TOLO.RO
Gigi Becali în buletinul de ştiri al ProTV, cu aproape trei ore înainte de meci. Mulţumit de echipa pe care o bagă Hagi în teren? „Încîntat”, zice el. Normal! Este formula pe care a dictat-o. A început şcoala şi Becali îi dă extemporal lui Hagi. Fără Golanski, dar cu Bădoi. Şi fără Zaharia! Brusc, plusează. „Mai cred că Vali Badea va intra în repriza a doua, pentru că n-are condiţie fizică să reziste un meci întreg”.
miercuri, 19 septembrie 2007, 6:55
Gigi Becali în buletinul de ştiri al ProTV, cu aproape trei ore înainte de meci. Mulţumit de echipa pe care o bagă Hagi în teren? „Încîntat”, zice el. Normal! Este formula pe care a dictat-o. A început şcoala şi Becali îi dă extemporal lui Hagi. Fără Golanski, dar cu Bădoi. Şi fără Zaharia! Brusc, plusează. „Mai cred că Vali Badea va intra în repriza a doua, pentru că n-are condiţie fizică să reziste un meci întreg”.
Camera strînge astfel încît se vede fiecare cută a feţei. Şi i se distinge în privirea şugubeaţă sensul sumbru al anunţului. „Hagi, eşti la picioarele mele!”, spune el din ochi. Miliardarul nu s-a mulţumit să anunţe echipa de start, a vrut să facă şi schimbările. Diabolic. Ce i-a rămas lui Hagi? Minutul în care să-l bage pe Badea.
După ce s-a ieşit din direct, asta nu s-a mai văzut la televizor, Becali s-a aplecat spre iarbă. „Ce stropesc, dom’ne, cehii ăştia gazonul! Ne trebuie alte ghete”. Şi a plecat ca să-l înveţe pe cel mai mare fotbalist român cum se joacă pe iarba udă.
Arba Mihai • 19 septembrie 2007, 19:00
Sincer, ca roman, doare. Du-te Hagi. Du-te!
iuli • 19 septembrie 2007, 19:02
primul
voicu • 19 septembrie 2007, 19:02
pai da, d-le c.t., dupa ce ani de zile v-a invatat sa faceti presa (si ati fost niste elevi extrem de silitori, mentiuni speciale pentru protv, madalin i., radu m., dan d.) acu era cazul sa il invete si pe ghe.h. cum devine treaba cu futbolul
gigi • 19 septembrie 2007, 19:02
Asta este, daca Hagi nu cunoaste de ale antrenoratului, onu cu banu tre’ sa-si apere investita… Toti a-ti face la fel, asa ca lasati-o moarta cu teoria. Toti santeti savanti la critici…
Cătălin Tolontan • 19 septembrie 2007, 19:04
voicu: ohooo, ne-ati vazut pe noi luind lectii de la becali? vorbiti serios? cind? la emsiunile in care ne-am contrat ca chiorii? sau in sutele de editoriale cind s-a scris cum e …. crud
becali • 19 septembrie 2007, 19:05
Pai cum sa nu fiu multumit cum am facut echipa? Stam calm, judecam problema, ca doar nu suntem animale, nu? Si, apropos, ma saturasem de asta sa tot fie el rege. Acum, dupa ce mi-a facut felatia asta, n-o sa-l mai considere nimeni rege. Si oricum, de fapt acum regele este Mutu! Ma scuzati pentru negreselile de ortografie…!
Arhivare • 19 septembrie 2007, 19:05
Hagi pacat de el dar nu are stofa de antrenor
Bogdan • 19 septembrie 2007, 19:06
Asta e un joc de imagine.
E posibil ca Hagi sa fi gandit ambele schimbari, cel putin Iacob in locul lui Zaharia era chiar logica totusi, pentru ca Iacob are alta experienta.
Partea cu schimbarea mi se pare un joc la cacealma.
Pe cand era jucator, am crezut ca Hagi nu are egal din punct de vedere al vanitatii, al egoului supradimensionat. Uite ca tocmai cand Hagi a invatat umilinta, a dat de tampitul asta sinistru.
al_pacino • 19 septembrie 2007, 19:07
Superb articolul….superb de trist…
Anjin • 19 septembrie 2007, 19:07
Jiji un oligofren retard,hagi un antrenor de 2 bani si un MARE sclav!
caine-rosu • 19 septembrie 2007, 19:07
Draga (S)tolo, traisem paranoia unui cismar,cand te-ai trezit si tu, sa ne explici ca nu ar fi nimic rau daca si un cioban ar putea conduce tara. Lucrul acesta, recunoscut de oier, a dat idei. Asa ca tu, ar trebui sa duci o campanie anti-Becali asemanatoare cu cea de sprijin a lui Basescu (alt derbedeu) zi de zi pentru ca cineva sa te mai creada. Inainte de orice Becali este o creatie a ta, iar tu i-ai fost sluga ani de zile!
Cătălin Tolontan • 19 septembrie 2007, 19:07
bogdan: si eu cred ca hagi s-a maturizat prin esecuri…
Francize • 19 septembrie 2007, 19:08
Pacat ca pe gazeta criticati dar la tv deabia asteptati sa il preluati intr-un scandal … ca face rating
gogu • 19 septembrie 2007, 19:08
Noi nu suntem nici savanti, nici critici, noi doar avem pareri.Ai ceva impotriva ?
gigi spune ce-l invata altii si vba aia, are de la cine asculta pareri.
iar gica e copil mic si rasfatat caruia i s-au dat toate de la inceput, iar acum la final cand nu stie nimic trebuie sa asculte si de altii.
mihai • 19 septembrie 2007, 19:08
Nu te lasa inima pina nu bagi tu o teapa! Ti-am mai spus de citeva ori: REVINO-TI!
Si oricum oricine se poate baga peste Hagi pt. ca nu este antrenor si nici nu va fi vreodata.
Vali • 19 septembrie 2007, 19:09
Nu suntem savanti dar este gresala Domnului Becali ,a facut-o ,suporta consecintele nu mi se pare normal ca un finantator al vreunei echipe sa se bage peste antrenor.Da-l afara nu manji un nume cum este HAGI sunt STELIST PANA LA MOARTE dar astfel de declartii imi fac greata si nu numai mie la o gramda de suporteri.Becali vrea marionete nu conducatori adevarati.
Cătălin Tolontan • 19 septembrie 2007, 19:09
caine-rosu: cum e lumea din care vii tu? acolo m-ai vazut pe mine gudurindu-ma pe linga becali? da, ai dreptate, dar nu-i asa ca in acea lume exista doi sori, obiectele cad invers ? 🙂
Terente • 19 septembrie 2007, 19:09
Nu mai e vorba de cat stie Hagi sau nu in ale antrenoratului…dar mi-am pierdut tot respectul pentru el ca OM.Sa fii sluga la un
mizerabil ca si Begali…spune multe
Finch • 19 septembrie 2007, 19:10
Nu are ce sa faca. Daca intr-adevar vroia sa plece o facea din primul moment in care gigi a indraznit sa-i manjeasca numele. Dar A ALES sa ramana. Si de acum incolo, cat timp va mai sta la Steaua la fel va fi, doar daca printr-o minune reuseste o serie incredibila de victorii, ceea ce sincer nu-l vad in stare. Si toata lumea stie acest lucru.
Cel mai bine pentru Hagi ar fi sa urmeze exemplul lui Razvan Lucescu si sa inceapa sa antreneze o echipa din Liga a 2a pe care sa poata experimenta, sa invete practic sa antreneze. Si sa iasa cu fruntea sus din aceasta situatie, evident atat cat se mai poate la ora actuala. Dar daca va continua pe banca Stelei nu numai ca nu va ajunge un mare antrenor, dar se va face si mai mult de rusine si ii va permite si unui om de nimic sa-si bata joc de el in permanenta. Asa am iesi castigati si noi, suporterii Stelei, si el. Dar se pare ca inca nu a inteles acest lucru… Pacat, imi pare rau de omul Hagi, chiar nu credeam ca va ajunge in situatia asta
Catalin • 19 septembrie 2007, 19:10
Aici gresesti. Becali a zis ca s-a consultat cu Hagi, acesta din urma i-a explicat cum va aborda meciul, adica cu Iacob titular si Badea dupa pauza. Nu mai incercati sa deformati dupa cum va vine voua bine.
Sorin-stelist • 19 septembrie 2007, 19:10
Pai n-a zis ca se consulta si cu tine ? Tolo, te-ai consultat cu el cand ai scris asta ? Omul e paliu. Se roaga la dracu ,iti spun eu…
Cătălin Tolontan • 19 septembrie 2007, 19:10
franczie: vrei sa raspundem noi pt ce fac televiziunile. nu e cam mult?
un stelist • 19 septembrie 2007, 19:10
Cine nu mai doreste sa citeasca/auda de Inalt Prea Sugatorul Gigi, pls tastati doar „Hagi” (macar la acest articol).Multumesc.
Cătălin Tolontan • 19 septembrie 2007, 19:12
Sorin-stelist: el poate sa zica orice! sint jurnalist, imi cunosc limitele profesiei
eu • 19 septembrie 2007, 19:12
Domnilor echipa nu este cea anuntata.Zaharia si Goianski vor juca din minutul 1.
Tavi • 19 septembrie 2007, 19:13
Domnule Tolontan, nu stiu daca ati luat lectii de la Becali, dar stiu ca daca nu ar fi fost ratiuni de ordin material Becali nu ar fi fost mediatizat precum este. Cind ma refer la ratiuni de ordin material spun doar ca institutiile de presa, interesate in profit, il vor mediatiza pe acest circar pentru ca lumea este interesata de circ. Toata presa de la noi pare sa fie moarta dupa o declaratie, cit de mica, a lui Gigi Becali. Si uite asa, nu neaparat invatind de la el cum sa faceti presa, faceti presa pe care v-o face el. Credeti ca mai are importanta ca va contrati cu Becali? Important este cu cine va contrati. Din nefericire, o faceti prea mult cu Becali.
becali • 19 septembrie 2007, 19:13
eu, te dau afara! 🙂
crysty • 19 septembrie 2007, 19:15
oare chiar nu puteti sa-l ignorati pe „cel al carui nume nu merita a fi rostit”? D-le. Tolontan?
Cerber • 19 septembrie 2007, 19:15
Bun articol, din pacate e cam tardiv!
Daca ar fi fost scris in ziua cand Hagi a acceptat sa antreneze la steaua ar fi fost mai bine.. I-ar fi deschis poate ochii la timp lui Hagi, iar cel mai frumos simbol al fotbalului romanesc nu s-ar fi umilit atata in fata unui cioban care nu face cinste nici macar baladei „Miorita”.. cu atat mai putin fotbalului romanesc..
Gica Hagi s-a coborat mult prea mult.. si in definitiv pentru ce? pentru performanta? sau pentru bani?
E pacat… o spune cu parere de rau un dinamovist..
dragos • 19 septembrie 2007, 19:16
sa nu ii mai plangem de mila lui Hagi. Are oricand posibilitatea demisiei, a demnitatii si a coloanei vertebrale. E simplu: Becali greseste! (chiar daca nu chiar asa tare cum dramatizeaza presa…) si Hagi…oricat ai iubi o echipa, niste culori, daca nu iti place ce se intampla, pleci! (probabil ca nu sufera chiar asa cum credem noi din momente ce nu pleaca…)
marius • 19 septembrie 2007, 19:17
„in emisiunile in care ne-am contrat ca chiorii?”
da ce cauta antihristu ala in emisiune? ca va aducea audienta!
nu o mai dati la intors ca beecali este facut de voi 100%. nimeni in lumea asta nu ajunge cunoscut fara presa. chiar daca il injuri tot publicitate ii faci stii bine.
daca l-ati fi ignorat poate era mai bine pentru steaua si pentru fotbalul romanesc. cand este criticat prea dur o dati la intors ca are merite, ca nu a vandut jucatori, ca nu s-au mai facut blaturi,…, iar acum cooperativa este in floare „datorita” lui becali. sau „din cauza”? si asta o spune un suporter steaua.
Finch • 19 septembrie 2007, 19:18
@cerber
in nici un caz pentru bani. a crezut si din pacate inca mai crede ca poate deveni un mare antrenor antrenand Steaua. Altfel nu vad de ce s-ar injosi in continuare atat, asta e doar parerea mea
Fredie • 19 septembrie 2007, 19:18
Mai Tolo, acuma faza cu plansu de mila lui Hagi, o tine la naivii din tara asta. Din pacate naivii sunt majoritari in Romania, ca peste tot in lume. Serios vorbind, Hagi castiga la Steaua intr-un an, cat castiga toti cititorii de GSP, in 15 ani la un loc.Asa ca daca patronu fie el Becali, Popescu sau Ionescu doreste sa faca echipa lasa-l sa o faca. Sunt banii lui si reputatia lui in joc. Da, stiu o sa zici nu..ca e vorba de reputatia lui Hagi, cum sa fie Hagi umilit de un oier ? Daca Hagi tinea la reputatia lui, nu accepta un asemena patron. PUNCT. Toata Romania il cunoaste pe Becali aici fiind inclus si Hagi, care ii este si ruda prin alianta pe deasupra. Asadar sa fim seriosi, din punct de vedere intelectual,educational si cultural, nu exista diferente imense intre Hagi si Becali. Nici unul dintre ei nu are vreo facultate,ambii au castigat banii prin alte talente. La Hagi e vorba de talent sportiv fara discutie, tot respectul si admiratia, iar la Becali prin „spirit antreprenorial” sau furt, bisnita, afaceri cu statul..sincer nu stiu prea bine…ideea e ca a reusit sa se invarta de 1 miliard de euro din totalul masei monetare a romanilor.Lasa-l tu si restul presei pe Becali sa se dea in stamba, sa se creada el si mare antrenor, eventual sa-l umileasca in continuare pe Hagi, pentru ca eu sunt convins ca toti stelistii care il iubesc acum pe Becali (il voteaza adik !)sau l-au votat(iubit), or sa-l dea draqu cat de curand…daac oierul isi va bate joc de Hagi in continuare.Daca nu va tine cont de sfaturile unor consilieri asa cum era Dan Pavel parca…acum plecat din caruta oierului, Becali isi va taia singur craca de sub picioare, pentru ca el nu realizeaza saracu ca este votat strict de unii fani ai Stelei (aya cei mai idioti !), care pana si aya in prostia lor tot cu Hagi vor tine si nu cu oieru…:)) Asa sper cel putin… Asadar lasati bufonul natiunii (Vadim Tudor e deja istorie) sa se manifeste…avem nevoie si de divertisment in tara asta..iar cei care il iau in serios pe Jiji isi merita soarta…:D
SuPerPake • 19 septembrie 2007, 19:19
Daca ciobanu stie ca Hagi nu e antrenor,e normal sa aduca un om capabil,nu sa-i dea lectii…de parca el ar sti sa spuna mai mult decat „behehe”!
SuPerPake • 19 septembrie 2007, 19:20
Poti cum vrei ciobane,
Turma s-o insulti,
Iti bati joc de STEAUA
STEAUA celor multi!
dutzu • 19 septembrie 2007, 19:24
„Când Dumnezeu vrea sã pedepseascã pe cineva, mai întâi îi ia minþile”
Gogol
un_stelist • 19 septembrie 2007, 19:24
du-te Hagi pana mai ai putina demnitate, ca la Jiji nu-i de stat…imi pare rau de Steaua. Totusi, sper sa facem un meci fain azi.
FORZA STEAUA!!
Alexx04 • 19 septembrie 2007, 19:24
E adevarat ca neaga nu e nici macar pe banca??
Mare greseala!Se va simti asta!
flipper • 19 septembrie 2007, 19:25
La meciul cu Arsenal cred ca ”prostanacul” de becali intra pe teren, sa zicem varf de atac.Daca ”pupincuristii” care roiesc in jurul lui o sa-l convinga,se legitimeaza si-l vedem in teren.Credeti ca n-ar fi in stare?
Fredie • 19 septembrie 2007, 19:25
Am scris un articol intreg in replica mai Tolo..de ce nu apare publicat ? Ai cenzura si aici…suntem in vremea lui secu ???
Allin • 19 septembrie 2007, 19:29
Oricum cel mai bine pentru Hagi, pentru Steaua si pentru altii ar fi ca Hagi sa plece. Ce sa mai, nu are stofa de antrenor. Mai bine sa mai cumpere cateva hoteluri si sa-si vada de viata lui din tribuna
messi • 19 septembrie 2007, 19:29
D-le Tolontan de ce crezi ca in ciuda umilintelor hagi nu pleaca de la steaua?
sophia • 19 septembrie 2007, 19:29
m-as bucura sa bata Steaua si dupa meci hagi sa faca gestul pe care l-a facut Razvan Lucescu dupa meciul cu feyenord….
fabricadezvonuri.blogspot.com • 19 septembrie 2007, 19:31
Intrati aici ca sa vedeti parerea mea despre Iluminat si micul mare Hagi !
voicu • 19 septembrie 2007, 19:32
comentariul meu asteapta moderare… ia sa elimin cuvintele urate:
sute de editoriale, iacata. ce a facut ca sa merite asta? faptul ca s-au scris sute de editoriale despre el este e o dovada ca presa si-a insusit lectia bkl. sigur ca da, multe articole sunt critice. dar astea au aparut cand gh.b. era deja un ‘fenomen’. dupa parerea mea, in clipa in care a zis-o p-aia cu ‘da-te, ca-mi bag parapanta-n doamna care ti-o dat nascare’ nu ar mai fi fost cazul sa il ia nimeni in seama.
sa mai indulcesc tonul, sa nu fiu gresit inteles: nu toti ziaristii sunt precum c.t.
Fredie • 19 septembrie 2007, 19:32
Exista vreo limita de nr de caractere tastate in casuta asta magica unde tastam noi o replica…? Poate sa ma lamureasca cineva…sau daca nu exista astfel de limitari..e pur si simplu o cenzura crasa a dl ui Tolontan ???????
george • 19 septembrie 2007, 19:34
gica, gica, du-te, gica!
juve_MERDA • 19 septembrie 2007, 19:34
totusi……… pana nu vad nu cred ca REGELE s-a conformat…..
Prietenescu • 19 septembrie 2007, 19:34
Sa admitem ca Becali face echipa in aceasta seara iar Steaua pierde, cum mai convinge el ca este atotstiutor? (parca declara ca el cunoaste cel mai bine jucatorii)
bucuresteanu • 19 septembrie 2007, 19:37
bre nea tolo
pai nu ii faceti echipa lui piturca? Nu-i spuneti voi sa-lbage pe cutare sau cutarescu, pe ala de joaca extraordinar in germania sau in olanda? Sau pe cine sa nu bage?
Adica voi aveti dreptul. Nu?
Dar fraierul ala de becali, care baga banul, nu are voie. Ah, am uitat, voi va pricepeti la fotbal, voi ati jucat fotbal de mare performanta, ati antrenat echipe mari, ati castigat atatea trofee…