Iluzia echipei care iese din nimic

Cătălin Tolontan vorbeşte despre felul de-a gîndi al boşilor dinamovişti

vineri, 31 august 2007, 9:35

Cătălin Tolontan vorbeşte despre felul de-a gîndi al boşilor dinamovişti

Dacă vă aduceţi aminte, totul a început în momentul venirii lui Gică Popescu în Ştefan cel Mare. „Vom face o echipă imbatabilă, de Champions League”, spunea Ioan Becali. S-a ales praful. Chiar şi Popescu regretă pasul de atunci, socotindu-l marea eroare a carierei. Imperiul de un secol a durat opt etape.

Nu e nimic rău să crezi în proiecte ambiţioase. Cu precizarea că ele nu ies dintr-un joben, aşa cum crede Dinamo. De peste cinci ani, clubul se amăgeşte. Şi, în loc să adune puncte, strînge vedete. Prezentul e mereu sacrificat, în favoarea unui viitor care întîrzie dintr-un motiv simplu. Toate timpurile sînt bune la Dinamo, mai puţin acela în care e de pus osul.
Acum, şefii „cîinilor” visează la Liga Campionilor. Ok, dar tocmai au ieşit! Le-a rămas UEFA. Care a fost paşaportul Stelei pentru Ligă, să nu uităm asta.

Drumul scurt nu duce direct în fotbal. Dacă, prin absurd, în „Ştefan cel Mare” ar ieşi acum un capăt al conductei kazahe tot nu s-ar rezolva nimic. Starea de performanţă nu se face peste noapte, indiferent cîţi bani bagi. Dacă această minciună a lui „mîine!” va fi încurajată în continuare, atunci jucătorii vor gîndi precum Niculescu, cel care zice că a aşteptat o viaţă meciul cu Lazio, dar atunci cînd a intrat n-a atins mingea decît o dată într-o jumătate de oră. Nu e metaforă, e cifră!

Comentarii (229)Adaugă comentariu

Andreww  •  31 august 2007, 23:21

Amn_Googly87

antrenor rednic:andrelecht rapid pauza 0-2 final 3-2
dinamo-benfica pauza 1-0 final 1-2
dinamo-lazio pauza 1-0 final 1-3. TE ROG EU SA TACI.Aici se vede valoarea la meciurile TARI din europa nu cu dacia mioveni cand egalezi in min 94 :))Te rog shht

schnauzer  •  31 august 2007, 23:22

@Andreww,

Vad ca scrii in continuare dar la ce am scris eu n-ai nici o replica

Vali  •  31 august 2007, 23:24

googly, eu nu m-as grabi…
eu spun asa: treceti voi de Elfsborg, intrati in gupe, luati locul unu sau trei (ca la doi s-ar putea sa dati iarasi de Lazio) si mai vorbim la Craciun!
Intre timp, este posibil ca Steaua sa nu inscrie nici un gol si sa nu ia nici un punct, dar… pana una alta eu stiu ca este clubul de fotbal din Romania cu cele mai multe meciuri un UCL!
tu ce zici?

Andreww  •  31 august 2007, 23:24

@ mi`ai scris mie ceva ???Poate lui Vali nu mie…Nici nu mai vedeti bine BA

Vali  •  31 august 2007, 23:25

Multumesc, schnauzer, incerc sa fiu „cat se poate” de obiectiv! normal ca trag spre Steaua, dar nu pot sa nu observ evidentele!!!!

Andreww  •  31 august 2007, 23:26

Googly cand ati jucat voi in CL…Stiti macar ce e aia…??Cu ce se mananca…Stati ca fraierii si va uitati la 21:45 la STEAUA-ARSENAL…VA RUGAM PISICILOR : CULCAT

schnauzer  •  31 august 2007, 23:27

@Andreww,

Am o rugaminte, in primul rand nu sunt „BA” cu tine (in mod sigur am mai multi ani de scoala decat ai tu de viata), iar in al doilea rand citeste mai bine blogul(asta evident daca esti capabil).

In concluzie urez noapte buna tutor oamenilor de bun simt, indiferent de ce echipa sustin

Andreww  •  31 august 2007, 23:27

Vedeti ca joi pe programu 2 se transmite dinamo cu elfsborg.poate pe astia ii bateti totusi.O sa aiba o audientza meciu…vai de voi…

GOGLE DESTEPT  •  31 august 2007, 23:28

Scuzati, nu pot sa cred ca toti amatorii Steaua au un Handicap mintal. Pardon: Steaua Totenham, cit era la pauza? 2-0 Steaua si a incasat 4 goluri?

Daca discutati fotbal, atunci discutati faptele: Gigi a admis cumpararea meciului Dinamo-Cluj si, in consecinta, accesul la CL. La inchisoare. Aici in vest, ar intra si el si Rednic in inchisoare pentru EVAZIUNE FISCALA. 1 , Gigi, ca nu a declarat plata si a facilitat crima ( acest lucru este pastrat pentru electie cind DNAul o sa ii aminteasca). 2, Si Rednic ca a aceptat plata nedeclarata la impozit. Plus jucatorii…

In ceea ce priveste CL, va amintiti Steaua Madrid? pai cum puteti compara BATE cu Lazio sau Arsenal/Sevilla? Locul 4 CL…

de la Paris  •  31 august 2007, 23:28

Mai toti va luati de Steaua ca face blat si mai stiu eu ce. La limita daca Rrapidisti ar fii spus ceva …
Dar de la Dinamo, cum naiba, ca peste tot cind ati jucat „afara” ati mancat bataie, va permiteti sa criticati Steaua care aduna resultate in Europa.
Dinamo a pierdut pe mana ei, ce mai aveti sa va luati de Steaua? In afara ca sinteti complexati bine intelet.

Eu am tinut si pentru dinamo in CL, nu ca cei de la Steaua care au cumparat maieul Lazio (mai mult la gluma cred eu).

Dar cum vreti performantze ?, aveti „echipa” aiurea, care fiecare an pleaca 20 si vin alti 20 (o sa vedeti la iarna, jumate de echipa pleaca), care cind antrenorul este pe primul loc (Andone) este demis ?

Nu e suficient sa puneti niste nume pe hirtie ca sa cistigati meciuri, asta merge cu Bacau, dar uite ca nici cu Mioveni nu mai merge :))

Sinteti frustati, inteleg, dar lasati-o la mai moale.

Anul trecut nu cred ca Becali a facut un singur blat, nu vad in ce incalca legea ca ia dat 1M€ lui Porcica ca sa cistige Dinamo ? Poate ca Porcica la amenintzat cu non-game daca nu i da bani Becali.

CFR- Cluj ramine, atit cit si Poli, o echipa de Second Hand, care nu e la nivel cu Steaua, Rapid, si Dinamo.

Vali  •  31 august 2007, 23:29

Pentru toata lumea:
Mi-am dorit din inima ca Dinamo sa ajunga in grupe. Sa va spun de ce. doua sunt motivele: 1. Era o premiera pentru fotbalul romanesc;
2. As fi vrut sa vad si eu echipele pe care le tot cerea Borcea cand spunea ca nu mai are cu cine juca in Romania.
Intre timp se pare ca UEFA a trimis doua echipe de fotbal in Romania: FC VASLUI si una din „B”-ul nostru: DACIA MIOVENI!

Andreww  •  31 august 2007, 23:29

schnauzer

Bine.Noapte buna.

de la Paris  •  31 august 2007, 23:31

GOGLE DESTEPT

Dinamo a jucat cu Tottenham si nu invers 😀

Gigi nu a admis nici o data ca a cumparat meciul, numai ca ia motivat (financiar) pe Dinamovist. Nu e la fel

gig rednic inchisoare…  •  31 august 2007, 23:31

Adevarat. tot ne aminteste Gigi cit de destept a fost sa cumpere acel meci, si pe urma refuza oficial sa admita. Dar el uita ca fruada financiara este utilizata si multi ani mai tirziu pentru a inculpa pe cineva,, la momrntul potrivit cind vrei sa distrugi pe cineva. Pai ce, nu a lasa jiji 40 de martori la plata ilegala?

Inchisoarea pentru coruptie. DNA o sa se ocupe de el la momentul potrivit…

Vali  •  31 august 2007, 23:32

schnauzer, noapte buna!

Vali  •  31 august 2007, 23:32

de fapt… NOAPTE BUNA TUTUROR!

dodo  •  31 august 2007, 23:32

GOGLE DESTEPT on 31 August, 2007 11:28 pm Scuzati, nu pot sa cred ca toti amatorii Steaua au un Handicap mintal. Pardon: Steaua Totenham, cit era la pauza? 2-0 Steaua si a incasat 4 goluri?

Daca discutati fotbal, atunci discutati faptele: Gigi a admis cumpararea meciului Dinamo-Cluj si, in consecinta, accesul la CL. La inchisoare. Aici in vest, ar intra si el si Rednic in inchisoare pentru EVAZIUNE FISCALA. 1 , Gigi, ca nu a declarat plata si a facilitat crima ( acest lucru este pastrat pentru electie cind DNAul o sa ii aminteasca). 2, Si Rednic ca a aceptat plata nedeclarata la impozit. Plus jucatorii…

In ceea ce priveste CL, va amintiti Steaua Madrid? pai cum puteti compara BATE cu Lazio sau Arsenal/Sevilla? Locul 4 CL…
————————————

Chiar pareai destept…

Pai tu crezi ca numai Rednic a luat bani…Borcica si altii n-au pus boticul deloc???
Poate ca tocmai la Rednic si jucatori (care meritau) n-au ajuns decat firimiturile…

google cel destept  •  31 august 2007, 23:33

Adevarat, Middlesborough, si mai rau… Steaua Bucuresti vs. Middlesbrough – 1-0,2-4

google cel destept  •  31 august 2007, 23:35

Cel mai bine pentru fotbalul romanesc, Dinamo Rapid intra in grupe, si Steaua termina locul 3 CL. Atunci mai poate aduna puncte in UEFA,

Amn_Googly87  •  31 august 2007, 23:38

@Andreww nu ma duc la culcare pentru ca spre deosebire de voi dinamovistii nu se dau batuti niciodata …

infrangerea asta o sa ne faca mai puternici poti fi sigur de asta … dak voi credeti k o sa ne destramam visati frumos ..

deja am cumparat 2 jucatori de 18 ani care au jucat la toulon … voi cumparati rezerve de la rrapid si cfr cluj …

desi am ratat calificarea in CL … VOI LUATI BANII, NOI LUAM PUNCTELE …

si iti dai seama k pentru voi participarea in CL va insemna puncte pierdute in campionat … ca anul trecut …

si ghici la final cine o sa fie pe locul 1?

DINAMO DINAMO DINAMO DINAMO DINAMO DINAMO DINAMO DINAMO DINAMO DINAMO DINAMO DINAMO

Chilotzel  •  31 august 2007, 23:39

Pana si Becali a spus ca in iarna vrea sa intinereasca echipa si de abia peste 2-3 ani va resuisi cu acea echipa.

Amn_Googly87  •  31 august 2007, 23:42

@Chilotzel mda o s-o intinereasca imediat dupa ce ii vinde pe dica(singurul jucator pe care il are stoaia) pe goian si pe radoi.

adik axul de baza al echipei … asta da mutare de om inteligent

hal  •  31 august 2007, 23:45

Amn_Googly

Peste tot se fura in fotbal. Milan a furat si pe urma a castigat CL. Nu e nici o problema sa fie ajutate echipele mari din fiecare tara. Nimeni nu poate sta an de an in varf, doar pe forte proprii. Dinamo si Steaua (si mai nou Rapidul) e firesc sa fie sustinute de arbitraje si chiar de unele subterane. Atata timp cat performanta europeana exista… nu-i problema ca in campionat sunt ajutate. Pentru ca valoarea e acolo! E o mare problema insa cand ajutorul vine si vine si vine… iar valoarea nu e de gasit. Atunci da, competitia e inselata, pentru ca valoarea nu e in varf.

Dinamo n-ar trebui sa se planga deci ca Steaua si-a facut un drum mai usor in finalul de campionat (fie vorba intre noi nici Dinamo nu a trecut cu flori in mana prin sezonul trecut), insa ar trebui sa-si puna mari semne de intrebare legate de modul cum Steaua performeaza mereu mai bine in Europa. Indiferent ca e pe locul 1 in campionat sau nu e.

De acord ca Rednic e un antrenor bun. In mod sigur la ora actuala mai bun ca Hagi. Si cu toate astea rezultatele europene nu vin (mai mult decat atat… nici cu Andone – care era mai bun ca Rednic). Oare pentru ca valoarea nu-i acolo? Oare pentru ca mentalitatea nu-i acolo? Ceva lipseste, e clar.

Coman Doru  •  31 august 2007, 23:50

Traim intr-o confuzie generala cand vine vorba de fotbal. La noi este o lume a viselor, partea cu trecutul la fapte ne pune insa probleme. Schimbam antrenori saptamanal sau lunar, dam afara sau suspendam jucatori, dam vina pe arbitrii sau pe sorti potrivnici dar nu constientizam ca nulitatile pe care unii dintre voi ii numiti „manageri” fac sa se invarta fotbalul romanesc in mocirla si mediocritate. Vreau sa vad cum isi da demisia un conducator si sa recunoasca faptul ca strategia manageriala adoptata a reprezentat cauza esecului. Dar pentru asta avem nevoie de manageri in fotbal. Pana atunci ne vom confrunta cu fasuri gen ROCAR, EXTENSIV, NATIONAL, POLICLINICA, KFR, PANDURII, MIOVENI, VASLUI in timp ce echipele de traditie mor prin ligile inferioare. Dar, pana la urma, este firesc ca fotbalul sa reprezinte natiunea din care provine, si cred ca o face cu succes. Si nimeni nu are rabdare.

dodo  •  31 august 2007, 23:52

@hal:

S-a vazut cat de bun era Andone…a luat-o cu 3-1 acasa de la Famagusta…cipriotii aia rupti in fund!

P.S. Si se mai si lauda ca el cunoaste bine fotbalul cipriot…Am vazut cat de bine!!!

P.S. 2: Am impresia ca tot famagustele l-au debarcat de la Omonia!!!

dany  •  31 august 2007, 23:53

unii vb de fotbal dar confunda Midlesbrough cu tottenham…sau e vb despre vreun meci de polo?

dany  •  31 august 2007, 23:55

la pauza a fost 2-1(Dica,Goian-macaronne)

dany  •  31 august 2007, 23:56

Imi pare rau ca Steaua Bucuresti joaca intr-un campionat in care singura satisfactie a suporterilor adversarelor este un rezultat bun impotriva sa…un fan al lui dinamo ne ameninta cu ‘bataia’ pe Ghencea.Poate a uitat ca au castigat acolo dupa 20 de ani..ca Steaua e de fapt acum campioana..desi ei au castigat meritat campionatul.Conducatorii cfr-ului spuneau ca vor bate Steaua la cel putin 2 goluri pt a se razbuna ca anul trecut nu au putut sa mentina un avans de 8pct.Afost 0-0!daca erau ei pe 2 anul acesta nu aveam echipa in liga.Rapidistii ne-au batut la cateva saptamani dupa ce i-am eliminat din uefa.S-au crezut ‘razbunati’!

Amn_Googly87  •  1 septembrie 2007, 0:01

@hal pari o persoana cu care se poate discuta si salut acest lucru.

sunt de acord k in toata lumea echipele mari primesc ajutor dar pana la un punct…

ceea ce a facut gigi de 3 ani incoace nu este normal orice ai zice.

FOTBALUL ESTE FRUMOS PENTRU K ESTE IMPREVIZIBIL

nu este normal ca la fiecare final de campionat gigi sa-si cumpere locul 1 sau 2 …

asta nu e competitie …orice ai zice e bataie de joc

la fel cum e si gloria buzau

borcica  •  1 septembrie 2007, 0:05

D-l Borcea a gasit imediat rezolavrea problemelor(financiare???): campioana are asigurat locul in UCL anul viitor. Foarte probabil va folosi ” mijloacele specifice ” sa-l castige.Ce nu vede D-l Borcea este ca peste inca un an sau doi ,campioana Romaniei nu va mai avea acest loc asigurat daca Dinamo nu lupta cot la cot cu Steaua si Rapid anul acesta in Europa.Asa ca remarca D-lui Borcea despre cupa UEFA si campionat ne arata ingustimea gandirii lui si a restului actionarilor dinamovisti.Ei urmaresc sa isi recupereze banii si apoi sa se spele pe maini ca IUDA.Sincer mie mila de suporterii Dinamovisti.

Amn_Googly87  •  1 septembrie 2007, 0:06

@borcica de fapt dinamo si rapid aduc punctele pentru romania anul acesta

si in legatura cu „mijloacele specifice” nu are cum sa-l depaseasca niciodata pe jiji la capitolul acesta

Lautern  •  1 septembrie 2007, 0:15

Prefer ca Steaua sa termine toate campionatele pe locul 2 si sa joace mereu in Champions League pentru k acolo e fotbalul spectacol care aduce cu adevarat suporterul la stadion si e fericit si cand echipa i-a bataie pentru k a vazut cu adevarat un spectacol!!

Bogdan Anderko  •  1 septembrie 2007, 0:24

Articol. Bun.

Bogdan Anderko  •  1 septembrie 2007, 0:26

AL meu, cel care a fost bagat la moderation, poate din cauza ca am scris porecla sefului ligii, numele lui moggi de la dinamo, ori un anumit mod de preparare a torturilor. CENZURA.

smoker  •  1 septembrie 2007, 0:43

nice java applications for your mobile phone: http://www.j2me.info

Marius  •  1 septembrie 2007, 1:06

La noi nu exista valoare… Totul se bazeaza pe noroc sau daca da Dumnezeu!!! Daca tot se vor performante, Liga Campionilor sau finale de cupe UEFA, investiti!!! Cumparati jucatori de valoare, face-ti-le contracte stimulante si apoi sa aveti pretentii!!! De ce il luati inapoi pe Nastase sau altii ca el??? De ce l-ati vandut daca „avea valoare”???

abc  •  1 septembrie 2007, 1:21

miauh , miauh , miauh :)))).
Frustratilor … priviti atent pe pro tv zilele de marti si miercuri sa vedeti adevarate valori nu „vedete” expirate ca zicu , nastase sau bratu:)))

arabu  •  1 septembrie 2007, 1:34

Dar nu vi se pare ciudat faptul ca un alt mare jucator si antrenor de la Dinamo a rarat o calificare cu o echipa f. usoara si da vina pe ghinion? Oare asta e mentalitatea in acest club? Fara suparare dar cred ca este o idee la care trebuie sa ne gandim. Poate mentalitatea clubului nu este una buna ci daunatoare , prea multa varba , prea multe orgolii , prea multa lauda si cam atat. Cine stie poate este destul cu filozoful Dinu, marele aranjor Borcea marele impresar Becali marele antrenor Rednic.Toti au lucrat si contribuit la umilintele lui Dinamo.
Zenga este liber de contract si a facut treaba buna la steaua de ce Dinamo nu-l contacteaza? rednic s-a vazut e nul ca om in primul rand si nu are caracter. Nu poti fi antrenor la o echipa la care se pare ca s-a certat cu jucatorii de la banii oierului.

unu mai smeker  •  1 septembrie 2007, 2:01

bai amn google ala cum te intitulezi tu poti citi frustrarea ta si daca ejti pe marte ce te deranjeaza pe tine e ca eu o sa ma duc sa vad pe kanote rosicky van persie alves si altii in timp ce tu te vei duce in gropita aia de 10 mii de locuri sa vezi pe suedezi si in cel mai bun caz daca va duceti in grupe o sa vezi ekipe gen levski trabzonspor etc acum ia si cauta motive in continaue ma duare in coor de ele daca vrei iti mai dau eu cateva in afara de blaturi etc cele pe care le folosesti tu , terenu era cu mocirla , aia de la bate erau beti , a facut gigi crucea si a venit lumina..etc etc oricum neinteresant:D ceea ce e important noi sntem ACOLO voi unde sunteti? nu stiti cum e sa fii ACOLO si asta doare , ACOLO ajung doar cei puternici adevarati campionii , o sa va pregatiti la anul cum faceti an de an :)) poate o sa ajungeti si voi ACOLO cine stie..oricum o sa fie bucurie mai mare decat daca castigati si cupa uefa …la noi sa jucam ACOLO este deja obosnuinta daca ma intelegi ca sal imit pe idoll tau jiji pac pac m-ai inteles?:D nu am vrut sa folosesc cuvantul interzis pt voi si anume CL pt ati diminua durerea:D

gabos  •  1 septembrie 2007, 2:13

ai dreptate tolo,daca imipermiti sa-ti spun asa.
problema este ca la dinamo nu vin jucatorii cum vin la steaua .adica la steaua vin pt bani dar mai important vin ca sunt cu sufletul pt club.
al doilea lucru ca dinamo nu a cumparat nimic ,a adus jucatori la final de contract sau la final de cariera sau lipsiti de o motivatie corelata cu spiritul de gasca pe care vestiarul lui dinamo il are.si voi amaratilor de stelisti mai bine uita-va in frigiderul de acasa ca este cam gol saracilor cu duhul ca tot va sfinteste beeecali

ShotUrself  •  1 septembrie 2007, 2:57

aaaaa.. si inca ceva… daca ai urmarit tragerea grupelor CL … ai avut onoarea.. sa vezi pe dinamo pe acel imens ecran 😉 poate ULTIMA data !!!!! (bineinteles.. in prezentarea echipei Lazio care a umilit dinamo la bucuresti)

;)) FORTZA STEAUA

si ne vdm la anu 😉

Mihai  •  1 septembrie 2007, 4:23

Dinamo nu putea intra in grupele CL fara vreo performanta recenta in uefa.Cand vor face puncte acolo vor avea sanse si la CL. Se spune ca tre sa incepi de jos…:D

felix-gabriel lefter  •  1 septembrie 2007, 5:07

Intotdeauna se face divina dreptate. Daca isi tineau gura, sau daca macar ziceau un multumesc Stelei si Rapidului pentru caruta de puncte adunata in Europa, cu pret de accidentari si supra-efort, in timp ce Dinamo putea defila in campionat, poate ca ar fi primit un semn de Sus.
Altfel, echipa au. Dar cand tii nasul sus, ca Borcea, si nu ca Rednic (un Om), inevitabil o iei. Sa puna mana si piciorul sa adune puncte in UEFA, nu sa zica: „nu ne intereseaza UEFA – e o competitie care nu e de clasa noastra…”

Ii respect. Dar nu sunt si n-o sa fie niciodata STEAUA! O sa-i cred cand o sa aduca si ei o cupa europeana in tara.

arh. Gheorghe Petresciu  •  1 septembrie 2007, 5:33

Sa fie clar. Nu sant dinamovist, dar sant
suparat foc pe aceasta echipa. A pierdut o
calificare in UEFA-CL, printre degete. Cu
1-1 afara, Dinamo trebuia s-o manance pe Lazio, mai ales ca a condus cu 1-0. Rednic
este de vina, jucatorii care nu au dat un
randament corespunzator, si chiar conducerea
clubului. Rusine, pentru ca peste 60000 de
spectatori au aplaudat o echipa ce trebuia
sa castige, dar, nu a fost sa fie. Daca Dinamo era langa Steaua in cele 32 de echipe
ale UEFA-CL, rupeam gura Europei. Asa, ne multumim cu Steaua, iubirea noastra a fotbalului Romanesc. Pacat, ca jucatorii lui Dinamo, au RATAT o ocazie unica. HAI STEAUA!

badday  •  1 septembrie 2007, 6:01

Parafrazand sloganul unei televiziuni de 2 lei din Romania, si Dinamo, o echipa tot de 2 lei e „MEREU APROAPE”… de Champions League! Steaua in schimb e „MEREU DEPARTE”…

Marian  •  1 septembrie 2007, 6:57

Patetic. Nu e asta echipa pe care tot o ridicai în slavi. La fel si pe conducatorii ei. Nu criticati Dvs. tot timpul pe Steaua.Uite ce a iesit.

adyta  •  1 septembrie 2007, 7:12

doar o intrebare?de ce este folosit mereu chiacu? o fii chiar asa bun fotbalist sau are cineva un interes? m-i se pare absurd sa il folosesti inaintea lui c.munteanu.raspundeti la intrebare si o sa vedeti cam ce se urmareste la dinamo.performanta….ha ha ha

eu  •  1 septembrie 2007, 7:35

In primul rand excelent articolul … Felicitari.
Problema lu dinamo este ca in ultimi ani a avut parte de foarte multe meciuri „dubioase” in campionat (poate mai putin anul trecut) si de multe arbitraje „prietenesti” , ori acestea toate nu te fac o trupa capabila sa joci de la egal la egal cu echipele din strainatate. Cu jucatorii obisnuiti sa primeasca tot felul de „ajutoare” este foarte greu sa revii (egalarea lui Lazio)si este foarte greu sa le schimbi mentalitatea. Poate claudiu niculescu astepta si el o lovitura un 11 m ceva si s-a gandit ca mai bine se pastreaza sa loveasca mai bine mingea atunci :)).
Acum principalul obiectiv este campionatul; pacat o sa ajunga in liga si o sa adune foarte multe puncte (0) cu atitudinea pe care o au fata de jocul de fotbal. Parerea mea este ca ar trebui sa se concentreze mai mult pe UEFA, castiga si ceva experienta ca a lor ii 0 aduna si ceva puncte pentru Romania si sa zicem termina campionatul pe locul 2 se califica in turul 3 preliminar al CL din care tur se califica prin joc in CL si toata lumea o sa ii aplaude. Pana atunci cu atitudinea asta a lor nu o sa ajunga nicaieri…….Pacat

eu  •  1 septembrie 2007, 7:36

liga campionilor interzisa cainilor!

PENTRU toti stelistii care s-au JUCAT CU PAPUSILE CAND ERAU MICI  •  1 septembrie 2007, 7:39

Excelent articolul! Intradevar DINAMO se minte singura, iar conducatorii ei se poarta ca niste tineri imberbi, care se entuziasmeaza din nimic si se consuma tot din nimic , trecand de la EXTAZ LA AGONIE, intr-o fractiune de secunda!
Desi sunt cu DINAMO, trebuie sa recunosc slaba organizare de la echipa cainilor, precum si proasta inspiratie in alegerea si cumpararea jucatorilor…..

Comentează