În plus, nu în minus

Ce-i lipseşte Clujului? Nimic. Dimpotrivă, are prea mult din toate. Vedete şi prime-record, aseară au jucat pe 10.000 de dolari la victorie, cu suma totală plăteşti o lovitură de stat în Africa. Cu mercenari, precizare ca să înţeleagă şi jucătorii din Gruia. Joacă pe un stadion frumos, antrenorul e super şi totuşi ceva nu merge!

duminică, 30 septembrie 2007, 9:22

Ce-i lipseşte Clujului? Nimic. Dimpotrivă, are prea mult din toate. Vedete şi prime-record, aseară au jucat pe 10.000 de dolari la victorie, cu suma totală plăteşti o lovitură de stat în Africa. Cu mercenari, precizare ca să înţeleagă şi jucătorii din Gruia. Joacă pe un stadion frumos, antrenorul e super şi totuşi ceva nu merge!

Suprasaturaţie. Supramotivare. Supra-tot-ce-vă-imaginaţi. Maladia are nume incert şi finalitate fermă. Eşecul proiectului. Chiar daca au reusit sa egaleze, pina nu vor bate in meciuri directe echipele mari le va fi aproape imposibil sa ia titlul. E nevoie de mai multă modestie, de mai multă muncă, de mai multă durere şi de mai puţină mobilă.

Priviţi-o pe Dinamo sub Zenga, cea care a ajuns să semene cu Steaua aceluiaşi antrenor! “Cîinii” trag, suferă, nu cedează niciodată şi îţi răspund la ratări cu goluri atunci cînd nu te aştepţi. Fotbalul nu e un joc de autoadmiraţie. Cine crede asta să mai privească o dată figura lui Zenga. Ăsta mercenar! Unde-i guvernul, că-l dă jos?!

Comentarii (260)Adaugă comentariu

Cristian  •  30 septembrie 2007, 22:00

Si apoi, meciurile cu Famagusta sunt inca proaspete! Sau te pomenesti ca alea nu se pun?

john  •  30 septembrie 2007, 22:00

clujeanu

va doresc sa aveti si voi in retur acelasi bulan prietene insa aveti un retur de foc….poti analiza singur ce meciuri aveti in deplasare in retur….atunci se va vorbi de bulane arbitraje, butoane etc…

arsenalu nu-i ca vasluiu  •  30 septembrie 2007, 22:00

dorinn
chiar la faza golului, intrare periculoasa.

john  •  30 septembrie 2007, 22:02

cristian

si atunci la ce te referi cand spui ca joaca cel mai frumos fotbal??? cand invinge pe gloria buzau pe iasi pe mioveni???? adevaratul fotbal se vede cu echipele mari…sa nu uitati de famagusta totusi…

nu conteaza  •  30 septembrie 2007, 22:02

Pt. Ana
Ana draguto, ti se pare ca Dinamo a jucat penibil ? Eu nu sunt din Bucuresti, dar tu se cunoaste de la o posta ca esti din Cluj si putin frustrata ca nu a batut CFR. Dinamo a facut un meci foarte bun astazi si putea foarte usor sa castige. E adevarat ca si Clujul a avut multe ocazii, dar ar trebui ca Andone sa-si invete atacantii sa nu mai simuleze in careu. In Europa sigur nu ar avea succes cu asemenea obiceiuri.

Bogdan  •  30 septembrie 2007, 22:02

da, Cfr nu a castigat cu Steaua si Dinamo pe teren propriu dar le poate bate in deplasare…campionatul e lung dar deocamdata Cfr e pe primul loc pentru ca a jucat cel mai bine…ca doar nu s-au lasat batuti cei de la Dinamo sau de la Steaua pana acum

matei  •  30 septembrie 2007, 22:03

draga tolo, te rog eu, scrie ce vrei si cum vrei – de cele mai multe ori o faci misto -, dar nu suport cind aud de „stadionul frumos” al clujenilor. macar tu trebuie sa stii ca pentru a putea vorbi de un stadion e nevoie de doua peluze + doua tribune… constructia aia jenanta de la cluj, unde vezi vaci pascind in spatele portii, culturi de floarea soarelui etc – basca in zona unei inexistente tribune B – nu poate avea pretentia de stadion…

arsenalu nu-i ca vasluiu  •  30 septembrie 2007, 22:04

o.m.
trei jucatori de certa valoare:
1. pulhac
2. dananae
3. gargalie
multumit?

Clujeanu  •  30 septembrie 2007, 22:05

pt aia destepti.Daca nu Cfr joaca cel mai frumos,atunci cine?Acu pe bune?Cfr a avut in primele 20 min un fotbal de CL.

ion ghitulescu  •  30 septembrie 2007, 22:08

dinamo a jucat excelent astazi, un antrenament cu public, util, pentru returul cu suedezii de la 17 nentori-knattspyrnufelag reikjavik-tirana…

S-A DESCHIS BAR TIKITAKA  •  30 septembrie 2007, 22:08

Toate bune doar pana la inceput.Judeci doar din perspectiva Clujului care nu a reusit sa invinga in nici un derby cu atat mai mult ,zici tu,de parca asta este un extra-premiu,
nici o echipa din Bucuresti.De ce sa nu judecam si dinspre Bucuresti si sa spunem ca nici o echipa din Bucuresti nu a mai reusit sa invinga acolo.Daca stam sa calculam pur si simplu matematic ,Clujul insumeaza cu echipele de pluton,ceea ce echipele bucurestene au cam ratat in acest start de sezon iar cu contracandidatele ii este de ajuns sa le tina in sah.Sa tinem cont ca sunt meciuri directe ce conteaza foarte mult.Pana una alta ,o critica putin cam absurda din moment ce CFR Cluj este lider. Nu s-a impotmolit in meciurile usoare dar avea obligatia sa bata pe Steaua sau Dinamo…….

I.m confuse !!Steaua sau Dinamo nu au aceeasi obligatie?

Banuiesc ca nu ai sa imi raspunzi sau daca ai sa „imi faci onoarea”,ai sa incerci sa demontezi cele spuse de mine.:).O seara placuta totusi.

4400  •  30 septembrie 2007, 22:11

Joaca frumos CFR dar ineficient in meciurile importante :adica cu Steaua , Rapid, Dinamo , Poli,Anorthosis…Am mai zis-o si o repet ca nu cred in echipa asta…DEOCAMDATA!!!Nu-s stelist, rapidis, dinamovist sau mai stiu ce martian ..sunt un simplu microbist…

BB  •  30 septembrie 2007, 22:11

shippou: Mi-as dori o noua generatie de St Covaci si m-ai putin cu Duna, Dennis Serban sau Vladoiu ca antrenori

ioon ghitzulescu  •  30 septembrie 2007, 22:12

dinamo „a luat o optiune serioasa” pentru calificarea in turul urmator al cupei oraselor targuri, inseland vigilenta suedezilor, lasandu-se invinsi la bucuresti. In suedia veti vedea adevarata fata a lui dinamo, adevarati spartani.Vom invinge la cel putin 4-5 goluri deferenta.

4400  •  30 septembrie 2007, 22:13

@Sicka

Te-ai prins ce-o vrut sa zica Tolo?Pun pariu ca nu i-ai inteles nici articolul dar mai ales replica la mesaju tau de rahat….hihihi…ti-o tras-o ,fraiere…..

Maresalul  •  30 septembrie 2007, 22:15

CFR – cerşetori de penalty-uri
Dinamo – bulan, ca întotdeauna
Publicul – provincial, că aşa-i şade bine
la care mai adăugăm câţiva t.âmpiţi ce umplu blog-urile cu zeci de kilometri de rânduri fără înţeles.

Hai Steaua!

shady  •  30 septembrie 2007, 22:15

tolo,credeam ca esti profesionist…dinamo lui Zenga?da.nu joaca rau…dar golul din aceasta seara este discutabil.cel mult norocos,daca nu ilegal.vezi atac cu talpa

root  •  30 septembrie 2007, 22:16

A avut Dinamo ocazii la poarta? Da, prima abia in min 86. A jucat CFR-ul ca o echipa „suprasaturata”? Pai la cum au alergat „mercenarii” aia, trebuie sa fi tolontau sa spui asta.

4400  •  30 septembrie 2007, 22:16

@BB

Asa zic si eu…Cam falimentara scoala de antrenori romaneasca….

Iulian  •  30 septembrie 2007, 22:17

Domnilor!. In fotbalul romanesc s-a investit foarte mult. De aceea nici nu ma mira faptul, ca echipele din „provincie” sunt in funtea clasamentului. In zilele de astazi, fotbalul este o afacere, se joaca pe bani grei, mai ales acum, cand campioana joaca direct in grupele Champions League. Sunt bani seriosi in joc.

cooperativa dinamo  •  30 septembrie 2007, 22:18

viata lunga si fericita arbitrilor care ne ajuta la greu!Ce ne-am face fara voi, domnilor arbitrii? ar rade si curcile de noi.
Hai dinamo! Hai cooperativa!

Stefan  •  30 septembrie 2007, 22:20

O scurta precizare la offsidul inexistent al lui Dinamo de la sfarsit. Arbitrul a fluierat dupa ce portarul lovise mingea, deci jucatorul dinamovist nu a fost deranjat de fluierul arbitrului si nu s a oprit. De asemenea, daca va uitati pe reluare, jucatorul nu s-a uitat inspre tusier ca sa fie incetinit de steagul acestuia. Cu alte cuvinte, faza nu a prejudiciat rezultatul. Se poate reprosa arbitrului ca a scapat nitel jocul de sub control. Si la cum au jucat ambele echipe, per ansamblu egalul este echitabil. Fiecare echipa a avut portiuni de meci unde a jucat mai bine si a avut ocazii. Si sunt de acord cu Titikaka, egal in meciuri directe inseamna ca nici o echipa nu are un avantaj dupa meciul direct, deci importanta au rezultatele cu celelalte echipe. Sunt convins ca CFR e pe drumul cel bun, si excluzand ghinionul ( penalty ratat cu Steaua si Poli , si faza aiurea din care a luat gol cu Dinamo ) o sa le dea mult de furca adversarilor.
Nea Andone este antrenorul potrivit pentru echipa, caracterul lui nu prea tolereaza vedetismele, este genul de om care zice verde in fata, e putin din topor, asa ca CFRul nu este in pericol sa ajunga o echipa de galactiti in degringolada.

Stefan  •  30 septembrie 2007, 22:21

Maresalul:
Bine ai venit acasa 😉

Daffy Duck  •  30 septembrie 2007, 22:22

Si mai e ceva ce nu inteleg: ce inseamna ca nu bate echipele mari? CFR e neinvinsa, are 6 victorii si 3 egaluri. In cele 3 egaluri:

1) cu Poli a condus de doua ori, a fost egalata, a ratat penalty
2) cu Steaua a ratat penalty castigator in min 75. Steaua nu a contat in acel meci
3) cu Dinamo a ratat cat pentru un tur intreg. Dinamo a dat gol din 0.001 faza. Cata sansa sa ai sa trimita un fundas de la CFR din greseala spre poarta, Panin sa se dea cap in cap cu Stancioiu si Cristea sa ramana singur cu poarta goala? Iar ocaziile lui Dinamo din ultimele 10 minute eu nu le socotesc, pentru ca au venit pe fondul unei dorinte uriase a lui CFR de a castiga meciul … daca CFR se multumea cu 1-1 si temporiza ultimele 10 minute, Dinamo nu trecea centrul terenului … dar cum CFR s-a aruncat in atac …

Deci eu pot spune ca in afara de dubla cu Anorthosis, cand au aratat ca nu au pic de experienta in Europa, CFR cam domina actuala editie de campionat. Sunt doar doua necunoscute in ecuatie:

1) cand vor incerca Federatia + Mitica + arbitrii sa o opreasca (nu de alta, dar locul 1 ofera 8 milioane de euro si …)
2) cat va rezista CFR fizic si psihic pe primul loc al clasamentului …

der  •  30 septembrie 2007, 22:22

clujeanul

esti amuzant cu pretentia ca cfr ar fi jucat de cl.uiti ca acest joc n-a ajuns mai mult de un tur preliminar in uefa cu o echipa cipriota.echipa este de 2 lei cu jucatori de mina a 2-a de la echipa slabe unde nu erau titulari decit intimplator.

S-A DESCHIS BAR TIKITAKA  •  30 septembrie 2007, 22:24

Inca ceva .

Clar in minus.Articolul din aceasta seara. 🙂

Viking  •  30 septembrie 2007, 22:25

Tolo du`te acasa ca esti pr0st. Campionatele se castiga in urma meciurilor mici, aparent neimportante, si nu in urma meciurilor mari.

dinamo rusinea tarii  •  30 septembrie 2007, 22:25

din nou ajutati de arbitru. A vazut toata tara cum a intrat dinamovistul cu talpa, in saritura la portarul advers. Intrare periculoasa! In schimb arbitrul, valideaza golul. I-a trimis porcea lu’ ma.sa o butelie rosie. Sper ca dinamo sa primeasca ce merita in suedia. Bataie.

Iulian  •  30 septembrie 2007, 22:26

Mai Ioane ( ioon ghitulescu) ti-am citit articolul si m-a bufnit rasul. Sunt dinmovist, dar nu cred ca Dinamo mai are mari sanse de calificare, in nici un caz cum ai spus tu 4-5 goluri diferenta.
DA, intradevar Dinamo e mai buna ca si Elfsborg, dar trebuie sa tii cont ca si ei viseaza sa joace in gruple Ueffa, si uite ca la Bucuresti au avut o determinare mai mare decat Dinamo. Mi-as dori din tot sufletul sa se califice, e spre biele fotbalului romanesc, dar parerea mea e ca nu se vor califica.

radu  •  30 septembrie 2007, 22:28

Mda, interesant articol … ati ajuns sa elogiati o formatie cu fundasi cuminti, cu ochii indreptati tot timpul intrebatori spre banca de rezerva, care adopta tactica “0 ofensiva” si inceraca sa pacaleasca fotbalul prin cateva pseudointentii ofensive.
CFR-ului le-a lipsit acuratetea in fata portii , insa prefer jocul lor, dezinvolt, care readuce fotbalul la curtea scolii.
„Esential in viata nu este victoria, ci felul in care ai luptat” ..si CFR-ul a luptat!

Catalin Tolomac  •  30 septembrie 2007, 22:30

se poate lua titlul si fara sa bati granzii! te-ai tampit, tolomacule!

manneken  •  30 septembrie 2007, 22:30

Asta este un articol bine scris, corect, care nu are nimic in comun cu cele pe care le-ai scris in ultimele zile. Din pacate,daca s-ar schimba specialitatea mercenarilor, adica daca arma lor nu ar fi balonul ci condeiul, ar fi la fel de corect. Chiar s-ar potrivi mai bine avand in vedere ca mercenari sant romani si lupta impotriva propriului popor, dar sant platiti de „agenturili” straine. Pe langa asta Andone mai are un mare avantaj: daca nu reuseste sa faca o echipa la Cluj, poate sa filmeze telenovele cu subiecte diverse inspirate din mitologia(sa nu ma banuiesti ca am vrut sa mitocania)daco-securista. Nu sant curios cand o sa mai scri despre seful guvernului democrat,amintit in acest articol,dar o sa o faci in curand. Este painea voastra cea de toate zilele. In Romania nu ar trebui sa existe mai mult de un ziar sportiv si ala saptamanal, avand in vedere profesionlismul si calitatile mercenarilor.

clavalik1  •  30 septembrie 2007, 22:32

Domnilor, din nou super echipa CFR Cluj cu doar doi romani in teren a reusit sa nu bata o contracandidata directa pe teren propriu. De acord, croseteaza frumos, cad frumos in careu, lovesc portarul cu genunchii pe unde apuca etc….
Daca reusesc sa termine pe locul 2 va fi o mare performanta pentru ei in anul asta nebun in care alaturi de cele 5 favorite initiale au aparut cu tupeu obraznic FC Vaslui si Unirea Urziceni.
Punctele pierdute acasa cu contracandidatele vor conta cu siguranta…
Dinamo si Steaua au inceput in genunchi editia asta de campionat, nici Rapid nu straluceste, insa lupta e lunga si din cate imi amintesc eu in ultimii ani cine a jucat superbine in tur a fost cam varza in retur…
Off topic, la vara vreau sa vad Austria si Elvetia. HAI ROMANIA!!!

cfr1907cluj  •  30 septembrie 2007, 22:37

„Prietene”,unde ai vazut tu lipsa de caracter la echipa CFR-CLUJ si unde vorbesti tu de mai multa modestie si mai multa munca?Daca te referi la echipa clujeana chiar tu esti cel lipsit de modestie si impartialitate(ca si ziarist „sportiv” ar trebui sa areti altceva)ai vazut alte declaratii si alte evenimente!Fara multa munca si seriozitate CFR-1907-CLUJ-NAPOCA nu ajungea in aceasta faza,adica sa fie un ghimpe pentru „granzii” nin micul Paris cum se tot trambiteaza atat in ultima vreme.La CLUJ sa investit destul de mult pentru campionatul nostru ancat sa se astepte si asemenea rezultate.Asemenea propietari de club si asemenea conducere le doresc tuturor cluburilor de la noi ,observati realitatea si nu mai umblati cu ocaua mica!Este multa seriozitate la CLUJ-NAPOCA cat pentru tot sudul romaniei si in special pentru Bucuresti!

radu  •  30 septembrie 2007, 22:41

apropo d suprasaturatie, supramotivare. la fel s-a intamplat si la dinamo-lazio, cand jucatorii romani aveau o prima d 150 mii p cap, iar cei d la lazio doar 60 mii. d-stra, un jurnalist bine-platit(probabil), in cat timp castigati 150 mii euro?

Cluj 1907  •  30 septembrie 2007, 22:41

pt Radu:Ai spus ce trebuie.Sa fii sanatos!

diana  •  30 septembrie 2007, 22:44

„E nevoie de mai multă modestie, de mai multă muncă, de mai multă durere…”
ma intreb ce meci ati urmarit in seara aceasta?
CFR nu a meritat sa castige pentru ca le-a lipsit precizia, dar nici Dinamo nu merita in nici un caz un punct pentru ca nu au aratat NIMIC .
Ofensiva lor a fost inexistenta, iar defensiva -un cumul de erori. Dar ce conteaza asta cand saracii au tras si au suferit?! Hai sa-i felicitam pentru extraordinara figuratie pe care au facut-o.

clavalik1  •  30 septembrie 2007, 22:49

@ diana

Bine zis de Dinamo…si de Cluj 🙂 Pariez ca tii cu Steaua

Sorin-stelist  •  30 septembrie 2007, 22:50

Cfr nu are jucatori de valoare.Asta nu vedeti voi, specialistii lui peste proaspat!Pe Toni nu l-as pune nici langa Dragomir(fundasul) .Panin e o gluma.Stancioiu e doar gura de el.Fabianni e un fel de Lupu la betie. Trica e expirat ,refuzat pana si de bulgari.Muresan ala , bine ca nu-l mai baga ca se face de ras.Aialalti ,Cadu,Sousa,Dani,Culio nu deranjeaza pe nimeni.
Didy si copilul ala blond(imi scapa numele) sunt singurii care au valoare .

Van_damme  •  30 septembrie 2007, 22:51

Raspund la ratari cu goluri? Nu stiu ce meci ai vazut.. Dinamo a jucat jalnic aseara.. Nu mi se pare a fi o candidata la titlu, ba mai grav, nu mi se pare a fi campioana Romaniei. Adica daca campioana Romaniei sta in propriul teren in 80 din cele 95 de minute ale meciului si se mai si gasesc oameni care sa o laude pentru asta..atunci chestia asta mi se pare cu adevarat jalnica.. Normal ca la Cluj ceva nu merge cand joaca cu o campioana pretinde ca se bate pentru titlu si vine pe terenul liderului ca sa se apare mai ceva decat Poli Iasi.. Jalnic, foarte jalnic..

biancorossi  •  30 septembrie 2007, 22:52

corect sorine
si semedo e f bun sa stii.

matei  •  30 septembrie 2007, 22:53

Dinamo nu mai e ce ar trebui sa fie Dinamo! am doar 22 de ani…si chiar nu pot sa cred…Am citit odata ca scria Ioanitoaia…caci Dinamo tot in Danciu sta! se poate…dar Dinamo tot prin Danciu pierde! poti sa dai 100 de goluri la echipe contra Iasiului dak celor care se bat la titlu nu le dai!Intr-un Real Barca…daca ai o ocazie trebuie sa dai gol…caci a 2-a nu mai stii dak vine…
Si tin minte odata la Bacau…era un spectator…zice…”uita ba … astia chiar ca sunt caini…ataca in haita” acum vad numai 2 3 lesinati pe la 16 metri de poarta adversa….ma doare sufletul dar spun ASTA NU MAI E DINAMO!!! EU SI ALTII CA MINE VREM PE DINAMO INAPOI!!!

matei  •  30 septembrie 2007, 23:05

asa e daffy duck…gandesti ca cel caruia te intitulezi…dar esti de la cluj…te cred! si mai cred ceva….panin a facut non-combat nu?:)) e pe blat…va zic eu…:)) sunteti jalnici…ce dracu ganditi…aveti boala fotbalului? dak nu ziceti ca ati avut si un penalty…tot degeaba…nu stiti fotbal dak nu cereti un penalty…la caderile atacantilor vostri atletici…! Numai la romani mai vezi asa ceva! bravo CFR! aveti talent!

thereauristu  •  30 septembrie 2007, 23:06

Bogdan on 30 Septembrie, 2007 10:02 pm

da, Cfr nu a castigat cu Steaua si Dinamo pe teren propriu dar le poate bate in deplasare…
_____________________________________________
BWAHAHAHAHAHAHAHAHHAHAHAHAHA

excelenta, gluma zilei! poate si pe famagusta ajunge sa o bata vreodata, ca niciodata!!!

esti PATETIC bogdanele!

felix  •  30 septembrie 2007, 23:07

cred ca se omite un lucru cind se vorbeste despre dominatia provinciei in acest campionat. aceasta dominatie a fost avantajata mai ales de problemele aparute la cele 3 cluburi bucuestene care , si mai putin pe cresterea valorica a celorlalte echipe.
clujul s-a vazut ca nu este in stare sa castige meciurile cu steaua si dinamo, ca sa nu mai vb meciurile din cupele europene
timisoara, la fel, este inca o echipa slabuta
urziceniul a profitat de perioada slaba a stelei , dar se observa o crestere majora in campionatul intern
vasluiul deja a luat-o pe coaja in primul meci direct cu cele 3 bucurestene
cam asta ar fi cu dominatia provinciei. in momentul in care cele 3 isi vor reveni, provincia va fi spulberata, din pacate. pentru ca fotbalul romanesc progreseaza prin echilibrul din campionat datorat cresterii echipelor care vin din urma, nu prin scaderea celor din frunte

Shto  •  30 septembrie 2007, 23:08

Tudor e de vina ca n-a eliminat 1-2 dinamovisti si n-a inventat vreo 2 penaltyuri pt. CFR. (de ce 2? ca sa inscrie si ei macar o data). Asa s-a invatat CFR-ul. Jocul merge nu merge vine domn arbitru si-i scoate la liman. Nu s-a mai intimplat asa astazi. Si inca o chestie. 3-4 ocazii de gol intr-un meci acasa e semn de joc submediocru.

deefex  •  30 septembrie 2007, 23:08

tolo, cu tot respectu, despre dinamo e doar parerea ta… si bine ca e asa…

Andreea  •  30 septembrie 2007, 23:08

Pana ce Steaua sau Dinamo nu vor invinge CFR-ul, o echipa pe care nu o vedeti DELOC, dar chiar DELOC campioana, NU MERITA sa ia titlul!
Va legati de disputele directe, dar de ce nu spuneti si invers, ca atat Dinamo cat si Steaua n-au resusit sa bata CFR-ul in campionat,etaland la Cluj un fotbal mediocru, bazat pe principiul „dar nu mai trec o data cele 90 de min?”.
Pacat ca fotbalul este distrus de acesti mercenari. Spectatorul prefera sa vada o centrare bună a lui Tony, o bună patrundere a lui Didi, o pasă de 60 de metri a lui Cadu, sau un mare dribling al lui Fabbiani. Nu zic ca nu il interesează tactica, dar nu vine la stadion pentru asta. Dinamo au mizat pe tactica ofensivei, dar in ciuda faptului ca „au tras si au suferit” doar datorita norocului au reusit sa scoata un punct. Dar hai sa-i aplaudam, doar ei sunt candidati la titlu, nu?

Andreea  •  30 septembrie 2007, 23:10

ups,am vrut sa spun Dinamo au mizat pe tactica defensivei …

thereauristu  •  30 septembrie 2007, 23:12

Daffy Duck on 30 Septembrie, 2007 10:22 pm

Si mai e ceva ce nu inteleg: ce inseamna ca nu bate echipele mari? CFR e neinvinsa, are 6 victorii si 3 egaluri. In cele 3 egaluri:
===========================================
mai ratusca, tu esti plecat bin de-acasa. te mai intorci curind? VREODATA? poate doar cind ia cluju campionatu SAU iese in europa dincolo de prima tura!

BWAHAHAHHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHA

Comentează