TOLO.RO
Citeşte aici articolul lui Cătălin Tolontan.
silviu pana • 24 august 2007, 8:33
FALS/ FALS / FALS / DOMNULE TOLO CUM POTI SA SUSTII ASEMENEA LUCRURI ? NU-L TERFELESTI IN PUBLIC PE ANTRENORUL PE CARE L=AI ANGAJAT CHIAR TU PENTRU CA TE DISCREDITEZI SINGUR.NU AM VAZUT CA IOANITOAIA SA VA FACA ;VARZA’ IN ZIAR CAND GRESITI.DVS. V-AR PLACE SA VA TOARNE NOROI IN CAP ;CIOBANUL LUMINAT; IN FATA MASSMEDIA?
DE ACRD HAGI GRESESTE CA ANTRENOR CU MULTE (EX. BADOI NU POATE FI REZERVA CAND E DE NATIONALA SI A TRAS RAPIDUL DUPA EL CAMPIONATUL TRECUT) DAR SA-L DESFINTEZI IN PUBLIC E O CRIMA DE LEZMAJESTATE SI ARATA CA ,EDUCATIA SI CARACTERUL RAZBOINICULUI STANII AU PLECAT IN TRANSHUMANTA SI SUNT SLABE SANSE SA MAI REVINA.CUM MAI POTI EDUCA COPIII SA RESPECTE VALORILE, CAND UN PICURAR(CIOBAN LA AROMANI),CARE ATUNCI CAND PENTRU HAGI CANTA IMNUL TARII ,;SMECHEREA; CU BABIUC SI FATA LUI PAMINTURIE DIN PIPERA?
DOMNULE TOLO CHIAR NU INTELEGI CA SUNT STATUI PE CARE NU POTI URINA CHIAR DACA ESTI CIOBAN MILIARDAR?
O SA-TI DAU UN EXEMPLU;MAMA E SFANTA SI NU AI DREPTUL SA O JIGNESTI ORICE AR FACE .
TE ROG CAND MAI SCRII GANDESTETE DACA DVS.TI-AR CONVINE SA FI IN LOCUL CELUI IMPLICAT.
bastian • 24 august 2007, 8:33
Domnule Tolontan,
Desi in ultima perioada m-am indoit de corectitudinea dumneavoastra din punct de vedere jurnalistic, observ ca de fapt sunteti o persoana care vrea totusi aflarea adevarului, punandu-l pe tapet chiar daca acesta se situeaza unde contrar intereselor turmei.
Felicitari pentru articol si sper ca acest lucru sa clarifice situatia de la STEAUA si, in principal, relatia jucatorilor cu suporterii, aici ma refer la Radoi cazut ca musca in lapte din cauza inabilitatii diplomatice a patronului celei mai galonate echipe din spatiul romanesc. Jos palaria in fata dvoastra, de acesta data, dle TOLONTAN. Cu Steaua pana la moarte! Hai Steaua!
PS: Cred ca acest articol ii va face pe contestatarii capitanului Stelei, cei care s-au grabit atat de repede sa sara la gatul lui Radoi, sa plece capul!
Mada • 24 august 2007, 8:37
Articolul este foarte echilibrat si nu mai speram sa citesc intr-un ziar sportiv si aceasta parte nevazuta a scandalului de la Steaua. Acest lucru insa, nu scuza cu nimic iesirile lui Becali. Nu cred ca patronul stelist si-a inchipuit unde se va ajunge, mai ales ca sunt sigura ca nu jucatorii au mers la Becalii ci el i-a chemat….asa cum a declarat si Dica ! Cel mai sifonat din acest scandal a iesit Radoi…cu vina sau fara vina….cert este ca nu merita fluieraturile ce se vor auzi pe stadioane dupa acest scandal (asta daca privim lucrurile prin prisma jocului lui si a ceea ce a facut la Steaua, asa cum vad ca sunt multi tentati sa o faca in ceea ce-l priveste pe Hagi). Sunt extrem de multumita ca exista ziaristi obiectivi precum dl Tolontan, desi tentatia de a-l blama pe Gigi si a-l ridica in slavi pe Hagi era mare si in ton cu asteptarile cititorilor. Nu-i contesta nimeni cred meritele de mare jucator, dar pana la a fi un mare antrenor mai e cale lunga. Daca vrei sa fii respectat trebuie sa respecti la randul tau, oricare ti-ar fi numele, iar faptele lui Hagi spun altceva. Se pare ca nu sunt singura care a observat incidentul de la Cluj…”Ati vazut cum HAGI l-a impins violent pe Zaharia sa intre in teren (la Cluj-cred) ,desi jucatorul pe care il inlocuia Zaharia, nu parasise terenul de joc?!
Nu am mai vazut asa ceva !!!” Nici eu si sper sa nu mai vad vreodata!!!
CATALIN TONTOLAN • 24 august 2007, 8:37
recunosc ca am fost platit de gigi becali pentru a scrie acest articol la adresa lui hagi..
sunt un cretin, un sclav al lui becali
bastian • 24 august 2007, 8:37
Domnule Tolontan,
Desi in ultima perioada m-am indoit de corectitudinea dumneavoastra din punct de vedere jurnalistic, observ ca de fapt sunteti o persoana care vrea totusi aflarea adevarului, punandu-l pe tapet chiar daca acesta se situeaza undeva contrar intereselor turmei (polului care militeaza pentru Hagi).
Felicitari pentru articol si sper ca acest lucru sa clarifice situatia de la STEAUA si, in principal, relatia jucatorilor cu suporterii, aici ma refer la Radoi cazut ca musca in lapte din cauza inabilitatii diplomatice a patronului celei mai galonate echipe din spatiul romanesc. Jos palaria in fata dvoastra, de acesta data, dle TOLONTAN. Cu Steaua pana la moarte! Hai Steaua!
PS: Cred ca acest articol ii va face pe contestatarii capitanului Stelei, cei care s-au grabit atat de repede sa sara la gatul lui Radoi, sa plece capul! De asemenea, imi doresc pentru Hagi numai reusite la Steaua!
Dan 72 • 24 august 2007, 8:38
”PITY on 24 August, 2007 8:20 am
HAGI A FOST TOATA VIATA SEF PE TEREN SI I-A MERS BINE! DE CE SA SCHIMBE CEVA CARE A DAT REZULTATE?”
Toata viata”PITY”? Si la piticii Farului? Si la juniorat? Si la echipa mare a Farului? Si la Sportul? Si la Steaua la debut?! Dar la Real si Barca?
Cu ce naiba gandesc unii inainte de-a abera pe aici?!
Hagi trebuie sa munceasca…sa se supuna…sa invete!!Nu sunt notiuni necunoscute pentru el!Le stie de la inceputrile carierei sale de jucator…
Nu-i deajuns sa fi fost mare fotbalist,ca sa ajungi si mare antrenor! Vrei exemple?Nu-mi pierd timpul caci oricum nu ai habar de Pele,Platini,Dobrin,Dinu…etc.
sclavul lui becali • 24 august 2007, 8:39
recunosc ca am fost platit de gigi becali pentru a scrie acest articol la adresa lui hagi..
sunt un cretin, un sclav al lui becali!!!
eu • 24 august 2007, 8:39
Eu sunt dinamovist insa faza cu „sa punem presiune pe Hagi pentru ca trebuie sa ne califice cu BATE ca sa nu pierdem 20 mil de parai” mi se pare de o stupizenie imensa. Stiu ca in ziua de azi in fotbal se pot produce surprize insa mi-e imposibil sa vad cum ar putea BATE sa elimine pe Steaua desi recunosc ca mi-ar face placere si asta numai din cauza lui Becali. Este de o nesimtire vecina cu paranoia (e mai aproape de ultima) si cred ca suporterii Stelei nu merita ca un om, fie el si principalul finantator sa stearga pe jos cu toti: suporteri, antrenori, delegati, manageri sportivi, adversari, arbitrii, etc. Ce-ar zice becali daca maine cineva ar aparea pe un post TV si fara sa aduca nici o proba (asa cum face el cand vorbeste de adversari, arbitrii, etc) ar spune despre persoanele de sex feminin din familia sa ca sunt niste curve?
Daca BATE ii va scoate pe Steaua asta se va datora tocmai lipsei de disciplina de la Steaua, disciplina pe care HAGI vrea sa o instaureze si pe care jucatori ca Goian(pfiu, ma pufneste rasul, se crede deja cel putin Beckenbauer, P Marin – jucator de duzina) si altii o contesta. Fratilor, asa a castigat Germania 3 CM, cu disciplina! Toti spunem de nemti ca nu sunt tehnici, noi suntem brazilieni pe langa ei. Si totusi nu am reusit decat un sfert de CM. Seriozitate, disciplina, daruire sunt atuurile in fotbalul din ziua de azi. Cu acestea, BATE a reusit sa fie egala Stelei care Steaua este egala campioanei Frantei, O Lyon – asa cum ii place sa zica lui meme.
Cat priveste inteligenta nativa a lui Hagi, e drept ca ea s-a manifestat pregnant pe terenul de joc cand Hagi era jucator si mai putin in alte imprejurari. Dar sa crezi ca un jucator anonim cum a fost Olaroiu poate fi un antrenor mai bun ca Hagi, scuzati-ma, nu mai pot zice nimic.
Eu nu spun ca HAGI e de o parte si restul de cealalta parte. becali spunea nu demult ca Steaua e o familie, nu prea mai arata ca o familie sau membrii ei nu mai sunt tratati ca atare. Becali prea are impresia ca Steaua e jucaria lui.
Vi se pare ca Steau merge mai bine din an in an, ca lotul de azi e mai valoros ca cel de acum 2 ani sau anul trecut? Ce a facut Becali cu banii din CL de anul trecut? A adus „jucatori de valoare” precum Golanski, Badoi, Emeghara, Zapata? Are Steaua vreo sansa sa iasa dintr-o grupa de CL cu lotul asta?
Numai de bine suporterilor stelisti!
sclavul lui becali • 24 august 2007, 8:41
eu tolontan sunt o rusine a presei..un sclav care scrie pe banii lui becali..
murdaresc pe oricine..chiar si pe hagi..
conform unor surse din cadrul clubului steaua am primit si primesc zilnic bani de la becali
sclavul lui becali • 24 august 2007, 8:42
sunt un sclav asa de mare ca am ajuns sa ma moderez singur..
sclavul lui becali • 24 august 2007, 8:42
eu tontolan sunt o rusine a presei..un sclav care scrie pe banii lui becali..
murdaresc pe oricine..chiar si pe hagi..
conform unor surse din cadrul clubului steaua am primit si primesc zilnic bani de la becali
sclavul lui becali • 24 august 2007, 8:43
recunosc ca am fost platit de gigi becali pentru a scrie acest articol la adresa lui hagi..
sunt un cretin, un sclav al lui becali!!!!!
Vlad • 24 august 2007, 8:44
IN ESENTA:
Steaua cu Oli, cel de 100 de ori mai bun ca Hagi, prieten cu fotbalisti si Dzeu ==> iti venea sa te sinucizi cand vedeai 999 de pase lungi pe atacanti si doar vreo 2 ajungeau la tinta, se ducea Steaua pe 4-5 daca nu intervenea Becali la sfr campionatului, UMILINTA dracu in CL pe Ghencea cu marile echipe.
Steaua cu Hagi, asta asa slab, abraziv si nepregatit sa preia o asa mare echipa ==> NICI O INFRANGERE si aproape sigur grupele CL.
Dinamo cu Rednic, super antrenor, domn PROFESOR, lot de 14 milioane de carate ==> vai morti lor in campionat, noroc ca sunt Mioveni aia niste ratati si doar un MIRACOL ii va duce in CL.
E ce concluzie trageti de aici?
copper • 24 august 2007, 8:45
sunt convins ca intre Hagi, jucatori si conducere exista unele probleme. sunt la fel de convins ca Hagi are un „temperament” agresiv, inca nu si-a dat seama ca Hagi- jucatorul nu are nicio legatura cu Hagi- antrenorul, si in meseria asta de antrenor trebuie sa o ia de la capat, meseria de antrenor nu e continuare a activitatii de jucator. Hagi va avea toate sansele sa devina un bun antrenor in momentul in care va uita de „Regele Hagi” si va fi modest, isi va apropia jucatorii si poate va acumula experienta necesara sa fie antrenor la o echipa mare, asa cum este Steaua. El nu-si da seama de faptul ca mai toti antrenorii care au avut rezultate cu Steaua au fost cei care au fost apropiati de jucatori, i-au tratat cu respect? Nu mi-a placut atitudinea lui de la meciul cu echipa din Iasi, felul in care a intrat in teren sa-l certe pe Silvasan care cerea interventia echipei medicale. chiar daca Silvasan nu avea nevoie de ingrijiri, el incerca prin toate metodele, chiar daca unele nu sunt tocmai ok, sa obtina un rezultata bun pentru echipa lui si in consecinta sa-si castige painea. nu mi-a placut nici modul brutal in care l-a impins pe Zaharia in momentul schimbarii.
acestea sunt doar 2 gesturi, gesturi pe care le-a putut observa o tara intreaga, care ne arata un Hagi diferit de cum il stiam noi sau mai bine spus diferit de cel care il doream noi.
eu am incredere in Gica, imi doresc sa ajunga un mare antrenor dar nu sunt de acord cu el la Steaua daca va continua in acest mod.
Dan 72 • 24 august 2007, 8:45
”eu”:
Dar,daca prin absurd,am admite ca dinamo ar cadea intr-o grupa cu Vasluiul,Mioveniul si Farul…ce parere ai…ar iesii din grupa!?:)))
Analiza lotului fa-o baiatu’ pe dinamu,nu pe STEAUA!!
Parerea mea!:)))
Andrei • 24 august 2007, 8:46
S-a facut atata tam,tam pe marginea acestor cateva zile si acum la Steaua nu mai este deloc liniste. Ba mai mult jucatorii si antrenorii cand ies pe teren se uita ciudat unul la altul gandindu-se fiecare daca cel din fata lui intr-adevar a zis ce a zis si daca are rost sa-l intrebe macar, si de aici o intreaga serie de neintelegeri si nepasari care afecteaza in primul rand rezultatele echipei, mai apoi sufletele noastre ale suporterilor. Noi suferim cel mai mult si noi nu stim niciodata cu cine sa tinem intr-un scandal, pt. ca asa zisi reporterii(ziaristi) nu spun niciodata adevarul ci scriu ceea ce le convine pentru a putea vinde ziarul, iar tot noi suporterii il fluieram pe unul sau pe altul nestiind niciodata adevarata poveste, cateodata nu este nici un scandal, dar el trebuie creat pt. publicitate, vanzare si pt. suporterii echipei sa tipe, huiduie si sa-l injure pe unul sau pe altul.
Eu zic ca toti suporterii sa fim de partea STELEI – sper ca toata lumea intelege ce vreau sa spun. NU MAI CREDTI TOT CE SE SCRIE SI NU MAI INJURATI PE NIMENI. Fiti suporteri adevarati si atat.
Adi Ilie • 24 august 2007, 8:47
Draga Tolo, te plictiseai tare vad, de ai scris un asa articol. Parca e scris de un copil fara minte. Ai luat niste povesti din auzite, ai mai si inventat cate ceva, le-ai amestecat bine si ai scos o varza. Chipurile „jucator de la Steaua”. Ne-am saturat de astfel de surse. Pai bre omule, judeca si tu putin ce arunci cititorilor: ce cauta Adi Ilie la antrenamente? Daca ar veni contabilul(chiar daca acesta a fost candva ziarist dar s-a apucat de o meserie mai banoasa) de la GSP si te-ar supraveghea cand scrii ti s-ar parea normal? Fiecare are functia lui intr-o societate; n-ajunge ca se crede Becali mare antrenor, dar il mai trimite si pe Ilie? Tipa la Argaseala? Dar cine nu tipa la Argasela? Ti se pare un tip competent sau inteligent? Mie nu. Nu e normal sa tipe, e adevarat, dar hai sa-i explicam: „domnule Hagi, nu este normal sa colaboram in felul acesta. La Steaua toti ne respectam iar daca apare o problema e bine sa o rezolvam fara a tipa unul la celalalt”. Poftim? La Steaua respect? La Steaua numai Becali trebuie sa fie respectat (punct).
Dar nu. Ciobanul nu a incercat sa ii explice lui Hagi cum stau lucrurile. El iese in presa si il desfiinteaza. Sa inteleg, domnule Tolontan, ca asta e si solutia dumitale, de asta o sustii? Astfel iti tratezi si dumneata subalternii? Nu m-ar mira daca as tine cont de ce idol ti-ai ales.
P.S. – as vrea o replica la acest comentariu, „domnule Tolontan”
COSTEL • 24 august 2007, 8:47
DIN CATE STIU EU HAGI A FOST UN MARE JUCATOR DAR CA ANTRENOR ESTE VARZA. SA NU UITAM CE I-AU FACUT EL SI POPESCU LUI PITURCA. ASTA CRED CA SPUNE TOT DESPRE CARACTERUL LUI.ESTE UN CARACTER INFECT SI CEREDE CA EL ESTE CEL MAI DESTEPT. JUCATORII TREBUIESC SUSTINUTI. SA NU UITAM CA RADOI SI CEILALTI AU JUCAT ACCIDENTATI SI TOT EI AU DUS STEAUA IN LIGA CAMPIONILOR SI UN SEMIFINALA CUPEI UEFA. A VAZUT CINEVA VREO SCHEMA DE JOC PE LA TIMISOARA SAU PE LA STEAUA CU HAGI ANTRENOR ? FAZELE FIXE DIN CARE A INSCRIS STEAUA PANA ACUM SUNT LUCRATE DE OLAROIU. DE LA TURCI DE CE A PLECAT HAGI ? DACA ESTE ATAT DE BUN ANTRENOR DE CE NU A AVUT OFERTE CONCRETE DE LA ECHIPELE MARI DE AFARA? FORZA STEAUA!
Machedonul • 24 august 2007, 8:48
Tolontan se baga sa faca jocurile cuiva?
Bineinteles ca si Hagi are partea lui de vina ca in orice disputa!
Sa criticam ce poate face el mai bine si cum si sa-l lasam sa-si faca treaba!
Asta nu inseamna ca patronul echipei se poate purta in orice fel vrea el cu angajatii clubului!
In priviinta celor care afirma ca Hagi nu stie fotbal si tactica, cred ca ar trebui sa cititi ce scrieti inainte sa faceti asemenea afirmatii.
Hagi s-a pregatit pentru a deveni antrenor inca de pe vremea cind juca si lua notite la fiecare antrenament!
Problema este ca cere foarte mult de la toti.
Scria cineva despre prima repriza cu Bate si ca tactica lui Hagi era de vina?! Daca tactica lui Hagi era de vina cum se intimpla ca jucatorii nu puteau sa puna un stop simplu(la nivelul la care se vor) si mingea sarea la 2 metrii de ei?
Liniste la Steaua si vom cistiga campionatul detasat!
clod • 24 august 2007, 8:49
bravo tolo, ai zis-o pe fata . Hagi are probleme psihice cel putin la fel de multe ca becali .Asta e adevarul si de aici trebuie plecat. Nu cred sa existe un antrenor in europa care sa faca ce i-a facut el lui zaharia cand l-a impins. Sau lui Lovin.
ovello • 24 august 2007, 8:50
FOARTE BUN articolul! Subscriu la toate ideile. De punctat totusi ca articolul nici nu-l scoate pe Becali, nici nu-l acuza pe Hagi, ci doar prezinta problema in ansamblul ei. (Desigur ca greseli sunt de ambele parti, nimeni nu e perfect.)
Dan 72 • 24 august 2007, 8:51
”copper”:
Bravo! Perfect deacord cu tine! Nimeni nu poate avea nimic cu Hagi! Cu Hagi jucatorul,dar cu Hagi antrenorul,cu siguranta ca sunt voci ce-l vor contesta pana la aparitia rezultateleor,daca acestea vor fi sa apara.
Cat despre Hagi ca om…numai cine nu-l cunoaste poate afirma ca este un caracter deosebit,si…nu vreau sa jignesc,ci doar sa spun ca are une laturi,cel putin”dificile”,si cel mai bine spus este asa cum ai spus tu: trebuie sa uite de ”Regele jucator Hagi”.Daca nu uita el…in scurta vreme va uita lumea si nu-i vor retine decat reactiile adverse si limbajul sarac si pe alocuri megalomanic-vezi”eu sunt Hagi si atat”.
puiu • 24 august 2007, 8:57
Bv Tolo, inclin sa cred ca ai drepatate. Hagi daca nu asculta nu o sa ajunga mare antrenor sau sa egaleze jucatorul Hagi, el trebuie sa stie ca omul cat traieste invatza.
ilie • 24 august 2007, 8:57
E prima mea analiza pe care o scriu.Sant STELIST de cand ma stiu,sufar ca toti ceilanti,ma doare cand vad atata ancrancenare pt ce?Sa o lom cu anceputu STEAUA a fost si va ramane STEAUA anainte juca,te ancanta,vremea DUMITRIU,STOICHITA pot spune pt o perioada scurta PROTASOV.Dar dupa STEAUA nu a mai jucat stilu sau,adevarat ca au fost rezultate foarte bune vezi anul trecut.Sa o lom cu Hagi jucator de foarte mare valoare dar jucator,Antrenor poate an timp,acum nu,de ce pt ca el doreste afirmarea ca antrenor foarte repede(cum afost ca jucator)dar e fals .Parerea mea e ca Hagi trebuia sa o ia de jos(vezi SABAU, BURSUCU).Jucatori te pot face mare anarenor dar trebuie sacunosti limita fiecarui jucator,sa-ti inpui un respect,dar cu bun simt.Nu cum a facut Hagi cu Zaharia.Hagi doreste ca antrenor succesul lui Hagi jucatoru(poate an timp)Acum BECALI nu vorbesc de cum a facut bani,nu vorbesc de cum se comporta,ce face sau ce a facut etc.Vreau sa spun ca la cati milionari sant an tara nu sau orientat spre futbol foarte putini,uni dupa reusita lui Becali.Stiu o sa spuna multi ca sia facut imagine DA? Eu zic ca cu bani investiti la STEAUA putea sasi faca aceias imagine(poate mai buna si cu bani mai putini)An final nu stiu daca sa anteles ceva din comentariul meu dar eu concluzionez ca?BECALI ar trebui sa fie mai ponderat an declarati, dar ferm,si sa aduca jucatorii da valoare.HAGI cred ca nui antrenor anca cu timpu poate, si mai crea ca el asi strica imaginea singur.JUCATORII ar trebui sa vorbeasca mai mult pe teren si nu la palat. Atat pt acum ,ar fi multe de spus…. MULTAM FAIN
ION ION • 24 august 2007, 8:57
Sunt de mai mult timp cunoscute lipsa de toleranta si de cultura ale lui Hagi. Nu prea vei gasi la noi in tara fosti mari sportivi care sa fie buni si in alte domenii! Poate ca intr-o mai mica sau mai mare masura este normal sa fie asa! Este stiut faptul ca la noi s-au calcat pe bataturi intotdeauna scoala si sportul! Din pacate, in cazul antrenorului stelist, cei sapte ani de-acasa-daca or fi fost si aceia toti- nu se prea regasesc in comportamentul de zi cu zi! Probabil lipsa capacitatii de exprimare da nastere unor refulari si de aici incepe totul!
bone….. • 24 august 2007, 8:58
o analiza ffff buna.nu ma asteptam la un ”calcul” atat de obiectiv.felicitari.am mai spus si eu(nu k ar conta) k nu vrem sa vedem omul si antrenorul hagi, k nu ne intereseaza parerea altor oameni,inclusiv jucatorii,jucatorii care nu au interes ascuns sa-l ”lucreze” pe hagi.pt ce..???au meci important.nu cred k radoi s-a saturat de linishte si s-a apucat de uneltiri.SI NU-I mai bate-ti apa-n piua cu Rege,Rege…domnul antrenor si o creitica mai dura….oricum….fffff tare …. tolontane :))
Big Pim • 24 august 2007, 8:59
comentariu important:
as fi preferat sa citesc articolul tau de pe blog, nu de pe siteul gsp.ro. Am asteptat 13 minute si am dat 5 refreshuri ca sa-l pot citi. NASHPA trafic!!!!!!
Dan 72 • 24 august 2007, 8:59
Cititi articolul din ProSport”Vor cel putin 8000 de dolari” si veti vedea cat de departe poate duce prostia si tembelismul gazetarilor!!!
mujotutun • 24 august 2007, 9:00
„Eu sunt Hagi” nu este o afirmatie ori un argument. Este un fel de „Eu sunt cel ce este” („care este”, in cazul nostru), ontologie aplicata.
Ma bucur ca dupa un articol emotional si dupa declansarea unei campanii nedrepte impotriva unor jucatori, in special a lui Radoi, ajuns oaia neagra a Stelei, dl Tolontan are acest puseu deontologic. E pacat insa ca „refuzul de cunoastere” s-a manifestat in primul rand si plenar la domnia sa. Nu este normal ca de dragul marilor sale performante indiscutabile, lui Hagi sa i se treaca cu vederea lucruri care maculeaza orice reputatie. Si nu sunt deloc ipocrit cand afirm ca o astfel de atitudine a presei ii dauneaza lui, in primul rand.
vasglo • 24 august 2007, 9:01
Bravo TOLO! In sfarsit o analiza a cazului Gigi-Gica care iese din tiparul „alb/negru, bun/rau”.
Mergand pe linia articolului, as fi interesat sa aflu si parerea ta despre unele afirmatii facute de cei doi in timpul „razboiului”, care, in esenta, suna cam asa(nu garantez pentru fidelitatea redarii):
Hagi:
– ..”am fost un mare jucator si sunt un foarte mare antrenor pentru ca am lucrat cu mari antrenori..”
Gigi:
-..” Hagi nu e mare antrenor, dar poate deveni cu ajutorul meu, al Stelei”..
-..” Hagi e ca un copil rasfatat, caruia, din cand in cand, ii mai trebuie data cate o palma”…
– ..” Mi-e teama ca Hagi sa nu faca vreo greseala care sa dauneze Stelei, nu lui sau mie”..
Cu stima.
mananci kkt • 24 august 2007, 9:01
esti un denigrator . cat ti-a dat becali sa te joci de-a psihologul cu noi . incerci sa deturnezi discutia catre hagi .
florin jianu • 24 august 2007, 9:01
„Eu sînt Hagi!” a fost fraza favorită a antrenorului în prima parte a mandatului său
e o simpla propozitie, nicidecum o fraza 🙂
andy • 24 august 2007, 9:02
Normal, nici hagi nu e usa de biserica, toata lumea i cunoaste caracterul. Tipa, injura, nu e inca un bun psiholog….trebuie sa se mai cizeleze, aici e vorba de munca intelectuala, spre deosebire de vremea cand era jucator. 1 an ar trebui sa-l asculte pe becali, sa intre in liga, acolo va juca fotbal adevarat, se va vedea si el antrenor alaturi de alti mari ai europei, va capata experienta si apoi isi va permite sa plece de la steaua.
Acum daca pleaca cine il ia?
Nimeni.
mananci kkt • 24 august 2007, 9:02
sclavul lui becali on 24 August, 2007 8:42 am
eu tontolan sunt o rusine a presei..un sclav care scrie pe banii lui becali..
murdaresc pe oricine..chiar si pe hagi..
conform unor surse din cadrul clubului steaua am primit si primesc zilnic bani de la becali
Dan 72 • 24 august 2007, 9:03
…cica alt ”scandal” la Steaua!! Fabricat de ei! Daca si la Steaua au fost probleme de genul asta vreodata,atunci…
Dar nu asta-i important…mojicia presei si lupta anti Becali,deci…si anti Steaua,este binecunoscuta!
Asta nu inteleg toti suporterii Steeli si cad in capcana acestor dihonii ce se constituie in fabricanti de idei.Baza lor este incultura romanilor,care se ridica,de multe ori la rang de virtute!!
iri • 24 august 2007, 9:04
io zic ca-s numai minciuni in articolul asta, sau minim un procent de 80% e minciuna 🙂
nu pot sa cred ca un om ca Hagi umil si modest ar putea folosi replica (sau ceva de genul) „eu sunt Hagi”… e cea mai mare inventie care se putea scoate… totul cu un singur scop desigur (pana la urma conspiratia sau paranoia ratatului de patron) si anume destabilizarea Stelei.
invidia este mare in Romania, in loc sa te la tine in curte, trebuie sa te uiti la vecini si sa arati cu degetul chiar daca nu e cazul…
cristina • 24 august 2007, 9:07
bine a zis nadia . hagi este o legenda . si daca avea regele putin creier se lasa de antrenorat si pastra legenda intacta . radoi este un jucator exceptional , emblematic pt steaua . felicit interventia lui si a celorlalti jucatori am observat ca s-a amintit de gestul regesc cu care la binecuvantat hagi pe zaharia la meciul cu ” cluj ” … asa se poarta un antrenor cu un jucator ? se uitau si cei din staff ul tehnic ca la un taran . ce este de fapt ..
hagi = low soft skills • 24 august 2007, 9:09
Imi place articolul, chiar daca pare a fi d la avocatul diavolului.
Daca crezi ca e o idee buna, ar fi tare sa rogi un psiholog sa analizeze comportamentul lu’ Hagi (vezi: impingerea lui Zaharia, rastirea la jucatorul Iasului, „io sunt Hagi!”)
Mie’mi pare a nu fi un bun „conducator”, cum ar zice „domnul” Becali.
Succes!
Dan 72 • 24 august 2007, 9:11
”iri”:
Ca sa crezi trebuie sa vezi,iar ca sa vezi trebuie doar sa te uiti la TV,nu sa faci parte din lotul Stelei. Hagi a spus de nenumarate ori lucrul asta pe post,ba chiar recent a spus ca a fost un mare fotbalist si a ajuns si la un nivel mare ca antrenor!
Nimic mai adevarat aici,dar daca se referea la nivelul ridicat al Stelei,iarasi are dreptate.Mie unul,insa mi-a lasat impresia ca se referea dinnou la propriul nivel…ceea ce nu prea mai este comparativ cu realitatea.
mindhacker • 24 august 2007, 9:15
Radoi ramane clar cel mai de valoare fotbalist din lotul Stelei.cat despre Hagi..mai bine ar lua o echipa mica..acolo s-ar fi simtit cu adevarat Rege si ar putea invata linistit meserie fara mari pretentii de la conducatori 😉
Dan 72 • 24 august 2007, 9:15
”cristina”:
Foarte bine ai sesizat si tu nuanta.Dupa cateva incercari greoaie de reusita,ori ar fi trebuit sa schimbe ceva la el,ori ar fi trebuit sa se retraga discret.Pana la urma nici Nadia si nici Nastase nu antreneaza loturi de gimnastica,respectiv tenis.
Problema lui Gica a fost si este ,insa alta.Pe langa faptul ca are infinit o parere mai buna despre el decat cei doi mai sus mentionat,acesta a si fost lasat sa cada in ispita ademenit fiind de preluarea postului suprem la nationala,iar de aici…mai jos sau la retragere,practic ar insemna un regres enorm pentru brand-ul HAGI!!
Nick • 24 august 2007, 9:18
In sfarsit on comentariu echilibrat la GSP. M-am obisnuit cu comentariile rautacioase la adresa Stelei, ca reflex la un sentiment de frustrare fata de G. Becali si nu prea la mai citesc.Indiferent cum e Becali echipa e buna, poate chiar cea mai buna, este competitiva pe BANII lui. Cati dintre detractori ar baga bani intr-o afacere si, la cererea multimii, sa nu-i intereseze ce se intampla cu banii lui? Sa arunce ei primii cu piatra…Sunt folosite tehnici de manipulare pe care putini le inteleg ca mijloc de refulare de catre majoritatea ziaristilor de la GSP(in legatura cu Steaua). Fac pe filosofii.., inclusiv intr-o jalnica si ridicola postura la o emisiune TV.As fi curios sa vad foaia lor matricola de la liceu(ca facultatea se poate face pe bani)!
iri • 24 august 2007, 9:23
„Dan”:
o zice eu sunt hagi, da la modul firesc cum zici si tu ca esti dan, si nu cred ca intr-o discutie contradictorie sa zicem cu cineva care nu se „supune” prea usor, ii baga replica asta, chiar nu cred…
e cel mai inchipuit scandal care l-am auzit, ratatul de patron zice orice vrea el cand vrea el ca doar e patron
uite exemplu recent mm stoica, becali zice ca a venit si si-a cerut scuze, chiar crezi ca „vulcanicul” mm stoica si-a cerut scuze? io fi zis „bine ba gigi io nu mai zic nimic pana la meciu cu voi, si tu nu mai faci nici un proces” nu crezi ca asa a decurs? crezi ca s-a dus ca un milog la marele gigi capitan sa ii dea 500metri de pamant? asta dupa ce l-a furat MILIOANE dupa cum tot presa si becali afirmau in sus si-n jos?
termopile • 24 august 2007, 9:23
Leonidas says :
Incurca-i drace !!!
moro_79 • 24 august 2007, 9:27
In sfarsit un ziarist care are curaj sa scrie ceea ce este evident. Pur si simplu mi-e sila cum 99% din jurnalisti il pupa in fund pe hagi, asa ca da bine la public. Pai tot ce a dezvaluit Becali arata clar ca Hagi nu are minimum de inteligenta necesara unui antrenor de fotbal, asta e…..
Ionut • 24 august 2007, 9:27
De foarte putine ori am fost pe aceeasi frecventa cu dl Tolontan. Astazi, in fata acestei analize echilibrate, imi scot palaria. Ca in orice conflict, adevarul e la mijloc si situatia e determinata de mai multi factori.
Concluzia e ca Steaua il are pe Hagi antrenor, iar Hagi o „are” pe Steaua. Trebuie sa se sprijine recirpoc, sa formeze o familie si sa dea nastere la un nou „rege” in fotbalul romanesc… Steaua!
cristina • 24 august 2007, 9:28
eu am senzatia ca soarta ii joaca o festa lui hagi . in primul rand a l-a inzestrat cu talent ca jucator de fotbal dar nu si cu creier sau bun simt . dupa o cariera de jucator dusa cu brio la capat hagi nedorind sa lase din mana faima . si-a inceput lungul drum spre ruina . ca un ultim renghi al sortii se pare ca regele pierde ingrijorator de repede contactul cu realitatea parand sa nu realizeze spirala in care a intrat . din pacate lumea il va tine minte pe hagi antrenorul dezastruos decat pe hagi jucatorul talentat . si asta este numai vina lui .
Dan 72 • 24 august 2007, 9:28
”IRI”:
Eu nu cred nimic din ce spune Becali,dar…l-am vazut pe M.M declarand ca a gresit si ca si-a cerut iertare ca s-a lasat”intoxicat”!!!
rradu85 • 24 august 2007, 9:29
Hagi NU este antrenor si nu cred ca o sa fie vrodata! Din reactiile pe care le are in timpu meciului si nu numai are sanse sa ajunga mai degraba la balaceanca decat sa ajunga antrenor! Nu-i posibil sa bruschezi jucatorii pt ca ei te fac mare..si cand ei nu te inghit din cauza comportammentului de tzaran..ghici unde ajungi? Daca era Ganea in locu lui Zaharia cred ca hagi acum purta un plasture la nas. Ca sa fi antrenor pe langa gandirea tactica tre sa fi si un bun pedagog , sa te stii baga in sufletele jucatoriilor si sa-i intalegi. Pana si arogantul Murinho nu cred ca se poarta asha cu jucatorii.
Sunt 100% alaturi de jucatori si numai niste oameni fara minte i-ar putea injura la meciu cu Bate.. vezi doamne nu-l sprijina pe legenda hagi… Nadia, Nastase au fost legende si raman probabil si pentru ca nu s-au apucat de antrenorat in domeniul in care au activat. Legenda hagi cam paleste… pe zi ce trece