TOLO.RO
Un singur punct fragil are Hagi în toată această dispută cu Gigi Becali, nedreptul său angajator. Pe vremea cînd Olăroiu antrena echipa, Hagi făcea parte din cercul de sfătuitori ai lui Becali, acelaşi pe care azi, pe bună dreptate, îl acuză că-i toarnă în ureche patronului.
miercuri, 22 august 2007, 9:42
Un singur punct fragil are Hagi în toată această dispută cu Gigi Becali, nedreptul său angajator. Pe vremea cînd Olăroiu antrena echipa, Hagi făcea parte din cercul de sfătuitori ai lui Becali, acelaşi pe care azi, pe bună dreptate, îl acuză că-i toarnă în ureche patronului.
Dragomir, Piţurcă, Viorel Păunescu, toţi aceştia şi alţii alcătuiesc corpul de antrenori invizibili, de consilieri amicali, avizaţi, dar lipsiţi de răspundere de pe lîngă Gigi Becali.
Lui Hagi i se plăteşte acum cu aceeaşi monedă. Iar Olăroiu, pe care Becali l-a sunat, e sedus de ideea revenirii în Ghencea. El a realizat că petrodolarii sînt buni în cont, dar nu formează echipe şi un sistem unde să antrenezi cu plăcere. Oli e un tehnician aplicat, nu un plezirist care să meargă pe ideea „le iau banii şi mă fac că muncesc”. Fără să aibă probleme deocamdată în Golf, e preocupat de viitorul lui şi telefoanele lui Becali au retrezit comparaţia între Champions League şi competiţiile de un lux fantomatic din ţările arabe.
Dacă vine la Steaua, el se teme însă de reacţia publicului, cu care n-a avut relaţii grozave nici înainte. De fapt, nu e doar problema lui. Oricine ar sosi în perioada imediat următoare în Ghencea ar trebui să-şi învingă complexul uzurpatorului. Pentru că i-ar lua, indirect, locul lui Hagi, un antrenor demis deja verbal după o campanie oribilă ca formă şi injustă ca fond, dusă de patron împotriva omului pe care el l-a adus.
Viitorul Stelei e complicat pentru că nimic nu pare că-l poate convinge pe Becali să-i respecte pe cei cărora le-a promis sprijinul. Valabil şi pentru ceea ce se anunţă a treia descălecare a lui Olăroiu în Ghencea.
gabi stan • 23 august 2007, 10:12
pt bogdanski
apoi oli nu avea lotul lui Hagi.
pentru acest lot nu stiu al cui e meritul al lui Hagi sau al lui Ilie, de l-au convins pe Becali sa bage mana adanc in buzunar.
mykes • 23 august 2007, 10:13
ce sa se vada?ca Olaroiu e antrenor mediocru.
asta se vede,nici Hagi nu e un geniu,dar cele 6 meciuri ii dau dreptul de a nu fi criticat.
pacala • 23 august 2007, 10:13
domnule golanscki ai o logica de „fier”.dupa tine cand a batut steaua a fost meritul jucatorilor,iar cand a pierdut a fost vina lui oli.cu asa gandire imi permit sa nu-ti mai raspund.nu de alta dar sa nu ma contaminez
bogdanski • 23 august 2007, 10:13
olaroiu nu este mai bun ca hagi…s-a vazut si la timisoara…amandoi au fost o apa si un pamant..la steaua ai noroc ca mai ai jucatori de valoare ca dica care te mai scot din kkt..
cosi23 • 23 august 2007, 10:13
pt gabi stan
Hagi merita banii astia,poate mai mult , doar ca jucator! Imaginea o fac jucatorii,un departament adevarat de marketing,suporterii,etc! Nicidecum „presedintele” Hagi! Oricum cat timp iese Becali seara de seara la TV(mai apare si in ziare pe „afara”) nu o sa avem imagine buna!
Eu nu il vad pe Hagi nici antrenor nici presedinte!Pur si simplu este un fost mare fotbalist. Si atat!
Mi-e rusine sa spun asta dar intre Becali si Hagi,”CA OM”,trebuie sa il aleg pe primul.
Hagi pe vremea lui Oli isi dadea cu parerea despre Steaua acum sa ne lase si pe noi sa ii spunem: PLEACA HAGI!!!!
gherghiceanu ionel • 23 august 2007, 10:13
Tot timpul proverbele ne dau niste pilde de care ar trebui sa tinem cont in viata.
Exemplu: „Nu sapa niciodata groapa altuia ca s-ar putea sa cazi tu in ea”.
Asta a facut Hagi cand era Olaroiu la echipa atacandu-l si intepandu-l de fiecare data cand a avut ocazia.
As putea da multe exemple de proverbe de care Hagi nu a tinut cont iar acum se intorc toate ca un bumerang impotriva lui.
Doru11 • 23 august 2007, 10:13
@bogdanski
si ce, Steaua joaca ofensiv acum?
gabi stan • 23 august 2007, 10:14
pt bogdanski
deci daca castiga oli nu avea el nici un merit, aveau jucatorii, in schimb daca pierdea el era vinovat.
in alta ordine de ideei jucatorii tineau la oli si poate juca cu ambitie si pentru asta.
bogdanski • 23 august 2007, 10:14
pacala…vezi ca te-am batut la echipa fantastica…:))
pacala • 23 august 2007, 10:15
iar te inseli
bogdanski • 23 august 2007, 10:15
Doru11: nu joaca steaua ofensiv acum..dar cu siguranta nu o sa joace daca vine olaroiu
gabi stan • 23 august 2007, 10:15
pt. cosi 23
sunt de acord cu tine dar eu sugeram asta pentru evitarea conflictului
bogdanski • 23 august 2007, 10:17
singurii antrenori care vor face treaba la steaua: vor fi cei straini….au alta mentalitate..
protasov e cel mai bun antrenor care a fost la steaua..
pacala • 23 august 2007, 10:17
4 goluri lui dinamo kiev,3 goluri lui betis la sevillia,2 la standard..
pacala • 23 august 2007, 10:18
va salut domnilor
bogdanski • 23 august 2007, 10:22
0 goluri la vaslui, 0 goluri la bistrita,
ZerOli
bourne • 23 august 2007, 10:25
a zis jiji ca ii facea ekipa lui olaroiu ? a zis si meme asta ? a plecat olaroiu singur, acum 2 luni ?
dc ? ca sa vina inapoi , sa isi bata joc de hagi ? singura problema a lui hagi este ca a gasit o ekipa care nu mai pasa, si nu avea trasee.. si este greu sa creezi o mentalitate ofensiva.. sa skimbi un sistem de joc..; c ca hagi este un antrenor bun, dar deocamdata rezultatele sunt de partea lui.. si trebuie sa aiba sprijinul nostru in continuare.. ;
moro_79 • 23 august 2007, 10:26
catali, ai dreptate ca felul in care l-a jignit becali pe hagi este oribil, dar cea ce a dezvlauit arata clar ce banuiam majoritatea- hagi nu are vocatie de antrenor, de fapt mie imi este clar ca de fapt nu are minimum de inteligenta necesara unui antrenor- sa nu ne mai pacalim, din pacate hagi este un tip cu un nivel de inteligentaredus…..asta…….. Este incredibil s vina jucatorii ( aici nu a fost vorba doar de radoi) si sa se planga ca antrenorul nu e in stare sa le explice trasee, scheme , chestii elementare. Plus ca se vede la hagi si o incapatanare specifica oamenilor cu nivel redus de inteligenta.
deci, cu mare parere de rau, acum e f. clar ca hagi nu este si nu va fi un bun antrenor….asta e…….
cosi23 • 23 august 2007, 10:27
pt gabi stan
Daca il pune presedinte acum sau daca il punea inainte de a fi antrenor cred ca este o greseala fatala pentru Steaua.Hagi va „sapa” orice antrenor vine la Steaua.Problema cea mare la Hagi este ca vrea sa fie „Rege” toata viata.Toata lumea sa se incline in fata lui!Sa ii faca toate poftele!Isi doreste sa fie antrenor,manager general,presedinte si patron la Steaua.Dar banii sa vina de la altcineva si sa ia salariu.IDEAL!NU?
Dupa meciul cu BATE oricum cred ca pleaca iar noul antrenor al Stelei va fi :DAN PETRESCU! A venit timpul lui!
Zorba • 23 august 2007, 10:30
Gica Hagi este unic!!!
Fecali MORI BESTIE!
Radoi este un muist de doua parale ce nu are ce cauta nici in Ghencea si cu atit mai putin la nationala!
Zorba • 23 august 2007, 10:32
Nu are fatza Dan Petrescu de Steaua, a fost poate cel mai bun fundas dreapta pe care l-am avut in istorie dar ca antrenor este ZERO!
harry78 • 23 august 2007, 10:32
Indiferent cat de mare jucator a fost Hagi si ce afacut pentru fotbalul romanesc; indiferent cat de badaran este Becali si cat de mult da cu bata in balta; indiferent de parerile pro si contra sustinerii Regelui pentru ca e la inceput si are nevoie de timp;
HAGI nu e antrenor. A demonstrat-o cu varf si indesat pana acum la toate echipele la care a fost si o face la fiecare meci al Stelei. E normal ca jucatorii sa fie revoltati cand vine unul la ei ( fie el si Regele) si tipa, da din maini si injura pentru ca nu are nici o idee despre ce e aia o schema de joc, planuri tactice, nu are o vedere de ansamblu a terenului de fotbal si ce ar trebui sa faca jucatorii pe acel teren. Din pacate singura reactie a lui Hagi cand ceva merge prost in teren e impulsul de a intra el pe teren. Nu e in stare sa le zica jucatorilor ce sa faca, sa schimbe ce nu merge ( ce sa schimbe, macar sa observe). E normal pentru niste jucatori care au vazut ce inseamna un antrenor (Protasov, Zenga chiar si Olaroiu cu toate bubele lui) sa se revolte ca soarta lor a fost pusa in mainile lui Hagi.
Si ar mai fi normal ca Becali sa admita ca a gresit aducandu-l la Steaua, sa-i plateasca clauza de reziliere si sa il trimita sa-si vada de hotelul lui.
Doru11 • 23 august 2007, 10:33
eu cred ca Steaua ar trebui sa joace 4-2-3-1 si cred ca Olaroiu ar face chestia asta. cu
Rufay – Golanski/Badoi, Goian, Ghionea/Radoi, Nesu/Eme/Marin – Radoi/Lovin, Petre – Banel, Dica, Neaga – Zaharia/Badea, Iacob.
Eu l-as baga si pe Bicfalvi…
Sincer, nu cred ca Hagi intelege sistemul asta sau, daca il intelege, nu poate/vrea sa-l puna in practica. Oli l-a jucat si a mers cat de cat bine.
gabi stan • 23 august 2007, 10:33
pt cosi 23
nu cred ca o sa vina dan petrescu acum mai ales dupa declaratiile pe care le-a facut. nu il va aduce gigi sigur.
sunt trei variante de antrenor: Olaroiu, Zenga sau ramane pedrazzini principal
laur • 23 august 2007, 10:34
imi pare rau de voi,toti care ati scris!ECHIPA NU MERGE BINE PT CA ASA TREBUIE SA JOACE!JUCAM PROST PT CA GICA HAGI TREBUIE SA FIE UMILIT DE INFRACTORUL BECALI!SUNT 5 JUCATORI CARE II FAC PE PLAC OIERULUI SI RUP JOCUL ECHIPEI TOCMAI PT A PREGATI DEBARCAREA LUI GICA!SUNT RAPIDIST,DAR VA DAU UN SFAT:UNITI-VA IMPOTRIVA INFRACTORULUI,ARATATI CA SUNTETI MAI PUTERNICI DECAT OLIGOFRENUL!FURIA VOASTRA IL POATE INLATURA PE IMPUTIT!
cosi23 • 23 august 2007, 10:34
pt moro_79
PERFECT DE ACORD!
gabi stan • 23 august 2007, 10:38
pt. Doru11
acel sistem e folosit si la nationala.
Dica si neaga nu pot juca ca varf impins
in sistemul nationalei neaga ar trebui sa joace rolul lui mutu
Cata • 23 august 2007, 10:43
In ciuda tensiunilor, Hagi va mai ramane la Steaua… Nu se stie cat, dar va mai ramane…
gabi stan • 23 august 2007, 10:44
si eu cred ca nu va pleca de la steaua
Dan 72 • 23 august 2007, 10:47
Va ramane atata timp cat va pofti,insa nu daca nu-l foloseste pe Radoi asa cum vrea Becali…Asta este clar.
Dturdes • 23 august 2007, 10:48
,,Dacă vine la Steaua, el se teme însă de reacţia publicului, cu care n-a avut relaţii grozave nici înainte. De fapt, nu e doar problema lui. Oricine ar sosi în perioada imediat următoare în Ghencea ar trebui să-şi învingă complexul uzurpatorului. Pentru că i-ar lua, indirect, locul lui Hagi, un antrenor demis deja verbal după o campanie oribilă ca formă şi injustă ca fond, dusă de patron împotriva omului pe care el l-a adus.”
==============================================
Gresit maistre ! Daca ar veni Protasov,ar fi REVELION 😉
Dan 72 • 23 august 2007, 10:49
Protasov nu mai vine! E deja pe val in Ucraina…
G • 23 august 2007, 10:56
Gigi trebuie sa fie in centrul atentiei si atunci zice vrute si nevrute. Ptr ca e idiot mai are si complexe de inferioritate. Mai pune si ca prostul nu e prost destul daca nu e si fudul. Desigur, el se pricepe la fotbal, politica, sah…etc. Pai se compara Gigi cu Hagi? Mie nu imi place Hagi ca antrenor, insa Gigi nu are deloc dreptate. In principiu abuza: de Hagi, de suporterii Stelei, de noi toti care nu vrem sa il vedem sau auzim la radio sau televizor. E prea infumurat sa inteleaga ca unde vine el vine ursul si ca singurul motiv pentru care e invitat este sa mai ne faca sa mai radem putin. Chiar este cineva interesat de ceea ce „gandeste” Gigi? In cea mai optimista ipoteza el ar putea eventual mima gandire, cam ca maimutele.
In alta ordine de idei si pastrand diferentele dintre un oier si un mafiot petrolist rus: l-ati auzit voi pe Abramovich sa ii faca echipa lu Maurinho? Isi muta acesta fesele pe la tv ca „Prostul Europei?” Vi-l puteti imagina pe un Berlusconi alergand cu masina cu bodyguarzi dupa autocarele adversarilor si venind cu valiza cu bani dupa ei?
De fapt pare un comportament normal: stiindu-se prost si necinstit ii trebuie o continua confirmare ca e inteligent si a muncit banii pe care i-a furat. Departe de a fi un caz publicistic/media ar trebui sa fie un caz medical (Balaceanca) si penal. Multi hoti si prosti mai sunt mediatizati in Romania asta!
Dan I. • 23 august 2007, 10:57
Domnu` Becali a uitat ca a ajuns la Steaua dupa un razboi dus de chiar Hagi.Cine a desfiintat prin interventiile sale patriarhatul instaurat de Paunescu( un presedinte care nu a bagat un leu in club) daca nu Gica? Si azi? Umilirea celui ce a pus umarul la accederea la tron a lui Gigi este tinta suprema a acestui parvenit. Luati-i banii lui Gigi si va fi o ruina, un neadaptat si un ratat.Pentru ca probabil umilintele la care ii supune pe altii ii vor fi rasplata purtarii lui. Are partile lui bune, insa acestea palesc in fata grosolaniilor acstui individ avid de putere, bani si influenta. Totusi cu totii parasim aceasta lume mai devreme sau mai tarziu si acest fapt se consuma de milenii. Poate copii nostri se vor bucura de alt fotbal si de cat mai putine umilinte. Pana la urma acest individ grobian ne-a umilit pe toti, cei care iubim fotbalul.
rocata • 23 august 2007, 10:59
imaginati-va steaua fara jiji becali … credeti ca steaua ar mai ajunge vreodata intr-o cupa europeana daca pleaca ciobanul nostru ? eu nu cred. asa cum e el .. prost , nebun si gura sparta… baga bani in steaua pentru o face cunoscuta in lume. apreciati-l macar pentru acest lucru !
tankistu • 23 august 2007, 11:00
sa nu fim naivi baieti…..Hagi la Steaua are zilele numarate…. Cred ca e mai bine pt Steaua ca el sa plece. Daca doar patronul avea ceva impotriva lui poate nu era o problema, dar este lucrat chiar si de echipa. Idiotul de patron si general al echipei dupa calificarea in Champions League va ordona soldatilor Radoi, Neaga, Dica etc sa nu mai joace nimic astfel incit capitanul Hagi sa-si dea singur demisia. incep sa cred ca nu e Hagi chiar atit de slab antrenor,dar cind proprii jucatori nu vor sa joace nimic pt a te discredita….nu mai exista cale de intors.
Repet. Pt steaua cel mai bine e sa plece Hagi….pt ca idiotul de Gigi e in stare sa sacrifice si campionatul si meciurile din CL doar sa-l faca sa plece.
rocata • 23 august 2007, 11:00
iar tu tolontane …. esti si mai gura sparta… vrei sa il faci de rahat pe jiji … de nu te’as bate numai in gura.. si pe tine si pe jiji !
Doru11 • 23 august 2007, 11:01
@gabi stan
exact. suntem de acord, n-au ce cauta dica si neaga fara inca un om in fata lor.
Becaborcea • 23 august 2007, 11:05
Pentru toti care spun acum ca Hagi nu e bun: unde erati adormitilor cand il prezenta nea Gigi pe noul antrenor la palat si se umfla in pene? Se faceau stiri si colcaia prostia pe televizor, iar Oaia se credea Mihai Viteazu pe jiltul lui kitsch. Oricum prerea mea e ca Olaroiu e un mare tampit daca mai accepta sa vina la Steaua cu toti oligofrenii din clubul ala. O sa vedem daca se prostitueaza si ce caracter are, oricum de plecat a plecat in conditii bizare.
cosi23 • 23 august 2007, 11:08
pt gabi stan
Hagi o sa plece!Deja e pe faras! Dupa meciul cu BATE daca nu pleaca echipa il „lucreaza” in paralel cu Becali.O sa puna asa presiune pe el incat daca nu pleaca, nimeni nu mai da doi bani pe el.
Alt antrenor in afara de Dan Petrescu nu are de unde sa aduca!O sa vezi!Cu Oli e „praf in ochi”!Sa il terorizeze pe Hagi!Ce dracu!Oli abia a plecat ,nici nu a inceput campionatul si se intoarce la Steaua.Vrajeala! Plus ca el si de asta a plecat ca Becali se baga peste el.
gabi stan • 23 august 2007, 11:08
toti il acuza pe neaga ca a jucat prost dar nu vede unde a fost pus sa joace. asa JUCA BARSA CAND ETO A FOST ACCIDENTAT, fara varf impins si pierdea meci dupa meci, nu-i iesea jocul nici lui ronaldhinio
gabi stan • 23 august 2007, 11:11
pt. cosi23
am curaj sa pariez ca nu vine petrescu.
mai degraba Zenga desi eu cred ca ramane Ptrazzini principal.
De ce crezi ca i-a fost impus lui Hagi?
tocmai ca in caz de nevoie el poate fi o solutie si in plus cunoaste multi jucatori cu care se intelege bine
cosi23 • 23 august 2007, 11:17
pt gabi stan
🙂 pariuri nu pun decat la StanleyBet!
Asta e varianta cea mai plauzibila la ora asta pentru mine!Pedrazzini este o varianta dar eu ma bazez pe 2 lucruri:
1) Inlocuitorul lui Hagi trebuie sa fie tot un fost stelist,pentru a mai atenua nemultumirea fanilor.Nu cred ca o sa il huiduie galeria pe Becali daca in locul lui Hagi vine Petrescu!Sau cel putin nu asa de tare!:)
2)Ar fi o lovitura data lui MM tinand cont ca el cu Petrescu fac o echipa foarte buna la Urziceni.
Bogdan • 23 august 2007, 11:18
Molimaroiu sa stea acolo, ca abia am scapat de el. Iar oieru asta cu nume de scena „JIJI” crede ca Steaua e stana lui? A ajuns Steaua o echipa la care nepotismul este la ordinea zilei. MArele fin, care de 3 ani numai joaca absolut nimic. Sa nu se uite ca echipa s-a calificat in CL pentru ca era accidentat Marele Fin. Dupa cum a spus-o si „oierul” Ghionea e mai bun ca Finul ca fundas, iar Ovidiu Petre e mai bun ca Finul la mijloc. Deci Radoi e un jucator care trebuie sa fie titular ca vrea Oierul. Iar acum fie vorba intre noi, daca si Ovidiu Petre e jucator, sa se lase finu de fotbal.
Apoi Zerolaroiu, este preshul lu jiji. Parerea mea ca este dorit pentru ca Finu sa aibe putere in vestiar. Ca antrenor mi s-a parut mult sub Hagi. Hagi nu poate sa-si puna amprenta pe echipa decat in retur. Nu se schimba greselile facute de Zerolaroiu peste noapte.
Finule ai pus=o daca Hagii pleaca. Mai bine pleci si tu
gabi stan • 23 august 2007, 11:20
pt. cosi23
ce te face sa crezi ca ar accepta petrescu acum sa vina?
el nu a acceptat acum doi ani in intersezon.
acum trebuie sa vina cineva care cunoaste lotul de aceea zic ca sunt trei variante: oli, zenga si petrazzini
gabi stan • 23 august 2007, 11:22
Bogdan
eu cred ca exagerezi cu Radoi.
daca e atat de slab de ce a jucat titular aseara in nationala?
KIKO • 23 august 2007, 11:25
‘ti-ar a dracu becali. sa mergem toti la meciul cu Bate si sa il incurajam pe HAGI. sa joace cu radoi aparator, iar cand revine ghionea cuplul de fundasi centrali sa fie GOIAN _ GHONEA, iar radoi sa frece banca de rezerve !! sau atunci o sa vrea sa joace atacant?
gabi stan • 23 august 2007, 11:29
problema nu e unde joaca Radoi si unde e mai util in acest moment.
cand revine Ghionea evident Radoi trece la mijloc dar Rada nu e obisnuit fara om in spate (la rapid era maftei)
Gigi se simte inselat cu Rada. Crede ca de fapt a platit mult pe el din cauza lui Hagi, cred ca aici e problema. Asa s-a intamplat si cu MM
moscraciun • 23 august 2007, 11:35
Morala: Sa nu-l pupam in cur pe Hagi mai mult decat merita
cosi23 • 23 august 2007, 11:40
pt gabi stan
Tu ai nu ai accepta o echipa care joaca in CL.Asta daca se califica!
In plus acum 2 ani Petrescu a refuzat ,elegant, deoarece a considerat ca nu este indeajuns de bun sa antreneze Steaua!
CARACTER NU? Hagi nu o sa faca asa ceva in viata lui!