În plus, nu în minus

Ce-i lipseşte Clujului? Nimic. Dimpotrivă, are prea mult din toate. Vedete şi prime-record, aseară au jucat pe 10.000 de dolari la victorie, cu suma totală plăteşti o lovitură de stat în Africa. Cu mercenari, precizare ca să înţeleagă şi jucătorii din Gruia. Joacă pe un stadion frumos, antrenorul e super şi totuşi ceva nu merge!

duminică, 30 septembrie 2007, 9:22

Ce-i lipseşte Clujului? Nimic. Dimpotrivă, are prea mult din toate. Vedete şi prime-record, aseară au jucat pe 10.000 de dolari la victorie, cu suma totală plăteşti o lovitură de stat în Africa. Cu mercenari, precizare ca să înţeleagă şi jucătorii din Gruia. Joacă pe un stadion frumos, antrenorul e super şi totuşi ceva nu merge!

Suprasaturaţie. Supramotivare. Supra-tot-ce-vă-imaginaţi. Maladia are nume incert şi finalitate fermă. Eşecul proiectului. Chiar daca au reusit sa egaleze, pina nu vor bate in meciuri directe echipele mari le va fi aproape imposibil sa ia titlul. E nevoie de mai multă modestie, de mai multă muncă, de mai multă durere şi de mai puţină mobilă.

Priviţi-o pe Dinamo sub Zenga, cea care a ajuns să semene cu Steaua aceluiaşi antrenor! “Cîinii” trag, suferă, nu cedează niciodată şi îţi răspund la ratări cu goluri atunci cînd nu te aştepţi. Fotbalul nu e un joc de autoadmiraţie. Cine crede asta să mai privească o dată figura lui Zenga. Ăsta mercenar! Unde-i guvernul, că-l dă jos?!

Comentarii (260)Adaugă comentariu

orre  •  1 octombrie 2007, 10:04

Steaua ’86

si daca au jucat in b sau c ce importanta

juventus nu a jucat

ce ar insemna ca juventus sa nu mai fie privita ca o mare echipa in campionatul italiei, sau napoli,poate ai uiat de perioada maradona.

Steaua ’86  •  1 octombrie 2007, 10:10

sdfsdf

red baron  •  1 octombrie 2007, 10:11

acu o saptamana Rapid n-a primit penalty presa a facut scandal,acu tot in min 90 Chiacu a scapat sincgur spre gol si a fost oprit pt un ofsaid inexistent,dar presa tace,nici un comentariu in ziar despre acea faza,de ce domnule T.?de ce?

Steaua ’86  •  1 octombrie 2007, 10:12

de ce nu ma lasa sa publuic commnetul?

17 elfsborg  •  1 octombrie 2007, 10:13

presa tace si in privinta penaltyului neacordat cfr-ului

Steaua ’86  •  1 octombrie 2007, 10:13

@orre chiar vrei sati insir tot ce a castigat juventus (al carui fan sunt)pana sa retrogradeze? Plus ca ei au fost retrogradati fortat din cauza scandalului de coru ptie nu din cauza jocului lor…cam prst ales exemplul tau.

red baron  •  1 octombrie 2007, 10:15

plus un rosu la Cadu cand il loveste pe Bratu,presa nu tace in privinta penaltyului ci observa corect ca n-a fost nici vorba de penalty

Steaua ’86  •  1 octombrie 2007, 10:17

cat despre penalty pentru cluj,acesta nu a fost…si a fost oprit oprita si nu chiacu,intradevar a fost offside dar a fost o greseala de asistent si oricum s-a vvazut pe reluare ca nu mai ajungea mingia.

RAZVAN  •  1 octombrie 2007, 10:19

VA GRABITI! CFR ANUL ASTA CASTIGA CANPIONATUL CU NOROC DACA IL CASTIGA.LA ANUL O SA FIE UN GRUP BINE SUDAT ATUCI SUNT FAVORITI

red baron  •  1 octombrie 2007, 10:20

eu zic ca ajungea ca s-a oprit,plus ramane palma lui Cadu,eu ma refer aici doar ca maniera de analiza a presei care a tratat diferit faza Rapidului,nu spun ca Dinamo n-a castigat din cauza la fazele astea,cred ca rezultatul a fost echitabil

orre  •  1 octombrie 2007, 10:29

Steaua ’86

DUPA LOGICA TA SI STEAUA TREBUIA RETROGRADATA SI CHIAR DE TREI ORI IN ULTIMII 3 ANI, DAR ASA ESTE TRAIM IN ROMANIA

Steaua ’86  •  1 octombrie 2007, 10:31

@orre cand se va dovedi ca o echipa din romania inclusiv steaua ca a furat atunci cu tot respectul sai retrogradeze…dar pana atunci nu va mai agatati de niste fapte nedovedite pentru ca nu au cei de la cluj rezultate si nu aveti cum sa atacati alte echipe.

Francize  •  1 octombrie 2007, 10:32

bravo tolo

amnesiac0210  •  1 octombrie 2007, 10:35

am vazut meciul din galerie (kvsc) si nu ma pot pronunta asupra arbitrajului, desi bred spitt a fost singurul arbitru injurat la cluj si in maghiara si in romaneste. sunt un pic suparat ca nu am castigat, dar nu asta e problema.
problema e ca baiatu’ asta ce scrie mai sus, ca toti ceilalti de la mazeta, se grabesc sa desfiinteze CFR’ul cu orice ocazie. n-am castigat nici un derby? ok, dar nici n-am pierdut vreunul. iar dinamo si steaua au pierdut meciuri cu echipe mai slab cotate, noi nu. trei puncte intr-un meci cu steaua = trei puncte dintr-un meci cu mioveniul, de ex. sa facem noi numai egaluri cu rivalele la titlu si sa castigam in rest, cum s-a intamplat, ia ghiciti, cine va avea mai multe puncte? si hai sa nu uitam ca si cu steaua si cu poli tm am avut doua penalty-uri ratate, ghinion, nu neputinta, cum insinueaza penibil baietzashu’ asta. mai mult, cam de cand n-ati mai vazut voi pe steaua sau dinamo in campionatul nostru stand cu c’uru’n poarta 80 de minute?
in loc sa va bucurati ca mai exista si alte echipe in campionat care joaca fotbal, va vaietati ca ioi, provincia (termen utilizat in mod eronat), ca ioi, cluju’, ioi urziceniu’, tulai poli tm…
de tata jena

amnesiac0210  •  1 octombrie 2007, 10:40

si, pentru a catralioarda oara, derby=meci intre doua echipe din acelasi oras, i.e. steaua-rapid, otopeni-progresul, sanatatea cluj-„u”.

Steaua ’86  •  1 octombrie 2007, 10:40

@amnesiac0210 steaua a jucat asa la cluj pentru ca a avut un om in minus…si tot nati reusit sa dati gol…puteti sa va bateti cu pumnun piept cat vreti…campionatul nul luati.

amnesiac0210  •  1 octombrie 2007, 10:46

steaua 86
corect, ati avut un om in minus, dar steaua de anii trecuti nu avea problema asta cand juca in afara bucurestiului. ce vreau eu sa spun este ca e foarte bine ca sunt mai multe echipe bune in campionat, daca ai vazut CFR-poli tm, a fost un meci superb, cel mai frumos de anul acesta.
ca luam sau nu campionatul, asta ramane de vazut la final. si nu ma bat cu pumnii in piept, dar tin sa iti aduc aminte ca acum 5 ani eram in liga a treia, iar acum suntem pe primul loc. pana la urma asta conteaza, ca mai avem o echipa puternica in campionat si, cu cat se vor ridica mai multe, cu atat mai bine pentru noi suporterii fotbalului, indiferent de echipa favorita.

aaxel  •  1 octombrie 2007, 10:46

@amnesia

ti-ai luat niku amnesia ca sa uiti de anorthosis?? 🙂

jenant.. chiar n-am cuvinte..

aaxel  •  1 octombrie 2007, 10:48

CFR, sezonul asta ne propuneti un super varf, fabbiani.. 🙂

tare bestial a fosta aseara! 🙂
sa va traiasca

iar Dinamo propune un „excelenet” portar, care confirma de ce-a facut tusa prin vest

amnesiac0210  •  1 octombrie 2007, 10:49

aaxel
nu, n-am uitat de manguste. am pierdut penibil, dar nu suntem nici primii, nici ultimii in romania care sa piarda cu echipe de mana a saptea.
si daca langustele ne-au batut asa de rau si-s o echipa de mana a saptea rezulta ca tot campionatul nostru e de mana a zecea…

DK  •  1 octombrie 2007, 10:50

Patronii Clujului sunt mai rafinati decat de-alde bekali, borcea, mitica, etc. In schimb sunt la fel de penibili. Unde au vazut ei arbitraj ostil in meciul cu Dinamo? Sunt antidinamovist, insa singura faza clara a fost cea in care Orpita a fost oprit neregulamentar de tusier. NU mai vb de simularile in lant ale lui Didi si cretul ala mare, nu mai stiu cum il cheama. Toni ala trebuia sa ia galben mai demult, nu in final, la cat de nervos si disperat era. Daca asta a fost arbitraj ostil, inseama ca noi traim intr-o tara normala!

amnesiac0210  •  1 octombrie 2007, 10:53

multzam 🙂
o intrat saracu’ la cura de slabire, era si cazul – desi am fost in tribune, cand ajungea mingea la el parca ma uitam la reluari in slow-motion…
e bun pentru meciuri cu de’alde buzau, de ex.

Adi  •  1 octombrie 2007, 10:55

Daca si CFR-ul are pretentii de a castiga campionatul.. e clar. Pai voi nu vedeti ce au facut in Europa? Eu nu zic sa nu mearga, insa daca stai sa te gandesti parca mai bine ar fi sa mearga tot echipele din Bucuresti. Peste 2-3 ani de Cupa UEFA sunt de acord sa mearga si CFR-ul si Timisoara si care o mai fii. Intrebarea e.. Ce ne facem daca merge CFR-ul si Unirea Urziceni in Liga? Sau ce ne facem cu Vasluiul si Timisoara in UEFA? .. Asta e problema in momentul de fata !!!

Steaua ’86  •  1 octombrie 2007, 11:00

@amnesiac0210 nu neg ca aveti echipa buna dar mai moale cu declaratiile…rapid a jucat prin B destul de mult dar macar sau tinut de cuvant si au castigat campionatul…voi nati castigt nimic dar tot sunteti…cu gura mare…si cat despre dorintele voastre de CL sa fim seriosi…nu faceti fata.

orre  •  1 octombrie 2007, 11:00

Adi

a facut dinomo ceva mai mult in europa?

amnesiac0210  •  1 octombrie 2007, 11:01

adi
da’ steaua ce coifu’ meu face in cl? sau ai impresia ca divinitatea o sa lase problemele marunte la o parte si o sa o bata pe arsenal?
iar CFR, sau urziceni, sau poli tre sa se retraga din campionat, sa nu cumva, istenem, sa intre pe podium…

orre  •  1 octombrie 2007, 11:01

chiar si steaua nu a facut mare lucru si ea iasa anul asta din europa dupa grupele CL

amnesiac0210  •  1 octombrie 2007, 11:04

steaua 86
ce gura mare, omule? tu te iei dupa ce zice securistoidu’ de muresan??? uitati-va in propria ograda, sa vedeti acolo guri sparte, care latra non stop pe toate posturile tv.
incearca sa ma intelegi: eu ma bucur ca echipa mea a ajuns sa joace un fotbal bun, sa aiba un stadion rezonabil si o galerie frumoasa. atata tot. n-am nimic cu celelalte echipe, vreau doar sa vad fotbal. ce e asa de complicat?

DK  •  1 octombrie 2007, 11:07

I-auzi. Adi e „de acord” sa intre candva si provicia in Europa. Mai hotomani comunisti ce sunteti, nu simtiti ca vremea voastra apune? Nu vedeti pe ubnde-s echipele din bucuresti in clasament?

aaxel  •  1 octombrie 2007, 11:10

amnesia

din pacate campionatul nostru pare sa fie chiar de mana a 7a 🙁

esti fericit ca CFR domina?
alearga mult si fara folos as zice..

va trb cativa jucatori de valoare si stabilitate pe banca tehnica ( sa tineti un antrenor 2-3 ani)

nad  •  1 octombrie 2007, 11:14

Clujul atat poate.Le-au iesit si ochii din cap aseara ,la cat au alergat.Mai aveau putin si scoteau flacari pe nari.Dinamo in schimb,panarame,i-au lasat sa vina peste ei.I-au anulat e drept,dar nu turau motoarele.Clujul e limitat,mai mult de atat nu poate.Putin,foarte putin.

calin  •  1 octombrie 2007, 11:15

CFR e pe primul loc, si steaua are 5 goluri in campionat si dinamo se chinuie si ea. intru adevar cfr nu merita.. dar daca nu cfr atunci cine? sa numeasca cine stie o echipa mai spectaculoasa, poate doar timisoara, bucurestiul e varza la fotbal. si inca o chestie, de ce vine arbitru din bucuresti sa arbitreze un meci cluj-bucuresti? le-a fost frica la dinamovisti.

HuXinand  •  1 octombrie 2007, 11:25

Echipe de top

Deşi este, încă, o echipa în construcţie iar jocul mai are unele scăpări se poate spune că pana acum a defilat prin campionat.
Când zici „echipe de top” e foarte important contextul. În contextul campionatului care tocmai se desfăşoară, Steaua si Dinamo nu sunt echipe de top. Au probleme de lot, de organizare, de moral. În momentul de faţă sunt doar echipe cu palmares si pretenţii.
Fără a face referire la clasament se poate spune că CFR-ul e echipa momentului. Meciuri deschise şi spectaculoase. Încântă publicul. Arată poftă de joc.
În acelaşi context, CFR-ul a dominat pe Steaua si pe Dinamo. În ambele cazuri s-ar fi vorbit despre „surpriză” dacă Steaua sau Dinamo ar fi mers cu mai mult de un punct de la Cluj.

amnesiac0210  •  1 octombrie 2007, 11:25

iara is „moderat” la greu… e a nu stiu cata oara cand mi se intampla… asta e mazeta, nu ma mai mir

ktalin  •  1 octombrie 2007, 12:01

Cataline cum poti sa spui k ” didi a simulat „, stii si tu foarte bine legiile fotbalului, si mai ales, knd cineva e impins clar in careu , vazuta faza din toate unghiurile, acorzi penalty imediat, dar cum Dinamo stie sa fak aranjamente, nu ma mira k au facut egal. Clujul a fost peste Dinamo si s-a vazut asta clar prin joc, si prin actiunile pe care le-au avut. Dinamo nu au putut lega 2 – 3 pase k lumea si vor in Champions League, sa mai invete totusi fotbal, k iau banii cu lopata si joaca k niste ” cizme „.

Julian  •  1 octombrie 2007, 12:03

…revenind la scoala de antrenori romaneasca
(care e aparata de Radulescu si M Sandu) unde
sunt aceai antrenori foarte buni ? …doresc sa i stiu si eu …daca suntem lucizi ne dam seama ca ar fi doar Jr Lucescu si Olaroiu
..in rest sa nu supralicitam . Cati antrenori stiu sa pregateasca un meci de cupa europeana
?…daca face ti o statistica o sa observati
ca restul antrenorilor romani au pierdut pe linie …incepand cu Rednic si terminand
cu Andone….

cristian  •  1 octombrie 2007, 12:07

O adevarata placere sa te citesc nu-ti mai spun ce mult mi-ar place sa te intalnesc sa vorbim de fotbal si de sport in general.Ma bucur ca sunt contemporan cu tine.Succes pe mai departe.

mujotutun  •  1 octombrie 2007, 12:10

Pentru naivii inflacarati care-si imagineaza ca feroviarii clujeni ar juca vreun fotbal extraordinar: cool down! O echipa solida si determinata (adica NU Dinamo de ieri) ii batea la scor (vezi Famagusta!)

mujotutun  •  1 octombrie 2007, 12:14

Paszkany este un tip civilizat si cu o ambitie admirabila. Din pacate nu are anvergura. Asta-i motivul pentru care CFR-ul nu va fi niciodata mai mult decat o meritoasa performera a Cupei Intertotto. Dar, cine stie, oamenii mai evolueaza!

puiu  •  1 octombrie 2007, 12:17

Un cap limpede in echipa si unul in conducere ,Falcosul este bun anternor dar atat ,topor sau asa ceva ,bolovanos .In conducere niste ageamii in fotbal ,dau niste declaratii de te umfla rasul ,pacat de banii cheltuiti ,au adus prea multi jucatori.Anul asta locul 4,dupa Dinamo,Steaua ,Rapid .

coroian  •  1 octombrie 2007, 12:23

Catalin, te rog, daca castiga CFR campionatul anul acesta sa nu te superi….Poate sa ia Clujul campoinatul si fara sa bata pe echipele „ce au fost odata mari“. Cat despre evolutia granzilor in cupe, mai vorbim dupa meciurile de saptamana aceasta. Tare am senzatia ca o sa cam o primeasca pe cocoasa toti… Totusi articolul tau este cam prematur…Iar despre cuvantul mercenari,…ma faci sa rad. Cam toate echipele din capitala sunt pline de asa ceva

oldman  •  1 octombrie 2007, 12:42

Mi se pare ca se cauta nod in papura in jocul echipei CFR.Pai oameni dragi, daca batea si in meciurile cu Steaua, Poli Tm. si Dinamo,atunci avea max.de puncte si puteam spune ca este cu doua clase deasupra tuturor.Pe de alta parte ieri am vazut un Dinamo practicand perioade bune un antifotbal demn de liga 3.Nu sunt rautacios dar se pare ca „miticii” nu prea digera faptul ca si o echipa din provincie ar putea castiga campionatul, si mai ales din Ardeal. Nu am inteles de ce galeria lui Dinamo inaintea inceperii partidei scanda Romania si nu Dinamo.Din cate stiu nu s-a jucat un meci international.In rest sa vedem un fotbal cat mai bun.

liviol  •  1 octombrie 2007, 12:45

Dar ce-i lipseste Stelei, Rapidului, Dinamo-ului?..Asta nu te mai intrebi?

Deci….tine minte ce iti spun: Cluj si Timisoara joaca cel mai frumos fotbal in acest campionat(au demonstrat-o in meciul direct) si sunt echipele care se vor bate pt primele 2 locuri!
O chestie buna de altfel….ca ne-am saturat de „granzi” „gigi”, „migi”, „borci”…pana peste cap!

mujotutun  •  1 octombrie 2007, 12:52

Si sa dea pronia ca Dragomir sa putrezeasa in cea mai adanca groapa cu catran, daca a fost in stare sa califice arbitrajul mizerabil al execrabilului Tudor drept „excelent”. Doamne, daca existi, da-i acestui gunoi scornicestean dupa sufletul sau putred! Idem delabratilor ziaristi ce-i culeg vorbele gretoase de pe buzele-i nerusinate.

liviol  •  1 octombrie 2007, 12:55

Akum am citit siunele aberatii de mitici de pe blog!
te doare mintea!
Auzi…ce sa caute Poli in UEFA!
Bai nespalatilor,…cand Poli juca in cupele europene voi lingeati botul la cizme de comunisti!
Poli a eliminat Atletico, si nu s-a facut de ras cu Real, cum a facut-o steoaia!
Pe Paltinisanu, Poli nu a pierdut nici un meci european pt ca are un public care da clasa la orice va veti imagina voi vreodata!

mujotutun  •  1 octombrie 2007, 13:00

Bratu primeste un pumn in gura si cartonas galben! Si in ultimele secunde, de frica sa nu dea Dinamo gol, fluiera la o faza in careul ceferist, desi nu fusese absolut nimic. Tudor este cel mai mare gainat antidinamovist din arbitrajul nostru. Sila, scarba. greata si oroare: asta traiesc cand vine acest impopistrat la centru! Oricat de datat ar parea procedeul, il blestem sa aiba toti atatia ani senini de viata cate minute de echidistanta a avut el fata de Dinamo in toate intalnirile arbitrate!

silviu pana  •  1 octombrie 2007, 13:14

CRED CA ADEVARUL(NU CEL ABSOLUT)ESTE CA ,NU POT TRECE DE UN ANUMIT NIVEL ,PENTRU CA LA CLUJ S-AU ADUS JUCATORI BUNI ,PESTE MEDIA CAMPIONATULUI (DE ACEEA BAT ECHIPELE MICI) DAR NU POT SA ‘IASA’ IN EUROPA ,SAU SA DOMINE FOTBALUL ROMANESC PENTRU CA SUNT JUCATORI DE REZERVA DE LA BENFICA SAU DE LA ECHIPE DE VALOARE MEDIE DIN CAMPIONATUL LUSITAN SI A CAROR LIMITE SE VAD IN MECIURILE CU MIZA.SUNT BUNI ,MAJORITATEA ,DAR NU SA FACA DIFERENTA.NU POTI JUCA MECIURI CU MIZA DACA AI FOST REZEVA LA BENFICA SAU TITULAR LA BELENENSES .EXTRAPOLAND ,E CA SI CUM AR MERGE CATEVA REZERVE DE LA STEAUA PLUS CATIVA TITULARI DE LA ECHIPELE MAI SLAB COTATE ,LA O ECHIPA DIN POLONIA ,S-AR LUPTA LA TITLU ,DAR DOAR ATAT.
MAI AVEAU O SANSA ,UN SUPER ANTRENOR CARE SA FACA CEEA CE A FACUT MOURINHO ,LA PORTO ,DAR FARA SA FIU RAUTACIOS ,ANDONE A FACUT PERFORMANTA DOAR LA DINAMO SI ACOLO CU DISCUTII.VEZI DECLARATIILE DINAMOVISTILOR LUPU SI BORCEA CARE AU RECUNOSCUT ‘ANUMITE ASPECTE’.ASA CU TOT RESPECTUL PENTRU CEEA CE SE FACE LA CLUJ ,CRED CA E O ECIPA PESTE MEDIA CAMPIONATULUI SI DOAR ATAT.

radu2  •  1 octombrie 2007, 13:27

nu mi s-a parut deloc potrivita delegarea lui Tudor la meciul cu CFR-ul. De-a lungul anilor, in care a arbitrat in prima liga, Salomir n-a fost NICIODATA delegat la un meci de-al CFR-ului sau Universitatii Cluj. Nu spun ca Tudor a fost partinitor, a facut greseli si de o parte si de alta ,dar tot nu este corecta decizia delegarii lui.

silviu pana  •  1 octombrie 2007, 14:09

P.S
CATALINE,PENTRU CA AVEM OPINII DIFERITE ,REFERITOR LA SITUATIA DE LA CLUJ ASTEPT SA MA COMBATI CU ARGUMENTE ,PENTRU CA EU CRED SI SPER CA TU CITESTI CEEA CE SCRIM NOI AICI ,FIIND TOTODATA UN MIJLOC DE COMUNICARE.DACA NU CITESTI SI NU COMUNICI CU NOI ,TU ESTI CEL CARE ARE DE PIERDUT.
APROPO / CHESTIA CU INFATUAREA ,NU STA IN PICIOARE ,PENTRU CA CEI DE LA CLUJ ‘AU MURIT PE TEREN’ (GANDESTE-TE NUMAI CATE ‘ALUNECARI AU BAGAT’).PASELE SIMPLE GRESITE ,MAI ALES IN PRIMA REPRIZA,AU ARATAT CA NU AU EXPERIENTA INTERNATIONALA SI NICI MACAR PENTRU MECIURILE INTERNE CU MIZA

clavalik1  •  1 octombrie 2007, 14:50

Palma peste fata lui Bratu = CARTONAS ROSU . Nu a fost simulare sau intamplare, a fost un clar dos de palma dat peste botul unui atacant obraznic, ca sa il invete minte.
Asta arata ce caractere joaca la CFR Cluj, a se vedea si fazele lui Didi cu plonjatul in careu.

Comentează