Avertismentul

Cel mai bun meci disputat de Steaua pe teren propriu a fost urmărit de cei mai puţini spectatori. Cu Lyon şi cu Real Madrid era deja 0-1 şi 0-2 la pauză. Dar oamenii erau în tribună, vopsiţi în dungi verticale, ca nişte faruri bretone încăpăţînate, înfipte pe malul mării lor.

marți, 2 octombrie 2007, 10:45

Cel mai bun meci disputat de Steaua pe teren propriu a fost urmărit de cei mai puţini spectatori. Cu Lyon şi cu Real Madrid era deja 0-1 şi 0-2 la pauză. Dar oamenii erau în tribună, vopsiţi în dungi verticale, ca nişte faruri bretone încăpăţînate, înfipte pe malul mării lor.

Ieri au rămas doar jumătate. De ce? Pentru că relaţia dintre cerere şi ofertă nu se vede doar în preţul biletelor. Mai există o piaţă, cea a ideilor şi a libertărţii suporterilor. Iar oamenii au o problemă cu felul în care Gigi Becali a absorbit aproape toată imaginea echipei. Se simt deposedaţi de afecţiunea pe care o îndreaptă către o pasiune mai veche decît orice finanţator. Către o pasiune pe care au transmis-o din generaţie în generaţie.

Mii de stelişti din toată ţara au refuzat să mai participe la autoomagierea patronului. S-au săturat de prea mult Becali şi asta, cuplată cu înfrîngerea de la Praga şi cu preţul tichetelor, a produs avertismentul de aseară.

De acum înainte, lucrurile sînt clare. Cine nu simte e nesimţit.

Comentarii (197)Adaugă comentariu

olteanu stelist  •  3 octombrie 2007, 6:51

in privinta lui becali toti aveti dreptate! fiti oameni de inteles, ii putem noi acuza pe jucatori sau antrenori ca nu vor sa castige ? AU IESIT CU TRICOURILE IMBIBATE DE TRANSPIRATIE, MERITAND PENTRU ASTA TOATA ADMIRATIA NOASTRA! SA LE-O ACORDAM, PENTRU CA SUNT IDOLII NOSTRI, ACUM CA SI IN 1986, 1957, 1987,1988. AU IESIT CU CHIPURILE NEGRE DE SUPARARE, SEMN CA ERAU PRIMII CARE SUFEREAU. SA FIM ALATURI DE ET PENTRU CA ASA CUM SPUNEA RADA, VOR VENI SI REZULTATELE. VA CHEM PE VOI SUPORTERI, SA-L ADUCEM CU PICIOARELE PE PAMANT PE BECALI, NAMAIFACAND DIN EL UN EROU DE PRESA SI DE CARTON. BECALI TATA SI ARGASEALA ( te-as freca cu niste tananti) n-ati inteles ca preturile stabilite de voi sunt prohibitive, si asta in primul rand pentru oamenii simpli, care sunt adevaratii suporteri de care nici STEAUA, nici becali nu se pot lipsi. TREZITI-VA !!!!!!!!!

neli  •  3 octombrie 2007, 7:05

Pedrazzini este peste Hagi ! se vede de la o „posta” echipa lui Pedrazzini este super , cu el castigam si la Praga. un sfat pt. becali : sa-si traga un glont in cap singur daca-l demite pe Pedrazzini .

luci  •  3 octombrie 2007, 7:07

http://www.monstersgame.ro/?ac=vid&vid=109006682

Mircea  •  3 octombrie 2007, 7:32

De atatia bani atata peste.
Atat a putut Steaua. La valoarea pe care o au jucatorii nu putem cere mai mult. Nu ai ce cauta cu jucatori de sub 1,5 mil EURO CL, pt ca la atat s-au ridicat cele mai scumpe achizitii ale Stelei. Poti sa ai si noroc sa cumperi un jucator de calitate cu 500 mii de EURO gen Zapata, dar poti sa nimeresti si un Surdu sau Badoi.
Ideea e ca Gigi trebuie sa bage mana adanc in buzunar si sa ia 2-3 jucatori buni pentru mijloc si inaintare.

big fun  •  3 octombrie 2007, 7:43

da intradevar Steaua afacut un meci bundar sa stiti ca nu pretul biletelor a facut sa nu se umple stadionul ci patronul asta de rahat te face sa nu te mai duci in ghencea,el crede ca poate domina toti suporteriiasa cum isi domina lacheii lui de la palat.

Cristian  •  3 octombrie 2007, 8:02

Steaua a abordat meciul foarte curajos. Bravo Cataline, din pacate nu schimbam noi nimic cu un nou atac la adresa latifundiarului din Pipera. Sunt si alti miliardari „posesori” de echipe in primele ligi ale Europei, insa nu vad amestecul lor in asezarea tactica a echipei, si mai mult, stadioanele pline la orice meci, daramite la CL.
Steaua ar trebui sa fie a suporterilor, a celor care vin si privesc meciul cu sufletul la gura, a celor care creaza atmosfera, a celor ce o sustin moral … nu financiar. Bravo Steaua !

Cristi  •  3 octombrie 2007, 8:05

Trebuie sa se termine odata cu mascariciul asta de Becali, la fel si cu Turcu, Borcea care parca dadeau de la 3 goluri in sus :))
Nu mai vorbim de Mititelu, un bisnitar a luat Craiova !!! Strigator la cer !
Acesti oameni fara echipele fanion pe care le-au luat erau niste nimeni !! Aveau bani si atat !

daniels  •  3 octombrie 2007, 8:16

cateva aspecte :
-Steaua nu va mai avea suporteri la meci ca anul trecut pentru ca inca mai trebuie sa-i merite!
+Pedrazzini este valabil si Hagi se pare ca nu merita sa antreneze Steaua ca nu era nici macar de nivelul lui Pedrazzini
-jiji va cam pierde banuti anu asta pentru ca nu -i merita cu echipe facute pe biletele
+joc bun fata de ce a aratat Steaua pana acum ; merita aplauze!
-cativa jucatori nu merita sa joace la Steaua : Iacob Surdu Zaharia Baciu Rada …
iata cateva insiruiri ale verbului „merita” care mi s-au parut edificatoare aseara …intr-un meci in care stelistii puteau deveni extraterestrii in fata unui Arsenal de batut dar nu si-au putut depasi conditia de romani!!!

Alcide  •  3 octombrie 2007, 8:17

Toiti pareti sa fiti multumiti de echipa, insa jucatorii ei se comporta ca niste copii alintati care pierd mingea si apoi se cearta. Este incceptabil indolenta lui Surdu, Dica, Neaga, Badea si chiar a lui Ov.Petre. O faza exemplu, dupa ce Almunia a iesit sa respinga imediat pe linia portii se afla un jucator pentru a acoperi lipsa portarului. La noi s-ar fi intamplat asa ceva?! NU. Petre pierdea mingea la centrul terenului si il certa pe Surdu, in acest timp adversarii jonglau cu Eme sau Marin. Dica este mult prea lent pentru fotbalul modern. Jucatorii s-au obisnuit ca patronul e de partea lor si joaca ce vor. Sa fim seriosi, ocazia aceea nu se rata. Victoras a demonstrat ca e un jucator de 100.000 Eur. A uitat sa marcheze si macar sa paseze, dar cui? Lui Surdu? Sa fim seriosi, degeaba antrenorul le spune ce sa faca, daca ei sunt sclavii propriilor slabiciuni. Felicitari apararii, ca in rest a fost 0.

hosting  •  3 octombrie 2007, 8:18

super tare meciul. steaua a aratat ca o echipa de liga campionilor

RapidSb  •  3 octombrie 2007, 8:29

Meci bun (si o spun fiind suporter al Rapidului), dar din pacate putini suporteri…Dar daca se continua asa revin ei la stadion.

http://rifflections.blogspot.com/

dluca  •  3 octombrie 2007, 8:38

ciobanu a luat o palma peste fata..dar sa nu uitam k are obrazul gros si memoria scurta

bogdanlebu  •  3 octombrie 2007, 8:52

corect!!!!

tibi  •  3 octombrie 2007, 8:58

ce conteaza ca au jucat bine? fotbalul se joaca pe goluri si nimic mai mult. poti sa ai 100 de ocazii precum cea a lui iacob iar ceilalti una singura, sa dea un gol si meciul este pierdut. nu exista scuze cand pierzi fie si cu arsenal.
daca steaua dadea gol cred ca lua 3-4 pt ca s-a vazut ca sunt limitati.
eu nu pot sa inteleg de ce au picat dupa golul primit? chiar asa de slabi psihic sunt? mai bine facea jiji un spital de reabilitare psihica decat biserici, pt amaratii astia de jucatori cu salarii foarte mari pt capacitatile lor.

http://www.idunna.eu

elgrecu  •  3 octombrie 2007, 9:02

Ar fi prea frumos ca suporterii sa fi inteles ca boicotarea patronului (?!??!) este calea cea buna! Ma indoiesc! Chiar si eu (stelist de vreo 40 de ani care mi-am jurat sa nu mai calc pe stadion cat timp Becali ramane proprietarul clubului, si ma tin de cuvant) mi-am propus sa nu mai citesc nici un articol sau sa-l ascult la numeroasele interventii televizate, dar individul e ca un drog … si trebuie sa recunosc ca uneori sunt interesat de parerile lui!
Ref. la meci, diferenta o face atitudinea si spiritul de invingator, din pacate aceste caracteristice sunt lipsa la jucatorii Stelei! Uitati-va la fetele jucatorilor romani si veti vedea o privire tulbure si crispata! Amintiti-va de imaginea jucatorilor Stelei din anul de gratie ’86 sau cu jucatorii lui Arsenal si veti intelege despre ce „vorbesc”! Siguranta iti este insuflata si de antrenor (vezi seniorul Wenger si de ce nu Jenei) dar si de inteligenta jucatorilor si nu numai de capacitatea de a jongla mingea!
Greu isi va reveni fotbalul intern condus de niste golani (pardon!) cu bani!

mara  •  3 octombrie 2007, 9:07

Cum de se poate numi pedrazini antrenor?Asta a stat si el pe langa antrenori si crede ca si este?Sau i-l invata berbecali cum se antreneaza?(asta alt mare antrenor)
Steaua are nevoie de 5-6 jucatori de valoare(asa cum a spus si HAGI intr-un timp )dar oierul vrea sa scoata bani nu sa bage.
Crede cineva ca oierul este pe minus de cand a preluat Steaua?
Sa vina cineva care are habar de manageriat si eventual berbecali sa fie si el un actionar daca ar iubi Steaua cum zice(nu stapan absolut cu gorilele dupa el)
Steaua sufera mult de cand e becali,multi nu mai privesc meciuri doar fiindca e becali acolo
Dar nu stiu cum ajung oameni de acest fel sa conduca(nu conteaza ce),si ne miram ca nu merge nimic in tara asta(vezi becali,copos,iancu,porumboiu,mititelu,vadim tudor,adrian nastase,vanghelie,borcea,………)cred ca locul astora ar fi in alta parte
traim in Romania..

UNDE E THEREAU ?  •  3 octombrie 2007, 9:13

sa ne spuna „il ciobandante”.

momo  •  3 octombrie 2007, 9:15

Politica de marketing a lui Becali este falimentara, asa cum bine ai aratat si tu Catalin.
Lumea nu mai da bani nici macar sa il injure pe Becali, care se asociaza cu imaginea Stelei, a Sfantului Gheorghe si a razboinicului nevazut al luminii.
Despre meci, frumos, pasionant. Steaua a jucat bine, Pedrazzini a demonstrat ca poate fi o solutie si inca una viabila.
Puncte slabe: valoarea unora dintre jucatori si lipsa de omogenitate. Steaua a creat una dintre cele mai periculoase faze dupa pauza cand Badea a stricat pasa pentru Surdu.

Nu vreau sa dau nume, dar altfel ar fi aratat Steaua cu Camus, Beluschi samd, dar astia costa…
Venger a declarat ca echipa sa a fost inteligenta, rabdatoare, superioara…In parte adevarat.
Eu am vazut un Arsenal disperat, care a riscat foartemult in aparare. A fost la un moment dat un meci de care pe care…Daca Iacob dadea gol, atunci discutam altfel…Daca Flamini era eliminat la acea intrare criminala, iarasi discutam altfel…

Arta antrenorului este aceea de a se descurca cu mijloacele pe care le are la dispozitie. Or, una este sa il ai pe Hleb, v Persie, si lata este sa fii Pedrazzini…

Apollo  •  3 octombrie 2007, 9:21

Un mesaj din Marea Britanie pentru totzi asha zishii suporteri stelisti : SA VA FIE RUSHINE , SA NU MAI SPUNETI NICIODATA CA SUNTETZI SUPORTERI AI ACESTEI ECHIPE . Este inadmisibil asha ceva , sa va razbunatzi pe echipa doar pentru k nu-l mai avetzi la suflet pe LUMINA DIN LUMINA . Acel stadion ar fi trebuit sa fie plin , sa incurajatzi echipa pana in ultima secunda , asha face un suporter adevarat , insa asta e , una este mentalitatea estica iar alta este mentalitatea din vest. Atat mai vreau sa spun : Acum cateva zile s-a jucat Hotspurs- Aston Villa … la un moment dat era 4-1 pentru Villa , insa nici un suporter nu a parasit arena , ci chiar au incurajat-o frenetic…. asta e o lectzie de devotament fatza de echipa , fatza de culorile echipei….

gaby  •  3 octombrie 2007, 9:32

am tot asteptat sa scrie cineva despre slabirea echipelor romanesti de catre romani!
pentru cei care nu inteleg am sa explic.
a avut cineva curiozitatea sa observe cati jucatori romani sunt accidentati ca urmare a jocurilor sustinute in meciurile din cupele europene?
– nu prea sunt….
dar pe un Rada, un Sapunaru si mai stiu eu care i-a urmarit cineva sa vada cate victime au facut in meciurile interne?
toti se lamenteaza ….,,decimati de accidentari…..,, pai cine ii accidenteaza….strainii? unii jucatori stiu doar sa omoare fotbalul nu sa-l joace!
– asa-i romanul…..eu nu pot, dar nici pe altul nu-llas sa faca!
mentalitate paguboasa!
si dupa aceea plangem ca ne bat toti!
antrenorii probabil nu inteleg ca trebuie sa le ceara jucatorilor sa joace fotbal, nu sa-l distruga.
uitati-va la echipele straine cat de aerisit si de inteligent joaca……nu unde-i mingea si gramada!
pacat ca scriu despre fotbal oameni care nu inteleg fotbalul si cauta doar senzationalul.
cat despre performanta, niciodata nu poti sa faci performanta vanzand jucatori si schimband antrenorii des.

des4nt  •  3 octombrie 2007, 9:38

sa nu mai vina nimeni la meciuri…sa vada ca fara noi…nu sepoate

dica iesi afar’  •  3 octombrie 2007, 9:38

am si eu o intrebare…de ce e tinut dica pe teren?…..aseara a gresit o groaza de pase si nu a alergat aprope de loc….cu el in teren e ca si cum steaua ar juca in inferioritate numerica

Dan 72  •  3 octombrie 2007, 9:40

”Dan 72 on 3 Octombrie, 2007 9:36 am Your comment is awaiting moderation.”

BLA…BLA…BLA!!!Ce sa-ti spun ce destepti sunteti!!Nu stiu ce moderare vrei sa astepti din partea-mi,dar sa stii ca il voi posta mai pe toate blogurile! La tine eu trebuie sa fiu moderat,in timp ce aia cde te-njura de toate cele,sau care se porcaie intre ei…scapa,binemerci fara ”cartionas galben”!
Cum spuneai in finalul articolului?

”De acum înainte, lucrurile sînt clare. Cine nu simte e nesimţit.”

Interesant!!!Mai citeste o data si ia si tu aminte!
Si..inca ceva!! ”Nesimtit”nu-i un cuvant care”awaiting moderation.”:))))
Esti VAI MAMA TA!!

sevilla86  •  3 octombrie 2007, 9:46

este adevarat, bucuria de a trai alaturi de Marea Noastra Pasiune”Steaua” ne-a luat acest paranoic care a ajuns la conducerea Campioanei. suntem tristi, nu pretul biletelor ne-au facut sa stam acasa ci atitudinea celui care se afla la conducerea Stelei, atitudinea fata de oameni, fie ei ca se numesc jucatori, antrenori sau suporteri.
p.s.In numele unui grup de suporteri din provincie/cei care au fost la meci trebuia sa-i dea o palma acestui Tiran. macar prontr-un benner: acest am distruge caractere distruge pasiuni.

STELISTUL  •  3 octombrie 2007, 9:47

bai fratilor, ce dracu meci bun ati vazut voi? Steaua a jucat slab, crispata, fara suflu. Arsenal era o echipa de batut. Am jucat super slab. Lent, neatenti, fara vlaga si fara suflu, pase aiurea, niciun corner, nimik. SLAB. Iar ne amagim ca am jucat bine? Ce dracu!

ffineti  •  3 octombrie 2007, 9:48

oierul a zis ca steaua va face 12 puncte. poate
se bazeaza perea mult pe calitatile lui de antrenor si pe jocul de senzatie al echipei si joaca „la handicap”, sa aiba si celelalte echipe o sansa. de acum incolo, seaua castiga tot si face 12 puncte. altfel, toti lauda steaua ca joaca mai ofensif. un gol anulat pe ofsaid(faza fixa),un sut al lui dica de la 40 de metri si o ratare a lui iacob(plecat din ofsaid), cam astea au fost ocaziile stelei.cam putin pentru ucl.
si stati sa se faca bine lovin si radoi(daca se mai face) si sa vedeti ce ofensiv va juca steaua

Dan 72  •  3 octombrie 2007, 9:48

”Apollo”:
Nu te impacienta!! Este falsa idee ca s-au razbunat pe Becali!! Nu au fonduri! Nu au bani! Sunt niste saracii1 Ei vin sa faca scandal..sa intre gratis..cu 5 Ron maxim!!Stiu ca de acum vin la stadion si sunt in pericol sa fie demascati de camerele video,in cazul in care mai fac scandaluri si vor suferi crunt!!Astia sunt cei ce nu-i poti aseza intr-o sala de teatru..cinema…sau chiar si pe stadion…ca la un specatcol adevarat..pe un scaun personalizat sa spunem…Un scaun cu numar…pe care sa fie inregistrat inca de la intrare.Ei sparg seminte in sala de teatru si fuiera in biserica..Ei devasteaza arenele…aduc suspendari si amenzi echipei…si isi fluiera proprii jucatori(probabil gesturi capatate din familie,unde parintii ii scot in strada de cate ori ii bat…asa…ca sa-i vada si lumea)
Nu de ei avem nevoie! Ba dimpotriva!! Sa stea unde au stat si aseara!!In fata TV-ului…in parcuri…cu berea si semintele curgandu-le cu nesat pe barbi,iar apoi luandu-se strajnic la bataie…intre ei!!:)))

momo  •  3 octombrie 2007, 9:52

Sincer asta nu era un meci la care sa dau 100 lei sa stau la peluza. Arsenal nu este Real, Barca sau Milan…Si asta s-a vazut aseara

bituca  •  3 octombrie 2007, 10:00

la steaua e multa dorinta, dar nu-i putinta. nu exista stiinta fotbalistica: iacob, in loc sa paseze cu latu’ lui surdu, intr-o faza standard de curtea scolii, egoist i.diot… a tras in balarii.. eu l-as fii dat afara din echipa, pentru sabotaj…in legatura cu ciobanu’ atata zic, vorba regretatului traian tomescu ( cand dialoga cu Miron Cozma) : se apropie latu’ !
din cauza lui n-am mai mers pe stadion , sa nu-i vad fata aia de tembel, rinjind ordinar cu mainile in sold, ca pe mosia lui masa.

Petru Terguţă  •  3 octombrie 2007, 10:03

Mie incepe sa-mi placa Pedrazzini asta. A facut un meci bun, cu atatea absente.

dandan  •  3 octombrie 2007, 10:37

asd

strategul  •  3 octombrie 2007, 12:04

Te-ai saturat sa pierzi la PARIURI? Vrei sa faci bani frumosi avand PROFIT constant din PARIURI? Invata sa castigi! Joaca strategii!

intra pe freewebs.com/strategii

Te-ai saturat sa pierzi la PARIURI? Vrei sa faci bani frumosi avand PROFIT constant din PARIURI? Invata sa castigi! Joaca strategii!

intra pe freewebs.com/strategii

Te-ai saturat sa pierzi la PARIURI? Vrei sa faci bani frumosi avand PROFIT constant din PARIURI? Invata sa castigi! Joaca strategii!

intra pe freewebs.com/strategii

Te-ai saturat sa pierzi la PARIURI? Vrei sa faci bani frumosi avand PROFIT constant din PARIURI? Invata sa castigi! Joaca strategii!

intra pe freewebs.com/strategii

Te-ai saturat sa pierzi la PARIURI? Vrei sa faci bani frumosi avand PROFIT constant din PARIURI? Invata sa castigi! Joaca strategii!

intra pe freewebs.com/strategii

Victor  •  3 octombrie 2007, 12:52

Citeşte „Începutul sfârşitului pentru Cioban” la http://victor.ncd.ro/?p=148

Lamneth  •  3 octombrie 2007, 12:59

Becali !! Sa ne traiesti comndant iubit!! Mai bine facem reprezntatii omagiale pe stadion…asa ca pe vremea lui Ceausescu… ne da scoatere din productie si venim la omagiere…Parca vad peluzele cu pacarte colorate si tribuna a 2-a care formeaza din cartoane chipul lui Becali … eh ce vremuri

uraaa uraaa uraaa.

http://s2.darkpirates.com/c.php?uid=20088

deandom  •  3 octombrie 2007, 13:01

Aveti perfecta dreptate in ceea ce afirmati, dar pentru alta ocazie va propun sa analizati si un alt aspect, bun din punctul meu de vedere: ticketing system. O data cu introducerea acestuia fraudarea intrarii a devenit teoretic imposibila, pentru ca practic se vor mai strecura citiva, ca doar suntem in Balcani. Sistemul nu primeste spaga, maharii galeriilor nu-si mai introduc toata banda, supraveghetorii au greutati in asi baga familia, la fel si jandarmii etc…

Malouda  •  3 octombrie 2007, 13:25

Vom face performanta cand se vor baga bani in fotbal ca la altii. Becali se tot lauda ca baga bani, dar ia jucatori de la Vaslui si Bistrita si cauta sa recupereze investitia in CL. Pai uitati-va la Ahmetov, de exemplu. Ala nu-si va recupera niciodata toti banii investiti. Si Sahtior are jucatori ca Lucarelli, Nery Castillo etc.

silviu pana  •  3 octombrie 2007, 13:42

JOS PALARIA PENTRU ARTICOL / AZI SUNT DE ACORD CU TINE CATALINE 100%
ARTICOL CORECT SI MAI ALES LA OBIECT /

radu popa  •  3 octombrie 2007, 15:54

http://radupopa.wordpress.com/2007/08/21/next-level/

Dan 72  •  3 octombrie 2007, 16:40

”deandom”:
Perfect adevarat!!!Se strang cateva sute bune si de-aici…daca nu…mai bine chiar.:)

mosu  •  3 octombrie 2007, 17:36

Pacat de jocul prestat 75 min,nu mi-as fi permis sa visez ca Steaua va rezista atat de mult in fata celor de la Arsenal.
Am jucat foarte bine tactic deci avem antrenor,insa am vazut pase gresite de la jucatori la care nu m-as fi gandit ca pot gresi cu atata lejeritate intr-un meci de ucl si mai ales cu Arsenal.
Daca ar fi jucat degajati Steaua ar fi dat o lectie de fotbal celor care au inventat fotbalul.
Cat sa mai asteptam,cat sa mai suportam comentarii la locul de munca de la persoane care nu cunosc notiuni elementare despre fotbal si care cred ca Steaua e o greseala in grupele ucl,CAND DRACULUI VOM AVEA EXPERIENTA IN UCL CA M-AM SATURAT DE ACEEASI PLACA,deja avem 8 meciuri numai in grupele ucl?
Cataline,te rog spune-mi tu de cate meciuri e nevoie „pt a avea experienta in ucl” ca m-am saturat sa-i vad pe la tv. dupa meci spunand ca le-a lipsit norocul si experienta.
Bravo Pedrazzini,Baciu,Banel,Surdu,Emeghara,Ov. Petre.
Rusine Badea,dica,Iacob,Neaga.

escorte  •  3 octombrie 2007, 18:16

ciobanul ar trebui sa se retraga

un stelist  •  3 octombrie 2007, 18:46

Sa speram ca:
1. Lacatus va fi acelasi caracter pe care il stim si va refuza sa lucreze sub cioban. La fel pentru toate legendele Stelei, pe care CIOBANUL vrea sa le foloseasca pentru a castiga bani, imagine, voturi.
2. Adi Ilie se va destepta si isi va aduce aminte ce a fost si va renunta sa lucreze sub cioban.
3. Suporterii adevarati isi vor calca pe inima si NU VOR MAI MERGE LA STADION, pentru a-l boicota pe cioban si mai mult decat atat, SA NU-I MAI BAGE BANI, IMAGINE SI VOTURI IN BUZUNAR CIOBANULUI.
4. Oricat m-ar durea, STEAUA sa piarda toate meciurile din Champions League si din Campionat, pentru ca ciobanu’ sa nu mai castige BANI, IMAGINE SI VOTURI de pe urma ei.
5. Onoratii ziaristi, FORMATORI DE OPINIE, sa faca front comun impotriva CIOBANULUI si sa-l boicoteze, astfel incat sa piarda BANI, IMAGINE, VOTURI.

Haideti sa pornim REVOLUTIA impotriva ciobanului! Merita sa suferim azi, dar sa ne recapatam STEAUA NOASTRA maine!

CITESTE SI DA MAI DEPARTE!

Eisr  •  3 octombrie 2007, 19:22

Asta zic si cred si eu: ca Steaua a avut cel mai bun joc de cand a plecat Olaroiu.Zic cu Olaroiu deoarece cu el pe banca in Champions League jucam foarte bine diferit de cum o faceam in Liga 1.MAi ales in deplasare jucam excelent…
Cataline am vazut ca ai zis ca Ovidiu Petre a jucat bine ca e nedrept cel care a zis ca nu a facut-o bine.De ce e nedrept? Ca asa a vazut el? Si eu tot asa am vazut si stiu fotbal.Oricum a jucat mai bine ca in toate meciurile lui de pana acum la Steaua.Dar tot un jucator slab(si la propriu si la figurat) , fricos, si defensiv ramane.In toate meciurile lui da aproape numai pase inapoi, deloc nu stie sa faca si faze ofensive prin pase bune in fata sau suturi.Sare contra-timp si topaie de vreo 3 ori pe langa minge odata cu adversaru pana o ia cineva la nimereala.In meciu cu Arsenal a fost destul de bun inchizator da’ in rest nu e de Steaua nici rezerva macar.Becali iar a zis ca a mers ceas si ma intreb la ce, ce i-o mai fi zis acum? ;))…A si cei mai buni jucatori au fost Zapata si Baciu si nu MELCUL DICA…

Florian  •  3 octombrie 2007, 23:17

eu zic ca sa nu ne mai facem griji pt ca o sa coboare Duhul Sfant sa dea gol =))))).LA Steaua se fac transferurile pe criteriile: trebuie sa semene cu Isus,sa mearga pe apa ca moise.Tactica este una moderna : ai ,nu ai, mingea tragi la poarta,pase scurte si pe sus.
E deprimanata „valoarea” jucatorilor.Eu zic ca probl fotbalului romanesc e insasi Champions League,toti sunt hipnotizati de banii aia multi(citez ciobanul luminii aparator al celor ramasi fara dinti din cauza lui) si au uitat sa joace fotbal,dar la ce jucatori avem…………..
De ce sa il luam pe camus???Il luam pe plesan care nu e bun de nimic .
Ce facea Thereau ala?? Dadea goluri dar nu seamana cu Isus deci nu erea bun de Steaua :”strica el oastea mea” =)))))
CAt de trist :)))).

Dan 72  •  4 octombrie 2007, 11:03

”un stelist”:
Am ras sa mor!!Ai auzit si tu de vreo Revolutie te pomenesti?:))))Fugi la nanita!!

Alcoor  •  4 octombrie 2007, 16:58

nu va simti nimic…nu are sinapse…e deconectat de la realitate,traind in spatiul mistico-psihotic de la palat.Iar daca Dumnezeu nu e varf de atac, ce le poti cere lui Neaga@co?Nimic,poate doar un xanax…

Escorte  •  9 iunie 2010, 14:14

Sau poate doua…

Comentează