O frază care explică multe

Felix Drăghici are dreptate. O fi el de la un trust concurent, da’ are dreptate 🙂 N-o fi făcut el afaceri preferenţiale cu statul precum Bogdan Chirieac, excelentă dezvăluirea din Evenimentul!, da’ are dreptate.

joi, 8 noiembrie 2007, 6:09

Felix Drăghici are dreptate. O fi el de la un trust concurent, da’ are dreptate 🙂 N-o fi făcut el afaceri preferenţiale cu statul precum Bogdan Chirieac, excelentă dezvăluirea din Evenimentul!, da’ are dreptate.

Comentatorul ProTV a observat că „formatul Ligii Campionilor pune în dificultate echipele slabe şi nu le lasă nici o şansă de scăpare”. E o frază cît un meci.

Asta am gîndit cu toţii, dar el a spus-o. Unde e multă lumină, defectele se văd imediat. Aşa e Liga! Vin băieţii de la Team, aduc reflectoare, montează muzică, parcă dau şi cu ceva praf magic în aer, treaba lor ce fac, chestia e că, brusc, cînd te uiţi la meciuri ai senzaţia unei alte lumi. Iar echipele sînt parcă expuse într-un palat de cristal, pe un postav verde şi covor de catifea roşie, ca într-o Gală Oscar permanentă.
Într-un asemenea decor, lipsa de valoare sare în ochi, irită, pare aproape o impostură. E ca şi cum cineva te-ar fi invitat la bal, ţi-ar fi oferit bani de haine şi tu i-ai cheltuit pe băutură. Nici măcar nu ţi se dă cu „huo!”. Eşti îngăduit, dar strici ceva!

Asta i se întîmplă, din păcate, Stelei. Se strică ceva chiar şi în ea însăşi şi în cei care privesc.

Am simţit cu toţii miercuri. Ceva între jenă, ilegitimitate şi compasiune. Stări care n-au nici o legătură cu Liga Campionilor.

Comentarii (126)Adaugă comentariu

edi  •  8 noiembrie 2007, 18:19

Comentatorii au fost o mizerie mai mare decit jocul Stelei!De mult nu am vazut asa de slabi comentatorii Protv

je  •  8 noiembrie 2007, 18:19

DA! Este cel mai bun comentator din Romania. Chestia este ca avut curaj sa spuna ce era evident.Ce este evident.steau este depasita de evenimente.In aceasta competitie ” nea jiji” se bucura ca ii cinta muzica si ca ii intra in cont „cascavlul”.

red baron  •  8 noiembrie 2007, 18:19

eu nu tin cu steaua,dar formatul ligii nu pune in dificultate echipele slabe,formatul ligii pune in AVANTAJ echipele BOGATE,numai asa ajunge sa se bata locu 4 din Anglia cu locu 1 din Romania,in nici un alt domeniu al lumii nu se intampla asa,de ce?pt ca liga campionilor e un instrument al banilor,vorbim de discrimanre fata de negri,fata de homosexuali dar niciodata nu vorbim de adevarata discriminare,cea fata de saraci,bogatia din champions league facuta doar pt bogati e o iluzie care va duce la distrugera fotbalului pt ca majoritatea oamenilor nu vor sa vada bani,vor sa vada fotbal,fotbal jucat de cei care sunt ca ei,nu cei adusi pe nu stiu cate milioane pt a castiga si mai multe milioane,uitati-va la rezumate veti vedea stadioane din ce in ce mai goale,nu doar la Steaua dar si la Sevilla,Inter,Valencia sau Porto,de ce?pt ca incep din in ce mai multi sa se sature de aceasta facatura a bogatilor numita CL

bb  •  8 noiembrie 2007, 18:20

cataline, sa fim seriosi. o luaram tare de tot pe auto-victimizare, ca asta e valoarea Stelei, ca asta e valoarea campionatului romanesc etc. toate acestea sunt inca o varianta a mioritei. fotbalistii stelei au valoare, mai le trebuie putina incredere. la cum a vorbit despre ei hagi, apoi becali, apoi voi, cei din presa si cei care graviteaza in jurul stelei, normal sa le cada increderea in ei insisi…

vicious  •  8 noiembrie 2007, 18:20

foarte adevarat!

Je  •  8 noiembrie 2007, 18:21

Excelent articol !!! Felicitari, d-le Tolontan !!!

chef  •  8 noiembrie 2007, 18:23

Pai daca patronul e sarac ce putem face? Ar trebui sa facem o cheta sa ajutam omu` sa cumpere vreo 2-3 jucatori sa aratam si noi bine la bal. Ma doare foarte tare cand se zice ca are miliarde si el imprumuta Steaua cu bani. Ce nenorocit, ce mizerie de om, ce scursura a societatii.

ion  •  8 noiembrie 2007, 18:24

tolontane adevarat ce ai spus cu Bogdan Chirieac….excelenta dezvaluirea …cat despre steaua – 0 pct

elmo  •  8 noiembrie 2007, 18:25

Chiar acum te-ai gasit sa ii lauzi cand au fost atat de slabi?Nu te-am auzit Catalin sa ii si critici cand tot ei au spus,,Real Madrid este la pamant,,la scorul Steaua-Real Madrid 1-3 sau cand au spus,,Veste buna pentru Steaua! Shatskiky sufera!,,cand jucatorul de la Kiev era accidentat.Eu unul nu ii mai suport iar ieri si-au aratat limitele cand nu mai aveau ce sa spuna.

demas  •  8 noiembrie 2007, 18:26

True…
Dar fraza care’a exprimat realitatea din echipa stelei a fost „Steaua si’a cautat portar cand avea echipa. Acum are portar dar…”

Zapata, du’te… nu te merita(m)!

bb  •  8 noiembrie 2007, 18:27

draga cataline,

ceea ce scrii se leaga intrucatva cu ceea ce se intampla cu romanii din italia. se pare ca noi nu mai tinem cu romanii. am inceput sa privim cu lupa fiecare defect si apoi sa-l trambitzam cu mandrie ca iata ce greseli, ce lipsa de valoare, ce „jenă, ilegitimitate şi compasiune”. hai te rog scrie un articol pe care citindu-l jucatorii stelei sa capete incredere in ei insisi, si nu ca acum cand nu faci decat sa le pui plumb in picioare, de parca nu ai fi in aceeasi echipa a romaniei impreuna cu ei…

gogu  •  8 noiembrie 2007, 18:28

dute dreq tolontene tu si cu Voiculescu ala al tau.ai uitat cand lucrai ptr pro tv :))

DJ THROR  •  8 noiembrie 2007, 18:30

Steaua a luat 3 in total de la Arsenal si Sevilla in Ghencea cu o echipa decimata de accidentari si caderi de forma.Pai Sahtar a luat 3 intr-un singur meci,intr-o jumatate de ora de la o echipa care sufera enorm in campionatul italian.Si a facut transferuri de 80 milioane doar in sezonul asta.Cu toate astea pe ei ii consideram echipa Europeana,performanta…Lucescu spune ca a pierdut de la o echipa care n-a aratat nimic in schimb ii desfiinteaza pe Steaua…iar presa romana la fel.Se astepta sincer careva sa ne calificam ? Sincer nu de parada ! Atat putem dar5 uitati-va la prestatia celorlalte in UEFA….ZERO ! Acolo dezastru.Nu,toate laturile in capul Stelei desi intre Famagusta,Nurenberg sau Elsfborg si Arsenal sau Sevilla sunt ani lumina diferenta.Asta e deontologie domnule Tolontan ?

adic  •  8 noiembrie 2007, 18:30

Chiar au fost f.f.slabi comentatorii.ProTv a inceput sa scada la acest capitol.Cum nu il mai pot lauda pe Gigi Becali cum nu mai stiu ce sa spuna.Ne-au luat cu chestii de genul ca toata Romania este vinovata pentru evolutia Stelei.Lamentabil!

Christiansen  •  8 noiembrie 2007, 18:31

Si Steaua trece printr-o pasa proasta, dar de bine de rau ainvestit ceva in infrastructura …
Dar sa vezi cand or sa intre Dinamo si Rapid … Cu ele chiar ne facem de bafta.
Ma bucur sa vad ca macar la Cluj se construieste ceva „sanatos”.
Conceptul de Management sportiv in Romania se afla in faza incipienta … in toate sporturile …

lucid  •  8 noiembrie 2007, 18:32

Comentariile celor 2 crainici au fost pline
de rautati.La fiecare meci al Stelei rauta-
tile n-au lipsit.Cat despre prestatia in L.G.
este clar:atata timp cat se investeste modest
in transferuri,prestatia echipelor noastre va
fi aceeasi,adica modesta.
Retineti ca nivelul fotbalului romanesc este
in scadere.Sa nu ne imbatam cu apa rece.
P.S.In foarte multe momente aseara,comentariul
crainicilor a fost agasant.Chiar n-au vazut
golul corect a lui Badea.PENIBILI!

Relu  •  8 noiembrie 2007, 18:34

Eu cred ca acest format arata foarte binecare este valoarea campionatului din care provine reprezentanta din C.L. Nu este suficient sa se investeasca in doua sau trei echipe pentru a avea rezultate pe plan european. Vedeti ce au patit reprezentantele Ucrainei unde s-au investit bani nu gluma. Cand vom avea 7-8 echipe cat de cat puternice in capionat atunci vom avea succes si in C.L., pana atunci o sa incercam de fiecare data sa ciupim cate ceva din confruntarile cu granzii europeni si sa traim de fiecare data aceleasi deziluzii

yon  •  8 noiembrie 2007, 18:34

Ceva între jenă, ilegitimitate şi compasiune … ai uitat de MILA !

HAI STEAUA !

hihi  •  8 noiembrie 2007, 18:36

Comentatorii ProTV sunt jalnici. Atit la nivel de vocabular, de intonatie, cit si de cunostinte…

christran  •  8 noiembrie 2007, 18:41

treaba e simpla. Ar tb sa se infiinteze o liga a estului si una a vestului. Castigatoarele se infrunta si deriva campioana LG. Asa poate mai batem si noi pe cineva.

literaturnaia gazeta  •  8 noiembrie 2007, 18:43

formatul ligii pune in dificultate echipele slabe…SLABE FINANCIAR IN PRIMUL RAND. Ca slabe financiar sint ale noastre echipe. Cat costa steaua? Cat costa dinamo, rapid cfr sau poli? Asta-i situatia!

misu  •  8 noiembrie 2007, 18:43

cmentatorii de aseara au fost de cacao in loc sa incurajeze ei erau mai demoralizati decat jucatorii

oha  •  8 noiembrie 2007, 18:48

Da, a zis…Si-a scris de-acasa fraza. Avea una si despre trezirea stelei…a bagat-o pe-asta:)…da’ de alalaltu’ ce ziceti? Parca Moraru era, nu? Mama ce agramat…sahtiorul a fost batuta…si altele vreo cateva…aaaa…iiii…jenant. Sa ai reluarile alea si sa nu vezi un gol valabil. S-a repezit moraru si astalalt nu l-a mai contrazis. De , in acelasi trust – nu, tolo?! Mai bine era cu un cuplu mironica-draghici, ca de – mocanu nu mai e de CL…

romanu  •  8 noiembrie 2007, 18:54

Ce sa incurajeze? O echipa de doi lei cu aspect de cupa balcanica? Sa fim seriosi. Daca analizam cum a ajuns steua sa joace in liga campionilor, atunci nu mai mira pe numeni. S-a chinuit cu 2 prapadite de echipe, pe care le batea si gloria buzau fara probleme. In liga unde a dat de echipe serioase….

ady  •  8 noiembrie 2007, 18:55

un comentariu de tot rahatul!!si jiji o avut curajul sa spuna in public ca hagi e zero barat ca antrenor..si nu si-a atras deloc laude…si este adevarul adevarat

blog-de-sport.blogspot.com  •  8 noiembrie 2007, 18:56

Corect. Foarte corect. Si ce a spus Felix Draghici si articolul dumneavoastra.

unu  •  8 noiembrie 2007, 18:59

tolo mai bine sa nu ne se califice nici o ekipa in liga,ca sa nu iti mai fie rusine cu ekipele romanesti.pana una alta steaua a pierdut onorabil si cu ekipe de calibru.nu elfsborg,nurnberg.lazio,17nentori,pescari,etc,etc

eu  •  8 noiembrie 2007, 18:59

cioban nenorocit

Adrian  •  8 noiembrie 2007, 19:04

vai de curu nostru!

anul acesta echipele romanesti au facut-o de oaie

Steaua a mai reusit un pic sa spele din rusine fiind singura care s-a calificat intr-o cupa europeana dar se pare ca fotbalul romanesc se va intoarce in mocirla din care a iesit acum 3 ani.

pacat!

Ioli  •  8 noiembrie 2007, 19:05

Mai draga le-ai zis aproape pe toate,nu inteleg de ce se supara tov.comentatori cind spui ca steaua nu are valoare !?! …este adevarul gol pushca , dar ei probabil sunt obisnuiti sa aclame doar „geniul poporului roman” fara sa vada ceeace misca in iarba de adevaratelea….adica mai nimic…

visit :D  •  8 noiembrie 2007, 19:06

http://erhanc.hi5.com

catalin  •  8 noiembrie 2007, 19:12

de ani de zile echipele romanesti se chinuie …de ani de zile borceii, mititeii si mm-ii isi conduc echipele catre…nimic.
In fotbalul romanesc nu vezi deict declaratii belicoase,orgolii nemasurate si lupte intestine ( fotbalisti care string de git arbitrii , fotbalisti care se bat pe teren intre ei , presedinti de club care bat suporteri si care se batin loje intre ei ). Asta este fotbalul romanesc .
La noi se chinuie sa cistige un campionat ca sa ce ??? Steaua s-a facut de ris si acum un an si acum ( elocventa este „urcarea pe gard a lui Rada si a lui Nesu la faza golului – umilinta totala) .Dinamo….fara cuvinte . CFR defileaza in campionatul romanesc iar in cupele europene sterge cu ea pe jos o echipa din Cipru ….
ATIT POT „fotbalistii” de la noi….Putin,foarte putin .

baghera  •  8 noiembrie 2007, 19:19

asa este Steaua este in acest moment impotenta, inerta, fricoasa s.a.m.d. si pe deasupra mai are si un patron nechibziut (ca sa fiu dragut)care poarta cea mai mare parte din vina. Dar sa nu uitam ca a fost singura echipa de club romaneasca care dupa revolutie a mai facut cate ceva prin cupele europene. Mi se pare deplasat ca aceasta sa fie pusa la zid in presa, in comentariile live din timpul partidelor fie din campionat fie din ucl, se vede foarte clar o tenta anti Steaua :golul anulat gresit cu Sevilia a fost vazut de cei 2 comentatori ca anulat corect :):):), Cosmin Baleanu nu se poate pronunta la fazele in favoarea Stelei, urecheatul (imi pare rau dar nu stiu cum il cheama) de la national tv este incredibil ne minte in fata parca noi am fii tampiti cel putin!!!!!! nu se poate asa ceva GANDITIVA CE AR INSEMNA FOTBALUL ROMANESC FARA STEAUA

Pesimistul  •  8 noiembrie 2007, 19:25

Ai dreptate! Un fapt in plus!
In timp ce comentatorii Pro Tv fac progrese in privinta profesionalismului lor in materie media sportiva, din pacate jucatorii Stelei au manifestat un regres fatis vizavi de profesionalismul de care trebuiau sa dea dovada in privinta jocurilor din C.L.
Apropo, ma bucur din tot sufletul ca o glorie mondiala – PELE, a observat, inteles, dar si spus pe fata ceea ce a fost si este David Beckham, adica un jucator lipsit de valoare autentica, si care s-a ales cu o avere fabuloasa in urma loby-ului facut de impresarii lui. Iata ca exista impostori de renume si in fotbal. Too bad!

marius  •  8 noiembrie 2007, 19:55

apropo nu stiu la ce se astepta lume din momentu care echipele de uefa de anul asta se bat cu pumnu in piept mai ales CFR care acuma e mare echipa da a luat bataie la scor de la o echipa din Cypru ce poti sa zici sa ia bataie Steaua si sa joace mereu cu Arsenal si echipe mari ca lasa ca face performanta Dinamo si CFR cu echipele din Suedia si cypru

edi  •  8 noiembrie 2007, 20:23

nu mai vorbiti de cfr ii bagati prea mult in seama Ce au facut astia pentru fotbalul rominesc Zero barat. Le dati prea mult nas bagindu-i in seama pe nordistii astia cu echipa lor de mercenari

senateo  •  8 noiembrie 2007, 20:42

o gramada de asa zisi suporteri ai stelei se chinuie sa contrazica onstatarile de bun simt ale comentatorilor si ziaristilor.
HEI, STELISTI TREZITI-VA, NOROCUL DE ALTADATA AL STELEI S-A DUS, ACUM REZULTATELE SUNT OBTINUTE DUPA VALOAREA ECHIPEI !!!!!!!!!!!!!!!!!!!

dabo  •  8 noiembrie 2007, 20:50

Excelent articol! LC este o competitie care obliga.Daca acasa mai porti un trening ponosit, acolo musai trebuie sa vii in frac.Nu ai frac, nu intri.Dar daca imprumuti de undeva unul, cum a facut Steaua, poti sa intri, dar impostorii sunt usor de recunoscut.

VDGG  •  8 noiembrie 2007, 21:00

Au mai fost doua replici delicioase aseara:

1. „Intra Capel. E de rau … ” :-))))
2. „Intra Fabiano. Asta mai lipsea … ” :-))))

Elocvent pentru macelul de pe teren …

Romulus  •  8 noiembrie 2007, 21:10

Sunt 2 chestii pe care nu o sa le inteleg niciodata la tine Cataline:
1. cum de poti sa-i apreciezi pe comentatorii PRO TV (ni-i ridici in slavi cu fiecare ocazie), care sunt niste nulitati, care habar n-au ce insemna spiritul sportiv (altfel cum ar putea sa se bucure cand se accidenteza un adversar?)
2. de ce il tii in brate pe Ioanitoaia, care efectiv nu mai are ce cauta in paginile unui ziar din zilele noastre, avand in vedere cum scrie (limbaj de lemn, aceeasi idei prafuite, etc.)!

maky  •  8 noiembrie 2007, 21:11

Pentru toti cei care critica mass media pentru parerile (absolut corecte, dupa parerea mea) despre steaua: fratilor e libertate!!! acum fiecare poate sa isi spuna parerea lui…
cat despre faptul ca presa a turnat plumb in picioarele fotbalistilor: ce legatura are coada vacii cu prefectura? pentru ce castiga sume fabuloase(la care cei mai multi dintre noi doar visam)???
meciul de aseara imi aduce aminte de un meci de acum ceva ani intre Fc National si o echipa No Name(sorry, nu mai stiu care). in tur romanii au batut cu 5-0 (parca) iar acolo au luat bataie cu 4-0 (antrenor era Olaroiu). comentator la acea partida retur era emil Gradinescu (meciul era pe TVR). a rostit urmatoarea fraza (citat aproximativ din memorie) :imi e rusine ca sunt roman. erau ai nostri dominati clar de o echipa fara nume si fara valoare…a iesit un scandal monstru pe tema asta, deoarece era un post public de televiziune…
nu va mai lamentati degeaba…cei 2 comentatori de aseara au fost in asentimentul a zeci de mii de oameni aseara..toti au vazut limitele foarte scazute ale Stelei…
doar cei care cred ca ca un Dinamo Kiev-Steaua nu a fost o intamplare sunt impotriva…

bilu  •  8 noiembrie 2007, 21:19

eu urmaresc meciul fara sonor,si cu asta am spus totul.

Alex-Galati  •  8 noiembrie 2007, 21:23

Foarte adevarat ce a zis comentatorul….foarte adevarat….traim cu impresia ca avem echipe de cupe europene dupa meciuri din Liga I cu nivel putin mai ridicat fata de media cu care ne-am obisnuit,dar vine cate o echipa precum Sevilla (si exemplele pot continua..) si ne trezeste la realitate.Nu avem jucatori de valoare,sau daca din noroi se mai ridica vreo frunte mai luminata, imediat este transata la o echipa mai mare din afara,unde bate tusa si se stinge la fel de repede precum a rasarit…Astia suntem, cu astia jucam,conducatorii de cluburi au in vedere obtinerea de profit si doar atat,iar oamenii din federatie arunca vina de la unii la altii pt insuccese…Arbitri cumparati sau de o neutralitate TEMATOARE: dau galben la o intrare la minge putin mai dura, fragmenteaza jocul, nu aplica noile reglementari FIFA si UEFA (cele mai dese fiind fazele de off-said unde trebuie asteptat sa vada ce jucator joaca mingea s.a.m.d), nu lasa sa curga jocul…nu lasa sa se vada fotbalul adevarat….si ne plangem ca o echipa joaca dur si noi am vrut sa jucam „combinativ”Cu cine/ce?. Nu sunt in masura sa judec pe nimeni …dar tresarirea de orgoliu pe care am avuto in ultimii doi ani prin cupele europene,a fost doar o falsa vapaie,asta e adevarata fatza a fotbalului romanesc……in primul rand pentru k NU AM STIUT SI NU STIM INCA SA NE PRETUIM VALORILE

Fotball loves rightness  •  8 noiembrie 2007, 21:30

Tolo, in primul rand mi-am propus sa nu fac comment-ul asta decat dupa ultima etapa din liga , dar nu ma pot abtine (& steua – slavia nu cred ca ma fi „1” solist!)
deci… iti mai aduci aminte comentariile voastre (prin „voastre” ma refer la presa sportiva din romania) imediat dupa tragerea la sorti a grupelor ? cand va dadeati toti cu parerea despre „experienta europeana” a stelei fata de „saraca_slavia_praga” ? aceeasi „experienta europeana” de care steaua beneficia si fata de Sevillia ? am tot vrut sa intreb si eu pe cineva, dar nu am gasit la nimeni vre-un raspuns logic…
in ce anume se concretizeaza/materializeaza, aceasta „experienta europeana” a stelei fata de slavia/sevillia ?
cred ca acum, dupa ultimul meci sl stelei, intelegi un pic mai bine ce anume vreau sa intreb.
astept raspunsul tau…

VDGG  •  8 noiembrie 2007, 21:35

@ Fotball loves rightness

nu-s totlo, dar imi permit un raspuns: „experienta” stelei iese la iveala in meciurile cu echipele „prietene”: buzau, galati, farul, pandurii, etc, etc,

Alex-Galati  •  8 noiembrie 2007, 21:42

@VDGG

nu as spune echipe prietene ci echipe care cauta doar obtinerea de profit pt ca stiu k mai mult nu pot realiza…cum am zis si eu ….daca in Romania vreodata se va dori performanta inaintea profitului ….atunci v-a mai exista o sansa….dar….pana atunci …suntem jalnici…

Dan Cristinel  •  8 noiembrie 2007, 21:52

Daca e de criticat Becali, e de criticat ca Steaua nu mai este o rampa de lanasare pt tineri. Ea refuza sa mai fie o formatoare de fotbalisti, se comporta ca si cand ar fi buricul pamantului si ar putea cumpara fotbalisti buni de oriunde si oricand..
Si Barcelona, si Real lanseaza fotbalisti tineri.
De ce Steaua nu cauta sa-si formeze 2 -3 mijlocasi de constructie de la tineret, sau sa-i caute in tara, tineri de 17 = 18 ani. Pentru ca la mijlocasi, nu numai Steaua ci si fotbalul romanesc sta cel mai rau. Si apoi la portari…

Alex-Galati  •  8 noiembrie 2007, 22:09

@Dan Cristinel

Foarte buna remarca.Fotbalul romanesc de la Hagi incoace, duce lipsa de copii talentati la mijloc…si ne cocoseaza mult faptul acesta…Coeficientul se duce de rapa….iar ne vom plange ani la rand si vom aprinde lumanari la Muntele Athos sa trecem de echipe malteze ,bieloruse,s.a.m.d. prin Intertoto sau tururi preliminare din Uefa…vai de soarta noastra

Constantin Pistea  •  8 noiembrie 2007, 22:46

Un articol excelent. Tulburator de echilibrat si cuprinzator. Uneori realitatea se descrie cel mai bine in cuvinte simple. Felicitari, Catalin si putin „praf magic” pentru echipele romanesti!

nastib0i  •  8 noiembrie 2007, 23:01

Am inteles. Sunt siderat. Pai, daca stiau ca se pune reflectorul pe ei si ii da la Eurotelevizor, cum au putut sa apara in stilul ala, sa ii vada o lume intreaga ?Ar fi trebuit sa fie pudrati, aranjati la coafura, miscarile de inot sincron pe iarba sa fie mai ample, muzica sa fie data la maxim . Si nu am mai inteles un lucru. Cine i-a imbracat asa ?Spaniolii , ma rog, treaba lor, au venit sa joace fotbal.Dar noi ?Trebuia sa aratam intregii lumi frumusetea portului nostru, kalusarii, sariccile pastorrale sau macar un costum de seara , un frak , un pardessiu. Cu ce ne prezentam noi in llume ? Si aia de la becuri ar trebui dati afara. Au bagatt cam multi lucsi. S-a vazut pana si passo doblle cu pirueta lui Lovinn. Nu se poate. Sunt boosh-bee…La Londra ar trebui sa ne ducem cu felinare de acasa. Sau cu llumanari.

Comentează