COLTUL RUSINII. In schimb ii felicit pe fotbalistii de la echipele rivale care au participat la logodna lui Dani Coman – asa da: aratati ca sunteti prieteni, sau daca nu doar ca nu sunteti dusmani si poate voi veti reusi sa schimbati ceva.

Cluj 1907  •  31 iulie 2007, 9:56

Bucurestiul este eterna problema in tara asta!!!!Eterna,vesnica,implacabila!!!Eu imi doresc ca incendiile din ultima vreme sa arda totusi capitala dejectiilor unui stat european!!!Asta imi doresc eu,nu legi suplimentare,ci sa ia foc din temelii gunoiul ala de oras!!!

Cristi Roman  •  31 iulie 2007, 10:10

Eu sint in continuare socat: exista imagini tv CLARE cu suporterii care loveau jandarmii in cap cu bete. Si totusi, nu se intimpla absolut nimic.
Sa nu ne miram de bilantul negativ al actualului campionat, il vom socoti in mai 2008.

Piorel  •  31 iulie 2007, 10:11

Bine că nu sunt dejecţii umane în Cluj… Am trăit 4 ani în Cluj, 1 an în Bucureşti şi majoritatea în Constanţa. Pot să spun că peste tot e la fel, peste tot există şi ţărani, proşti, dejecţii umane. E adevărat că în Ardeal există un oarecare aer de civilizaţie, dar acesta este spulberat de ”ţăranii” locali. Problema e NAŢIONALĂ, nu ţine doar de Bucureşti. Să nu uităm de scandalul în urma căruia un suporter clujean a fost omorât. Cătălin poate mă ajuţi cu un link din arhiva gsp.

venom  •  31 iulie 2007, 10:17

Clujenilor in loc sa stati pe internet mai bine va duceti sa culegeti porumbu’ , bashitilor !!!!
Ati catalogat voi repede bucurestenii cu ce s-a intamplat la Buzau !!!

ruiz  •  31 iulie 2007, 10:19

Penibila jandarmeria.Observ cu stupoare ca unii ii gasesc scuze. ca nu exista lege, ca e traumatizata saraca, dupa ce i-a batut pe unii si i-au sarit toti in cap.Exista legi Domnilor de la jandarmerie.Daca dau in cap unui politist pe strada, sunt luat pe sus, batut, dus la sectie, arestat si condamnat. Daca cu mine mai sunt inca 10 nebuni si facem aceste lucruri pe un stadion toate cele de mai sus nu se mai aplica.Pe motiv ca nu exista legea violentei pe stadioane.De parca stadionul este un spatiu in care legrea in general nu se poate aplica
Cei de la jandarmerie sunt niste incapabili. Ar trebui sa urmeze demisii pe banda rulanta.
Ce puteti face d-voastra ? Macar sa aflam si noi ( ca in cazul lui Tweety ) cine este descreieratul in tricou rosu care- incerca sa-i bage la propriu mintile in cap cu ajutorul unei bite nefericitului de la jandarmerie …

eu  •  31 iulie 2007, 10:21

http://www.monstersgame.ro/?ac=vid&vid=109006682

_|_ CETATENI DEMAGOGI  •  31 iulie 2007, 10:25

moarte jandarmilor!!!!!!!!!! forza RapiD! VOIIIII DE LA TZARA! NOOOIII DIN CAPITALA!!! liberta per gli’ ultras!

roger  •  31 iulie 2007, 10:27

Utilizatorul „_|_ CETATENI DEMAGOGI” este inca o dovada ca dobitocii se distribuie prin toate galeriile.

Reddog Alex  •  31 iulie 2007, 10:29

Piorel

Incidentu’ ala nu prea avea legatura cu fotbalul. Niste oameni beti s-au batut. Respectivul a murit dupa ce a luat un pumn si a dat cu capu’ de beton. N-are leagtura cu fotbalul. E doar un caz ca multe altele de la stirile de la ora 5. Acolo cred ca e adevarata problema…

Cluj

Las-o usor ca si eu am stat in Clujul si cu aerele de superioritate ardeleneasca. Si eu sunt ardelean si am stat si o sa mai stau in Cluj. Nu-i tocmai raiul pe pamant.

Sunt de acord cu cei care-i sanctioneaza pe Radnic si pe Ropotan. Provocarile verbale nu sunt motiv pentru asemenea manifestari. Ce sa-i faci, animalele mai nou merg pe stadion. Orice stadion(rapidistii si stelistii sa nu deschida gura ca au episoadele lor).
Dar cel mai important lucru pe care imaginile astea ni le-au aratat este ca Jandarmeria Buzau e pe spate. A inceput in forta cu niste fani dintre cei mai turbulenti. Sa ia aminte. Mai au de mers pe acolo si Rapid si Steaua(la meciul asta de fapt cred ca nu vor fi probleme). Jandarmeria a fost de o incompetenta crasa. Sincer nu cred ca se intampla asa ceva in Bucuresti, pentru ca respectivii turbulenti mancau o mama de bataie sora cu moartea. Aviz celor de la Buzau pe viitor.
Daca nus e descurca singuri sa ceara sprijinul altor garnizoane, mai experimentate.

Siljanoski  •  31 iulie 2007, 10:29

BitTorrent pe mobil http://www.telefonie-mobila.ro/2007/07/31/bittorrent-controlat-de-mobil/

_|_ CETATENI DEMAGOGI  •  31 iulie 2007, 10:30

utilizatorul „roger” e inca o dovada ca homosexualii au invadat blogurile

emil mihai 1923  •  31 iulie 2007, 10:32

acesti turbulenti nu apartin vreunei echipe !!!
vin doar pentru violenta…

Mircea Scarlatescu  •  31 iulie 2007, 10:34

Intr-un stat in care respectul fata de lege domnea pana acum toate stadionele din Liga 1 ar fi avut sisteme moderne de acces, echipamente de monitorizare performante si asa mai departe.

Asa au reusit englezii, de acum ne miram toti cat de frumos e pe stadioanele lor.

Civilizatia se face cu forta, am mai spus asta, si pana nu ne vom da seama de asta nu avem nici o sansa…..

rapidist  •  31 iulie 2007, 10:35

ca de obicei numai frustrati si inompetenti ce cred ca pot fi de folos. muriti mai repede ratatilor si lasati peluzele romanesti sa se desfasoare! n-ati fost in viata voastra in peluza si vorbiti vedea-v-as reci pe toti de ipocriti! VA VREM IN SICRIE JANDARMILOR! la mioveni ati furat unui baiat lantul de aur de la gat!

raz  •  31 iulie 2007, 10:36

Din pacate vad ca toata lumea de pe blog se ia de jandarmerie. De ce nu ne luam de huliganii aia fara minte? Da, este corect ca actiunea Jandarmeriei a fost mult sub asteptari, vezi numai un jandarm mai infipt care ia in piept vreo cativa tembeli. Problema trebuia luata in calcul de la meciul de prezentare al Stelei cand s-a vazut clar ca nu se mai poate asa. Cat despre Bostina sau Niculescu, niste lingai fara minte care de frica se dau bine cu tembelii….asa ca si ei sunt tembeli fara minte daca pot lua apararea dupa ce au facut animalele alea. RUSINE

Robbie  •  31 iulie 2007, 10:43

Sunt clujean si subscriu la faptul ca si aici e la fel ca in Bucuresti, doar ca fiind mai putine echipe si oameni, si mai putine animale… Deunazi ceva suporteri de la U au omorat pe unu de la CFR, si probabil si reciproca ar putea fi valabila. Dar imi pare rau, ca desi particip pe acest blog, nu vad decat injective si murdarii. Nici cei care stiu sa puna mana pe tastatura nu pot sa se abtina sa scoata deseuri. Pacat.

Reddog Alex  •  31 iulie 2007, 10:45

Ba nene, asta ce de dai mare smardoi si ultras din Grant.

Ia explica-ne tu noua ma cum e cu cetatenii si cu ultrasii. Cum ca stadionul e pentru una si nu pentru alta. Ia lamureste-ne nene. Explica-i la Roger de zci ca e homo. Ah, pentur ca nu ma cu bata? Nu a crapat capu’ nimenui?
Mai bruta stupida, la aia maxim 18 ani ai tai ar fi cazu’ sa intelegi ca mai sunt si alte lucruri in viata. Lasa ideile tale revolutionare de a schimba societatea ca deocamdata tu esti in plus. Du-te-n padure daca nu-ti place intre oameni sau du-te la inchisoare daca nu-ti icapi in piele.

Mihai  •  31 iulie 2007, 10:52

Jandarmii romani sunt niste pampalai! E cel putin jenant sa iei bataie de la niste copii descreierati si o mana de burtosi…

La Campionatul Mondial din Germania, politia germana i-a nenorocit pe aproape o suta de huligani englezi care au devastat o piata dintr-unul din orasele gazda. N-au stat la povesti cu animalele ci i-au rezolvat asa cum doar niste animale stiu sa priceapa!

Jandarmi romani, mai cumparati-va si voi niste COAIE!!! Scuzati, dar altfel nu cred ca inteleg acestia despre ce e vorba…

super tare pentru pariori!  •  31 iulie 2007, 10:53

http://www.gobet.ro – Simulator de clasamente, Predictii, Stiri, Sfaturi si Analize Fotbalistice, Programul Competitional al Ligilor Europene, Insemnari personale, Meciuri Utile, Blog

super tare pentru pariori!  •  31 iulie 2007, 10:54

G O B E T . R O – Simulator de clasamente, Predictii, Stiri, Sfaturi si Analize Fotbalistice, Programul Competitional al Ligilor Europene, Insemnari personale, Meciuri Utile, Blog!

Robbie  •  31 iulie 2007, 10:58

@ Mihai

Vedea-t-as in postura jandarmilor! Sa vezi cum mai ramai in mana cu batul tau, ala mic!

Habakkuk  •  31 iulie 2007, 11:02

Aceste bestii nu stiu de vorba buna. Ce le trebuie e un tratament adecvat naturii lor. Adica sa-i stanga jandarmii, sa-i bata, sa-i tina inchisi o saptamana, sa plece acasa cu amenzi de 5000 de euro fiecare. Si asta sa nu o faca doar cu cei care dau ci cu toti. In felul asta, cei „nevinovati” din galerie dar care ii tolereaza si-i accepta pe scandalagii nu o sa le mai ofere acestora suportul. Daca era dupa mine inchideam peluza cu incidente si-i scoteam pe toti cei de acolo in sir indian printr-un pod de bastoane pana la duba. Iar asta era doar incalzirea … restul se facea la sectie.

Daca vi se pare prea dur poate ca ar trebui sa vedeti ce facea politia engleza acum 20 de ani in plina era „hooligans”. Ce se intampla acum in Anglia? Se canta si se aplauda pe stadioane 🙂

Mihai  •  31 iulie 2007, 11:02

@ Robbie

Lasa, nu fii complexat, poate cu varsta iti creste si tie… Pana atunci multumeste-te cu Manuela… :-D)))

super tare pentru pariori!  •  31 iulie 2007, 11:04

http://www.gobet.ro – Simulator de clasamente, Predictii, Stiri, Sfaturi si Analize Fotbalistice, Programul Competitional al Ligilor Europene, Insemnari personale, Meciuri Utile, Blog

Robbie  •  31 iulie 2007, 11:05

@Mihai

M-ai facut sa rad rau de tat… Tu esti cam prea simplist sa ma complic cu raspunsuri. Cand vei da comentarii ceva mai elevate, cu mare placere…

super tare pentru pariori!  •  31 iulie 2007, 11:05

http://www.gobet.ro – Simulator de clasamente, Predictii, Stiri, Sfaturi si Analize Fotbalistice, Programul Competitional al Ligilor Europene, Insemnari personale, Meciuri Utile, Blog!

gigi patriarhul  •  31 iulie 2007, 11:09

Lege.
– toti indivizii care comit acte de violenta pe stadioane sa fie imprumutati pentru 3 zile unei MISCARI GAY, pentru uzul cuviincios al barbatiei
– toti liderii de galerie, obligatoriu, de 2 ori pe luna, sa asiste integral la slujba unui ierarh din localitatea de domiciliu, pentru interiorizarea supuseniei
– jandarmii, pentru a sensibiliza pe domnii din corul virginilor din galerie, vor purta flori rosii la butoniere si pantaloni albi
– Nu avem ce model sa importam si ca sa inovam atata timp cat, si dv stiti acest lucru, SEFII bisnitarilor, al traficantilor si al hotilor din Romania ocupa locurile privilegiate din galerie si care isi afirma drepturi de proprietate asupra unei peluze. Cluburile sa interzica orice referire la termenul de galerie pentru 10 ani, se accepta doar termenul de suporteri, mult mai putin predispus la manifestari de turma ambetata.

EU frustrat  •  31 iulie 2007, 11:13

1. ambele tabere sunt vinovate (jandarmi si trufasii care se pare ca s-au uitat de prea multe ori la 300). Pe langa demisii prin jandarmerie si inchiderea batausilor ar trebui sanctionat si clubul gloria pentru defectuasa organizare si lipsa sistemelor de securitate. cine a omologat acel stadion?

2. culmea este ca in fiecare an avem 3-4 headline-uri in care galeria cainilor au batut pe cineva, au devastat un avion, au spart 5 autocare… in fiecare an??? … tot ei? chiar asa constanti sunt??? masuri? Neah… de ce? sa fie stefan cel mare gol la fiecare meci.. ca in afara bauatusilor doar NASA mai face act de prezenta pe acel stadion.

3. Hai sa dam vina pe lege! In acest caz ar trebui ca si cei 7 ani de acasa sa fie lege la romani ca se pare ca altfel nu se poate.

STOP VIOLENTA PE STADIOANE! FOTBALUL ARE PRIORITATE!!!!

Mihai  •  31 iulie 2007, 11:17

Discutia in sine e foarte simplista… Ce stam la povesti aiurea?

Solutia e simpla: ciomagirea serioasa a animalelor plus amendarea lor si s-a rezolvat problema!

Tibi  •  31 iulie 2007, 11:20

Consider ca si dumneavoastra, presa, puteti avea un cuvant de spus in lupta impotriva acestor salbatici. Descoperiti-i de pe imagini si cu ajutorul celor din apropierea echipelor care vor sa scape de ei si dati-i pe prima pagina zile in sir, cum ati facut cu Tweety. Sa sufere oprobiul public. Si poate intr-o zi vom pune cu totii mana pe pietre pentru a-i pedepsi pe acesti nemernici.

Andreiuuu  •  31 iulie 2007, 11:25

Ce s-a intamplat cu „caricaturile lui mierla”???[ sa-mi raspunda careva pls pls] Trebuuie facute legi impotriva huliganilor

Robbie  •  31 iulie 2007, 11:25

Violenta naste alta violenta. Eu sunt pentru prinderea instigatorilor, a celora care suporta financiar astfel de turme, si desfiintarea temporara a acestora. Daca vrei sa vezi meciul, bine, daca nu, stai acasa. Ca o sa fie mai putin galagie, clar, dar altfel nu merge…

Andreww  •  31 iulie 2007, 11:28

De 2 ani de zile se tot vorbeste de huligani si nimic…Nici o lege…Pt domnul tariceanu sportu e pe locul 13 ca prioritate.Oare e asa de greu sa se dea o lege in parlament???

HAI STEAUA

molko  •  31 iulie 2007, 11:28

Problemele sunt multe iar voi aberati.

In toate galeriile exista uscaturi, tzarani, mancatori de seminte, betivi notorii, etc. Problema este ce facem noi, cei care dorim sa mergem la meci si sa ne incurajam echipa…

Bun, decid sa ma duc in deplasare la un meci. Nu pot sa-mi cumpar bilet oriunde, pt ca m-ar sfasia tzaranii adversi. Deci, ce alternativa am?? Cu galeria… Si… la intrare suntem manati ca vitele de niste analfaberi (jandarmeria). Ca si la toate concertele de atfel. Apoi inghesuiti intr-un colt numit Tarc. Nu ai unde sa-ti faci nevoile, mori de sete, in cel mai bun caz bei un Pepsi cald la pahar cu 50 mii, iar un taran de jandarm sta in fata ta sa te „monitorizeze”. Ba mai mult iti spune si ce ai voie sa strigi sau sa afisezi. La iesire te gonesc din nou Jandarmii ca pe vite. SUNTEM OAMENI. JANDARMII NU AU CE CAUTA IN STADION. Cei care provoaca incidente trebuie arestati NU BATUTI.
In tot acest timp, un infractor numit Mitica ne da lectii de morala!
Iar eu astept ziua in care imi voi face abonament pe viata, voi bea bere rece la meci, nu se vor manca seminte in jurul meu, nu vor fi oameni in slapi si ciorapi albi de prosop si ii voi transmite copilului atasamentul pt echipa iubita.

Dar din pacate nu apuc… Am deja 32 de ani.

fiul_gorjului  •  31 iulie 2007, 11:28

tu formator de opinie ce te aflii de ce nu scrii de bostina .. de niculescu ..niste redusi mintali .. de borcea si becalii ?!

dar de suporterii din bulgaria .. de la constanta .. aceeeasi dimaovisti arhaici in manifestari, fara a mai vorbii de meciu stelei de saptamana trecuta ?

jandarmii sunt o forta bruta pusa cu un scop. ei trebuie sa dea cu bata nu sa citeze pe kant ca sa calmeze suporterii.

rapid visiniu  •  31 iulie 2007, 11:34

Huliganii ar trebui sa inteleaga ca un meci de fotbal e un spectacol in care rolurile principale le au fotbalistii,nu ei.Daca vor violenta nu au decat sa se intalneasca intre ei inainte de meci sau dupa si sa si-o dea pana n-or mai putea!

red-tico  •  31 iulie 2007, 11:38

noroc ca s-au mai batut aia ca aveti si voi ce sa mancati 1 saptamana dar daca tot scrieti nu mai aberati atata, de ce nu dati imagini de la intrarea in stadion a galeriei, cand bestile in albastru le inchideau portile in nas ca sa sufere si ei putin si cand au inceput suporterii sa comenteze au pus bastoanele si gazu pe ei ? prezentati draacu tot nu mai mancati atat ca-ca-t ! jandarmii n-au ce sa caute pe stadione !!!

Robbie  •  31 iulie 2007, 11:40

@molko

Din cauze unor astfel de manifestari ca la buzau, galeriile sunt suceptibile de huliganism. de aceea si comportamentul fata de galerii. Chiar nu cred ca poti imagina un meci fara jandarmi… mai ales un derby…

Mitica oracolu’ pacii  •  31 iulie 2007, 11:44

Propun pe aceasta cale ca sezönul asta dinamo sa joace cu portile inchise si vreo 300 de jandaqmi pentru ca oricum sunt obisnuiti cu asa putini spectatori,in medie 300 de unde si supranumele de spartani.

normalitate  •  31 iulie 2007, 11:45

Catalin, aceasta forma a violentei pe care o poti intalni atat pe strada cat si pe stadioane se naste din precaritatea sistemului social existent in Romania. Am avut 17 ani in care am incercat sa schimbam clasa politica cu tot ce implica: mentalitati, oameni , politici. Insa, in tot acest timp, pe strada, de facto, generatii dupa generatii au invatat sa supravietuiasca intr-un sistem al coruptiei, al legii celui mai tare si al violentei ca mod de refulare si pas inainte pe scara sociala. Meritocratia in Romania a fost tradusa in „meritul de a fi smecher”.

coman  •  31 iulie 2007, 11:46

vezi aici filme amatoriale despre cum bat jandarmii femei si copii http://s2.darkpirates.com/c.php?uid=29150

Comentează