Ce bine e să te temi!

După cum nimic nu era cîştigat la 1-0 pentru Dinamo, nimic nu e pierdut la 1-1. Definitivul trage de timp în fotbal pînă în ultimul moment posibil. În acest caz, pînă la meciul de peste două săptămîni, de la Bucureşti.

marți, 14 august 2007, 10:41

După cum nimic nu era cîştigat la 1-0 pentru Dinamo, nimic nu e pierdut la 1-1. Definitivul trage de timp în fotbal pînă în ultimul moment posibil. În acest caz, pînă la meciul de peste două săptămîni, de la Bucureşti.

Iată clişeul: abia acum începe greul pentru „cîini”. Pentru că, pînă la golul lui Dănciulescu, ei erau echipa cu şansa a doua.

Acum, aritmetic, au devenit favoriţi, chiar dacă la nivelul reputaţiei fotbalistice Lazio rămîne echipa mai puternică, adică cea care se poate impune pe orice teren.

Dreptul la teamă. Asta şi-a cîştigat Dinamo aseară. Doar nebunii sau disperaţii, adică cei fără de speranţă, nu ezită în faţa riscului. Dinamo are ce pierde! Dinamo nu vrea să piardă. 

Comentarii (289)Adaugă comentariu

danniel  •  14 august 2007, 22:59

de abia a marcat cu poli iasi in min 60
de abia astept sa va bata BATE

ficu_micu  •  14 august 2007, 22:59

mi-e ciuda!!!
lazio era o echipa de batut!
daca inaintea meciului imi spunea cineva ca se va termina 1-1 eram fff bucuros…dar dupa cum s-au desfasurat ostilitatile pe olympico….cred ca dinamo,chiar si intr-o formula extrem de „ciuruita” putea sa obtina mai mult.
pacat…m am bucurat ata la golul lui danciulescu si apoi la penaltyul aparat de lobby…desi sunt rapidist…………..

bilu  •  14 august 2007, 22:59

mentalitate de doi bani,ai doi jucatori in plus si tu iei 2 galbene.

chronic  •  14 august 2007, 22:59

lazio a jucat mai bine. dinamo nu a aratat NIMIC. a dat un gol norocos la una din putinele faze de poarta, iar Lobont i-a salvat de 10 ori.

ce vreau eu sa remarc este lipsa de profesionalism a comentatorilor de la Prima TV (mai curand Ultima TV) care au URLAT goooool la egalarea lui lazio. PENIBIL. si sunt stelist.

adrian  •  14 august 2007, 22:59

un rezultat care nu stiu cate sperante paote sa ii dea lui Dinamo.cu toti am vazut ca au avut om in plus, apoi oameni pentru ca e JENANT sa stai daor cu autobaza in poarta. Rednic trebuia sa ii indemne de la spate sa lupte. in UCL doar echipele care lupta castiga…Dinamo a avut in seara asta o sansa MARE, de care nu a stiut sa profite in seara asta si sa castige meciul… e tare pacat ca nu Rednic nu stie sa motiveze cum trebuie echipa..sindromul anderlecht inca il bantuie …echipa trebuia sa joace fotbal pentru a reusi sa castige…la interviu a zis ca are accidentati oare domnul borcea l-a auzit??? ca el zicea ca au doua echipe de acelasi nivel. si cea mai mare dezamagire a mea este Niculescu…PENIBIL…JENANT..DERIZORIU…trebuie sa iti dai sufletul pe teren pentru a castiga .

Bad_Slick  •  14 august 2007, 22:59

Acum s-au trezit stelishtii sa arate ca ei merita sa joace in Liga si DInamo nu!
Meciul a fost intr-adevar slab , dar sa nu comparam Lazio cu Zaglebie…chiar si cu 1 sau 2 oameni in minus! Mai bine ciocu’ mic si atentzie la jocul vostru’…ca se apropie scadentza!

Luci  •  14 august 2007, 23:00

Mi-e rusine sa spun ca Dinamo e campiona Romaniei…sa ai 1-0(dintr-un noroc defapt) si sa nu joci nimic, sa nu mai legi 3 pase consecutive, sa ajungi in superioritate numerica si tot cu frica in san sa ramai…calificarea se putea decide clar de aici dar romanii nu au spirit de invingatori; din pacate cei ce ne reprezinta nu se gasesc pe teren de complexe;..oare ce s-ar fi intamplat daca intalneau cu adevarat o echipa in forma si mare…trebuie sa recunoastem ca Lazio n-a aratat mare lucru si asta in conditiile in care Dinamo n-a facut nimic.Singurul castig din partida asta e Lobont… Daca n-as fi vazut meciul as fi zis ca e un rezultat bun, dar vazand meciul eu percep acest 1-1 ca un esec; un esec al lui Dinamo, un esec al personalitatii fotbalului nostru, un esec al mentalitatii noastre; ne respectam adversarii intr-atat incat ajungem sa nu ne mai respectam de noi; imi pare rau sa constat ca de prea multe ori pornim cu mentalitate de invinsi…Poate o sa spele Steaua putin din rusine desi nici ea nu e capabila in momentul de fata…Dinamo a aratat in seara asta ca nu merita sa fie campioana Romaniei

Bad_Slick  •  14 august 2007, 23:01

chronic: ai dreptate! comentariu si transmisie de 2 lei!

sebastiano  •  14 august 2007, 23:01

In cea mai mare parte a meciului Dinamo a jucat cu teama, le-a lipsit clarviziunea si au gresit foarte multe pase. Pacat era un moment prielnic in care ar fi putut obtine mai mult. Acum nu ne ramane decat sa asteptam returul care dupa parerea mea va fi si mai greu.

Piorel  •  14 august 2007, 23:01

Au nevoie de mult tupeu în retur. Să nu uităm că Dinamo a spulberat în retur atât pe Steaua cât şi pe Rapid. Exact ca în meciurile alea trebuie să joace, să nu uite că ei sunt DINAMO! campionii României şi Lazio nu e Inter sau Ac Milan! Trebuie orgoliu de campioni! Lazio dacă era o echipă aşa de tare, lua campionatul în Italia. Dar nu e. Dinamo trebuie să arate că este PESTE Lazio, pentru că valoric este (psihic sunt terminaţi cu toţii de la turcu până la goian)

teo  •  14 august 2007, 23:01

@chronic: prietene nu poti totusi sa faci 1-1 cu Lazio la Roma fara sa arati NIMIC, mai gindeste-te ca de-asta pierzi timpul sa scrii la 12 noaptea pe un blog de sport.

danyel77  •  14 august 2007, 23:01

Sunt scarbit de mentalitate…dupa cum s-a jucat dinamo nu merita acest egal o sa vedeti peste doua saptamani ce inseamna sa dai cu piciorul la o asemenea sansa…de cate ori dinamo a facut un rezultat bun in deplasare a pierdut la Bucuresti.

marianb  •  14 august 2007, 23:01

jucatorii tineri au jucat cu frica.
sa/l tii pe indolentul de Niculescu doar,doar prinde o lovitura libera mi se pare o tactica stupida.
felicitari,un rezultat bun si bafta in retur.

mihai_ca  •  14 august 2007, 23:02

mentalitate_ultra…indiferent cu ce echipa as tine,trebuie sa recunosti ca cel putin repriza a doua a-ti fost penibili.
sincer…mi-as fi dorit enorm de mult sa vad fotbal de cl martia si miercurea cu 2 echipe romanesti.
ptr ca in primul rand sunt roman

Van_damme  •  14 august 2007, 23:02

In primul rand Lazio nu stie fotbal…o echipa care ar fi undeva la mijlocul clasamentului in Liga I.Mai mult decat sa suteze si sa centreze nu stiu sa faca, iar asta nu e fotbal. In aceste conditii Dinamo este cu atat mai penibila cu cat s-a lasat dominata de o astfel de echipa.Foarte slab jocul. Si in al 3lea rand e albitrajul din prima repriza despre care nu are rost sa comentez…

eu  •  14 august 2007, 23:02

@ ala care-si zice racoi/radoi…..

auzi mah, MOARTE SA II DORESTI STIU EU CUI….STELIST HOMOSEXUAL !!!!! DACA NU STII DESPRE CINE VORBESC…..ITI DAU UN INDICIU….TI-E APROPIATA!!!!

Mario  •  14 august 2007, 23:02

eu sper ca au castigat dreptul la tupeu,pentru ca daca vor juca cu aceeasi teama si la retur nu stiu daca Lobby,singur,va putea „scoate” un 0-0!

MirceaZ  •  14 august 2007, 23:03

Mai intai un om, apoi doi oameni in plus si ei tot ezitau sa treaca centrul terenului… Unul dintre cele mai penibile momente romanesti in cupele europene, chiar si pentru Dinamo. Cum sa nu te numeasca strainii rudimentar si oportunist dupa o asemenea lipsa de curaj?

Nu stiu cum, dar mereu te fac romanii astia sa nu-ti tihneasca nici macar un rezultat bun (a se vedea cum a fost eliminata Steaua din Uefa in semifinale si felul cum au luat-o pe Bernabeu dupa ce jucasera bine).

Bad_Slick  •  14 august 2007, 23:03

radoi: tu de unde ai aterizat pe aici? tipic ciobanesc:aici se vb despre fotbal si el striga moarte cainilor..penibil1

Luci  •  14 august 2007, 23:03

..cat despre comparatia cu Lazio si Zaglebie…aveti dreptate, nu se compara..dar Steaua a jucat cu Real, cu Lyon si cu alte echipe cu adevarat mari si in forma si a aratat mai mult curaj.Eu tin cu Steaua dar in seara asta am fost Dinamovist si sunt dezamagit, o idee mai dezamagit decat am fost cu Steaua. Atitudinea a fost una rusinoasa…cred ca preferam un meci in care Dinamo sa bage spaima in apararea lui Lazio, sa le dea fiori si sa piarda..Pe termen lung ar fi fost un castig mai mare pentru fotbalul romanesc, un castig de atitudine care ne lipseste…

shtephan  •  14 august 2007, 23:03

un lucru e clar..cu zicu in teren io zic ca era altceva..nu am avut un coordonator nu am avut un om cu pasa decisiva care sa-i puna in valoare pe danciu sau pe clau..cristea a jucat binisor da la pasa decisiva a gresit destul de mult.una peste altu rezultatu e bun,jocu a lasat de dorit in unele momente jucatorii au fost presatzi de miza jocului.in retur cu un lia manoliu plin si cu mai mult tupeu in joc ne calificam!!!

soare  •  14 august 2007, 23:04

pt CASUAL!! infernul de la bucuresti?????vai de voi !!doar dc ii lasm prin traficul bucurestean k in rest… sunteti penibili P.S. pun pariu k nu stii ce inseamna merda!!

dan severin  •  14 august 2007, 23:04

Haideti cu totii sa ne bucuram si sa tinem pumnii si lui Dinamo si lui Steaua,suntem toti ROMANI si tinem la imaginea noastra,la ROMANIA.

eastcoast  •  14 august 2007, 23:05

Mei oameni buni .. de ce nu se poate vb civilizat .. de ce trebuie sa ne jignim? Cert este ca Dinamo nu a jucat prea bine .. si trebuie sa acceptam asta ( aviz dinamovistilor ) nu am avut mentalitate de invingatori si asta e la retur o sa fie altceva iar Oprita nu are ce cauta in primul 11 nu stiu daca are ce cauta in vre-un 11 ( doar prin Divizia D)

guti  •  14 august 2007, 23:05

bai tolo esti dus rau..pai de cite ori au ajuns javrele la poarta lui LAZIO…FORZA LAZIO..UUUE D

Florin  •  14 august 2007, 23:05

Uite ca stelisti au tupeu sa vorbeasca de calitatea jocului si de 3 pase consecutive.
A trecut asa repede meciul cu Zaglebie din retur? Chiar nu avrti rusine?

shtephan  •  14 august 2007, 23:06

aa si luci…ai fost dezamagit de jocu lu dinamo..?cateodata interesu poarta fesu..mai bine sa fii u dezamagit la meciu asta si sa fim totzi dinamovistii fericitzi in returu de pe lia manoliu si sa ne calificam in ucl..cat despre meciurile cu real si lyon..off..mai bine ai tace din gura..steaua a fost umilita in ambele jocuri din ghena ajea ca nu prea avetzi cu ce sa va laudatzi

Bobolino  •  14 august 2007, 23:07

Cel mai tare transfer:LOBONT!!!Mare noroc pe cainii astia.Pacat k nu a ajuns la steaua Loby k ieseam sigur si din grupe cu asa portar…

florinMG  •  14 august 2007, 23:07

@catalin
se pare ca nu te tine pariul

nu cred ca ar trebui sa-i porcaiti pe jucatori, pentru ca ei au facut ce au putut mai bine…
e clar ca au jucat timorati, italienii au jucat ca niste rude de-ale lui Gheorghe Enoiu.
parca erau macelari.

gol superb al lui Danciulescu!!! despre Lobont..inca mai caut niste superlative

hai Steaua! Hai Dinamo!

giubz  •  14 august 2007, 23:07

Nu inteleg de ce nu au fortat cand aveau 2 oameni in plus..ei sigur se retrageau daca aveam curaj..Rednic cred ca avea mai multe variante tactice atunci…si are si acum la 1-1 in deplasare..
Succes Dinamo si Hai Steaua!

nu conteaza  •  14 august 2007, 23:07

Desi Dinamo a jucat cu oarece frica, rezultatul este bun. Stelistii care si-au facut aparitia p-aci sa nu uite ca turma lor favorita a batut doar cu 1-0 pe Zaglebie Lubin, echipa de care nu auzisem pana la tragerea la sorti. Sau poate oitele suportere ale turmei din Ghencea isi inchipuie ca se poate compara Lazio cu Zaglebie ?!!! Desi jocul dinamovistilor n-a stralucit, rezultatul da sperante pentru retur. Pentru cei care acuza ca Dinamo n-a atacat in superioritate numerica tin sa le aduc aminte ca Dinamo n-a avut mijlocasi ofensivi, jucand cu 2 mijlocasi la inchidere, Ropotan si Izvoranu. Rednic a jucat un joc, se poate spune prudent cu Lazio, turma din ghencea joaca cu 2 mijlocasi la inchidere de vreo 2-3 ani, asa ca orice comentariu cu iz de behait nu-si are rostul.
Pe final, HAI DINAMO si succes Stelei in jocul cu Bate Borisov !

venoame  •  14 august 2007, 23:08

Pt sansele avute…pt cei 2 oameni in plus din ultimele minute…pot spune cu mana pe inima ca Dinamo e singura…dar SINGURA echipa puternica din liga I ce nu a scapat de mentalitatea asta paguboasa si infecta a romanului ce sta la ciupeala. Dar Dinamo nici la ciupeala nu a stat….Rednic a fost un fel de Cartu in meciul de azi. Penibil de-a dreptul. Nu meritau egalul si ar face bine sa se trezeasca pitbullu din ei caci pana acum au fost doar pudeli cu mult noroc si un portar extraordinar. E imposibil ca „marea campioana a tarii” sa aiba plumb in ghete” cand intra pe gazon. Nici macar nu au alergat mult. Au stat si au asteptat fluierul final. Asta nu e campioana, e o haita dezordonata.

Balu  •  14 august 2007, 23:08

lobont merita statuie dupa meci la cum a jucat iar niculescu sa nu se mai arunce asa ca nu joaca in liga 1 unde il arbitreaza corpodean…in rest succes pe mai departe

sarghi  •  14 august 2007, 23:09

Steaua e cap de serie la tragerile la sorti si d-aia joaca cu echipe mai usoare. Statut pe care l-a castigat pe bune jucand bine in cupele europene. Cand o sa-si castige si dinamo dreptu asta o sa joace cu echipe mai usoare. Daca reusesc sa-i elimine pe lazio inseamna ca merita sa joace si ei in liga campionilor, indiferent de ce o sa faca acolo.

sebastiano  •  14 august 2007, 23:09

STELISTLOR: de ce nu comentati voi la articolele despre stoia? sunt destule si daca nu stiti unde sa le gasiti, sunt pe pagina principala vo doar dati click pe HOME in stanga-sus a ecranului.

chronic  •  14 august 2007, 23:09

teo:

tu ce meci ai vazut? nu am zis „nu a JUCAT nimic”, ci „nu a ARATAT nimic”. ti se pare ca 1 gol si 0 suturi pe poarta in repriza a doua inseamna multe? ok, s-a aparat bine si a reusit sa tina oarecum de rezultat, dar asta nu inseamna ca a facut meciul vietii lor. dar daca vrei sa fii un dinamovist ignorant, poti sa sustii in continuare ca ati jucat foarte bine.

la fel, sustin ca steaua nu joaca mai nimic in campionat, desi castiga meciurile.

Giani  •  14 august 2007, 23:09

Cel mai bun jucator: Lobont; cel mai slab: Niculescu

MirceaZ  •  14 august 2007, 23:10

@eastcoast

Hai sa scriem mai des ca poate se prinde cine trebuie ca Oprita e bun de pus la sapa, dar pe un teren de fotbal e mai ratacit decat o oaie intr-un gard de sarma ghimpata.

Razvan M  •  14 august 2007, 23:10

Da da….. si sa vezi ce naspa va fi daca Doamne feri nu se califica….

Sa tinem pumnii pentru Steaua maine seara….

Sondaj privind sansele celor doua echipe de a intra in grupele Champions League…

http://razvan-mustata.blogspot.com/

fotbal  •  14 august 2007, 23:11

lazio a dominat cu 2 jucatori mai putin

Luci  •  14 august 2007, 23:12

shtephan …am spus ca nu mi-a placut deloc jocul cu Zaglebie; DELOC! Hagi, cel putin deocamdata, nu e antrenor. Si crede-ma ca m-as fi bucurat la fel de tare si pt Dinamo in cazul unui joc frumos ca si pentru Steaua pentru ca nu sunt un fanatic si in primul rand dunt roman.. Iar despre meciurile stelei de care ziceam, orice ai spune, oricat de umilita zici ca a fost, am vazut mai mult curaj. As vrea sa apara curajul asta in jocul tuturor echipelor noastre care joaca in cupele europene. Bafta mai departe si la jocuri mai frumoase.

tzetze  •  14 august 2007, 23:13

da au dreptate oile.dinamo a jucat slab cu Lazio.o echipa dintr-un campionat de 2 lei.daca jucau cu zaglebie era o treaba.asa…daca oierii faceau 1-1 cu Lazio era un rezultat „istoric”asa nu conteaza.ne carem scuze ca nu am luat 4 goluri si ca avem sanse de calificare.poate ii motiveaza gigi pe Lazio cu ceva bani.sunt mandru ca tin cu DINAMO.cat despre oi abia astept sa ii vad cu CFR Cluj…dar stai ca a rezolvat gigi cu arbitrii si e ok.Bleahhhhh…

Bobolino  •  14 august 2007, 23:13

Bravo dinamo!!!insa nu e destul,trebuie sa va ungeti genunchii si neaparat mai detsupati-va la minte…un plus de inteligenat va aduce in grupe!!!STEAUA e baza se pare in tara asta pt imaginea Romanie si suntem mandrii de ei……!!!FORTZA STEAUA!!!

his  •  14 august 2007, 23:14

pacat de frica de-ai deranja pe vestici care s-a vazut ca nu sint decit oameni.o echipa care stia de ce este in teren si ca fotbalul se joaca la victorie i-ar fi batut pe italieni fara probleme.in alta ordine de idei cataline ce spui tu de marea civilizatie a vesticilor pt ca au fost raniti grav trei romani?nu erai tu care afirmai ca la noi este mai rau ca peste tot?acum trebuie sa recunosti ca la noi sint niste biete cotcodaceli pe linga ce este la civilizatii tai iubiti.

DOG-UL CEL RED  •  14 august 2007, 23:14

pt DINU..esti un dobitoc…nu stiu ce suflet ai…

radua  •  14 august 2007, 23:14

Dinamo a jucat foarte defensiv. De fapt, nu defensiv, ci fricos.

radua  •  14 august 2007, 23:15

Doar LOBONT e bun in echipa aia de maidanezi.

radua  •  14 august 2007, 23:15

Liga Campionilor, interzisa cainilor!!!

giubz  •  14 august 2007, 23:15

Eu cred ca ne-am facut de râs mai rău decât la Steaua-Real1-4…N-am ajuns la poarta lor şi am stat numai pe jos..

radua  •  14 august 2007, 23:16

In padurea cu alune,
aveau casa 2 catei,
vine Steaua si le spune,
Nu treceti de turul 3!!!

Comentează