Să facă ceva!

Dacă fotbalul este o formă de evaziune emoţională, atunci cei mai mulţi români reţinuţi ar trebui să fie stelişti. Ei domină numeric numărul suporterilor. Ei au suferit cel mai mult ieri, cînd şi-au văzut echipa condusă, neaşteptat şi umilitor, de către un adversar primitiv fotbalistic.

miercuri, 15 august 2007, 9:06

Dacă fotbalul este o formă de evaziune emoţională, atunci cei mai mulţi români reţinuţi ar trebui să fie stelişti. Ei domină numeric numărul suporterilor. Ei au suferit cel mai mult ieri, cînd şi-au văzut echipa condusă, neaşteptat şi umilitor, de către un adversar primitiv fotbalistic.

Orice am spune. Oricum am lua-o. Steaua ar fi trebuit să cîştige partida cu BATE oriunde s-ar fi disputat ea, dar asta ar fi fost posibil în condiţiile în care Hagi ar fi renunţat mai repede la rolul de lansator colectiv de rachete aer-aer pe care l-a impus echipei. Şi dacă nu l-a impus, atunci să facă ceva!

Peste două săptămîni e nevoie de calificare. Doar aşa se poate şterge senzaţia de aseară!

Comentarii (228)Adaugă comentariu

luck  •  15 august 2007, 23:10

ca a adus jiji un antrenor nou acum este an probe la buzau dar din toamna face rocada si al da pe hagi la buzau

geo  •  15 august 2007, 23:11

hagi lasa-te de antrenorat urmeazal pe g popescu in afaceri

Extasy  •  15 august 2007, 23:14

faza tare din toate chestiile astea ii k ink nu vati luat de hagi.Dak era olaroiu in locul lui acum, pun pariu k toti ati fi dat vina pe el,k nu stie sa antreneze sau mai sthiu io ce.Dar asha, ce k hagi ii hagi, cu el dak nu obtinem rezultatele dorite nui nimik.

iceman dinamo no 1  •  15 august 2007, 23:15

felicit echipa steaua pentru punctul de aur obtinut la mult titrata echipa bate borisov(nam prea auzit de ei pana acum) si pentru declaratiile facute la dresa dinamovistilor
din cate observati dinamovisti romani adevarati nu au sarit sa ia steaua in ras pt titratul rezultat ci au stat cuminti in banca lor pe cand adevarati stelisti s-au grabit sa rada de dinamo pt un punct obtinut in deplasare la o echipa modesta precum lazio dintr-un campionat cotat pe la coada in topul europei
inca odata felicit steaua pentru punctul obtinut unul mare care ne da sanse la calificare
asa ca suporteri ai fc steaua la cum joaca echipa asteptati sa se joace ambele meciuri de CL(atat dinamo si apoi steaua) faceti comparatiile si apoi sa criticati pe altii
vedeti-va de ograda voastra ca nui a bine la cum joaca si imi pare rau k sunteti niste suporterii infocati dar tocmai pentru orgoliul vostru si pentru modul in care tratati o echipa romaneasca aveti de pierdut
dumnezeu e sus si vede va atentionat odata cu zaglebie
mie teama sincer mie teama pentru steaua mie teama ca se va repete scenariul rosenborg
mie teama k gigi va primi in sfarsit ce merita
mie rusine pt toti stelistii dar mai ales pt faza penibila din braila cand celebrul mitoseru stelist infocat sa pus in min 90 sa declare steaua castigatoare
sa vezi braileni ce se mai bucurau si cand au ajuns aks si au vazut k au fost facuti de rusine in vazul tuturor dinamovistilor
sa va fie rusine steaua faceti de ras romania si blazonul clubului vostru
dar ce imi pare rau k nu ganditi si faceti afirmatii despre altii fara sa va uitati in gradina voastra pt k steaua cea mult iubita in momentul de fata nu joak nimik nimik ink odata nimik
NIMIK NIMIK NIMIK
SUCCES MAINE OTELUL CFR DAR MAI ALES IN CAMPIONAT
FORZA DINAMO
SA SPERAM TOTUSI K VOM AVEA 2 ECHIPE IN CL
FORZA DINAMO

eastcoast  •  15 august 2007, 23:15

unde sunt stelisti care aseara radeau cu gura pana la urechi k Dinamo este praf ??? Voi cum sunteti ma dupa ce MAREA STEAUA a facut un egal chinuit cu o Echipa ca BATE .. sau poate BATE este peste SS Lazio si noi nu stim .. Rusine sa va fie , voua suporterilor de la Steaua !!! Niciodata sa nu razi primul k s-ar putea sa plangi !! oricum .. urez succes in meciul retur si sa ne vedem in Grupe

luck  •  15 august 2007, 23:16

NE CALIFICAM AN C.L. DAM SI NOI 2 AUTOGOLURI SA AUDA EUROPA DE NOI SI GATA ACASA…. CA VINE IARNA COPII.

madden  •  15 august 2007, 23:26

Nu aveti nici o treaba cu fotbalul cei care va dati stelisti pe aici si “regretati” ca tineti cu Steaua!!!
Ce nu va convine? Ca suntem pe primul loc cu maxim de puncte? Sau ca suntem ca si calificati in CL? Preferati perioda Olaroiu cand jucam la fel de nespectaculos dar nu erau nici rezultate?
Fiindca Olaroiu era un fricos si nu avea curaj sa ceara jucatori lui Gigi , desi se vedea clar ca are nevoie ( si ar mai fi nevoie si acum de cativa), Hagi e obligat acum sa joace cu 5-6 jucatori noi in echipa , care nu au jucat impreuna (in seara asta Golanski, Rada, Plesan,Neaga, Bicfalvi,Zaharia)si asta nu are cum sa se vada. Voi vreti sa dea Steaua cate 3-4 goluri si sa faca spectacol, cand nu facea de doi ani in aceeasi formula in “era” Olaroiu.
Sau poate preferati “era” Piturca cu un titlu in 4 ani si o echipa de “pitici” care nu are nimic in palmares la activ.
As mai scrie , dar nu are rost ca oricum nu prea intelegeti astia “rebeli” de meserie.

Alin Buzunarin  •  15 august 2007, 23:27

macar steaua are in plus fata de dimano si sansa de a face 1-1 in retur! poate profita de sansa asta! Si daca motto-ul meciului tur a fost „Bate steaua”, sa facem pentru retur „Bate Borisov”! Duca-se in cupa uefa si steaua si dimano!

luck  •  15 august 2007, 23:30

DE CAND A VENIT JIJI LA STEAUA,S-AU VAZUT DOAR CATEVA SCLIPIRI NU SI RAZE DE SPERANTA TOTUL A FOST CONJUNCTURAL, SAU prieteneste, STITI VOI …..POVESTEA sacosei cu verzisori

TY  •  15 august 2007, 23:36

HAGI NEAGA PLESAN CROITORU RADA RADOI ZAHARIA /.SUNT VARZA TOTI SI CHIAR DICA IN AFARA DE GOL NIMIC

cosmin  •  15 august 2007, 23:36

auzi may cIOBANE, te rog eu insista pe langa hagi ca sa-l tina pe radoi fundas central, sa nu-l mai bage la inkidere in fata apararii sa-si bata joc de el adversarii, sa-l ia la miutza….ai dreptate cIOBANE, locul lui radoi e fundas central….eee, k mai greseste si el….autogol cu rosenborg, pasa de gol lui niculescu, gol de 2-2 cu bate borisov dat de unu cu un cap mai mic decat el…..numai cine nu munceste nu greseste….si are si un mare plus….stie karate, te lasa in 10 oameni vat ai spune „cartonash roshu”……

cosmin  •  15 august 2007, 23:37

auzi may cIOBANE, te rog eu insista pe langa hagi ca sa-l tina pe radoi fundas central, sa nu-l mai bage la inkidere in fata apararii sa-si bata joc de el adversarii, sa-l ia la miutza….ai dreptate cIOBANE, locul lui radoi e fundas central….eee, k mai greseste si el….autogol cu rosenborg, pasa de gol lui niculescu, gol de 2-2 cu bate borisov dat de unu cu un cap mai mic decat el…..numai cine nu munceste nu greseste….si are si un mare plus….stie karate, te lasa in 10 oameni vat ai spune “cartonash roshu”……aaaa…..uitasem: IA-TI FINUL SI BAGATI-L IN CUR cIOBANEEEEEEEEEEE

Jack  •  15 august 2007, 23:37

@madden
Nu ne este rusine ca suntem stelisti (cel putin mie) dar te intreb pe tine :tie iti place cum joaca Steaua acum?Iti place ca in fiecare meci stai cu sufletul la gura si te intrebi oare da Steaua gol azi ?Oare avem noroc si greseste adverasaul sa ne faca fericiti?
Tu chiar crezi ca vom putea face fata in grupele UCL cu un asemenea stil de joc.
Argumentezi ca juctaorii sunt noi si nu au avut timp de adaptare.Atunci ce parere ai despre ceea ce se intampla la Cluj?Oamenii aia cum au reusit sa faca o echipa din atataia straini care nu au mai jucat impreuna.Spui ca la Steaua sunt 5 jucatori noi ,la Cluj toata echipa este noua .
Poate fi o scuza ca sunt jucatori noi dar cand ii vezi cat de haotic alearga pe teren aici nu mai este vina jucatorilor ci a antrenorului.
Nu imi este dor de Olaroiu,nu vreau victorii de la 3-0 in sus dar nici sa stau cu cu sufletul la gura atunci cand joaca Steaua si sa ma intreb daca azi se va mai intampla o minune ( ex :Gol BICFALVI).

cosmin  •  15 august 2007, 23:37

auzi may cIOBANE, te rog eu insista pe langa hagi ca sa-l tina pe radoi fundas central, sa nu-l mai bage la inkidere in fata apararii sa-si bata joc de el adversarii, sa-l ia la miutza….ai dreptate cIOBANE, locul lui radoi e fundas central….eee, k mai greseste si el….autogol cu rosenborg, pasa de gol lui niculescu, gol de 2-2 cu bate borisov dat de unu cu un cap mai mic decat el…..numai cine nu munceste nu greseste….si are si un mare plus….stie karate, te lasa in 10 oameni vat ai spune “cartonash roshu”……aaaa…..uitasem: IA-TI FINUL SI BAGATI-L IN CUR cIOBANEEEEEEEEEEE.

cosmin  •  15 august 2007, 23:37

auzi may cIOBANE, te rog eu insista pe langa hagi ca sa-l tina pe radoi fundas central, sa nu-l mai bage la inkidere in fata apararii sa-si bata joc de el adversarii, sa-l ia la miutza….ai dreptate cIOBANE, locul lui radoi e fundas central….eee, k mai greseste si el….autogol cu rosenborg, pasa de gol lui niculescu, gol de 2-2 cu bate borisov dat de unu cu un cap mai mic decat el…..numai cine nu munceste nu greseste….si are si un mare plus….stie karate, te lasa in 10 oameni vat ai spune “cartonash roshu”……aaaa…..uitasem: IA-TI FINUL SI BAGATI-L IN CUR cIOBANEEEEEEEEEEE !

RXT  •  15 august 2007, 23:38

Vad aici o groaza de stelisti,virulenti aseara si nu numai,care acum impart pacatele cu Dinamo!Adica:”si noi si Dinamo am jucat penibil”.Fals.Ca sa pui acelasi diagnostic trebuie sa vezi egalitate intre Lazio si Bate.Sau in opinia voastra Bate e la aceeasi valoare cu Lazio???Ce dracu’,mai??Nu exista nimeni lucid in seara asta pe bloguri???

cosmin  •  15 august 2007, 23:38

auzi may cIOBANE, te rog eu insista pe langa hagi ca sa-l tina pe radoi fundas central, sa nu-l mai bage la inkidere in fata apararii sa-si bata joc de el adversarii, sa-l ia la miutza….ai dreptate cIOBANE, locul lui radoi e fundas central….eee, k mai greseste si el….autogol cu rosenborg, pasa de gol lui niculescu, gol de 2-2 cu bate borisov dat de unu cu un cap mai mic decat el…..numai cine nu munceste nu greseste….si are si un mare plus….stie karate, te lasa in 10 oameni vat ai spune “cartonash roshu”……aaaa…..uitasem: IA-TI FINUL SI BAGATI-L IN CUR cIOBANEEEEEEEEEEE !!

iceman dinamo no 1  •  15 august 2007, 23:40

SA DUS NOROCUL STELEI GOL IN MINUTUL 92 DE LA MULT MAI TITRATA BATE STEAUA CAT MAI CREDEATIK O SA TINA NOROCU ASTA MAI STELISTILOR
HAI POATE VA CALIFICATI SI VOI SI O SA AVEM 2 ECHIPE IN CL
ORICUM IN CAMPIONAT VA INCEPE DEGRINGOLADA PT K NU VETI FACE FATA CFR THE BEST FORZA CFR
FORZAAAAA DINAMMOOOOOOOOOOO
OLE OLA OLE OLA APLAUDATI CAMPIOANA

unul  •  15 august 2007, 23:42

Bai Luci… datorita acestor puncte obtinute rusinos asa cum vezi tu lucrurile, reusiti si voi sa jucati o data la 15 ani cu echipe din esalonul secund al fotbalului european. Nu sunt mandru de jocul stelei dar pana la urma scopul scuza mijloacele. Lucrul cel mai important este ca voi veti ramane cu iluzia de a fi eliminat pe Lazio in timp ce noi ii vom intampina acolo unde conteaza… in grupe. Am incredere ca jocul stelei se va perfectiona in timp. Priviti in jur. Toate echipele mari se misca greu la inceput. Drumul e lung…Normal ca voi va grabiti..in fond jucati decat o dubla mansa si gata, noi mai avem.

luck  •  15 august 2007, 23:45

a anceput COSMARUL ptr steaua seria neagra a venit…nu stiu cum vom scoate capul la lumina…. poate la barajul de RETROGRADARE sa avem iar noroc

m-am nascut stelist  •  15 august 2007, 23:47

hagi n-are ce cauta ca antrenor, mi se pare ca ave un lot bun da’ habar n-are sa faca o echipa iar becali e un parlit impresar ce daca judeca si el cu capatana aia de cioban aducea un antrenor adevarat iar eu de a protasov n-am mai vazut nimic

kum  •  15 august 2007, 23:48

Demisiaaaaaaaaaaaaaaaaaaaa !!!

ionel.a.  •  15 august 2007, 23:54

foarte slab!!!!
cu mingi pe sus, fara adresa..
banel la 400 m garduri si nu ca extrema;chiar spunea radoi ca degeaba fugi fara cap
hagi insista sa intre in teren cu aceleasi maini moarte:neaga, croitoru,nicolita
hagi nu a invatat lectia modestiei,
nu a vrut sa inceapa de jos si se vad rezultatele
si sa-si cumpere un varf autentic
cum si-a luat clujul…

Cristian  •  15 august 2007, 23:58

Domnule Tolontan, sa intelegem prin sublinerea dvs ca de exemplu dinamovistii nu au suferit la meciul cu Lazio? Poate or fi fost fericiti cand vedeau iuresul italienilor peste careul dinamovist!
Spunea cineva ca Lazio nu e Bate Borisov. Super corect, insa Dinamo a jucat 100% defensiv, temator si cu 2 oameni in plus (penibil), cam departe de pretentiile ofensive afisate de conducere si suporteri. Steaua si-a epuizat norocul? Nu-i nimic, l-a transferat la Dinamo, care marcheaza 1 gol dintr-o ocazie si jumatate tot meciul.
Si mai lasati-ne cu Clujul, o fi trendy in presa sa ii apreciezi, dar deocamdata nu are niciun rezultat cu echipele mari, la fel ca in primavara, cand pierdea acasa cu Steaua si apoi cu Dinamo in deplasare fara drept de apel.

marius tm  •  15 august 2007, 23:58

steaua ca si echipa nu joaca nimik,traieste numa din executile individuale ale jucatorilor si cu noroc.Pana la urma acel noroc se va termina,iar daca Hagi nu face ceva pt a schimba jocul echipei,degeaba ajunge Steaua in Liga Campionilor pt ca nu va juca cu echipe de genul bate sau zaglebie si va avea mari probleme.

celestin  •  16 august 2007, 0:00

hmmm…acu vreo 2ani,steaua scotea p valencia dupa c a BATUT-O in retur cu 2-0.oare atunci ce o fi zis presa din spania,cand diferenta dintre valencia si steaua era si este si acum k d la cer la pamant?dinamo cum a fost in meciul cu lazio cand nu au fost in stare sa lege 2-3 pase?atunci noi am fost cei primitivi,iar valencia umilita.dl.tolontan,tin sa va contrazic si cred k ii subminati p bielorusi in acelasi timp supraevaluandu-ne echipele.nu ar tre sa-i considerati primitivi fotbalistic pt k au fost in multe momente mai tehnici ca steaua(nr. 5 e peste toti mijlocasii stelei)si tactic in prima repriza mult peste noi;iar sa zici k este umilitor sa te conduca o ekipa care provine din spatiul ex sovietic…ar merita mai mult respect ei in primul rand si mai mult rationament din partea voastra,a ziaristilor.nu stiu cum,dar ia-ti urcat pe un soclu si p steaua si p dinamo si p rapid si brusc s pot bate d la egal la egal cu aproape oricine.eronat.trebuie sa ne vedem lungul nasului si sa realizam exact und ne e locul..aproape d mijloc inspre jos,nu in prima lume fotbalistica.astazi bate ne-a dat o palma si o lectie..DE TINUT MINTE IN PERSPECITVA GRUPELOR CL: o ekipa mik poate face oricui dak da dovada d inima,curaj si dispunere tactica inteligenta.steaua momentan nu are nici una

ozy  •  16 august 2007, 0:00

Becali a cumparat Steaua si ne vinde iluzii din fosta echipa pe care inca o mai iubim din inertie.
hai CFR CLUJ !

Dino  •  16 august 2007, 0:04

Meciul al 6-lea… si nimic. Echipa nu se leaga pentru ca nu are cine sa o lege. A jucat penibil, la intamplare, parca in vacanta, parca la misto. Hagi a fost un jocator fantastic si este un antrenor debil. Oare Gigi nu si-a dat seama de asta? Printre oile lui nu a gasit una care sa-i explice ca a da cu piciorul intr-o minge nu e echivalent cu a stii cum sa asezi o echipa? Evident ca nu… pentru ca Gigi este mai debil ca Hagi.

A adus o ceata de jucatori excelenti si nu are cine sa-i faca sa joace impreuna. Degeaba stie Gica cui ar trebui sa dea mingea si cine ar trebui sa o aiba… din pacate nu e fotbal pe calculator si jucatorii gandesc pentru ei. Mi-e teama ca Hagi va pleca in dizgratie, Steaua va rata sezonul, Gigi nu va fi glorios si aia in Liga or sa ne omoare…

Vai de noi – a ajuns steaua sa fie condusa de un oier si un amator. Pacat…

Dinamo – la fel de penibili. Dar la ei nu se asteapta nimeni de la altceva.

Daniloaie  •  16 august 2007, 0:06

Dupa ceea ce joaca cele doua echipe diferenta e mai mult decat evidenta.

CFR CLUJ – STEAUA 5 – 0

geo  •  16 august 2007, 0:18

steaua la ora actuala ia bataie ca magarul de la cluj, dinamo,rapid. cred ca ii bate doar pe buzau

Calman  •  16 august 2007, 0:19

Cred ca toti cei din Ghencea ar trebui sa-si vada de alte treburi… Se pare ca in Ghencea si cei care au stiut fotbal candva vor ajunge sa nu-si mai aminteasca de asta…
Nu stiu ce le spune Hagi…
Nu stiu cu ce-i „indoctrineaza” Gigi…
Vad insa ca acum la Steaua, vorba comentatorului, e… BEZNA TOTALA.
Nimeni nu stie ce, cum si cu cine joaca…
Numai asa inteleg ca nu pot fi legate mai mult de doua pase…
Numai asa inteleg de ce fundasii dau pasa direct pe varfuri…
Numai asa inteleg de ce in terenul advers prima pasa e la adversar…
Numai asa inteleg de ce Nicolita centreaza numai in spatele portii si niciodata nu nimereste mingea cand e in fata portii… chiar si goala de-ar fi…
Numai asa inteleg de ce Neaga & Co suteaza, de fiecare data, la zeci de metri pe langa poarta sau pe deasupra ei…
In rest totul e INTAMPLARE…
Daca privim toate golurile marcate sub bagheta regelui vom vedea ca toate sunt intamplare…
Ce rost are in aceste conditii sa ne consumam ebergiile si nervii cu Steaua…
Se pare ca Steaua deja nu mai exista…
Exista o echipa de fosti fotbalisti care alearga pe un teren de fotbal si pretind ca joaca fotbal…
Pacat…
Ar trebui schimbat numele acestei echipe pentru ca s-ar putea sa scrie cea mai rusinoasa pagina din istoria fotbalului romanesc si nu numai…
S-ar putea califica in grupele CL si sa provoace cea mai marte contraperformanta din istoria acestei competitii…
Sfatuiti-i pe Hagi, pe Gigi si pe Mirel, adica pe toti finii si nasii, cat nu-i prea tarziu sa nu faca asta… Sa-i lase pe cei de la BATE sa se califice pentru ca oricum ar putea face o figura mai frumoasa mai departe…

mario  •  16 august 2007, 0:38

Fratilor cind o vad pe Steaua cum joaca de cind e Hagi parca o vad pe Poli Timisoara anul trecut cind tot Hagi era antrenor.
Parerea mea e ca nu-l apuca Craciunul la Steaua.
In scurt timp JIJI va zice ” Frate frate da brinza-i pe $ „

Raducioiu  •  16 august 2007, 0:40

Sa faca bine.Sa fie pozitiv:-)

elton  •  16 august 2007, 0:41

domnilor
cam repede uitam cat de bun ar fi fost elton in astfel de meciuri, ca sa nu mai vorbim de thereau. neaga joaca slab, asa e, dar nu va ganditi ca el e pus sa joace varf impins. stim cu totii ca nu asta e postul lui. croitoru e mentinut artificial in ekipa, doar e jucatorul lui Adrian Ilie. ce ne facem??? ca e groasa…hagi s-a transformat in carpa lui becali mai repede decat cosmin olaroiu

MM, unde esti? cui ne-ai lasat? vino si fa-ne ekipa!!!

inter  •  16 august 2007, 0:42

cata dreptate ai!
sa ne fie rusine, noua tuturor, celor care ii scandam numele lui elton si li cyril! sa ne fie rusine ca am uitat asa de repede ca nenorocitul asta de oier a gonit niste fotbalisti de rasa, si a tinut gunoaie ca marius croitoru! voi nu stiti ca, pe cand era la vaslui, croitoru a pariat ca nu se califica steaua la middlesbrough? la golul lui maccarone a sarit doi metri de bucurie!
MM, felicitari! ai plecat la timp de langa acest paranoic! Stim ca aia luptat din greu pt Steaua, si kiar te inteleg ca nu ai mai rezistat! Asta nu e club, e FC Becali! sau FC Makedonia! La dracu

Iony  •  16 august 2007, 1:15

Introducerea lui Bicfalvi din prima repriza ar fi fost de mare ajutor Stelei.Hagi se bazeaza pe un Croitoru nesigur pe el .. care clar ca n-a fost intr-o zi buna si trebuia schimbat din prima repriza.Lui Neaga ii mai trebuie cateva meciuri in campionat ca sa-si revina la valoarea lui.Bicfalvi este de neinlocuit la mijlocul formatiei si el ar putea fi un al doilea Dorinel Munteanu in formatia stelista.BUn la recuperari,pase bune si demarcare ffff buna fata ce ceilalti mijlocasi.Hagi ar trebui sa bage un psiholog la echipa pentru ca la valorile care le are ar trebui sa spulbere orice echipa din Divizia A.Nu au mentalitate de jucatori profesionisti si mai mult se culca pe o ureche la un adversar mai slab cotat.Un jucator adevarat se „muleaza” dupa adversar si da cei mai bun in conditiile date.Ar trebui sa avem oameni care sa urmareasca viitoarele adversare ale echipei cu cateva saptamani bune inaintea disputarii partidelor.Nu unu pt fiecare echipa posibila adversara(nici macara atata nu avem…. decat pt urmatoarea adversara… da asta e)!!!! Ci cel putin doi pt a avea 2 pct de vedere in privinta jocului si Hagi ar trebui sa se uite si in stanga si in dreapta la comentariile tuturor si sa priveasca jocul echipei si din afara bancii.Numai asha poate imbunatati jocul echipei si o sa aduca spectacolul acolo unde ii este locul… in GHENCEA.Sper ca pe viitor nu numai jocul bun de la antrenamente sa stabileasca echipa de baza , sau Domnul Becali care nu ar trebui sa intervina…. ci si relatia dintre jucatori care se formeaza la antrenamente pentru un joc cat mai bun pt echipa sa alcatuiasca o formatie de joc mai serioasa si alcatuita din jucatori gen Nicolita care isi da sufletul pe teren pentru rezultat.Asta jucator!!!Pierde mingea .. alearga dupa ea …. e cand pe stg cand pe dr … alearga in continuu …. si ajuta echipa extraordinar de mult si la contructie .. la mijloc … cat si la atac….
Hai ca mie somn acu da mai revin alta data cu comentarii care ar trebui macar citite sau dc nu spuse de cuiva lui Hagi si echipei pt imbunatatirea performantelor ….. HAI STEAUA !!!! si Dinamo ca doar suntem romani 😀

his  •  16 august 2007, 1:48

cataline este acest om constient de ceea ce spune?te rog fa tu un articol poate il trezesti la realitate.

” VOM TRECE SI VOM INTRA IN GRUPE, NU CRED CA VOM AVEA PROBLEME ACASA. DAR SI DACA NU NE CALIFICAM, NU MOARE NIMENI, E DOAR UN SPORT ”

„Mie nu-mi place fotbalul vorbit, mie imi place fotbalul scris”!

Mancini  •  16 august 2007, 4:11

Adevarat usor usor incepe sa ne pare rau de Olaroiu si MM Stoica.Unde e personalitatea lui Hagi care accepta ca Becali sa se bage la alcatuirea echipei, sa vinda ce jucatori vera si sa aduca ce amatori vrea?…Steaua slaba si nu cred ca in mai putin de jumatate de an va juca mai bine ca in meciu cu BATE.

ARabu  •  16 august 2007, 4:12

Slaba Steaua Slaba

ioan plischi  •  16 august 2007, 6:29

calificare va fi, probabil, dar senzatiile despre care vorbiti nu vor fi sterse pentru simplul motiv ca ochii vad, inima cere, dar plinge cind constata cita neputinta exista in jocul stelei. si nici gabitza nu-i pe-acolo sa faca ceva. macar el… pe linga prima repriza de la borisov – in pauza ma intrebam „bate borisov?” – partida gloria buzau – farul mi s-a parut chiar a fi un meci de fotbal.

Remus  •  16 august 2007, 6:51

Subscriu, Calman. Hagi incepe sa semene cu Iordanescu spre finalul antrenoratului la echipa nationala. Anost si haotic. Se cramponeaza de niste jucatori care nu arata nimic, sau nu dau randament pe posturile pe care joaca, ii felicita la final ptr „a doua” repriza si chinuiala revine in meciul urmator. Ce ma uimeshte este faptul ca, din punctul lui de vedere, suntem pe „drumul cel bun”. Poate pe „soseaua de centura” si mai avem putin sa intram si pe mirishte. Ori chiar nu este ancorat in realitatea de pe teren, ori vrea sa ne faca sa credem ca ceea ce se vede de la o poshta nu este ceea ce pare…

Sunt constient ca vrea binele Stelei, dar…sa mai incerce si alta tactica, alte pozitionari in teren, alti jucatori…

mujotutun  •  16 august 2007, 7:00

Lasati, domnu’ Tolontan, macar premisa articolului va ingaduie in continuare sa fiti semioficiosul Stelei. Cei mai multi suporteri, cei mai multi romani, ergo: cei mai multi cititori/platitori. Tot inainte!

mujotutun  •  16 august 2007, 7:01

Nu se aude?

mujotutun  •  16 august 2007, 7:02

Scriam adineauri (dar nu a aparut) ca premisa articolului va ingaduie sa fiti in continuare semioficiosul Stelei.

Christi  •  16 august 2007, 7:21

Vreti performanta?!
ADUCETI-L PE PROTASOV SI LASATI-L SA-SI FACA TREABA!!!- adica sa nu-l consilieze JIJI Ceausescu Dictatoru’!!

PENTRU toti stelistii care s-au JUCAT CU PAPUSILE CAND ERAU MICI  •  16 august 2007, 7:24

Rezultat foarte bun pt steaua, avand in vedere ca BATE este o echipa valoroasa…la nivelul echipelor engleze,spaniole sau argentiniene, chiar cipriote sau islandeze!

Marton  •  16 august 2007, 7:42

PAREREA MEA ESTE CA STEAUA POATE INBUNATATII JOCUL ECHIPEI DACA LASA PE DICA SA EXECUTE CORNERELE SI FAZELE FIXE, SI NU PE NICOLITA, CEL DIN URMA POATE STA LA RESPINGERE PENTRU CA ESTE RAPID SI POATE INTERCEPTA RAPID MINGEA.

Remus  •  16 august 2007, 7:47

Din cate stiu Protasov a plecat de bunavoie.. Poate o fi mirosit si ceva interventii din partea lui Jiji si a facut-o din bun simtz..

La Steaua trebuia adus un antrenor cu experienta, cu carte de vizita ca tehnician, nu ca jucator.
Asa este cand conteaza mai mult imaginea si mai putin fondul.

Poate ca peste ani va ramane calificarea si nu jocul prestat…Oare?!

Bobinatul  •  16 august 2007, 8:21

Au fost vai de capul lor!Prima repriza a fost cea mai slaba dupa mult mult timp…nu reusesc sa imi dau seama daca este vina lui Hagi sau a jucatorilor care s-au crezut invingatori prea devreme,dar sper din tot sufletul ca o sa se schimbe ceva…ca altfel…

Cily  •  16 august 2007, 8:22

NO Comment

UN Joc foarte slab al Stelei!

Anul acesta Steaua a vandut jucatori buni, unii chiar exceptionali si a cumparat jucatori mai slabi!

Cea mai mare pierdere a Stelei : Thereau !!!!!
Era un altfel de fotbalist, un atacant de careu care juca din prima, suta des la poarta etc etc

Elton, nu prea imi place sa jignesc dar cei care spun ca Elton nu era de Steaua sunt niste prosti care habar nu au de fenomenul fotbal!

Bostina ! Ba Ciobane retardat ce ti-a facut omul asta de l-ai gonit ca pe o zdreanta?
De ce mama dracu cu Protasov antrenor Bostina juca extraordinar!

Jucatori pe care ii lauda si ii sustin hagi, Ciobanul, Argaseala si multi oameni:

Petre Marin – mai lasiti-ma dracu in pace cu comparatia cu Roberto Carlos!
O Repriza intreaga nu a trecut in jumatatea adversa! Rebelul Nesu e mai bun! are mai mult tupeu!

Banel Nicolita: Fotbalul nu inseamna atletism!
Ce stie sa faca sa alerge, doar atat si centreze bine din cand in cand ( foarte rar)
Pt mine e un jucator modest!

Lovin- nu stie sa avanseze cu mingea, da pase inapoi sau in lateral

Croitoru- dolofanul asta mic nu are ce cauta pe banda stanga! Joaca prost acolo! Poate in alta parte!

Neaga: Cu siguranta nu e locul lui acolo in fata, ca cel mai avansat stelist!

Comentează