TOLO.RO
Nu politizez. Pentru că asta nu e politică. E viaţă. Şi e viaţă mai ales azi, cînd Dobrin va înmormîntat.
luni, 29 octombrie 2007, 8:47
Nu politizez. Pentru că asta nu e politică. E viaţă. Şi e viaţă mai ales azi, cînd Dobrin va înmormîntat.
Cel mai bun jucător al României în anii ‘70, şi, după mulţi compatrioţi, cel mai bun al tuturor timpurilor, un şofer de taxi: “Domnu’ ziarist, credeţi-mă, dacă era televiziunea de azi, cu filmările şi culorile ei, Dobrin n-avea rival”; aşadar CEL MAI BUN fotbalist a primit o ofertă de la CEL MAI BUN club. Real Madrid.
Era 1972. Puştii de azi trebuie să ştie. Ei nu au tremurat niciodată cînd treceai graniţa în Bulgaria, înainte de ‘89. Atenţie, te opreai la Ruse! Grecia nu exista!!!
Şi n-au tremurat nici după. Nu au avut acea senzaţie uimitoare de uşurare cînd s-a introdus viza Schengen. Iar azi merg cu buletinul la Roma, şi foarte bine că o fac şi foarte bine că nu se simt de fiecare dată cînd văd inscripţiile străine de pe orice aeroport ca şi cum ar fi traversat lent, în vis, o poartă strîmtă, care li se poate închide în fiecare moment în nas.
Tocmai de aceea trebuie să ştie. Şi, cînd li se spune cît de bine era în comunism… ce lucruri minunate a făcut Ceauşescu… cum avea statul grijă de oameni… să-şi aducă aminte de Dobrin.
Şi să spună măcar atît: “OK, dar atunci de ce cel mai bun fotbalist n-a putut să ajungă la cel mai bun club?!”. E o întrebare elementară care distruge dintr-una, fără preluare, cea mai fleoşc mistică a lumii. Pentru că, atunci cînd toţi oamenii sînt la fel, nu există cel mai bun jucător.
je • 29 octombrie 2007, 8:55
foarte adevarat … mi se pare cea mai idioata chestie posibila … aveam 10 ani cand a picat comunismul insa am stat la cozi unde din cauza ca pe o cartela scria ca am voie la un 1l de ulei doar atata mi se dadea …. daca scria ca am voie 10 oua doar atatea mi se dadeau …
cine zice ca in comunism era bine e un dobitoc notoriu … in comunism faceai foamea, frigul si frica (de securitate, de militie etc) …
ce i s-a intamplat lui dobrin e cea mai mare nedreptate posibila …
un exploatat • 29 octombrie 2007, 9:00
ai dreptate, tolontane
dar de ce nu ne spui si unitatea speciala din care faceai (faci) parte
si cum ai ajuns „mare jurnalist”; spune si cate denunturi ai facut
agentul 007 • 29 octombrie 2007, 9:03
de acord
dar spune si din ce unitate faceai(faci) parte
si cate denunturi ai nfacut pt a ajunge jurnalist
nume de cod „caposul” iti spune ceva?
bradut • 29 octombrie 2007, 9:06
Exploatatule, cred ca-l confunzi.
Daca o fi facut parte din vreo unitate speciala, ala era ziarul „Azi”, unde era om bun la toate pe tarlaua lui Stireanu. Scria exceptional de atunci, aveam abonament la Azi numai ca sa-l citesc (eram clasa a zecea).
Deci cred ca a fost la unitatea speciala de ziaristi talentati.
Catalin, foarte frumos spus: cand toti oamenii sunt la fel, nu exista cel mai bun jucator.
agentul 007 • 29 octombrie 2007, 9:10
baiatu, eu stiu oameni care au lucrat cu el
tot pusti care il venerau si pe care ii tinea cu lunile neplatiti
asta pe la prosport
montezuma • 29 octombrie 2007, 9:13
cine spune ca era bine in comunism? dragomir, copos, voiculescu, patriciu si alti securisti si nomenclaturisti…fenechiu, badea, nastase, iliescu…lista poate continua la infinit…orice securist, orice roman cu o ruda in securitate sau cu un prieten, orice militian, lucrator in administratie etc cateva sute de mii care traiau bine din munca a 22 de milioane care se chuinuiau groaznic. povestea lui DOBRIN
highlander • 29 octombrie 2007, 9:14
Pai pe Dobrin l-au sapat si militienii de la Dinamo, nu doar Ceausescu. Cand a refuzat sa se transfere la dinamo, tocmai absolvise institutul de educatie fizica si drept represalii i-au dat post de3 profesor de sport in Botosani. Noroc de un prim-secretar de atunci care i-a dat negatia si Dobrin s-a putut reintoarce-n Trivale.
Apropo de chestia asta, vad mereu ca a jucat la doar 2 cluburi. Mai tovarasi gazetari, mai documentati-va, in 1985-1986 Dobrin a fost antrenor-JUCATOR la CS botosani. Chiar la meciuri veneau 8000 de spectatori sa-l vada pe Dobrin intrand in ultimul sfert de ora. Eram mic pe vremea aia, dar ma pot mandri ca l-am vazut jucand.
agentul 007 • 29 octombrie 2007, 9:14
vrei o dovada?
sunt mai multi care au publicat articole
ei nu au primit nici un banut
in plus, nu au cointracte
i-a exploatat
si el vorbea de cinste
sa lase vrajeala asta ieftina si sa nu mai pozeze in singura „virgina” intr-o lume „cunoscuta”
montezuma • 29 octombrie 2007, 9:19
cine spune ca era bine in comunism? dragomir, copos, voiculescu, patriciu si alti securisti si nomenclaturisti…fenechiu, badea, nastase, iliescu…lista poate continua la infinit…orice securist, orice roman cu o ruda in securitate sau cu un prieten, orice militian, lucrator in administratie etc cateva sute de mii care traiau bine din munca a 22 de milioane care se chuinuiau groaznic. povestea lui DOBRIN NU E UNICA. E povestea oricarui medic exceptional obligat sa lucreze intr-un sat uitat de lume, sau a oricarui profesor plin de har obligat sa educe tiganii din catune, este povestea oricarui inginer, arhitect, economist etc care primeau „postul” la terinarea facultatii in urma unei repartizari aleatoare si niciodata conforma cu valoarea.
Cazul DOBRIN este cel mai vizibil si cel mai mediatizat insa drama lui au trait-o multi.
P.S. nici acum dupa 18 ani de la revolutie nu este promovata valoare asa cum ar trebui. circarii mincinosii si nesimtitii sunt la loc de cinste in televiziuni si ziare (CIOBANUL e exemplul cel mai dureros)
parvan • 29 octombrie 2007, 9:20
Puternica intrebare.
Poate incercarile de a raspunde vor tine deschisa „poarta stramta”.
Ar mai fi o varianta: Ok, daca toti erau „la fel” … de ce nu puteai sa-ti alegi „egalii”.
Sirg • 29 octombrie 2007, 9:27
M-a intristat ca presedintele l-a decorat pe Dobrin postmortem, de parca trebuia sa moara ca sa fie decorat, de parca nu se stia ce simbol pt fotbalul nostru era – dar consolarea vine din modestia lui exemplara – el nu avea nevoie de decoratii, el avea fanii sai fara varsta, miutzele din maidane si admiratia tututor. El putea sa joace si in maidan cu copiii, si sa fie antrenor sau profesor jucatorilor consacrati.
silviu pana • 29 octombrie 2007, 9:33
IAR SCRII FARA ARGUMENTE .CUM POATE UN SEF CA TINE SA ZICA ASA CEVA CAND E SIMPLU:CINE L-A OPRIT SAU L-AR FI PUTUT OPRII PE MARCEL RADUCANU SA JOACE IN STRAINATATE.CUM POTI SA SCRII ASA ABERATII ,FOLOSINDU-TE DE NUMELE SI NOTORIETATEA LUI DOBRIN ,CAND EL NICI MACAR DIN PITESTI NU A VRUT SA PLECE FIIND CURTAT DE TOATE MARILE ECHIPE ROMANESTI.DACA NU A PLECAT DE LA F.C. ARGES IN ROMANIA ,CE TE FACE SA SUSTII ABERATIA CA AR FI AVUT MAI PUTIN CURAJ DECAT M. RADUCANU ?PRECIS IAR NU AI RASPUNS SI-MI CENZUREZI PAREREA .
Te@p@ • 29 octombrie 2007, 9:34
Ai dreptate tolo, dar eu zic ca exageram prea mult cu Ceausescu si ca nu l-a lasat pe Dobrin, asa a fost sa fie, nu putem scoate asta din sangele unor compatrioti de-ai nostrii orice le-am zice. Eu zic ca trebuie vorbit de omul Dobrin ai nu de ce a facut sau nu Ceausescu. Poate pentru el , Fc Arges era Real Madridul lui, a fost mereu cu inima alaturi de acest club si poate ca a fost cel mai fericit ca a ajuns acolo. Deci ori cu Real, ori fara, Dobrin a fost cea mai mare stea a fotbalului romanesc.
nastyboy • 29 octombrie 2007, 9:37
Off-topic (oarecum)
Sunt dezolat si consternat in acelasi timp.Aveai dreptate cand spuneai ca exista un adevarat fenomen on-line.Un fenomen de natura psihiatrica,dupa mine.Si eu am patit-o si nu mi-a venit sa cred.Nu mi-am revenit inca.Si eu am intrat pe bloguri,chiar si pe al tau,de multe ori numai dintr-un impuls polemic.Dar ca sa aduci jigniri grosolane autorului unui articol a carui esenta este un adevar simplu :”comunismul a distrus destine „,acest lucru are legatura cu medicina.Si eu am scris cateva cuvinte despre Dobrin si am primit apostrofari de parca l-as fi surghiunit pe tata,e drept intr-o proportie insignifianta dar destul pentru a mi se zburli parul.De-abia acum inteleg lehamitea celor care la cateva zile dupa ce si-au lansat un blog,il inchid.Ce conteaza cine spune aceste adevaruri simple ?Daca autorul de fata nu le spune,si stim ca acest blog este citit de mii de oameni zilnic,atunci cine sa le spuna ? Fiecare va plati,mai devreme sau ma tarziu,in fata judecatii supreme si chiar a celei pamantesti,pe masura gravitatii faptelor sale.Putini dintre noi au fost mai breji in comunism.Majoritatea dintre ei nu mai pot scrie pe bloguri.Destinul lui Dobrin este ,poate,destinul multor oameni de geniu ai acestei tari.Trebuie spus si repetat acest lucru chiar daca o mana de oameni nu se pot abtine de la abjectii.
Aceasta zi ar trebui sa ne aduca reculegerea de care avem nevoie in fata trecerii in tarana vesnica a unui simbol al sportului si poporului roman.Abtinerea de la comentarii total dezaxate nu este un lucru prea greu,mi se pare.Pentru unii,din pacate,cred ca e prea tarziu.
state florin • 29 octombrie 2007, 9:57
ce mai mare nedreptate din fotbalul romanesc este neimplinirea lui dobrin ca fotbalist la nivel inalt acolo unde merita cu adevarat sa fie .
desi am 19 ani si pot spune ca am crescut cu Hagi il cinsider pe dobrin cel mai mare fotbalist roman de pana acum vazandul in imagini si din relatarile tatalui meu care stelist fiind era mare fan dobrin
Ce este mai trist este ca in rominia valoare adevaratului geniu este recunoscuta cu adevarat de abia dupa ce acesta nu mai este, printre noi dobrin a fost un Eminescu al fotbalului rominesc un geniu neimplinit care a murit cu durere in suflet ca a fost oprit sa se implineasca ,un luceafar al otbalului rominesc un nemuritor care pentru cateva clipe a coborit printre noi paentru a ne lumina si pentru a vedea daca meritam sa il avem printre noi , se pare ca noi ca niste muritori de rand nu la-m meritat iar el ca un adevarat geniu a plecat dintre noi paentru a ne privi de sus . As dori ca fiecare dintre noi sa se gandeasca cum ar fi fost viata gascanului daca ar fi jucat la real ….. poate ca astazi ar mai fi trait si poate ca destinul lar fi asezat pe dobrin langa pele ,maradona si alti mari gfotbalistio ai lumii ,poate ca si fotbalul rominesc ar fi fost altul .
din pacate noi romini pretuim cea ce nu mai avem ……….
sa iti fie tarana usoara gascanule …………….
gabone • 29 octombrie 2007, 10:03
ce pot io sa zic?!nu stiu.
incerc ceva.relative.eu nu am vazut nici un meci cu DOBRIN.ieri l-am intrebat pe tata;care a fost mai bun?HAGI SAU DOBRIN?mie imi vine sa-l bag aici si pe BARATKY si pe DOBAI.nu stiu de ce?nu am vizionat nimic nici cu astia.am citit acum vreo 15 ani o carte a lui IOAN CHIRILA despre istoria fotbalului romanesc.tata mi-a spus:nu se pot departaja.fiecare avea stilul lui.presa ar avea datoria de a aduce la cunostinta publicului valorile de demult:PAVLOVICI(portar RIPENSIA)DOBAI,BODOLA,BARATKY,OZON,DOBRIN.ce valori!stiu microbistii?nu.si este dureros pentru ca microbistul roman nu-si cunoaste valorile.
alex • 29 octombrie 2007, 10:06
tolontane esti unul dintre cei mai buni gazetari sportivi.ramai la asta ca ne-ai spart cu politica ta.bun,am inteles,nu il halesti pe Iliescu,esti cu Basescu,nu iti place ideologia de stanga in timp ce o imbratisezi mai rau ca pe o femeie pe cea de dreapta,bla bla bla.bravo.tine-o tot asa ca de asia nu mai putem noi.da tu chiar nu sti cabd sa te opresti?!zici ca esti copil d’ala indoctrinat intr-o lume careia ii pasa tot mai putin de politica.e ziar de sport vrem sport nu politica ta(chit ca nu actuala ci trecuta).
A fost naspa comunismu…ete na.a spus cineva ca n-a fost?!tie cine tot iti spune ca n-a fost ca eu unu nu prea aud pareri d’astea pe nicaieri?!deci pana la urma ce vrei tu sa ne transmiti?ca nu mai pot trai maine din cauza zilei de ieri sau ce?
nu o mai dati in sentimentalisme gratuite,va faceti de ras printre cei ce au ochi sa va vada.e chiar o pierdere pt unii acest om(famili si prieteni in primu si primu rand).nu va bateti joc cu gesturi ridicole gen banerul de pe Bernabeu.pai ce e intrecere la care ne pasa mai mult?mie asa mi se pare.adik pe prima pagina in ziarul asta al vostru e poza cu voi afisand un baner pe Bernabeu,voua asta vi se parea cel mai important?sa aratati cat de mult va pasa voua si ce faceti voi pt memoria lui Dobrin?sunteti jalnici mah…lasati omul sa se odihneasca in pace.nu mai faceti gesturi d’astea a la Jiji BekLee.Faptele de piosenie se fac in anonimat iar un om se jeleste mai degraba in tacere decat in gura mare.
era un baiat pe aici care nu intelegea de ce unii se iau de ziaristi pe bloguri:poate o a ajungi si tu sa ai 15 ai si ai sa realizezi cat de falsi pot fi oamenii,mai ales ziaristi.
eleven • 29 octombrie 2007, 10:13
Am citit multe fraze zilele acestea despre unde ar fi putut ajunge Dobrin daca era lasat de comunisti, de miltieni sau mai stiu eu de cine. Nimeni nu s-a intrebat daca Gicu ar fi vrut cu adevarat sa plece de acasa. Pentru el fotbalul era mai mult decat meciul in sine. Daca duminica, dupa meci, nu se intalnea „cu baietii la una mica” sa discute jocul, degeaba juca. Da, Dobrin a fost un poet al fotbalului. Tot ce facea pe teren facea pentru tribune, pentru prieteni. Ca sa aiba ce discuta „dupa”. Din asta traia el, cu asta se hranea.
In fotbalul de azi, cu ziaristi transformati in vanatori de vedete, ar fi fost blamat de zeci de ori, ar fi fost improscat cu noroi, crucificat. Imi amintesc ce scandal a fost in ziare cand a aparut o poza cu Lobont tragand din tigara dupa un amical prin America.
Red • 29 octombrie 2007, 10:16
Interesant subiect, dar sa nu lacrimam prea mult. La fel cum s-a vorbit ca Dobrin ar fi ajuns cel mai mare, daca juca la Real, tot asa, se putea ca Dobrin, sa nu fie considerat cel mai mare jucator, daca n-ar fi trait acele vremuri.De ce? Pai, din aceleasi motive care au stat la baza rezultatelor fotbalului romanesc, comparind cele 2 perioade, plus faptul ca „inainte” jucatorii erau amatori, si dupa 90, adevarati „profesionisti”. „Pentru că, atunci cînd toţi oamenii sînt la fel, nu există cel mai bun jucător”, insa se poate atinge culmea performantei. Asa a facut si Dobrin, care in afara de faptul ca a facut exceptie de la regula, fiind un amator profesionist, a fost si un foarte mare patriot. Oricum, valoare lui Dobrin a fost recunoscuta prin suma de transfer: 2 mil usd, la acea vreme, insemnau mai multi bani decit suma de transfer a oricarui jucator roman, din toate timpurile.
mihai • 29 octombrie 2007, 10:19
asta se numaeste maniheism , Cataline . Comunismul a facut lucruri bune dar , si aici e problema , a facut de 1000 de ori ,mai multe lucruri rele . Asa ca tragand linie se poate spune , ca nu comunismul e rau (comunismul e inaplicabil , e utopic , pentru ca printre altele inseamna si nivelarea caracterelor, ceea ce este o absurditate)ci regimul a fost aplicat de niste fiinte care nu pot fi numite oameni. Regimul ceausist a fost un regim care avea ca scop distrugerea personalitatii omului si a fost aplicat de niste bestii , de niste criminali (vezi cazurile omorurilor din puscarii). Cu cat suntem mai obiectivi , cu atat suntem mai linistiti si detasati .
mihai • 29 octombrie 2007, 10:21
eleven , bravo , nimeni nu a vrut sa spuna asta pana acum !!
gabone • 29 octombrie 2007, 10:21
ar trebui ca presa sa vina si sa decoperteze istoria fotbalului romanesc.ce stiu cei care se ciomagesc azi pe stadioane?ca fotbalul rominesc a inceput cu steaua si dinamo.gresit!presa ar trebui sa explice ca au fost un ripensia timisoara(eu nu inteleg de ce se cramponeaza cei de la timisoara in numele de poli,atita timp cit se putea numi ripensia),chinezu timisoara,venus,unirea tricolor,steagu rosu etc.comunistii au venit la putere.au infiintat CCA(steaua)si dinamo,stergind cu buretele toata istoria fotbalului romanesc.multe echipe,vezi RIPENSIA,CHINEZU,VENUS,UNIREA TRICOLOR,JUVENTUS.la alte echipe le-au fost luati jucatorii cu japca si uite asa sa facut o istorie a fotbalului bazata pe politic si nu pe sport.asta ar trebui sa scrie presa.asta sa intimplat,dar cei care injura pe stadioane nu stiu de asa ceva.
sorin-arges • 29 octombrie 2007, 10:34
Tolontane tata, spune-i tu unui pensionar care in ’89 avea pensia 3.000 lei si azi o are 3.ooo.ooo ca era mai rau in comunism.
Facem mari confuzii … frate ….
Nu Romania a inventat comunismul si nici n-a vrut de buna voie sa-l imbratiseze.
problema e ca la un momentdat, prin ’70 chiar a functionat bine.
Denigrarea totala din anii astia … ii face bine.
Sunt un admirator neconditionat al lui Dobrin si m-a durut cand tu sau Geambasu ati scris anul trecut parca despre Dobrin ca nu a plecat la Real din lipsa de curaj sau cam asa ceva. E bine ca ti-ai schimbat parerea acum. Curajul lui Dobrin nu l-a avut nimeni pentru ca izvora din VALOAREA lui; el a sfidat de-adevaratelea comunismul, dar nu pentru ca ar fi avut ceva cu el, cu comunismul, ci pentru ca pur si simplu i-a stat in drum la un momentdat, asa cum a sfidat si pe Dinamo … etc
gabone • 29 octombrie 2007, 10:35
parerea mea.ce cine si cum a fost DOBRIN! a fost un geniu.ca orice geniu,el nu se raporteaza la nimeni,el sa raportat la arta.el era tipul de jucator la care trebuiau sa se raporteze altii.acei altii stiti voi care,nu au fost niciodata de acord cu asa ceva.deci DOBRIN trebuia sa intr si sa joace la gramada,dupa alte reguli facute de persoane inferioare lui in fotbal.a avut mindrie!la fc arges el era seful pentru ca era cel mai bun si ai era recunoscuta valoarea.la nationala nu era lasat sa se desfasoare si sa-si arate valoarea.
eleven • 29 octombrie 2007, 10:45
Si apropos de comunism. Am auzit candva o fraza extraordinara. „Cineva ia o idee si-ti da cu ea in cap pana te aduce unde vrea el. Asta a fost comunismul”. Din pacate cam la fel se intampla si acum cu „regimul democratic”.
Dinny • 29 octombrie 2007, 10:53
eleven….
diferenta consta in faptul ca democratia iti ofera mai multe variante…comunismul ti se baga pe gat..ca unica solutie …vorbesc din experineta…..
Matei • 29 octombrie 2007, 10:57
Raspunderea o poarta media din ziua de azi, capabila sa faca din fotbalisti lipsiti de har mari vedete. De fiecare data cind era intrebat, Dobrin spunea ca si Hagi a fost mai mare, recent chiar si Mutu. Prea multa generozitate, cei modesti nu primesc nimic. Dati cit mai multe imagini filmate cu Dobrin, ca sa vada lumea ce nu se poate vedea nici la marile echipe ale Braziliei.
un_fan • 29 octombrie 2007, 11:03
stiti ce ma deranjeaza…multi dintre voi ziaristii aveti un comportamet de cioclu.daca saracu dobrin mai traia 10-20 de ani cred ca nu scriati 5 articole despre el in tot timpu’ asta.asa ati facut si cu dumitrache!dobrin murise cu cateva ore inainte si voi deja aveati 5 ,,povesti” despre cum nu a jucat el in ’70.pacat,mare pacat pt. ca nu aveti respect pt nimeni!
marea problema a romanilor este cuvantul ,,daca”.,,daca” dobrin juca la real….. daca mihai viteazu’ nu unea tarile romane…..daca traian nu cucerea dacia…..
marele dobrin a jucat la pitesti si a facut-o senzational!!!!atat e de spus!!!Dumnezeu sa-l ierte!
chrism • 29 octombrie 2007, 11:04
pacat ca se marseaza pe ideea ca „ar fi putut juca la Real” sau ca „a fost tinut rezerva la Mondiale”. Dobrin a facut atat de multe, ar trebui sa se vorbeasca mai mult de realizarile sale. Si cum 90% din cei care posteaza mesaje nu l-au vazut niciodata jucand, ar trebui sa gasiti imagini cu Dobrin. A fost cel mai mare fotbalist al vremurilor lui si cel mai mare al Romaniei iar lumea n-ar trebui sa-l uite. Odihneasca-se in pace.
manneken • 29 octombrie 2007, 11:07
Uneori tacerea este mai semnificativa.Este binecunoscut ca atunci cand nu ai nimic de spus dar incerci sa gasesti ceva pentru a umple penibilul tacerii, riscul de a deveni ridicol este mult mai mare. NU are rost un asemenea articol ghiveci cu Ceausescu, spatiul Schengen ,Roma fara pasaport,apa calda si paine pe cartela.
Dumnezeu sa-l ierte si sa-l odihneasca.
jaxx • 29 octombrie 2007, 11:08
fotbalul de azi pare atat de trist..m’am nascut cand tata si prietenii vorbeau de DOBRIN=fotbal…azi si mie imi place fotbalul.. dar la mine fotbalul(TV,ziare etc)=becali.. e o diferenta nu? cum sa nu fii scarbit, cand toti in ultimii 2 ani nu au zis nimic de DOBRIN, ci doar de un nimic de om..tineti’o tot asa, ca vina e doar a voastra…tardive comentarii tolo
eleven • 29 octombrie 2007, 11:10
Dinny…
Corect. Discutia e un pic mai lunga. Pana la urma totul tine de oameni. Ati auzit expresia unui parlamentar: „Ce puteti sa-mi faceti? sunt aici, am imunitate, fac ce vreau.” Cred ca era Dan Iosif. Din pacate face ce vrea cu vietile noastre votand legi anapoda. E adevarat, acum poti sa pleci (aproape) unde vrei in lume. Dar asta e solutia?
Oricum, ideea de baza a articolului, e una corecta: cei care ne povestesc ce bine era in comunism ar trebui mai intai sa raspunda la alte intrebari, mult mai importante decat binele lor.
shmo • 29 octombrie 2007, 11:12
Asta imi aduce aminte de marea dilema a comunismului : „Daca la noi este atat de bine si la ei atat de rau, cum dracu la ei e atat de bine si la noi atat de rau”
un_fan • 29 octombrie 2007, 11:19
fotbalul inseamna bani,multi bani si asta pot sa inteleg.dar macar voi ziaristii de la care avem pretentii ati putea sa treceti peste asta din cand in cand.mai scrieti si cu sufletu’ ca nu sunteti observatori de joc ci doar spectatori ca si noi(adevarat mai mult sau mai putin acreditati).vb prea mult de becali,borcea,iancu,copos,porumbuiu…etc.din cauza voastra becali crede ca poate sa fie presedinte!!!nenea caragiale cat de actual esti!!!
adriana • 29 octombrie 2007, 11:20
Si cerul plange ….
„Ploua de rupe in Trivale”…spunea azi un comentator tv. pe masura ce se derulau imagini de la inmormantarea Gascanului.
Parca nici nu avea cum sa fie altfel. Peste tristetea si capetele plecate ale oamenilor, peste muzica naiului lui Gheorghe Zamfir, un chip ceresc pare ca s-a aplecat si varsa ultimele lacrimi de durere.
Dumnezeu sa-l odihneasca!
eleven • 29 octombrie 2007, 11:24
Bine, bine. In general vorbind, fotbalistii nu o duceau rau. Problema era ca nu aveau un viitor si nici nu si-l puteau construi. Dovada ca astazi majoritatea dintre cei mai mari sportivi se zbat in ce saracie si se sting de boli inainte de vreme.
CEZAR • 29 octombrie 2007, 11:25
Dumnezeu sa-l odihneasca pe Dobrin,cel mai tehnic si cel mai iubit fotbalist roman!!!
Bravo lui ca nu a parasit Pitestiul,exemplu este chiar Raul de la Real Madrid,cine si-l poate imagina jucand la Barcelona pe Raul?
Cit despre fugit din tara ,nu toti oamenii au dor de duca asa,
cu una cu doua!!!
Tolo,in schimb,tu esti cel mai ordinar ziarist roman!
cipiku_07 • 29 octombrie 2007, 11:26
am o mare durere in suflet…odata cu trecerea in nefiinta a lui dobrin,s-a rupt ceva din mine dar si din fotbalul romanesc..dobrin a avut ghinionul ca s-a nascut intr-o perioada crunta a comunismului asta nenorocit,atfel daca juca fotbal in perioada de azi,era declarat cu siguranta balonul de aur!am avut onoarea sa fiu antrenat de domnul dobrin…este un mare caracter si un fost jucator care nu se va mai vedea atat de curand!ADIO,DAR RAMAI CU NOI…IN INIMILE NOASTRE!DUMNEZEU SA-L IERTE!
Vali • 29 octombrie 2007, 11:36
Lasa asta…
Voi (GSP) ati intrat pe site-ul vostru cu Mozilla???
E o mizerie, pe bune.
gusti • 29 octombrie 2007, 11:40
Ganditi-va ce mentalitate avea DOBRIN!Nu a luat niciodata nici macar un cartonas galben!!!!!!
Asta inseamna placerea de a juca.
Dumnezeu sa-l odihneasca.
azet • 29 octombrie 2007, 11:44
las-o si pe asta…
Ce cauta gsp langa lumanarile aprinse pentru Dobrin?????
Steaua ’86 • 29 octombrie 2007, 12:00
fdfddfdsfsfsdfsd
Steaua ’86 • 29 octombrie 2007, 12:01
un anumit domn de la cainii rosii a scuzat lamentabil antrenorul din 70 al romaniei decizia de a nul include pe dobrin in lot prin faptul ca acesta nu juca bine inafara tarii…cum va explicati aceasta situatie domnule tontolan????
eric • 29 octombrie 2007, 12:04
dobrin nu a fost doar un mare jucator…putem spune ca a fost un fenomen social…un simbol al pozitiei cetateanului in acele vremuri
desi i s-a facut o mare nedreptate …totusi a avut o mare victorie asupra sistemului neacceptand sa intre in cardasie cu ei
Steaua ’86 • 29 octombrie 2007, 12:04
un anumit domn de la cainii rosii a scuzat lamentabil antrenorul din 70 al romaniei decizia de a nul include pe dobrin in lot prin faptul ca acesta nu juca bine inafara tarii…cum va explicati aceasta situatie domnule tontolan????
eric • 29 octombrie 2007, 12:07
pt steaua 86
f bine ai punctat acest aspect…am si eu o intrebare:c cauta relicva d niculescu la antena3 sa vb despre dobrin cand el e poate ultima persoana in masura sa faca acest lucru?
Steaua ’86 • 29 octombrie 2007, 12:12
pe asta no stiam.ai vreun link?
ovidiuss23 • 29 octombrie 2007, 12:20
Intra pe http://www.blog-de-sport.blogspot.com cel mai tare blog sportiv!!!
Marco • 29 octombrie 2007, 12:43
Excelent comentariu. Bravo Tolo! Esti una dintre valorile cu care se identifica noua generatie. Continua tot asa. Nu sta deoparte!!!
mujotutun • 29 octombrie 2007, 13:15
Vaz ca parerea mea nu a primit ingaduinta aparitiei. Sa nu le stri funeraliile. Poate dupa parastas. Pai cum sa persiflezi, dom’ne, asa o initiativa, ca_cea de-a pune banerul pe Bernabeu?
RUSINE GSP!